Φωκίων wrote:a. δε λεει τιποτα για το θεμα πυροσβεσης ουτε παραπεμπει για το θεμα αυτο στο J.
H αυτόματη πυρόσβεση απλά δεν είναι απαραίτητη! Μόνο ένας πυροσβεστήρας.
b. Εκ. πρωτης αναγνωσης η Ζ3 με την Ζ2 ειναι ιδιες μηχανολογικά... χμ... ποσο σφιχτα θα κρατηθει το οριο ταχητητας.
Προτάσεις;
c. το τοπιο στην αντικατασταση καθισματων στις βασεις τους θελει ισως λιγο καλυτερο ξεκαθαρισμα ή "ανοιγμα" των δυνατοτητων τουλαχιστον για την Ζ3 τουλαχιστον καθοτι ( αν καταλαβα καλα ) το "τελικο" βιδωμα ΠΡΕΠΕΙ να ειναι στις τρυπες του αυτοκινητου αποκλειστικά??? τι εννοουμε ακρινως τις βασεις του εργοστασιου ??? τα ομολογκε πως???
Προτάσεις;
δ. Βαρος - Κυβισμός. σημαινει οτι θα πρεπι να βρεθουν τα εργοστασιακα βαρη ολων των αυτοκινητων ( γιατι ειναι και τα suv). επεισεις το αυτο και για τον κινητηρα. Σ αυτο το θεμα καλό ειναι επεισεις να ξεκαθαριστει α. αν το μοτερ πρεπει να ειναι ειναι στην υπαρχουσα γκαμα του μοντελου ( σαμουραι 1000αρι σε 1300 υπηρξε, σαμουραι 1600 βενζινα δεν υπηρξε, δεχομαστε το 30% παρολα αυτα?), αν ειναι του ιδιου κατασκευαστη με το σασι (σασι σουζουκι και +30% μοτερ αλλα σουζουκι παλι οχι πχ οπελ μοτερ ή δεχομαστε και το οπελ μοτερ?)
Τα εργοστασικά βάρη είναι γνωστά και μπορούν να ανακοινωθούν. Θα γίνει σύντομα. Ευχαριστούμε για την παρατήρηση.
Το 30% ισχύει όταν το μοτέρ δεν υπάρχει στη γκάμα του μοντέλου. Το 1600 λοιπον το Samurai είναι ΟΚ (1300+30%=1690 κ.εκ.), απο οποιονδήποτε κατασκευαστή και αν προέρχεται.
ε. Για τα αναφερωμενα μετρα αφαλειας υποθετουμε οτι ισχυει το "οπως στο J" Σωστα?
Όχι
στ. για το θεμα της σταθμης θορυβου. 103db ή ΚΟΚ και τα 2 μαζι.... χμ...
Θα διορθωθεί.
ζ. Για το θεμα των bullbar. αφου τα θελετε βαλτε η κατασκευη να ειναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ απο σωληνες, κυκλοφωρουν κατι "μαχαιροτα" σε σαμουραι ( πανεμορφα μεν ) βοηθα παναγια..
Σωστό.
η. Για τις στιριξεις των προφυλακτηρων. αν εχει γινει bodylift οι αρχικές θεσεις ΒΙΔΩΜΑΤΟΣ ειναι πλεον ισως και σε χειροτερη θεση πλεον ( δεν ξερω αν εγινα αντιληπτός..) οι αρχικες θεσεις θα ειναι πολυ χαμηλα και καθε προσπαθεια "προεκτασης" με λαμες ή αλλο θα κανει τον προφυλακτηρα πιο ασταθη..
Προτάσεις;
θ. προφυλακτηρες που δεν πρεπει να μεταβαλουν το αρκικό μηκος παραπανω απο 10 εκκ. Αρα μαζι με τα αλλα που πρεπι να γνωριζουμε παραπανω για το νορμαλ αυτοκινητο πρεπει να γνωριζουμε και το εργοστασιακο μηκος καθε μοντελου.
Και αυτά γνωστά είναι και θα δημοσιευθούν σε λίστα στο site.
ι. καλό θα ηταν να γραφατε και "τι σκεφτεστε" για την παρακατω χρονιά...
Αυτα προς το παρον
( Για τους "αντοχης" μιλαω παντα)
Στον Αγωνιστικό Κώδικα που θα δημοσιευθεί σε μικρό χρονικό διάστημα.
κ. ( που μπορει να απτεται του Γενικου κανονισμου ) αλλα υπαρχει ενα θεμα με τα ΥΠΕΡτουμπανα αυτοκινητα Ζ3 και πρωτοεμφανιζομενο οδηγο... που τρεχει??? Ζ3 ή Entry??? η πειλογη ειναι προφανεις αλλα ειναι και σωστη?
Όπου θέλει! Αυτό είναι το πνεύμα των κανονισμών.
Και μια ακομα προταση που εχει σχεση με το ποστ κι οχι το συγκεκριμενο θεμα.
Μηπως καλο θα ηταν να ανοιχτουν 3 διαφορετικα ποστ ανα ειδος αγωνων οστε να μην γινει μπερδεμα ποιος συζητα για ποιο ειδος?
Σε άλλα forum μας ζήτησαν να τα κάνουμε ένα!
.2.2.1.2.2.Δεν επιτρέπεται η χρήση αγωνιστικών ελαστικών, η χρήση των οποίων σε κοινό δρόμο δεν επιτρέπεται
τωρα εριξα μια ματια σε καποια αναγομωσης γνωστης σε ολους μας μαρκας ...
πουθενα δεν φερουν το τιτλο DOT...
Άρα δεν κάνουν!
tsep wrote:αναφερομενος στους κανονες στα αντοχης
με "χαλαει" λιγο που Ζ2 - Ζ3 ειναι το ιδια με την μονη διαφορα το cage
κατα την γνωμη μου θα πρεπει να υπαρχουν και καποια "ορια" στο θεμα διαφορικα και αναρτιση...
αλλιως βλεπω τερατα να τρεχουν στην Ζ2(ειδικα εαν θα ισχυει οτι θεματα ασφαλειας οπως ειναι το cage δεν σε ανεβαζουν κατηγορια)
Προτάσεις;
δεν βλεπω αναφορα για πυροσβεση καθως και για το θεμα τροφοδοσιας καθως και το ρεζερβουαρ αυτης μιας και λογο καιρων η υγραεροκινηση εχει χτυπησει την πορτα σε πολλους απο το χωρο μας....
Για πυρόσβεση παραπάνω. Για την υγραεριοκίνηση έχει αναφερθεί στις αρχικές προθέσεις της ΕΟΤΑ και θα συμπεριληφθεί στον Αγωνιστικό Κώδικα και στον κανονισμό, τώρα που το αναφέρατε.