Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

User avatar
ALEXELIS
Posts: 281
Joined: Thu Jun 25, 2009 13:14
Location: ΖΙΤΣΑ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by ALEXELIS »

για το θεμα της μεταφορας 4χ4 με τρειλορ τη θα κανει η ΕΟΤΑ :?:

Το θεμα υπαρχει και εδω viewtopic.php?f=12&t=2588
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Pet4x4 »

friar wrote:Δεν θα συμφωνήσω με την απλότητα των αναφερομένων αυτοκινήτων. Όλο και κάτι έχουν φτιασιδωμένο.

Όντως, το δικό μου έχει ρεζέρβα απο Vitara 1.6!!! :lol: :lol: :lol: Τί να έχει "φτιασιδωμένο" βρε Στάθη μου? Μέχρι και το φίλτρο αέρος "μαμά" είναι... με τον προκαταλύτη πάνω, με μαμά καταλύτη κτλ. Τώρα άν 4 Fedima και μιά ανάρτηση θεωρούνται "φτιασίδωμα".... τι να πώ? :roll:
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by friar »

Δώσε μου τον ορισμό του απλού, και μετά τα λέμε πάλι.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
ΑΓΓΕΛΟΣ JIMNY Corfu
Posts: 72
Joined: Wed Jul 08, 2009 15:39

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by ΑΓΓΕΛΟΣ JIMNY Corfu »

friar wrote:Δώσε μου τον ορισμό του απλού, και μετά τα λέμε πάλι.
έστιν ουν το απλούν αυτοκίνητο : το αυτοκίνητον το οποίον έχει κίνησιν και εις τους 4 τροχούς μονίμως ή κατ'επιλογίν, άνευ μπλουκέ διαφορικού μετά κομπρεσέρ ή με δισκάκια, μετά αναρτήσεως (δεν μας ενδιαφέρει το ύψος αυτής) άνευ τροποποιήσεως των σημείων στηρίξεώς της, μετά τεσσάρων και ουχί τριών ελαστικών διότι θα θεωρηθεί τρίκυκλον, και το βασικότερον να μην προεξέχουσιν εκ των εργοστασιακών θόλων ή πτερών του αυτοκινήτου. :lol: :lol: :lol:
αυτός είναι ο ορισμός του απλού αυτοκινήτου...
Άγγελος Χειρδάρης
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by friar »

ΑΓΓΕΛΟΣ JIMNY Corfu wrote:
friar wrote:Δώσε μου τον ορισμό του απλού, και μετά τα λέμε πάλι.
έστιν ουν το απλούν αυτοκίνητο : το αυτοκίνητον το οποίον έχει κίνησιν και εις τους 4 τροχούς μονίμως ή κατ'επιλογίν, άνευ μπλουκέ διαφορικού μετά κομπρεσέρ ή με δισκάκια, μετά αναρτήσεως (δεν μας ενδιαφέρει το ύψος αυτής) άνευ τροποποιήσεως των σημείων στηρίξεώς της, μετά τεσσάρων και ουχί τριών ελαστικών διότι θα θεωρηθεί τρίκυκλον, και το βασικότερον να μην προεξέχουσιν εκ των εργοστασιακών θόλων ή πτερών του αυτοκινήτου. :lol: :lol: :lol:
αυτός είναι ο ορισμός του απλού αυτοκινήτου...
μας κάνει αυτό .. :?:


Image

πάντως μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι 8-)
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Pet4x4 »

ΑΓΓΕΛΟΣ JIMNY Corfu wrote:
friar wrote:Δώσε μου τον ορισμό του απλού, και μετά τα λέμε πάλι.
έστιν ουν το απλούν αυτοκίνητο : το αυτοκίνητον το οποίον έχει κίνησιν και εις τους 4 τροχούς μονίμως ή κατ'επιλογίν, άνευ μπλουκέ διαφορικού μετά κομπρεσέρ ή με δισκάκια, μετά αναρτήσεως (δεν μας ενδιαφέρει το ύψος αυτής) άνευ τροποποιήσεως των σημείων στηρίξεώς της, μετά τεσσάρων και ουχί τριών ελαστικών διότι θα θεωρηθεί τρίκυκλον, και το βασικότερον να μην προεξέχουσιν εκ των εργοστασιακών θόλων ή πτερών του αυτοκινήτου. :lol: :lol: :lol:
αυτός είναι ο ορισμός του απλού αυτοκινήτου...

+ το να φέρει τον αρχικό εργοστασιακό κινητήρα ο οποίος να μήν έχει καμία βελτίωση (όπως ο δικός μου! Επιμένω... :roll: ) ή έστω μηδαμηνές βελτιώσεις (π.χ. Ισως φίλτρο, πρόγραμμα και εξάτμηση.)

+ το να μήν είναι ελαφρύτερο απο το αρχικό εργοστασιακό του βάρος.

+ το να μήν υπερβαίνει τους 6 (ή έστω 8) πόντους ύψος απο το εργοστασιακό του.

Αν τηρεί όλα τα παραπάνω, τότε σίγουρα δέν είναι αγωνιστικό!
Με λίγα λόγια, απλό αυτοκίνητο είναι αυτό που θα το πάρεις την επόμενη μέρα απο τον αγώνα, θα πάς Super Market και αμέσως μετά θα πας εκδρομή με την λέσχη. ;)


Υ.Γ. Εσκεμένα δέν αναφέρομαι σε μέτρα ασφαλείας μιάς και δέν τα θεωρώ μέτρο κατηγωριοποιησης.
Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ »

Μπορούμε να επανέλθουμε στο θέμα του posting, που αφορά τους κανονισμούς των αγώνων όπους τους σκέφτηκε η συντονιστική επιτροπή της ΕΟΤΑ 4Χ4 και το τί θα θέλατε να αλλάξει επι αυτών; Ας μείνουμε στα σημαντικά.
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by friar »

Pet4x4 wrote:Με λίγα λόγια, απλό αυτοκίνητο είναι αυτό που θα το πάρεις την επόμενη μέρα απο τον αγώνα, θα πάς Super Market και αμέσως μετά θα πας εκδρομή με την λέσχη. ;)
Τέλεια.
Αυτό με καλύπτει.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by stavrosd »

Έλα βρε Στάθη τώρα, ποιές αλλαγές θα κάνουν καλυτερο ένα Jimny απο ένα Pajero?
Να τρέχαμε ενιαίο σε πιστα να έλεγα εντάξει, αν βάλεις ηλεκτρικό βεντιλατέρ κάνεις μια κάποια διαφορά αλλά όταν τρέχουν 4λιτρα με 1300αρια....Και αποδεδειγμένα δεν έχει διαφορά οπότε για τί είδους φτιασιδώματα μιλάς.

Ότι φτιάχνουμε και αλλάζουμε στα αυτοκίνητά μας το κάνουμε όχι για να έχουμε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ( :lol: :lol: )αλλά για την κ@βλα μας!
Οι μόνες βελτιώσεις που έχουν ουσία είναι οι ενισχύσεις για αντοχή, που και πάλι καμιά ενίσχυση δεν είναι καλύτερη απο ένα ξεκούραστο αμάξωμα.


Αυτά για τους αντοχής έτσι ;)
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by friar »

Για μένα το θέμα έληξε.
Εχω τον ορισμό του απλού αυτοκινήτου.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”