Page 1 of 1

Αρχικοί Στόχοι Ομοσπονδίας 4Χ4

Posted: Mon May 31, 2010 15:09
by Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ
Στη συνάντηση της Θεσσαλονίκης συζητήθηκαν και τέθηκαν οι παρακάτω στόχοι της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τετρακίνητων Αθλημάτων:

1. Η μείωση του κόστους των αγώνων με
a. Μείωση του κόστους ασφάλισης.
b. Μείωση του κόστους – κατάργηση των αγωνιστικών αδειών.
c. Προσπάθεια να εξασφαλιστούν ειδικές άδειες για τα αγωνιστικά 4Χ4 (όπως π.χ. στα ιστορικά αυτοκίνητα).
d. Μείωση των απαιτήσεων για στελέχη του αγώνα.

2. Η προσαρμογή των κανονισμών στα ήδη υπάρχοντα αυτοκίνητα και όχι η συμφωνία τους με τα αυτοκίνητα rally που αυξάνει το κόστος και δημιουργεί προβλήματα χρηστικότητας στα αυτοκίνητα 4Χ4.

3. Η θέσπιση οικονομικών, σταθερών, απλών και ξεκάθαρων κανονισμών, που θα προέρχονται από τη συνεργασία και τη συμφωνία όλων των συλλόγων οργανωτών σε κάθε είδος αγώνων και βέβαια με τη συνδρομή των αγωνιζόμενων.

4. Η βελτίωση του επιπέδου ασφάλειας των αγώνων 4Χ4, όπου αυτό είναι απαραίτητο και με τις καλύτερες, οικονομικά και τεχνικά, λύσεις.

5. Η εξασφάλιση ασφαλιστικού συμβολαίου χαμηλού κόστους για τους αγώνες 4Χ4.

6. Η προκήρυξη επάθλων σύμφωνα με τα παραπάνω για το 2011, σε συμφωνία με τους οργανωτές και τους αγωνιζόμενους.

7. Η διάρθρωση της Ομοσπονδίας:
a. Πενταμελές ΔΣ: τεχνικοί κανονισμοί, γενικοί κανονισμοί, έπαθλα, κατηγορίες.
b. Υπεύθυνος – παρατηρητής για κάθε έπαθλο: βαθμολογεί αγώνες, κανονίζει ειδικούς κανονισμούς, επικοινωνεί με ΔΣ. Τον επιλέγουν οι οργανωτές του κάθε επάθλου σε συμφωνία.

Re: Αρχικοί Στόχοι Ομοσπονδίας 4Χ4

Posted: Wed Jun 02, 2010 12:52
by keravnos
Για την ουσία των πραγμάτων δεν μας λέτε τίποτα. Μόνο γενικότητες και ωραία λόγια.
Μπορείτε να μας ξεκαθαρίσετε τι θα κάνετε?
Λέτε:
1. Η μείωση του κόστους των αγώνων με
a. Μείωση του κόστους ασφάλισης.
Πώς θα γίνει αυτό. Είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να βρείτε να σας ασφαλίσουν. Και αν βρείτε θα είναι φτηνότερο από 20 ευρώ που είναι σήμερα???

b. Μείωση του κόστους – κατάργηση των αγωνιστικών αδειών.
Δηλαδή θα τρέχουν οι αγωνιζόμενοι χωρίς άδεια και χωρίς ασφάλεια? Θα είναι φτηνότερο από 60 ευρώ το χρόνο? Θα είναι φτηνότερο από 20 ευρώ τον αγώνα?

c. Προσπάθεια να εξασφαλιστούν ειδικές άδειες για τα αγωνιστικά 4Χ4 (όπως π.χ. στα ιστορικά αυτοκίνητα).
Οι άδειες αυτές υπάρχουν ήδη. Όποιος θέλει βγάζει αγωνιστικές πινακίδες (αρκετοί το έχουν κάνει ήδη).

d. Μείωση των απαιτήσεων για στελέχη του αγώνα.
Τι προτείνετε δηλαδή? Ποια στελέχη να καταργηθούν? Ο Αγωνοδίκης, ο Αλυτάρχης, ο Τεχνικός Έφορος? Ποιος δεν χρειάζεται. Μάλλον προσπαθείτε να ξαναεφεύρετε τον τροχό. Μήπως να κάνουν τους αγώνες μεταξύ τους οι αγωνιζόμενοι? Να τσακώνονται και πιο ελεύθερα.

2. Η προσαρμογή των κανονισμών στα ήδη υπάρχοντα αυτοκίνητα και όχι η συμφωνία τους με τα αυτοκίνητα rally που αυξάνει το κόστος και δημιουργεί προβλήματα χρηστικότητας στα αυτοκίνητα 4Χ4.
Θα έχουμε δηλαδή ένα κανονισμό και μια κατηγορία για κάθε αυτοκίνητο για να μπορούν να τρέχουν όλοι όπως θέλουν και να βγαίνουν πρώτοι. Που ακούστηκε αυτό? Αντί να κάτσετε και να συμφωνήσετε σε κοινά αποδεκτές λύσεις και κατηγορίες, που ξέρετε ότι είναι πολύ δύσκολο, πετάτε φωτοβολίδες για να γίνετε αρεστοί. Για τα μη αγωνιστικά αυτοκίνητα υπάρχουν κατηγορίες σε κάθε τύπο αγώνα. Μη παραμυθιάζετε τον κόσμο.

3. Η θέσπιση οικονομικών, σταθερών, απλών και ξεκάθαρων κανονισμών, που θα προέρχονται από τη συνεργασία και τη συμφωνία όλων των συλλόγων οργανωτών σε κάθε είδος αγώνων και βέβαια με τη συνδρομή των αγωνιζόμενων.
Η συμφωνία όλων είναι αδύνατη και το ξέρετε. Η δέσμευση και η αποδοχή της πλειοψηφίας είναι η μόνη λύση. Αυτό ξέρω ότι γινόταν και μέχρι σήμερα, με εσάς τους 3-4 προτεστάντες να είστε δυσαρεστημένοι γιατί δεν πέρασε το δικό σας και αντί να δεχτείτε την άποψη της πλειοψηφίας ξεκινήσατε να μας διασπάσετε.

4. Η βελτίωση του επιπέδου ασφάλειας των αγώνων 4Χ4, όπου αυτό είναι απαραίτητο και με τις καλύτερες, οικονομικά και τεχνικά, λύσεις.
Αυτό το θέλουν όλοι. Δεν γίνετε όμως χωρίς κόστος και το ξέρετε καλά. Για αυτό και υπάρχουν τόσες αντιδράσεις. Η ασφάλεια πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευτη. Μελετήστε τα ατυχήματα των τελευταίων χρόνων στα 4Χ4 και πέστε μας συγκεκριμένα τι προτείνετε. Η μόνη φτηνή λύση είναι να κρατήσουμε το επίπεδο των αγώνων και των αυτοκινήτων σε επίπεδο μερικών χρόνων πίσω. Για ρωτήστε όλους αυτούς που έχουν φτιάξει αυτοκίνητα, θέλουν να γυρίσουν πίσω? Με γενικολογίες δεν πείθετε κανένα.

5. Η εξασφάλιση ασφαλιστικού συμβολαίου χαμηλού κόστους για τους αγώνες 4Χ4.
Ξαναλέω, φτηνότερο από 20 ευρώ? Μεγάλα παραπλανητικά λόγια εντυπωσιασμού και μόνο.

6. Η προκήρυξη επάθλων σύμφωνα με τα παραπάνω για το 2011, σε συμφωνία με τους οργανωτές και τους αγωνιζόμενους.
Μέχρι τώρα γινόταν κάτι διαφορετικό? Από όσα ακούω, οι λέσχες μόνες τους βγάζαν κατά τόπους τους αγώνες τους. Φαντάζομαι λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τις προτάσεις των αγωνιζόμενων. Ο μόνος που είχε πρόβλημα είναι ο Αθανασίου με τον 24ώρες και αυτό για λόγους ασφαλείας και μόνο.
Λόγια, λόγια λόγια.