ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Ο κανονισμός και η πρακτική λέει πως οτιδήποτε υπάρχει στο αυτοκίνητο, είτε είναι υποχρεωτικό, είτε όχι, πρέπει να είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς. Οπότε, αν έχεις π.χ. roll cage δεν μπορεί αυτό να μην είναι σύμφωνο με τον κανονισμό για τα roll cage.
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

Χωρίς σε καμια περιπτωση να θελω να κανω τον "μετα χριστο προφήτη" καθοτι αυτο ειναι ευκολο αλλα οχι σωστό, παιρνοντας σαν αφορμη τις 3 και μια παραλιγο τουμπες στο παραλληλοδρομιο να πω κατι.

α. και ισως βασικό
Τα αυτοκινητα πλεον ειναι ολα πανω απο τον μεσο ορο του "αποδεκτου". Δεν υπαρχει καλυτερο πραγμα τα οποια σχολια να αναλωνονται οχι στην υπαρξη αλλα στην.... ποιοτητα των λασποτηρων!!!!
β. Πολλοι ηδη εχουν και συναιχεια μπαινουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ rollbar σωστης κατασκευης χωρις αυτο να ειναι "υποχρεωτικό".. ενταξυ καποιοι ειναι απιστευτοι σε βαθμό λεπτομερειας κι εχουν και σφυρακι για τα τζαμια αλλα οκ...
γ. οι πυροσβεστηρες ηταν ολοι σωστοι - και βεβαια ειχαν ολα τα αυτοκινητα σωστα στερεωμενους και οχι.... σφηνωμενους.

Με αυτα λοιπον ηταν εμφανες οτι αν μη τι αλλο παμε καλα στο θεμα του εξοπλισμου.

Ομως ειχαμε οπως ειπα 3 και μια παραλιγο τουμπες.. και αυτες την ευτηχως πληρως ελεγχωμενη ειδική στην πιστα.

Γιατι ομως???
Πιστευω οτι κατα κυριο λογο ισως εφταιγε το οτι οι οδηγοι ηταν "κρυοι" 8 η ωρα το πρωι να μπουν 100% με το καλημερα. Ξανα λεω ΔΕΝ κανω τον προφητη εκ του αποτελεσματος απλά μια διαπιστωση μια μελλοντικη χρηση. Καταλαβαινω την λογικη που εγινε ετσι ωστε να γινει η εκκινηση.. ισως να μπορουσε να χρησιμοποιηθει μεν αλλα σαν απλή ( εστω ενα μερος της) γιατι με το καλημερα και ταπα.... χμ....

Απο την αλλη δεν ανοιξε μυτη στις απλές που ηταν πολυυυυυυυυυ χαλαρες... μηπως αυτο μας δειχνει οτι πεφτοντας η μεση το "πραγμα μαζευεται" οσον αφορα την ασφαλεια?????

Βαρετο???? ισως...
Αλλα λιγο λιγο μπορει να γινει φανταζομαι η προσαρμογή στο"σωστο" οριο..

τελος παντων σκεψεις ειναι αυτες δεν προπαθω να κανω τον ειδημονα ή τον παντογνωστη...
σκεψεις για προβληματισμό απο αυτους που ξερουν τα πραγματα καλυτερα..

( να ευχαριστησω εδω την λεσχη Εκαλη που μου εδωσε την χαρα να ειμαι Δ. Τεχνικός εφορος..)
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Φωκίων wrote:Ομως ειχαμε οπως ειπα 3 και μια παραλιγο τουμπες.. και αυτες την ευτηχως πληρως ελεγχωμενη ειδική στην πιστα.

Γιατι ομως???
Πιστευω οτι κατα κυριο λογο ισως εφταιγε το οτι οι οδηγοι ηταν "κρυοι" 8 η ωρα το πρωι να μπουν 100% με το καλημερα. Ξανα λεω ΔΕΝ κανω τον προφητη εκ του αποτελεσματος απλά μια διαπιστωση μια μελλοντικη χρηση. Καταλαβαινω την λογικη που εγινε ετσι ωστε να γινει η εκκινηση.. ισως να μπορουσε να χρησιμοποιηθει μεν αλλα σαν απλή ( εστω ενα μερος της) γιατι με το καλημερα και ταπα.... χμ....
Θα συμφωνήσω οτι ένα κομματάκι μίας μικρής απλής πιθανώς θα έκανε τα πληρώματα να είναι πιό ζεστά και ίσως πιο έτοιμους τους οδηγούς να αποφύγουν το στραβοπάτημα!
Αλλά μη ξεχνάς οτι η παρολίγον τούμπα του Ελεφάντη ήταν στη δεύτερη ειδική!
Μάλλον η φιλοσοφία αυτών των αγώνων, που ουσιαστικά μετράει το πόσο γρήγορα θα κάνεις μέσα στη πίστα και μόνο, είναι αυτό που μας οδηγεί στην υπερβολή με ότι αυτό προκαλεί (τούμπες, ζημιές).
Φωκίων wrote:Απο την αλλη δεν ανοιξε μυτη στις απλές που ηταν πολυυυυυυυυυ χαλαρες... μηπως αυτο μας δειχνει οτι πεφτοντας η μεση το "πραγμα μαζευεται" οσον αφορα την ασφαλεια?????
Και σε άλλους αγώνες που η ΜΩΤ είναι πολύ πιο σφικτές δεν έχει ανοίξει ρουθούνι ;).
Οπότε η πολύ χαμηλή ΜΩΤ πιστεύω οτι όχι μόνο δε προσφέρει κάτι επιπλέον σε ασφάλεια, σε σχέση με μιά εφικτή αλλά πιο σφικτή ΜΩΤ,αλλά σε συνδυασμό με τα παραπάνω ίσως στο σύνολο του αγώνα κάνει επικίνδυνα τα πληρώματα στις ειδικές.

Δυστυχώς όταν θέλουμε να λέμε οτι κάνουμε αγώνες ο κίνδυνος ατυχήματος είναι πάντα υπαρκτός.
Γιαυτό και όλη αυτή η κουβέντα για τα ενεργητικά (σχεδιασμός, όρια ταχύτητας, παρακολούθηση κτλ) και παθητικά (καθίσματα, κράνη, roll cage κτλ)μέτρα ασφαλείας!
Δημητριάδης Σταύρος
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”