ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

sirros
Posts: 259
Joined: Wed Jun 17, 2009 07:53
Location: landroverworld

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by sirros »

Αγωνιστικό αυτοκίνητο χωρίς roll cage δεν νοείται
Όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν cage
Η αγώνες δεν είναι για όλους.
Αυτοί που τρέχουν στην normal κατηγορία είναι οι χειρότεροι γιατί δεν έχουν εμπειρία και πάνε αέρα με αποτέλεσμα το σοβαρό ατύχημα να παραμονεύει .

Γιάννη όλοι εδώ μέσα καταλαβαίνουμε ότι δεν θέλεις να έχουν όλα τα αμάξια cage , παρά μόνο της open .
άσε της άλλες χώρες και ας κάνουμε ένα βήμα μπροστά .
Πιτσα - Μπαλα και Καρατε
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

sirros wrote:Αγωνιστικό αυτοκίνητο χωρίς roll cage δεν νοείται
Όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν cage
Η αγώνες δεν είναι για όλους.
Αυτοί που τρέχουν στην normal κατηγορία είναι οι χειρότεροι γιατί δεν έχουν εμπειρία και πάνε αέρα με αποτέλεσμα το σοβαρό ατύχημα να παραμονεύει .

Γιάννη όλοι εδώ μέσα καταλαβαίνουμε ότι δεν θέλεις να έχουν όλα τα αμάξια cage , παρά μόνο της open .
άσε της άλλες χώρες και ας κάνουμε ένα βήμα μπροστά .
Ωραία θα ήταν αλλά κάνοντας αυτό ουσιαστικά θα καταργήσουμε τη Normal!
Δεν είναι καλύτερα να αλλάξει το παιχνίδι για αυτή τη κατηγορία ώστε να μην είναι πιό επικίνδυνο απο μία γρήγορη βόλτα?
Για παράδειγμα εγώ αν δεν ;έπαιζα σα συνοδηγός σε ρυθμούς βόλτας το 2003 στον 24ωρο με το εντελώς μαμα κία ενός φίλου δε θα έμπαινα στο χώρο!

Κάπου είναι η χρυσή τομή, αν απλά θέλουμε τα αυτοκίνητα να είναι όσο πιό ασφαλή γίνεται ανεξαρτήτος χρήσης τότε θα έπρεπε και στους δρόμους να κυκλοφορούμε όλοι με cage και κράνοι :D
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
black pete
Posts: 57
Joined: Sat Jul 11, 2009 20:00
Location: Ροδος
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by black pete »

stavrosd wrote:
sirros wrote:Αγωνιστικό αυτοκίνητο χωρίς roll cage δεν νοείται
Όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν cage
Η αγώνες δεν είναι για όλους.
Αυτοί που τρέχουν στην normal κατηγορία είναι οι χειρότεροι γιατί δεν έχουν εμπειρία και πάνε αέρα με αποτέλεσμα το σοβαρό ατύχημα να παραμονεύει .

Γιάννη όλοι εδώ μέσα καταλαβαίνουμε ότι δεν θέλεις να έχουν όλα τα αμάξια cage , παρά μόνο της open .
άσε της άλλες χώρες και ας κάνουμε ένα βήμα μπροστά .
Ωραία θα ήταν αλλά κάνοντας αυτό ουσιαστικά θα καταργήσουμε τη Normal!
Δεν είναι καλύτερα να αλλάξει το παιχνίδι για αυτή τη κατηγορία ώστε να μην είναι πιό επικίνδυνο απο μία γρήγορη βόλτα?
Για παράδειγμα εγώ αν δεν ;έπαιζα σα συνοδηγός σε ρυθμούς βόλτας το 2003 στον 24ωρο με το εντελώς μαμα κία ενός φίλου δε θα έμπαινα στο χώρο!

Κάπου είναι η χρυσή τομή, αν απλά θέλουμε τα αυτοκίνητα να είναι όσο πιό ασφαλή γίνεται ανεξαρτήτος χρήσης τότε θα έπρεπε και στους δρόμους να κυκλοφορούμε όλοι με cage και κράνοι :D
+1
sirros
Posts: 259
Joined: Wed Jun 17, 2009 07:53
Location: landroverworld

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by sirros »

stavrosd wrote:
sirros wrote:Αγωνιστικό αυτοκίνητο χωρίς roll cage δεν νοείται
Όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν cage
Η αγώνες δεν είναι για όλους.
Αυτοί που τρέχουν στην normal κατηγορία είναι οι χειρότεροι γιατί δεν έχουν εμπειρία και πάνε αέρα με αποτέλεσμα το σοβαρό ατύχημα να παραμονεύει .

Γιάννη όλοι εδώ μέσα καταλαβαίνουμε ότι δεν θέλεις να έχουν όλα τα αμάξια cage , παρά μόνο της open .
άσε της άλλες χώρες και ας κάνουμε ένα βήμα μπροστά .
Ωραία θα ήταν αλλά κάνοντας αυτό ουσιαστικά θα καταργήσουμε τη Normal!
Δεν είναι καλύτερα να αλλάξει το παιχνίδι για αυτή τη κατηγορία ώστε να μην είναι πιό επικίνδυνο απο μία γρήγορη βόλτα?
Για παράδειγμα εγώ αν δεν ;έπαιζα σα συνοδηγός σε ρυθμούς βόλτας το 2003 στον 24ωρο με το εντελώς μαμα κία ενός φίλου δε θα έμπαινα στο χώρο!

Κάπου είναι η χρυσή τομή, αν απλά θέλουμε τα αυτοκίνητα να είναι όσο πιό ασφαλή γίνεται ανεξαρτήτος χρήσης τότε θα έπρεπε και στους δρόμους να κυκλοφορούμε όλοι με cage και κράνοι :D
Εσείς που έχετε άμεση εμπλοκή, είστε πιο έμπειροι και θέλετε να συνεχίσετε να τρέχετε για τα επόμενα χρόνια, καλό θα ήταν να θέσετε νέα στάνταρ στους αγώνες. Όλοι ξέρουμε πως οδηγείτε στους αγώνες, κι αν αυτό είναι επικίνδυνο.
Το ίδιο γίνεται και στα trophy,με αυτοκίνητα που είναι εντελώς ακατάλληλα και τρέχουν με ταχύτητες που πολλές φορές ξεπερνούν τα 120 χιλιόμετρα επειδή είναι καπελωμένα.
ενοικιαζομενα αγωνιστηκα, μια καλη προταση.
Last edited by sirros on Tue Jul 14, 2009 17:14, edited 1 time in total.
Πιτσα - Μπαλα και Καρατε
S.Doukeris
Posts: 105
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by S.Doukeris »

stavrosd wrote:
Κάπου είναι η χρυσή τομή, αν απλά θέλουμε τα αυτοκίνητα να είναι όσο πιό ασφαλή γίνεται ανεξαρτήτος χρήσης τότε θα έπρεπε και στους δρόμους να κυκλοφορούμε όλοι με cage και κράνοι :D
'Όπως κάνουν όλοι οι οδηγοί των wrangler ε; :)
Ας μην φτάνουμε στα άκρα. Το να βγουν κάποια ενοχλητικά κομμάτια από το κέητζ είναι αστεία υπόθεση. Υπάρχουν επίσης και προστατευτικά, οι ΤΕ της παρέας το ξέρουν.
User avatar
black pete
Posts: 57
Joined: Sat Jul 11, 2009 20:00
Location: Ροδος
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by black pete »

sirros wrote:
stavrosd wrote:
sirros wrote:Αγωνιστικό αυτοκίνητο χωρίς roll cage δεν νοείται
Όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν cage
Η αγώνες δεν είναι για όλους.
Αυτοί που τρέχουν στην normal κατηγορία είναι οι χειρότεροι γιατί δεν έχουν εμπειρία και πάνε αέρα με αποτέλεσμα το σοβαρό ατύχημα να παραμονεύει .

Γιάννη όλοι εδώ μέσα καταλαβαίνουμε ότι δεν θέλεις να έχουν όλα τα αμάξια cage , παρά μόνο της open .
άσε της άλλες χώρες και ας κάνουμε ένα βήμα μπροστά .
Ωραία θα ήταν αλλά κάνοντας αυτό ουσιαστικά θα καταργήσουμε τη Normal!
Δεν είναι καλύτερα να αλλάξει το παιχνίδι για αυτή τη κατηγορία ώστε να μην είναι πιό επικίνδυνο απο μία γρήγορη βόλτα?
Για παράδειγμα εγώ αν δεν ;έπαιζα σα συνοδηγός σε ρυθμούς βόλτας το 2003 στον 24ωρο με το εντελώς μαμα κία ενός φίλου δε θα έμπαινα στο χώρο!

Κάπου είναι η χρυσή τομή, αν απλά θέλουμε τα αυτοκίνητα να είναι όσο πιό ασφαλή γίνεται ανεξαρτήτος χρήσης τότε θα έπρεπε και στους δρόμους να κυκλοφορούμε όλοι με cage και κράνοι :D
Εσείς που έχετε άμεση εμπλοκή, είστε πιο έμπειροι και θέλετε να συνεχίσετε να τρέχετε για τα επόμενα χρόνια, καλό θα ήταν να θέσετε νέα στάνταρ στους αγώνες. Όλοι ξέρουμε πως οδηγείτε στους αγώνες, κι αν αυτό είναι επικίνδυνο για όσους απλά περνούν με τα αυτοκίνητα τους απο το χώρο.
Το ίδιο γίνεται και στα trophy,με αυτοκίνητα που είναι εντελώς ακατάλληλα και τρέχουν με ταχύτητες που πολλές φορές ξεπερνούν τα 120 χιλιόμετρα επειδή είναι καπελωμένα.
δεν θα διαφωνισω μαζι σου Κωστα γιατι ξερω πως εν μερει εχεις δικιο,και λεω εν μερει γιατι οσους νομιζουν (απο την νορμαλ παντα)οτι μπωρουν να οδηγουν σε ρυθμους wrc με νορμαλ αυτοκινητο να τους αποπεμποι η οργανωση και οι υπολοιποι οργανωτες να μη τους δεχονται για το υπολοιπο της αγωνιστικης χρονιας
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

αρα ΤΕΛΙΚΑ το προβλημα ειναι η ταχυτητα...

Αν περιοριστει....
User avatar
black pete
Posts: 57
Joined: Sat Jul 11, 2009 20:00
Location: Ροδος
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by black pete »

Φωκίων wrote:αρα ΤΕΛΙΚΑ το προβλημα ειναι η ταχυτητα...

Αν περιοριστει....
περυσι ηταν στο πρωτο σκελος του 24ωρου 40 και οι περισσοτεροι πηγαιναμε με 80
Last edited by black pete on Tue Jul 14, 2009 17:37, edited 1 time in total.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

S.Doukeris wrote:
stavrosd wrote:
Κάπου είναι η χρυσή τομή, αν απλά θέλουμε τα αυτοκίνητα να είναι όσο πιό ασφαλή γίνεται ανεξαρτήτος χρήσης τότε θα έπρεπε και στους δρόμους να κυκλοφορούμε όλοι με cage και κράνοι :D
'Όπως κάνουν όλοι οι οδηγοί των wrangler ε; :)
Ας μην φτάνουμε στα άκρα. Το να βγουν κάποια ενοχλητικά κομμάτια από το κέητζ είναι αστεία υπόθεση. Υπάρχουν επίσης και προστατευτικά, οι ΤΕ της παρέας το ξέρουν.
Καλά θεωρητικά όλα τα κλειστά έχουν cage για το θάλαμο επιβατών(νευρα σε οροφές κολώνες, μπαρες στο ταμπλό στις πορτες κα), ικανοποιητικής αντοχής για να παίρνει έγκριση για χρήση στο δρόμο.
Απο το ένα επίπεδο ασφαλείας δε νομίζω οτι κατευθείαν είναι το άλλο!? Δηλαδή αν φοράν κράνη δε ανεβαίνει το επίπεδο?
Τα wrangler δε ξέρω τι προδιαγραφές έχουν αλλά για ανοιχτά αυτοκίνητα θα συμφωνήσω οτι ένα roll bar είναι απαραίτητο!

Σπύρο νομίζω οτι με τα προστατευτικά δεν αποφεύγεις την ανάγκη χρήσης κράνους (αν υπάρχουν τέτοια ειλικρινά πείτε μου που?)!?
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by friar »

aapo wrote:
aapo wrote::!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Λόγια , λογια λόγια. Αποτέλεσμα ποιό :?: :?:
Και επαναλαμβάνω 33+ Σελίδες Λογια Λόγια Λόγια και κόντρες Αποτέλεσμα ποιό :?: :?:
Φωκίων wrote:Οπως ενας ΣΟΦΟΣ ανθρωπος μου ειπε καποτε " η ΕΛΠΑ για το μονο που καιγεται ειναι το ακροπολις και τα Ραλλυ. Για ολα τα αλλα δεν ασχολειται" κι ετσι λοιπον κανει κινησεις "αρπαχτες" βιαστικες δηλ. και χωρις να το πολυσκευτει για τυχον συνεπειες, απλά να μας "ξεφορτωθει" υιοθετώντας την αποψη οποιουδηποτε εχει λογο εκεινη την εποχη.

Ετσι λοιπόν ως deus ex machina θα εμφανισθεί αυτός που έχει λόγο αυτή τη εποχή και με το μαγικό του ραβδάκι θα λύσει τα θέματά μας.
Οψόμεθα εις Μεσογείων
και δε πα να λέμε εμείς
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”