OK τα ίδια λεμεNicolas wrote:stavrosd wrote: Δεν υπάρχει τίποτα να συγχωρήσω γιατί επι τις αρχής συμφωνώ μαζί σου και σε όλα τα παραδείγματά σου και η απόφαση στο ερώτημά σου είναι αυτονόητη.
Αλλά στη εφαρμογή δεν είμαι τόσο απόλυτος όπως εσύ.
Μου φαίνεται εντελώς άτοπο να ζητάμε απο κάποιον που απλά έχει πάει τρείς-τέσσερις εκδρομές αν θέλει να πάρει ένα insight απο τους αγώνες και να πάει λίγο πιό γρήγορα απο ότι στην εκδρομή θα πρέπει να τρυπήσει το αμάξι του
Σταύρο μου, συμφωνώ μαζί σου για τις τρύπες στα αυτοκίνητα και δεν θέλω να είμαι απόλυτος.
Αλλά η γνώμη μου είναι οτι η οργάνωση πρέπει να φυλάξει τον αγωνιζόμενο.
Έχουμε από τα μεγαλύτερα ποσοστά θανατηφόρων τροχαίων γιατί τέτοιοι είμαστε.
Ο δε φρέσκος αγωνιζόμενος, και άπειρος είναι και καυλ*@!#ένος.
Άντε μίλα του και πες του να προσέχει. Άντε πες του οτι ο αγώνας δεν είναι βόλτα στην πλατεία για χειρόφρενα.
Άντε μίλα του για λάσπη. για γαρμπίλι και κροκάλα.
Δεν νομίζω οτι θα δώσει και πολύ βάση...
Πως θα μπορέσει λοιπόν η οργάνωση να τον προστατέψει αν δεν του επιβάλλει κάποια βασικά την ώρα που αυτός θα ξεσαλώσει
μέσα στην αδρεναλίνη του αγώνα?
Και ναι ρε γαμώτο. Σε τελική ανάλυση τα μαμά αυτοκίνητα είναι για να σε πάνε βόλτα όχι για να τρέχουν σε αγώνες.
Αν ήταν έτσι γιατί όλοι τα έχουν κάνει τούμπανα?
Πώς καταλήξαμε από το σημείο που χρειαζόσουν ένα σετ λάστιχα και έπερνες κούπα σε trial στα αυτοκίνητα και τα εμπόδια τα σημερινά?
Όλοι ακουμπάνε. Απλά πολλές φορές σε λάθος σημεία.
Θέλετε να τρέχουν τα τελείως μαμά? Φτιάχτε τελείως διαφορετικές διαδρομές με τελείως διαφορετική βαθμολογία.
Και φυσικά ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ έτσι ώστε να μην το κυνηγάνε.
ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Δημητριάδης Σταύρος
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Cool down. Μόνο οι αγώνες δε φταίνε γι΄αυτό.Nicolas wrote:Έχουμε από τα μεγαλύτερα ποσοστά θανατηφόρων τροχαίων γιατί τέτοιοι είμαστε.
Αν στο πρώτο control τον στείλουν σπίτι του με ποινή να μην μπορέσει να τρέξει και στον επόμενο αγώνα τί λες; Και για όσους το ξανακάνουν, αφαίρεση της license για ένα χρόνο; Αυτές είναι οι προτάσεις. Πιστεύεις ότι μόλις εφαρμοστούν δε θα συνετίσουν τους πάντες;Ο δε φρέσκος αγωνιζόμενος, και άπειρος είναι και καυλ*@!#ένος.
Άντε μίλα του και πες του να προσέχει. Άντε πες του οτι ο αγώνας δεν είναι βόλτα στην πλατεία για χειρόφρενα.
Άντε μίλα του για λάσπη. για γαρμπίλι και κροκάλα.
Δεν νομίζω οτι θα δώσει και πολύ βάση...
Πως θα μπορέσει λοιπόν η οργάνωση να τον προστατέψει αν δεν του επιβάλλει κάποια βασικά την ώρα που αυτός θα ξεσαλώσει
μέσα στην αδρεναλίνη του αγώνα?
Δες παραπάνω τί λέω για τα drift.Και ναι ρε γαμώτο. Σε τελική ανάλυση τα μαμά αυτοκίνητα είναι για να σε πάνε βόλτα όχι για να τρέχουν σε αγώνες.
Αν ήταν έτσι γιατί όλοι τα έχουν κάνει τούμπανα?
Πώς καταλήξαμε από το σημείο που χρειαζόσουν ένα σετ λάστιχα και έπερνες κούπα σε trial στα αυτοκίνητα και τα εμπόδια τα σημερινά?
Όλοι ακουμπάνε. Απλά πολλές φορές σε λάθος σημεία.
Θέλετε να τρέχουν τα τελείως μαμά? Φτιάχτε τελείως διαφορετικές διαδρομές με τελείως διαφορετική βαθμολογία.
Και φυσικά ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ έτσι ώστε να μην το κυνηγάνε.
Δηλαδή όσοι έχουν δώσει χρήματα να τρέχουν με αυτοκίνητα με cage στις πίστες είναι μαμάκες, αφού οι αγώνες στις πίστες είναι ασφαλείς και δεν χρειάζονται μέσα ασφαλείας;Ακριβώς, κανένας δεν διανοείται να το κάνει στο βουνό. Σε πίστες καρτ γίνονται τα περισσότερα και γενικώς σε περιβάλλον χωρίς γκρεμούς δέντρα χαντάκια κλπ και με όλα τα μέσα δίπλα.(ασθενοφόρο, πυροσβεστική γιατρό κλπ).
Ωστόσο αν θες απάντησε μου για τις αναβάσεις.
Οι αναβάσεις; Είναι αγώνες ταχύτητας. Όχι αγώνες αντοχής. Οπότε... Εσύ γιατί δεν απαντάς για τους αντίστοιχους αγώνες σε όλον τον κόσμο; Για τους αγώνες regularity που γίνονται πίσω από όλους τους μεγάλους αγώνες;
ΥΓ. Τελικά είχαν δίκιο όσοι έλεγαν να μην μπει ο 24ωρος στο πρωτάθλημα. Στα ίδια θα το καταντήσετε πάλι. Με τις ακραίες θέσεις σας. Ή μέση στα 50 χλμ./ώρα ή roll cage στα καρότσια των μωρών, μην τους πέσει ο ουρανός στο κεφάλι. Για τη μέση λύση σας έχει πει κανείς; Εκεί όπου χωράνε όλοι;
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Συγκρίνεις τον κίνδυνο τον ένα με τον άλλο??!!Γιάννης Αθανασίου wrote:To κάνουν στα drift, τα GP και όλους τους συναφείς αγώνες. Και εκεί σπάνε τα ταμεία. Και έρχονται πλέον όλες οι λέσχες που τα χλέβαζαν να κάνουν τέτοιους αγώνες και όλες οι εκδοτικές, ακόμη και οι σκληροπυρηνικές κατά του θεσμού, να ετοιμάζουν περιοδικά για τέτοιους αγώνες.S.Doukeris wrote:Με την ίδια λογική θα μπορούσαν και στις αναβάσεις να το κάνουν οι οργανωτές και να σπάσουν τα ταμεία. Γιατί δεν το κάνουν;
Εκεί δεν έχει κίνδυνο; Στα Μέγαρα με Impreza πουσαρισμένο δεν έχεις κίνδυνο, ακόμη και μόνος μέσα στην πίστα; Για αποστειρωμένες καταστάσεις υπάρχει και το Playstation ρε παιδιά. Εδώ ζητάμε να κάνουμε όσο πιό ασφαλές γίνεται το σπορ, όχι να το ευνουχίσουμε και να βγει κάποιος μετά να κάνει τέτοιους αγώνες, όπως σε όλον τον κόσμο και να τρίβουμε τα μάτια μας.
Το να βγεί στα χωράφια και να σκάσεις στα λάστιχα (οι προδιαγραφές των πιστών είναι άλλου forum ) είναι το ίδιο με το να φύγεις σε γκρεμό 30 μέτρων!!
Το ίδιο είναι όταν με το που θα γίνει κάτι έχει φτάσει γιατρός και συνεργείο σε 1' με το οτι εσένα μπορεί να σε βρούν την άνοιξη και πρέπει να είσαι σε θέση να ζητήσεις βοήθεια?
Ε δε νομίζω?
Τώρα με μπέρδεψεςΓιάννης Αθανασίου wrote: Δηλαδή όσοι έχουν δώσει χρήματα να τρέχουν με αυτοκίνητα με cage στις πίστες είναι μαμάκες, αφού οι αγώνες στις πίστες είναι ασφαλείς και δεν χρειάζονται μέσα ασφαλείας;
Δημητριάδης Σταύρος
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Θέλουμε να ακούσουμε επίσημα τα αποτελέσματα τις επιτροπής !!!!!!
Το τελευταίο καιρό παρακολούθησα πολλούς αγώνες και είδα και άκουσα από πολλούς αγωνιζόμενους ότι είχαν συνοδηγό την ΘΕΑ ….
Είμαστε όλοι προς το παρόν πάρα πολύ τυχεροί….
Πάνω από όλα χωρίς παραχωρήσοις η ΑΣΦΑΛΕΙΑ τόσο των αγωνιζομένων όσο και των ανυποψίαστων πολιτών.
Αυστηρά μέτρα ασφάλειας για τους γρήγορους OPEN , ελεγχόμενη μ.ω. , επιλεγμένες με όσο το δυνατό περισσότερη ασφάλεια διαδρομές μιας και το ορεινό ανάγλυφο της Ελλάδας δεν μοιάζει με αγώνων άλλων χωρών - γκρεμια , κακοτράχαλα μέρη και πολλά μικρά κατοικημένα χωριά – εξοχικά – κυνηγούς κλπ , για όλους με πολλά σημεία έλεγχου π.χ. GPS , μυστικές χρονομετρήσεις και ανάλογες ποινές για μεγάλες προπορειες και υπέρβαση τις μ.ω. ακόμη και στις απλές , έλεγχος με RADAR κλπ
Θα σας διαβάσω το βράδυ πάω για δουλεία..,
Πενταρας Χριστόδουλος
4Χ4 SPORT CLUB ΝΑΥΠΛΙΟ
Το τελευταίο καιρό παρακολούθησα πολλούς αγώνες και είδα και άκουσα από πολλούς αγωνιζόμενους ότι είχαν συνοδηγό την ΘΕΑ ….
Είμαστε όλοι προς το παρόν πάρα πολύ τυχεροί….
Πάνω από όλα χωρίς παραχωρήσοις η ΑΣΦΑΛΕΙΑ τόσο των αγωνιζομένων όσο και των ανυποψίαστων πολιτών.
Αυστηρά μέτρα ασφάλειας για τους γρήγορους OPEN , ελεγχόμενη μ.ω. , επιλεγμένες με όσο το δυνατό περισσότερη ασφάλεια διαδρομές μιας και το ορεινό ανάγλυφο της Ελλάδας δεν μοιάζει με αγώνων άλλων χωρών - γκρεμια , κακοτράχαλα μέρη και πολλά μικρά κατοικημένα χωριά – εξοχικά – κυνηγούς κλπ , για όλους με πολλά σημεία έλεγχου π.χ. GPS , μυστικές χρονομετρήσεις και ανάλογες ποινές για μεγάλες προπορειες και υπέρβαση τις μ.ω. ακόμη και στις απλές , έλεγχος με RADAR κλπ
Θα σας διαβάσω το βράδυ πάω για δουλεία..,
Πενταρας Χριστόδουλος
4Χ4 SPORT CLUB ΝΑΥΠΛΙΟ
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Το να τουμπάρεις στο τέλος της ευθείας με 150+ είναι πιό επικίνδυνο απο οποιονδήποτε γκρεμό. Το έχω πάθει και πίστεψε με ότι είναι ένα από τα πιό τρομακτικά πράγματα που έχω πάθει. Και οι αγώνες σε πίστες είναι μακράν πιό... "θανατηφόροι" από τους αγώνες σε ανοιχτό δρόμο, σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ακριβώς γιατί νομίζεις πως έχεις τον απόλυτο έλεγχο. Γιατί πρέπει να περάσεις τέλεια τη στροφή εξαντλώντας τα όποια όρια. Γιατί ξέρεις ακριβώς τί έρχεται μετά. Γιατί δεν έχεις τον παράγοντα του απρόβλεπτου, που για να το αντιμετωπίσεις πρέπει να πάς μερικές μονάδες πιό σιγά. Γιατί κυνηγάς τα χιλιοστά και όχι τα λεπτά.
Οι κανόνες ασφάλειας στους αγώνες πίστας, τους αγώνες ταχύτητας γενικά, είναι πολλαπλάσιοι σε απαιτήσεις από τους αγώνες σε ανοιχτό δρόμο! Έχεις δει roll cage σε αυτοκίνητο πίστας; Αυτά που φορούν σήμερα τα WRC τα φορούσαν τα BTCC πριν από 20 χρόνια, αν θέλετε να μιλήσουμε για αντίστοιχες ιπποδυνάμεις και κατηγορίες! Ας μην αλλάξουμε εμείς όλα τα δεδομένα.
Χρήστο
ήσουν στην επιτροπή και δε σε είδα; Που τα ξέρεις όλα αυτά; Όλα αυτά συζητήθηκαν. Και θα τα μάθετε σύντομα. Απλά υπάρχουν και διαδικαστικά που ούτε εγώ, ούτε ο Σπύρος, ούτε κανένας άλλος της επιτροπής, δεν μπορεί να αγνοήσει.
Ακριβώς γιατί νομίζεις πως έχεις τον απόλυτο έλεγχο. Γιατί πρέπει να περάσεις τέλεια τη στροφή εξαντλώντας τα όποια όρια. Γιατί ξέρεις ακριβώς τί έρχεται μετά. Γιατί δεν έχεις τον παράγοντα του απρόβλεπτου, που για να το αντιμετωπίσεις πρέπει να πάς μερικές μονάδες πιό σιγά. Γιατί κυνηγάς τα χιλιοστά και όχι τα λεπτά.
Οι κανόνες ασφάλειας στους αγώνες πίστας, τους αγώνες ταχύτητας γενικά, είναι πολλαπλάσιοι σε απαιτήσεις από τους αγώνες σε ανοιχτό δρόμο! Έχεις δει roll cage σε αυτοκίνητο πίστας; Αυτά που φορούν σήμερα τα WRC τα φορούσαν τα BTCC πριν από 20 χρόνια, αν θέλετε να μιλήσουμε για αντίστοιχες ιπποδυνάμεις και κατηγορίες! Ας μην αλλάξουμε εμείς όλα τα δεδομένα.
Χρήστο
ήσουν στην επιτροπή και δε σε είδα; Που τα ξέρεις όλα αυτά; Όλα αυτά συζητήθηκαν. Και θα τα μάθετε σύντομα. Απλά υπάρχουν και διαδικαστικά που ούτε εγώ, ούτε ο Σπύρος, ούτε κανένας άλλος της επιτροπής, δεν μπορεί να αγνοήσει.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τότε μάλλον πρέπει να αυξηθούν και εκεί!Γιάννης Αθανασίου wrote:Το να τουμπάρεις στο τέλος της ευθείας με 150+ είναι πιό επικίνδυνο απο οποιονδήποτε γκρεμό. Το έχω πάθει και πίστεψε με ότι είναι ένα από τα πιό τρομακτικά πράγματα που έχω πάθει. Και οι αγώνες σε πίστες είναι μακράν πιό... "θανατηφόροι" από τους αγώνες σε ανοιχτό δρόμο, σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ακριβώς γιατί νομίζεις πως έχεις τον απόλυτο έλεγχο. Γιατί πρέπει να περάσεις τέλεια τη στροφή εξαντλώντας τα όποια όρια. Γιατί ξέρεις ακριβώς τί έρχεται μετά. Γιατί δεν έχεις τον παράγοντα του απρόβλεπτου, που για να το αντιμετωπίσεις πρέπει να πάς μερικές μονάδες πιό σιγά. Γιατί κυνηγάς τα χιλιοστά και όχι τα λεπτά.
...
Δε χρειάζεται να τους συναγωνιστούμε!
Σίγουρα και μόνο αυτά που αποφασίσατε για μεγαλύτερο έλεγχο του αγώνα θα βοηθήσουν πάρα πολύ στο να γίνουν ασφαλέστεροι οι αγώνες απο αυτό που είναι τώρα (Η Παναγιά μαζί μας ), αλλά νομίζω οτι ένας διαχωρισμός αγωνιζόμενων και "επισκεπτών" και μεγαλύτερη ευελιξία στους οργανωτές θα προσέφερε στο πώς να σχεδιάσουν το event και μεγαλύτερη ασφάλεια στους "επισκέπτες".
Δημητριάδης Σταύρος
-
- Posts: 105
- Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Για να πάει ένας δημοσιογράφος να παρακολουθήσει DAKAR τον αφήνουν μόνο με αυτοκίνητο που έχει κέητζ και περνάει κανονικά τεχνικό έλεγχο. Μιας και το έχουμε πολυαναφέρει το DAKAR.
ΥΓ.Δεν είμαι τρελός να πηγαίνω με 200 ανάμεσα στα δέντρα είχε πει ο Σουμάχερ όταν τον προκάλεσε σε κόντρα ο Μακρέι με φόρμουλα και wrc.
ΥΓ.Δεν είμαι τρελός να πηγαίνω με 200 ανάμεσα στα δέντρα είχε πει ο Σουμάχερ όταν τον προκάλεσε σε κόντρα ο Μακρέι με φόρμουλα και wrc.
-
- Posts: 105
- Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Όταν φεύγαμε μου είπατε να ενημερώσω για τράιαλ. Τώρα διαβάζω αυτό. Άλλαξε κάτι;Γιάννης Αθανασίου wrote:
Χρήστο
ήσουν στην επιτροπή και δε σε είδα; Που τα ξέρεις όλα αυτά; Όλα αυτά συζητήθηκαν. Και θα τα μάθετε σύντομα. Απλά υπάρχουν και διαδικαστικά που ούτε εγώ, ούτε ο Σπύρος, ούτε κανένας άλλος της επιτροπής, δεν μπορεί να αγνοήσει.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Δεν έχω σαφείς οδηγίες. Είπαμε να το διαβάσουν και οι υπόλοιποι, απλά...
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Για 200, όχι για 70!!! Μάλλον εσύ δεν ήσουν χθες στην επιτροπ΄΄η...S.Doukeris wrote:Για να πάει ένας δημοσιογράφος να παρακολουθήσει DAKAR τον αφήνουν μόνο με αυτοκίνητο που έχει κέητζ και περνάει κανονικά τεχνικό έλεγχο. Μιας και το έχουμε πολυαναφέρει το DAKAR.
ΥΓ.Δεν είμαι τρελός να πηγαίνω με 200 ανάμεσα στα δέντρα είχε πει ο Σουμάχερ όταν τον προκάλεσε σε κόντρα ο Μακρέι με φόρμουλα και wrc.