ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

doc
Posts: 82
Joined: Wed Jun 24, 2009 09:21

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by doc »

Να πω και εγώ μια γνώμη?
Την οποία την έχω δει σε αγώνες στο εξωτερικό, λειτουργεί, και έχει μειώσει τα ατυχήματα 70%.
Όχι βέβαια στα trial, αλλά στα Rally Raids.
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ χρήση GPS, που θα καταγράφει το στίγμα, θα ελέγχεται από ειδικό επιτελείο μετά το τέλος του αγώνα, και θα ελέγχεται το ίχνος του καθενός και οι ταχύτητες με τις οποίες κινήθηκε οπουδήποτα.
Ο οργανωτής, στο RB θα βάζει τα όρια που πρέπει - θέλει, (30km/h, 50km/h, 10km/h σε κάποιο πολύ SOS,) θα δίνει τις συντεταγμένες στον ελεγχτή, και θα δίνονται αυστηρές ποινές σε όποιους δεν τα τηρούν. π.χ. όρια στα χωριά, σε επικίνδυνους δρόμους, γκρέμια κτλ.
Μια, δυο, τρεις... θα στρώσει το πράμα!
Και δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό. Το "know how" υπάρχει... το εφαρμόζουμε ήδη δοκιμαστικά.

Όσο για τα Roll... συμφωνώ κι επαυξάνω, αν και θα μειώσουν δραματικά τις συμμετοχές.... αλλά...
Οι οργανωτές είμαστε για να ακολουθούμε κανόνες και κανονισμούς.
Δώστε μας ένα εννιαίο πλαίσιο, να πορευόμαστε με αυτό, και να το εφαρμόζουμε.

Χαιρετώ!
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Σπύρο

μπορεί εσένα να σου αρέσουν αγώνες με 10 συμμετοχές. Εμένα, προσωπικά, δε με καλύπτουν. Αν θεωρείς εξέλιξη και εσύ οι αγώνες με τις 30-40 συμμετοχές να έχουν πλέον 15-20, έχουμε διαφορετικά στάνταρ - γνωστό!

Αν είναι να κάνω κάτι με την ασφάλεια, το κάνω ΕΓΩ και δε ζητώ να το κάνουν άλλοι, οι αγωνιζόμενοι, για μένα.

Είπαμε κάποια στιγμή πως τα εμπόδια της Κ3 πρέπει να γίνουν θεαματικά και δύσκολα. Όχι των άλλων κατηγοριών.

Και μπορείς, όταν το θέμα έχει να κάνει με όσα λέω, να απευθύνεσαι σε εμένα και όχι στον Στάθη.

DOC

τελικά είναι η μόνη λύση. Πρέπει να βρεθούμε όλοι οι οργανωτές και να το δούμε. Δεν είναι δύσκολο αυτό που λες. Το κάναμε πριν από 6 χρόνια στο Garmin Experience. Απλά θέλει πολύ χρόνο - περίπου 5 λεπτά το μηχάνημα. Δίνει ταχύτητες και στίγμα για κάθε μέτρηση. Ρυθμίζεις κάθε πότε θες μέτρηση και είσαι ΟΚ. Μπορούμε να το συζητήγσουμε και με τον προμηθευτή - όποιον προμηθευτή.

Υπάρχει και πιό καλή λύση. Black box που πρέπει να αγοράσει είτε ο οργανωτής, είτε ο αγωνιζόμενος. Καταγράφει τα πάντα και μπορεί μέχρι να τα μεταδίδει on-line.

Αλλά θέλει να ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ, εδώ και τώρα. Όχι το 2015...
pc4x4n
Posts: 573
Joined: Thu Jun 18, 2009 00:26

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by pc4x4n »

Συμφωνούμε με τα λεγόμενα του DOC περί έλεγχου τις μ.ω.
Στο ENDURO Ναυπλίου κάναμε μετρήσεις τόσο στην ταχύτητα όσο και στην μ.ω. στις απλές για δικό μας λογαριασμό . Μερικοί αγωνιζόμενοι κινήθηκαν σε επικίνδυνα σημεία και σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες μεγαλύτερες από αυτές που προτείναμε στο road book με αποτέλεσμα αρκετοί να έχουν προαφιξη μεγαλύτερη των 15 λεπτών.
Στους αγώνες ENDURO πρέπει οι νικητές να κρίνοντα κατά κύριο λόγο από την επίδοση τους μέσα στις Ε . Δ. Μερικοί δεν το κατάλαβαν καλά και σίγουρα χωρίς να το θέλουν βάζοντας το πόδι στο πάτωμα οδήγησαν γρήγορα ίσως και επικίνδυνα .
Υπήρξε σκέψη και συζητήθηκε με έμπυρα άτομα και διοργανωτές αγώνων να κάναμε και τις απλές regularity αλλά ακόμη και κάποια άλλης μορφής έλεγχο με randar..τα συμπεράσματα θα θέλαμε να παρουσιάσουμε ολοκληρωμένα σε μια συζήτηση που ελπίζουμε η επιτροπή 4Χ4 να καλέσει σύντομα .

Πάντα φιλικά και με εκτίμηση σε όσους αγαπανε και προσφέρουν με καλή θέληση και θετική ενέργεια στον χώρο του 4Χ4.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Χριστόδουλος Πενταρας
Ναύπλιο
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Υπάρχει και πιό καλή λύση. Black box που πρέπει να αγοράσει είτε ο οργανωτής, είτε ο αγωνιζόμενος. Καταγράφει τα πάντα και μπορεί μέχρι να τα μεταδίδει on-line.
Κόστος?????????
Μηπως εχει η ΕΛΠΑ??? και μπορει να τα "νοικιαζει" στον εκαστοτε οργανωτη οπως πχ τα vhf???

Παρεπιπτοντως
Στο Πευκι εκτός απο την τιμη να ειναι Βοηθος τεχνικός εφορος, είχα και την χαρα να ειμαι συμοδηγός με τον Μελέτη κουβαλώντας μαζι ενα φορητο ρανταρ ταχυτητας, την υπαρξη και χρηση του οποιου, με ολες τις συνεπειες ειχε φροντισει να κανει γνωστη η οργανωση απο την ενημερωση των οδηγων.

Το αποτελεσμα ηταν απο αποψη σεβασμου των οριων, ικανοποιητικό.
Κατι σαν το "ο φοβος φυλαει τα ερημα"

Μπορουμε ομως να συνοψισουμε λιγο τις προτασεις??
Τριαλ

Κ3 = cage
k2 = Υποχρεωτικο rollbar - Συνησταται cage - Υποχρεοτικο cage απο 20..... (?????)
Κ1 = Συνισταται (????) η υπαρξη rollbar - ευκολοτερα εμποδια
Κ0 = ???????? εξω ???????

Trailride - enduro - Rally Raid ( Δηλ. το πρωταθλημα )
Ενοποιηση κανονισμών ( ????? )
SUV = χαμηλες μεσες
Νορμαλ = Συνισταται (????) το rollbar - Υποχρεοτικο απο 20... αυτο που θα βαλετε να μπορει να "επεκταθει" σε cage αν χρειαστει στο μελλον - πχ αλλαγη κατηγορίας, αν υπαρχει cage ηδη ειναι αποδεκτο χωρις να σε αλλαζει κατηγορια
Οπεν = Υποχρεωτικη (?????) η χρηση rollbar - Υποχρεωτικη η χρηση cage apo 20......
Ελεγχος ταχυτητας με χρηση φορητου radar χειρος ή/και καταγραφη με GPS και ελεγχος μετά ή/και "μαυρου κουτιου"
"ελεγχος" ταχυτητας με χρηση "σφιχτοτερων" διαδρομων

( Οτι δεν αναφερεται υποθετουμε οτι ικανοποιει οπως ειναι προς το παρον - παντα για θεματα ασφαλειας)
(αν εχω ξεχασει ή γραψει λαθος προφανως και το διορθωνετε)
S.Doukeris
Posts: 105
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by S.Doukeris »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Σπύρο

μπορεί εσένα να σου αρέσουν αγώνες με 10 συμμετοχές. Εμένα, προσωπικά, δε με καλύπτουν. Αν θεωρείς εξέλιξη και εσύ οι αγώνες με τις 30-40 συμμετοχές να έχουν πλέον 15-20, έχουμε διαφορετικά στάνταρ - γνωστό!

Αν είναι να κάνω κάτι με την ασφάλεια, το κάνω ΕΓΩ και δε ζητώ να το κάνουν άλλοι, οι αγωνιζόμενοι, για μένα.

Είπαμε κάποια στιγμή πως τα εμπόδια της Κ3 πρέπει να γίνουν θεαματικά και δύσκολα. Όχι των άλλων κατηγοριών.

Και μπορείς, όταν το θέμα έχει να κάνει με όσα λέω, να απευθύνεσαι σε εμένα και όχι στον Στάθη.

DOC

τελικά είναι η μόνη λύση. Πρέπει να βρεθούμε όλοι οι οργανωτές και να το δούμε. Δεν είναι δύσκολο αυτό που λες. Το κάναμε πριν από 6 χρόνια στο Garmin Experience. Απλά θέλει πολύ χρόνο - περίπου 5 λεπτά το μηχάνημα. Δίνει ταχύτητες και στίγμα για κάθε μέτρηση. Ρυθμίζεις κάθε πότε θες μέτρηση και είσαι ΟΚ. Μπορούμε να το συζητήγσουμε και με τον προμηθευτή - όποιον προμηθευτή.

Υπάρχει και πιό καλή λύση. Black box που πρέπει να αγοράσει είτε ο οργανωτής, είτε ο αγωνιζόμενος. Καταγράφει τα πάντα και μπορεί μέχρι να τα μεταδίδει on-line.

Αλλά θέλει να ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ, εδώ και τώρα. Όχι το 2015...
Το "Εγώ" μπορείς να το γράφεις και με μικρά γράμματα, το έχουμε εμπεδώσει.
Πες μας λοιπόν τι έχεις κάνει εσύ για την ασφάλεια όπως γράφεις, μήπως κάτι δεν έχουμε καταλάβει.

Έκανες αγώνα με τα αυτοκίνητα να βγάζουν μέση ωριαία πάνω από 60χλμ στη λάσπη. Γιατί δεν έκανες ΕΣΥ κάτι;

Είπες ψέμματα ότι δεν συζητήσαμε ποτέ για κέητζ στη Κ2. Γιατί;

Ο άνθρωπος από πάνω έγραψε ότι ήσουν ο μόνος που συμφωνούσε για κράνη στις απλές και δεν το διέψευσες.
Θυμάμαι ότι στην Λάρισα απλά το αποδέχτηκες αλλά όταν το συζητήσαμε στην επιτροπή δεν συμφωνούσες.
(Ούτε εγώ συμφωνώ βέβαια να κάνουν 1000χλμ. με κράνος στις απλές. Ακόμη και στα τρόφυ που σίγουρα χρειάζεται δεν είναι υποχρεωτικό δυστυχώς και θα το βάλουμε στα αντοχής;)

Το θέμα με τα καταγραφικά που σωστά γράφει ο Doc πόσες φορές το συζητήσαμε στην επιτροπή;
Είχες αναλάβει να το ψάξεις;
Έψαξα, έμαθα, υποχρεώθηκα και σου έδωσα πριν αρκετούς μήνες το τηλέφωνο του αφεντικού της HTC στην Ελλάδα. Έβαλα να του μιλήσουν κιόλας για να μας αντιμετωπίσει με σοβαρότητα και να μας προσέξει στις τιμές. Αλήθεια, μιλήσατε ποτέ; Αν οχι, γιατί;

Γενικώς παίζεις ένα παιχνίδι εντυπώσεων και δεν θέλω να μπω σε αυτή την διαδικασία γιαυτό αποφεύγω να σου απαντώ.
Σε πιάνει ένα αμόκ και για να υποστηρίξεις την άποψή σου συχνά υποτιμάς, προσβάλλεις και υπερβάλλεις. Χωρίς λόγο.
Από την πρώτη δημοσίευση που έκανα για το θέμα έπρεπε να ήσουν από αυτούς που θα βοηθούσαν να ΠΕΙΣΟΥΜΕ ακόμα και τον τελευταίο αγωνιζόμενο πως πρόκειται για εκείνον.
Και γενικώς τα Ναύπλια τα 2005 τα 1988 και όλα αυτά μας κουράζουν όλους. Έχουμε 2009 σήμερα. Ξεκόλλα να πάμε παρακάτω.
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

OK! Μαθήματα ιστορίας λοιπόν αφού το θέλεις.

Επικοινώνησα με το τηλέφωνο που μου έδωσες δύο φορές και περίμενα να με πάρουν. Τζίφος.

Για την Κ2 και τα roll Cage είπα πως το ζήτησες στη Λάρισα. Ποτέ όμως μετά. Το Δεκέμβρη μάλιστα ζήτησες να μην αλλάξει τίποτε. Ψέματα και αυτό;

Μήπως είναι ψέματα, ότι σε αντίθεση με τα όσα αποφάσισε η επιτροπή και ειπώθηκαν στη Λάρισα, ζήτησες να μην υπάρχει κατηγορία Κ0 στην κεντρική Ελλάδα;

Αν εσύ αλλάζεις κάθε μέρα θέσεις, δεν είναι δικό μου θέμα. Εσύ κρίνεσαι.

Τώρα αν θες να πάμε πιό πίσω, ΟΚ!

Να μιλήσω για τα δύο έπαθλα το 2005; Για τη θέση σου τότε; Για την κοροϊδία μέχρι την τελευταία στιγμή; Για το ότι, μαζί με τους φίλους σου βάλατε μία ωρολογιακή βόμβα στους αγώνες αντοχής, που τους παιδεύει μέχρι και σήμερα; Απλά για να πατάς και στις δύο όχθες, μήπως και δεν πάει καλά κάτι;

Ή μήπως να θυμηθούν οι αγωνιζόμενοι την αρνητική στάση σου, μαζί με του Κατσιμαλή και και Αποστολίδη στη συνάντηση στου Αττάρτ; Δεν ήσουν μέλος του ΔΣ της λέσχης που κατάθεσε πρόγραμμα για να προλάβει μην φτάσουν στην ΕΛΠΑ οι θέσεις των αγωνιζομένων;

Ή να φτάσουμε στη Λάρισα; Εκεί ψήφισες, εσύ και αρκετοί άλλοι, μία επιτροπή. Και στην πρώτη ευκαιρία βρέθηκες να την... "συμπληρώνεις", αμφισβητώντας όλη τη διαδικασία της Λάρισας. Γιατί δεν έβαλες υποψηφιότητα στη Λάρισα; Γιατί δέχτηκες μετά τη θέση, αν και εφόσον σε εκπροσωπούσε η ψήφος σου στη Λάρισα; Ή απλά, όπως και το 2005, μας κορόιδευες και πάλι, ξέροντας τη συνέχεια και το τί θα γίνει με την επιτροπή της ΕΘΕΑ;

Όταν κάποιοι έπιασαν 62 χλμ./ώρα στην ΑΠΛΗ, εισηγήθηκα στον Αλυτάρχη να βγουν εκτός αγώνα. Δεν το έκανε, γιατί δεν το προέβλεπε ο κανονισμός. Ό ένας απο αυτούς είναι ο δικηγόρος μου, ο άλλος κολλητός μου φίλος. Αλλά τί να σου πουν εσένα αυτά;

Ο αγωνιζόμενος δε χρειάζεται άλλη πίεση. Αρκετή δεν του έχουν επιβάλει οι "εξυπνοι" κανονισμοί που επέβαλες μαζί με τον Κατσιμαλή, σε μία νύχτα, σε αντίθεση με όσα είχε αποφασίσει η επιτροπή; Είναι άλλωστε πιό σημαντικοί οι προφυλακτήρες από τα roll cage. Όπως και τα καθίσματα με τις ζώνες που σε κάνουν να πηγαίνεις πιό γρήγορα - αν θυμάσαι το υποστήριξες και εσύ. Να θυμίσω ότι και πάλι κορόιδευες μετά το 1ο enduro του πρωταθλήματος, όταν έλεγες ότι θα ρυθμιστούν τα αποτελέσματα σύμφωνα με τους κανονισμούς της επιτροπής;

Να θυμίσω και τη συνάντηση στην Εκάλη το Δεκέμβρη του 07; Να θυμίσω τη θέση σου ότι θα πρέπει οι αγώνες να είναι λίγοι, αλλά πώς να το πεις στους υπόλοιπους της λέσχης; Ή να μιλήσουμε και για όλα τα ναυάγια στα οποία έχει οδηγήσει η στάση σου να λες άλλα στον έναν και άλλα στον άλλο; Είπαμε, δε σε σώζει πλέον το χιούμορ σου. Προσωπικά, τουλάχιστον, σε κατάλαβα. Όχι άλλο πιά.

Μπορείς να προσπαθείς να μας κοροϊδέψεις όσο θέλεις. Μπορείς να προσπαθείς, εσύ και οι παρατρεχάμενοί σου, να βάλεις τρικλοποδιές στους αγώνες 4Χ4. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να με, μας, αναγκάσεις να δεχθούμε όλα αυτά. Στο κάτω - κάτω, κάποιοι έχουν το θάρρος να βγαίνουν και να εκφράζουν φανερά τη γνώμη τους και να μην προσπαθούν να την επιβάλουν με συζητήσεις κατ΄ιδίαν - βλέπε κανονισμούς πρωταθλήματος.

Όσον αφορά τη θέση μου για το επίμαχο θέμα, την έχω εκφράσει ξεκάθαρα. ΝΑΙ στην ασφάλεια, από τη στιγμή που την επιβάλλουμε όπως πρέπει και όταν πρέπει και όχι με δικτατορικούς τρόπους και κινδυνολογία.

ΥΓ. Αλήθεια, δε σε είδα να λες τίποτε για την συνάντηση που όλοι πιστεύουν ότι πρέπει να γίνει. Της επιτροπής μιλάω. Πάλι στα μουλωχτά πάμε να περάσουμε τις όποιες αλλαγές; Δεν έχετε βάλει μυαλό πλέον; Τα ίδια και τα ίδια συνέχεια;
GENERAL LEE

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by GENERAL LEE »

Ωραίο θέαμα !!!
Μπαίνω να διαβάσω για το τι μέλη γενέσθαι με τους εναπομείναντες αγώνες trail για το 2009 . Περιμένω να ακούσω την γνώμη – θέση ανθρώπων που έχουν σηματοδοτήσει τους αγώνες 4Χ4 στην Ελλάδα και τους βλέπω να τσακώνονται ……..
Ρε σεις ………….. καλά εσείς μπορεί να γουστάρεται να κάνετε αγαπουλίνες μεταξύ σας …εμένα τι με νοιάζει ???
Gamo το Ναύπλιο , gamo την επιτροπή και gamo τον Κατσιμαλή μου μέσα !!!!!

Με έχετε απογοητεύσει κύριοι …..
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Το χθες δε μας δεσμεύσει να χτίσουμε το αύριο αρνούμενοι το σήμερα- κλεμένο, αλλά καλό.

Άρη, αν δεν ξέρουμε τί πρεσβεύει ο καθένας, γιατί το πρεσβεύει και γιατί κάνει τα όσα κάνει, θα οδηγηθούμε για μία ακόμη φορά σε αδιέξοδες λύσεις. Δεν είναι καλύτερο λοιπόν να ανοιχτούν τα χαρτιά, να κοιταχτεί η εγκυρότητα λεγομένων, προτεινομένων και πεπραγμένων, για να ξέρουμε προς τα που πρέπει να πάμε;

Εθνοπατέρες, εργατοπατέρες και τώρα οδηγοπατέρες έχει γεμίσει ο τόπος. Ας βάλουμε τους αγώνες πάνω από όλα και θα βρεθεί λύση. Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με κλίκες και όλα όσα αυτές έχουν κοστίσει στο χώρο. Αν δεν παραμεριστούν, δεν αλλάζει τίποτε...

Είναι δικαίωμά σου να μην θέλεις να πάρεις θέση ή μέρος. Το δίκιο όμως είναι ένα και εδώ έχει να κάνει με την επιβίωση των αγώνων. Προτάσεις λοιπόν που δεν την υπολογίζουν σαν παράμετρο είναι άτοπες. Βρες μου τρόπο να τοποθετηθούν 73 roll cage μέχρι το τέλος Αυγούστου, επόμενο αγώνα και κανένα πρόβλημα. Αλλά δεν έγινε κάτι τέτοιο. Απλά εκτοξεύθηκε μία απειλή...
GENERAL LEE

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by GENERAL LEE »

Άντε να το πάμε πάλι από την αρχή …
Λύση πρώτη :
Κάνουμε τους εναπομείναντες αγώνες σούπα , χωρίς να έχουν μεγάλο βαθμό επικινδυνότητας , έτσι μέχρι να τελειώσει η χρονιά . στο μεταξύ συζητήστε , εσείς η επιτροπή , και ανακοινώστε μας μέχρι τον Σεπτέμβριο τι αλλάζει για το 2010 .
Λύση δεύτερη :
Παγώνουμε τους αγώνες για φέτος , στέλνουμε το πρωτάθλημα από κει που ήρθε και περιμένουμε τα νεότερα …
:idea: :idea: :idea:
S.Doukeris
Posts: 105
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by S.Doukeris »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Νομίζω πως καταλαβαίνουν όλοι Σταύρο τί θέλω να πω. Και αυτό είναι που χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμή: σωστά στημένους αγώνες και ευαισθητοποιημένους αγωνιζόμενους.

Τί λέτε; Θα τα καταφέρουμε όλοι μαζί;


Οδηγοπατέρες;
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”