Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post Reply
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

Είπα να ανοίξω ενα "καθαρό" θέμα μιας και στα άλλα έχουμε ψιλοχαθεί.

Έτσι για τον μπούσουλα προτείνω κάποιους "κανόνες" ή καλύτερα οδηγίες

Η κουβέντα να κινηθεί γύρω απο αυτά που έχουμε δεί και βιώσει μέσα απο τις συμμετοχές μας στους αγώνες και θα θέλαμε να αλλάξουν/βελτιωθούν
(χωρίς συγκεκριμένες περιγραφές που να καταδεικνύουν άτομα, δεν είναι το ζητούμενο)και αν είναι δυνατόν να προτείνουμε και τις λύσεις.

Να εκφράσουμε τυχόν απορίες που εξακολουθούμε να έχουμε.

Να εκφράσουμε τους φόβους μας (επιχειρηματολογώντας) για το μέλλον.

Να εκφράσουμε τις επιθυμίες μας και τί μας λείπει

Και βέβαια να καταθέσουμε τις προτάσεις για το πώς θα θέλαμε πάμε μπροστά.


Θα ήθελα για αρχή να συμμετάσχουν μόνο αγωνιζόμενοι και ο DISTA
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

Και έτσι για μαγιά ξαναματαπαραθέτω κάποιες σκέψεις μου

Ασφάλεια
1. Ομάδες άμεσης επέμβασης σε ακτίνα μικρότερη των 25 χιλιομέτρων σε όλο το μήκος των διαδρομών.

2. Λίστα τηλεφώνων επαφής με τη οργάνωση, σκούπες, διασώστες κτλ. πάνω στα RB

3. Παρατηρητής από την ΕΘΕΑ

4. Σήμανση σε όλες τις κεντρικές εισόδους στα τμήματα της διαδρομής

5. Ενημέρωση όλων των χωριών, συνοικισμών κτλ που βρίσκονται σε ακτίνα 10 χλμ από τη διαδρομή του αγώνα για το ωράριο διεξαγωγής αυτού.

Τεχνικοί κανονισμοί
1. Κοινοί για όλους τους αγώνες (όπως και το 2009)

2. Έγκαιρα ανακοινωμένοι
a. Το «πνεύμα» τους τουλάχιστον 3 αγώνες πρίν το τέλος της σαιζόν
b. Οι επίσημοι τουλάχιστον πριν τον τελευταίο αγώνα της σαιζόν
(τουλάχιστον οι προτάσεις προς έγκριση)

Μετρήσεις/Βαθμολογία
1. Ενιαίο ποινολόγιο μετρήσεων.
a. Προάφιξη είτε σε απλή είτε σε ειδική 2:1 (το 10:1 το θεωρώ άδικο και άσκοπο αφού στους περισσότερους αγώνες οι προπορείες χρεώνονται από απλό λάθος και δεν ανταποκρίνονται στον πραγματικό ρυθμό)

3. Οι απλές να είναι πράγματι απλές (με άνεση για βενζίνες, κατούρημα κτλ) και να μή βγάζουν ποινές και οι ειδικές να είναι περισσότερες. Συγκεκριμένα για τα Enduro να ξεφύγουν απο τις κλειστέ ειδικές (σαν αυτές που υπάρχουν τώρα) και να βάλουν ειδικές και στα βουνά. Αλλιώς αν θέλουν τις απλές να τις διαχειρίζονται σαν ειδικές τότε θα πρέπει και οι ποινές να είναι ισάξιες με αναλογία 1:1

4. Συντελεστής για τον κάθε αγώνα με γνώμονα τα χιλιόμετρα και τις μέρες. (Αλήθεια τί ισχύει σήμερα?)


Προβολή
1. Ικανοποιητική προβολή τουλάχιστον 2 μήνες πρίν τον εκάστοτε αγώνα
a. Σε όλα τα site και forum όλων των οργανωτών (απαραίτητο να έχουν τουλάχιστον site που θα το ενημερώνουν). Όλοι τους θα πρέπει να στηρίζουν το θεσμό στο σύνολό του και όχι μόνο τον αγώνα τους.
b. Στα δύο περιοδικά του χώρου (ως χορηγοί)
c. Με επαφές με τις λέσχες με αφισοκολλήσεις στα γραφεία τους όπου είναι δυνατό και με τακτικές υπενθυμίσεις/ενημερώσεις μέσω φαξ, κινητών κα.
d. Με αφισοκολλήσεις στα μεγάλα κέντρα κοντά στις περιοχές οπου θα διεξαχθεί ο αγώνας
e. Εννοείτε και μέσα απο ότι άλλο μέσο μπορούν αλλά να υπάρχουν τουλάχιστον τα παραπάνω που δεν έχουν και μεγάλο κόστος

2. Χώροι εκκίνησης και τερματισμού που να συμβάλουν στην βελτίωση της εικόνας των αγώνων.

3. Κομμάτι του αγώνα να είναι σχετικά ευκολοπροσβάσιμο για να έρθουν θεατές και να μπορούν να μας δουν (όχι ένα απλό πέρασμα αλλά ούτε χρονομετρημένη κλειστή διαδρομή του χιλιομέτρου απαραίτητα, ίσως πχ ειδική 15 χλμ που να έχει και ένα κυκλικό πέρασμα 1 χιλιομέτρου όπου θα μπορούν να έρθουν φίλοι και θεατές να μας δουν)

Γενικό πλαίσιο
1. Πρόγραμμα έγκαιρο και ενημερωμένο με προσέγγιση κόστους παραβόλου +-20%


Προσωπικά δεν έχω κάποια ιδιαίτερη προτίμηση σε κάποιο συγκεκριμένο είδος αλλά με τον τρόπο που έγιναν το 2009 τα Enduro (με εξαίρεση του Αποστολίδη και αυτό την πρώτη μέρα) δεν μου άρεσαν.
Η φιλοσοφία του κλειστού ελεγχόμενου κομματιού που θα δώσει την ευκαιρία και σε θεατές να παραβρίσκονται τη θεωρώ σωστή, αλλά δεν θα πρέπει να κρίνεται εκεί ο αγώνας!

Οπότε πρότασή μου είναι οι αντοχής (24ωρος,TR,RR) να προσπαθήσουν να βάλουν κομμάτια που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σαν πίστα για να έρθουν θεατές, και τα Enduro να μεγαλώσουν, σε μήκος διαδρομής, και να σφίξουν (αρκετά) οι χρόνοι των απλών/ειδικών!
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

Παραθέτω και κάποια κομμάτια απο το μεγαααάλο θέμα
stavrosd wrote:Το ιδανικότερο θα ήταν να τα κάνουμε προδιαγραφών wrc να γυρνάμε τριάντα τούμπες και να μην καταλαβαίνουμε τίποτα, ΑΛΛΑ ας είμαστε ρεαλιστές!!
Τόση ασφάλεια (αγωνιστικά)όση είχε το Ναύπλιο δεν υπήρξε σε κανέναν αγώνα μέχρι τώρα!
Τα όρια απο μόνα τους αλλάξαν το παιχνίδι άρδην!

Αν το θέμα είναι απλά η κάλυψη της ασφαλιστικής δε νομίζω οτι υπάρχει θέμα απο τη στιγμή που γίνεται βάση τεχνικών κανονισμών της ΕΘΕΑ.
Εδώ ίσως είναι και μία ακόμα παγίδα που μπορούμε να πέσουμε.
Όσο πιο πολλές οι απαιτήσεις (ζώνες, κράνοι κτλ)τόσο περισσότερες ευκαιρίες έχει η όποια ασφαλιστική να βρεί δικαιολογίες για να μην αποζημιώσει ;)
stavrosd wrote:Δεν νομίζω οτι υπάρχει άνθρωπος σε αυτό το forum αλλά και γενικά στο χώρο που δεν ξέρει την αξία ενός καλού cage!!
Απλά υπάρχουν πολλά στάδια εξέλιξης πριν φτάσουμε στο τελευταίο!
Είπαμε όχι χύμα αλλά(ειδικά απο του χρόνου) γίναμε rally!

Καταλαβαίνω το επιχείρημα δεν χρειάζεται να πηγαίνεις με τα χίλια για να γίνει η στραβή και γιαυτό και ήμουν υπέρ του cage αλλά βλέπω οτι θα το κλείσουμε το μαγαζί και βασικότερο οτι με τα συνεχή όρια και τη σωστή χάραξη το παιχνίδι έχει γίνει πλέον πολύ ασφαλέστερο απο πρίν!
Ναι υπάρχουν περιθώρια για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια αλλά όπα!
Στα καρτ είναι πιο επικίνδυνα και τρέχουν δεκάχρονα!
Στο δρόμο για να πάμε στον αγώνα κινδυνεύουμε περισσότερο!
Δεν παίζουμε τάβλι! (αν και ξέρω περιπτώσεις παικτών που το κάνουν extreme sport :lol: )
stavrosd wrote: Γιάννη συμφωνώ οτι πολλά απο τα μέτρα είναι υπερβολικά, αλλά για να πώ και του στραβού το δίκιο ο κ. Μαραντζίδης επέμεινε σε σημαντικά θέματα όπως βάσεις καθισμάτων, πυροσβεστήρα και βέβαια το cage χωρίς να επιμείνει σε διακόπτες, δίχτυα κτλ. και μάλιστα ήταν απο κοντά και ο Στάθης να βοηθήσει και γενικά ήταν ένας κλασσικός τεχνικός έλεγχος που απλά σημειώνονταν κάποια πράγματα σε χαρτί (γιατί δεν μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό χωρίς την επίβλεψη της ΕΘΕΑ δεν μπορώ να καταλάβω αλλά τα έχουμε πεί και αλλού αυτά)
Και μη ξεχνάμε κάτι που είπε και η Δήμητρα νωρίτερα αλλά δεν του δώσαμε σημασία, υπάρχει και η Open κατηγορία που ουσιαστικά είναι οι περσινές normal και Open ενωμένες, που διαφορά απο πέρσι αγωνιστικά δεν έχουν, τουλάχιστον στο Ναύπλιο (σε σημείο που μας κάνει να αναρωτιόμαστε γιατί επιλέξαμε να πάμε στη κατηγορία sporting :roll: )
Αυτή η κατηγορία γιατί δεν είχε συμμετοχές??

Οι κανονισμοί του 2005 έφταιγαν που έμεινα ανολοκλήρωτα τα δύο έπαθλα?
Δε νομίζω...

Το πρόβλημα των λίγων συμμετοχών είναι πολύ πιό πολύπλοκο και οι τεχνικοί κανονισμοί είναι μικρό κομμάτι του, σίγουρα θα πρέπει να προσέξουμε να μην διώξουν κόσμο αλλά όπως είναι τώρα δε βλέπω γιατί να διώξουν, η μόνη βλακεία είναι η lisance και αυτό πιό πολύ ψυχολογικό είναι.
Η κατηγορία sporting είναι αλλουνού παπά, εκεί μας έχουν τσακίσει αλλά όχι με το τι ζητάνε όσο για το πότε (τώρα που έχουν σφίξει οι κ@λοι) και όλα μαζί! Βέβαια αν όντως τηρηθεί αυτό που έγραψε ο Dista, για ανοχή σε θέματα ημερομηνιών λήξης κτλ τότε θα είναι καλύτερα.
kostas654 wrote: Προσωπικα εμενα η εμπειρια μου στο θεμα των αγωνων ειναι μικρη σαν αγωνιζομενος οπως και η εμπειρια μου στην διοργανωση τους,μιας και εχω τα μισα χρονια απο πολλους απο εσας,δεν παυει ομως η αγαπη μου να ειναι πολυ μεγαλη για το σπορ.

Νομιζω οτι εχετε χασει το παιχνιδι καπου μιας και κοιτατε σε λαθος κατευθυνση....
Αντι να τσακωνεστε γιατι να βαλουμε εκεινο και γιατι το αλλο στο αυτοκινητο επειδη ανεβαινει το κοστος(πρεπει ομως να μπουνε για την ασφαλεια των αγωνιζομενων).
και γιατι λεει αυτα ο κανονισμος κλπ κλπ κλπ κλπ

Γιατι δεν κοιτατε λιγο πιο εξω πχ Αμερικη και να αναρωτηθειτε γιατι ολοι αυτοι σπανε τα αυτοκινητα τους ετσι για πλακα χωρις να τους νοιαζει, με μονο στοχο να προσφερουν θεαμα για να προσελκησουν θεατες...(δεν ειναι υποχρεωτικο το σπασιμο..παραδειγμα ηταν και μην ξεκινησετε να καταπιανεστε και απο το κομμα που βαζω)

Ξερετε τι μας λειπει τελικα....ΧΟΡΗΓΙΕΣ

Και πως θα μπορεσουμε να τους προσελκυσουμε ολους αυτους....αφου πρωτα ερθει ο κοσμος για να δει αυτο που κανουμε.....και πως θα ερθει ο κοσμος.....με την διαφημιση....

Αρα ειναι μια καλη αρχη οταν καποιους μηνες νωριτερα εχει αναλαβει μια λεσχη να οργανωσει εναν αγωνα...να αναλαβουν 2 ατομα να γραψουν την διαδρομη και οι υπολοιποι να βρουν χορηγους και να αναλαβουν την προβολη του αγωνα και δεν εννοω μονο τα 2-3 περιοδικα που κυκλοφορουν που στην τελικη τα διαβαζουμε οι ιδιοι και οι ιδιοι,
αλλα κατι παραπερα τηλεοραση,ραδιοφωνα κλπ

αν βρεθουν χορηγοι
-και το κοστος του αγωνα για τον αγωνιζομενο μειωνεται(αν φυσικα ο σκοπος της λεσχης δεν ειναι να πλουτισει)
-και η τσεπη του αγωνιζομενου θα ελαφρυνει ωστε να μπορεσει να στησει το αυτοκινητο του για να τρεξει στην κατηγορια που θελει
-και θα ειναι περισσοτερες και οι συμμετοχες.

Ελπιζω να μην κουρασα και να μην με κυνηγησετε...

Υπαρχει ομως και η αλλη περιπτωση και πρεπει να την σκεφτειτε και αυτη...

Μηπως εχετε μεγαλωσει αρκετα ολοι σας και εχετε ψιλιβαρεθει και αντι να κανετε κατι προτιματε να μπαινεται στο ιντερνετ να γραφετε μια κουταμαρα να περασει η ωρα και αντε παλι απο την αρχη :D

Αν κοιταξετε λιγο καλυτερα εκει που πρεπει ειμαι σιγουρος οτι θα βρειτε ατομα με πολυ ορεξη που αν τους ζητησετε κατι θα το φερουν εις περας αψογα και με το παραπανω!

φιλικα παντα
mitsos wrote:Ρε παλικαρια.... εγω θα το ξαναγραψω γιατι δεν καταλαβαινω.....
Απο περισυ αυτο που αλλαξε οπως το καταλαβαινω εγω, ειναι οι κατηγοριες στους αγωνες.
Φυσικα κ οι απαιτησεις της καθε κατηγοριας....
Δεν καταλαβαινω ομως το κολλημα ολων με τα καθισματα/ζωνες/cage/πυροσβεσεις κλπ....
Γιατι κολλησατε σε αυτα?

Αφου αν καποιος ΘΕΛΕΙ να τρεξει ΜΠΟΡΕΙ να το κανει κ χωρις αυτα!!!
Αυτο που τρομαζει τον κοσμο κ τον οδηγει μακρια απο τους αγωνες ειναι οι φαγωμαρα κ οι ασαφειες...
Απο την στιγμη που υπαρχει η δυνατοτητα σε καποιον να τρεξει οπως κ περισυ, με μονη διαφορα την εκδοση ετησιας αδειας (κοστους 60ευρω εναντι 20 της ημερισιας) κ καμια αλλη προυποθεση οικονομικη-εξοπλισμου, μηπως πρεπει να ψαξετε αλλου το λαθος της ελειψης συμμετοχων κ οχι στους κανονισμους ασφαλειας???
stavrosd wrote: Ουτε ο διακόπτης, ούτε το διχτάκι ούτε καν το cage θα αποθάρρυνε κάποιον να κάνει το βήμα να πάει στη sporting αν το κλίμα ήταν καλό, υπηρχε προβολή και άξιζε να λές οτι τρέχω στο πανελλήνιο πρωτάθλημα. Αυτό μπορείτε να το καταλάβετε???
Για την "μικρή" κατηγορία μάλλον οι περισσότερες απουσίες είναι λόγο κρίσης αλλά σίγουρα το κλίμα και η έλλειψη επικοινωνίας συμβάλει αρκετά. Το θέμα τις Licance λειτουγεί ανασταλτικά αλλά σε μικρό βαθμό!
Το να βάλουμε πυρόσβεση (400€)το 2011 ούτε το τρομερό έξοδο είναι ούτε μας πειράζει απο τη στιγμή που έχουμε βάλει ηδη τόσα και έχει και νόημα!

Οι ΤΚ ως έχουν (για τους αντοχής) δίνουν σε ολους το δικαίωμα να συμμετάσχουν και μάλιστα πιο δικαια απο πέρσυ που οι ζώνες ή το κάθισμα σε άλλαζαν κατηγορία!
Τώρα για επιμέρους θέματα όπως η διεξαγωγή του 24ωρου και γενικά νυχτερινών αγώνων οκ θέλει συζήτηση υπάρχουν κάποιοι μεταξύ των οποίον και ο κ. Αποστολίδης που τους θεωρούν επικίνδυνους και υπάρχουν και οι υπερασπιστές τους (μεταξύ των οποίων και εγώ).
Απόψεις είναι και σεβαστές θα πρέπει να είναι και ο καθένας αυτό που θεωρεί σωστό θα υπερασπίζεται και πιστεύω οτι η άκρη μπορεί βρεθεί. Γιάννη τα πάντα γύρω μας αλλάζουν ίσως κ΄ποια πράγματα θα πρέπει να αλλάξουν και στον 24ωρο. Ίσως.
Ας σταματήσουν οι επιθέσεις και ας γίνει διάλογος επιτέλους!!

Για την 10 μελή καλύτερα να μη μιλάτε γιατί τα αποτελέσματα της είναι επιεικώς ανεπαρκή.
Οι λόγοι και πιθανώς και οι δίκαιοι λογοι πολλοί αλλά ανευ αξίας!
Δείτε μπροστά γιατί έχουμε κουραστεί!

Αυτή τη στιγμή υπάρχει μιά 3μελής επιτροπή που εγώ τουλάχιστον πρώτη φορά νοιώθω οτι ακούει!!
Τόσο εδώ όσο και στο Ναύπλιο ο Dista ήταν και είναι κοντά μας να ακούει και να εξηγεί και να προτείνει! Και διαφωνίες θα έχουμε και λάθη πιθανός θα γίνουν!
Τί άλλο περιμενετε?
stavrosd wrote:Για να επανέλθουμε και λίγο στη ουσία..
Ερώτησης:
Οκ θα υπάρξει μια ελαστικότητα στο θέμα ζωνών, καθισμάτων κτλ και θα ελέγχονται στα βασικά σημεία που έχουν ουσία.
Αν (μακριά απο εμάς) γίνει στραβή παίζει η ασφαλιστική να βγάλει παράνομη τη συμμετοχή και να μην αποζημιώσει με πρόφαση οτι δεν ήταν σύννομο το όχημα? Και δε μιλάω για περίπτωση τραυματισμού του πληρώματος αλλά και για απλό ατύχημα με τρίτο!


και ένα θεματάκι που θεωρώ οτι δεν είναι θεματάκι αλλά θεματάρα:
Η προβολή των αγώνων δεν θα πρέπει να γίνετε εντατικά και με συνέπεια τουλάχιστον στα μέσα που ελέγχουν οι διοργανωτές?
Όχι μόνο του δικού τους αλλά και των υπολοίπων του θεσμού που συμμετέχουν!
....
Πώς μπορεί να καθοριστεί και διασφαλιστεί αυτό?
Αν δεν βοηθάνε οι οργανωτές μεταξύ τους τον εκάστοτε θεσμό να στεριώσει ποιός θα το κάνει?

Και τέλος αυτή η επιτροπή προβολής αγώνων της ΈΛΠΑ τί ακριβώς κάνει? Τί οφέλη μπορεί να έχει ο χώρος μας? Έχει νόημα ή απλά είναι θέμα απλά για να γκρινιάζουμε?
(Μπορεί τα μέσα που χρησιμοποιεί να μην έχουν νόημα για εμάς? Ειλικρινά δε γνωρίζω!)
:arrow:
stavrosd wrote:
Dista wrote: Στα Αντοχής έγιναν συζητήσεις με αγωνιζόμενους και μερικοί από αυτούς (σχεδόν όλοι, στην πραγματικότητα, αν τους αφήσουμε να το κάνουν χωρίς φτιαγμένα αυτοκίνητα) ήθελαν και θέλουν να πηγαίνουν γρήγορα. Για να πηγαίνουν γρήγορα αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε επιλεγμένες διαδρομές και όχι παντού, με τα αντίστοιχα μέτρα ασφαλείας. Φτιάξαμε λοιπόν μια κατηγορία που έχει μέτρα ασφαλείας και πηγαίνει γρήγορα όπου επιτρέπεται (να μη το αναλύσω περισσότερο, τις λεπτομέρειες τις ξέρετε). Φτιάχτηκαν 5 μπορεί να φτιαχτούν και άλλα. Θα δείξει. Άλλος τρόπος να πας γρήγορα δεν υπάρχει για την ΕΘΕΑ. Φτιάξαμε μια δεύτερη κατηγορία που περιλαμβάνει όλα τα "demi saison" που λές χωρίς υποχρεωτικά μέτρα ασφαλείας που πάει πιο σιγά και με περισσότερους περιορισμούς στα επικίνδυνα σημεία. Και φτιάξαμε και μια κατηγορία για τα νορμάλ με νέους οδηγούς για να μπορούν να δοκιμάσουν και οι πιο άπειροι με ακόμη μικρότερη ταχύτητα. Όλοι ελέγχονται παντού για τις μέγιστες ταχύτητες που βάζει ο οργανωτής. Αν οι οργανωτές δουλέψουν τη διαδρομή και με σωστά όρια όπου χρειάζεται μπορούν όλοι να παίξουν και να ευχαριστηθούν με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια. Απλά για να έχει ενδιαφέρον πρέπει να δουλέψουν πολύ οι οργανωτές πριν τον αγώνα.
Τα είπα και στο Ναυπλιο τα λέω και ¨"επίσημα" εδώ :P
Επι της αρχής συμφωνώ με το διχωρισμό, αλλά στην υλοποίηση το Ναυπλιο δεν με ικανοποίησε.
Και για να εξηγούμε:
Οι διαφορές μεταξύ των δύο κατηγοριών ήταν πολύ μικρές.
Καταλαβαίνω οτι στα σημεία που μπαίνουν όρια για την προστασία τρίτων θα πρέπει να είναι κοινά αλλά στα άλλα οι διαφορες πρέπει να είναι μεγαλύτερες.

Επίσης καλό είναι αν υπάρχουν επικίνδυνα σημεία να σημειώνονται ακριβώς ωστε να μην μπαίνει το εκνευριστικό όριο των 40 ή 50 στο πουθενά για 2 χλμ. Δεν είναι μόνο εκνευριστικό αλλά και επικίνδυνο αφού μας κάνει να χάνουμε τον ρυθμό μας , να χαλαρώνουμε και να χάνουμε την αυτοσυγκέντρωση μας (κανουμε τσιγαράκι βέβαια 8-))

Τελευταίο θέλω να επισημάνω οτι όπου ισχύουν όρια θα πρεπει να είναι γραμμένα και στο RB.
Και μιλάω κυρίως για την άσφαλτο που υπάρχουν δρόμοι των 50 μέχρι και 90 χλμ.
Η διαφορά είναι μεγάλη στα χλμ και οι τύποι των δρόμων δύσκολα διαχωρίζονται.
Είναι κρίμα κάποιος να να χάνει χρόνο εκτιμώντας κάποιον δρόμο των 60 ενώ είναι των 90 ή και το ανάποδο ;)

Αυτά είναι πράγματα που τα είπαμε και στο Ναυπλιο και μας εξήγησες οτι λόγο πρώτης εφαρμογής θα υπάρξουν πολλά που θα διορθωθούν, απλά τα παραθέτω μη τα ξεχάσουμε ;)

Για το θέμα των μέτρων ασφαλείας εγώ καλύπτομαι απο τη στιγμή που υπάρχει γραμμή για ανοχή στα "extra".Το γάιδαρο το φαγαμε...
Σταματάω στι σελίδα 13 :shock: δεν αντέχω άλλο αν θέλει κάποιος ας συνεχίσει (pls) αλlιώς θα το συνεχίσω αυριο!
Καλημέρα
Δημητριάδης Σταύρος
manos
Posts: 147
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:33

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by manos »

Παίρνεις πολύ καλή πρωτοβουλία , Σταύρο.

Είναι ευκαιρία για τους αγωνιζόμενους στους αγώνες αντοχής να γράψουν ελευθερα τη γνώμη τους πανω στον σκελετό που παραθεσες , χωρίς να ανακατευονται διοργανωτες με προσωπικές έχθρες και 'βαρώνοι' με ύφος 1000 ειδικών.

Δυστυχώς παρα πολλοι απο τους αγωνιζόμενους βαριούνται να κατσουν στο πληκτρολόγιο και να εκφασουν τη γνώμη τους. Αλλοι πάλι δεν εχουν πρόσβαση στο Internet , ή δεν εχουν επαφή με τα fora.
Θα ήταν πολύ θετικό να εμφανιστούν τώρα και αυτοί που δεν εχουν παρει μερος στις συζητήσεις , όπως εγώ.

Ξεκινώντας , καποιες προτασεις για τις ποινές χρόνου.

Το πνευμα των αγώνων στην Ελλαδα εχει ΄καθιερώσει' την αλληλοβοήθεια μεταξύ των αγωνιζομένων στη διαρκεια του αγώνα. Πολλες φορές αυτή η βοήθεια άλλαξε και την τελική καταταξη. Παρόλα αυτά , όλοι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν καποιον ( π.χ. να τον τραβήξουν από καποιο κόλλημα , ωστε να μπορέσει να συνεχίσει ).
Με την εισαγωγή των πομπών στίγματος μπορεί πλεον ο διοργανωτής να δεί και να υπολογίσει πόσο χρόνο έκατσε το πλήρωμα σε ενα περιστατικό και να προσαρμόσει το αποτέλεσμα. Καλό θα ήταν καθε αυτοκίνητο να εχει μαζί του ενα καταγραφικό GPS ( Garmin Format , είναι πλεον πολύ φτηνα ) και να 'ελέγχει' μετα ( με την αναλυση του Track ) τον διοργανωτή αν τήρησε τους κανόνες του παιχνιδιού. Επίσης θα μπορεί να πειστεί , ότι η ποινή που πιθανόν του χρεωσε ο διοργανωτής για υπερβολική ταχύτητα, είναι απόλυτα δικαιολογημενη.

περί Road Book

Καλό θα ήταν να υπαρχει μία ομοιομορφία στη σύνταξη των RB's , δηλαδή να υπαρχουν γενικοί κανόνες για την απεικόνιση χαρακτηριστικών στοιχείων ( ασφαλτος , χωματόδρομος, μονοπατι , εικονοστασι , εκκλησία , σπίτι , φρακτης κ.λ.π. ) . Αν υπαρχει κατι άλλο , π.χ. ερείπιο φορτηγό , να αναγραφεται στο κείμενο. Τα RB's , πρέπει να είναι αναγνώσιμα ακόμη και από .....ηλίθιους. Επειδή στα RR δεν τρεχουν ηλίθιοι καθε αγωνιζόμενος θα βλεπει σε αγώνες διαφορετικών διοργανωτών την ίδια φιλοσοφία σύνταξης.

καλή αρχή , μακαρι μεχρι τον Οκτώβρη να εχουμε κατασταλαξει σε προτασεις και να τις παμε επισημα στους διοργανωτές , για το 2011.
DINIE
Posts: 204
Joined: Fri Nov 20, 2009 15:41
Location: Αγία Παρασκευή

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by DINIE »

Καλημέρα !! Σταύρο αν και νέος στους αγώνες με μόλις τρείς συμμετοχές υπάρχουν αρκετά πράγματα που χρειάζονται οι αγώνες μας . Μέχρι τώρα σε δύο enduro και ένα trail ride έχω πάρει μέρος οπότε για τα enduro έχω κυρίως γνώμη.

1ον. Κατάλαβα ότι όσα περισότερα μέτρα ασφαλείας έχεις στο αυτοκίνητο τόσο το καλύτερο.Καθίσματα,ζώνες,rollbar ακόμα και για την Ζ2.

2ον. Σφιχτές απλές διαδρομές για να υπάρχει οδηγικό ενδιαφέρον. Συμφωνώ για ειδικές στο βούνο. Πολύ ωραίες οι ρεγκουλαριτέ μέσα στις απλές. Είναι πολύ πιο ενδιαφέρον όταν το πλήρωμα είναι στην τσίτα και οδηγικά αλλά και ο συνοδηγός να υπολογίζει συνέχεια τους χρόνους από το να κάθεται και να διαβάζει μόνο το roadbook.

3ον. Θεωρώ ότι είναι πιο επικίνδυνο στις απλές να πηγαίνεις τάπα παρά μέσα στις ειδικές.Οπότε η λύση είναι πιο πολλές ειδικές.

4ον. Προβολή των αγώνων και σε άλλα περιοδικά του χώρου του αυτοκινήτου. Υπάρχουν ένθετα σε εφημερίδες που ασχολούνται με το αυτοκίνητο γενικά.

Υ/Γ Τι ώρα κοιμάσε ρε Σταύρο?
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

DINIE wrote:Υ/Γ Τι ώρα κοιμάσε ρε Σταύρο?
:lol: :lol: :lol: Κάνω προπόνηση για τον 24ωρο :lol: :lol: :lol:
Δημητριάδης Σταύρος
DINIE
Posts: 204
Joined: Fri Nov 20, 2009 15:41
Location: Αγία Παρασκευή

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by DINIE »

Δείξε μας τα κόλπα :shock:
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

manos wrote: περί Road Book
Καλό θα ήταν να υπαρχει μία ομοιομορφία στη σύνταξη των RB's , δηλαδή να υπαρχουν γενικοί κανόνες για την απεικόνιση χαρακτηριστικών στοιχείων ( ασφαλτος , χωματόδρομος, μονοπατι , εικονοστασι , εκκλησία , σπίτι , φρακτης κ.λ.π. ) . Αν υπαρχει κατι άλλο , π.χ. ερείπιο φορτηγό , να αναγραφεται στο κείμενο. Τα RB's , πρέπει να είναι αναγνώσιμα ακόμη και από .....ηλίθιους. Επειδή στα RR δεν τρεχουν ηλίθιοι καθε αγωνιζόμενος θα βλεπει σε αγώνες διαφορετικών διοργανωτών την ίδια φιλοσοφία σύνταξης.
Σίγουρα μια κοινή απεικόνιση θα βοηθήσει τη δουλιά αλλά βασικότερο θεωρώ τον τρόπο που απεικονίζονται τα όρια και σε ποια τουλιπα ξεκινάν και σε ποια σταματάν. Κρίνεται αγώνας απο ένα μπέρδεμα εκεί ;)
Επίσης διάβασα οτι στα TR αλλάζει τελείως ο τρόπος και η σειρά που γράφονται οι πληροφορίες. Αυτό είναι μπέρδεμα. Εφόσον μιλάμε για ένα θεσμό έπρεπε να έχουν ένα τρόπο (δε ξέρω ποιος είναι σωστότερος καθότι δεν έχω δοκιμάσει τον καινούργιο
DINIE wrote:2ον. Σφιχτές απλές διαδρομές για να υπάρχει οδηγικό ενδιαφέρον. Συμφωνώ για ειδικές στο βούνο. Πολύ ωραίες οι ρεγκουλαριτέ μέσα στις απλές. Είναι πολύ πιο ενδιαφέρον όταν το πλήρωμα είναι στην τσίτα και οδηγικά αλλά και ο συνοδηγός να υπολογίζει συνέχεια τους χρόνους από το να κάθεται και να διαβάζει μόνο το roadbook.
Προσωπικά εμένα μου αρέσει να υπάρχει ΣΕΧ In και Out ωστε να κάνω τα κουμάντα μου.
Οι κυφές μετρήσεις regularity ποτέ δε μου άρεσαν και θεωρώ οτι με τις παρούσες συνθήκες κάνουν κακό.
Τι εννοω.
Οι regularity με μετρήσεις απο τουλίπα σε τουλίπα τις καταλαβαίνω για να διαφαλίζεις την ΜΩΤ και την ασφάλεια, αλλά στην δικιά μας περίπτωση και άσκοπο είναι και επικίνδυνο.
Ασκοπο γιατι έχουμε την ηλεκτρονική παρακολούθηση, αλλά και επικίνδυνο γιατι πρέπει παντου και πάντα να πηγαίνεις με τον ίδιο ρυθμό και αν σου τύχη τίποτα (χάσιμο ή λάστιχο) μετα πρέπει να πηγαίνεις με την ταυτότητα.
manos wrote:3ον. Θεωρώ ότι είναι πιο επικίνδυνο στις απλές να πηγαίνεις τάπα παρά μέσα στις ειδικές.Οπότε η λύση είναι πιο πολλές ειδικές.
Καταρχήν τί είναι οι ειδικές και τί οι απλές.
Ανάλογα ον τύπο του αγώνα το εφαρμόζουν με διαφορετικό τρόπο.
Στα μεν Enduro ειδική θεωρούν τις μικρές κορδελιασμένες και όλα τα υπόλοιπα απλές, ενώ στους άλλους απλές θεωρούνται μόνο κομμάτια "μεταφοράς" με πολύ χρόνο.
Εμένα θα μου άρεσε ο συνδυασμός. Απλές πάνω στο βουνό δεν καταλαβαίνω γιατί πρεπει να υπάρχουν. Μην ξεχνάτε οτι στις απλές η ποινή είναι για κάθε λεπτο 10'' ενώ στις ειδικές 1:1. Αρα προτίνω οι απλές να είναι πράγματι απλές και λίγες και να είναι όλα τα υπόλοιπα ειδικές, μικρές μεγάλες. Πλέον με τον ηλεκτρονικό ρουφιάνο μπορουν να είναι ασφαλες το παιχνιδι για τους τρίτους.

Να γράφουμε και τα ονόματά μας για να γνωριστούμε κιόλας? Υπάρχουν άτομα που είτε δεν έχουμε βρεθεί σε ίδιο αγώνα είτε δεν έτυχε να γνωριστούμε ;)
Δημητριάδης Σταύρος
GENERAL LEE

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by GENERAL LEE »

Σταυρο ... δεν ειναι καλυτερα να κανονισεις ενα καφεδακι , στα goodys του Αγ. Στεφανου ας πουμε , να κανετε εκει την συζητηση και να ερθουν αυτοι που πραγματικα τους ενδιαφερει ....λεω γω τωρα ....
DINIE
Posts: 204
Joined: Fri Nov 20, 2009 15:41
Location: Αγία Παρασκευή

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by DINIE »

Οι ρεγκουλαριτέ μέσα στις απλές όπως ήταν στο Ναύπλιο δεν ήταν άσχημες. Ήταν μικρές σε χλμ και μπορούσες να ελέγξεις τον ρυθμό σου. Οι αγώνες trail ride που όλος ο αγώνας είναι ρεγκουλαριτέ είναι που δεν μπορείς να ελέγξεις τον ρυθμό και δεν ξέρεις μέσα στον αγώνα τι έχεις κάνει από χρόνο.
Καλή η ιδέα του καφέ αλλά δύσκολο να συνενοηθούμε γιά μέρα και ώρα που να βολεύει όλους.
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”