Page 1 of 46

Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Posted: Wed Mar 17, 2010 19:14
by Επιτροπή4Χ4
H 5μελής εκλεγμένη επιτροπή της Λάρισας μετά τα τελευταία γεγονότα και σε μια ύστατη προσπάθεια βελτίωσης των αγώνων και προσέλκυσης νέων οδηγών προτείνει

Προτάσεις προς ΕΛΠΑ και νέα επιτροπή 4χ4 της ΕΛΠΑ (Το νούμερο στο τέλος κάθε πρότασης είναι οι ψήφοι της επιτροπής)

1) Nα αποσυρθεί ο νέος κανονισμός trophy και να επανέλθει ο παλαιός .Αν έχουν νέες προτάσεις οι οργανωτές και οι αγωνιζόμενοι μπορούν να τις στείλουν στην επιτροπή για να συζητηθούν. Δεν είναι δυνατόν να βγαίνει στον «αέρα»τελευταία στιγμή κανονισμός που δεν έχει συζητηθεί από τους οργανωτές των αγώνων trophy και wild terrain. 4-1
2) Να ανακοινωθεί ο ψηφισμένος από την 10 μελή τεχνικός κανονισμός trophy 4-1
3) 3. Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη των ΛΕΣΧΩΝ-OΡΓΑΝΩΤΩΝ για συζήτηση των θεμάτων που αφορούν τους αγώνες 4Χ4. 30 Μάη 5-0
4) Να επανεξεταστεί ο γενικός και ο τεχνικός τριαλ για να εντοπιστεί το πρόβλημα των αγώνων trial. Να ψηφίσουν και να αποφασίσουν μόνο οι οργανωτές-εκπρόσωποι αγωνιζομένων αγώνων trial 5-0
5)Να επανεξεταστούν οι όροι ασφαλείας και όχι μόνο, των αντοχής απ όλους τους οργανωτές αγώνων αντοχής. 5-0
6) Να καταργηθεί η ετήσια licence 60,00 €.Δηλ να ισχύει η ημερήσια 20,00 € όπως ισχύει και στα ιστορικά 5-0
7) Να παραμείνουν παιδιές οι αγώνες 4χ4 για να μην ανέβουν κόστη 4-1
8) Να είναι δωρεάν οι αγώνες για Κ0 . Μόνο licence 20.00 € να πληρώνουν 4-1
9) Ανταποδοτικότητα αγώνων. Να γίνουν δωρεάν σεμινάρια για κριτές αλυτάρχες τεχν εφόρους στις πόλεις που διοργανώνονται αγώνες. Να πληρώσει η ΕΛΠΑ τα έξοδα . 5-0
10) Οχι στα υποχρεωτικά omologe καθίσματα ζώνες και κράνη 4-1
11) Όχι στην αγωνιστική ταυτότητα που επιβαρύνει και πάλι οικονομικά τους αγωνιζόμενους. Σεβόμαστε και αναγνωρίζουμε τις ικανότητες των τεχνικών εφόρων που κάνουν τεχνικό έλεγχο πριν τον αγώνα Δε χρειαζόμαστε και ταυτότητα. Ναι στην ηλεκτρονικού τύπου παρακολούθηση της εξέλιξης των οχημάτων 4-1

12) Δε θα βάλουμε τους αγωνιζόμενους του 4χ4 να πληρώνουν και 50,00 € το χρόνο για συμμετοχή στον ΣΟΑΑ 4-1
13) OXI στα κάτωθι υποχρεωτικά του νέου κανονισμού 4-1
2. Γενικό διακόπτη διακοπής ρεύματος
3. Ασφάλειες στο καπό και την πίσω πόρτα.
4. Πυρόσβεση από το 2011.
5. Και βέβαια στο
J-283 :Δίχτυα
Όχι στη επιβολή για χρήση διχτυών προσαρμοσμένων στον κλωβό ασφαλείας.
Και να επιτρέπετε η αλλαγή κινητήρα

και επίσης να επιτρέπετε συμμετοχή χωρίς πινακίδες στους αγώνες και ιδιαίτερα στα τριαλ κάτι που απαγορεύεται τώρα(η σε αυτούς που δεν απαιτείται κυκλοφορία σε δημόσιο δρόμο

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Posted: Wed Mar 17, 2010 21:53
by shaka
Με τρώει το στόμα μου!!!!! Προσπαθώ πολύ καιρό να απέχω από όλη αυτή την παράνοια, αλλά δεν γίνεται!

Δε θα πλατιάσω.... Λίγα λόγια και σταράτα, λόγια που λέμε μεταξύ μας εμείς οι αγωνιζόμενοι, ενεργοί, ημιενεργοί και απαθείς (τις περισσότερες φορές εξ'αιτίας των χαζομάρων που έχουν κάνει κατά καιρούς κάποιοι οργανωτές).

5, 10 και 15 χρόνια πίσω παίζαμε καλά και διασκεδάζαμε πολύ. Όσο περνάει ο καιρός το πράγμα πάει σε προ '90 εποχή (οι παλιοί καταλαβαίνουν...). Σε λίγο δε θα μαζεύονται ούτε 2 χούφτες αγωνιζόμενοι και ξέρετε γιατί κύριοι της επιτροπής?
Γιατί τα σκαλίσατε, τα ανακατέψατε, και μετά την κάνατε και σας την κάνανε.

Εμάς σαν αγωνιζόμενους δεν μας νοιάζει το πως και το γιατί, αυτές είναι "οι δυσκολίες του επαγγέλματός σας". Εμάς μας ενδιέφερε και μας ενδιαφέρει να μπούμε στο σαράβαλό μας το Σάββατο και να βγούμε την Κυριακή με χαμόγελο και ικανοποίηση και αυτά με τις κινήσεις σας κύριοι της Επιτροπής, μας το στερήσατε και μιζεριάσατε το χώρο με κανονισμούς, κόντρες, ίντριγκες και ότι άλλο για δικούς σας λόγους που δεν μας αφορούν.

Τώρα λοιπόν, που βάλατε την ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ στο παιχνίδι τι θέλετε και τι ψάχνετε? Περιμένετε ότι κάτι από αυτά που ζητάτε θα γίνει γιατί βολεύει τον έναν ή τον άλλο από εσάς? Too Late...!

Επειδή είμαστε 300 χρόνια μπροστά:
Κανονισμός J και ξερό ψωμί πλέον! Ομολογκέ καθίσματα, ζώνες και πυρόσβεση. Ομολογκέ ρεζερβουάρ ασφαλείας αν δεν είναι στη θέση του. Ότι ισχύει για τα roll cage και στα ραλί. Βλακεία είναι η απόσταση των λασπωτήρων αλλά θα δείξει...

Καμμία έκπτωση στην ασφάλειά μας.

Καλύτερα στον καναπέ αμέτοχος, παρά στο βουνό-τέζα-σύριζα στο γκρέμι με ζώνες λίγο πριν σαπίσουν και καθίσματα με 10άρακια βιδάκια. Ο νοών νοείτο...

Δεν πάω να σαμποτάρω τίποτα, αλλά σας βαρεθήκαμε βρε παιδιά: ήξεις-αφίξεις, σήμερα συμφωνούμε, αύριο σφαζόμαστε, μεθαύριο φιλιόμαστε! Έχετε καταντήσει γραφικοί δεν το έχετε καταλάβει? :mrgreen:

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Posted: Wed Mar 17, 2010 22:14
by friar
Δεν μπορώ να ξεχωρίσω ποιά λές σοβαρά και ποιά κοροϊδεύεις...
Αν θές μου εξηγείς.

Δεν αντιλέγω ότι γελάγαμε και διασκεδάζαμε.
Και έτσι θέλω να είναι και σήμερα, να γελάμε και να διασκεδάζουμε.
Και δεν καταλαβαίνω, θέλεις η δεν θέλεις να υπάρχουν μέτρα ασφαλείας και σε ποιά έκταση.
Αν θυμάμαι καλά κάποτε είχε σκάσει μύτη και ένας χαρακτήρας χωρίς ζώνες και του έδωσες και τις έβαλες και τις βίδωσες εσύ. Λοιπόν πως θέλεις να είναι???


Image

Και αν ότι λέω η ότι κάνω ενοχλεί, αλίμονο, πέστε μου να κάτσω σπίτι. :P

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Posted: Wed Mar 17, 2010 22:25
by shaka
"Κανονισμός J και ξερό ψωμί πλέον! Ομολογκέ καθίσματα, ζώνες και πυρόσβεση. Ομολογκέ ρεζερβουάρ ασφαλείας αν δεν είναι στη θέση του. Ότι ισχύει για τα roll cage και στα ραλί. Βλακεία είναι η απόσταση των λασπωτήρων αλλά θα δείξει...

Καμμία έκπτωση στην ασφάλειά μας"

Το εννοώ απόλυτα, που βλέπεις να κοροιδεύω?

Αν κοροιδεύω κάτι είναι η κατάστασή μας και εμάς που αφήσαμε να εξελιχθεί έτσι το παιχνίδι μας.

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Posted: Wed Mar 17, 2010 22:26
by friar
Ευχαριστώ για την διευκρίνηση.
Πάμε τώρα στο άλλο θέμα.

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Posted: Wed Mar 17, 2010 22:28
by shaka
Ποιό άλλο? :?:

Ή μάλλον ποιό απ' όλα? :mrgreen:

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Posted: Thu Mar 18, 2010 10:28
by ΒαλαντηςΧ4
shaka wrote:"Κανονισμός J και ξερό ψωμί πλέον! Ομολογκέ καθίσματα, ζώνες και πυρόσβεση. Ομολογκέ ρεζερβουάρ ασφαλείας αν δεν είναι στη θέση του. Ότι ισχύει για τα roll cage και στα ραλί. Βλακεία είναι η απόσταση των λασπωτήρων αλλά θα δείξει...

Καμμία έκπτωση στην ασφάλειά μας"
Και εμένα μ’ αρέσει η θεωρεία και βέβαια κανείς δεν μπορεί να αγνοεί τα μέτρα ασφαλείας . . . αλλά να μας πείτε και ποιοι θα μείνουν να αγωνίζονται με όλες αυτές τις π@π@...ες . Μήπως θα παίζετε μόνοι σας ? . ( Αλήθεια πόσοι έχουν στημένα έτσι τα αυτοκίνητα τους ή πόσοι μπορούν να εναρμονιστούν ,και πότε , με αυτό το περιβόητο J 283. . . ??)
Όχι ότι μας χαλάει εμείς θα κάνουμε ότι κάναμε πάντα αντρικές βόλτες όπως εμείς ξέρουμε . Είναι όμως αμαρτία εξ’ αιτίας κάποιων ‘’αετών’’ να μπαίνει ταφόπλακα στους αγώνες .

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Posted: Thu Mar 18, 2010 11:33
by YJmud
...

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Posted: Thu Mar 18, 2010 11:52
by friar
Πολύ ωραία
Εχουμε λοιπόν την επιθυμία συμμετοχής σε αγώνα
εκεί φτιάχνουμε μια Αίτηση συμμετοχής που μέσα λέει

ΔΗΛΩΣΗ
Επιθυμώ την συμμετοχή μου στον ανωτέρω αγώνα. Δηλώνω υπεύθυνα ότι γνωρίζω το ειδικό κανονισμό του αγώνα και τις διατάξεις του Ε.Α.Κ.

Εφοσον λοιπόν θέλουμε να λάβουμε μέρος στο παιχνίδι θα παίξουμε με τους κανόνες του
Επίσημοι η φιλικοί δεν έχουν καμία διαφορά πέραν της προσμέτρησης των αποτελεσμάτων του επίσημου σε ένα έπαθλο κύπελο η πρωτάθλημα. Και οι δύο αγώνες είναι.

Στην περίπτωση της ανδρικής βόλτας κανένας δεν σε εμποδίζει να το κάνεις η μόνος η με παρέα (το κάνουμε όλοι μας συχνά πυκνά) προσέχοντας φυσικά μην παραβιάσετε το 12-8 του ΚΟΚ και μην με ρωτήσεις τι λέει, έπρεπε να το γνώριζες από την στιγμή που έχεις άδεια οδήγησης.

Το όφελος από την συμμετοχή, έχει απαντηθεί εδώ και χρόνια.

αν το ύφος σε ξενίζει, συγνώμη, να ξέρεις ότι σας λέω είναι πάντα με απόλυτα φιλική διάθεση.

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Posted: Thu Mar 18, 2010 12:19
by stavrosd
Συγνώμη αλλά νομίζω οτι τα μπερδεύουμε λιγο και δεν βγάζουμε άκρη!
Απο το να κάνουμε ασφαλέστερους τους αγώνες μέχρι να τους κάνουμε αδύνατους λόγω μέτρων υπάρχει μεγάλη απόσταση!
Συμμετέχοντας στο τελευταίο Enduro με βεβαιότητα λέω οτι με τα όρια ταχύτητας και μόνο, η ασφάλεια έχει αναίβει σε παρα παρα παρα πολύ καλά επίπεδα (ίσως σε υπερβολικό βαθμό).
Πλέον τα επικίνδυνα σημεία έχουν εξαιρεθεί και ο κίνδυνος προς τρίτους έχει μειωθεί δραστικά.
Αυτό και μόνο θα μπορούσε να ήταν το μοναδικό μέτρο για το 2010 και θα ήταν μεγάλο βήμα.
Πλέον αυτού για να μην πέσει τόσο πολύ η ταχύτητα (αδρεναλίνη) σε όλους, αποφασίστηκε (καλώς κατα τη γνώμη μου) όσοι θέλουν κάτι παραπάνω να βάλουν cage (θα μπορούσε να ήταν και απλά ένα roll bar). Άλλο ένα μέτρο που ανεβάζει τον πήχη της ασφάλειας κατακόρυφα.
Αυτά απο μόνα τους θεωρώ οτι θα έπρεπε να είναι υπεραρκετά για το 2010(και 2011?). Μή φτάνουμε στα άκρα!
Όλα τα υπόλοιπα ζώνες, καθίσματα, δελτία ταυτότητας, διχτυα,ασφάλειες κτλ αν και σημαντικά δεν είναι του παρόντος (για κάτι ηλίθιες συνδρομές ή για τη lisance δεν το σχολιάζω καν).

Όσο αφορά το αγώνες vs αντρικές βόλτες τί να λέμε.
Καμία σχέση!!
Τουλάχιστον όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι οι διαφορές είναι πάρα πολλές.
Απο τα απαιτούμενα standards και τις παροχές ασφαλείας (ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, νοσοκομειακή επαγρύπνηση, ενημέρωση αρχών κτλ) μέχρι και το ειδικό βάρος που (δύναται να) έχει ένας επίσημος θεσμός.
Το σημαντικότερο όλων όμως νομίζω οτι είναι η ασφαλιστική κάλυψη!!!
Έκανα κάνω και θα συνεχίσω να κάνω βόλτες (τις περισσότερες μακακίες σε αυτές τις έχω κάνει) αλλά άλλο πράγμα οι αγώνες.

(Αυτά τα λέω για τους αντοχής καθώς δε ξέρω το καθεστώς και ύφος των άλλων αγώνων)