Page 1 of 2
Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4
Posted: Tue Mar 09, 2010 12:25
by Γιάννης Αθανασίου
Και η ΕΘΕΑ ανακοίνωσε αυτό
Τεχνικός Κανονισμός Αντοχής 2010 wrote:7 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ SPORTING (Z1)
Tα αυτοκίνητα της ομάδας αυτής έχουν όλες τις ελευθερίες και τους περιορισμούς της ομάδας Open (Z2). Επιπρόσθετα θα πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας του παραρτήματος J-283...
Δηλαδή; Διαβάστε το J-283 να δείτε.
Και υπολογίστε:
1. Καθίσματα και ζώνες homologated, αντίθετα με όσα είπε η Επιτροπή 4Χ4 για ληγμένα.
2. Γενικό διακόπτη διακοπής ρεύματος
3. Ασφάλειες στο καπό και την πίσω πόρτα.
4. Πυρόσβεση από το 2011.
5. Και βέβαια το εκπληκτικό
J-283 wrote:Δίχτυα
Επιβάλλεται η χρήση διχτυών προσαρμοσμένων στον κλωβό ασφαλείας.
― Ελάχιστο πάχος του νήματος: 19 mm.
― Ελάχιστο μέγεθος ανοιγμάτων: 25 x 25 mm.
― Μέγιστο μέγεθος ανοιγμάτων: 60 x 60 mm.
Τα δίχτυα πρέπει να κλείνουν πλήρως το παράθυρο μέχρι το ύψος του κέντρου του τιμονιού.
O κανονισμός που ενέκρινε η Επιτροπή 4Χ4 της ΕΘΕΑ τον Οκτώβρη είναι ο
κάτωθι.
ΥΓ. Και όπως φαίνεται καθαρά απο το νέο κανονισμό
δεν επιτρέπεται η αλλαγή κινητήρα σε καμία περίπτωση!
Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4
Posted: Tue Mar 09, 2010 18:01
by stavrosd
Για να καταλάβω για να τρέξω Open πρέπει:
ο γενικός ρεύματος να είναι προσβάσιμος και απο έξω?
Να βάλω δίχτυ ασφαλείας?
Να βάλω ασφάλειες σε καπό και πίσω πόρτα?
Να κουβαλάμε γυαλιά τύπου μοτοκρός??
Αν δεν μπορώ μέχρι το Σαββάτο (που δεν μπορώ) τί γίνεται??
Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4
Posted: Tue Mar 09, 2010 18:09
by Nicolas
Ο κάθε αγώνας γίνεται με τον κανονισμό που κατέθεσε ο οργανωτής τουλάχιστον δύο μήνες πριν στην ΕΘΕΑ.

Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4
Posted: Tue Mar 09, 2010 18:31
by stavrosd
Γιάννης Αθανασίου wrote:
ΥΓ. Και όπως φαίνεται καθαρά απο το νέο κανονισμό δεν επιτρέπεται η αλλαγή κινητήρα σε καμία περίπτωση!
Αυτό απο πού προκείπτει?
Nicolas wrote:Ο κάθε αγώνας γίνεται με τον κανονισμό που κατέθεσε ο οργανωτής τουλάχιστον δύο μήνες πριν στην ΕΘΕΑ.

Ευτυχώς γιατι αλλιώς όλοι normal θα ήμασταν.
Αλήθεια τί κανονισμό κατέθεσαν? Τον περσινό?
Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4
Posted: Tue Mar 09, 2010 19:26
by Γιάννης Αθανασίου
stavrosd wrote:Αυτό απο πού προκείπτει?
Απο το δόγμα
"...ότι δεν επιτρέπεται ξεκάθαρα, απαγορεύεται!... "
Και ο κανονισμός μιλάει για ότι άλλο θες εκτός από αλλαγή κινητήρα.
Στο 5.10 (Ζ3, κινητήρας) λέει για πολλά (ανάφλεξη, ψύξη, καρπυρατέρ, σλυστημα εγχυσης, snorkel, λίπανση, βάσεις, σύστημα εξαγωγής καυσαερίων, Cruise Control), όχι όμως για αλλαγή κινητήρα.
Σημείωσε ότι στην παράγραφο βάσεις αναφέρει:
"Οι βάσεις στήριξης του κινητήρα και του κιβωτίου πρέπει να είναι οι αρχικές".
Στο 6.1 (Γενικά για την Ζ2) μιλάει για βελτιώσεις κινήτηρα και μόνο.
Και στο 7 (Γενικά για την Ζ1) λέει ότι τα αυτοκίνητα της κατηγορίας έχουν τις ελευθερίες και τους περιορισμούς της Ζ2.
Δυστυχώς οι προτάσεις της Επιτροπής 4Χ4 για νόμιμη αύξηση της χωρητικότητας μέχρι και 30% στις Ζ1 και Ζ2 πήγαν στο βρόντο.
Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4
Posted: Tue Mar 09, 2010 20:20
by Nicolas
stavrosd wrote:Γιάννης Αθανασίου wrote:
ΥΓ. Και όπως φαίνεται καθαρά απο το νέο κανονισμό δεν επιτρέπεται η αλλαγή κινητήρα σε καμία περίπτωση!
Αυτό απο πού προκείπτει?
Nicolas wrote:Ο κάθε αγώνας γίνεται με τον κανονισμό που κατέθεσε ο οργανωτής τουλάχιστον δύο μήνες πριν στην ΕΘΕΑ.

Ευτυχώς γιατι αλλιώς όλοι normal θα ήμασταν.
Αλήθεια τί κανονισμό κατέθεσαν? Τον περσινό?
Δεν μπορώ να σου απαντήσω εγώ σε αυτό.
Ο οργανωτής μόνο ξέρει τί κανονισμό έστειλε...
Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4
Posted: Tue Mar 09, 2010 20:56
by Dista
Γιάννης Αθανασίου wrote:stavrosd wrote:Αυτό απο πού προκείπτει?
Απο το δόγμα
"...ότι δεν επιτρέπεται ξεκάθαρα, απαγορεύεται!... "
Και ο κανονισμός μιλάει για ότι άλλο θες εκτός από αλλαγή κινητήρα.
Στο 5.10 (Ζ3, κινητήρας) λέει για πολλά (ανάφλεξη, ψύξη, καρπυρατέρ, σλυστημα εγχυσης, snorkel, λίπανση, βάσεις, σύστημα εξαγωγής καυσαερίων, Cruise Control), όχι όμως για αλλαγή κινητήρα.
Σημείωσε ότι στην παράγραφο βάσεις αναφέρει:
"Οι βάσεις στήριξης του κινητήρα και του κιβωτίου πρέπει να είναι οι αρχικές".
Στο 6.1 (Γενικά για την Ζ2) μιλάει για βελτιώσεις κινήτηρα και μόνο.
Και στο 7 (Γενικά για την Ζ1) λέει ότι τα αυτοκίνητα της κατηγορίας έχουν τις ελευθερίες και τους περιορισμούς της Ζ2.
Δυστυχώς οι προτάσεις της Επιτροπής 4Χ4 για νόμιμη αύξηση της χωρητικότητας μέχρι και 30% στις Ζ1 και Ζ2 πήγαν στο βρόντο.
Γιάννη, όλα αυτά ισχύουν
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ENTRY. Δηλαδή για τη κατηγορία Πρωτελατών που θέλουμε να τρέχουν "μαμά" κατά βάση αυτοκίνητα και νέοι οδηγοί. Έτσι δεν είχαμε πεί?
Ουσιαστικά είναι οι περιορισμοί της παλαιάς Normal. Αν δεν έμπαιναν τότε θα είχαμε ένα θηρίο, έστω με πρωτοεμφανιζόμενο οδηγό, να συναγωνίζεται τα μαμά αυτοκίνητα. Αν κάποιος οργανωτής, παρ' όλα αυτά, θέλει τέτοια αυτοκίνητα στην Entry και είναι αρκετά, ας κάνει μια ξεχωριστή κλάση γι' αυτά στον Ειδικό Κανονισμό ώστε να έχουν ξεχωριστή κατάταξη. Πιστεύω ότι θα εγκριθεί.
Στις OPEN και SPORTING επιτρέπονται όλες οι αλλαγές και βελτιώσεις με μόνους τους περιορισμούς των άρθρων 3 & 4 που αφορούν ουσιαστικά την ασφάλεια.
Για το γενικό διακόπτη θα το ξεκαθαρίσουμε με την Τεχνική Επιτροπή, δεν ήταν στις προθέσεις μας για τις ENTRY & OPEN.
Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4
Posted: Tue Mar 09, 2010 21:05
by Dista
Nicolas wrote:Ο κάθε αγώνας γίνεται με τον κανονισμό που κατέθεσε ο οργανωτής τουλάχιστον δύο μήνες πριν στην ΕΘΕΑ.

Νικόλα, ο κάθε αγώνας των Προκηρυγμένων Επάθλων γίνεται με τον Γενικό Κανονισμό της ΕΘΕΑ, που είναι ένας και δεν κατατίθεται από κανένα οργανωτή. Ο οργανωτής καταθέτει μόνο τον Ειδικό Κανονισμό που και αυτός δεν μπορεί να αλλάξει τα βασικά στον Γενικό. Τον συμπληρώνει όπου χρειάζεται και δίνει διευκρινήσεις ή ορίζει θέματα που προβλέπονται από τον Γενικό. Κατά περίπτωση μπορεί να αλλάξει ή να προσθέσει κάτι μετά από έγκριση της ΕΘΕΑ.
Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4
Posted: Tue Mar 09, 2010 21:21
by Dista
stavrosd wrote:
Για να καταλάβω για να τρέξω Open πρέπει:
ο γενικός ρεύματος να είναι προσβάσιμος και απο έξω?
Να βάλω δίχτυ ασφαλείας?
Να βάλω ασφάλειες σε καπό και πίσω πόρτα?
Να κουβαλάμε γυαλιά τύπου μοτοκρός??
Αν δεν μπορώ μέχρι το Σαββάτο (που δεν μπορώ) τί γίνεται??
Σταύρο, εσύ δεν τρέχεις OPEN

με τις νέες ονομασίες (άλλαξαν κυρίως για να μην υπάρχει πλέον η λέξη Normal που μόνο τέτοια δεν είναι η κατηγορία αυτή αφού τρέχουν εκεί αυτοκίνητα και με άπειρες μετατροπές) τρέχεις στη SPORTING. Η Normal λοιπόν καταργήθηκε και προστέθηκε η SPORTING που αφορά τα "αγωνιστικά" αυτοκίνητα.
Για το Γενικό Διακόπτη (στη SPORTING), ναι πρέπει να μπορεί κάποιος να τον κλείσει και απ' έξω. Δεν χρειάζεται νομίζω να εξηγήσω τους λόγους. Για τον αγώνα του Ναυπλίου τώρα δεν θα έχεις πρόβλημα αλλά θα πρέπει να το φτιάξεις (θα γραφτεί, φαντάζομαι, και στο ΔΤΤ που θα βγάλετε όλοι με τα αγωνιστικά στο Ναύπλιο).
Για το δίχτυ, υπήρχε στο 283. Θα το δούμε με την Τεχνική Επιτροπή και στο Ναύπλιο θα το ξεκαθαρίσουμε.
Για τις ασφάλειες στο καπό, ισχύει ότι και για το Γ.Διακόπτη.
Γυαλιά να πάρεις. Είναι για την ασφάλειά σας αν, κτύπα ξύλο, σπάσει το παρμπρίζ να μπορείτε να οδηγήσετε χωρίς να χάσετε κανένα μάτι (μου έχει συμβεί και εγώ ευτυχώς φορούσα τα μυωπικά γυαλιά του ηλίου που ήταν μεγάλα αλλά ο οδηγός μου τη γλίτωσε για λιγότερο από ένα πόντο, αν και το είχαμε καθαρίσει από τα κομμάτια).
Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4
Posted: Tue Mar 09, 2010 21:35
by stavrosd
ΟΚ δεκτον αν και για το διακόπτη δε ξέρω κατα πόσο χρειάζεται αφού εκεί που τρέχουμε ειναι απο απίθανο έως εξαιρετικά απιθανο να βρεθεί κάποιος που να επέμβει έγκαιρα αν δεν μπορεί το πλήρωμα.