Πώς να είναι οι αγώνες 4Χ4 στο μέλλον; Καταθέστε προτάσεις!
Posted: Thu Feb 25, 2010 16:47
Πώς αλήθεια θα έπρεπε να γίνονται οι αγώνες 4Χ4 στην Ελλάδα; Το έχει σκεφτεί κανείς;
Πρώτα από όλα στο κομμάτι του προγράμματος.
1. Το πρόγραμμα θα έπρεπε να φτιάχνεται με στόχο το καλύτερο του σπορ και όχι με το ποιος θέλει να κάνει αγώνα.
2. Το πρόγραμμα πρέπει να είναι στημένο με βάση τις δυνατότητες των αγωνιζομένων και όχι τα θέλω και τις επιρροές των οργανωτών. Έπαθλα με 10 και βάλε αγώνες δεν έχουν θέση αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, με βάση τη διάρθρωση του πίνακα συμμετοχών, το συνολικό αριθμό αγωνιζομένων και βέβαια την γενική οικονομική κατάσταση.
3. Το πρόγραμμα πρέπει να έχει να κάνει με την κατανομή και συγκέντρωση των αγωνιζομένων στη χώρα μας. Π.χ. Wild Terrain στην Καλαμάτα αυτή τη δεδομένη στιγμή θα ήταν άκαιρο, αφού οι αγωνιζόμενοι είναι από βόρεια και από τα νησιά.
4. Το πρόγραμμα πρέπει να βασίζεται σε καταξιωμένους διοργανωτές, δίνοντας σε νέους τη δυνατότητα να αποδείξουν την αξία τους. Δηλαδή; Έπαθλα με τους άξιους και κάποιοι, λίγοι, φιλικοί αγώνες για τους φερέλπιδες οργανωτές. Αν το κάνουν καλά, τους υπολογίζουμε στην επόμενη σεζόν στο σχετικό έπαθλο! Οι αγωνιζόμενοι δεν είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν για να μαθαίνουμε στην πλάτη τους, ούτε για να πειραματιζόμαστε.
5. Το πρόγραμμα πρέπει να βασίζεται, ποιοτικά και όχι αριθμητικά, στις αξιολογήσεις των αγώνων της προηγούμενης χρονιάς. Στις αντικειμενικές αξιολογήσεις, στις οποίες πρέπει να μετρούν πράγματα όπως η ασφάλεια, η προβολή, οι παροχές, η ικανοποίηση των αγωνιζόμενων, ο αριθμός συμμετοχών κλπ. Οι καλύτεροι σε βαθμολογία αγώνες πρέπει να συνθέτουν τα έπαθλα της επόμενης χρονιάς.
Οι αγώνες
1. Οι αγώνες πρέπει να διατηρούν τη διαφορετικότητα και το χαρακτήρα τους. Δεν χρειάζεται να είναι ίδιοι, δεν πρέπει να είναι ίδιοι. Απλά πρέπει να αναφέρονται στις ίδιες κατηγορίες αυτοκινήτων και να έχουν τουλάχιστον τα ελάχιστα όσον αφορά την ασφάλεια, την προβολή, τις παροχές.
2. Πρέπει να αναφέρονται στο σύνολο των αυτοκινήτων που μπορούν να λάβουν συμμετοχή σε αυτούς και όχι σε κάποιες μικρές, λαμπρές ίσως, εξαιρέσεις. Π.χ. κατηγορία Τ1 στους αγώνες αντοχής στην Ελλάδα δεν έχει θέση, γιατί απλά δεν έχουμε αυτοκίνητα Τ1. Ενημερωτικά ούτε Τ2 έχουμε!
3. Ο οργανωτής, όποιος και αν είναι αυτός, θα πρέπει να έχει την απόλυτη ευθύνη για την επιτυχία ή αποτυχία του αγώνα του. Παρεμβάσεις θα πρέπει να γίνονται μόνο στο κομμάτι της ασφάλειας, όταν και εάν αυτή πάσχει αποδεδειγμένα.
Οι κανονισμοί
1. Πρέπει να έχουν βάθος χρόνου και στόχους την ασφάλεια, την αύξηση των συμμετοχών, την αύξηση του ανταγωνισμού, την έλξη προβολής από τα ΜΜΕ.
2. Πρέπει να ελαχιστοποιούν το κόστος χωρίς να θυσιάζεται η ασφάλεια.
3. Πρέπει να λαμβάνουν υπ΄ όψη τα ιδιαίτερα ελληνικά χαρακτηριστικά (φορολογία αυτοκινήτων, ΚΟΚ, μορφολογία εδάφους, οικολογία κλπ.)
4. Οι όποιες αλλαγές πρέπει να γίνονται σε εύθετο χρόνο και να ανακοινώνονται αρκετά πριν εφαρμοστούν για να γίνεται δυνατή η προσαρμογή αγωνιζόμενων και οργανωτών.
5. Πρέπει να κινούνται στα γενικά πλαίσια των διεθνών κανονισμών, ούτως ώστε να μην είναι αδύνατη η προσέλκυση ξένων συμμετοχών, τουλάχιστον στο μέλλον.
Προσθέστε, σχολιάστε κατά βούληση, μήπως φτιάξουμε έναν μπούσουλα, μήπως βρούμε κάποια άκρη.
Πρώτα από όλα στο κομμάτι του προγράμματος.
1. Το πρόγραμμα θα έπρεπε να φτιάχνεται με στόχο το καλύτερο του σπορ και όχι με το ποιος θέλει να κάνει αγώνα.
2. Το πρόγραμμα πρέπει να είναι στημένο με βάση τις δυνατότητες των αγωνιζομένων και όχι τα θέλω και τις επιρροές των οργανωτών. Έπαθλα με 10 και βάλε αγώνες δεν έχουν θέση αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, με βάση τη διάρθρωση του πίνακα συμμετοχών, το συνολικό αριθμό αγωνιζομένων και βέβαια την γενική οικονομική κατάσταση.
3. Το πρόγραμμα πρέπει να έχει να κάνει με την κατανομή και συγκέντρωση των αγωνιζομένων στη χώρα μας. Π.χ. Wild Terrain στην Καλαμάτα αυτή τη δεδομένη στιγμή θα ήταν άκαιρο, αφού οι αγωνιζόμενοι είναι από βόρεια και από τα νησιά.
4. Το πρόγραμμα πρέπει να βασίζεται σε καταξιωμένους διοργανωτές, δίνοντας σε νέους τη δυνατότητα να αποδείξουν την αξία τους. Δηλαδή; Έπαθλα με τους άξιους και κάποιοι, λίγοι, φιλικοί αγώνες για τους φερέλπιδες οργανωτές. Αν το κάνουν καλά, τους υπολογίζουμε στην επόμενη σεζόν στο σχετικό έπαθλο! Οι αγωνιζόμενοι δεν είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν για να μαθαίνουμε στην πλάτη τους, ούτε για να πειραματιζόμαστε.
5. Το πρόγραμμα πρέπει να βασίζεται, ποιοτικά και όχι αριθμητικά, στις αξιολογήσεις των αγώνων της προηγούμενης χρονιάς. Στις αντικειμενικές αξιολογήσεις, στις οποίες πρέπει να μετρούν πράγματα όπως η ασφάλεια, η προβολή, οι παροχές, η ικανοποίηση των αγωνιζόμενων, ο αριθμός συμμετοχών κλπ. Οι καλύτεροι σε βαθμολογία αγώνες πρέπει να συνθέτουν τα έπαθλα της επόμενης χρονιάς.
Οι αγώνες
1. Οι αγώνες πρέπει να διατηρούν τη διαφορετικότητα και το χαρακτήρα τους. Δεν χρειάζεται να είναι ίδιοι, δεν πρέπει να είναι ίδιοι. Απλά πρέπει να αναφέρονται στις ίδιες κατηγορίες αυτοκινήτων και να έχουν τουλάχιστον τα ελάχιστα όσον αφορά την ασφάλεια, την προβολή, τις παροχές.
2. Πρέπει να αναφέρονται στο σύνολο των αυτοκινήτων που μπορούν να λάβουν συμμετοχή σε αυτούς και όχι σε κάποιες μικρές, λαμπρές ίσως, εξαιρέσεις. Π.χ. κατηγορία Τ1 στους αγώνες αντοχής στην Ελλάδα δεν έχει θέση, γιατί απλά δεν έχουμε αυτοκίνητα Τ1. Ενημερωτικά ούτε Τ2 έχουμε!
3. Ο οργανωτής, όποιος και αν είναι αυτός, θα πρέπει να έχει την απόλυτη ευθύνη για την επιτυχία ή αποτυχία του αγώνα του. Παρεμβάσεις θα πρέπει να γίνονται μόνο στο κομμάτι της ασφάλειας, όταν και εάν αυτή πάσχει αποδεδειγμένα.
Οι κανονισμοί
1. Πρέπει να έχουν βάθος χρόνου και στόχους την ασφάλεια, την αύξηση των συμμετοχών, την αύξηση του ανταγωνισμού, την έλξη προβολής από τα ΜΜΕ.
2. Πρέπει να ελαχιστοποιούν το κόστος χωρίς να θυσιάζεται η ασφάλεια.
3. Πρέπει να λαμβάνουν υπ΄ όψη τα ιδιαίτερα ελληνικά χαρακτηριστικά (φορολογία αυτοκινήτων, ΚΟΚ, μορφολογία εδάφους, οικολογία κλπ.)
4. Οι όποιες αλλαγές πρέπει να γίνονται σε εύθετο χρόνο και να ανακοινώνονται αρκετά πριν εφαρμοστούν για να γίνεται δυνατή η προσαρμογή αγωνιζόμενων και οργανωτών.
5. Πρέπει να κινούνται στα γενικά πλαίσια των διεθνών κανονισμών, ούτως ώστε να μην είναι αδύνατη η προσέλκυση ξένων συμμετοχών, τουλάχιστον στο μέλλον.
Προσθέστε, σχολιάστε κατά βούληση, μήπως φτιάξουμε έναν μπούσουλα, μήπως βρούμε κάποια άκρη.