Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

PANY
Posts: 33
Joined: Mon Sep 21, 2009 20:31

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by PANY »

Aυστηροτερος τεχνικος ελεγχος και ταυτοχρονη (οχι κατα δηλωση των αγωνιζομενων) ταξινομηση των οχηματων αναλογως των "μετατροπων-αναβαθμισεων" που εχουν τυχει και οι οποιες θα μπορουσαν να αναγραφονται εξαρχης στο δελτιο συμμετοχης και να ελεγχονται-πιστοποιουνται εγγραφως πανω στο ιδιο δελτιο κατα την διαρκεια του ελεγχου οποτε και να ταξινομειται το οχημα στην αναλογη κατηγορια.

Κατα συνεπεια, σαφεστερος εξαρχης προσδιορισμος των προϋποθεσεων καταταξης / συμμετοχης του οχηματος στις κατηγοριες Ζ1 και Ζ2 και Ζ3. Ισως θα ηταν σκοπιμη η καθιερωση μιας επιπλεον κατηγοριας Ζ1 με χρονομετρηση σε ολη της την διαρκεια (ωστε να ειναι και περισσοτερο ενδιαφερουσα) η οποια ομως να αποτελειται απο οχηματα χωρις μετατροπες ή με ελαχιστες (σαφως προσδιορισμενες εξαρχης ομως) στην οποια θα δινεται η ευκαιρια σε εκεινους που δεν εχουν αναλογη εμπειρια αλλα θελουν να συμμετασχουν (μεμονομενα ή και ως ομαδες) να συναγωνιστουν επι ισοις οροις αλλα και με μεγαλυτερη ασφαλεια για ολους, χωρις να χρειαζεται να δηλωσουν συμμετοχη υποχρεωτικα στην Ζ2 οπου οι απαιτησεις ειναι περισσοτερο αυξημενες (ειδικα για καποιον που συμμετεχει για πρωτη φορα), οι χρονοι αρκετα σφιχτοι αλλα κυριως η συνυπαρξη "εμπειρων" και "νεων" πληρωματων εγκυμονει κινδυνους και για τις δυο πλευρες.
Φωκίων

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by Φωκίων »

PANY wrote:Aυστηροτερος τεχνικος ελεγχος και ταυτοχρονη (οχι κατα δηλωση των αγωνιζομενων) ταξινομηση των οχηματων αναλογως των "μετατροπων-αναβαθμισεων" που εχουν τυχει και οι οποιες θα μπορουσαν να αναγραφονται εξαρχης στο δελτιο συμμετοχης και να ελεγχονται-πιστοποιουνται εγγραφως πανω στο ιδιο δελτιο κατα την διαρκεια του ελεγχου οποτε και να ταξινομειται το οχημα στην αναλογη κατηγορια.
.
Το "κατα δηλωσην" το οριζει ο κανονισμός.. υπαρχουν και πραγματα που διαφοροποιουν την κατηγορία και δεν "φαινονται" με το ματι παρα μονο με ενσταση. εξ ου και ειναι ευθυνη του πληρωματος να επιλεξει κατηγορία..

το αλλο που λες για καποια πραγματα δεν εφαρμοζεται.
πχ λες μπλοκέ διαφορικό λεμε ... εγω τι πρεπει να κανω να το πιστοποιησω... να ανοιξω διαφορικό???? και αντε πες γινεται κι αυτο... ποσο χρονο υπολογιζεις θα κραταει καθε τεχνικός ελεγχος....

το βασικότερο ολων ειναι οτι η μεγαλη πλειοψηφια ΔΕΝ εχει διαβασει προσωπικά τον οποιο κανονισμό ή ακομαχειροτερα βασιζεται τι λεει ο ενας και ο αλλος χωρις να ξερουν αν αυτος τον εχει διαβασει και πότε...
Φτιαχνινται αυτοκινητα που με την κατευθειαν ουτε απεξω δεν πρεπι να περασουν απο τεχνικό ελεγχο.

ξεκινας να βαλεις cage και κανεις μια κατασκευη που δεν περναει... μονο και μονο να μην τρυπησεις το ταμπλό...
εχεις δωσει μανι μανι κανα 1000αρικο και βαλε και τσιγκουνεβεσαι 100 ευρω στο κουφαρι ταμπλο ΑΑΑΑΑΑΜΑ το πουλησεις ποτε????

στο αμαξι που κυκλοφωρεις στο δρομο φερεις ΕΣΥ την ευθυνη για το μαστόδοντο που εχεις στο προφυλακτηρα κι αμα γινει κατι εσενα θα κυνηγανε..
στον αγωνα την εχω εγω κι εμενα θα κυνηγανε για το μαστοδοντο το δικο σου......
αντιληπτό?
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by friar »

ageorgakis στο ΄πα πως θα γίνουμε οι καλίτεροι φίλοι :!:
keep posting :P
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
PANY
Posts: 33
Joined: Mon Sep 21, 2009 20:31

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by PANY »

Δεχομαι πως μπορει να μην ειναι ολες οι ιδεες πρακτικως εφαρμοσιμες. Απλα ας τις αναφερουμε εστω γιατι καποιες απ αυτες ισως να ναι δυνατον να εφαρμοστουν μελλοντικα προς οφελος ολων, διοργανωτων κι αγωνιζομενων. Αλλωστε το οτι μπαινουμε στην διαδικασια να προτεινουμε ολοι μαζι καποια πραγματα, σημαινει πως εχουμε εκ των προτερων αποδεχθει το γεγονος οτι προκειται για μια εκδηλωση που πρεπει να πραγματοποιειται καθε χρονο και να γινεται ολοενα καλυτερη και με περισσοτερες συμμετοχες.
Φωκίων

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by Φωκίων »

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ

οτι οποιος θελει κανει οποια προταση..
δεν ηταν σκοπος της αμαντησης μου να ΜΗΝ γινονται προτασεις..
σκοπος ηταν να "απαντωνται" και τα "γιατι" κατι ειναι "ετσι" κι οχι αλλιως προς αποφυγη θεματων..
User avatar
tsep
Posts: 40
Joined: Mon Jun 22, 2009 06:55

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by tsep »

Μια πρόταση που σαφώς και έχει ακουστεί να λέγεται και δεν καταλαβαίνω το λόγο που δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα είναι να βγει κάποιο βιβλίο παρατηρήσεων για τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν στους αγώνες
έτσι οι πιθανές παραλήψεις / λάθη που θα εντοπίζονται μπορούν να έχουν διορθωθεί μέχρι το επόμενο αγώνα(αναλόγως και την σοβαρότητα της έλλειψης φυσικά)και έτσι οι τεχνικοί έλεγχοι να γίνονται γρηγορότερα και χωρίς τα παρατράγουδα που συχνά βλέπουμε...
Φωκίων

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by Φωκίων »

(απλά να κανω μια παρενθεση εδω ως επισυμανση και μονο. η κουβεντα - απιστευτα ενδιαφερουσα - εξελισεται σε γενικου περιεχομενου κι οχι μονο του συγκεκριμενου αγωνα.)

Δημητρη εχεις δικιο.
Εχει συζητηθει αρκετες φορες.

Ειναι το περιφημο Δελτιο Τεχνικής Ταυτότητας.
Στο ξεκινημα γινεται ενας ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣΤΑΤΟΣ τεχνικός ελεγχος σε ειδική ημεραπου δεν ανοικει σε καποιο αγωνα
εκει φωτογραφίζονται και καταγραφονται τα οποια πραγματα χρειαζεται.
σε περιπτωση που καποιο κοπει, επανεξεταζεται σε αλλη ημερομηνια παλι εκτός αγωνων.

Απο κει και περα σε καθε αγωνα ο ΤΕ οτι επισημανση κανει την σημειωνει και την υπογραφει....
και στον επομενο ελεγχεται αν εχει διορθωθει ή οχι
πχ σημειωνεται επεισεις κι αν υπεπεσε σε καποιο ατυχημα ωστε στο μελλον να εξεταστει προσεκτικότερα...
PANY
Posts: 33
Joined: Mon Sep 21, 2009 20:31

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by PANY »

Φωκίων wrote: Το "κατα δηλωσην" το οριζει ο κανονισμός... υπαρχουν και πραγματα που διαφοροποιουν την κατηγορία και δεν "φαινονται" με το ματι παρα μονο με ενσταση...
Αυτο απο μονο του, δεν θεωρεις πως αποτελει προβλημα; Θελω να πω, πως μοιραια το βαρος του ελεγχου ισως μετατοπιζεται στα πληρωματα ενω αν υπηρχε εξαρχης ενας σαφης προσδιορισμος των προυποθεσεων συμμετοχης ανα κατηγορια να μην χρειαζοταν κανεις να μπει στην διαδικασια να "ρουφιανεψει" τον αλλο αγωνιζομενο.

Βλεποντας και τις λιστες με τα αποτελεσματα οπου συμπεριλαμβανονται η Ζ2 και η Ζ3 ισως να υποδηλωνει απο μονο του την αναγκη ενοποιησης αυτων των δυο κατηγοριων και την δημιουργια ισως μιας επιπλεον Ζ1 χρονομετρημενης. Το αναφερω ως προταση μιας κι εγω συμμετειχα για πρωτη φορα στην εκδηλωση κι επελεξα την Ζ2 καθαρα λογω χρονομετρησης θεωρωντας πως θα χε περισσοτερο ενδιαφερον αφου θα κατεβαιναμε μαζι και με αλλους φιλους οι περισσοτεροι εκ των οποιων οπως εγω δεν ειχαν παρομοια εμπειρια ενω ταυτοχρονα το οχημα μου ειναι μεσο καθημερινης μετακινησης με μαμα χαρακτηριστικα και χωρις ουσιαστικες μετατροπες/αναβαθμισεις.
Φωκίων

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by Φωκίων »

ε οχι και ρουφιανεψει....


Θελω να πω, πως μοιραια το βαρος του ελεγχου ισως μετατοπιζεται στα πληρωματα ενω αν υπηρχε εξαρχης ενας σαφης προσδιορισμος των προυποθεσεων συμμετοχης ανα κατηγορια

ο τεχνικός κανονισμός ειναι ΑΠΟΛΥΤΩς ΞΕΚΑΘΑΡΟς τι επιτρεπεται και τι οχι σε καθε κατηγορια..
στησε το αυτοκινητο αναλλογα....
PANY
Posts: 33
Joined: Mon Sep 21, 2009 20:31

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by PANY »

Ισως να ηταν αδοκιμος ο ορος αλλα η καταθεση ενστασης υποδηλωνει συμμετοχη καποιου αλλου αγωνιζομενου και οχι απευθειας αποκλεισμο απ τους διοργανωτες.

Βεβαια αναφερομαι στην ταξινομιση των οχηματων ανα κατηγορια βασει των μετατροπων που εχουν και οχι στις βασικες προυποθεσεις που αυτα πρεπει να τηρουν ωστε να συμμετασχουν στον Αγωνα.

Βασικα με εχουν μπερδεψει λιγο οι προσδιορισμοι "απλα 4Χ4, με λιγες μετατροπες" και "4Χ4 με περισσοτερες μετατροπες".
Last edited by PANY on Wed Dec 02, 2009 17:35, edited 1 time in total.
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”