Balkan Offroad Marathon 2010

Φωκίων

Re: Balkan Offroad Marathon 2010

Δημοσίευσηαπό Φωκίων » Τρί Σεπ 07, 2010 07:01

meletis said:

Παράκληση προς αναδημοσίευση - αναμετάδοση
Ακολουθεί video συννημένο

http://ftp.domainbg.com/roumen5/09.10/B ... ROAD_1.mpg

Η πρώτη μέρα του αγώνα αποδείχτηκε πολύ σκληρή για όλες τις κατηγορίες
με 17 εγκαταλείψεις για την ημέρα αφού και τα δύο Ιταλικά Isuzu, το
ένα G Wagen της ORC και αρκετές μοτοσυκλέτες παρουσίασαν προβλήματα
ενώ και το ένα απο τα 3 ελληνικά αυτοκίνητα της Τ1 (Μαρδάς - Φυτάς)
εγκατέλειψαν σχεδόν όλοι απο ταλαιπωρημένες αναρτήσεις και σωματική
κούραση.
Στις μοτοσυκλέτες ο Ιταλός Ugo Filosa αποδεικνύεται ο ισχυρότερος
υποψήφιος για την νίκη. Προσαρμόστηκε πολύ ευκολα στην δύσκολη
πλοήγηση της Βουλγαρίας και το απαιτητικό terrain και δεν πτοήθηκε
καθόλου απο την βροχή που έδωσε περισσότερη δυσκολία για τις πρώτες 5
ώρες του αγώνα.
Πίσω του στην γενική o γνωστός και απο τους Ελληνικούς αγώνες
18χρονος STOYAN KOZAROV που είναι και πρώτος στην κλάση των Quad και
στην τρίτη θέση
o Dimitar Boevski που ευνοήθηκε αρκετά απο την πλοήγηση του ταχύτατου
Johannes Lukas (6 θέση) σχεδόν σε όλο τον αγώνα.
Μεγάλος άτυχος ο Δημήτρης Αλατσατιανός, που μια απλή έξοδος του
κόστισε ένα σπασμένο χέρι και την οριστική εγκατάλειψη του αγώνα μόλις
στο 16ο χιλιόμετρο του αγώνα.

1 115 UGO FILOSA
2 200 STOYAN KOZAROV
3 100 DIMITAR BOEVSKI
4 208 PETAR CENKOV
5 209 MLADEN VACHKOV
6 108 JOHANNES LUKAS
7 112 JAN MARES
8 111 ROBERT VISEK
9 210 ZORNITSA TODOROVA
10 101 PLAMEN IOTSOV

Στους Ελληνες ο Γιώργος Κορολής ανέβηκε στην 12η θέση με τον Κων/νο
Χατζημιχάλη να κάνει ένα χάσιμο στην 2η ειδική του αγώνα που του
κόστισε 3 θέσεις ενώ στην τριτη θέση μία ακόμα γυναίκα του αγώνα και η
μοναδική Ελληνίδα Rally Raider, Πολυτίμη Κυριακοπούλου.

12 105 GEORGE KOROLIS
15 104 KONSTANTINOS HATZIMIHALIS
19 103 POLITIMI KIRIAKOPOULOU


Στην κλάση GPS ο Χρήστος CBI Σταμπολτζής απέδειξε την κλάση του ακόμα
μια φορά ανεβαίνοντας στην 2η θέση της άτυπης γενικής και στην πρώτη
της κατηγορίας του, με τον Ισαάκ Αραμπατζάκη να ακολουθεί με διαφορά
μεγαλύτερη απο 2 ώρες.

Στα αυτοκίνητα οι YOSIF LAGADOV-PLAMEN NIKOLOV κέρδισαν το σκέλος
σχεδόν ένα λεπτό απο τους HRISTO GIGOV-HRISTO MAKULEV και με τους
NIKOLAI KOLEV-DIMITAR KOLEV στην τρίτη θέση.
Οι Ιταλοί ROBERTO CAMPORESE-ALESSANDRO TERRANOVA, VINCENZO
CANGI-MASSIMO CAVIANTO της Isuzu δεν τερμάτισαν την 2η ειδική με
μηχανικά προβλήματα και πιθανότατα δεν θα ξεκινήσουν στο επόμενο
σκέλος αλλά στο 3 σκέλος στην Ελλάδα.

Οι Κουτσουμπός - Λαμπρινός βρέθηκαν στην 9η θέση γενικής με δεύτερους
Ελληνες τους Δημητριάδης - Κάλφας και τρίτους τους Γιαννακούλης -
Ορφανός, ενώ οι Μαρδάς - Φυτάς εγκατέλειψαν απο την 1η ειδική με
πρόβλημα στην ανάρτηση που επισκευάστηκε.

Ο αγώνας συνεχίζεται με την διαδρομή να καλύπτει 250 χλμ απο την
Φιλλιπούπολη στο Goce Delcev και τους αγωνιζόμενους να ετοιμάζονται
για την 3η μέρα του αγώνα και τα 500 δύσκολα χλμ της.
DarkStam
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Τετ Αύγ 12, 2009 03:00

Re: Balkan Offroad Marathon 2010

Δημοσίευσηαπό DarkStam » Πέμ Σεπ 09, 2010 00:42





www.skartaekato.gr

--- this is skartaaaaaaa...!!!!! ---
top cannibal
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 28, 2009 19:20

Re: Balkan Offroad Marathon 2010

Δημοσίευσηαπό top cannibal » Πέμ Σεπ 09, 2010 09:01

Τα πάντα όλα…………για τα κοάλα τίποτα
Άβαταρ μέλους
friar
Δημοσιεύσεις: 2512
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 14, 2009 20:39
Τοποθεσία: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
CONTACT:

Re: Balkan Offroad Marathon 2010

Δημοσίευσηαπό friar » Κυρ Σεπ 12, 2010 12:27

Μήνυμα:
-----
Αποτελέσματα για να τα δείτε καλύτερα

http://www.balkanoffroad.com/cgi-bin/e- ... &p=0019&g=
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Άβαταρ μέλους
DINIE
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 20, 2009 15:41
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή

Re: Balkan Offroad Marathon 2010

Δημοσίευσηαπό DINIE » Τρί Σεπ 14, 2010 18:29

Τελικά η απόφαση μας να τρέξουμε το Ελληνικό κομμάτι του Balkan αποδείχτηκε σωστή. Φοβερός αγώνας, καταπληκτικές ειδικές, ωραίες διαδρομές. Γερή δόση πήραμε. Σε αυτόν τον αγώνα έτρεξα την πιό ωραία ειδική μου, μέχρι τώρα :D . Βάζω και ένα βιντεάκι που δυστηχώς ο ήχος κάηκε, αλλά τα τοπία παραμένουν πανέμορφα.



Του χρόνου ελπίζουμε να μπορέσουμε να τον τρέξουμε από την αρχή. ;)
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
Άβαταρ μέλους
stavrosd
Δημοσιεύσεις: 690
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 11:47

Re: Balkan Offroad Marathon 2010

Δημοσίευσηαπό stavrosd » Τετ Σεπ 15, 2010 10:22

Πολύ χαίρεται και από εμένα.
Το Balkan ήταν μεγάλη εμπειρία!!

Ας τα πάρω όμως από την αρχή.

Φτάνοντας στην Βουλγαρία μας περιμένει φορτηγάκι της οργάνωσης για να μας πάει στο ξενοδοχείο. Ο Αγαμέμνονας δίνει ρεσιτάλ με τον οδηγό και ξεσκιζόμαστε στα γέλια! Αφού ανεβαίνουμε και ανεβαίνουμε και μπαίνουμε σε δάσος και συνεχίζουμε λίγο πρίν πούμε «Που στο διάολο μας πάνε!» Φτάσαμε στο ξενοδοχείο.
Ένα όμορφο ξενοδοχείο με πανύψηλα έλατα γύρο γύρο.

Το Σάββατο κυλάει μια μέρα χαλαρή. Παραλάβαμε τα αυτοκίνητα, περάσαμε γραμματεία, και περιμέναμε το φορτηγό με τα πράγματα! Στο μεταξύ χαζεύαμε τα αυτοκίνητα, τα υπέροχα Isuzu των Ιταλών, τα άρτια προετοιμασμένα και όμορφα G Wagen της ORC των Γερμανών αλλά και τα τερατάκια (σχεδόν trofαδικα) των Βούλγαρων. Γενικά όλα τα αυτοκίνητα ήταν αγωνιστικά και προορίζονταν για αυτή τη χρήση και μόνο!
(Σε κάποια φάση χάσαμε το Jimny ανάμεσα στα άλλα και πραγματικά μας πήρε κάποιες στιγμές να το βρούμε :lol: ).

Την Κυριακή περάσαμε τον τεχνικό έλεγχο (ο πιο γρήγορος που έχει γίνει ποτέ!! :P ) και συνεχίσαμε με την ενημέρωση για να πάμε να κάνουμε τον πρόλογο.
Από τον πρόλογο γνωριστήκαμε με τον Μπάμπη :? (εκ του bumpy ).
Μικρή τεχνική διαδρομή με πολύ πολύ πολύ δύσκολο τερέν!
Είχε πολύ κόσμο και το διασκεδάσαμε! Σπάσαμε την βάση του μπροστά αριστερά αμορτισέρ (προφανώς είχε κάποια αδυναμία) αλλά το κολλήσαμε και όλα καλά

Την Δευτέρα ουσιαστικά ξεκίνησε ο αγώνας.
Ξεκινήσαμε με ένα κομμάτι του προλόγου και κινηθήκαμε στην γύρω από την Φιλιππούπολη περιοχή. Φύση παρθένα ακόμα και οι βράχοι πράσινοι ήταν. Δασοσκέπαστα κομμάτια πολλών χιλιομέτρων έκαναν την μέρα νύχτα. Αλλά ο Μπάμπης παραμόνευε :? !!
Δεν το έχω ξανασυναντήσει αυτό, δεν προλάβαινα ουτε καθρέπτη να δω και αμέσως έσκαγα σε γούβα!!Πάρα πολύ δύσκολο τερέν με αποτέλεσμα να καταταλαιπωρήσουμε τα αυτοκίνητα παρόλο που τα φιλάγαμε! Φανταστείτε ότι το Dakarισιο Isuzu δεν την έβγαλε, τα G τα κόλλαγαν σε δεκαπέντε μεριές και τα βουλγάρικα είχαν από δυό τρεις ανθρώπους να σφίγγουν και να κολλάνε.
Εμείς δεν χρειαστήκαμε πολλά απλά σφίξιμο σε όλες τις βίδες του μπροστινού και πίσω συστήματος. Στο αγωνιστικό κομμάτι κινηθήκαμε γρήγορα αλλά ένα χάσιμο στην πρώτη ειδική μας έκανε να χάσουμε τουλάχιστον μιάμιση ώρα και μας έβγαλε εκτός χρόνου ειδικής (κάναμε 28 χιλιόμετρα παραπάνω!! :roll: ) και στην δεύτερη ειδική ενώ πηγαίναμε μια χαρά με σχετικά λίγα χασίματα (8-10 χιλιόμετρα) ένα κώλυμα από δική μου λαλακία :blush: 8 χλμ πρίν το τέλος μας κόστισε κανα μισάωρο και πάλι μας έβγαλε εκτός χρόνου!

Την Τρίτη κινηθήκαμε νότια. Σε μια διαδρομή με υπέροχη φύση και εικόνες από το παρελθόν με χωριά που αναρωτιέσαι αν έχουν ρεύμα και ανθρώπους που σκέφτεσαι πόσο ξέγνοιαστοι φαίνονται, όμορφες αγνές εικόνες.
Το τερέν σου έδινε την εντύπωση ότι ήταν πιο καλό αλλά τουλάχιστον για εμας αποδείχθηκε μοιραίο αφού πάνω που έλεγες «Έλα πάμε τέρμα γκάζι!» τσουπ πεταγόταν ο Μπάμπης :evil: και πάλευες με τα κύματα. Σε κάποια στιγμή πρέπει να σηκώθηκα και με τα τέσσερα τουλάχιστον 1 μέτρο! Στην πρώτη ειδική τερματίσαμε με τρία αμορτισέρ αφού στο πίσω δεξιά η πάνω βίδα βαρέθηκε το κοπάνημα και μας την έκανε αλλά την αλλάξαμε στην δεύτερη απλή. Στο service το βράδυ σφίξαμε πάλι όλες τις βίδες αλλάξαμε μία φούσκα στον κεντρικό και ένα ρουλεμάν μπροστά δεξιά. Εντοπίσαμε και μία διαρροή στο μπροστινό χωνί σε ένα ράψιμο που είχαμε κάνει αλλά δεν μπορούσαμε να κάνουμε και τίποτα με τα μέσα που είχαμε…

Τετάρτη και πλέον οδεύουμε για προμαχώνα. Άλλος αέρας. Το εννοώ!
Το περιβάλλον άλλαξε από την μια στιγμή στην άλλη, η θερμοκρασία, η χλωρίδα, οι δρόμοι, ο κόσμος, όλα διαφορετικά! Ξεκινήσαμε την ειδική και η διαφορά στο τερέν ήταν κάτι παραπάνω από αισθητή. Σκληρό έδαφος αλλά χωρίς τόσο Μπάμπη :evil: σκόνη πολύ και ταχύτητες σαφώς μεγαλύτερες. Μας προβλημάτισε πολύ το roadbook :tap: καθότι δεν μας έβγαιναν τα μέτρα σε πολλά σημεία αλλά τερματίσαμε και όλα καλά. Υπέροχη διαδρομή την ευχαριστήθηκα και μάλιστα σε κάποιο σημείο με πέρασε το Ιταλικό Isuzu και θαύμασα το πάτημα του αλλά τον πέρασα κιόλας όταν μπήκαμε σε στενό κομμάτι και δεν μπορούσε να το ξεδιπλώσει :silly: !!
Στην δεύτερη απλή ήρθε το τέλος της ημέρας για εμάς! 8 χλμ πριν το χωριο Θεωδοράκους άνοιξε η πληγή στο χωνί σε βαθμό που ουσιαστικά τον τροχό τον κράταγε η πανάρ και η μπάρα τιμονιού :( ! Τσουκου τσούκου κατεβήκαμε άσφαλτο οπότε και ενημερώσαμε την οργάνωση για την κατάστασή μας και καλέσαμε την ΕΛΠΑ. Πήγαμε μετά από υπόδειξη του Μελέτη σε ένα συνεργείο στην Έδεσσα και αφήσαμε το λαβωμένο Jimny.

Η Πέμπτη η λεγόμενη rest day μόνο rest δεν ήταν αφου κάναμε αγώνα ταχύτητας να προλάβουμε να βρούμε τα ανταλλακτικά και να φτιάξουμε το Jimny. Εδώ ξηγήθηκε σπαθί ο Θεολόγης από την Θεσσαλονίκη που όταν του εξηγήσαμε τι και γιατί προθυμοποιήθηκε και μας έφερε ο ίδιος το μεσημέρι τα πράγματα που χρειαζόμασταν. Η μεγαλύτερη ταλαιπωρία όμως ήταν το recovery του άλλου Jimny της ομάδας, του Νίκου, που δεν ήταν τόσο τυχερός σαν και εμένα και έσπασε το πίσω χωνί 20 χλμ μέσα στο βουνό πρίν το τέλος της δεύτερης ειδικής και είχε κάτσει κάτω με τον κώλο χωρίς δυνατότητα μετακίνησης. Εκεί επιστρατεύτηκε το φορτηγό υποστήριξης που ενώ μέχρι τώρα λέγαμε τι λάθος ήταν που πήραμε ανοιχτό αυτοκίνητο για support και βλαστημάγαμε που κάθε βράδυ δέναμε από την αρχή όλα τα πράγματα , ήταν τελικά αυτό που μας ξελάσπωσε (έβρεχε κιόλας κατά την διάρκεια όλων αυτών).Μην τα πολυλογώ φτάσαμε τελικά στην Φλώρινα μιάμιση το βράδυ!

Η Παρασκευή ήταν για εμάς η καλύτερη μέρα. Τόσο αγωνιστικά όσο και σαν διαδρομές τις κατευχαρηστιθήκαμε! Μόνη καθυστέρηση στην πρώτη ειδική που κάναμε ένα χάσιμο και χωθήκαμε σε κάτι καλντερίμια δίχως επιστροφή, να είναι καλά το GPS μας ξελάσπωσε με ένα μικρό κύκλο 5-6 χιλιομέτρων (έπαθε πλάκα ένας αστυνομικός που είχε κλείσει με κορδέλα την διαδρομή και του έσκασα απο πίσω :P ) επίσης τα μπροστινά αμορτισέρ παρέδωσαν και σχετικά φυλαγμένα έφτασα στο service της απλής και τα άλλαξα (πρώτη φορά σε τόσους αγώνες που έχω κάνει είδα τα αμορτισέρ μου σε αυτή την κατάσταση! Αχ ρε Μπάμπη… :evil: !). Η Δεύτερη ειδική όμως με κωλόφτιαξε!! Αρχικά γρήγορο στριφτερό κομμάτι με καλή πρόσφυση και μετά τα μισά που μιας έπιασε και η νύχτα στεναδούρη με τα κλαδιά να κλείνουν το δρόμο και να μην βλέπεις πουθενά ουρανό ήταν η καλύτερη μου ειδική!!Θαύμα!!

Το Σάββατο τα ~150 χλμ που κάναμε μας φάνηκαν αστεία και θέλαμε και άλλο :blink: . Πολύ πέτρα βέβαια στα Τζουμέρκα αλλά η καταρρακτώδης βροχή στην διάρκεια όλης της ειδικής έδωσε την πινελιά της και απάλυνε το πολύ κοπάνημα.

ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΜΕ!!!

Η απονομή όμορφη σε ένα πολύ περιποιημένο χώρο του δήμου Ιωαννίνων όμορφο κλήμα και γενικά εισέπραξα ότι παρόλα τα προβλήματα που αντιμετώπισαν τα πληρώματα και τις όποιες οργανωτικές αδυναμίες (που δεν ήταν λίγες αλλά αυτά τα έχουμε πεί) όλοι είχαν γλυκιά αίσθηση και μάλλον και του χρόνου θα είναι εκεί (α μη τι άλλο θα προσπαθήσουν)!

Εν κατακλείδι ήταν μεγάλη εμπειρία περάσαμε πολύ καλά, η ομάδα ήταν ομάδα οπότε και ότι προέκυπτε το αντιμετωπίζαμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και με ηθικό ακμαιότατο!
Γνωρίστηκα και λίγο με τα παιδιά με της μηχανές και τις γουρούνες που παρόλο που τρέχουμε σε κοινές διοργανώσεις τόσο καιρό δεν είχε τύχει να πούμε το κάτι παραπάνω και είδα και εισέπραξα το μεράκι το πείσμα και την… τρέλα τους. Είδα τι σημαίνει υποστήριξη σε αγώνα , τι χρειάζεται και πάνω κάτω πώς οργανώνετε και γενικά γύρισα πλουσιότερος (στο μυαλό γιατί στην τσέπη… :| )!

Να ευχαριστήσω την ομάδα μου, τον Φώτη, τον Γρηγόρη, τον Νίκο και τον Γιώργο γιατί πραγματικά ήμασταν ομάδα. Πολλές ευχαριστίες στο Κώστα Κάραλλη τον οδηγό του φορτηγού που όσο και αν τον προετοίμασα για τις δυσκολίες του εγχειρήματος αντιμετώπισε και ανταπεξήλθε σε πολλές προκλήσεις. Τον Χρήστο για την παραχώρηση του φορτηγού, τον Σπύρο Δουκέρη και την Fedima για τα λάστιχα που μας παρείχε και βέβαια την ADG Campingaz που υποστήριξε οικονομικά όλο το εγχείρημα.

Πάμε για άλλα!!
Τελευταία επεξεργασία από 1 και stavrosd, έχει επεξεργασθεί 0 φορά/ες συνολικά
Δημητριάδης Σταύρος
Άβαταρ μέλους
stavrosd
Δημοσιεύσεις: 690
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 11:47

Re: Balkan Offroad Marathon 2010

Δημοσίευσηαπό stavrosd » Τετ Σεπ 15, 2010 10:23

Και ένα ακόμη on-board video απο την 2η μέρα στη Βουλγαρία!
Στο 9:20 είναι και το άλματάκι που μάλλον μου στοίχισε την επόμενη μισή μέρα :cry:
Δημητριάδης Σταύρος
Pet4x4
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 23:31

Re: Balkan Offroad Marathon 2010

Δημοσίευσηαπό Pet4x4 » Τετ Σεπ 15, 2010 15:57

Μπράβο παιδιά! Συγχαρητήρια σε όλους για τον τερματισμό! Άντε και του χρόνου! ;)

Σταύρο.... Δέν μου την έκανες την χάρη! :D Εκτός απο τον Μπάμπη σε βρήκε και Ατυχία βρε αδερφάκι μου! Να δώ πώς θα ξανανέβω Γερμανία τώρα με τόσα που της είπα!:lol: :lol: :lol: Του χρόνου πρέπει να αποκατασταθεί η τάξη! :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
stavrosd
Δημοσιεύσεις: 690
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 11:47

Re: Balkan Offroad Marathon 2010

Δημοσίευσηαπό stavrosd » Τετ Σεπ 15, 2010 16:32

Τις είχα εύκολα, ταξί μας πηγαίναν στα χασίματα και κέρδιζαν χρόνο!
Αλλα με δύο ειδικές χαμένες...
Του χρόνου να είσαι μαζί ;)
Δημητριάδης Σταύρος
Άβαταρ μέλους
gvp
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 12:28

Re: Balkan Offroad Marathon 2010

Δημοσίευσηαπό gvp » Τετ Σεπ 15, 2010 17:49

Συγχαρητηρια σε ολους!!Σταυρο πιο πολυ μου θυμιζει αγωνα cross με μηχανες το βιντεο παρα RAID-RALLYE....μου λυθηκε επιτελους η απορια γιατι οι Βουλγαροι εχουν τα αμαξια τους στημενα για trophy... :D
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high..." Ayrton Senna

Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 11 και 0 επισκέπτες