δηλαδη με λιγα λογια θες να μου πεις κωστα οτι δεν μπορει να περασει τεχνικο ελεγχο???? και μετα θελετε να κανετε και συναντηση για να αλλαξετε τους κανονισμους???εαν τα διχτυα ειναι fia και δεν ειναι καλτσοδετες και εαν εχει καπο το σωληνοτο και εαν πρεπει να εχει εργατη πισω κορνες και φωτα...???????μακαρι να παρω μια θετικη απαντηση...... γιατι μετα δεν εχει νοημα να διαβασω καν τι θα γραφετε και τι θα καταφερετε στην συναντηση σας!!!!χωρις αυτο που γραφω να με φερει σε κοντρα μεταξυ σας!!!δεν εχω καμια τετοια προθεση!!και πιστευω να καταλαβαινεις τι εννοω!!! μεχρι τοτε απλα θα σας διαβαζω.xomateros wrote:Γιωργο κατα την γνωμη μου η απαντηση ειναι απλη και την ξερεις και εσυ και ο Μιχαλοπουλος οτι αλλοι κανονισμοι υπαρχουν στην Αμερικη και αλλοι εδω στην Ευρωπη οπως και σε αλλα αθληματα βεβαιαkatsulas wrote:Έχει σημειωθεί το πολύ σωστό ερώτημα ήδη φίλε... είμαι πολύ περίεργος πραγματικά να ακούσω αυτή την απάντηση
ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ηταν το επομενο μου ποσταρισμα.....με καλυψες!!!!και ολα οτι φορανε ειναι αμερικανικα προιοντα!!!!παρολο που ισχυει η FIA ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ!!!!εκτος και εαν στους αγωνες τις ευρωπης ζητανε και αυτοι χαρτια απο την αμερικη για την πιστοποιηση των προιοντων!!katsulas wrote:Λάθος φίλε! Το Ultra4Racing στην Ευρώπη έχει το Ultra4Europe που θεωρώ πως έχουν την ίδια βάση.xomateros wrote:Γιωργο κατα την γνωμη μου η απαντηση ειναι απλη και την ξερεις και εσυ και ο Μιχαλοπουλος οτι αλλοι κανονισμοι υπαρχουν στην Αμερικη και αλλοι εδω στην Ευρωπη οπως και σε αλλα αθληματα βεβαιαkatsulas wrote:Έχει σημειωθεί το πολύ σωστό ερώτημα ήδη φίλε... είμαι πολύ περίεργος πραγματικά να ακούσω αυτή την απάντηση
Και εάν ισχύει αυτό η ερώτηση που ακολουθεί είναι: Ένα αυτοκίνητο που τρέχει King of Hammers στην Αμερική Ultra4Racing δε μπορεί να τρέχει King of France, Italy ή Portugal Ultra4Europe ????
Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Αφού διαβάζω τη σκέψη σου!georgexj wrote: ηταν το επομενο μου ποσταρισμα.....με καλυψες!!!!και ολα οτι φορανε ειναι αμερικανικα προιοντα!!!!παρολο που ισχυει η FIA ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ!!!!εκτος και εαν στους αγωνες τις ευρωπης ζητανε και αυτοι χαρτια απο την αμερικη για την πιστοποιηση των προιοντων!!
Το κακό ξέρεις ποιο είναι ρε γαμώτο? Να έχουμε κάνει τα αυτοκίνητα μας αστακούς. Να προσπαθούμε να τα βελτιώνουμε βάση διεθνών προδιαγραφών και να μη φτάνει...Δηλαδή αυτό δεν το θέλει ούτε ο Θεός.
Τα ξενύχτια που έχω ρίξει στο Youtube παρακολουθώντας Αμερικάνικους αλλά και Ευρωπαϊκούς απαιτητικούς προσπαθώντας να σκεφτώ την επόμενη μετατροπή για την βελτίωση.
Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Γιωργο συμφωνω απολυτα μαζι σου.Kritikos wrote:Για σας και από εμάς το Λασίθι μέρες παρακολουθώ αυτή τη συζήτηση φίλε Άγγελε για σου, άλλα πόλοι τους χαϊδεύουμε αυτούς εκεί μέσα που δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα .Με ρωτάτε να εκφράσω τη γνώμη μου για τα πράγματα δηλαδή την ομαε , αυτή κάνουν ότι της προτείνουμε, και εμείς!! δεν καθόμαστε όλοι μαζί [οργανωτές και αγωνιζόμενη να δούμε τη από αυτά είναι σωστά και τη είναι εφηχτά να γίνουν, έχουνε χάση τη μπάλα και πολλά αλά ..... Πρωτινό λοιπόν για το κανονισμό επανεξέταση αυτού και πρότασης για να βγάλουμε άκρη έστω να πάρουμε η να πάρουν και άλω κανονισμό που ξέρω ότι υπαρχή έτυμος με προτάσεις να τον δούμε η πρώτη συνάντηση να γένη από εμάς και μόνο εμάς. ξέρω τη λέω και με της απόφασης που θα έχουμε και της πρότασης θα της συζητήσουμε με τους υπευθύνους της ομαε.τώρα όσο για την ασφάλεια των οδηγών και αυτοκίνητον είμαι καθέτως σε αυτό ότι πρόβλεπε Ο Τεχνικός κανονισμός ΥΣ χωρίς παρεξήγηση νομίζω ότι το θέμα είναι σοβαρό και μας διαφέρει όλους.Ώση αγαπούν το 4χ4 και θέλουν να γένη κατ ει σωστό ας δείξουμε λίγοι σοβαρότητα, τα καλαμπούρια και η ατάκες σε κάποια άλλοι στιγμή συγνωμη για το ΡΕ!!!!!!!!!!
Δεν χαιδευω κανενα, απο περισυ εχουμε στειλει σα σωματειο ΓΡΑΠΤΟΣ προτασεις μετα απο συζητηση των μελων μας στην Ομαε.
Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Εδώ δεν μπορώ παρά να βάλω +1000000000000000000000000000000000000000Kritikos wrote:Για σας και από εμάς το Λασίθι μέρες παρακολουθώ αυτή τη συζήτηση φίλε Άγγελε για σου, άλλα πόλοι τους χαϊδεύουμε αυτούς εκεί μέσα που δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα .Με ρωτάτε να εκφράσω τη γνώμη μου για τα πράγματα δηλαδή την ομαε , αυτή κάνουν ότι της προτείνουμε, και εμείς!! δεν καθόμαστε όλοι μαζί [οργανωτές και αγωνιζόμενη να δούμε τη από αυτά είναι σωστά και τη είναι εφηχτά να γίνουν, έχουνε χάση τη μπάλα και πολλά αλά ..... Πρωτινό λοιπόν για το κανονισμό επανεξέταση αυτού και πρότασης για να βγάλουμε άκρη έστω να πάρουμε η να πάρουν και άλω κανονισμό που ξέρω ότι υπαρχή έτυμος με προτάσεις να τον δούμε η πρώτη συνάντηση να γένη από εμάς και μόνο εμάς. ξέρω τη λέω και με της απόφασης που θα έχουμε και της πρότασης θα της συζητήσουμε με τους υπευθύνους της ομαε.τώρα όσο για την ασφάλεια των οδηγών και αυτοκίνητον είμαι καθέτως σε αυτό ότι πρόβλεπε Ο Τεχνικός κανονισμός ΥΣ χωρίς παρεξήγηση νομίζω ότι το θέμα είναι σοβαρό και μας διαφέρει όλους.Ώση αγαπούν το 4χ4 και θέλουν να γένη κατ ει σωστό ας δείξουμε λίγοι σοβαρότητα, τα καλαμπούρια και η ατάκες σε κάποια άλλοι στιγμή συγνωμη για το ΡΕ!!!!!!!!!!
Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Παρακολουθώ εδώ και μέρες όλα τα post αλλά λόγω τρεξίματος δεν προλάβαινα να postaρω
μπράβο σας !!!
καιρός ήταν εμείς οι αγωνιζόμενοι να πάρουμε μπροστά....
Σαν μέλος της ΑΟΕ 4χ4 συμφωνώ με όσα έχει πει μέχρι στιγμής ο Κατσούλας και το υπόμνημα που καταθέσαμε πέρυσι στην ΟΜΑΕ.
Πρέπει να αρχίσουμε με μία βάση και να έχουμε όλοι προτάσεις πάνω σε αυτό ας πάρουμε τους τρέχοντες κανονισμούς και ας ο καθένας μας δουλέψει πάνω σε αυτούς
ώστε να μαζέψουμε όλες τις παρατηρήσεις πάνω σε μία βάση, πιστεύω ότι ο Κατσούλας μπορεί στην συνέχεια να μαζέψει όλα τα δεδομένα και να φτιάξουμε ένα έγγραφο με όλες τις απόψεις.
Πρέπει να δουλέψουμε αρκετά πριν συναντηθούμε οι λέσχες οι αγωνιζόμενοι οι διοργανωτές ώστε να έχουμε αποτέλεσμα.
Πριν είπα ότι συμφωνώ με τον Κοκκίνη σε όσα έγραψε ... πιστεύω ότι με την εμπειρία του έβαλε τα πράγματα στην σωστή βάση,
η ΕΠΙΤΡΟΠΗ δεν έχει θέση στην πρώτη συγκέντρωση των λεσχών αγωνιζομένων διοργανωτών ΟΧΙ γιατί δεν τους θέλουμε ή γιατί τους έχουμε απέναντι αλλά γιατί στην πρώτη συγκέντρωση
σίγουρα δεν θα είμαστε έτοιμοι με αποφάσεις .....
θεωρώ ότι σε μία δεύτερη συγκέντρωση και αφού έχουν παραλάβει και επεξεργαστεί τις απόψεις μας θα είναι γόνιμη μία συνεργασία για το καλό του αθλήματος.
ΜΦΧ
Βαγγέλης Αγγέλου
μπράβο σας !!!
καιρός ήταν εμείς οι αγωνιζόμενοι να πάρουμε μπροστά....
Σαν μέλος της ΑΟΕ 4χ4 συμφωνώ με όσα έχει πει μέχρι στιγμής ο Κατσούλας και το υπόμνημα που καταθέσαμε πέρυσι στην ΟΜΑΕ.
Πρέπει να αρχίσουμε με μία βάση και να έχουμε όλοι προτάσεις πάνω σε αυτό ας πάρουμε τους τρέχοντες κανονισμούς και ας ο καθένας μας δουλέψει πάνω σε αυτούς
ώστε να μαζέψουμε όλες τις παρατηρήσεις πάνω σε μία βάση, πιστεύω ότι ο Κατσούλας μπορεί στην συνέχεια να μαζέψει όλα τα δεδομένα και να φτιάξουμε ένα έγγραφο με όλες τις απόψεις.
Πρέπει να δουλέψουμε αρκετά πριν συναντηθούμε οι λέσχες οι αγωνιζόμενοι οι διοργανωτές ώστε να έχουμε αποτέλεσμα.
Πριν είπα ότι συμφωνώ με τον Κοκκίνη σε όσα έγραψε ... πιστεύω ότι με την εμπειρία του έβαλε τα πράγματα στην σωστή βάση,
η ΕΠΙΤΡΟΠΗ δεν έχει θέση στην πρώτη συγκέντρωση των λεσχών αγωνιζομένων διοργανωτών ΟΧΙ γιατί δεν τους θέλουμε ή γιατί τους έχουμε απέναντι αλλά γιατί στην πρώτη συγκέντρωση
σίγουρα δεν θα είμαστε έτοιμοι με αποφάσεις .....
θεωρώ ότι σε μία δεύτερη συγκέντρωση και αφού έχουν παραλάβει και επεξεργαστεί τις απόψεις μας θα είναι γόνιμη μία συνεργασία για το καλό του αθλήματος.
ΜΦΧ
Βαγγέλης Αγγέλου
Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Έμενα στο χωριό μου λένε φίλε Παναγιώτη ότι σπείρεις θα θερίσεις έτσι έχετε μάθει να λειτουργάτε εσείς, αποφασίζουμε και δεν ρωτάμε!!!!!!!!!!!!!
Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ο τελευταίος κανονισμός trophy Βουλγαρίας έχει μια πολύ όμορφη πρόταση στο τέλος του :
" ο παροντας κανονισμός ,ψηφίστηκε ομόφωνα και από τους έξι διοργανωτές αγόνων trophy της Βουλγαρίας "
εμείς εδω Ελλάδα μπορούμε να κάνουμε κάτι αντίστοιχο ?
τότε θα έχουμε πραγματική δύναμη , να αποτιμήσουμε από την ομαε !!
" ο παροντας κανονισμός ,ψηφίστηκε ομόφωνα και από τους έξι διοργανωτές αγόνων trophy της Βουλγαρίας "
εμείς εδω Ελλάδα μπορούμε να κάνουμε κάτι αντίστοιχο ?
τότε θα έχουμε πραγματική δύναμη , να αποτιμήσουμε από την ομαε !!
K.Stylianos Action4X4club
Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
κάποιος παραπάνω μίλησε για καπό κινητήρα , το καπό παίζει το ρολό ασφάλειας για τον συνοδηγό που μπορεί να έρθει σε επαφή με το όχημα και κάποιον τρίτο που θα πλησιάσει σε περίπτωση ατυχήματος.
μπορεί να το θεωρείτε παράλογο σαν πρώτη σκέψη , αλλά είναι μια μηδαμινή μετατροπή , είναι θέμα ασφαλείας και υπάρχει σε παγκοσμιους κανονισμούς όπως το RFC
μπορεί να το θεωρείτε παράλογο σαν πρώτη σκέψη , αλλά είναι μια μηδαμινή μετατροπή , είναι θέμα ασφαλείας και υπάρχει σε παγκοσμιους κανονισμούς όπως το RFC
K.Stylianos Action4X4club
Re: ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ερώτημα - ερέθισμα - σπαζοκεφαλιά,
κανονισμός 2016: άξονες πορταλ στην προ =40"
33" και πορταλ αρα κατι +αρα προ,
και γιατι οχι κάτι + = προ? :
33" και μηχανικός εργάτης ? (που δεν αναφαίρετε στον κανονισμό 2016)?
33" και διπλομοτερος ηλεκτρικός εργάτης? (που δεν καθορίζετε στον κανονισμό 2016)
33" και κοιλοβερ?
33" και υδαυλικο τιμόνι
όλα τα παραπάνω έχουν τουλάχιστον ένα + σε σχέση με την πλειοψηφία της κατηγορίας 33" άρα προ???
για τον 33" χωρείς + "ναι πρέπει να πάνε στην προ" δικαία πράματα!
για τον 33"με ένα από τα παραπάνω +??
"γιατί να πάω προ με έναν που έχει 40"+μηχανικό +κοιλοβερ+πορταλ+υδαυλικο τιμόνι ?"
ποιος έχει δίκαιο?
που είναι το όριο?
κανονισμός 2016: άξονες πορταλ στην προ =40"
33" και πορταλ αρα κατι +αρα προ,
και γιατι οχι κάτι + = προ? :
33" και μηχανικός εργάτης ? (που δεν αναφαίρετε στον κανονισμό 2016)?
33" και διπλομοτερος ηλεκτρικός εργάτης? (που δεν καθορίζετε στον κανονισμό 2016)
33" και κοιλοβερ?
33" και υδαυλικο τιμόνι
όλα τα παραπάνω έχουν τουλάχιστον ένα + σε σχέση με την πλειοψηφία της κατηγορίας 33" άρα προ???
για τον 33" χωρείς + "ναι πρέπει να πάνε στην προ" δικαία πράματα!
για τον 33"με ένα από τα παραπάνω +??
"γιατί να πάω προ με έναν που έχει 40"+μηχανικό +κοιλοβερ+πορταλ+υδαυλικο τιμόνι ?"
ποιος έχει δίκαιο?
που είναι το όριο?
K.Stylianos Action4X4club