mitsos wrote:Οποτε για να βεβαιωθουμε οτι καταλαβαμε τα ιδια,
Εφ οσων εσεις δεν εχετε κανενα προβλημα με τον κανονισμο, κ εγω τρελαθηκα κ τα ακουσα κι απο πανω,
στον αγωνα που ειναι σε 30μερες, ολα τα αυτοκινητα που θα τρεξουν στις wt κατηγοριες θα εχουνε ΔΤΤ, διχτυα στα παραθυρα, αναγνωρισμενες ζωνες, αναγνωρισμενα καθισματα κ τοποθετημενα αλλα J, γενικο διακοπτη με εξωτερικη ενεργοποιηση, και κλωβους ασφαλειας συμφωνα με την πολυ συγκεκριμενη μορφη που περιγραφεται στον κανονισμο....... Σωστα;
Ομοιως τα entry θα εχουνε οσα προβλεπονται στις κατηγοριες τους και επισης roll bar..... ετσι;
ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ.
Αλλά επειδή αναφέρεσαι στον αγώνα που προσπαθεί με μεγάλο άγχος και προσπάθεια να διοργανώσει το σωματείο στο οποίο ανήκω και είμαι και στο συμβούλιο του θα σου απαντήσω .
Ναι θα έχουν ΔΤΤ γιατί θα βγάλουν τη μέρα του τεχνικού έλεγχου από τον ανάλογο τεχνικό έφορο που θα έχει αυτή την ιδιότητα .
Ναι θα έχουν δίκτυα ασφαλείας
Ναι θα έχουν ζώνες αναγνωρισμένες όπως έχουν οι περισσότεροι που ξέρω και δεν είμαι τεχνικός έφορος τρέχω μαζί τους φέτος επετράπη η προδιαγραφή SFI οπότε και αυτοί που πέρυσι ήταν παράτυποι φέτος δεν είναι.
Ναι έχουν καθίσματα αναγνωρισμένα αλλά κάποιοι είχαν ληγμένα, που με την αύξηση στην διάρκεια των ετών που ισχύουν τα καθίσματα πλέον είναι σύννομοι .
Ναι έχουν roll cage σύμφωνα με τον j , γιατί να σε πληροφορήσω ότι ακόμη και στα οχήματα που είναι για ράλι και αναβάσεις ,που σαφώς είναι πιο επικίνδυνοι αγώνες λόγο της φύσης τους ,τα roll cage κατασκευάζονται σύμφωνα με τον j στα βασικά αλλά κατά περίπτωση και ανάλογα τον τύπο-μάρκα-μοντέλο οχήματος έχουν τις διαφορές τους και γιαυτο και οι τόσες επιλογές στον τύπο του κλωβού μετά από έλεγχο από τεχνικό έφορο ανάλογης εμπειρίας δίνεται το ΔΤΤ χωρίς παρατηρήσεις.
Όσον αφορά τα καθίσματα τα περισσότερα τηρούν πλέον τη σωστή τοποθέτηση.
Για τον Γενικό διακόπτη έχεις δίκιο όσον αφορά την εξωτερική ενεργοποίηση αλλά θα σου αντιπαραθέσω την άποψη του σωματίου μας στο θέμα που την έχουμε γνωστοποιήσει και στην αρμόδια επιτροπή 4χ4 , στα trial και wt υπάρχει μεγάλη πιθανότητα της τυχαίας ενεργοποίησης του διακόπτη από εξωτερικό παράγοντα λόγο της φύσης του τερέν που διεξάγονται οι αγώνες αυτοί. εδώ συμφωνώ μαζί σου ότι είναι ένα σημείο που χρειάζεται αλλαγή ο κανονισμός (βελτίωση).
Όσον αφορά την entry οπόσο γνωρίζω δεν υπάρχει κανένα με 36+ και ναι θα πληρούν ότι λέει ο κανονισμός αλλιώς δεν τρέχουν ,από τους νέους οδηγούς λοιπόν που έχουμε εδώ και δεν μπορούσαν να τρέξουν τα προηγούμενα χρόνια τώρα μπορούν με ένα ζευγάρι δίκτυα και ένα τοξυλιο ασφαλείας που οι περισσότεροι έχουν για δικια τους ασφάλεια και όχι γιατί το λέει ο κανονισμός..
.
ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ.