Τι αλλάζει
Έχουμε όντως περιορισμό μέτρων ειδικής δοκιμασίας αλλα αυτό δεν ειναι 20 μέτρα που έλεγε η ράδιοαρβύλα αλλα 500 !
Έχουμε όμως και περιορισμό χρόνου στα 20 λεπτά !
Οι συμμετοχές πλέον δηλώνονται ηλεκτρονικά στην ΟΜΑΕ και όχι στον οργανωτή ( άρθρο 7.1 ) που θα πει οτι δεν υπάρχει πλέον ευελιξία στις πληρωμές και τον χρόνο ως την τελευταία στιγμή του αγώνα .
Κατηγορίες και παρά κατηγορίες ...όλες βάση ελαστικού .
Τα αυτοκίνητα που ο κινητήρας τους δεν ειναι αυτός που αναφέρεται στην άδεια κυκλοφοριας θα πρέπει να φέρουν αγωνιστικές πινακίδες .
Δεν μας νοιάζουν οι τροποποιήσεις ... turbo , kompresor , stroker στόν μαμα κινητήρα δεν επεται αγωνιστικές πινακίδες . Ο Νταης ας πούμε τρέχει με τις δικές του πινακίδες , αφού το μοτέρ του ειναι αυτό που γράφει η άδεια . Αρκεί να ειναι ασφαλισμένο το αυτοκινητο .
Οι πυροσβεστήρες δεν χρειάζονται στο αυτοκινητο πλέον , σε ελεγχόμενο περιβάλλον απο την οργάνωση τρέχουμε άρα οτι και να γινει αυτοί πρέπει να εχουν πυροσβεστήρες .
Το j δεν έχει αλλάξει ... Οτι ίσχυε το 2009 που βγήκε ισχύει και τωρα . Οτιδήποτε ειναι ομολοκαρισμενο η εργοςταδιακο δεν μας απασχολεί πως το στηρίζουν , αυτό ισχύει και για το rockhard που φοράνε τα wrangler αυτό ισχύει και για τα Jimny καμπριο και το roll bar που φοράνε εργοστασιακά .
Οποιοδήποτε άλλη κατασκευη θα πρέπει να ακολουθεί τις οδηγίες .
Εκτός αν κάποιοι φτιάχνανε χωρίς να εχουν διαβάσει .
Διαβάζω πολυ γρήγορα λόγο φόρτου εργασίας και γράφω διευκρινιστικά .
Βέβαια οτι και να γράφω ο κάθε ένας καταλαβαίνει οτι γουστάρει ! Ο Μαριος κατάλαβε λόγου χάριν οτι θα ισχύσουν οι κανονισμοί του 2013 και ας το εχω γράψει ποιο πάνω .
Μάριε , περίμενε και τον κανονισμό του trophy σε λίγο !!!
θα επανέλθω αργότερα ...