ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

User avatar
xeilas
Posts: 423
Joined: Mon Jan 11, 2010 13:11
Location: ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by xeilas »

friar wrote: Πολύ μου αρέσει, πάρα πολύ, άμα έφτιαχνες και τις ζώνες.........
ισως να μην γινεται αντιληπτη απο την φωτογραφια,αλλα η πισω στηριξη των ζωνων ειναι μεσα στα πλαισια maximum 45 μοιρες που οριζει ο j στο σχημα 253-61 :roll:
K.Stylianos Action4X4club
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by mitsos »

friar wrote:
xeilas wrote:Image

Πολύ μου αρέσει, πάρα πολύ, άμα έφτιαχνες και τις ζώνες.........
Κι εμενα μου αρεσει, αλλα θα ηθελα να εβλεπα κ μια φωτο απο κατω πως πιανει που κ τι.........
User avatar
georgexj
Posts: 3757
Joined: Tue Oct 20, 2009 18:51
Location: ΑΡΓΟΣ

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by georgexj »

εγραψα πριν απο αρκετες σελιδες κ τωρα το μονο που κανω ειναι να σας διαβαζω!!!κ αυτο οχι παντα γιατι μου φαινεται κουραστικο χωρις αυτο να παρεξηγηθει!!!αλλα εχω την εντυπωση οτι με την λεγομενη fia δεν θα βγαλετε ακρη!!!ολο fia fia fia fia.........τι ειναι αυτη η fia που σας εχει καθηλωσει ετσι...........?????μηπως εσεις που ασχολεισται επαγγελματικα πρεπει να προτεινετε στην ομαε κ στην καθε ομαε να ξεκολησει απο αυτη την κυρια(FIA).......στην ελλαδα πλεον μπαινουν κ αλλα πραγματα........απο αμερικη κτλ κτλ κτλ που δεν εχουν την εγγρυση αυτη αλλα εχουν αλλους φορεις που τα πιστωποιηουν....τι σημαινει αυτο οτι δεν ειναι καλα???δεν νομιζω εχω την εντυπωση οτι ειναι κ πολυ καλητερα........για cage υπαρχουν κ αλλες προδιαγραφες τι σημαινει οτι δεν ειναι καλα?????δεν νομιζω παλι..................τωρα αμα εχετε τοοοοοοοσοοοοο πολυ ελευθερο χρονο κ θελετε να γραφετε αυτο ειναι δικο σας θεμα!!!!τωρα αμα εμενα δεν με περασουν τεχνικο ελεγχο γιατι δεν εχω καθησματα fia η ρεζερβουαρ η η η η γιατι ειναι απο την αμερικη προσωπικα ΧΕΣΤΗΚΑ κ οπως πολλοι αλλοι .....στο τελος ολοι αυτοι εκει θα μεινουν χωρις δουλεια που θα διαλυθει ο κλαδος......εγω αγωνα μπορει να μην κανω αλλα σε μια εκδηλωση κ σε μια εκδρομη θα παω και θα το διασκεδασω κ την δουλεια μου δεν θα χασω....... ;) ;) ;) ;) ;) αυτα απο εμενα και θα συνεχισω να σας διαβαζω!!! ;) ;) ;) ;)
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by friar »

georgexj wrote: να ξεκολησει απο αυτη την κυρια(FIA).......στην ελλαδα πλεον μπαινουν κ αλλα πραγματα........απο αμερικη κτλ κτλ κτλ που δεν εχουν την εγγρυση αυτη αλλα εχουν αλλους φορεις που τα πιστωποιηουν....τι σημαινει αυτο οτι δεν ειναι καλα???δεν νομιζω εχω την εντυπωση οτι ειναι κ πολυ καλητερα........
Μαζί σου,
Υπάρχουν πάρα πολλά και πολύ καλά καλούδια (κυρίως Αμερικάνικα) που δεν έχουν γίνει αποδεκτά.
Τρανό παράδειγμα
Nascar Black lever latch in use_13460.jpg
Nascar Black lever latch in use_13460.jpg (41.45 KiB) Viewed 3227 times
Nascar Black lever latch.png
Nascar Black lever latch.png (59 KiB) Viewed 3225 times
Δεν σπάει δεν χαλάει δεν κολλάει δουλεύει μέσα στη λάσπη...

Η τεχνική επιτροπή τα γνωρίζει αλλά κολλάει στην fia, το γιατί, ρώτα αυτούς.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
User avatar
georgexj
Posts: 3757
Joined: Tue Oct 20, 2009 18:51
Location: ΑΡΓΟΣ

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by georgexj »

Δεν χρειάζεται να ρωτήσω Στάθη. ...... η λογική η δική μου λέει ότι παίζουν συμφέροντα τίποτα άλλο δεν μπορώ να δεχτώ ;) ;) ;)
User avatar
xeilas
Posts: 423
Joined: Mon Jan 11, 2010 13:11
Location: ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by xeilas »

mitsos wrote:


Κι εμενα μου αρεσει, αλλα θα ηθελα να εβλεπα κ μια φωτο απο κατω πως πιανει που κ τι.........

Τόπε που το έκανα, είχα παρατηρήσει αρετές φωτογραφίες, διάβασα μερικές φορές τον j , το δούλεψα λίγο από άποψη φορτίων και ροπών λόγο επαγγέλματος και τελικά κατέληξα σε αυτό.
Όλες ο βάσεις είναι με διπλές πλάκες ,η μια κολλημένη στην καμπίνα και η άλλη στο κλουβί και συνδέονται μεταξύ τους με βίδες (οπός τα παραδείγματα του j ) .
Τα σημεία στηριξεις στο προσιτά και στα μεσαία είναι ακριβός πάνω από το σημείο που δένετε η καμπίνα με το σασί όπου ο κατασκευαστής έχει υπολογίσει να δεχτή όλα τα φορτία πρόσκρουσης σε κάποιο ατύχημα. Το πίσω στο ύψος του ελατήριου αλλά πάνω από το σασί και όχι του ελατηρίου που είναι πιο εσωτερικά. Οπότε σε μια φόρτισή του σημείου αυτό μεν θα παραμορφωθεί αλλά θα κοντράρει στο σασί.
Άρα όλα τα φορτία μεταφέρονται στο σασί οπος τα έχει υπολογίσει ο κατασκευαστής να τα δεχτεί σε μια πρόσκρουση.
Αλλά και οπος λέτε παραπάνω η καμπίνα απολωλαθεί λόγο σφοδρής σύγκρουσης από την σκάλα του σασί ( που με τα χιλιόμετρα που κινείτε ένα αυτοκίνητο σε τραιλ ,τροφι ,ουαιλ
Τερεν που συμμετέχω αποκλείετε !) το κλουβί μαζί με την καμπίνα θα επιβιώσουν γιατί και τα κύρια τοξυλεία του κατασκευαστή έχουν υπολογιστή να δεχτούν τα φορτία πρόσκρουσής σχεδόν εκεί .
Και μη νομίζετε πως από μ@λ@κι@ ο κατασκευαστής κρατάει την καμπίνα σε 8 βίδες ,ακριβός γιαυτο κάνει ! για να μπορεί να παραμορφωθεί ευκολότερα σε μια σφοδρή σύγκρουση και να εκτονωθούν τα φορτία προστατεύοντας το πλήρωμα .
Αλλιώς τι θα γινόταν αν η καμπίνα με τα καθίσματα μετακινιόνταν προς κάπου… αλλά το κλουβί κολλημένο στην σκάλα έμενε εκεί ?
Δεν νομίζω πως πρέπει να το αναλύσουμε ε?
K.Stylianos Action4X4club
User avatar
quinda
Posts: 358
Joined: Tue Jul 28, 2009 21:16

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by quinda »

georgexj wrote:Δεν χρειάζεται να ρωτήσω Στάθη. ...... η λογική η δική μου λέει ότι παίζουν συμφέροντα τίποτα άλλο δεν μπορώ να δεχτώ ;) ;) ;)
Γιωργο,ενας μακρινος φιλος,τον οποιο εχω συναντησει μια φορα,και εχω μιλησει και μια φορα στο τηλεφωνο,αλλα για καποιο περιεργο λογω τον εκτιμω ιδιαιτερα,χωρις καλα καλα να τον γνωριζω,στη μια και μοναδικη φορα που μιλησαμε,κι αυτη πριν 4-5 χρονια,τον ειχα ρωτησει γιατι τοση φασαρια,γιατι τοση αντιπαλοτητα,γιατι σφαζονται αυτοι οι ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ...........για την ΠΙΤΑ μου απαντησε!!!!

Πρεπει φιλε να ναι πολυ νοστιμη η πουτ@ν@....

Ας τους λοιπον να δουμε που θα το πανε....

Αν μιλας γινεσαι κακος,αν λες και την αληθεια δε....στην εχουν φυλαγμενη....!!!!

Να ειστε ολοι καλα και να χαιρεστε τα τερακινητα σας...

Χαρης Καφτερανης

Θεσσαλονικη
https://www.facebook.com/quinda4x4ltd/

Οταν διστάζουμε,τότε γινόμαστε σκλάβοι των φόβων μας!!!
User avatar
tolis17
Posts: 12
Joined: Tue Dec 04, 2012 11:48

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by tolis17 »

Μήπως....λέω μήπως...
όλα αυτά γίνονται για να αναλάβει καποιος ξενος παραγοντας, για παράδειγμα
οι Ιταλοί την διοργάνωση των αγώνων; (όσοι κατάλαβαν.....κατάλαβαν!)
Τι λέτε εσείς κύριοι της ΟΜΑΕ;

Μυλωνάς Απόστολος, Αιγιο.
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by mitsos »

xeilas wrote:
Όλες ο βάσεις είναι με διπλές πλάκες ,η μια κολλημένη στην καμπίνα και η άλλη στο κλουβί και συνδέονται μεταξύ τους με βίδες (οπός τα παραδείγματα του j ) .
Τα σημεία στηριξεις στο προσιτά και στα μεσαία είναι ακριβός πάνω από το σημείο που δένετε η καμπίνα με το σασί όπου ο κατασκευαστής έχει υπολογίσει να δεχτή όλα τα φορτία πρόσκρουσης σε κάποιο ατύχημα. Το πίσω στο ύψος του ελατήριου αλλά πάνω από το σασί και όχι του ελατηρίου που είναι πιο εσωτερικά. Οπότε σε μια φόρτισή του σημείου αυτό μεν θα παραμορφωθεί αλλά θα κοντράρει στο σασί.
Άρα όλα τα φορτία μεταφέρονται στο σασί οπος τα έχει υπολογίσει ο κατασκευαστής να τα δεχτεί σε μια πρόσκρουση.
Αλλά και οπος λέτε παραπάνω η καμπίνα απολωλαθεί λόγο σφοδρής σύγκρουσης από την σκάλα του σασί ( που με τα χιλιόμετρα που κινείτε ένα αυτοκίνητο σε τραιλ ,τροφι ,ουαιλ
Τερεν που συμμετέχω αποκλείετε !) το κλουβί μαζί με την καμπίνα θα επιβιώσουν γιατί και τα κύρια τοξυλεία του κατασκευαστή έχουν υπολογιστή να δεχτούν τα φορτία πρόσκρουσής σχεδόν εκεί .
Και μη νομίζετε πως από μ@λ@κι@ ο κατασκευαστής κρατάει την καμπίνα σε 8 βίδες ,ακριβός γιαυτο κάνει ! για να μπορεί να παραμορφωθεί ευκολότερα σε μια σφοδρή σύγκρουση και να εκτονωθούν τα φορτία προστατεύοντας το πλήρωμα .
Αλλιώς τι θα γινόταν αν η καμπίνα με τα καθίσματα μετακινιόνταν προς κάπου… αλλά το κλουβί κολλημένο στην σκάλα έμενε εκεί ?
Δεν νομίζω πως πρέπει να το αναλύσουμε ε?
Απο αυτο που γραφεις συμπεραινω οτι το κλουβι εδραζεται στην καμπινα.
Αν εχω καταλαβει καλα λοιπον λεμε το ιδιο.
Το θεμα ξεκινησε απο το οτι το κλουβι πρεπει να εδραζεται στην σκαλα.
Γι αυτο σου ζητησα την φωτο απο κατω να δω τι κ πως.


Παμε στο θεμα fia κ ΟΜΑΕ τωρα.
Επειδη λογικα αυτα που ρωτατε και ειναι πανω κατω αυτα που εχω ρωτησει κι εγω οι απαντησεις ειναι οι εξης:
Υπαρχει θεμα νομιμοτητας με τους αγωνες.
Τι θα γινει σε περιπτωση ατυχηματος;
Για να ειμαστε ΟΛΟΙ εξασφαλισμενοι πρεπει να εφαρμοσουμε κατι ετοιμο παγκοσμιως αποδεκτο.
Αυτο ειναι οι κανονισμοι fia.

Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ναι πρεπει να υπαρχει ενας κανονας.
Οντως αλλοι εχουνε ηδη ανακαλυψει τον τροχο, ας τον παρουνε εμεις ετοιμο.
Οταν ομως εχουμε (εχουμε οντως;;;) εναν ετοιμο κανονισμο, ας κοιταξουμε να τον εφαρμοσουμε σωστα κ πληρως κ οχι κατα τα μετρα του πως βολευεται ο καθενας.
Δεν μπορει δλδ να μιλαμε για κλουβι J κ εμενα να μου μετρανε τις μοιρες της καθετοτητας με μοιρογνωμονιο αν ειναι 8(αποδεκτο) η 11(μη αποδεκτο) ωστε να αποφανθουμε αν περναει η οχι (και ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝΕ) ενω απο την αλλη βγαζει ΔΤΤ αμαξι χωρις καθολου διαγωνια στοιχεια στο κεντρικο τοξυλιο......

Υ. Γ. Το τεραστειο κατ εμενα προβλημα ειναι οτι δεν ειμαστε ικανοι ουτε ετοιμο να το παρουμε.....
HellasRally
Posts: 88
Joined: Tue Sep 18, 2012 14:01

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by HellasRally »

Πριν συνεχίσετε
δείτε πριν πόσα χρόνια πήρε homologation αυτοκίνητο με σκάλα σασί. ακόμα και Τ2 πιά FIA είναι αυτοφερόμενα (Τ1 είναι χωροδικτύωμα)
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”