mitsos wrote: Για ρωτα το μεγαλο πουλακι σου, αυτο μηπως ειναι το "η διαζευκτικο" των ελληνικων;;;;;
Πες του τωρα νατο ερμηνευσει σε συνδιασμο με το 8.2.1 του ιδιου αρθρου.
Ας παμε κ με μεταφραστη δεν βαριεσαι.... Νομιζω οτι στο ιδιο θα καταληξουμε.....
Σωστά, το διαζευκτικό είναι. Σε κάθε περίπτωση όμως η FIA λέει πως ο κλωβός πρέπει να είναι "κολλημένος" στην κατασκεύη που τρώει τα φορτία της ανάρτησης.
Στα δικά μας αυτοκίνητα, τα φορτία της ανάρτησης τα τρώει η σκάλα.
8.2.1 Safety cage:
Multi-tubular structure installed in the cockpit and fitted close to the
bodyshell, the function of which is to reduce the deformation of the
bodyshell (chassis) in case of an impact.
Δεν είμαι σίγουρος γιατί παραθέτεις το 8.2.1.
Φαντάζομαι πως εννοείς πως ο σκοπός του κλωβού είναι να μειώσει τις παραμορφώσεις του αμαξώματος οπότε αυτό περιλαμβάνει και το κάτω μέρος. Άρα πρέπει να πάει πακέτο με το αμάξωμα.
Σωστά?