ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by mitsos »

HellasRally wrote:
mitsos wrote:Τι ειναι οι νεροπαγιδες;;;;;;;;;;;;;;
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

είναι σημεία που παγιδέυουνε το νερό ώστε να μην πιτσιλάτε τα μπαρμπριζ, γιατί αν τα πιτσιλάτε το άρθρο 36, πράγραφος 123 του παραρτήματος Ε σελίδα 167 θα μας επιβάλλει ενδιάμεσο με κωδικό Σ2 που θα σκουπίζει τα παρμπριζ σας ώστε να είστε ασφαλείς μέχρι τον τερματισμό όπου ο ενδιάμεσος με κωδικό Η37 θα σας σταματάει να τσεκάρει στάθμη στα πιτσιληστήρια με πονή 18000 βαθμούς.........
Εχω παρει αγκαλια το λαπτοπ κ κλαιω απο τα γελια!!!

Υ. Γ. Καμια σωτηρια........
doc
Posts: 82
Joined: Wed Jun 24, 2009 09:21

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by doc »

mitsos wrote:
Εχω παρει αγκαλια το λαπτοπ κ κλαιω απο τα γελια!!!
Πρόσεχε μη σου φύγει από τα χέρια από τα πολλά γέλια, και πέσει πάνω στο μικρό δαχτυλάκι του ποδιού σου και μετά κλαις από τον πόνο...
JOHNVOR
Posts: 117
Joined: Wed Jun 24, 2009 17:41

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by JOHNVOR »

οι κανονισμοι αυτοι θα ειναι αυτοι που θα ισχυσουν? δηλ ψηφιστηκαν?ειναι οριστικο?
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by Nicolas »

Δεν νομίζω Γιάννη. Δεν έχουν ανακοινωθεί στη σελίδα της ομαε. Ακόμα...







Μαλακία ο κανονισμός, έχει ασάφειες.

Στο τελείωμα της κάθε ειδικής, θα έχει απευθείας σύνδεση με αεροδρόμιο?

Τί υλικό πρέπει να είναι οι κορδέλες έτσι ώστε από την μία μεριά να είναι ανακλαστικές για να τις βλέπουν οι θεατές και από την άλλη αόρατες για να διατηρείται διατηρείται ο χαρακτήρας της πλοήγησης?

Πόσους τόνους πρέπει να σηκώνει το γερανοφόρο που θα είναι στην εκκίνηση κάθε ειδικής? Πρέπει να φορτώνει και αγωνιστικά φορτηγά?

Σκέψου τώρα να γίνει ατύχημα στο βουνό σε στενό πέρασμα, να φτάσει από πίσω αλλοδαπό πλήρωμα και να πρέπει το πρώτο αυτοκίνητο να σταματήσει, το δεύτερο να περάσει πάνω από τους υπόλοιπους για να ειδοποιήσει τον επόμενο κρτή ενώ όλος ο υπόλοιπος αγώνας που θα σταματήσει από πίσω θα βάλουν τα αυτοκίνητα στον κώλο τους για να περάσουν τα FIV. Και όλη αυτή η συννενόηση θα πρέπει να γίνει με πληρώματα που αρκετοί δεν μιλάνε καν αγγλικά...
Πρέπει να έχουν μαζί τους μεταφραστή?
Πρέπει ο συνοδηγός να είναι μεταφραστής?
Πρέπει τα στελέχη του αγώνα να μιλάνε 50 γλώσσες ο καθένας?
Πρέπει να βασίσεις το πλάνο ασφαλείας του αγώνα σου στην εμπειρία ή μη των αγωνιζομένων?

Φοβερή ιδέα επίσης τα πλοηγά αυτοκίνητα με σειρήνες και φώτα, για να μπορεί ο οποιοσδήποτε έχει φίλους γύρω γύρω να ξέρει που πάει ο αγώνας πριν καν ξεκινήσει. Αλλά πόσα ντεσιμπέλ πρέπει να είναι η σειρήνα?

Το καλύτερο από όλα είναι το μαρκετίστικο της υπόθεσης...
"Η τήρηση του Γενικού Κανονισμού Ασφαλείας Αγώνων Ράλλυ και Ράλλυ Σπριντ με την πιστή εφαρμογή των ανωτέρω θα εξασφαλίσουν έναν ασφαλή και επιτυχημένο αγώνα."
Ο τσελεμεντές των αγώνων να δίνει συμβουλές επιτυχίας.

ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by Nicolas »

Εντυπωσιακό επίσης είναι αυτό με τα regularite που θα υπάρχουν κρυφές μετρήσεις που θα μετράνε την στιγμιαία απόκλιση από την μέση ωριαία και θα μοιράζουν ποινές.
Δηλαδή οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει να πάνε με τη μέση ταχύτητα στις πεδιάδες και τα οροπέδια, αλλά και στα γκρέμια εφόσον αυτά βρίσκονται στην ίδια ειδική... :roll:


Η ασφάλεια πάνω απ' όλα.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
xeilas
Posts: 423
Joined: Mon Jan 11, 2010 13:11
Location: ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by xeilas »

Το action4x4club είχε κάνει κάποιες προτάσεις για τον κανονισμό Trial4x4 .

Όχι πως άλλαξαν κάτι από αυτά που προτείναμε ,
αλλά αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει και να μου πει πως ανεβάζω κείμενο word
που έχει υπογραμμίσεις και διαγραφές (γιατί αν το κάνω επικόλληση δεν φαίνονται οι αλλαγές που προτείναμε) ή πως ανεβάζουν μορφή pdf .

Θα ήθελαν να το ανεβάσω έτσι για ναχαμε να λέγαμε …

Και μετά από τις "παρατηρήσεις προτάσεις" επί του βασικού κανονισμού ,στείλαμε και αυτό συμπληρωματικά.
Και πάλι τίποτα :cry: :arrow:


"Μετά από τηλεφωνική συνομιλία με τον πρόεδρο του Action4x4club Γώγο Θωμά θα θέλαμε να συμπληρώσουμε τα παρακάτω στον τεχνικό κανονισμό TRIAL :
1) α) επειδή ένα αμάξι της Κ2 με ελαστικό 33” μέχρι 36” δεν μπορεί να ανταγωνιστεί ένα από την Κ3 μόνο και μόνο επειδή έχει αλλάξει την ανάρτηση από σούστες σε ελατήρια ή σε coil over,
β) επειδή ένα αμάξι με τροποποιημένες βάσεις στήριξης αμορτισέρ (μεγαλύτερα ) είτε με σούστες είτε με ελατήρια έχει σχεδόν τις ίδιες ικανότητες με ένα με coil over και
γ)επειδή ένα κατά κύριο λόγο αποτελούμενο ή εξολοκλήρου κατασκευασμένο από χωροδικτυώματα (κριτήριο για Κ3) αυτοκίνητο της Κ3 με ελαστικά 36”+ δεν μπορεί να κατεβεί στην Κ2 .
θεωρούμε πως στην Κ2 πρέπει να επιτρέπεται και η παραπάνω τροποποίηση από σούστες σε ελατήρια η coil over.

παράδειγμα αυτοκινήτων :
Βραχνίδη ,Θεολόγη , Τζιάλα Ξενιτόπουλου Αλέξελη , Γώγου, Κανατσιόπουλου …….
Αυτά τα αυτοκίνητα και τα μηχανικά τους μέρη δεν μπορούν να υποστηρίξουν ελαστικά 36”+ και άρα δεν μπορούν να ανταγωνιστούν Κ3 σωληνωτά Ντάγκα , Τσουρλάκη , Ψιστάκη ……

2) επίσης ίσος πρέπει να αναφέρουμε πως η Κ2 Κ3 μπορούν να έχουν υδραυλική υποβοήθηση η πλήρως υδραυλικό τιμόνι .
Οι λόγοι και το παράδειγμα είναι ίδιο με το παραπάνω .

Ο γραμματέας του Action4x4club Κανατσιόπουλος Στυλιανός"
K.Stylianos Action4X4club
GENERAL LEE

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by GENERAL LEE »

Αυτό που καταλαβαίνω εγω ειναι οτι γυρίζουμε πίσω στο 2009 ...
Και συγκεκριμένα εδώ : viewtopic.php?f=8&t=124
Εν ολίγης ...
Βλέπω μια υποβάθμιση της Κ2 , αφού τρέχει πλέον χωρίς υποχρεωτικό roll cage , καθίσματα και ζώνες .
Α και το 35 ίντσες έγινε 36 ! Όπως ήταν η Κ2 μέχρι και το 2009 δηλαδή .
Βλέπω μια προσπάθεια να βάλουμε τα << μαμα >> αυτοκίνητα στους αγώνες .
Βλέπω οτι 2κιλος πυροσβεστήρας δεν ειναι πλέον απαίτηση .
Βλέπω οτι ενα δίλιτρο Jimny θα πρέπει να βγάλει αγωνιστικές πινακίδες και άρα ΔΤΤ για να τρέξει .

Δεν νομίζω οτι οι νέοι κανονισμοί θα βοηθήσουν τα trial να ανακάμψουν ...

Δεν συμφωνώ στα περισσότερα που διαβάζω .
Πρωσοπικα δεν νομίζω οτι πλέον μετά τις αλλαγές ψήνομαι να τρέξω trial...
GENERAL LEE

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by GENERAL LEE »

Βλέπω ακόμη οτι το κράνος ειναι υποχρεωτικό στην K1 και Κ2 , μονο οταν έχει βάλει στο αυτοκίνητο σου roll cage ....
Ενδιαφέρων επίσης ! :shock:
GENERAL LEE

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by GENERAL LEE »

Και αναπτύσσω το σκεπτικό μου
Μειώνοντας τα μέτρα ασφαλείας θα πει οτι ζήτω απο τους οργανωτές ποιο light αγώνες ...
Δεξιοτεχνία και όχι δύναμη .
Χαβαλές και όχι θέαμα .

Κατι τέτοιο δηλαδή :
http://youtu.be/Vwh3c5HpRB0

Γιατι μην μου πείτε τωρα οτι περιμένετε να δείτε να στήνονται αμάξια για την Κ3 !
Ο Κ3 τρέχει Wild terrain να γουστάρει ...

Ποιος οργανωτής έχει κουράγιο και γνώση , γιατι θέλει γνώση να στήσεις ενα εμπόδιο που θα περάσει το landcruiser μου και δεν θα γρατζουνίσεις τον προφυλακτήρα μου ; ( τουλάχιστον ! )

Anyway ... Εξακολουθώ να μην ειμαι σύμφωνος ....
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”