Το
action4x4club είχε κάνει κάποιες προτάσεις για τον κανονισμό Trial4x4 .
Όχι πως άλλαξαν κάτι από αυτά που προτείναμε ,
αλλά αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει και να μου πει πως ανεβάζω κείμενο word
που έχει υπογραμμίσεις και διαγραφές (γιατί αν το κάνω επικόλληση δεν φαίνονται οι αλλαγές που προτείναμε) ή πως ανεβάζουν μορφή pdf .
Θα ήθελαν να το ανεβάσω έτσι για ναχαμε να λέγαμε …
Και μετά από τις "παρατηρήσεις προτάσεις" επί του βασικού κανονισμού ,στείλαμε και αυτό συμπληρωματικά.
Και πάλι τίποτα
"Μετά από τηλεφωνική συνομιλία με τον πρόεδρο του Action4x4club Γώγο Θωμά θα θέλαμε να συμπληρώσουμε τα παρακάτω στον τεχνικό κανονισμό TRIAL :
1) α) επειδή ένα αμάξι της Κ2 με ελαστικό 33” μέχρι 36” δεν μπορεί να ανταγωνιστεί ένα από την Κ3 μόνο και μόνο επειδή έχει αλλάξει την ανάρτηση από σούστες σε ελατήρια ή σε coil over,
β) επειδή ένα αμάξι με τροποποιημένες βάσεις στήριξης αμορτισέρ (μεγαλύτερα ) είτε με σούστες είτε με ελατήρια έχει σχεδόν τις ίδιες ικανότητες με ένα με coil over και
γ)επειδή ένα κατά κύριο λόγο αποτελούμενο ή εξολοκλήρου κατασκευασμένο από χωροδικτυώματα (κριτήριο για Κ3) αυτοκίνητο της Κ3 με ελαστικά 36”+ δεν μπορεί να κατεβεί στην Κ2 .
θεωρούμε πως στην Κ2 πρέπει να επιτρέπεται και η παραπάνω τροποποίηση από σούστες σε ελατήρια η coil over.
παράδειγμα αυτοκινήτων :
Βραχνίδη ,Θεολόγη , Τζιάλα Ξενιτόπουλου Αλέξελη , Γώγου, Κανατσιόπουλου …….
Αυτά τα αυτοκίνητα και τα μηχανικά τους μέρη δεν μπορούν να υποστηρίξουν ελαστικά 36”+ και άρα δεν μπορούν να ανταγωνιστούν Κ3 σωληνωτά Ντάγκα , Τσουρλάκη , Ψιστάκη ……
2) επίσης ίσος πρέπει να αναφέρουμε πως η Κ2 Κ3 μπορούν να έχουν υδραυλική υποβοήθηση η πλήρως υδραυλικό τιμόνι .
Οι λόγοι και το παράδειγμα είναι ίδιο με το παραπάνω .
Ο γραμματέας του Action4x4club Κανατσιόπουλος Στυλιανός
"