ΠΑΩ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ TERRATRIP ΤΟ GPS TO ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΣΑΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ.
ΠΑΝΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.




Όπως ανέφερα και προηγουμένως, το GPS δεν είναι σίγουρο οτι θα σου βγάλει σωστές μετρήσεις και κυρίως θα έχει διαφορά από μηχάνημα σε μηχάνημα και από χάρτη σε χάρτηstavrosd wrote: Ορθόν!
Προσωπικά το ιδανικό θα ήταν ένα tripmaster που θα κάνει μετρήσεις μέσω GPS![]()
[/quote]stavrosd wrote: Αλλά μεταξύ ακρίβειας μέτρησης και ευκολίας χρήσης επιλέγω το δεύτερο οπότε και tripmaster/terratrip μιας και τι να κάνω την ακρίβεια αν ο συνοδηγός μου χάνει τα αυγά και τα πασχάλια για να μου πεί 5 στοιχεία ή καθυστερεί μέχρι να μηδενίσει!
Πολυ σωσταNicolas wrote:
Προσωπικά αυτά που θα έκανα είναι τα εξής:
- καλιμπράρισμα του tripmaster σε χιλιόμετρο του οργανωτή.
- ερώτηση προς τον οργανωτή, τί μοντέλο GPS χρησιμοποίησε με ποιάς εταιρίας χάρτη και ποιά έκδοση χάρτη. Αν δεν έχω το ίδιο μοντέλο GPS τουλάχιστον να έχω τον ίδιο χάρτη...
Για ποιο GPS μιλαμε; γιατι οταν πρωτοεψαξα στην Garmin οσα ειδα ειχαν χρονοβορα διαδικασια μηδενισμου αποστασης, εκτος κι αν δεν μηδενιζουμε και πηγαινουμε με τα ολικα χιλιομετραNicolas wrote: ...
Φυσικά, θα είχα και τα δύο, αλλά αν δεν μπορούσα να έχω και τα δύο θα προτιμούσα GPS λόγω του οτι οι αποκλίσεις του είναι πάντα οι ίδιες, αναξερτήτως τεραιν και τρόπου οδήγησης.
Κάποια στιγμή μαθαίνεις και τις αποκλίσεις του μηχανήματος αλλά και του χάρτη...
Δε νομίζω οτι ο χάρτης έχει σχέση με την μέτρηση.Nicolas wrote:Όπως ανέφερα και προηγουμένως, το GPS δεν είναι σίγουρο οτι θα σου βγάλει σωστές μετρήσεις και κυρίως θα έχει διαφορά από μηχάνημα σε μηχάνημα και από χάρτη σε χάρτη
Κατά συνέπεια, είναι δίκοπο μαχαίρι.
ΑΝ ΘΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΑ ΟΛΙΚΑ ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΧΕΡΙ.Elias Nicolaou wrote: εκτος κι αν δεν μηδενιζουμε και πηγαινουμε με τα ολικα χιλιομετρα
To σύστημα GPS γενικότερα δεν μπορεί να παίρνει στίγμα πιο συχνά από κάθε 1 sec. Και σε όλα τα navigators που έχω δεί είναι ρυθμισμένα να παίρνουν ανα 1 sec μέτρηση.stavrosd wrote: Αυτό που έχει σημασία είναι το πόσο συχνά παίρνει "παλμό", πόσο συχνά παίρνει στίγμα.
Αν παίρνει πχ κάθε 20'' τότε υπάρχει πρόβλημα όπως σημείωσε και ο Αλέκος, γιατί τότε πολλά στριφτερά κομμάτια θα τα κάνει ευθεία άρα θα μετράει και λιγότερα μέτρα!
Συμφωνω απολυτα με τα παραπανω.mythos wrote:ΑΝ ΘΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΑ ΟΛΙΚΑ ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΧΕΡΙ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΣΟΥΝ ΠΟΤΕ.
ΜΑ ΤΟ ΣΠΙΝΙΑΡΙΣΜΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑ ΜΙΑ ΟΠΙΣΘΕΝ ΜΑ ΕΝΑ ΧΑΣΙΜΟ ΠΑΝΕ ΤΑ ΟΛΙΚΑ.
ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΣΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ.
Κοίτα παραπάνω. Εξήγησα γιατί ο χάρτης έχει σχέση.stavrosd wrote:Δε νομίζω οτι ο χάρτης έχει σχέση με την μέτρηση.Nicolas wrote:Όπως ανέφερα και προηγουμένως, το GPS δεν είναι σίγουρο οτι θα σου βγάλει σωστές μετρήσεις και κυρίως θα έχει διαφορά από μηχάνημα σε μηχάνημα και από χάρτη σε χάρτη
Κατά συνέπεια, είναι δίκοπο μαχαίρι.
Και καθόλου χάρτη να μην έχεις το GPS σου βγάζει αποστάσεις, ταχύτητες κτλ.
Αυτό που έχει σημασία είναι το πόσο συχνά παίρνει "παλμό", πόσο συχνά παίρνει στίγμα.
Αν παίρνει πχ κάθε 20'' τότε υπάρχει πρόβλημα όπως σημείωσε και ο Αλέκος, γιατί τότε πολλά στριφτερά κομμάτια θα τα κάνει ευθεία άρα θα μετράει και λιγότερα μέτρα!
Nicolas wrote: Το μηχανάκι τώρα που έχεις στο αυτοκίνητο, παίρνει το αλλοιωμένο στίγμα και προσπαθεί να το διορθώσει. Ένας από τους βασικούς αλγόριθμους διόρθωσης του στίγματος προσπαθεί να ματσάρει το στίγμα που του έδωσε ο δορυφόρος με τις συντεταγμένες του κοντινότερου δρόμου δηλαδή τις συντεταγμένες που έχουν τα vectors του χάρτη...