Πολυ μπλα μπλα και απο ουσια μηδεν. Επτα σελιδες γεμισατε για να καταληξετε στο πουθενα. Τα πραματα ειναι πολυ πιο απλα απο οσο φανταζεστε αρκει οι αγωνες να παψουν να ειναι το μαγαζακι ορισμενων που παλευουν να βγαλουν κανενα μεροκαματο στην πλατη του καθε ρομαντικου βλακα σαν κι εμενα που αποφασισα να γινω Σουμαχερ στα σαραντα μου.
Ημουν στην περιβοητη συγκεντρωση της Λαρισας και οταν η Λεσχη Κομοτηνης επεμεινε στο υποχρεωτικο κλουβι και στο κρανος ακομη και στις απλες διαδρομες ο μονος απο το Λεκανοπεδιο που συμφωνησε ηταν ο Γιαννης ο Αθανασιου. Οι υπολοιποι κυριοι-καποιοι απο τους οποιους κανουν τωρα τους τιμητες- φοβηθηκαν μηπως οι κυριες σκισουν κανενα καλσον στο κλουβι η μηπως χαλασει το μαλλι απο το κρανος(με λιγα λογια να μην κακοκαρδησουμε τους πελατες).Και μη τυχον βγει κανενας και διαμαρτηρηθει γιατι ειμασταν τουλαχιστον τριαντα οι παροντες.
Το θεμα δεν χρειαζεται καμια συζητηση. Κλουβι υποχρεωτικο σε ολους τους αγωνες εκτος Κ1 στα TRIAL και κρανος παντου.Χωρις ανοιχτα κλειστα υπογεια και ρετιρε.Οποιος θελει να αυτοκτονισει ας παρει χαπια. Οι αγωνες δεν προσφερονται για τετοιου ειδους αποπειρες.
ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
γιατι εκτος την Κ1 ??mbg wrote:Το θεμα δεν χρειαζεται καμια συζητηση. Κλουβι υποχρεωτικο σε ολους τους αγωνες εκτος Κ1 στα TRIAL και κρανος παντου.Χωρις ανοιχτα κλειστα υπογεια και ρετιρε.Οποιος θελει να αυτοκτονισει ας παρει χαπια. Οι αγωνες δεν προσφερονται για τετοιου ειδους αποπειρες.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
κώστα, για κλουβί λέει.. οχι για roll bar... και εγω νομίζω οτι το κλουβί ειναι υπερβολή στην Κ1kmarselos wrote:γιατι εκτος την Κ1 ??mbg wrote:Το θεμα δεν χρειαζεται καμια συζητηση. Κλουβι υποχρεωτικο σε ολους τους αγωνες εκτος Κ1 στα TRIAL και κρανος παντου.Χωρις ανοιχτα κλειστα υπογεια και ρετιρε.Οποιος θελει να αυτοκτονισει ας παρει χαπια. Οι αγωνες δεν προσφερονται για τετοιου ειδους αποπειρες.
Live free or die
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Η Κ1 να πάρει μαζί της την Κ0 και την Normal και να πάνε εκδρομούλες.
Ετσι και αλλιώς παραβιάζουν τους τεχνικούς επιδόσεων και μας κάνουν την καρδιά ρόϊδο,
να μην μας την κάνουν και κομμάτια.
Οι υπόλοιποι να αρματωθούν σωστά, να μην λέμε τα ίδια και τα ίδια σε κάθε αγώνα.
Παράδειγμα τα Γιάννενα από οπου μόλις γύρισα,
Κ1, Ολα μα όλα ανεξαιρέτως με τεχνικές παραβάσεις. Μερικά διορθώθηκαν επί τόπου, τα υπόλοιπα ως συνήθως γαργάρα.
Κ2, ζώνες τεσσάρων που θυμίζανε τιράντες, όσα είχαν cages ήταν της φωτιάς με καμπύλες και καμάρες, κράνη άσε καλίτερα.
Κ3, Cages οπως μας βόλευε με ότι βρίσκαμε, ζώνες τιράντες ξανά, καθίσματα ότι περίσευε, πυροοσβεστήρες χύμα και το κερασάκι πυρόσβεση με πλαστικούς σωλήνες αλλά έχουμε πυρόσβεση.
Φωτεινό παράδειγμα και εξαίρεση ένα και μοναδικό αστέρι σωστά φτιαγμένο.
Γίνανε παρατηρήσεις και συστάσεις επί συστάσεων, ε και τί έγινε, σε δέκα αγώνες μπορεί κάποιος κάπου να φιλοτιμηθεί.
Αυτό το φαινόμενο δεν παρουσιάσθηκε στα Γιάννενα, αλλά παντού σε όσους αγώνες όπου έχω ρίξει μιά ματιά και είμαι σίγουρος ότι και πολλά άλλα θα μου έχουν διαφύγει.
Τα ξαναλέω, ξεχάστε την εισαγωγική κατηγορία, όποιος θέλει να παίξει μετράει τις δυνάμεις του και αποφασίζει αν απλά θα παίξει με όλα τα μέτρα ασφαλείας η αν θα πάει με τα κακά παιδιά στην κακιά κατηγορία με την εξέλιξη στα άκρα.
Ετσι και αλλιώς παραβιάζουν τους τεχνικούς επιδόσεων και μας κάνουν την καρδιά ρόϊδο,
να μην μας την κάνουν και κομμάτια.
Οι υπόλοιποι να αρματωθούν σωστά, να μην λέμε τα ίδια και τα ίδια σε κάθε αγώνα.
Παράδειγμα τα Γιάννενα από οπου μόλις γύρισα,
Κ1, Ολα μα όλα ανεξαιρέτως με τεχνικές παραβάσεις. Μερικά διορθώθηκαν επί τόπου, τα υπόλοιπα ως συνήθως γαργάρα.
Κ2, ζώνες τεσσάρων που θυμίζανε τιράντες, όσα είχαν cages ήταν της φωτιάς με καμπύλες και καμάρες, κράνη άσε καλίτερα.
Κ3, Cages οπως μας βόλευε με ότι βρίσκαμε, ζώνες τιράντες ξανά, καθίσματα ότι περίσευε, πυροοσβεστήρες χύμα και το κερασάκι πυρόσβεση με πλαστικούς σωλήνες αλλά έχουμε πυρόσβεση.
Φωτεινό παράδειγμα και εξαίρεση ένα και μοναδικό αστέρι σωστά φτιαγμένο.
Γίνανε παρατηρήσεις και συστάσεις επί συστάσεων, ε και τί έγινε, σε δέκα αγώνες μπορεί κάποιος κάπου να φιλοτιμηθεί.
Αυτό το φαινόμενο δεν παρουσιάσθηκε στα Γιάννενα, αλλά παντού σε όσους αγώνες όπου έχω ρίξει μιά ματιά και είμαι σίγουρος ότι και πολλά άλλα θα μου έχουν διαφύγει.
Τα ξαναλέω, ξεχάστε την εισαγωγική κατηγορία, όποιος θέλει να παίξει μετράει τις δυνάμεις του και αποφασίζει αν απλά θα παίξει με όλα τα μέτρα ασφαλείας η αν θα πάει με τα κακά παιδιά στην κακιά κατηγορία με την εξέλιξη στα άκρα.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Στάθη, θα διαφωνήσω ριζικά...
Χωρίς entry level δεν υπάρχουν αγώνες. Και όπως λες και εσύ, ακόμη και στην Κ3 υπήρχε πρόβλημα. Οπότε δε μας φταίει η Κ1. Η νοοτροπία μας φταίει.
Αν οι αγώνες στηθούν σωστά, η ασφάλεια είναι παρούσα. Αν βάζουμε στην Κ1 να κάνει εμπόδια της Κ3, τότε δεν φταίνε τα αυτοκίνητα αλλά εμείς οι οργανωτές.
Γίνονται trial με normal αυτοκίνητα χωρίς roll cage από το 1988. Και δεν είχαμε ατυχήματα, επειδή τα εμπόδια στηνόντουσαν σωστά. Ναι στα συστήματα ασφαλείας, ναι στην ασφάλεια. Αλλά με μέτρο και σωστά βήματα. Δεν μπορούμε από το Α να φτάσουμε στο Ω χωρίς να περάσουμε από τα υπόλοιπα γράμματα.
Δεν μπορεί σήμερα να αδιαφορούμε για όλα και αύριο να θέλουμε να κάνουμε αγώνα Dakar. Μην ξεχνάμε ότι στους περισσότερους μεγάλους ξένους αγώνες, πίσω από τον κανονικό αγώνα υπάρχουν τα regularity, με λιγότερα μέτρα ασφαλείας - χωρίς roll cage στις περισσότερες περιπτώσεις. Δεν εφεύραμε εμείς τον τροχό. Το έχουν κάνει άλλοι πριν απο εμάς.
Λύσεις; Απλά εμπόδια στην Κ1. Χαμηλές απαιτήσεις για μέσες ταχύτητας στην Normal στους αγώνες αντοχής. Στο γκρεμό ή με 45 μέση δε νοούνται αγώνες όπως τους κάνουμε. Κλιμάκωση και προγραμματισμός πενταετίας, όχι πέντε μηνών, μην πω πέντε ημερών. Αν είχαμε ακολουθήσει το σωστό δρόμο το 2006, σήμερα όλα τα αυτοκίνητα των μεγάλων κατηγοριών θα είχαν roll cage της προκοπής. Αλλά ψάχναμε άλλα πράγματα.
Πρέπει ΣΗΜΕΡΑ να φτιάξουμε ένα πλάνο, το οποίο να έχει όλα αυτά τα βήματα που πρέπει να γίνουν, για να φτάσουμε κάποια στιγμή στο επίπεδο που λες και θέλουμε όλοι. Σκέψου όμως ότι ακόμη και στην Μεγάλη Βρετανία, μητρόπολη του σπορ, υπάρχουν οι κατηγορίες clubman, όπου τα συστήματα ασφαλείας είναι υποδεέστερα της FIA. Λέτε αυτοί να μην ξέρουν; Λέτε τα στάνταρ ασφάλειάς τους να είναι χαμηλότερα από τα δικά μας; Ακόμη και στο RAC, αντίστοιχο του δικού μας Ακρόπολις, υπάρχει τέτοια κατηγορία, που ξεκινά πίσω από τους "μεγάλους". Ας μάθουμε από αυτούς.
Μην ξεχνάς ότι κάποια συνάντηση "στελεχών" το 2005, στο πνεύμα "χωρίς entry level, μόνο για όσους θέλουν και μπορούν", οδήγησε στα σημερινά. Και μην ξεχνάς ότι οι περισσότεροι απο εκείνα τα "στελέχη" έχουν γράψει τους αγώνες, πλέον, στα παλαιότερα των υποδημάτων τους. Δεν νοούνται αγώνες με 10-15 συμμετοχές. Αυτές είναι "κοινωνικές συναθροίσεις" φίλων του σπορ. Αν θέλουμε, όλοι, να μείνουμε σε αυτό το επίπεδο, ΟΚ. Αν θέλουμε να πάμε παρακάτω, πρέπει να ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΟΥΜΕ το ΑΥΡΙΟ.
Χωρίς entry level δεν υπάρχουν αγώνες. Και όπως λες και εσύ, ακόμη και στην Κ3 υπήρχε πρόβλημα. Οπότε δε μας φταίει η Κ1. Η νοοτροπία μας φταίει.
Αν οι αγώνες στηθούν σωστά, η ασφάλεια είναι παρούσα. Αν βάζουμε στην Κ1 να κάνει εμπόδια της Κ3, τότε δεν φταίνε τα αυτοκίνητα αλλά εμείς οι οργανωτές.
Γίνονται trial με normal αυτοκίνητα χωρίς roll cage από το 1988. Και δεν είχαμε ατυχήματα, επειδή τα εμπόδια στηνόντουσαν σωστά. Ναι στα συστήματα ασφαλείας, ναι στην ασφάλεια. Αλλά με μέτρο και σωστά βήματα. Δεν μπορούμε από το Α να φτάσουμε στο Ω χωρίς να περάσουμε από τα υπόλοιπα γράμματα.
Δεν μπορεί σήμερα να αδιαφορούμε για όλα και αύριο να θέλουμε να κάνουμε αγώνα Dakar. Μην ξεχνάμε ότι στους περισσότερους μεγάλους ξένους αγώνες, πίσω από τον κανονικό αγώνα υπάρχουν τα regularity, με λιγότερα μέτρα ασφαλείας - χωρίς roll cage στις περισσότερες περιπτώσεις. Δεν εφεύραμε εμείς τον τροχό. Το έχουν κάνει άλλοι πριν απο εμάς.
Λύσεις; Απλά εμπόδια στην Κ1. Χαμηλές απαιτήσεις για μέσες ταχύτητας στην Normal στους αγώνες αντοχής. Στο γκρεμό ή με 45 μέση δε νοούνται αγώνες όπως τους κάνουμε. Κλιμάκωση και προγραμματισμός πενταετίας, όχι πέντε μηνών, μην πω πέντε ημερών. Αν είχαμε ακολουθήσει το σωστό δρόμο το 2006, σήμερα όλα τα αυτοκίνητα των μεγάλων κατηγοριών θα είχαν roll cage της προκοπής. Αλλά ψάχναμε άλλα πράγματα.
Πρέπει ΣΗΜΕΡΑ να φτιάξουμε ένα πλάνο, το οποίο να έχει όλα αυτά τα βήματα που πρέπει να γίνουν, για να φτάσουμε κάποια στιγμή στο επίπεδο που λες και θέλουμε όλοι. Σκέψου όμως ότι ακόμη και στην Μεγάλη Βρετανία, μητρόπολη του σπορ, υπάρχουν οι κατηγορίες clubman, όπου τα συστήματα ασφαλείας είναι υποδεέστερα της FIA. Λέτε αυτοί να μην ξέρουν; Λέτε τα στάνταρ ασφάλειάς τους να είναι χαμηλότερα από τα δικά μας; Ακόμη και στο RAC, αντίστοιχο του δικού μας Ακρόπολις, υπάρχει τέτοια κατηγορία, που ξεκινά πίσω από τους "μεγάλους". Ας μάθουμε από αυτούς.
Μην ξεχνάς ότι κάποια συνάντηση "στελεχών" το 2005, στο πνεύμα "χωρίς entry level, μόνο για όσους θέλουν και μπορούν", οδήγησε στα σημερινά. Και μην ξεχνάς ότι οι περισσότεροι απο εκείνα τα "στελέχη" έχουν γράψει τους αγώνες, πλέον, στα παλαιότερα των υποδημάτων τους. Δεν νοούνται αγώνες με 10-15 συμμετοχές. Αυτές είναι "κοινωνικές συναθροίσεις" φίλων του σπορ. Αν θέλουμε, όλοι, να μείνουμε σε αυτό το επίπεδο, ΟΚ. Αν θέλουμε να πάμε παρακάτω, πρέπει να ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΟΥΜΕ το ΑΥΡΙΟ.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Λύσεις; Απλά εμπόδια στην Κ1. Χαμηλές απαιτήσεις για μέσες ταχύτητας στην Normal στους αγώνες αντοχής.
+1
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high..." Ayrton Senna
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Για τους αγώνες αντοχής δε θεωρώ οτι μια μειωμένη ΜΩΤ δε προσφέρει τίποτα παραπάνω. Κανένας δε θα μειώσει στα γρήγορα κομμάτια που επιτυγχάνονται οι μεγάλες ταχύτητες και είναι τα ποιό επικίνδυνα επειδή είναι μπροστά απο τη ΜΩΤ, το μόνο σήμείο που θα κόψει είναι στα τεχνικά κλειστά και κακοτράχαλα κομμάτια (και αυτό όχι όλοιΓιάννης Αθανασίου wrote: Χαμηλές απαιτήσεις για μέσες ταχύτητας στην Normal στους αγώνες αντοχής. Στο γκρεμό ή με 45 μέση δε νοούνται αγώνες όπως τους κάνουμε.

Το συμαντηκότερο είναι το στήσιμο όπως αναφέρεις, ο όλος σχεδιασμός της διαδρομής και μεταφοράς αυτής στο RoadBook!
Δημητριάδης Σταύρος
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Νομίζω πως καταλαβαίνουν όλοι Σταύρο τί θέλω να πω. Και αυτό είναι που χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμή: σωστά στημένους αγώνες και ευαισθητοποιημένους αγωνιζόμενους.
Τί λέτε; Θα τα καταφέρουμε όλοι μαζί;
Τί λέτε; Θα τα καταφέρουμε όλοι μαζί;
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Γιάννη, όταν λές "όλοι μαζί", άσε τους αγωνιζόμενους απ'εξω! Οι αγωνιζόμενοι άν τους δωθεί βήμα, θα πουν τις απόψεις τους (που σε γενικες γραμμές είναι γνωστές), αν δέν τους δωθεί, απλά θα τυρήσουν ότι τους επιβληθεί απο οργανωτές - επιτροπή - ΕΘΕΑ, και όσο και να γκρινιάξουν, σύντομα θα είναι πάλι ετοιμοπόλεμοι και με προδιαγραφές ασφαλείας πλέον!
Αλλού είναι το πρόβλημα και το ξέρεις! Πρέπει όπως πολύ σωστά λές, άμεσα να κάθήσετε σε ένα τραπέζι, όλοι εσείς οι κύριοι (οργανωτές - πρόεδροι -αντιπρόεδροι - επιτροπές κτλ.) που κινείτε τα νήματα και δίνετε ζωή στους αγώνες 4χ4, και να δώσετε λύσεις σε όλα αυτά τα ζητήματα που προκείπτουν. Δέν χρειάζετε να συμφωνίσετε όλοι! Υπάρχει και η ψηφοφορία! Να δεσμευτείτε πώς ότι ψηφήσετε θα το τυρήσετε όλοι, είτε το υπερψηφίσατε είτε όχι και τέλος να τα καταθέσετε για έγκρυση στην ΕΘΕΑ.
Κανείς δεν θα σας κρίνει για τις αποφάσεις σας, γιατί όποιες και να είναι θα είναι σίγουρα ενα βήμα μπροστά! Βαρέθηκα τόσα χρόνια να βλέπω ανθρώπους που υποτύθεται οτι αγαπάνε τον χώρο να μήν κάνουν τίποτα για το καλό του! Βαρέθηκα να βλέπω πως 10 νοματέοι δέν μπορείτε να συνενοιηθείτε τουλάχιστον για τα βασικά!!! Δέν εξετάζω ποιός προσπαθησε πραγματικά και ποιός έβαλε τρικλοποδιά σε κάθε εγχείρημα, κρίνω εκ' του αποτελέσματος! Αν είχατε καταφέρει τουλάχιστον για μία φορά να το κάνετε αυτό, τα πράγματα θα ήταν διαφορέτικα σήμερα στους αγώνες!
Γιάννη, Σπύρο και όποιος άλλος διαβάζει απο την επιτροπη: ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΤΩΡΑ!!! Διακυβεύεται το 2010!
Αλλού είναι το πρόβλημα και το ξέρεις! Πρέπει όπως πολύ σωστά λές, άμεσα να κάθήσετε σε ένα τραπέζι, όλοι εσείς οι κύριοι (οργανωτές - πρόεδροι -αντιπρόεδροι - επιτροπές κτλ.) που κινείτε τα νήματα και δίνετε ζωή στους αγώνες 4χ4, και να δώσετε λύσεις σε όλα αυτά τα ζητήματα που προκείπτουν. Δέν χρειάζετε να συμφωνίσετε όλοι! Υπάρχει και η ψηφοφορία! Να δεσμευτείτε πώς ότι ψηφήσετε θα το τυρήσετε όλοι, είτε το υπερψηφίσατε είτε όχι και τέλος να τα καταθέσετε για έγκρυση στην ΕΘΕΑ.
Κανείς δεν θα σας κρίνει για τις αποφάσεις σας, γιατί όποιες και να είναι θα είναι σίγουρα ενα βήμα μπροστά! Βαρέθηκα τόσα χρόνια να βλέπω ανθρώπους που υποτύθεται οτι αγαπάνε τον χώρο να μήν κάνουν τίποτα για το καλό του! Βαρέθηκα να βλέπω πως 10 νοματέοι δέν μπορείτε να συνενοιηθείτε τουλάχιστον για τα βασικά!!! Δέν εξετάζω ποιός προσπαθησε πραγματικά και ποιός έβαλε τρικλοποδιά σε κάθε εγχείρημα, κρίνω εκ' του αποτελέσματος! Αν είχατε καταφέρει τουλάχιστον για μία φορά να το κάνετε αυτό, τα πράγματα θα ήταν διαφορέτικα σήμερα στους αγώνες!
Γιάννη, Σπύρο και όποιος άλλος διαβάζει απο την επιτροπη: ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΤΩΡΑ!!! Διακυβεύεται το 2010!
-
- Posts: 105
- Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Όπως αντιλαμβάνεσαι Στάθη δεν υπάρχει ελπίδα καμιά.
Φταίνε τα εμπόδια που δεν είναι σαν αυτά του 1988.
Θα βάζουμε τα αυτοκίνητα με τα δύο μπλοκέ τις αναρτησάρες και τα τεράστια λάστιχα να περνούν μέσα από νερολακούβες.
Και αυτό θα είναι αγώνας. Ας είμαστε πολλοί και ας τρέχουμε όπως ναναι όπου νάναι. Αυτή είναι η λογική μερικών.
Φταίνε τα εμπόδια που δεν είναι σαν αυτά του 1988.
Θα βάζουμε τα αυτοκίνητα με τα δύο μπλοκέ τις αναρτησάρες και τα τεράστια λάστιχα να περνούν μέσα από νερολακούβες.
Και αυτό θα είναι αγώνας. Ας είμαστε πολλοί και ας τρέχουμε όπως ναναι όπου νάναι. Αυτή είναι η λογική μερικών.