Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post Reply
Γιάννης Αθανασίου

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by Γιάννης Αθανασίου »

S.Doukeris wrote:Άρα λοιπόν το ένα παιδάκι πήγε λίγο πιο νωρίς για να κοροϊδέψει τα άλλα παιδάκια.
Ωραίο ακούγεται!

Να κάνω άλλη μία ερώτηση;
Το περιεχόμενο της επιστολής που στείλατε στον κ. Παυλόπουλο είναι το ίδιο με αυτό που βάλατε εδώ μέσα;
Υπάρχει περίπτωση να στείλατε άλλο και άλλο να λέτε εδώ ότι στείλατε;
Ευχαριστώ
Ήσουνα εκεί όταν την διάβαζε παιδάκι. Κατά συνήθεια είσαι ο πρώτος που φτάνει εκεί, όντας τρόφιμος της Μεσογείων.

Το περιεχόμενο της επιστολής ήταν κατά 90% το ίδιο. Αλλάχθηκαν κάποια σημεία για να συμφωνούν και με την άποψη του Παναγιώτη Μήλα που την υπέγραψε μετά.

Όποτε θέλεις και η πρώτη είναι στη διάθεση του κοινού.
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by friar »

S.Doukeris wrote:Επαναλαμβάνω
Μπορώ παρακαλώ να έχω με forward το μέηλ που στείλατε στον κ. Παυλόπουλο με την επιστολή διαμαρτυρίας;



Στάθη υπάρχει τρόπος να βεβαιώσεις ότι έχω έναν και μοναδικό λογαριασμό στο φόρουμ;
Αν ναι κάνε το σε παρακαλώ γιατί όπως είδες άρχισαν οι γελοιότητες.
Εχεις π.μ.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by stavrosd »

D.Papadimitriou wrote:Να κάνω και εγώ μια ερώτηση σαν μικρό παιδάκι που είμαι :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ,οι επιτροπές είναι δύο; :?: :?: :?:
Μάλλον :evil: :evil:
Δε μπορεί να ειναι μία
1ον οι μισοί δε ξέρουν τι κάνουν οι άλλοι μισοί
2ον οι μισοι θεωρουν του αλλούς μισους ψευτες, συκοφάντες και τρελούς
3ον ζήτημα να έχουν συναντηθεί όλοι μαζί πάνω απο 4-5 φορές
4ον ξεκατινιάζονται ασύστολα
5ον οι μισοί ανακοινώνουν άλλα απο τους άλλους μισούς
Χαλαρά μιλάμε για δύο επιτροπές
:( :( :( :( :(
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
kos4wd
Posts: 78
Joined: Thu Jul 09, 2009 20:09
Location: ΚΩΣ
Contact:

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by kos4wd »

S.Doukeris wrote:[ Θωμά Καλημέρα
Επειδή είναι έτσι ακριβώς, οι πράξεις μετράνε και όχι τα λόγια και οι θεωρίες, θέλεις να μας εξηγήσεις γιατί όταν σας ανατέθηκε από την εθεα -σαν πιο ειδικούς σε αυτούς τους αγώνες- να φτιάξετε μαζί με τον Κατσιμαλή τους τεχνικούς κανονισμούς για wild terrain κλπ δεν έγινε τίποτα και έχουμε φτάσει σήμερα μετά από τόσους μήνες να μην έχουμε επίσημους κανονισμούς;
Υπάρχει περίπτωση και εδώ να μεσολάβησε κάποιος;
Πάλι φαντάσματα ψάχνουμε
Και όλοι περιμένουμε να δούμε τι έκανε ο Θωμάς
Αντί να γκρινιάξουμε που ο Δερβέν αγάς (ΕΛΠΑ) αποφάσισε ν ασχοληθεί με το τεχνικό κανονισμό και έβαλε εναν ....μη ειδικό (αντε..το πα και κομψά) επί του αντικειμένου wild trophy ν ασχοληθεί με το κανονισμό , εμείς πάμε να κράξουμε το Θωμά.
Καμία μομφή για το Κατσιμαλή τον οποίο σέβομαι και για ότι έχει κάνει στο χώρο με το φορουμ του off-road αλλά και για τα είδη αγώνων που ασχολείτε.Εχει κερδίσει το σεβασμό μου παρά του ότι έχουμε παίξει και "ξύλο" γιατί διαφωνούμε σε πολλά.Στα wild terrain τι δουλειά έχει?Εχει εμπειρία? Κακώς δέχτηκε να το χειριστεί Ας βάζανε κανένα άλλο ειδικό της ΕΛΠΑ από τη Β Ελλάδα με εμπειρία
Η πλειοψηφία λοιπόν της επιτροπής της Λάρισας αποφάσισε να αγνοήσει την εντολή της ΕΛΠΑ και να το αναθέσει στην υποεπιτροπή για wild terrain και trophy το θέμα.(Γώγου Βλασακίδης)Ολοι βοηθήσαμε
Ετοιμάστηκε ο κανονισμός και τοποθετήθηκε στο forum της επιτροπής από την 9-3-09
Σχολιάστηκε και δόθηκαν συμβουλές για κάποιες αλλαγές μόνο από τους Αποστολίδη Γώγου Βλασακίδη Αθανασίου και Σιδέρη.
Και μετά ....τίποτα.Η μήπως έγινε και δε το ξέρω?
Γι αυτό και η επιτροπη της Λάρισας έστειλε το κανονισμό στους οργανωτές του συγκεκριμένου είδους και αναμένει οδηγίες.Επίσης περιμένει και τυχόν επώνυμες απόψεις όλων στο mail της επιτροπής
Ευχαριστούμε όλους όσους μέχρι τώρα έστειλαν προτάσεις
Και είναι ιδέες πολύ καλές που θα συζητηθούν και από τις 2 επιτροπές.Σας ευχαριστούμε για τη βοήθειά σας
Να συνεχίσουμε έτσι?Ποιο επικοδωμητικά?Χωρίς κράξιμο?Βλέπετε ότι έχει γίνει και κάποια δουλειά


ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ EKΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ 4x4
TPOPHY - WILD TERRAIN
1 ΟΡΙΣΜΟΙ
Οι αγώνες εκτός δρόμου δέχονται συμμετοχές αυτοκινήτων εκτός δρόμου, με άδεια κυκλοφορίας ή πινακίδες ΕΘΕΑ.
Αυτά τα αυτοκίνητα θα πρέπει να είναι τετράτροχα και να διαθέτουν κίνηση και στους τέσσερις τροχούς μόνιμη ή κατ’ επιλογή.
Ο οργανωτής, μπορεί να ελέγξει την νομιμότητα των οχημάτων καθόλη τη διάρκεια του αγώνα. Οχήματα που δεν είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς , θα αποκλείονται από το συγκεκριμένο αγώνα με ενδεχόμενη περαιτέρω τιμωρία από την ΕΘΕΑ.
Είναι υποχρέωση του πληρώματος να επιδείξει στους τεχνικούς εφόρους και στελέχη του αγώνα ότι το όχημα του είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς της ομάδας του, για όλη τη διάρκεια του αγώνα.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

1 ΑΜΑΞΩΜΑ ΣΑΣΙ
1.1. Επιτρέπεται η αφαίρεση υλικού, η πρόσθεση υλικού και η διαμόρφωση των φτερών για να χωρέσουν μεγαλύτερα ελαστικά.
1.2. Επιτρέπεται η τοποθέτηση προστατευτικών ποδιών στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, ο μόνος σκοπός των οποίων πρέπει να είναι η προστασία του αμαξώματος και των μηχανικών μερών από χτυπήματα. Σε καμία περίπτωση δε πρέπει να εξέχουν της περιμέτρου του οχήματος. Δεν επιτρέπεται η χρήση ανθρακονημάτων.
1.3. Επιτρέπεται η ενίσχυση των σημείων στήριξης της ανάρτησης στο αμάξωμα, με την προσθήκη υλικού ή/και γέφυρες που ενώνουν τα σημεία.
1.4. Επιτρέπεται η αύξηση της απόστασης ανάμεσα στο σασί και το αμάξωμα – body lift – με όποιον τρόπο και αν γίνεται αυτό. Δεν επιτρέπεται η αύξηση ή η μείωση του αριθμού των σημείων στήριξης και η αλλαγή της θέσης τους πάνω στο σασί.
1.5. Τα πλαϊνά προστατευτικά – φτεράκια, πλαϊνά, μαρσπίεδες, σκαλοπάτια – μπορούν να αφαιρεθούν, με την προϋπόθεση όταν δεν αφήνουν απροστάτευτα μηχανικά μέρη ή λαμαρίνες με οξείες γωνίες. Επιτρέπεται η αντικατάσταση τους με κατασκευές με ελάχιστη καμπυλότητα 10 εκατοστά.
1..6. Επιτρέπεται η αλλαγή των πλευρικών παραθύρων με πλαστικά.
1.7.. Επιτρέπεται να αντικατασταθούν οι πόρτες και η πίσω πόρτα με ελαφρότερα υλικά .
1.8. Επιτρέπεται η τοποθέτηση «εργάτη» - βίντσι.. Τα ράουλα δεν επιτρέπεται να εξέχουν της περιμέτρου του αυτοκινήτου. Προτείνεται η χρήση γλίστρας.
1.9 Είναι υποχρεωτικό για τα ανοικτά οχήματα να έχουν στην οριφή τουλάχιστον τέντα και στα πλάγια όπου δεν υπάρχει πόρτα η παράθυρο να υπάρχει δίκτυ
2 ΣΗΜΕΙΑ ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗΣ
2.1. Είναι υποχρεωτικό να υπάρχουν δύο σημεία ρυμούλκησης σε κάθε αυτοκίνητο, ένα εμπρός και ένα πίσω.
2.2 Η θέση τους πρέπει να επισημαίνεται με πορτοκαλί βέλος.
2.3. Στα αυτοκίνητα που έχουν αφαιρούμενους γάντζους, αυτοί πρέπει να είναι τοποθετημένοι στη θέση τους σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
2.4 Προτείνεται το βάψιμο των γάντζων με πορτοκαλί χρώμα.
2.5. Ο εργάτης, αν υπάρχει, δε θεωρείται σημείο ρυμούλκησης.

3. ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΕΣ
3.1 Προφυλακτήρες. Επιτρέπεται η αλλαγή των προφυλακτήρων με άλλους. Σε κάθε περίπτωση ο νέος προφυλακτήρας πρέπει να μην ενέχει κίνδυνο για τους πεζούς ή αναβάτες, να μην περιέχει γωνίες ή αιχμές και να καλύπτει και τις γωνίες του οχήματος.
Το υλικό των προφυλακτήρων είναι ελεύθερο. Δεν επιτρέπεται η χρήση ανθρακονημάτων.
3.2 Δεν επιτρέπεται οι προφυλακτήρες να έχουν οξείες άκρες και τελειώματα. Η ελάχιστη καμπυλότητα στις άκρες πρέπει να είναι 10 εκατοστά.
3.3 Η τοποθέτηση των προφυλακτήρων πρέπει να είναι σταθερή και μόνιμη. Πρέπει να διατηρηθούν οι αρχικές τους στηρίξεις στο σασί ή το αμάξωμα.
3.4 Επιτρέπεται η τοποθέτηση προστατευτικής σκάρας στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, αν η κατασκευή της είναι από σωλήνες και στηρίζεται σταθερά και μόνιμα στους προφυλακτήρες. Η λειτουργικότητά της πρέπει να είναι μόνο η προστασία του αυτοκινήτου και η στήριξη πρόσθετων προβολέων. Δεν πρέπει να εξέχει της περιμέτρου του αυτοκινήτου, όπως αυτή ορίζεται από τους προφυλακτήρες.


4 ΤΡΟΧΟΙ

4.1 Οι εφεδρικοί τροχοί του αυτοκινήτου, σε περίπτωση που μεταφέρονται μέσα στο θάλαμο επιβατών, θα πρέπει να είναι σταθερά ασφαλισμένοι, με βάσεις που να αντέχουν επιταχύνσεις τουλάχιστον 5g.
4.2 Επιτρέπεται η τοποθέτηση σημείων πρόσδεσης / στερέωσης, στο θάλαμο.
4.3 Στα οχήματα που η στήριξη του εφεδρικού τροχού γίνεται στην πίσω πόρτα, αυτός ή θα πρέπει να βρίσκεται στη θέση του (δηλαδή πάνω στην πόρτα) ή η βάση στήριξης να έχει αφαιρεθεί εντελώς και να μην προεξέχουν επικίνδυνα για πεζούς ή αναβάτες σημεία.
4.4 Το πλάτος και η διάμετρος των ελαστικών είναι ελεύθερα, με την προϋπόθεση ότι θα καλύπτονται πλήρως από το αμάξωμα ή τα πρόσθετα φτερά (ανεξαρτήτως υλικού)
4.5 . Απαγορεύεται η χρήση ελαστικών τύπου V, με δείκτη ταχύτητας μικρότερο από τα 80 χλμ./ώρα.
4.6 . Δεν επιτρέπεται να υπάρχουν στο αυτοκίνητο περισσότερες από δύο ρεζέρβες.
4.7 . Επιτρέπεται η αλλαγή της ρεζέρβας ανάγκης με μία κανονικών διαστάσεων.
4.8 Λασπωτήρες. Συνιστάται η χρήση σε όλους τους τροχούς. Ο συμπληρωματικός κανονισμός του αγώνα μπορεί να επιβάλει τη χρήση τους.
4.9 Επιτρέπεται η τοποθέτηση ελαστικών έως 37"

5 ΑΝΑΡΤΗΣΗ
5.1 . Tα στοιχεία της ανάρτησης είναι ελεύθερα.
5.2 . Ο αριθμός των ελατηρίων – σουστών και των αποσβεστήρων καθώς και ο τρόπος λειτουργίας τους είναι ελεύθερα.
5.3 . Επιτρέπεται η αλλαγή από σούστες σε ελατήρια ή αντίστροφα.
5.4 . Επιτρέπεται η αλλαγή από ξεχωριστά ελατήρια – αμορτισέρ σε γόνατα (coil over).
5.5 . Επιτρέπεται η χρήση ελατηρίων αέρος.
5.6 Επιτρεπεται ανάρτηση τύπου “Quarter Elliptical” ή “¾ Elliptical”.???????
5.7 Επιτρεπεται μετατροπή από ανεξάρτητη ανάρτηση σε άκαμπτους άξονες ή το αντίθετο.
5.8 Με σκοπό την αύξηση του ύψους της ανάρτησης, επιτρέπεται η τροποποίηση των δακτυλιδιών συγκράτησης των σουστών (σκουλαρίκια), καθώς και
χρήση προσθηκών στα ελατήρια.



6 ΕΡΓΑΤΗΣ (βίντσι).
6.1 Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται οποιοδήποτε μέρος του εργάτη, περιλαμβανομένων και των ράουλων (αν υπάρχουν), να εξέχει από τον εμπρόσθιο προφυλακτήρα του αυτοκινήτου. Συνιστάται η χρήση γλίστρας αντί ράουλων.

7 ΚΟΤΣΑΔΟΡΟΣ. Ο κοτσαδόρος δεν πρέπει να εξέχει από την περίμετρο του αυτοκινήτου, περιλαμβανομένου και τυχόν εφεδρικού τροχού τοποθετημένου στην πίσω πόρτα.


8 ΦΩΤΑ.
8.1 Τα φώτα είναι ελεύθερα. Αν αλλαχθούν αυτά του κατασκευαστή, πρέπει να υπάρχουν υποχρεωτικά:
8,2 . Φώτα πορείας εμπρός (2) και πίσω (2),
8,3 . Φώτα stop πίσω (2), κόκκινου χρώματος, που ενεργοποιούνται με το πεντάλ του φρένου,
8.4 . Δείκτες πορείας εμπρός (2) και πίσω (2),
8,5 . Φως οπισθοπορείας πίσω (1), λευκού χρώματος,
8,6 Φως ομίχλης πίσω (1), κόκκινου χρώματος,
8,7 Σε περίπτωση νυχτερινού αγώνα επιτρέπεται η τοποθέτηση μέχρι 8 πρόσθετων προβολέων. Οι βάσεις και ο τρόπος στήριξης δεν πρέπει να εγκυμονούν κινδύνους και να μην εξέχουν πάνω από δέκα εκατοστά της περιμέτρου του οχήματος.
8,8 . Η τοποθέτηση των φώτων πρέπει να είναι μόνιμη, στιβαρή και να εξασφαλίζει την ορατότητά τους από εμπρός ή πίσω, ανάλογα με το που είναι τοποθετημένα.


9 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Για να επιτραπεί η εκκίνηση ενός αυτοκινήτου, επιβάλλονται όλα τα μέτρα ασφαλείας που αναφέρονται στον παρόντα κανονισμό.
9,1 Ζώνες ασφαλείας
9,2 Επιτρέπεται η αντικατάσταση ζωνών τριών σημείων, με τεσσάρων ή περισσότερων. Οι ζώνες αυτές θα πρέπει να τοποθετηθούν σύμφωνα με τις οδηγίες του παραρτήματος J άρθρου 283.6 του ΔΑΚ. ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ η χρήση αναγνωρισμένων ζωνών σύμφωνα με το παράρτημα J άρθρο 283.6 του ΔΑΚ.
9,3. Χρήση :
9.4 H ζώνη ασφαλείας πρέπει να χρησιμοποιείται με τη μορφή που έχει αναγνωριστεί χωρίς τροποποιήσεις και αφαιρέσεις κομματιών και σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. H αποτελεσματικότητα και μακροβιότητα των ζωνών έχει άμεση σχέση με τον τρόπο που τοποθετήθηκαν, που χρησιμοποιούνται και συντηρούνται.
9.5 Oι ζώνες πρέπει να αντικαθίστανται μετά από κάθε σφοδρή σύγκρουση και οποτεδήποτε το ύφασμα έχει κοπεί, τριφτεί ή αδυνατίσει από την επίδραση χημικών ή του ήλιου.
9.6 Πρέπει να αντικαθίσταται επίσης όταν τα μεταλλικά μέρη ή οι μηχανισμοί στραβώσουν, παραμορφωθούν ή σκουριάσουν. Kάθε ζώνη που δεν λειτουργεί άψογα πρέπει να αντικαθίσταται.


10 ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ
10.1. Όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με έναν ή δύο πυροσβεστήρες.
10.2. Επιτρεπόμενα υλικά πυρόσβεσης: AFFF, FX G-TEC, Viro3, σκόνη ή οποιοδήποτε άλλο υλικό αναγνωρισμένο από τη ΔΟΑ
10.3 . Ελάχιστη ποσότητα υλικού πυρόσβεσης: AFFF: 2.4 lt
FX G-TEC: 2.0 Kg
Viro3: 2.0 Kg
Zero 360: 2,0 Kg
Σκόνη: 2.0 Kg
10.4 . Η πίεση του κάθε πυροσβεστήρα ανάλογα με τον τύπο του υλικού πυρόσβεσης πρέπει να είναι η παρακάτω. Ειδικά, κάθε πυροσβεστήρας που περιέχει AFFF πρέπει να είναι εφοδιασμένος με σύστημα ελέγχου της πίεσης.
AFFF: Οπως ορίζει ο κατασκευαστής
FX G-TEC και Viro 3: Οπως ορίζει ο κατασκευαστής
Zero 360: Οπως ορίζει ο κατασκευαστής
Σκόνη: Ελάχιστο 8 bar, μέγιστο 13.5 bar

10.5 . Οι παρακάτω πληροφορίες πρέπει να είναι εμφανείς πάνω σε κάθε φιάλη πυροσβεστήρα:
― Χωρητικότητα
― Τύπος υλικού πυρόσβεσης
― Βάρος ή όγκος υλικού πυρόσβεσης
― Ημερομηνία ελέγχου, που δεν πρέπει να ξεπερνά τα δύο χρόνια από την ημερομηνία γόμωσης ή ελέγχου

10.6 . Ολοι οι πυροσβεστήρες πρέπει να είναι ικανοποιητικά προστατευμένοι και οι στηρίξεις τους πρέπει να αντέχουν σε επιβραδύνσεις 25g.
10.7 Οι πυροσβεστήρες πρέπει να είναι εύκολα προσιτοί από οδηγό και συνοδηγό.


11 ΚΛΩΒΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
11,1 Τα αυτοκίνητα πρέπει υποχρεωτικά να εχουν κλωβό ασφαλείας (Roll Cage) σύμφωνα με το άρθρο 283.8, του Παραρτήματος J του ΔΑΚ..

11.2 Σε περίπτωση χρήσης κλωβού ασφάλειας, είναι υποχρεωτική η χρήση αφρώδους υλικού ή άλλου προστατευτικού εξοπλισμού στα σημεία επαφής των κρανών του πληρώματος με τον κλωβό ασφάλειας.
11.3 Επιτρέπονται εξωτερικά ROLL CAGE??????????

12 ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ
12.1 Eπιτρέπεται η αντικατάσταση των καθισμάτων του κατασκευαστή και των βάσεων - οδηγών τους με άλλα, με τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
12.2 Επιτρέπεται η χρήση ανακλινόμενων καθισμάτων (μπάκετ ή μη)
12.3 Επιτρέπεται η χρήση σταθερών (μη ανακλινόμενων) μπάκετ καθισμάτων
12.4 ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ η χρήση καθισμάτων αναγνωρισμένων από τη ΔΟΑ
12.5 Τα καθίσματα πρέπει να είναι επαρκώς ανθεκτικά

12.6 Aν οι αρχικές βάσεις ή στηρίξεις των καθισμάτων αλλαχθούν τα νέα τμήματα πρέπει ή να είναι αποδεκτά από τον κατασκευαστή των καθισμάτων ή να συμφωνούν με τις παρακάτω προδιαγραφές:

12.7 Oι στηρίξεις πρέπει να στερεώνονται στο αμάξωμα/σασσί μέσω τεσσάρων τουλάχιστον σημείων για κάθε κάθισμα χρησιμοποιώντας βίδες ελάχιστης διαμέτρου 8 mm και πλακών αντιστήριξης. H ελάχιστη επιφάνεια επαφής πρέπει να είναι 40 cm² . Eάν χρησιμοποιούνται συστήματα ταχείας αποσύνδεσης, αυτά πρέπει να αντέχουν οριζόντιες και κάθετες δυνάμεις 18.000 N, όχι ταυτόχρονα εφαρμοζόμενες. Eάν για τη ρύθμιση των καθισμάτων χρησιμοποιούνται ράγες, πρέπει να είναι αυτές που τοποθετεί ο κατασκευαστής στο αναγνωρισμένο αυτοκίνητο ή αυτές που συνοδεύουν τα καθίσματα.

12.8 Tα καθίσματα πρέπει να στηρίζονται στις βάσεις σε τέσσερα σημεία, δύο εμπρός και δύο πίσω, χρησιμοποιώντας βίδες με ελάχιστη διάμετρο 8 mm και ενισχύσεις ενσωματωμένες στα καθίσματα. Kάθε σημείο στήριξης πρέπει να μπορεί να αντέχει δύναμη 15.000 N εφαρμοζόμενη προς οποιαδήποτε κατεύθυνση.

12.9 Tο ελάχιστο πάχος των βάσεων και των πλακών αντιστήριξης είναι 3 mm για τα χαλύβδινα υλικά και 5 mm για τα υλικά από ελαφρό κράμα. H ελάχιστη διαμήκης διάσταση κάθε βάσης πρέπει να είναι 6 cm.

13 Διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης
Τα αυτοκίνητα μπορούν να έχουν οποιουδήποτε τύπου (πχ. με δισκάκια ή «locker») διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, είτε στον εμπρός είτε στον πίσω άξονα.
14 Κιβώτιο ταχυτήτων και κεντρικό
Η επιλογή των σχέσεων του κιβωτίου ταχυτήτων και του κεντρικού κιβωτίου υποπολλαπλασιασμού είναι ελεύθερη.
15 Επιτρέπεται η τοποθέτηση εξωτερικής εισαγωγής αέρα, snorkel.
16 Tα κράνη πρέπει να είναι προδιαγραφών ΕΕ


16 ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ
16.1 . Η τοποθέτηση συστήματος διεύθυνσης στους πίσω τροχούς.
16.2 . Η χρήση νίτρο στο σύστημα τροφοδοσίας.
16.3 Η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου στο χώρο επιβατών ή η προεξοχή του από το αμάξωμα. Η θέση του θα πρέπει να είναι τέτοια που να μη διατρέχει κίνδυνο ο οδηγός ή άλλος σε περίπτωση σύγκρουσης ή ανατροπής.
Last edited by kos4wd on Mon Aug 03, 2009 20:35, edited 3 times in total.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΙΔΕΡΗΣ ΑΠΟ ΚΩ
S.Doukeris
Posts: 105
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by S.Doukeris »

Ο Θωμάς δεν έφταιξε φυσικά. Ποιος τον σταμάτησε αν θέλει ας μας πει.
Τέλος από μένα.
Καλή τύχη
User avatar
kos4wd
Posts: 78
Joined: Thu Jul 09, 2009 20:09
Location: ΚΩΣ
Contact:

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by kos4wd »

Αντε ρε Θωμά πες μας
Ποιος σε σταμάτησε και ..............δεν έκανες το παραπάνω κανονισμό. :evil: :evil: :evil:
Που να καταφέρουμε να συνενοηθούμε :roll: :roll:
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΙΔΕΡΗΣ ΑΠΟ ΚΩ
D.Papadimitriou
Posts: 46
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:33

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by D.Papadimitriou »

Σταύρο αυτό μου θυμίζει το ανέκδοτο '' Εσύ με ποιους είσαι με μας ή με τους άλλους και απαντά με σας με σας,εμείς ήμαστε οι άλλοι :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: ''
Γιάννης Αθανασίου

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Να σου πω εγώ τί γίνεται Δημήτρη;

Κάποιοι ξεσκίζονται, μαζεύουν γνώμες, συνθέτουν προτάσεις, φτιάχνουν κανονισμούς, τους στέλνουν προς έγκριση, τους ξαναγράφουν με τις αλλαγές, τις στέλνουν στους υπεύθυνους και στο τέλος περνάει των άλλων που ξέρουν τα σωστά τηλέφωνα και ξημεροβραδιάζονται στη Μεσογείων, πληρώνουν την ΕΛΠΑ και ξέρουν να επιρρεάζουν τα κατάλληλα άτομα.

Άρα δεν είναι εμείς και εσείς. Είναι εμείς και εμείς. Οι εσείς μένουν απ΄έξω και φορτώνονται το κόστος. Και αυτοί οι εσείς αποφάσισαν να πουν τα σύκα-σύκα και ξεσηκώθηκαν οι "εμείς" γιατί βγήκαν τα άπλυτά τους στη φόρα. Και ξάχνουν τώρα να βρουν πατήματα να πουν: "... να και εσείς δεν είσαστε παρθένες...". Και σπάνε κάθε φορά τα μούτρα τους. Και βρίσκουν νέο πάτημα. Και πάλι τα ίδια.

Η διαμαρτυρία, ο κανονισμός wild terrain μέχρι στιγμής. Και ψέματα, πολλά ψέματα. Και δεν το βάζουν κάτω. Σε λίγο θα μας κάνουν και εμάς να αμφιβάλουμε. Αν είναι δυνατόν...

Ας μας πουν μία ολοκληρωμένη πρόταση που έκαναν, έναν κανονισμό που κατέθεσαν στην επιτροπή, μία δουλειά που έφεραν σε πέρας, πριν αρχίσουν να κρίνουν τους άλλους για όσα έκαναν. Μηδέν στο πηλίκο αγαπητοί. Μόνο κριτική και τρικλοποδιές. Και μαύρες σημαίες...
aapo
Posts: 259
Joined: Tue Jun 23, 2009 16:05

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by aapo »

kos4wd wrote:Η άποψη της Λάρισας για τα παρακάτω.Εχουν συζητηθεί εδώ και μέρες(Με κόκκινο της Λάρισας)

Στη τελευταία συνεδρίαση της 10 μελούς 8/7/09 ημέρα Τετάρτη αποφασίστηκαν τα εξής
Παρόντες Αθανασίου Αποστολίδης Δουκέρης Mήλας Σταθάκος ΠΑυλόπουλος

Θέμα Ασφάλειας όπως συζητήθηκε στις 8/7/2009
1. Υπεύθυνος ασφαλείας για την αξιολόγηση των εμποδίων, ανάλογα με την κατηγορία στα trial. Να ζητηθεί από τις λέσχες να προτείνουν άτομα για υπεύθυνους ασφαλείς με δεδομένο την εμπειρία.
2. Για το 2009 πιο απλά εμπόδια στην Κ2.

1. Για το 2009 συνιστάται στην Κ2 η χρήση τουλάχιστον roll bar.
2. Για το 2010 στην Κ2 roll cage όλα με roll cage. Συνίσταται η χρήση roll cage σε όλα τα αυτοκίνητα από το 2010. Διαφώνησε η 5μελης της Λάρισας πλην Μήλα .Ο κος Βλασακίδης θα ψηφήσει την άποψη των λεσχών.3. Καθίσματα και ζώνες αναγνωρισμένες FIA, στην Κ2 έστω και με ληγμένες ημερομηνίες. Συνίσταται στις Κ0, Κ1. Το άρθρο 4.4 ως έχει, με διαφορά την Κ2.
Διαφωνεί η επιτροπή Λάρισας για τη Κ2
4. Θεατές στα trial:
a. Προσδιορισμός των θέσεων του κόσμου με πλέγμα σε κάθε εμπόδιο υποχρεωτικά. No go στα υπόλοιπα σημεία.Τα πε η Λάρισα από πέρυσι. Ποιος ακούει όμως. )
b. Διακριτικά ασφαλείας για κριτές, φωτογράφους και καμεραμάν (σαλιάρες;).
c. Πρόβλεψη για αντιμετώπιση πυρκαγιάς στους χώρους των θεατών.
Μέτρα ασφαλείας στα trail και στα wild terrain.
a. Ασθενοφόρο και γιατρός υποχρεωτικά.
b. Πυρόσβεση: Φορητοί πυροσβεστήρες σε κάθε εμπόδιο, τουλάχιστον τρεις ή περισσότερους αν το απαιτεί το μήκος ή η δυσκολία του εμποδίου, ανάλογα με τη κρίση του υπεύθυνου ασφαλείας.
c. Οχήματα απεγκλωβισμού αντίστοιχα σε μέγεθος, τουλάχιστον, με τα αγωνιστικά, στην ευθύνη του υπεύθυνου ασφαλείας.
Μέτρα ασφαλείας στα trophy. Να κατατίθεται πλάνο ασφαλείας.
a. Να προβλέπεται αυτοκίνητο FIV, τετρακίνητο, με δυνατότητα προσέγγισης σε κάθε σημείο της διαδρομής και στα πιθανά σημεία διαφυγής.
b. Στα trophy και τα wild terrain ειδικά θα πρέπει να εφαρμόζεται αυστηρά το αρθρο 283 του τεχνικού κανονισμού περί ασφαλείας.
Μέτρα ασφαλείας στους αγώνες του πρωταθλήματος 4Χ4
a. Η διαδρομή ελέγχεται από υπεύθυνο ασφαλείας της ΕΘΕΑ.
b. Ένα ή δύο FIV με διασώστες.
c. Ένα αυτοκίνητο απεγκλωβισμού αντίστοιχα σε μέγεθος, τουλάχιστον, με τα αγωνιστικά, στην ευθύνη του υπεύθυνου ασφαλείας.
d. Ο αγώνας πρέπει να έχει υπεύθυνο ασφαλείας, που θα υποβάλει το σχέδιο ασφαλείας μαζί με τον ειδικό κανονισμό στην ΕΘΕΑ.
e. Υποχρεωτικές 2-3 μετρήσεις ταχύτητας στις απλές σε κάθε αγώνα.
f. Κρυφά ΣΕΔ για μέτρηση μέσης ταχύτητας στις απλές.
g. Εφόσον είναι δυνατό υποχρεωτικό το GPS
i. Να ελέγχεται μετά τον αγώνα για τις ταχύτητες
ii. Παραβάσεις
1. Πρώτη φορά αφαίρεση βαθμών και αποκλεισμός από το επόμενο αγώνα.
2. Δεύτερη αποκλεισμός από όλη τη χρονιά και παραπομπή στο πειθαρχικό της ΕΘΕΑ.

10. Επίσπευση του θέματος των ταυτοτήτων οχημάτων των αγώνων 4Χ4.
1. Οι συναντήσεις Σαββατοκύριακα δεν είναι εύκολο να γίνουν. Ορισμένες ημερομηνίες, τέσσερα το ελάχιστο το χρόνο, μεσοβδόμαδα, για όλους.
2. ΟΧΙ .ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΕΙ Η ΛΑΡΙΣΑ ΟΜΟΦΩΝΑ. Πληρώνουμε μια περιουσία για να ρθουμε στην Αθήνα και δε μπορείτε να κανονίσετε να κάνετε συνάντηση Κυριακή? Η άποψη προσβάλει όλη την επαρχία. 11.
2. Πρέπει να προχωρήσει το θέμα ένταξης στην ομοσπονδία για να εξασφαλισθεί η συμμετοχή των λεσχών στα έπαθλα του 2010. Οπότε οι προκηρύξεις πρέπει να ακολουθήσουν την ανακοίνωση της ομοσπονδίας. ΟΧΙ.Να μην είναι υποχρεωτική η ένταξη στην ομοσπονδία .Και αν τελικά το ψηφίσετε να δώσουμε 10 ετή προθεσμία στις λέσχες 4χ4 για να μπουν. Κανείς δε σκέφτεται το κόστος αλλαγής καταστατικών? Οι λέσχες δεν είναι κερδοσκοπικά σωματεία με κέρδη. Εάν θελαμε ομοσπονδία θα φτιάχναμε δικιά μας. Πως θα πετάξουμε από τους αγώνες τις λέσχες που δεν έχουν μπει στην ομοσπονδία? Αν δε κάνω λάθος μόνο ο Εβρος η Εκάλη και η Κω είναι στην ομοσπονδία .Ετσι θα κάνουμε αγωνες? Από τις 40 λέσχες μόνο 3?Συνάντηση τον Οκτώβρη στις 10-11 του μήνα με θέματα:
a. Συζήτηση προτάσεων για αλλαγές σε άρθρα κανονισμών για το 2010.
b. Ασφάλεια αγώνων για το 2010.
c. Προκήρυξη και πρόγραμμα αγώνων για το 2010.
d. Ορισμός 4 τακτικών συναντήσεων της επιτροπής μέσα στο 2010.
e.
f. Θέματα τα οποία θα προταθούν μέχρι τις 30/9/2009.
Ενημέρωση και εκπαίδευση στελεχών για τους αγώνες 4Χ4.
g. Κάθε λέσχη μπορεί να εκπαιδεύσει στελέχη αγώνων. Η επιτροπή είναι διατεθειμένη να βοηθήσει τις λέσχες που δεν έχουν εισηγητές. Παράλληλα να εξασφαλίσει το απαραίτητο υλικό.
Προσδιορισμός χρονικής διάρκειας των αγώνων Hellenic Rally Raid και 1ο Α-Adventure Marathon. Θα μιλήσει ο Γιώργος Παυλόπουλος με τους οργανωτές για να λυθεί το πρόβλημα.

6. Προσδιορισμός παραβόλου συμμετοχής για τους αγώνες του πρωταθλήματος. Να ζητηθεί από την επιτροπή να δοθούν διευκρινίσεις από τον διοργανωτή του Hellenic Rally Raid.

12. Oποιος αγώνας είναι εκτός προδιαγραφών μπορεί να μην μετρήσει στο πρωτάθλημα και να γίνει σαν φιλικός.

8.

9. Βαθμολογία και αποτελέσματα από το Πευκί, με βάση έναν αγώνα και όχι δύο για να ανακοινωθούν βαθμολογίες.

10. Οι βαθμολογίες θα ελεγχθούν από το Δημήτρη Σταθάκο, για δημοσίευση τους στο site της ΕΘΕΑ.ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ.Να σταλουν και σε άλλον για 2η γνώμη

11. Συμπλήρωση θεμάτων από τη συνάντηση της 1/4/2009.

12. Για το 2010 όλοι οι αγώνες του Πρωταθλήματος και των Κυπέλλων δεν θεωρούνται παιδιές. Θα υπάρξει πρόβλεψη για license προσαρμοσμένου τύπου για τους αγώνες του είδους.ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ.Οπως διαφωνούσαμε όταν το έπαθλο enduro έγινε πρωτάθλημα 4Χ4 χωρίς να μας ρωτήσει κανείς.
Θα επιβαρύνουμε τους αγωνιζόμενους με πολλαπλάσιο παράβολο. Γιατί? Παιδιές κάνουμε σε σχέση με τους υπόλοιπους αγώνες αυτοκινήτου.Με ΜΩΤ 35 χλμ και όχι 150 τι είναι? Είναι το ίδιο? Με 0 ταχύτητα στα trial τι είναι? Γιατί να πληρώνουμε αυξημένη licence? Είναι πιο επικίνδυνος ένας αγώνας trial από ένα ΡΑΛΛΥ ΙΧ?


Ολες βέβαια οι απόψεις μας επιρεάζονται από τη πλειοψηφία των οργανωτών και εκπροσώπων αγωνιζομένων
Το email της επιτροπής παραμένει στη διάθεσή σας epitropi4x4@4wd-hellas.gr

Μερικές απλές διευκρινήσεις και προσωπικές απόψεις

Στην τελευταία συνεδρίαση 8/7/09 δεν ήμουν στην Αθήνα και κακως αναφέρομαι στους παρόντες .

Δεν συμφωνώ με την επωνυμία ¨Επιτροπή Λάρισσας¨ επιτροπή είναι μια και τα μέλη προτεινουν και συζητουν τα θέματα που προκύπτουν. Στην συνέχεια την τελική απόφαση παίρνει η ΕΘ.Ε.Α. Η οποία στίς περισσότερες των περιπτώσεων δεν έχει αντίρηση.
Cage στην Κ2 . Σε θέματα ασφαλείας η ΕΘ.Ε.Α δεν κάνει εκπτώσεις οποτεδήποτε και αν προκύψει πρόβλημα.
Σχετικά με τα Σαββατοκύριακα δεν καταλαβαίνω γιατί προσβάλεσθαι οταν σας είπα οτι 7 στα 10 λείπω εκτός Αθηνών για επαγγελματικούς λόγους.
Σχετικά με την Ομοσπονδία είναι νωρίς να ανοίξουμε συζήτηση δεν γνωρίζουμε πως θα δουλεύει το σύστημα.
Σχετικά ,με το 1οA-Adventure Marathon εχω ήδη μιλήσει με τον Παυλόπουλο και θα ελλατωθούν τα χιλιόμετρα.
Οι βαθμολογίες εφόσον ελεγθούν απο τον Σταθάκο δεν χρειάζετε περεταίρω ελεγχος.
Στην αναβάθμηση των αγώνων σε πρωτάθλημα η απόφασις ηταν ομοφωνη απο την επιτροπή και είμαι σίγουρος οτι ετσι είναι.

Τα μέλη της Επιτροπής εχουν την πείρα να εκθέτουν τις απόψεις τους κατα την διάρκεια των συνεδριάσεων σχετικά με το συμφέρων των αγώνων γενικώτερα λαμβάνοντας υπόψιν πάντα τα θέματα ασφαλείας ασχετα αν επιβαρύνουν το κόστος των αγωνιζομένων ή των οργανωτών αντίστοιχα.
D.Papadimitriou
Posts: 46
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:33

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by D.Papadimitriou »

Ωραία αφού λοιπόν υπάρχουν ''οι εμείς'',υπάρχουν ''οι εσείς'' να φτιάξουμε και τους ''αυτούς''(οδηγοί-συνοδηγοί) και να μεγαλώσουμε το μπάχαλο. :evil:
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”