αν και ξεφευγω από το σκοπό αυτής της θεματικης ενότητας....
μολις γύρισα απο την αναβαση της Ριτσώνας , που πήγα για 2 φίλους αγωνιζόμενους. Στον τερματισμό κοίταζα τα cages . Επειδή ετοιμαζω το δικό μου και αυτή τη εβδομαδα εμαθα τον κανονισμό απέξω , μου εκανε εντύπωση ποσες παρατυπιες είχαν οι κατασκευες , σε σχεση με τον κανονισμό . Εννοείται ότι σαν μηχανικός θα εβαζα φαρδια πλατια την υπογραφή μου οτι η κατασκευή είναι στοιβαρή .
Ειμαι περίεργος να έβλεπα τι εχουν γραψει οι ΤΕ στις εκθεσεις τους .
Εκανα αυτή την εισαγωγή για να προτρεψω αυτούς απο το συναφι μας που ετοιμαζονται να φτιαξουν κλουβί , είτε το φτιαξουν μόνοι τους είτε τα φτιάξει καποιος Star εξατμισάς , να είναι απολυτα σύννομο με τον J 283. O κανονισμός αυτός είναι μεταφραση του επίσημου της FIA και εχει γραφτεί από αριστους επαγγελματίες . Επιτρεπει πολλούς αφαιρούμενους συνδέσμους/ενισχύσεις, ώστε να ελαχιστοποιήσει τα κολλήματα μεσα στο αυτοκίνητο , που δεν μπορούν να είναι αψογα. Ακόμα και ...Τιραμόλα να είναι ο τεχνίτης δεν μπορεί να πετύχει καλές ραφές μεσα στο αυτοκίνητο ξαπλωμενος ή διπλωμενος στα δύο. Οι σύννομες κατασκευές απαλλασσουν και εμας και τους ΤΕ από τα παζάρια πρίν από τον αγώνα και κοστίζουν ακριβώς το ίδιο με τις προβληματικές.
Γινεται κουβεντα , παραπανω για Roll Bar στα ανοιχτα αυτοκίνητα.
Εγώ επισημαίνω , οτι η πιό επικίνδυνη περιοχή σε τουμπαρισμα είναι το παρμπρίζ. Επειδή το μπροστινό μισό του αυτοκινήτου είναι βαρύτερο , ολη την καταπόνηση παίρνει το τζαμι και το λεπτό πλαίσιο ( βλ. σκιτσο του Σταθη , παραπανω. ) Οταν σπασει το τζαμι η ροπή αδρανειας του πλαισίου είναι περίπου μηδενική και τα κεφαλια του πληρώματος είναι εκτεθειμένα . Σε πολλαπλές τούμπες ( εχω πικρή πείρα ) το κεφαλι μαζί με το κρανος ειναι τελείως απροστατευτο.
Προτείνω λοιπόν στα ανοιχτα αυτοκίνητα , οχι μόνο Roll bar ( στο κατω-κατω το εργοστασιακό τοξύλιο κατι κανει ) αλλα ολόκληρο cage για να προστατευτεί χώρος του πληρώματος . Οταν ρολλαρετε ενα γκρεμό προς τα κατω δεν εχετε κανει συμβόλαιο οτι το εδαφος θα είναι ομαλό. Υπαρχουν και βραχοι που εξεχουν. Και μπορεί να τύχει ο βραχος να 'ταιριάξει' ακριβώς εκεί που καθεται το πλήρωμα.....η συνέχεια είναι ανατριχιαστική.
Το κρανος !! Σε μία τούμπα τα κεφαλια του πληρώματος τρακαρουν μεταξύ τους , στα τζάμια και στο πλαίσιο του αυτοκινήτου. Τα καρούμπαλα είναι προγραμματισμενα , στην πιό ευνοική περίπτωση. Αλλα αν φερετε 3 τούμπες ή 10...
Φορατε ΠΑΝΤΑ κράνος στο Rally Raid και ας μήν είναι υποχρεωτικό. Είναι η ελαχιστη και φτηνότερη προφύλαξη !!
Συστασεις καλοπροαίρετες , απο εναν παθόντα , Ευτυχώς είχα παρει τα μετρα μου . Γιαυτό μπορώ και γραφω τώρα!!
Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
τα μπινελίκια τους, που στο έχουνε πει πέντε φορες και εσύ "κράτησες" καλή σημείωση........manos wrote:Ειμαι περίεργος να έβλεπα τι εχουν γραψει οι ΤΕ στις εκθεσεις τους .
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Πιστευω πως αν επιβαλλεις οριο σε ολο τον αγωνα δεν αλλαζει κατι...
1ον: βοηθας τα αργα πληρωματα(πραγμα που δεν βρισκω δικαιο)
2ον:σπρωχνεις τον οδηγο να παει ακομα πιο γρηγορα στα δυσκολα κομματια που ενδεχομενως να μην εχουν περιορισμο,ετσι ωστε να προλαβει να μαζεψει χρονο
3ο:πιστευεις πως αν πεσω πανω σου με το landrover θα σε σωσουν τα 20χλμ διαφορα?μπορω να φυγω στον γκρεμο και με 40....μπορω να τουμπαρω και με 70 ....μπορω να κανω μετωπικη με 30....
ενα γενικο οριο δεν μου εξασφαλιζει τιποτα
παντα υπαρχει το απροσμενο σε αυτους τους αγωνες και παντα θα υπαρχει....
και πως θα περιορισουμε τον καγκουρα που παει στον αγωνα για να το περασει καλα και να παει ταπα?εγω θα τον ξεκιναγα με καποια λεπτα ποινη στον επομενο...π.χ...αν το ξανακανε?ξανα ποινη......κανεις δεν θελει να ξεκιναει αγωνα εχοντας σιγουρα χασει....
1ον: βοηθας τα αργα πληρωματα(πραγμα που δεν βρισκω δικαιο)
2ον:σπρωχνεις τον οδηγο να παει ακομα πιο γρηγορα στα δυσκολα κομματια που ενδεχομενως να μην εχουν περιορισμο,ετσι ωστε να προλαβει να μαζεψει χρονο
3ο:πιστευεις πως αν πεσω πανω σου με το landrover θα σε σωσουν τα 20χλμ διαφορα?μπορω να φυγω στον γκρεμο και με 40....μπορω να τουμπαρω και με 70 ....μπορω να κανω μετωπικη με 30....
ενα γενικο οριο δεν μου εξασφαλιζει τιποτα
παντα υπαρχει το απροσμενο σε αυτους τους αγωνες και παντα θα υπαρχει....
και πως θα περιορισουμε τον καγκουρα που παει στον αγωνα για να το περασει καλα και να παει ταπα?εγω θα τον ξεκιναγα με καποια λεπτα ποινη στον επομενο...π.χ...αν το ξανακανε?ξανα ποινη......κανεις δεν θελει να ξεκιναει αγωνα εχοντας σιγουρα χασει....
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
+1000.... Αν ηξερες τι εχω ακουσει απο "επαγγελματιες" αυτες τις μερες για τα roll bar....!!!manos wrote:....Επειδή ετοιμαζω το δικό μου και αυτή τη εβδομαδα εμαθα τον κανονισμό απέξω , μου εκανε εντύπωση ποσες παρατυπιες είχαν οι κατασκευες , σε σχεση με τον κανονισμό ....
Εκανα αυτή την εισαγωγή για να προτρεψω αυτούς απο το συναφι μας που ετοιμαζονται να φτιαξουν κλουβί , είτε το φτιαξουν μόνοι τους είτε τα φτιάξει καποιος Star εξατμισάς , να είναι απολυτα σύννομο με τον J 283. .....
Oσο για το αλλο που λες, καλα ειναι τα μετρα ασφαλειας αλλα μια τα οικονομικα που δεν πανε καλα κ μια η καθημερινη χρηση του αυτοκινητου ειναι οπως κ να το κανουμε ανασταλτικοι παραγοντες.....
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Σουλα αυτο με τα ορια το σκεφτομασταν κι εμεις κυριως γιατι αν ειναι σε μεγαλα κομματια προκαλουν εκνευρισμο κ οτιδηποτε κατω απο 30 δεν παλευεται με τπτ!souki wrote:Πιστευω πως αν επιβαλλεις οριο σε ολο τον αγωνα δεν αλλαζει κατι...
1ον: βοηθας τα αργα πληρωματα(πραγμα που δεν βρισκω δικαιο)
2ον:σπρωχνεις τον οδηγο να παει ακομα πιο γρηγορα στα δυσκολα κομματια που ενδεχομενως να μην εχουν περιορισμο,ετσι ωστε να προλαβει να μαζεψει χρονο
3ο:πιστευεις πως αν πεσω πανω σου με το landrover θα σε σωσουν τα 20χλμ διαφορα?μπορω να φυγω στον γκρεμο και με 40....μπορω να τουμπαρω και με 70 ....μπορω να κανω μετωπικη με 30....
ενα γενικο οριο δεν μου εξασφαλιζει τιποτα
παντα υπαρχει το απροσμενο σε αυτους τους αγωνες και παντα θα υπαρχει....
και πως θα περιορισουμε τον καγκουρα που παει στον αγωνα για να το περασει καλα και να παει ταπα?εγω θα τον ξεκιναγα με καποια λεπτα ποινη στον επομενο...π.χ...αν το ξανακανε?ξανα ποινη......κανεις δεν θελει να ξεκιναει αγωνα εχοντας σιγουρα χασει....
Το μονο καλο ειναι οτι στα σημεια που ειναι "επικηνδυνα", "περιοριζουνε" αυτον που δεν φοβαται να φυγει στο γκρεμο κ εξισωνουνε το παιχνιδι στα πλαισια της λογικης!!
Οσο για τον καγκουρα που θελει να παει ταπα νομιζω οτι αδιαφορει γενικα για τα ορια κ τις ποινες... αποψη μου βεβαια....
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Να σας πω μερικά πράγματα για τα όρια ταχύτητας για να έχουμε μια βάση για συζήτηση.
Υπάρχουν δύο ειδών όρια. Αυτά που αφορούν την ασφάλεια των αγωνιζόμενων και αυτά που αφορούν την ασφάλεια και την «ησυχία – ηρεμία» των τρίτων.
Τα πρώτα μπαίνουν σε σημεία – περιοχές που υπάρχει κίνδυνος για τους αγωνιζόμενους και πρέπει να διαφέρουν ανάλογα με την κατηγορία και τα μέτρα ασφαλείας που έχουν τα αυτοκίνητα. Για να μπουν σωστά πρέπει ο οργανωτής να φτιάχνει τουλίπα τόσο στην αρχή της περιοχής όσο και στο τέλος για να είναι ξεκάθαρο το κομμάτι για το οποίο ισχύουν και για να μην υποχρεώνουν τα πληρώματα να πηγαίνουν αργά για μεγάλα διαστήματα χωρίς λόγο. Ένα πρόβλημα που εντοπίζεται εδώ, είναι κομμάτια μεγάλα, ας πούμε 1,5 χλμ, στα οποία έχουμε 2-3 επικίνδυνα τοπικά σημεία. Εδώ άλλος οργανωτής μπορεί να θεωρήσει ότι όλο το κομμάτι είναι επικίνδυνο και να το βάλει όλο με περιορισμό και να ξεμπερδεύει, ενώ ένας άλλος οργανωτής να φτιάξει 2-3 τουλίπες μικρές και να βάλει μόνο σε αυτές.
Τα δεύτερα τώρα, μπαίνουν για όλους τους αγωνιζόμενους και αφορούν την ασφάλεια και την «τάξη» σε περιοχές που υπάρχουν ή κυκλοφορούν και άλλοι. Εδώ έχουμε αρκετές περιπτώσεις. Για χωριά, συνοικισμούς κλπ δεν το συζητάω, είναι ξεκάθαρη περίπτωση. Για την άσφαλτο θα πρέπει να ισχύει ο ΚΟΚ . Επειδή όμως τα όρια αυτά δεν είναι πάντα ξεκάθαρα, πρέπει ο οργανωτής να ορίζει στο R.B. ξεκάθαρα το όριο και να το ελέγχει για να «συμμαζέψουμε» τους άτακτους και για να παίζεται το παιχνίδι στο χώμα. Δεν μπορεί να περιμένει κάποιος να μαζέψει το καπέλο του στη άσφαλτο. Ένα μέρος του ναι αλλά με μέτρο. Μια άλλη περίπτωση είναι τα απομονωμένα σπίτια και εξοχικά, οι στάνες, τα μοναστήρια, τα χωράφια κλπ. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να υπάρχει τοπικός περιορισμός, τόσο για την ασφάλεια όσο και για την ηρεμία των ανθρώπων που μπορεί να υπάρχουν εκεί. Και σεις να ήσασταν στη θέση τους θα αγανακτούσατε αν για 2 ώρες μερικοί τρελοί (για να το πω κόσμια) περνούσαν δίπλα σας και σας σκόνιζαν, σας ξεκούφαιναν, τρόμαζαν τα παιδιά και τα ζώα σας, πατούσαν τις σωλήνες σας κλπ. Πολλοί από σας έχουν τύχει σε περιπτώσεις που μας έκλεισαν το δρόμο με αγροτικά, με τρακτέρ, με βράχια γιατί κάποιοι αγανάκτησαν. Αν το όριο ισχύει για όλους, τότε όλοι θα το σεβαστούν. Αν το αφήσουμε στη κρίση του καθενός τότε δεν το σέβεται, σχεδόν, κανένας.
Τέλος, συζητείται και το γενικό όριο της μέγιστης ταχύτητας. Εδώ πρέπει να δούμε τι θα ισχύσει για τις περιοχές που δεν έχουν τα παραπάνω προβλήματα και δεν έχουν συγκεκριμένα όρια. Τι λέμε σε κάποιον σε μια «ασφαλή» αλλά ανοικτή στη κυκλοφορία φλαταδούρα? Πάς με όσα θές? Πας με τον ΚΟΚ? Ισχύει το ίδιο για όλες τις κατηγορίες?
Όπως έχω ξαναπεί, για να γίνουν σωστά όλα τα παραπάνω και να ευχαριστιόμαστε τον αγώνα, πρέπει να γίνει πολύ δουλειά από τους οργανωτές πριν από κάθε αγώνα. Από το σχεδιασμό της διαδρομής μέχρι τις τουλίπες, τα όρια, τον σωστό υπολογισμό της ΜΩΤ κλπ. Πιστεύω ότι όλοι οι οργανωτές θα το καταλάβουν και θα το κάνουν. Εμείς σαν επιτροπή θα ήμαστε δίπλα τους να τους εξηγήσουμε και να βοηθήσουμε.
Υπάρχουν δύο ειδών όρια. Αυτά που αφορούν την ασφάλεια των αγωνιζόμενων και αυτά που αφορούν την ασφάλεια και την «ησυχία – ηρεμία» των τρίτων.
Τα πρώτα μπαίνουν σε σημεία – περιοχές που υπάρχει κίνδυνος για τους αγωνιζόμενους και πρέπει να διαφέρουν ανάλογα με την κατηγορία και τα μέτρα ασφαλείας που έχουν τα αυτοκίνητα. Για να μπουν σωστά πρέπει ο οργανωτής να φτιάχνει τουλίπα τόσο στην αρχή της περιοχής όσο και στο τέλος για να είναι ξεκάθαρο το κομμάτι για το οποίο ισχύουν και για να μην υποχρεώνουν τα πληρώματα να πηγαίνουν αργά για μεγάλα διαστήματα χωρίς λόγο. Ένα πρόβλημα που εντοπίζεται εδώ, είναι κομμάτια μεγάλα, ας πούμε 1,5 χλμ, στα οποία έχουμε 2-3 επικίνδυνα τοπικά σημεία. Εδώ άλλος οργανωτής μπορεί να θεωρήσει ότι όλο το κομμάτι είναι επικίνδυνο και να το βάλει όλο με περιορισμό και να ξεμπερδεύει, ενώ ένας άλλος οργανωτής να φτιάξει 2-3 τουλίπες μικρές και να βάλει μόνο σε αυτές.
Τα δεύτερα τώρα, μπαίνουν για όλους τους αγωνιζόμενους και αφορούν την ασφάλεια και την «τάξη» σε περιοχές που υπάρχουν ή κυκλοφορούν και άλλοι. Εδώ έχουμε αρκετές περιπτώσεις. Για χωριά, συνοικισμούς κλπ δεν το συζητάω, είναι ξεκάθαρη περίπτωση. Για την άσφαλτο θα πρέπει να ισχύει ο ΚΟΚ . Επειδή όμως τα όρια αυτά δεν είναι πάντα ξεκάθαρα, πρέπει ο οργανωτής να ορίζει στο R.B. ξεκάθαρα το όριο και να το ελέγχει για να «συμμαζέψουμε» τους άτακτους και για να παίζεται το παιχνίδι στο χώμα. Δεν μπορεί να περιμένει κάποιος να μαζέψει το καπέλο του στη άσφαλτο. Ένα μέρος του ναι αλλά με μέτρο. Μια άλλη περίπτωση είναι τα απομονωμένα σπίτια και εξοχικά, οι στάνες, τα μοναστήρια, τα χωράφια κλπ. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να υπάρχει τοπικός περιορισμός, τόσο για την ασφάλεια όσο και για την ηρεμία των ανθρώπων που μπορεί να υπάρχουν εκεί. Και σεις να ήσασταν στη θέση τους θα αγανακτούσατε αν για 2 ώρες μερικοί τρελοί (για να το πω κόσμια) περνούσαν δίπλα σας και σας σκόνιζαν, σας ξεκούφαιναν, τρόμαζαν τα παιδιά και τα ζώα σας, πατούσαν τις σωλήνες σας κλπ. Πολλοί από σας έχουν τύχει σε περιπτώσεις που μας έκλεισαν το δρόμο με αγροτικά, με τρακτέρ, με βράχια γιατί κάποιοι αγανάκτησαν. Αν το όριο ισχύει για όλους, τότε όλοι θα το σεβαστούν. Αν το αφήσουμε στη κρίση του καθενός τότε δεν το σέβεται, σχεδόν, κανένας.
Τέλος, συζητείται και το γενικό όριο της μέγιστης ταχύτητας. Εδώ πρέπει να δούμε τι θα ισχύσει για τις περιοχές που δεν έχουν τα παραπάνω προβλήματα και δεν έχουν συγκεκριμένα όρια. Τι λέμε σε κάποιον σε μια «ασφαλή» αλλά ανοικτή στη κυκλοφορία φλαταδούρα? Πάς με όσα θές? Πας με τον ΚΟΚ? Ισχύει το ίδιο για όλες τις κατηγορίες?
Όπως έχω ξαναπεί, για να γίνουν σωστά όλα τα παραπάνω και να ευχαριστιόμαστε τον αγώνα, πρέπει να γίνει πολύ δουλειά από τους οργανωτές πριν από κάθε αγώνα. Από το σχεδιασμό της διαδρομής μέχρι τις τουλίπες, τα όρια, τον σωστό υπολογισμό της ΜΩΤ κλπ. Πιστεύω ότι όλοι οι οργανωτές θα το καταλάβουν και θα το κάνουν. Εμείς σαν επιτροπή θα ήμαστε δίπλα τους να τους εξηγήσουμε και να βοηθήσουμε.
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Καλησπέρα. Για τα όρια ταχύτητας στην άσφαλτο καλό θα ήταν να γράφονται πάνω στο roadbook γιατί είναι δύσκολο μέσα στον αγώνα να ξεχωρίσεις αν ένας δρόμος έχει όριο 70 ή 50 χλμ/ώρα. Πολλές φορές κινούμαστε με 40 σε δρόμο που το όριο μπορεί να ήταν και 70 μόνο και μόνο με το φόβο της ποινής. Αν το όριο ενός δρόμου είναι πχ τα 50 είναι δύσκολο να πηγαίνεις με ακριβώς 50 και έτσι κρατάς την ταχύτητα σου με -10 για να μην υπερβαίνεις το όριο .
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
http://www.laskari.gr/
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Προσωπικά φοραγα πάντα και θα φοράω ΑΛΛΑ.manos wrote: Φορατε ΠΑΝΤΑ κράνος στο Rally Raid και ας μήν είναι υποχρεωτικό. Είναι η ελαχιστη και φτηνότερη προφύλαξη !!
Νομίζω οτι θα πρέπει να είναι στην ευχέρεια του οργανωτή να το απαιτήσει ή όχι.
Ειδικά στη Ζ0 και Ζ3 το θεωρώ περιττό αφού οι κατηγορίες παίζουν ποιό πολύ με την πλοήγηση και όχι με την ταχύτητα.
Για την Ζ2 θεωρώ οτι είναι πολύ καλό και μακάρι όλοι να φοράγανε συνέχεια αλλά σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να κάνουν περισσότερο κακό απο ότι καλό.
Πχ στον 24ωρο ή και ακόμη σε έναν 350 αν δεν είναι σωστό κράνος και δεν έχει και κάποια υποστήριξη λαιμού θα κουράσει σε επικίνδυνο βαθμό!
Πόσοι απο αυτούς που θα συμμετάσχουν σε αυτή την κατηγορία θα μπορούσαν να έχουν το σωστό εξοπλισμό και δεν θα έσκαγαν μύτη με το Fullface (ορατότητα??)της μηχανής?
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Πάντος εγώ άν ξανατρέξω θα είμαι αυτό που λέτε... κάγκουρας!
Σιγά μήν κάτσουμε να πεθάνουμε εμείς και να σπάμε τα νεύρα μας με τα 30 χιλιόμετρα όριο και τα 70 - 80 χιλ. τελική! Στο κάτω - κάτω για να οδηγήσουμε γρήγορα και να εκτονοθούμε τρέχουμε σε αγώνες, όχι για να πηγαίνουμε σε εκδρομικούς ρυθμούς! Βρε θα περάσουμε και τον πλοηγό, θα φτάσουμε πρώτοι στον τερματισμό και άν θέλετε μήν μας δίνετε κύπελο! Θα έχουμε φέρει απο το Jumbo τα δικά μας!
Υ.Γ. Μπορεί να ακούγομαι λάθος σε μερικούς (Dista), αλλά έτσι είναι ρε παιδιά... πάει το παιχνίδι, το χαλάτε! Δέν λέγεται αγώνας μετά... κυνήγι θήσαυρου λέγετε! Έμ και τα αυτοκίνητα πιο ασφαλή, έμ και πιο χαμηλές ταχήτητες! Απο την μιά μέρα στην άλλη γίναμε "μοδήστρες"!




Υ.Γ. Μπορεί να ακούγομαι λάθος σε μερικούς (Dista), αλλά έτσι είναι ρε παιδιά... πάει το παιχνίδι, το χαλάτε! Δέν λέγεται αγώνας μετά... κυνήγι θήσαυρου λέγετε! Έμ και τα αυτοκίνητα πιο ασφαλή, έμ και πιο χαμηλές ταχήτητες! Απο την μιά μέρα στην άλλη γίναμε "μοδήστρες"!

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Σταύρο μου, δέν το ήξερα. Τώρα το έμαθα και αντιδρώ έντονα σε αυτό! Για την άσφαλτο που συζητάτε, τα όρια στους Ελληνικούς δρόμους είναι παράλογα χαμηλά και αυτό το ξέρουν και οι πέτρες. Κανείς δεν τα τηρεί! Δηλαδί πηγαίνοντας προς τον αγώνα θα πηγαίνω πιο γρήγορα απο ότι θα πηγαίνω στον ίδιο τον αγώνα? Στην Χαλκίδα φάγαμε τις μούντζες του αιώνα! Μας προσπερνάγαν οι νταλίκες και αναγκαστικά πηγαίναμε με αλαρμ ανοιχτά! Το ίδιο και σε όλα τα άλλα κομάτια ασφάλτου που υπήρχε όριο. Το να πηγαίνεις αργά είναι το ίδιο επικίνδηνο με το να πηγαίνεις γρήγορα. Άνετα ένας αφυρημένος, ή αυτός που έρχεται γρήγορα και σε συναντάει μέσα στην στροφή, μπορεί να σου πέσει απο πίσω ή να βγεί στο αντίθετο και να προκαλέσει ατύχημα για να σε αποφύγει! Έτσι δέν είναι?stavrosd wrote: Όχι δε μας χτύπησε κανένας κεραυνός![]()
![]()
Απλά εφαρμόστηκε στο Ναύπλιο και συζητιέται και ατα trail Ridehttp://www.offroadteam.gr/index.php?opt ... =13&id=834
Η λογική πίσω απο αυτό είναι οτι κινούμαστε σε ανοιχτούς στην κυκλοφορία δρόμους.
Last edited by Pet4x4 on Mon Mar 29, 2010 00:04, edited 1 time in total.