ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Κώστα
και τα υπόλοιπα σώζουν ζωές. Ιδίως σε αγώνες που δε γίνονται σε περιορισμένο χώρο. Ποιός όμως τα υπολογίζει; Κάναμε θέμα μόνο το cage και παραμελούμε τα υπόλοιπα σε βαθμό επικίνδυνο.
Αλήθεια, τί κράνος φοράς; Για αυτοκίνητο ή για μοτοσικλέτα; Τί προδιαγραφών;
Προσέχεις να μην έχεις πιεί πριν μπεις στον αγώνα; Την προηγούμενη;
Κοιτάς αν υπάρχει ασθενοφόρο κοντά στον αγώνα; Αν ο οργανωτής έχει πρόσβαση στα επικίνδυνα σημεία;
Η ασφάλεια είναι ένα πολύπλοκο θέμα, που αναφέρεσαι μόνο στο έναν του παράγοντα. Οι υπόλοιποι;
και τα υπόλοιπα σώζουν ζωές. Ιδίως σε αγώνες που δε γίνονται σε περιορισμένο χώρο. Ποιός όμως τα υπολογίζει; Κάναμε θέμα μόνο το cage και παραμελούμε τα υπόλοιπα σε βαθμό επικίνδυνο.
Αλήθεια, τί κράνος φοράς; Για αυτοκίνητο ή για μοτοσικλέτα; Τί προδιαγραφών;
Προσέχεις να μην έχεις πιεί πριν μπεις στον αγώνα; Την προηγούμενη;
Κοιτάς αν υπάρχει ασθενοφόρο κοντά στον αγώνα; Αν ο οργανωτής έχει πρόσβαση στα επικίνδυνα σημεία;
Η ασφάλεια είναι ένα πολύπλοκο θέμα, που αναφέρεσαι μόνο στο έναν του παράγοντα. Οι υπόλοιποι;
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Νομιζω πως η αληθεια ειναι καπου στην μεση.Και τα παραδειγματα ειναι λιγο ατυχη,και εξηγω:Απο την μια ο φιλος με τους αγωνες trail, η τουμπα παραμονευει με το που ξεκινας το τερραιν,γι αυτο ειναι συνηθες φαινομενο, και η φωτο του φιλου με το αγωνιστικο rally 106.Οι ταχυτητες που επιασε το 106 και εφυγε απο το δρομο δεν νομιζω κανενα 4χ4 ουτε και σε αγωνες rally raid να τις πιανει.Οσο για τους αγωνες 4χ4 τυπου 24Ωρου οι πιθανοτητες τουμπας πιστευω οτι ειναι υπαρκτες μονο σε περιπτωση πτωσης σε γκρεμο.Και αν μιλαμε ετσι γενικα εχω δει φιλων αυτοκινητα να τουμπαρουν μπροστα μου απο βολτα στον Ταυγετο και να τα ξανα γυρναμε και να φευγουν χωρις το παραμικρο προβλημα.Τωρα απο ταχυτητες προσκρουσης πιστευω πως πανω απο 60-70 χλιομετρα αποκλειεται να εχουμε.Και μιλαω για τον πιο θερμοαιμο οδηγο.Ποιος ειναι αυτος που γεμιζει τριτες σε εναν 24ωρο;Και μιλαω συνεχεια οχι για λιγα μετρα.Πιστευω λοιπον οτι το roll cage για τις ταχυτητες ενος τετοιου αγωνα δεν ειναι απαραιτητο.Ειναι ενα παραπανω μετρο ασφαλειας αλλα οχι απαραιτητο.Για πιο λογο θα πρεπει ολοι ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ, να εχουν ενα αγωνιστικο αυτοκινητο.Νομιζα πως η φιλοσοφια αυτων των αγωνων ειναι να μπεις και να δοκιμασεις.Και δεν με προβληματιζει το τρυπημα του ταμπλο οσο η νομιμοτητα του αυτοκινητου, στο οποιο απογορευεται roll gage σε αυτοκινητο καθημερινης κυκλοφοριας.Ακομα και αυτοι που ειναι οι πιο θερμοι υποστηρικτες αυτων των αγωνων ξεκινησαν με νοικιαρικο....mbg wrote:Δυστυχως φιλε Σταθη δεν το λεω για αστειο. Προσπαθω σατυριζοντας να δειξω το μεγεθος του λαθους με τα ημιμετρα στα μεσα ασφαλειας. Και για να καταλαβεις τον λογο της επιμονης μου μπες στο YOUTUBE χτυπα kanimas(αγγλικα) και θαυμασε 7 υπεροχες τουμπες που εκανα στο trophy του Εβρου. Η ταχυτητα μου εκεινη την στιγμη πρεπει να ειναι 4.5 χλμ. Το κλουβι στραβωσε σε δυο σημεια ελαφρως. Ευτυχως που στραβωσε αυτο και οχι το κεφαλι μου και της κυρα Δημητρας(συνοδηγος και συζυγος). Και αντε συζυγο βρισκεις αλλη. Καλο συνοδηγο που να βρεις την σημερον ημερα.friar wrote:Κώστα καλέ μου φίλε
ξέρω ότι το λές για αστείο αλλά ούτε για αστείο δεν μιλάμε έτσι
Είναι αλήθεια ότι τα λεφτά δεν μας περισσεύουν αλλά ούτε οι φίλοι μας περισσεύουν
Δεν θέλω να δω κανένα να κτυπάει ούτε το μικρό του δακτυλάκι
κσι τέτοιες κουβέντες αγάπη μου ούτε για αστείο δεν θέλω να ξανακούσω
ούτε και να δω τους φίλους μου να κλαίνε, εντάξει???
επαναλαμβάνω
καταλαβαίνω ότι το κάνεις για αστείο αλλά ούτε για αστείο δεν μιλάμε έτσι
και τέτοιες φωτό να τις βλέπουμε για να καταλαβαίνουμε
και για να θυμόμαστε ότι η χαρά πάει χέρι χέρι με την λύπη.
Δεν εχω κανενα λογο να κινδυνολογησω. Δεν εχω και κανενα λογο να αντιπαρατιθεμαι και να δημιουργω εντασεις. Ισως με λιγη διαιτα και ενα κλουβι στο αυτοκινητο προλαβω να παρω συνταξη.ΚΑΛΟ ΕΕΕΕΕ!!!!![]()
![]()
![]()
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Φίλε μου θα διαφωνήσω.JOHNVOR wrote:Οι ταχυτητες που επιασε το 106 και εφυγε απο το δρομο δεν νομιζω κανενα 4χ4 ουτε και σε αγωνες rally raid να τις πιανει.Οσο για τους αγωνες 4χ4 τυπου 24Ωρου οι πιθανοτητες τουμπας πιστευω οτι ειναι υπαρκτες μονο σε περιπτωση πτωσης σε γκρεμο.Και αν μιλαμε ετσι γενικα εχω δει φιλων αυτοκινητα να τουμπαρουν μπροστα μου απο βολτα στον Ταυγετο και να τα ξανα γυρναμε και να φευγουν χωρις το παραμικρο προβλημα.Τωρα απο ταχυτητες προσκρουσης πιστευω πως πανω απο 60-70 χλιομετρα αποκλειεται να εχουμε.Και μιλαω για τον πιο θερμοαιμο οδηγο.Ποιος ειναι αυτος που γεμιζει τριτες σε εναν 24ωρο;Και μιλαω συνεχεια οχι για λιγα μετρα.
1ον αν τουμπάρεις σε γκρεμό η βαρύτητα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και τα 4χ4 που πολλά ξεπερνούν τους 2 τόνους θα πάθουν χειρότερα απο το 106
2ον πέρσι στο 24ωρο παρακαλώ, υπήρξαν οδηγοί που σε πολύ χειρότερο τερέν από αυτό που έτρεξε το 106 βγάλαν 65χλμ ΜΩΤ

3ον εγώ με τον κουβά και κινούμαι πολύ συχνά με ταχύτητες άνω των 60 και όχι σε φλαταδούρες

Στους αγώνες όπως είναι τώρα το roll cage ή τουλάχιστον ένα roll bar με ζώνες καθίσματα και κράνοι είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ!
Αν αλλάξουν οι παράμετροι των αγώνων τότε το συζητάμε.
Δημητριάδης Σταύρος
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
( Ομιλω ως αγωνιζομενος - του κ$%^υ - στον περισνο 24ωρο )
Οπως επεισεις υπηρξαν αγωνιζομενοι που παρα το οτι επι 3 τουλιπες που ηταν ευθεια και κανονικά δε επρεπε να υπαρχουν εγραφαν προσωχι sos αριστερη σε αρδρευτικο καναλι στην εξοδο ( την θυμαστε??? ευθεια κανα χλμ και μετα αριστερη με τσιμεντενι αρδρευτικο στιν αποξω ) πηγαιναν σε ολη την ευθυα αερα πατερα ( οντως ) και μετα σιγα μην καταφερναν να στριψουν με την ( μοσχοποδιτικη αν θυμαμαι καλα ) μερεντα που ειχε...
Ε συγνωμη δηλ. αλλα αν ανα 200 μετρα επι 1 χλμ σου εχει τουλιπα προσοχη η στροφη SOS ποιος φταιει μετα???
Το αρδευτικο καναλι??
και μιλαω για το συγκεκριμενο σημειο, οχι για οσους πηγαν δεξια αριστερα στα χωραφια
μιλαω για το συγκεκριμενο γιατι ( μαζι με ενα αλλο πολυ πιο μετα με "συσταση ΣΟΣ γκρεμος" ) ειχε 5 SOS πριν..
τι θελω να πω
οτι μετρα ασφαλειας και να εχεις καπου πρεπει να υπαρχει και η κοινη λογικη..
μια που το εφερε η κουβεντα...
καλα τα μετρα ασφαλειας κλουβια κρανη κ.λ.π. κ.λ.π.
ποσα αυτοκινητα ομως ειναι μηχανολογικα ασφαλη??? μεταξυ μας τωρα..
σε ποσα η ηλεκτρολογική εγκατασταση ειναι οπως πρεπει μην γινει μπουρλοτο??
και μη μου πειτε "ο ΤΕ" γιατι ουτε τζογομετρο εχει ουτε φρενομετρο...
και δε μιλαω για κατι που θα μεινεται επιτοπου πχ μοτερ
μιλαω για κατι που μπορει να σας βγαλει ξαφνικά εκτός πορειας..
καλα τα παθητικα μετρα ασφαλειας που σαφως και να υπαρχουν αλλα ειναι ΜΟΝΟ αυτα??
Οπως επεισεις υπηρξαν αγωνιζομενοι που παρα το οτι επι 3 τουλιπες που ηταν ευθεια και κανονικά δε επρεπε να υπαρχουν εγραφαν προσωχι sos αριστερη σε αρδρευτικο καναλι στην εξοδο ( την θυμαστε??? ευθεια κανα χλμ και μετα αριστερη με τσιμεντενι αρδρευτικο στιν αποξω ) πηγαιναν σε ολη την ευθυα αερα πατερα ( οντως ) και μετα σιγα μην καταφερναν να στριψουν με την ( μοσχοποδιτικη αν θυμαμαι καλα ) μερεντα που ειχε...
Ε συγνωμη δηλ. αλλα αν ανα 200 μετρα επι 1 χλμ σου εχει τουλιπα προσοχη η στροφη SOS ποιος φταιει μετα???
Το αρδευτικο καναλι??
και μιλαω για το συγκεκριμενο σημειο, οχι για οσους πηγαν δεξια αριστερα στα χωραφια
μιλαω για το συγκεκριμενο γιατι ( μαζι με ενα αλλο πολυ πιο μετα με "συσταση ΣΟΣ γκρεμος" ) ειχε 5 SOS πριν..
τι θελω να πω
οτι μετρα ασφαλειας και να εχεις καπου πρεπει να υπαρχει και η κοινη λογικη..
μια που το εφερε η κουβεντα...
καλα τα μετρα ασφαλειας κλουβια κρανη κ.λ.π. κ.λ.π.
ποσα αυτοκινητα ομως ειναι μηχανολογικα ασφαλη??? μεταξυ μας τωρα..
σε ποσα η ηλεκτρολογική εγκατασταση ειναι οπως πρεπει μην γινει μπουρλοτο??
και μη μου πειτε "ο ΤΕ" γιατι ουτε τζογομετρο εχει ουτε φρενομετρο...
και δε μιλαω για κατι που θα μεινεται επιτοπου πχ μοτερ
μιλαω για κατι που μπορει να σας βγαλει ξαφνικά εκτός πορειας..
καλα τα παθητικα μετρα ασφαλειας που σαφως και να υπαρχουν αλλα ειναι ΜΟΝΟ αυτα??
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Σταυρο μου επουδενι δεν θελω να δημιουργησω καποια αντιπαραθεση μαζι σου.Απο οτι διαβαζω εισαι ενας πολυ γρηγορος οδηγος και καταφερνεις να φερνεις το jimny μπροστα απο ποιο γρηγορα αυτοκινητα.Το γεγονος οτι καποιοι οδηγοι επιασαν 65 χλμ μεση ωριαια,δεν σημαινει οτι σε καποια κομματια περασαν τα 100 χλμ πχ.Απλα ο ρυθμος τους ηταν πολυ σβελτος,πραγμα οχι ευκολο,και δεν επεσαν χαμηλα σε ταχυτητες.Βεβαια σε αναβαση αν μιλησεις για 65 χλμ μεση ωριαια θα γελανε ετσι;stavrosd wrote:Φίλε μου θα διαφωνήσω.JOHNVOR wrote:Οι ταχυτητες που επιασε το 106 και εφυγε απο το δρομο δεν νομιζω κανενα 4χ4 ουτε και σε αγωνες rally raid να τις πιανει.Οσο για τους αγωνες 4χ4 τυπου 24Ωρου οι πιθανοτητες τουμπας πιστευω οτι ειναι υπαρκτες μονο σε περιπτωση πτωσης σε γκρεμο.Και αν μιλαμε ετσι γενικα εχω δει φιλων αυτοκινητα να τουμπαρουν μπροστα μου απο βολτα στον Ταυγετο και να τα ξανα γυρναμε και να φευγουν χωρις το παραμικρο προβλημα.Τωρα απο ταχυτητες προσκρουσης πιστευω πως πανω απο 60-70 χλιομετρα αποκλειεται να εχουμε.Και μιλαω για τον πιο θερμοαιμο οδηγο.Ποιος ειναι αυτος που γεμιζει τριτες σε εναν 24ωρο;Και μιλαω συνεχεια οχι για λιγα μετρα.
1ον αν τουμπάρεις σε γκρεμό η βαρύτητα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και τα 4χ4 που πολλά ξεπερνούν τους 2 τόνους θα πάθουν χειρότερα απο το 106
2ον πέρσι στο 24ωρο παρακαλώ, υπήρξαν οδηγοί που σε πολύ χειρότερο τερέν από αυτό που έτρεξε το 106 βγάλαν 65χλμ ΜΩΤκαι σε ειδική πολλών χιλιομέτρων!
3ον εγώ με τον κουβά και κινούμαι πολύ συχνά με ταχύτητες άνω των 60 και όχι σε φλαταδούρες![]()
Στους αγώνες όπως είναι τώρα το roll cage ή τουλάχιστον ένα roll bar με ζώνες καθίσματα και κράνοι είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ!
Αν αλλάξουν οι παράμετροι των αγώνων τότε το συζητάμε.
Δεν νομιζω ομως νεοι οδηγοι να μπορεσαν να σε φτασουν σε μεση ωριαια.
Πιστευω οτι καθε αγωνιζομενος ειδικα οι εμπειροι οπως εσυ και καποιοι αλλοι μπορουν να κρινουν καλυτερα στο τι χρειαζεται το αυτοκινητο τους.Για πιο λογο να πρεπει να επιβληθει απο τον διοργανωτη;Βαλε roll gage, εχθες, αφου κρινεις οτι ειναι απαραιτητο.Και εμενα που θελω να ασχοληθω μου την σπαει αυτη η χωρις αποτελεσμα γκρινια,αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι θα πρεπει να καταβαλω το χχχ ποσο για κλουβι,καθισματα,ζωνες,κρανη και στολες αφου η φυση του αγωνα δεν το επιβαλλει και ανετα με καλυπτουν τα ηδη συστηματα ασφαλειας του αυτοκινητου,ζωνες αεροσακοι κτλ και αφου θα μπω στην entry δεν προκειται να φτασω πχ την Μ.Ω του Σιουτη.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Καταρχήν δεν υπάρχει κάτι που θα πρέπει να το πάρω ή να το πάρεις προσωπικά!JOHNVOR wrote: Σταυρο μου επουδενι δεν θελω να δημιουργησω καποια αντιπαραθεση μαζι σου.Απο οτι διαβαζω εισαι ενας πολυ γρηγορος οδηγος και καταφερνεις να φερνεις το jimny μπροστα απο ποιο γρηγορα αυτοκινητα.Το γεγονος οτι καποιοι οδηγοι επιασαν 65 χλμ μεση ωριαια,δεν σημαινει οτι σε καποια κομματια περασαν τα 100 χλμ πχ.Απλα ο ρυθμος τους ηταν πολυ σβελτος,πραγμα οχι ευκολο,και δεν επεσαν χαμηλα σε ταχυτητες.Βεβαια σε αναβαση αν μιλησεις για 65 χλμ μεση ωριαια θα γελανε ετσι;
Δεν νομιζω ομως νεοι οδηγοι να μπορεσαν να σε φτασουν σε μεση ωριαια.
Πιστευω οτι καθε αγωνιζομενος ειδικα οι εμπειροι οπως εσυ και καποιοι αλλοι μπορουν να κρινουν καλυτερα στο τι χρειαζεται το αυτοκινητο τους.Για πιο λογο να πρεπει να επιβληθει απο τον διοργανωτη;Βαλε roll gage, εχθες, αφου κρινεις οτι ειναι απαραιτητο.Και εμενα που θελω να ασχοληθω μου την σπαει αυτη η χωρις αποτελεσμα γκρινια,αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι θα πρεπει να καταβαλω το χχχ ποσο για κλουβι,καθισματα,ζωνες,κρανη και στολες αφου η φυση του αγωνα δεν το επιβαλλει και ανετα με καλυπτουν τα ηδη συστηματα ασφαλειας του αυτοκινητου,ζωνες αεροσακοι κτλ και αφου θα μπω στην entry δεν προκειται να φτασω πχ την Μ.Ω του Σιουτη.
Απλά ανταλλάσσουμε απόψεις

Θα συμφωνήσω μαζί σου 100% οτι αν απλά θές να γνωρίσεις λίγο το χώρο και να πάρεις μία γεύση, πας με το μαμά στην Entry και χαβαλεδιάζεις με τη μέγιστη ασφάλεια.
Το πρόβλημα είναι για αυτούς που θέλουν να το δούν πιό σοβαρά, που έχουν βλέψεις και ελπίδες για βάθρο και θεωρούν εαυτούς αγωνιζόμενους, αυτούς που διεκδικούν και κοντράρονται.
Με αυτοκίνητα σα το δικό μου δεν είναι τόσο εύκολο να γίνει χοντρή στραβή γιατί μετά τα 80 χλμ παλεύεις με το αμάξι και σε κρατάει σε εγρήγορση, αλλά κάποια μεγάλα και κυρίως αν είναι μαμά με τις άνετες αναρτησούλες τα άνετα καθισματάκια τον κλιματισμό και όλα τα συναφή πιάνουν κάτι 120αρια+ και το κάνουν χωρίς να το καταλαβαίνουν.
Ξέρεις πόσες φορές έχω ακούσει για 140αρια

Δημητριάδης Σταύρος
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Γιαννη...δεν νομιζω οτι υπαρχει κανεις που δεν συμφωνει μ'αυτα που εγραψες.
Το θεμα ειναι οτι ολα εκτος απο αυτα που αφορουν τους αγωνιζομενους ειναι υποχρεωση του εκαστοτε οργανωτη δεν αφορουν εμας γιατι πολυ απλα το θεωρουμε δεδομενο οτι πρεπει να γινουν.
Για να το παιξω λιγο χαζη..
Δηλ. τοσο καιρο πως κανετε αγωνες?...χωρις αυτα?
μειναμε φανταζομαι στο cage γιατι στα υπολοιπα δεν μπορουμε να επεμβουμε και δεν ειναι υποχρεωση του αγωνιζομενου.Δεν το καταλαβαινεις?Βεβαιως και συμφωνω μαζι σου...αλλα αυτα πρεπει να τα συζητησετε μεταξυ σας.
Φυσικα και ολα ειναι σημαντικα...γιατι λοιπον δεν τα κανετε( μιλαω για ολους,μην το παρεις προσωπικα)και καθε φορα που τρεχουμε σε αγωνα εχουμε την αισθηση οτι θα μας φανε οι λυκοι?γιατι δεν βλεπουμε ασθενοφορα μεσα στη διαδρομη?γιατι δεν ειναι ορατα αυτα που προαναφερες?
οκ!ΝΑ ΧΩΝΕΨΩ οτι θα μας παρετε γρηγορα χαμπαρι αν παθουμε κατι και?Μηπως πρεπει να χωνεψουμε οτι δεν θα μας βρειτε εγκαιρως?
Να το θεσω αλλιως....ποσο ευκολα θα βρεις το πληρωμα που εχει χαθει,εχει βγει εκτος διαδρομης εντελως,νομιζει οτι παει σωστα και του συμβαινει ατυχημα ,που δεν εχει επικοινωνια γιατι μπορει να ειναι τραυματισμενο ή δεν εχει σημα....?
Το θεωρω εξισου σημαντικο με το cage.
και?
τι να κανουμε εμεις γι'αυτο?Ειναι η δουλεια μας?ή πρεπει να τσακωθουμε και γι'αυτα που δεν κανουν οι οργανωτες?πλακα μας κανετε ρε παιδια...?Δηλ. εσυ δεν ξερεις οτι η ασφαλεια μας εξαρταται απο το ποσο θα βαλει το χερι στη τσεπη ο οργανωτης?Που θελουν να κανουν ολοι αγωνες με το τιποτα μπας και βγαλουν κανα φραγκο...?(το ξαναλεω δεν μιλαω για καποιον συγκεκριμενα)
Δεν θα το συνεχισω αλλο γιατι εκνευριζομαι αλλα αφου το θελετε ετσι οκ....αφηστε στη προσωπικη επιλογη του καθενα αν θα βαλει cage χωρις να του αλλαζετε κατηγορια και βρειτε τροπο και λεφτα να παρεχετε αυτα που αναφερεις.
Παρακολουθω σποντες ,τσακωμους κ.α.Εγω προσωπικα κουραστικα πια,γι'αυτο ειναι και λιγες οι φορες που λεω τη γνωμη μου.Γυναικα ή αντρα δεν εχετε να τσακωθειτε?Φτανει πια...ελεος!Πως να βγαλετε ακρη ετσι?Επιτροπη και κουραφεξαλα.
Ξερετε οτι σας σεβομαι ολους...ομως,οπως εχω αναφερει και στον Αθανασιου και μπορει να το επιβεβαιωσει(γιατι η σχεση μας δεν ειναι σχεση κερδους ,αλλα αγαπης για αυτο που κανει ο καθενας)το αναφερω για να μην νομιζει κανεις οτι του χαιδευω τα αυτια επειδη μας εδωσε αμαξι...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ?..
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΝΕΡΓΑ ΜΕΛΗ?Αυτο 1η φορα το βλεπω ειλικρινα...ειναι δυνατον?
ποιοι αγωνιζομενοι (μη ενεργοι)ειναι στην επιτροπη και αντιπροσωπευουν εμας?
Το προβλημα δεν ειναι η γευση για μενα αλλα η συνταγη
Το θεμα ειναι οτι ολα εκτος απο αυτα που αφορουν τους αγωνιζομενους ειναι υποχρεωση του εκαστοτε οργανωτη δεν αφορουν εμας γιατι πολυ απλα το θεωρουμε δεδομενο οτι πρεπει να γινουν.
Για να το παιξω λιγο χαζη..
Δηλ. τοσο καιρο πως κανετε αγωνες?...χωρις αυτα?

μειναμε φανταζομαι στο cage γιατι στα υπολοιπα δεν μπορουμε να επεμβουμε και δεν ειναι υποχρεωση του αγωνιζομενου.Δεν το καταλαβαινεις?Βεβαιως και συμφωνω μαζι σου...αλλα αυτα πρεπει να τα συζητησετε μεταξυ σας.
Φυσικα και ολα ειναι σημαντικα...γιατι λοιπον δεν τα κανετε( μιλαω για ολους,μην το παρεις προσωπικα)και καθε φορα που τρεχουμε σε αγωνα εχουμε την αισθηση οτι θα μας φανε οι λυκοι?γιατι δεν βλεπουμε ασθενοφορα μεσα στη διαδρομη?γιατι δεν ειναι ορατα αυτα που προαναφερες?
οκ!ΝΑ ΧΩΝΕΨΩ οτι θα μας παρετε γρηγορα χαμπαρι αν παθουμε κατι και?Μηπως πρεπει να χωνεψουμε οτι δεν θα μας βρειτε εγκαιρως?
Να το θεσω αλλιως....ποσο ευκολα θα βρεις το πληρωμα που εχει χαθει,εχει βγει εκτος διαδρομης εντελως,νομιζει οτι παει σωστα και του συμβαινει ατυχημα ,που δεν εχει επικοινωνια γιατι μπορει να ειναι τραυματισμενο ή δεν εχει σημα....?
Το θεωρω εξισου σημαντικο με το cage.
και?
τι να κανουμε εμεις γι'αυτο?Ειναι η δουλεια μας?ή πρεπει να τσακωθουμε και γι'αυτα που δεν κανουν οι οργανωτες?πλακα μας κανετε ρε παιδια...?Δηλ. εσυ δεν ξερεις οτι η ασφαλεια μας εξαρταται απο το ποσο θα βαλει το χερι στη τσεπη ο οργανωτης?Που θελουν να κανουν ολοι αγωνες με το τιποτα μπας και βγαλουν κανα φραγκο...?(το ξαναλεω δεν μιλαω για καποιον συγκεκριμενα)
Δεν θα το συνεχισω αλλο γιατι εκνευριζομαι αλλα αφου το θελετε ετσι οκ....αφηστε στη προσωπικη επιλογη του καθενα αν θα βαλει cage χωρις να του αλλαζετε κατηγορια και βρειτε τροπο και λεφτα να παρεχετε αυτα που αναφερεις.
Παρακολουθω σποντες ,τσακωμους κ.α.Εγω προσωπικα κουραστικα πια,γι'αυτο ειναι και λιγες οι φορες που λεω τη γνωμη μου.Γυναικα ή αντρα δεν εχετε να τσακωθειτε?Φτανει πια...ελεος!Πως να βγαλετε ακρη ετσι?Επιτροπη και κουραφεξαλα.
Ξερετε οτι σας σεβομαι ολους...ομως,οπως εχω αναφερει και στον Αθανασιου και μπορει να το επιβεβαιωσει(γιατι η σχεση μας δεν ειναι σχεση κερδους ,αλλα αγαπης για αυτο που κανει ο καθενας)το αναφερω για να μην νομιζει κανεις οτι του χαιδευω τα αυτια επειδη μας εδωσε αμαξι...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ?..
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΝΕΡΓΑ ΜΕΛΗ?Αυτο 1η φορα το βλεπω ειλικρινα...ειναι δυνατον?
ποιοι αγωνιζομενοι (μη ενεργοι)ειναι στην επιτροπη και αντιπροσωπευουν εμας?
Το προβλημα δεν ειναι η γευση για μενα αλλα η συνταγη
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΣούκηS.Doukeris wrote:Ναι, δίκιο έχεις.
Εντάξει για το πότε υπήρχε το πρόγραμμα, αλλά για το πού;
Να μην ξέρεις τι set up αναρτήσεων θα έχεις;
Να μην ξέρεις πως να ρυθμίσεις τον κινητήρα;
Να μην ξέρεις με τι λάστιχα θα τρέξεις;
Να μην ξέρεις που θα στήσεις το φορτηγό του σέρβις;
Να μην ξέρεις που θα στείλεις το fun club;
Να μην ξέρεις αν θα πάρεις «χοντρά» ή πιο καλοκαιρινά ρούχα;
Να μην ξέρεις τις καλές ταβέρνες της περιοχής; (καλά, αυτές πες θα στις έλεγα εγώ ή ο Μανιάτης).
Να μην ξέρεις που θα κοιμηθείς, μιας και στους αγώνες μας γεμίζουν τα ξενοδοχεία;
Να μην μπορείς να ενημερώσεις τους χορηγούς που λέει και ο Φωκίων;
Να έχεις τον χορηγό απέναντι και να κουνάει το πάκο στο χέρι και να σου λέει «πες μας που τρέχεις» και εσύ να μην ξέρεις τι να του πεις;
Γενικώς είναι πολύ σκληρή η ζωή του αγωνιζόμενου όταν έχει να κάνει με τέτοιους οργανωτές.
συνδιάσε αυτά που λες με το παραπάνω και θα καταλάβεις. Πώς να βρεθούν χρήματα - γενικά μιλώντας - όταν οι αγώνες μας είναι ένα απλό συμβάν της γειτονιάς; Πώς να πληρωθούν τα έξοδα ενός αγώνα, χοντρικά γύρω στις 10.000 ευρώ, όταν έχεις 20 συμμετοχές που άντε να σου φέρουν 4.000 και κανένα σπόνσορα; Έτσι δε υπάρχουν συστήματα που ελέγχουν που είσαστε, κόσμος στο βουνό, έλεγχος γενικότερα.
Αλήθεια, έχεις νιώσει ποτέ μόνη στο βουνό σε δικό μας αγώνα; Πιστεύεις ότι ξέρουμε ή όχι που βρίσκεται κάθε αυτοκίνητο; Όσο και αν σου φανεί περίεργο αυτό που κάνουμε στοιχίζει κάποια 1.000 ευρώ, τουλάχιστον, ανά αγώνα.
Το ασθενοφόρο θέλει καύσιμα. Οι Σαμαρίτες θέλουν αυτοκίνητο και καύσιμα. Ο γιατρός, συνήθως, θέλει αποζημίωση. Και αυτά είναι χρήματα. Πώς να έρθουν αν περιμένεις την τελευταία εβδομάδα να ανακοινώσεις τον αγώνα;
Η σχεδίαση των διαδρομών επέμβασης θέλει χρόνο. Η ενημέρωση των κέντρων υγείας και των νοσοκομείων θέλει χρόνο. Η άμεση επέμβαση θέλει εξειδικευμένα αυτοκίνητα και κόσμο.
To roll cage, όπως σωστά αναφέρεις, είναι το μόνο που μπορεί να κάνει ο αγωνιζόμενος. Αν πιστεύει λοιπόν πως πρέπει να το κάνει, γιατί δεν το κάνει; Πρέπει να του το επιβάλει κάποιος;
Ο οργανωτής έχει το καθήκον να φτιάξει έναν ασφαλή αγώνα, σύμφωνα με τα πρότυπα που είπαμε παραπάνω. Αν το κάνει περιορίζει τους κινδύνους.
Σε διεθνές επίπεδο οι αγώνες 4Χ4 είναι πιό χαλαροί από τους αγώνες rally. Και αυτό γιατί γίνονται σε άγνωστη διαδρομή και ενέχουν τον παράγοντα της πλοήγησης και της αντοχής, που σε αναγκάζουν να πας ένα κλικ πιό αργά, ρισκάροντας λιγότερο.
Σε έναν αγώνα τολμήσαμε να φέρουμε δύο αντιπροσωπείες στο χώρο και εσύ, περισσότερο απο όλους, ξέρεις καλά τί έγινε. Κάποιοι θέλουν οι αγώνες 4Χ4 να μείνουν στην αφάνεια. Η διαφωνία μας με αυτό είναι ξεκάθαρη και θα παλέψουμε να μην το πετύχουν.
Όσο για την επιτροπή, η τελευταία της ελπίδα είναι η 11η Οκτωβρίου. Αν και εκεί αποτύχουμε, είμαστε άξιοι της μοίρας μας και θα πρέπει να ντρεπόμαστε, όλοι.
Τί μπορείτε ή πρέπει να κάνετε εσείς οι αγωνιζόμενοι; Να ζητάτε κάθε φορά όλα αυτά που πρέπει να σας προσφέρουν και να μην μένετε μόνο στο πόσο όμορφη ήταν η διαδρομή και πόσο όμορφα παίξατε στον αγώνα.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Έλα ντε... nicely put.souki wrote: Για να το παιξω λιγο χαζη..
Δηλ. τοσο καιρο πως κανετε αγωνες?...χωρις αυτα?![]()
Η άποψή μου παραμένει σταθερή, κλωβός ή κάτι αντίστοιχο σε όλα τα αυτοκίνητα,
αλλά γεγονός είναι οτι και οι οργανωτές μπορούν να κρύψουν πίσω από το θέμα
κλωβός ένα σωρό άλλες αδυναμίες και παραλείψεις τους.
Και αν γίνει και κανένα ατύχημα, θα λέμε οτι δεν είχε κλωβό, αλλά το γεγονός οτι
είχαν αφήσει τον αγωνιζόμενο στο βουνό χωρίς έλεγχο στίγματος και ταχύτητας
θα περάσει στα ψιλά.
Ο Γιάννης προφανώς προσπαθεί να αναλάβει το δικό του κόστος εξολοκλήρου
προσπαθώντας παράλληλα να μην επιβαρύνει τους αγωνιζόμενους αλλά
νομίζω οτι ομελέτα χωρίς να σπάσεις αυγά, δεν γίνεται.
Εξάλλου ας μην ξεχνάμε οτι μιλάμε για τελείως διαφορετικά πράγματα.
Ο Γιάννης προφανώς έχει δίκιο σε αυτά που λέει, όμως αυτά αναφέρονται στο θέμα
πρόληψη. Όταν αυτή δεν αρκεί, για τον άλφα ή βήτα λόγο, το βάρος πέφτει
το σιδέρωμα.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Σωστός ο Νικόλας: "σιδερώνουμε" την αδυναμία μας να προλάβουμε, να σχεδιάσουμε.
Και για να είμαστε ξεκάθαροι: δε διαφωνώ με το "σιδέρωμα" - βλέπε roll cage. Διαφωνώ με:
1. Την εφαρμογή του σε όλες τις κατηγορίες
2. Την άμεση εφαρμογή του που θα φέρει προβλήματα εγκατάστασης και αποτελεσματικότητας
3. Την προβολή του ωσάν το μόνο πρόβλημα ασφάλειας στους αγώνες 4Χ4
4. Την εφαρμογή του χωρίς τα παρελκόμενα - κράνη κλπ.
Η συνολική μου πρόταση είναι:
1. Στην open από το 2010
2. Στη normal από το 2012, μέχρι τότε μικρότερες μέσες ταχύτητες
3. Στην entry όχι ακόμη, με εφαρμογή μικρότερων ταχυτήτων
και παράλληλα
1. Μέτρα ασφαλείας FIA στην open από το 2012 και ενοποίηση με την rally
2. Αυστηρότερα μέτρα διαφοροποίησης Normal και Open, με τη normal να είναι ΝΟΡΜΑΛ.
3. Όλα αυτά ανοιχτά σε αλλαγές, ανάλογα με την αποδοχή τους από τους αγωνιζόμενους και τα όποια νέα δεδομένα.
Και για να είμαστε ξεκάθαροι: δε διαφωνώ με το "σιδέρωμα" - βλέπε roll cage. Διαφωνώ με:
1. Την εφαρμογή του σε όλες τις κατηγορίες
2. Την άμεση εφαρμογή του που θα φέρει προβλήματα εγκατάστασης και αποτελεσματικότητας
3. Την προβολή του ωσάν το μόνο πρόβλημα ασφάλειας στους αγώνες 4Χ4
4. Την εφαρμογή του χωρίς τα παρελκόμενα - κράνη κλπ.
Η συνολική μου πρόταση είναι:
1. Στην open από το 2010
2. Στη normal από το 2012, μέχρι τότε μικρότερες μέσες ταχύτητες
3. Στην entry όχι ακόμη, με εφαρμογή μικρότερων ταχυτήτων
και παράλληλα
1. Μέτρα ασφαλείας FIA στην open από το 2012 και ενοποίηση με την rally
2. Αυστηρότερα μέτρα διαφοροποίησης Normal και Open, με τη normal να είναι ΝΟΡΜΑΛ.
3. Όλα αυτά ανοιχτά σε αλλαγές, ανάλογα με την αποδοχή τους από τους αγωνιζόμενους και τα όποια νέα δεδομένα.