ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

Σταυρο
Οταν ολα σχεδον ειναι στο φλου...
Προγραμμα πρωταθληματος 2009???? τα ειπαμε
Προγραμμα 2010??? εχουμε καιρο ασχετα αν βγηκε αγωνας πρωτοχρονιατικά.. Δηλ σε ποσες μερες θα ειναι ο πρωτος του 2010? ή ΑΥΤΟΣ ειναι ο πρωτος του 2010??? ξερει κανεις??
Τεχνικοι κανονισμοι 2010???? ΑΥΤΟΙ κι αν ειναι στο φλου, ποιος τους φτιαχνει που τους φτιαχνει με ποια κριτιρια...... λεμε λεμε λεμε 2-3 εχουν κανει προτασεις καλες ή κακες δεν εχει σημασια αυτη τη στιγμη αν και εφοσον συζητιονταν απο την επιτροπη 4χ4..
ΠΟΙΑ επιτροπη ομως...
Αυτη που ενα τουλαχιστον απο τα 10 μελη της δεν ηξερε οτι αλλο μελλος κανει αγωνα και μαλιστα με την αδεια της ΕΘΕΑ και μαλιστα ( και μπραβο εδω ) αγωνα ο οποιος θα εχει ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ προβολή κατι που κυνηγαγαμε χρονια???

Αγωνιζομενοι που εκτός ελαχιστων εξαιρεσεων ( εσυ η μια ) δεν εκφραζουν δημοσια την γνωμη τους??
Οπου δεν μπορουν - θελουν να μαζευτουν 10-20 οδηγοι και να βρουν και συμφωνησουν μια κοινη σταση ετσι ωστε σε συνεργασια με οργανωτες - ΕΘΕΑ να "λειτουργει το συστημα" καλυτερα???
Που σε τελική δεν χρειαζεται να ειναι κατι επισημο, αρκει να κραταμε οτι λεμε...

Αυτο που εγω ως "απο την απεξω" βλεπω ειναι μια ελλειψη καλης διαθεσης εκ μερους των "αρχοντων" να λειτουργησουν μαζι..
και τα τσακωνονται για το ποιος κραταει τελικα το μαχαιρι, ασχετα αν το καρπουζι μαραινεται, οπως αναλλογα μαλλον εγινε με τα 4χ4ραλλυ που ολα τους ειναι πια σε καποιο γκαραζ και σκονιζονται..

ασχετο αν "κατα μονας" ο καθενας "κανει παπαδες"

Ασε δε τις "φατριες" λες και ειμαστε οι χιλιοι μυριοι οσοι... και βαζουν τα προσωπικά πανω απο τα "κοινα"..

Δε ξερω.. τι να πω αλλο..
Ισως τελικά να μην ειναι μονο προβλημα ασφαλειας που συζηταμε εδω, αλλα προβλημα συνενόησης μεταξυ ενηλικων ανθρωπων..
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

( και λιγο χιουμορ)

Στην επιτροπη 4χ4 σταυρο μου η πλειοψηφια εχει.... και γενια και - λογικα - χτενια :D :D :D
Dimosthenis
Posts: 1
Joined: Wed Aug 12, 2009 14:25

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Dimosthenis »

Χαίρετε.

Η μοναδική άποψη με την οποία ταυτίζομαι απόλυτα είναι του Δουκέρη αλλά δε με αρέσει που η ζέση έμεινε στην Κ2 των τραιαλ λες και όλα τα άλλα είναι ΟΚ.

Απλούστατα, γιατί αγώνες σημαίνει ασφάλεια...

Όσο για εκείνους που ψάχνουν να βρουν κανονισμούς για regularity, παιδιές ή όπως αλλιώς θέλετε πέστε τα είναι απλό (γιατί μετέχω συχνά σε τέτοιους):

Η απλή βγαίνει άνετα χωρίς ποτέ να σε αναγκάσει να παραβείς τον ΚΟΚ γιατί απλούστατα κινείσαι σε δρόμος ασφάλτινους του Ο. Δ.

Οι ειδικές είναι πολλές, μικρές, και σου βγαίνει ο κώλος γιατί είναι ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ. Μετράνε και τα δέκατα του δευτερολέπτου. Δεν τρέχεις... Προπαθείς να πας ακριβώς με 44.3 ας πούμε. ΟΧΙ ΓΙΑ 60 ΧΛΜ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ 3!!!!

Δεν υπάρχει διαφοροποίηση για τα 4χ4 γιατί δεν χρειάζεται...

Η πραγματικότητα είναι μία και οδυνηρή:

Μιλάμε για ένα περιβάλλον όπου ευδοκιμούν αυτοκίνητα "τούμπανα" με "κουλομαρίες" στο τιμόνι (μέχρι τουλάχιστον να γράψουν κάποιες ώρες). Ό,τι συμβαίνει και στους κανονικούς δρόμους αλλά εκεί όλοι μας τους βλέπουμε και γελάμε. Και όταν καρφώνεται και κάνας τέτοιος τον λέμε και μαλάκα.
Σταματάμε να είμαστε... αστείοι επειδή και καλά δεν το κάνουμε στο δρόμο αλλά υπό την αιγίδα ειδικών: των διοργανωτών. Οι οποίοι έπρεπε πρώτοι να... καίγονται να μας μάθουν πως παίζεται το άθλημα σωστά και με ασφάλεια.

Δεν το κάνουν όμως. Γιατί? Δεν είναι δικό μου θέμα δικό τους είναι.

Και το χειρότερο είναι ότι επιμένουν να θέλουν να εθελοτυφλούμε. Τουλάχιστον ας το παραδεχτούμε.

Κάτι τελευταίο γιατί θα σκάσω.

Το θράσος ορισμένων, Σπύρο Κατσιμαλή, φτάνει στο σημείο να συγκρίνουν τα δικά τους πανηγύρια (όπως η Ροδόπη που δεν έγινε επειδή δεν έβγαιναν τα κουκιά) με το Paris-Dakar του 2008 (που δεν έγινε λόγω πολέμου).

ΕΛΕΟΣ ΡΕ. ΕΛΕΟΣ...
GRVIT
Posts: 2
Joined: Fri Jun 19, 2009 08:23

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by GRVIT »

Διαβαζω ,διαβαζω,εδω ,εκει ,παραεκει....
Τα ιδια πραγματα.Η ιδια κεντρικη ιδεα βγαινει για καποιον που τα διαβαζει ολα μαζεμενα απο την αρχη μεχρι το τελος.
Ας πω και εγω ο απομακρος μια γνωμη.Δεν συμμετεχω σε αγωνες αλλα παρακολουθω και τα αυτοκινητα πως στηνονται (ειναι το χομπυ μου αυτο :) ,και τους αγωνες οπως μπορω καλυτερα.Προβληματιστηκα με τα οσα βλεπω να συμβαινουν τελευταια στο χώρο και ειπα να πω κατι και εγω.
Δεν ξερω πολλα περι διοργανωσης αγωνων (τουλαχιστον επαψα να ασχολουμαι τα τελευταια 2-3 χρονια),μου αρεσει ομως το 4χ4 και παρακολουθω τις αγωνιστικες εξελιξεις και αυτες των μετατροπων.Ουτε μηχανικος ειμαι,ουτε μηχανολογία εχω σπουδασει.Ειμαι ενας ασχετος με το αντικειμενο που εφαγε απειρες ωρες να μελεταει γεωμετριες αναρτησεων,να καταφερει να καταλαβει και να χρησιμοποιησει ενα προγραμμα που κανει προσωμειωση στησιματος αναρτησεων και πως αυτες θα αποδιδουν (σε trial συγκεκριμενα) ,και τελικα μετα απο 1,5 χρονο σημειωσεων,σχεδίων,ερωτησεων, διασταρώσεων,να καταφερει να στησει το δικο του αυτοκινητο οπως θα ηθελε και το βασικοτερο να ξερει πως εχει στηθει μεχρι την τελευταια βίδα.Να ακουει κρικ και να ξερει απο που ερχεται.Και να ξερει βασει των δεδομενων του προγραμματος (βασικα υπαρχουν πολλα στο νετ) που χωλαινει το δικο του και που ειναι καλο.Δοκιμες στην πραξη,διαπιστωση αστοχιων,επανασχεδιαμός,καταληξη,δεσιμο.Τελος.Τελειο δεν υπαρχει,και δεν ειναι δυνατον να φτιαχτει για ολες τις περιπτωσεις,απλως συμβιβαζεσαι με καποια συν και πλην και επιλεγεις πως θα το χώσεις που λεμε.Αυτα σαν εισαγωγη,καθοτι μπορει να πει κανεις ,τι εισαι εσυ τωρα.... Εχω καιρο να γραψω για τετοια (σοβαρα δηλαδη) θεματα ,γιαυτο εκανα την εισαγωγη.Και ξαναλεω ,δεν ειμαι κανενας ειδικος ουτε και δουλεια μου ειναι να ασχολουμαι με τα αυτοκινητα και τις βελτιωσεις.Ενας ερασιτεχνης ειμαι,αλλα ξερω τι ειμαι τουλαχιστον.Και παρακολουθω...

Καποτε λοιπον,γινονταν αγωνες του τυπου ..
-" βρε καλως τον Κωστα....."
-"Τι γινεται παιδια εδω,τι εχουμε?"
-" Α..δεν ενημερωθηκες ??? αγωνα εχουμε και περναμε καλα"
-"χμ...ενδιαφερον φαινεται....α ρε να μην ειχα τη γυναικα και το μωρο μεσα να επαιζα και εγω..."
-" Ε κατεβασε τους τοτε και ορμα....ελα χαβαλε εχει και θα ξεδωσεις και λίγο...."

Και εμπαινε το μαμα οικογενειακο-εκδρομικο με τα all terrain ,και αν εσπαγε και κανα ημιαξόνιο,εβγαζε τον αγωνα οπως οπως,μετα παλαμακια,χαρες και ραντεβου την επομενη φορα...
Αυτο ακομα γινεται σε καποιες εκδηλωσεις αγωνιστικες ......

Στην πορεια τα πραγματα αλλαξαν....αλλα οχι για ολους...
Καποιοι εστησαν αμαξια πολυ καλα,με πολλες δυνατοτητες ενδιαφερομενοι και για την προσωπικη τους ασφαλεια και το αναλογο κόστος ,καποιοι επισης εστησαν δυνατα αμαξια αλλα χωρις να τους πολυνοιαζει το θεμα ασφαλειας,καποιοι αλλοι εστησαν αμαξια οπως -οπως μονο στο θεμα εικονας-απόδοσης-κυπελλου-να φτιαξω ενα θηριο (η να μοιαζει με θηριο ,εστω) να μπω να τα δωσω ολα....ε και αμα μου κατσει και κανα κυπελλακι καλως και καποιοι αλλοι (υβριδικη κατηγορια της προηγουμενης) προσπαθησαν αλλα δεν ξερουν τι εφτιαξαν και ουτε ηθελαν,απλως με βαση το οπτικο αποτελεσμα της πρωτης κατηγορίας,ηθελαν να εχουν ενα αυτοκινητο σηκωμενο και με μεγαλες ρόδες.Ετσι απλα....Ασχετα αν θα εμπαιναν 10ποντες προσθηκες στα ελατηρια,με γεωμετρια αναρτησης που παει περιπατο,γωνιες κεντρικων αγνωστες,ζυγισμα αγνωστο,εξαρτηματα απο μαντρες με χαρκαλα-που πουλανε ανταλλακτικα,μηχανες απο αλλα αυτοκινητα μονταρισμενες καπως,συστηματα μεταδοσεων συναρμολογημενα και παντρεμενα καπως,κ.τ.λ
Αυτη ειδικα η τελευταια κατηγορια εχει πολυ πλακα....

Ολα τα παραπανω βεβαιως τρεχουν σε αγωνες και κατανεμονται σε κατηγορίες.Η τελευταια δε,συνηθως παει Κ3 .....

Βεβαιως στην αλλαγη αυτη των αυτοκινητων αλλαξαν και τα εμποδια.Πιστευω οτι πρωτα ακολουθουσαν οι αλλαγες στα αυτοκινητα και μετα στα εμποδια γιατι απο οτι θυμαμαι ,παντα υπηρχε καποιος που ειχε ρε παιδι μου αυτο το διαβολακι που τον εσπρωχνε να κανει κατι διαφορετικο,κατι καλυτερο (συχνα και ακριβοτερο αν και οχι παντα) ωστε να περναει τα εμποδια πιο ευκολα και επομενως να κυνηγαει τη διακριση με αξιωσεις.Και λογω της ανεσης που φαινοταν να εχει το αυτοκινητο-οδηγος στον αγωνα,προβληματιζοταν οι διοργανωτες και δυσκολευαν τα εμποδια.Και καλα εκαναν σε οτι αφορα τη δυσκολια των εμποδιων....
Σαφεστατα λοιπον, πιο δυσκολα απο οτι 3-5 χρονια πριν τα εμποδια-πιστες-δρόμοι οπως θελετε πειτε το -γενικα μιλαω-,πιο πολυ το θεαμα και πιο μεγαλη η πιθανοτητα ατυχους περασματος-ολοκληρωσης εμποδίου (ας το πω ετσι...).
Εχω παρει τη γευση αγωνα ως αγωνιζομενος αλλα εχω τυχει να βρεθω σε αγωνα και ως θεατης,μεσα στον κοσμο.Στο σημειο αυτο ,θα πω οτι με ενοχλησε καπως η διαπιστωση που εκανα με λυπη μου,οτι η πλειοψηφία των θεατων τριγυρω μου,το εβλεπαν το ολο θεμα κατι σαν αρενα....δηλαδη του στυλ,"κατσε,κατσε νατος ερχεται,ααα...εδω θα φαει τουμπα να γελασουμε.....οχι ρε π@@στη μου,τη γλυτωσε ρε ".Παρενθεση αυτο.

Σε σχεση με ολα τα παραπανω, απο οσο πιστευω το θεμα προδιαγραφων ασφαλειας των αγωνιζομενων αυτοκινητων αποτελουσε και αποτελει απο οτι φαινεται παντα γκρίζα ζωνη να το πω ετσι.Ειδικα με το θεμα του τοξύλιου ασφαλειας....κολοκυθόπιτα.Για μετατροπες να μην το θιξω και δεν ενοοω αυτους που ξερουν τι κανουν φυσικα.
Ειναι κατι που μπορει να το ελεγξει κανεις? Δηλαδη αν εχει γινει σωστα και δεν θα διαλυθει το αυτοκινητο σε καποια ανυποπτη φαση να πεσει πανω σε ανθρωπους να τους σκοτωσει? Δυσκολο,δεν ξερω αν ειναι εφικτο.
Το μονο λοιπον που μπορει να ελεγχθει ειναι ενας προδιαγραφόμενος εξοπλισμος ασφαλειας των αυτοκινητων που μετεχουν σε αγωνες ,καθως και ενας προδιαγραφομενος τρόπος να το πω οργανωσης και διεξαγωγης αγωνων.Με λιγα λόγια οτιδηποτε ειναι μετρησιμο(και οχι μονο με την απολυτη εννοια του μετραω) μπορει να ελεγχθει.Οτιδηποτε δεν ειναι,δεν μπορει.
Και ο μονος τροπος να ελεγχθει και να βελτιωθει κατι (καθοτι ολα ξεκινουν απο το προχειρο και ελλιπες για να γινουν το δυνατον καλυτερα) ,ειναι η διαμορφωση μιας διαδικασιας.Διαδικασια...Μεγαλη λεξη...
Ο απλουστερος τρόπος βελτιωσης μιας λειτουργιας -δραστηριοτητας ειναι τα εξης 4 βηματα.
1-Γραφουμε (και συμφωνουμε) αυτα που πρεπει να κανουμε.(συντασσουμε δηλαδη διαδικασιες)
2-Κανουμε οτι γραφουμε.(εφαρμοζουμε τις διαδικασιες)
3-Γραφουμε οτι εγινε (κραταμε αρχειο δηλαδη)
4-Επαληθευουμε εαν αυτο που εγινε ηταν αυτο που ηταν γραμμενο (Κανουμε ΕΛΕΓΧΟ δηλαδη).
5-Βαση των παρατηρησεων και στόχων ξαναπαμε στο 1 και ουτε το καθεξής....

Τοσο δυσκολο ειναι ρε παιδιά.....
Ισως να επαναλαμβανω κατι που εχει ειπωθει σε προηγουμενα ποστ,αλλα το φαινομενο ικανοι ανθρωποι να μην μπορουν να συνεννοηθουν ,τοσο εντονα μονο στην Ελλαδα το βλεπουμε.Και καλα σε τομείς με μεγαλους πληθυσμους και παραμετρους.Ποσοι ειναι πια στο 4χ4 στην Ελλαδα και ποσοι πολλοι παραμετροι υπαρχουν......
Αυτο που μας τρωει εδω ειναι το συνδρομο του εγω ειμαι και κανενας αλλος και το βόλεμα.
Κοροιδεύουμε καποιους λαούς αλλα βλεπεις οτι σε πολλα θεματα δουλευουν ομαδικά και πετυχαινουν καλα αποτελεσματα.
Εδω παντα ειμαστε σε διασπαση.Οι μισοι στην Ελλαδα ειναι Πρόεδροι σε κατι, αλλοι ειναι wannabe πρόερδοι και καποιοι λιγοι βλεπουν τι γινεται και τα εχουν ολα γραμμενα.Ισως και να κανουν καλα αν δεν τους αρεσει το παιχνιδι αυτο.Και παμε καλα ε.......Παντα πρεπει να επικρατει φαγωμαρα ? ποιοι χανουν? Ολοι χανουν.Ειναι που λεμε lose-lose κατασταση.
Αν παει ετσι το πραγμα ,σε λιγο η παραμεθόριος θα αγωνιζεται σε αγωνες στην Τουρκια,Βουλγαρια,κ.τ.λ
Και εδω θα μεινουν καποιοι λιγοι και στο τελος θα βαρεθουν και αυτοι και θα τα παρατησουν.

Οι αλλαγες σπανιως ειναι ευπρόσδεκτες.Εκ φυσεως ο ανθρωπος (ειδικα ο βολεμενος) αντιδρα σε οποιαδηποτε νεα αλλαγη.Φυσικα πραγματα ειναι αυτα.Και πολλες φορες οι αλλαγες αν ειναι αποτομες η οχι στο σωστο timing ,δεν εχουν πιθανοτητα επιτυχιας.Αυτα να τα δειτε,σκεφτειτε και να τα κρινετε εσεις οι οσοι ασχολειστε οργανωτικα με το θεμα 4Χ4.

Στο θεμα ασφαλειας στους αγωνες,ολοι πρεπει να θελουν να γινονται ασφαλεις αγωνες.Και οι οργανωτες και οι αγωνιζομενοι.Τα αμαξια που συμμετεχουν θα παψουν πια να ειναι το μαμα με μια απλη αναρτησουλα.Επομενο ειναι.Θα υπαρχει ενα κοστος.Αλλα θα εχουν και αλλο βαρος οι αγωνες.Και το αγωνιστικο θα ειναι αγωνιστικο ,δεν θα ειναι το αμαξι της εκδρομης,ουτε της δουλειας.Και δεν θα ειναι απολυτα το καλο και ακριβο εργαστασιακο.Αυτα θα παψουν να υπαρχουν γιατι θα ειναι ασυμφορη η χρηση τους.Εδω και χρονια στην Αγγλια,βλεπεις θεαματικοτα trial με ιδιοκατασκευες απλες στην οψη (ενα κουβουκλιο,ενα κλουβι,σπανιως ψηλωμενο,με μοτερ δυνατα,και λαστιχα) αλλα δυνατες και ασφαλεις.Και απιστευτο θεαμα.Ο αλλος παιρνει 4 τουμπες και γελαει γιατι ουτε ζημια εχει παθει,ουτε τσαλακωσε το αμαξι της οικογενειας,ουτε κινδυνεψε θεατης.Μια χαρα αγωνες ειναι με μεγαλο ενδιαφερον και θεαμα.Και βλεπεις τα εργοστασιακα με μετατροπες να κανουν βολτα σε χαβαλεδιαρικη εκδρομη τυπου βολτα στο βουνο.Αντε να την πεις Κ0.Χωρις κινδυνο.Απλα ξεδινουν.

Εμεις που κολαμε ? Στις συμμετοχες μήπως? Ε... δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα.Η θα γινονται αγωνες ΑΓΩΝΕΣ η θα γινονται παιχνιδια.Αλλα παιζονται ζωες.Θες να τρεχεις σε αγωνες ? Εχει κοστος και μην ξεσπαμε στην ασφαλεια.Ζημιες δεν γινονται? δεν εχουν κοστος? στο κοστος εξοπλισμου ασφαλειας θα κολησουμε τωρα ? Εκτος και αν καποιον δεν τον νοιαζει αν δεν θα ξαναδει το παιδι του την επομενη (λεμε τωρα)
Ουτε πρεπει οι οργανωτες να κανουν εκπτωσεις στο θεμα ασφαλειας,ουτε πρεπει οι ιδιοι οι αγωνιζομενοι να θελουν να μπαινουν σε αγωνα Κ2 να πω για παραδειγμα,με ρισκο να σπασουν κανα αυχενα και να μεινουν παραλυτοι προς χαρην του χαβαλε.Εγω εχω αυτοκινητο για Κ3 αλλα λόγω ελείψεως cage δεν το χωνω πλεον σε αγωνα.Και στον τελευταιο που το εβαλα,εκρινα τα εμποδια.Αν τα εβλεπα 50-50 δεν θα το εβαζα.Εχω φαει την τουμπα μου σε ασχετη φαση χαβαλε και εβαλα μυαλο.Και πληρωσα ευτυχως μονο υλικες ζημιες.
Με αλλα λόγια ,μηπως πρεπει να αλλαξουν οι προδιαγραφες των αυτοκινητων που συμμετεχουν σε αγωνες μαζι με τις προδιαγραφες ασφαλειας ?Μηπως πρεπει το αγωνιστικο να εχει προδιαγραφες αγωνιστικου και ποιες να ειναι αυτές ?

Την προταση παντως για cage σε οποιοδηποτε αυτοκινητο τρεχει σε αγωνα που εχει κινδυνο ατυχηματος τη βρισκω σωστη.Kαι οχι μονο cage αλλα οτι αλλο απαιτειται.Και οχι μονο σε trial αλλα που αλλου απαιτειται.Δεν σημαινει βεβαια οτι σε adventure-orienteering εκδηλωση,θα πρεπει να εχουν cage τα αυτοκινητα.Και εχουν και αυτα
τους οπαδους τους και μπορουν να εχουν πολλες συμμετοχες.

Τελος παντων,μην μακρυγορω,εχω καπως στεναχωρεθει με την ολη φαγωμαρα που βλεπω γενικα τωρα τελευταια,εχω πιει και το ουισκακι μου γιατι ειχα δυσκολη μερα,και ειπα να πω δυο κουβεντες.
Θελω να πιστευω οτι υπαρχουν αξιολογοι ανθρωποι στο χωρο και νομιζω πως υπαρχουν.Το Ελληνικο δαιμονιο δυσκολευει ισως την συνεργασια αλλα υπαρχουν.Ολοι εχουν συνεισφερει με τον τροπο τους στο θεμα του 4Χ4 στη χώρα.Μπορει να πει κανεις για καποιον του χωρου οτι εκανε μονο ζημιά ? Δεν πιστευω.Αρα εκανε και καλό.
Γνωριζω μεμονωμενα καποιους, αλλους λιγοτερο ,αλλους περισσοτερο,αλλους καθόλου.Στους περισσοτερους ειδα και την καλη διαθεση,και την προσφορα,και τις γνωσεις και τις δυνατοτητες.Τα στραβα του καθενος δεν τα εχω διαπιστωσει προσωπικα αλλα τα μαθαινω απο τα γραφόμενα των υπολοιπων.Αυτο βγαινει εξω,αυτο βλεπω.Και δεν μπορω να κρινω ετσι βεβαια κανεναν.
Σε οτι αφορα την επιβολη καποιων κανονισμων κοινης αποδοχης,αυτο δεν το βρισκω εφικτο.Πως ειναι δυνατον να υπαρχει κοινη αποδοχη οταν ο καθενας ειναι διαφορετικος και πιστευει οτι η αποψη του ειναι η πιο σωστη.Ολα φαινονται στην πραξη και η αποδοχη ερχεται μονο με αποδειξεις οτι κατι ειναι σωστο η δεν ειναι.Ολοι ξερετε τι πρεπει να γινει και τι μπορει να γινει.Υπαρχει προβλημα ηγεσιας ? Καντε μια επιτροπη ,γινεται ολοι πρόεδροι και εληξε το θεμα.Βαλτε τα κατω,συμφωνηστε,συμβιβαστειτε και καταληξτε καπου.Δοκιμαστε και επαναξιολογηστε.Μην τα παρατατε και μην τρωγωσαστε μεταξυ σας.Και σταματηστε να αλληλοκατηγορειτε ο ενας τον αλλο στα φορουμ.Ειναι κριμα,γιατι ολοι εχετε προσφερει,μπορειτε να καντε κατι καλο αλλα διασπασμενοι ποτε δεν θα το καταφερετε.Τιποτα δεν ειναι ευκολο,τιποτα δεν ερχεται χωρις αγωνα,φαγωμαρα,στεναχωρια,επιμονη και συμβιβασμο.
Ολα γινονται αρκει να υπαρχει κοινα αποδεκτός στόχος.Δηλαδη στην τελικη τι εχει πιο μεγαλη σημασια ρε,ποιος πρόεδρος ή ποια λεσχη η ποιος διοργανωτης ειναι ο καλυτερος ή εαν οι Ελληνικοι αγωνες 4χ4 μπορουν αν ειναι οι καλυτεροι στα Βαλκανια π.χ λεμε τωρα ? Και να ερχονται και συμμετοχες απο αλλου εκτος απο τους ιδιους και ιδιους δικους μας ?
Πολλα ειπα,νυσταξα κιολας,κρατηστε οτι θελετε,διαγραψτε το αμα θελετε αν το βρισκετε ασχετο-ατοπο,εγω ειπα οτι μου βγηκε ,οπως βγηκε,οτι θελετε καντε,αλλα σταματηστε να αλληλοβριζεστε ευγενικα στα φορουμ.Δεν ειναι καλο για το χωρο και δημιουργει εικονα διάλυσης.
Αυτα.
Καλη επιτυχία.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Nicolas »

Πολύ καλημέρα σας μουσιού Αποστόλης :D
Μιά χαρά τα λες. Καλό να το διαβάσουν όλοι.
Μία χαρά δουλεύει το ουισκάκι, χαρά στου κουράγιο σου φίλε :D

Μήπως να κεράσουμε κανά ουισκάκι γενικά μπας και
γλυκάνουν λίγο οι άνθρωποι, όπως ο Αποστόλης, και βγάλουμε
καμία άκρη?

Κοίτα να δεις τί κάνουμε μπας και συννενοηθούν :lol: :lol: :lol: :lol:


Και μην μου απαντήσει κανένας άγρια.
Λίγο χαβαλεδάκο κάνουμε, να πέσουν λίγο οι τόνοι
πριν πιαστούμε από τα μαλλιά σαν γκομενάκια. :mrgreen:
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Elias Nicolaou
Posts: 107
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:25
Location: Βουλα - Αττικη

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Elias Nicolaou »

Nicolas wrote:...πριν πιαστούμε από τα μαλλιά σαν γκομενάκια. :mrgreen:
Ωραιος :lol: , τα σεβη μου, ευτυχως που δεν μπαινουν στο forum γυναικες γιατι θα σε λεγαν σεξιστη :lol:
Ηλιας Νικολαου
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Nicolas »

Μπαίνουν γυναίκες. Και τις θέλουμε να μπαίνουν.
Συγχωρέστε μου την έκφραση,
την χρησιμοποιούμε με την γυναίκα μου χαϊδευτικά, μου ξεφεύγει και παραέξω
και δικαίως με παρεξηγούν.
Κανένας σεξισμός.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Φίλε GRVIT θέλω κα εγω απο αυτό το Ουισκάκι να κεράσω και μερικούς ακόμα μπας και ξεστραβοθούν :)
+1000
Δημητριάδης Σταύρος
Elias Nicolaou
Posts: 107
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:25
Location: Βουλα - Αττικη

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Elias Nicolaou »

Nicolas wrote:Μπαίνουν γυναίκες. Και τις θέλουμε να μπαίνουν.
Συγχωρέστε μου την έκφραση,
την χρησιμοποιούμε με την γυναίκα μου χαϊδευτικά, μου ξεφεύγει και παραέξω
και δικαίως με παρεξηγούν.
Κανένας σεξισμός.

ΕΓΩ ομως ΔΕΝ σε παρεξηγησα καθολου.
Αλλα γελασα με την ψυχη μου.

Γι' αυτο το γελιο, να εισαι καλα.
Ηλιας Νικολαου
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

Αποστολε εκτός λοιπον απο μαστορας στο vitara εισαι και μαστορας στον γραπτό λογο...

Ουσκάκι ή κρασακι τελικά βοηθαει τα καλα γραπτά..
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”