Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Φασολάδα και κρεμύδι...
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
OFF TOPIC !!!
Σταύρο σε πρόλαβα.



Σταύρο σε πρόλαβα.



ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
http://www.laskari.gr/
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Nτινο δεν νομιζω οτι ειναι Ελληνικη πατεντα.... ουτε μου ακουγεται παραλογο να μπορεις να αγωνιστεις κανονικα, κ οχι να παρεις απλα μια γευση, με ενα συμβατικο 4κινητο.DINIE wrote:Η Ζ2 είναι Ελληνική πατέντα Σταύρο έτσι και αλλιώς. Το θέμα είναι τι κάνουμε. Εδώ νομίζω πως οι πιό παλιοί του χώρου μπορούν να βοηθήσουν και φυσικά ο Dista. Έτσι όπως είναι η Ζ2 αυτή τη στιγμή αγωνιστικά είναι πολύ καλά. Απο άποψη ασφάλειας? Στα ανοιχτά αυτοκίνητα το rollbar είναι υποχρεωτικό. Γιατί όχι και στα κλειστά?
Παραλογο μου ακουγεται να υποχρεωσεις ομως τον αλλον να βαλει εξοπλισμο σε ενα καθημερινο αυτοκινητο. Το ασπρο feroza πχ στο οποιο βαλαμε rollbar "αχρηστεψαμε" ολο το πισω μερος (μιας κ δεν μπορουμε πλεον να βαλουμε καθισματα πισω) κ εγινε 2θεσιο.....ασε που νομιμα δεν παιρναει απο ΚΤΕΟ... ευτυχως εχουμε κ αλλα αμαξια. Δεν ειναι ομως λογικο να το ζητας αυτο απο καποιον που ειναι απλος χομπιστας, να διαθεσει ενα αμαξι να τρεχει σε αγωνες..... ειναι κ γενικοτερα δυσκολες οι εποχες οποτε....
Οτι η Ζ2 πρεπει να εχει αλλο ρυθμο απο την Ζ1 εγω προσωπικα πιστευω πως ναι.Δεν ξέρω αν είναι το ζητούμενο αυτό αλλά σίγουρα θα βοηθήσει. Γιάυτό επιμένει και ο Dista. Το ερώτημα του είναι πως είναι δυνατόν να πηγαίνουν σε αυτούς τους ρυθμούς αυτοκίνητα που δεν είναι αγωνιστικά.Που δεν έχουν κανένα μέτρο ασφάλειας.
. Αν υποθέσουμε ότι δεν πρέπει η Ζ2 να έχει μέτρα ασφαλείας τότε θα πρέπει ο ρυθμός της να είναι σαφώς υποδιέστερος της Ζ1 και ας μην μας αρέσει αυτό.
Γι αυτο γινεται κ αυτη η κουβεντα.
Δλδ ας υποθεσουμε οτι οι κατηγοριες ειναι αυτες με βαση την Ελληνικη πραγματικοτητα, ας πουμε απλα πως θελουμε να παιζουνε οι κατηγοριες αυτες στο παιχνιδι.....
Οσο για το θεμα συναντησης αν εσεις κρινετε οτι πρεπει να βρεθουμε να τα πουμε κ απο κοντα ειμαι μεσα.... αν κ προσωπικα δεν νομιζω οτι εχουμε τοσα πολλα να λυσουμε οποτε καλυτερα θα ηταν να παμε κ για φαι!!!!

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Δημητρα να παει entry ( αλλα να αλαξει η ενοια της εντρυ)
αν και ο ορος ειναι λαθος... θα επρεπε να περιλαμβανει με οτι περιρισμους επιβαλονται ανθρωπους που δεν θελουν να πειραξουν το καθημερινό τους αυτοκινητο..
Αποψη μου
η κατηγοριοποιηση των τριαλ μου μοιαζει πιο λογική
πχ Κ1 = Μαμα ( με οτι περιορισμους ξαναλεω )
ενας εμπειρος ας πουμε οδηγός που δεν θελει να πειραξει το αυτοκινητο του να τρεχει σ αυτην την ας την πω Ζ3...
τα Ζ2 αν θελουμε να ειναι πιο "παιχνιδιαρικα" να εχουν τουλαχιστον rollbar..
αν και ο ορος ειναι λαθος... θα επρεπε να περιλαμβανει με οτι περιρισμους επιβαλονται ανθρωπους που δεν θελουν να πειραξουν το καθημερινό τους αυτοκινητο..
Αποψη μου
η κατηγοριοποιηση των τριαλ μου μοιαζει πιο λογική
πχ Κ1 = Μαμα ( με οτι περιορισμους ξαναλεω )
ενας εμπειρος ας πουμε οδηγός που δεν θελει να πειραξει το αυτοκινητο του να τρεχει σ αυτην την ας την πω Ζ3...
τα Ζ2 αν θελουμε να ειναι πιο "παιχνιδιαρικα" να εχουν τουλαχιστον rollbar..
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Φωκιωνα οπως πολυ σωστα το συνοψισε ο Ντινος ποιο πριν οι κατηγοριες ειναι 3:Φωκίων wrote:Δημητρα να παει entry ( αλλα να αλαξει η ενοια της εντρυ)
αν και ο ορος ειναι λαθος... θα επρεπε να περιλαμβανει με οτι περιρισμους επιβαλονται ανθρωπους που δεν θελουν να πειραξουν το καθημερινό τους αυτοκινητο..
Αποψη μου
η κατηγοριοποιηση των τριαλ μου μοιαζει πιο λογική
πχ Κ1 = Μαμα ( με οτι περιορισμους ξαναλεω )
ενας εμπειρος ας πουμε οδηγός που δεν θελει να πειραξει το αυτοκινητο του να τρεχει σ αυτην την ας την πω Ζ3...
τα Ζ2 αν θελουμε να ειναι πιο "παιχνιδιαρικα" να εχουν τουλαχιστον rollbar..
1.Εntry, χωρις μετρα ασφαλειας, κ απειρα πληρωματα
2. Ζ2, χωρις μετρα ασφαλειας με εμπειρα πληρωματα
3. Ζ1, με πληρη μετρα ασφαλειας
Εδω ειδες οτι στην Ζ1 συμμορφωθηκαν ελαχιστα πληρωματα κ η κατηγορια ειναι στα ορια του να μην συμπληρωνει αριθμο σε καθε αγωνα.
Αν ζητηθουνε μετρα ασφαλειας στην Ζ2 θα γινει το ιδιο κ ολοι θα μαζευτουνε στην Ζ3 κ μετα θα ζητανε να δωσουνε οι οργανωτες περισσοτερα στην Ζ3 για να συμμετεχουνε.
Δεν ειναι λογικη κατ'εμε αυτη.
Οι κατηγοριες καλα κανουνε κ ειναι ετσι, κ με βαση την Ελληνικη πραγματικοτητα δεν θα μπορουσανε να ειναι περισσοτερες, το θεμα ειναι πως θα "παιζει" η καθε κατηγορια.
Η κατηγοριοποιηση των trial ειναι διαφορετικη γιατι στα trial η παραμικρη μηχανικη διαφορα εχει αμεση διαφορα κ στο αποτεσμα στα εμποδια, ενω στους αγωνες αντοχης κατι τετοιο δεν ισχυει.
Πιστευω οτι αυτοι που (καλως κατ'εμε) σκεφτηκανε αυτες τις κατηγοριες ειχαν στο μυαλο τους την πρακτικη διαφορα (χρονους ΜΩΤ μεγιστες ταχυτητες κλπ) μεταξυ της Ζ1-Ζ2 που ειναι κ το λογικο κ η Ζ3 ειναι μονο για να δωσει "γευση απο αγωνα" κ σε αυτους που το δοκιμαζουνε για πρωτη φορα ωστε να επιλεξουνε τι θελουνε.
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
στο τελευταιο ειναι η διαφορα μας
η εντρυ να ειναι και για τον εμπειρο που δεν μπορει δεν θελει να "αρματωθει" ή να κηνηγησει κατι περαν της βολτας
η εντρυ να ειναι και για τον εμπειρο που δεν μπορει δεν θελει να "αρματωθει" ή να κηνηγησει κατι περαν της βολτας
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Νομίζω πως γιά τις κατηγορίες Ζ1 ,Ζ3 δεν έχουμε να πούμε κάτι μιάς και οι δύο όπως είναι, είναι μιά χαρά. Για την Ζ2 μόνο γίνεται κουβέντα. Και όπως το βλέπω εγώ ή θα υποχρεώσεις να βάλουν όλοι τουλάχιστον roolbar και κράνη ή θα ρίξεις τη Μωτ. Δεν νομίζω πως υπάρχει άλλη λύση. Ακόμα όμως και με χαμηλή Μωτ πάλι τρέχουμε στο ρυθμό που ο καθένας θέλει και μπορεί και μετά περιμένουμε να περάσει η ώρα λόγο προπορείας.
Στο Ναύπλιο πάντως η Ζ2 είχε και ασφάλεια με τα όρια (και ας ήταν λίγο σπαστικά) και ολίγον ευχαρίστηση. Ίσως εκεί να βρέθηκε η χρυσή τομή για την κατηγορία. Δεν μπορούμε να ζητάμε κάτι παραπάνω χωρίς μέτρα ασφαλείας. Στο Πευκί σίγουρα μας άρεσε περισσότερο, όμως στο Ναύπλιο ήταν πιο ασφαλές για τη Ζ2. Και εγώ παρασύρθηκα από το Πευκί και είπα άπιαστη Μωτ
, αλλά τώρα που τα βλέπω τα πράγματα πιο αντικειμενικά το πιό σωστό είναι πιο χαμηλή Μωτ.( Εξάλλου γι΄αυτό υπάρχει η Ζ1).


Στο Ναύπλιο πάντως η Ζ2 είχε και ασφάλεια με τα όρια (και ας ήταν λίγο σπαστικά) και ολίγον ευχαρίστηση. Ίσως εκεί να βρέθηκε η χρυσή τομή για την κατηγορία. Δεν μπορούμε να ζητάμε κάτι παραπάνω χωρίς μέτρα ασφαλείας. Στο Πευκί σίγουρα μας άρεσε περισσότερο, όμως στο Ναύπλιο ήταν πιο ασφαλές για τη Ζ2. Και εγώ παρασύρθηκα από το Πευκί και είπα άπιαστη Μωτ



ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
http://www.laskari.gr/
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Eγω παλι πιστευω οτι δεν "πρεπει" να αλλαξει κατι συγκεκριμενα.
Καλο ειναι αυτη την κουβεντα να την ακουνε (διαβαζουνε) οι οργανωτες ωστε να ξερουν τι μας αρεσει κ τι οχι.
Απο κει κ περα ο καθε ενας φτιαχνει τον αγωνα του αναλογα, κ καλο ειναι που δεν μπαινουνε ολα σε ενα κοινο "καλουπι" ωστε να υπαρχει κ μια διαφορα μεταξυ των αγωνων.
Αλλιως θα ηταν ολοι οι αγωνες ιδιοι...... κ δεν νομιζω να θελουμε κατι τετοιο.....
Καλο ειναι να συνανταμε κ 1-2 φορες το χρονο απιαστη ΜΩΤ καλο ειναι κ να μπαινουνε μια φορα το χρονο σε κορδελιασμενη ειδικη - χωραφι καλο ειναι να υπαρχει ποικιλια γενικα.
Το μονο που συμφωνω για την Ζ1 οτι πρεπει αυτη η κατηγορια να εχει πολυ περισσοτερες ελευθεριες (ανωτατη, ΜΩΤ κ ορια) απο την Ζ2 ωστε πλεον να διαφοροποιουνται κ ουσιαστικα οι 2 κατηγοριες εκτος απο τα μετρα ασφαλειας.
Καλο ειναι αυτη την κουβεντα να την ακουνε (διαβαζουνε) οι οργανωτες ωστε να ξερουν τι μας αρεσει κ τι οχι.
Απο κει κ περα ο καθε ενας φτιαχνει τον αγωνα του αναλογα, κ καλο ειναι που δεν μπαινουνε ολα σε ενα κοινο "καλουπι" ωστε να υπαρχει κ μια διαφορα μεταξυ των αγωνων.
Αλλιως θα ηταν ολοι οι αγωνες ιδιοι...... κ δεν νομιζω να θελουμε κατι τετοιο.....
Καλο ειναι να συνανταμε κ 1-2 φορες το χρονο απιαστη ΜΩΤ καλο ειναι κ να μπαινουνε μια φορα το χρονο σε κορδελιασμενη ειδικη - χωραφι καλο ειναι να υπαρχει ποικιλια γενικα.
Το μονο που συμφωνω για την Ζ1 οτι πρεπει αυτη η κατηγορια να εχει πολυ περισσοτερες ελευθεριες (ανωτατη, ΜΩΤ κ ορια) απο την Ζ2 ωστε πλεον να διαφοροποιουνται κ ουσιαστικα οι 2 κατηγοριες εκτος απο τα μετρα ασφαλειας.
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Εξακολουθώ να πιστευω οτι η ΜΩΤ δεν προσφέρει στην ασφάλεια εκτός αν είναι στανταρ οτι εύκολα βγάζεις ενα εικοσάλεπτο προπορείας, αλλά μάλλον αυτό δεν είναι αγώνας.
Το παιχνίδι με την ενδιάμεση ειδική έχει ενδιαφέρον αν δεν μπορεί να γίνει κάτι μεγαλύτερο λόγο περιοχής. Εκεί μας είπαν "Να σε αυτές τις είκοσι τουλίπες μπορείτε να πάτε όπως θέλετε,στο υπόλοιπο λόγο κυρίως κινδύνου προς τρίτους θα έχετε όρια". Είχε βέβαια και μια σχετικά σφικτή ΜΩΤ
(χαμηλή σαν απόλυτο νούμερο) που λόγο των πολλών ορίων δεν συγχωρούσε σοβαρά λάθη!
Το Ναύπλιο ήταν ίσως ο πιο ασφαλής αγώνας για το ενδιαφέρον που είχε, αλλά απο τα 300 περίπου χιλιόμετρα ουσιαστικά αγωνιστήκαμε στα 50-60
.
Το Πευκί απο την άλλη είχε 300 αγωνιστικά χιλιόμετρα χωρίς πολύ παραπάνω ρίσκο μιας και η περιοχή ήταν καλύτερη και επέτρεπε τέτοιου μήκους ειδικές.
Προσωπικά πιστεύω οτι το παιχνίδι παίζεται στην επιλογή της περιοχής, τη χάραξη της διαδρομής και των ορίων που θα μπουν! Δεν χρειάζεται να γίνει ξενέρωτη η Ζ2 απλά λιγότερο αδρεναλινούχα
.
Όσο αφορά τη ΜΩΤ.
ΜΩΤ που την πιάνει το 10-15% των πληρωμάτων είναι άπιαστη για το 85-90% οπότε....
Το παιχνίδι με την ενδιάμεση ειδική έχει ενδιαφέρον αν δεν μπορεί να γίνει κάτι μεγαλύτερο λόγο περιοχής. Εκεί μας είπαν "Να σε αυτές τις είκοσι τουλίπες μπορείτε να πάτε όπως θέλετε,στο υπόλοιπο λόγο κυρίως κινδύνου προς τρίτους θα έχετε όρια". Είχε βέβαια και μια σχετικά σφικτή ΜΩΤ
(χαμηλή σαν απόλυτο νούμερο) που λόγο των πολλών ορίων δεν συγχωρούσε σοβαρά λάθη!
Το Ναύπλιο ήταν ίσως ο πιο ασφαλής αγώνας για το ενδιαφέρον που είχε, αλλά απο τα 300 περίπου χιλιόμετρα ουσιαστικά αγωνιστήκαμε στα 50-60

Το Πευκί απο την άλλη είχε 300 αγωνιστικά χιλιόμετρα χωρίς πολύ παραπάνω ρίσκο μιας και η περιοχή ήταν καλύτερη και επέτρεπε τέτοιου μήκους ειδικές.
Προσωπικά πιστεύω οτι το παιχνίδι παίζεται στην επιλογή της περιοχής, τη χάραξη της διαδρομής και των ορίων που θα μπουν! Δεν χρειάζεται να γίνει ξενέρωτη η Ζ2 απλά λιγότερο αδρεναλινούχα

Όσο αφορά τη ΜΩΤ.
ΜΩΤ που την πιάνει το 10-15% των πληρωμάτων είναι άπιαστη για το 85-90% οπότε....
Δημητριάδης Σταύρος