Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

DINIE wrote:Ότι δεν έχει μεγάλη διαφορά η Ζ1 με τη Ζ2 ως όφειλε λόγω προδιαγραφών να έχει.
:D Α γεια σου αυτό λέω και όχι για να "τσιμπήσουμε" συμμετοχές στην Ζ1 αλλά επι της ουσίας που αποφασίστηκε αυτός ο διαχωρισμός.
Γιάννης Αθανασίου wrote: Δε μπορεί ένας αγώνας να κρίνεται και να βαθμολογείται απο τους αγωνιζόμενους, γιατί ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια. Πρέπει να υπάρχει ανεξάρτητη αρχή - τί είπα τώρα; Σε όλον τον κόσμο έτσι γίνεται. Ας μην προσπαθούμε να εφεύρουμε και πάλι τον τροχό!
Κάποτε ίσως, αλλά μέχρι τότε εμείς κρίνουμε και πράττουμε κατα το δοκούν, και αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε εδώ είναι ουσιαστικά να εκφράσουμε και να συνειδητοποιήσουμε τις απόψεις μας, και γιατί όχι να τις αλλάξουμε και να δούμε κάποια πράγματα με άλλο μάτι.
"Ανεξάρτητη αρχή" δεν υπάρχει στην Ελλάδα για άλλα πολύ σημαντικότερα πράγματα θα υπάρχει για το χώρο μας? Άστο, ας κάνουμε όλοι σωστά αυτά που περνάνε απο το χέρι μας και βλέπουμε. Όχι οτι είναι λάθος η σκέψη αλλά είναι στην κατηγορία ευχής... :roll:
Άσε που προσωπικά πιστεύω οτι ο καλλίτερος αξιολογητής και αυτού που μετράει τελικά η γνώμη, είναι ο καταναλωτής, αν είναι συνειδητοποιημένος βέβαια και βλέπει και λίγο γύρο του και όχι μόνο την πάρτη του! ;)
Δημητριάδης Σταύρος
Γιάννης Αθανασίου

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Με το κατά πόσο αυτά ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ το κριτήριο για τη διαφοροποίηση των αποτελεσμάτων, ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ παράγοντα κινδύνου και ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ προβλήματα στους αγωνιζόμενους.

Αλλιώς πώς θα μπορούσε να κριθεί; Με το αν ήταν 30, 35 ή 40; Κάτω απο ποιές συνθήκες και σύμφωνα με ποιές συνθήκες. Δε μπορεί να υπάρξει στάνταρ, γιατί απλά δεν υπάρχει στάνταρ στο δρόμο, στη διαδρομή, στις καιρικές συνθήκες.

Σταύρο

αν όλους τους αγώνες τους κρίνει ΕΝΑΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ, ΕΜΠΕΙΡΟΣ, ΓΝΩΣΤΗΣ τότε όλα γίνονται. Αν τους κρίνουμε εμείς, επειδή απλά είμαστε Έλληνες, σε όποιον κερδίσουμε όλα θα είναι καλά και σε όποιον χάσουμε όλα θα είναι χάλια. Έταιρον, εκάτερον...
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by mitsos »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Με το κατά πόσο αυτά ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ το κριτήριο για τη διαφοροποίηση των αποτελεσμάτων, ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ παράγοντα κινδύνου και ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ προβλήματα στους αγωνιζόμενους.
Το πρωτο ειναι μετρησιμο κ το ανεφερα.
mitsos wrote:......... κ κρινεται απο τους αγωνιζομενους και απο το αποτελεσμα.....
Αυτο εννοουσα με το αποτελεσμα.

Τα αλλα 2 δεν εχουνε αντικειμενικα κριτηρια.
Η τουλαχιστον δεν τα καταλαβαινω εγω κ θα περιμενα να τα ακουσω.

Και ακριβως επειδη:
Γιάννης Αθανασίου wrote:Αλλιώς πώς θα μπορούσε να κριθεί; Με το αν ήταν 30, 35 ή 40; Κάτω απο ποιές συνθήκες και σύμφωνα με ποιές συνθήκες. Δε μπορεί να υπάρξει στάνταρ, γιατί απλά δεν υπάρχει στάνταρ στο δρόμο, στη διαδρομή, στις καιρικές συνθήκες.
Ποτε δεν θα μπορει να κριθει ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ενας αγωνας.
Γιάννης Αθανασίου

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Μπορεί να κριθεί αντικειμενικά. Γίνεται σε όλους τους αγώνες σε όλο τον κόσμο.

Δεν μπορεί να κριθεί με βάση κάποια στάνταρ κριτήρια, επειδή ακριβώς κάθε αγώνας ΠΡΕΠΕΙ να έχει το δικό του χαρακτήρα. Και πρέπει να κρίνεται απο το κατά πόσο αυτός ο ιδιαίτερος χαρακτήρας είναι ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ή όχι. Όποια κριτήρια και αν υπάρχουν στο κομμάτι της ασφάλειας π.χ. και όσο καλά και αν εξυπηρετηθούν και τηρηθούν, αν υπάρχει σοβαρό ατύχημα, δε μπορεί να πάρει καλή βαθμολογία! Όσο καλά τυπωμένο και αν είναι το road book, αν χαθούν πολλαπλά όλοι οι αγωνιζόμενοι, δε μπορεί να πάρει καλή βαθμολογία. κλπ. κλπ. κλπ.

Αυτό το έκαναν στο WRC, έβαλαν στάνταρ κριτήρια και τώρα το πληρώνουν! Οι αγώνες έγιναν ίδιοι, το ενδιαφέρον χάθηκε, οι χορηγοί έφυγαν, οι ομάδες έφυγαν, ο θεσμός παραπέει, παρόλο που εδώ και 3-4 χρόνια προσπαθούν με συνεχείς αλλαγές να τον σώσουν. Και έρχονται οι "γερόλυκοι" να δώσουν λύση, επαναφέροντας τους ΠΑΛΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ - Ακρόπολις, Σαφάρι, Μόντε - με τις ιδιαιτερότητές τους! Εμείς θέλουμε να ξεκινήσουμε ανάποδα, απο εκεί που είναι εξασφαλισμένη η αποτυχία;
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

Γιάννης Αθανασίου wrote:...
αν όλους τους αγώνες τους κρίνει ΕΝΑΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ, ΕΜΠΕΙΡΟΣ, ΓΝΩΣΤΗΣ τότε όλα γίνονται. Αν τους κρίνουμε εμείς, επειδή απλά είμαστε Έλληνες, σε όποιον κερδίσουμε όλα θα είναι καλά και σε όποιον χάσουμε όλα θα είναι χάλια. Έταιρον, εκάτερον...
Ο ένας ανεξάρτητος επειδή είμαστε Έλληνες έχει να φάει πολύ ξύλο :lol: :lol: (χαριτολογώ) Αν μπορέσεις να βρείς ένα τέτοιο που με το που θα κάνει κακή κριτική σε κάποιον δεν πέσει να τον φάει δείξτον μου...
Όσο για το άλλο για τους αγωνιζόμενους, το τόνισα οτι έχει νόημα αν υπάρχει η αντίστοιχη συνειδητοποίηση και πρόθεση για το γενικότερο καλό. Απλά στην περίπτωση των αγωνιζομένων οι προθέσεις είναι πιο ανιδιοτελείς απο αυτές των οργανωτών, που ρισκάρουν και θέλουν να προστατέψουν πιο πολλά :roll:!
Και ναι μας αρέσει να κερδίζουμε, αλλά πιο πολύ μας αρέσει να περνάμε καλά σε όλο τον αγώνα και πριν και μετά, το βάθρο είναι για 2 λεπτά μόνο ;)
Δημητριάδης Σταύρος
Γιάννης Αθανασίου

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Σταύρο

γι΄αυτό οι εκθέσεις είναι συνήθως μυστικές και υποβάλονται στην "αρχή" από το άτομο, χωρίς να έρχονται σε γνώση των άλλων μερών, παρά μόνο αφού γίνουν δεκτές και προς ανακοίνωση της βαθμολογίας. Υπάρχουν δικλείδες, δουλεύουν χρόνια - και στην Ελλάδα - και έχουν αποτέλεσμα.

Τώρα για τα παρακάτω και για κάποιους αγωνιζόμενους, επέτρεψε μου να αμφιβάλω. Και με δικαιώνει η διεθνής πρακτική, όπου σε καμία περίπτωση οι αγωνιζόμενοι, ακόμη και όταν υπάρχουν υγιείς σύνδεσμοι, δεν βαθμολογούν αγώνες. Απλά προτείνουν, πιέζουν κάποιες φορές, προς συγκεκριμένες κατευθύνσεις, ιδίως όσον αφορά την ασφάλεια. Εδώ, ακόμη και αυτοί, απλά σιγοντάρουν την κατάσταση...
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by mitsos »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Μπορεί να κριθεί αντικειμενικά. Γίνεται σε όλους τους αγώνες σε όλο τον κόσμο.
Μισο λεπτο.... η ολη συζητηση ξεκινησε απο μια κουβεντα που ειπα κ ξαναλεω:
Αν δεν υπαρχουνε ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτηρια κ ζητας απο εναν ανθρωπο να κρινει, οσο αμεροληπτος κι αν ειναι αυτος εμπλεκεται η κριση ΤΟΥ αρα κ το στοιχειο της υποκειμενικοτητας.
Οποτε η θετεις στανταρ, η δεν ζητας να κριθει κατ'αυτον τον τροπο.
Οπου δεν μπορεις να θεσεις στανταρ απλα δεν κρινεις αντικειμενικα.
Όποια κριτήρια και αν υπάρχουν στο κομμάτι της ασφάλειας π.χ. και όσο καλά και αν εξυπηρετηθούν και τηρηθούν, αν υπάρχει σοβαρό ατύχημα, δε μπορεί να πάρει καλή βαθμολογία!
Δλδ λεμε υποθετικο παραδειγμα, αν σε εναν αγωνα ολα τηρηθουν ευλαβικα κ το παλικαρι που ανεφερες ποιο πριν (ο ποιο γρηγορος απο τον Gadasin που λεγαμε) εριχνε μια μετωπικη επειδη πηγαινε ταπα πρεπει ο αγωνας να παρει κακο βαθμο????
Οχι.
Όσο καλά τυπωμένο και αν είναι το road book, αν χαθούν πολλαπλά όλοι οι αγωνιζόμενοι, δε μπορεί να πάρει καλή βαθμολογία.
Αυτο ειναι κατι μετρισιμο ναι.
Αν στα 35 αυτοκινητων τα 30 χαθουνε σε μια συγκεκριμενη τουλιπα, τοτε υπηρχε λαθος με την τουλιπα εκεινη. Λαθος του RB.
Αν χαθουνε σε 30 τουλιπες τοτε το RB ηταν κακο αρα ναι πρεπει να παρει κακη βαθμολογια.
Αλλα κι αυτο κρινεται με νουμερα κ εκ του αποτελεσματος που ανεφερα ποιο πριν.

Μιας ομως κ μιλαμε για τα μετρα ασφαλειας, κ αναφερατε αυτο:
Η μόνη μου διαφωνία είναι ότι πρέπει ο οργανωτής να ρυθμίζει την ταχύτητα με βάση τις συνθήκες και να ΚΡΙΝΕΤΑΙ απο αυτό από την αρμόδια αρχή
Ειναι πως γινεται να κριθει αντικειμενικα ο οργανωτης απο την οποια αρμοδια αρχη την στιγμη που δεν υπαρχουνε στανταρ?
Last edited by mitsos on Tue May 04, 2010 13:38, edited 1 time in total.
User avatar
ctsaligo
Posts: 5
Joined: Fri Nov 20, 2009 16:20

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by ctsaligo »

Προσοχή ακολουθεί μακροσκελές κείμενο άπειρου συνοδηγού, παρατηρητή μέχρι τώρα των δρώμενων σε αυτό το forum.

Τις συγκεκριμένες προτάσεις μπορείτε να τις πετάξετε στα σκουπίδια, αλλά νομίζω ότι το πρώτο κομμάτι σχετικά με τα δεδομένα και τα ζητούμενα πρέπει να ολοκληρωθεί και να είναι στο μυαλό του καθενός πριν προτρέπει προς τη μία η την άλλη κατεύθυνση.

Η άποψη ενός συνοδηγού.....

Δεδομένα

1. Τρεις κατηγόριες αυτοκινήτων:
a. Αυτοκίνητα με πλήρη μέτρα ασφαλείας
b. Αυτοκίνητα με ‘ημίμετρα’
c. Αυτοκίνητα χωρίς μέτρα ασφαλείας
2. Διαφορετικά είδη αγώνων
a. Trial raid
b. Enduro
c. 24hours
d. ……
e. ΟΧΙ ΡΑΛΙ
3. Διαφορετικές διαδρομές
a. Ανοιχτή στη κυκλοφορία δρόμοι
b. Κορδελιασμένες μικρές ειδικές
c. Κλειστές μεγαλύτερες ειδικές (Πρόλογος Πευκί)
d. Εκτός δρόμου εντελώς
4. Διοργανωτές με συγκεκριμένες οικονομικές δυνατότητες λόγο περιορισμένου αριθμού συμμετοχών και ανάγκης για λογικά κόστη συμμετοχής από τους λίγους που συμμετέχουν.

Ζητούμενα

1. Ασφάλεια πάνω από όλα
a. Ασφάλεια για τους αγωνιζόμενους
b. Ασφάλεια για τους άλλους χρήστες των ανοιχτών στην κυκλοφορία δρόμων
c. Ασφάλεια για τους Θεατές
2. Χαρά για όλους τους συμμετέχοντες στους αγώνες
a. Διαφορετικές απαιτήσεις για κάθε κατηγορία
b. Ενδιαφέρων και για τους συνοδηγούς
c. Προσέλκυση θεατών (Τα άλλα έπονται...σπόνσορες TV κτλ.)



Πρέπει να γίνει μια προσπάθεια να μπορέσουν όλα τα παραπάνω να παντρευτούν χωρίς να καταδικαστεί (περίπου) καμία κατηγορία αυτοκίνητων (βλ. Ζ2) και κανένας αγώνας και να έχουμε σαν αποτέλεσμα τα ζητούμενα μας.

Ασφάλεια:

Για αυτοκίνητα χωρίς μέτρα ασφαλείας (entry):
1. Μικρότερες διαδρομές (αποφυγή δύσκολων κομματιών)
2. Μικρές ΜΩΤ
3. ΟΡΙΑ. Όριο μέγιστης ταχύτητας, όρια στα επικίνδυνα κομμάτια (τα περισσότερα) και όρια σε διασταυρώσεις, τυφλά σημεία, εξοχικά, κυνηγότοπους, κτλ.

Για αυτοκίνητα με ‘ημίμετρα’ :
1. Καθορισμός ‘ημίμετρων’
Η δυσκολία εδώ έγκειται στο να συμβιβάζεις ασφάλεια με χαμηλό κόστος και ότι το αυτοκίνητο εκτελεί διπλό ρόλο αγωνιστικό / επιβατικό. Δεν μπορεί να επιβάλεις rollbar, ομολογκε καθίσματα, αλλά αν δεν θέλει ο οδηγός να φοράει κράνος να πάει entry.
a. Κράνη
b. Ζώνες
c. Rollbar
d. ……
e. ……
2. Όρια μέγιστης ταχύτητας (φυσικά μεγαλύτερα της entry) και πριν αρχίσετε να φωνάζετε, σκεφτείτε ότι δεν μιλάμε για ράλι αλλά για 4χ4 και ότι το παιχνίδι δεν θέλουμε να παίζεται στα λίγα κομμάτια που κάποιος μπορεί να πάει με 120 -130 αλλά σε όλα τα υπόλοιπα .
3. ‘Όρια σε σημεία με οικήματα έστω και μεμονωμένα.
4. Σημεία (+-50 μέτρα) σημειωμένα στο Roadbook με όριο.
5. ΜΩΤ που το πιάνει το 10%-15% των αγωνιζομένων. Κατάταξη μπορεί να γίνει σε κάποιους αγώνες ανάλογα με το είδος τους(Π.χ. Κορδελιασμένη μικρή ειδική – enduro) σε κάποιους αγώνες όχι. Αν δεν σας αρέσει ανεβείτε κατηγόρια. Αυτός είναι και ο στόχος νομίζω, και όχι να έχουμε κατηγορίες πατέντες.

Για αυτοκίνητα με μέτρα ασφαλείας:
1. ‘Όρια σε σημεία με οικήματα έστω και μεμονωμένα.
2. Σημεία σημειωμένα στο Roadbook (χωρίς όριο)
3. ΜΩΤ που να ζορίζει τα πληρώματα και να (μην) βγαίνει σε μία, δύο, (τρεις) ειδικές το πολύ.


Χαρά
Για αυτοκίνητα χωρίς μέτρα ασφαλείας (entry):
Η χαρά για αυτά τα πληρώματα θα είναι η συμμετοχή / γνωριμία με το άθλημα (που δεν θα τους προβληματίσει με θέματα ασφάλειας και καταστροφής του αυτοκινήτου τους) , η αίσθηση της περιπέτειας στα τελείως (με μέτρο) εκτός δρόμου κομμάτια. (Αν θελήσουν παραπάνω να ανέβουν κατηγορία.)
Για αυτοκίνητα με ‘ημίμετρα’ :
Η χαρά της αίσθησης της ασφάλειας (όποιος δεν χαίρεται με αυτό δεν ταιριάζει σε κανένα αγώνα αλλά σε τσίρκο)
Η χαρά της ελεύθερης οδήγησης στα κομμάτια ‘χωρίς όρια’ (που το μέγιστο δεν θα επηρεάζει) και ο διοργανωτής θα έχει επιλέξει πολύ προσεκτικά. (αν δεν το καταλάβατε ανεβείτε κατηγορία ;)
Για αυτοκίνητα με μέτρα ασφαλείας:
Η χαρά της ελεύθερης οδήγησης στα κομμάτια χωρίς όρια και ο οργανωτής θα έχει επιλέξει πάλι πολύ προσεκτικά. Επιπλέον κλειστά κομμάτια όπως ο πρόλογος στο Πευκί. (όποιος θέλει παραπάνω ας πάει ράλι.)

Θέματα που αφορούν τις πόσες και πόσο μεγάλες ειδικές θέλουμε /δεν θέλουμε ας τα αφήσουμε στους διοργανωτές. Υπάρχουν είδη δεδομένα από προηγούμενες συμμετοχές και διαφορετικές προσεγγίσεις από πολλούς. (ενιαίοι αγώνες, ποικιλομορφία...) Στην τελική οι αγώνες που θα έχουν συμμετοχές θα αποδείξουν και ποιους αγώνες προτιμάμε ή όχι. Το ποιανού η άποψη θα υπερισχύσει σε ένα forum.... ας το αξιολογήσουν οι διοργανωτές.

Επιπλέον, θέματα που έχουν να κάνουν με θεατές και προβολή βοηθούν όλους του αγωνιζόμενους να αισθάνονται καλύτερα και κάθε βήμα που (δεν) έχει είδη συζητηθεί και βοηθάει προς αυτή τη κατεύθυνση με βρίσκει σύμφωνο.
Χ. Τσαλιγόπουλος
MUD TORO TEAM
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Μπορεί να κριθεί αντικειμενικά. Γίνεται σε όλους τους αγώνες σε όλο τον κόσμο.

Δεν μπορεί να κριθεί με βάση κάποια στάνταρ κριτήρια, επειδή ακριβώς κάθε αγώνας ΠΡΕΠΕΙ να έχει το δικό του χαρακτήρα. Και πρέπει να κρίνεται απο το κατά πόσο αυτός ο ιδιαίτερος χαρακτήρας είναι ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ή όχι. Όποια κριτήρια και αν υπάρχουν στο κομμάτι της ασφάλειας π.χ. και όσο καλά και αν εξυπηρετηθούν και τηρηθούν, αν υπάρχει σοβαρό ατύχημα, δε μπορεί να πάρει καλή βαθμολογία! Όσο καλά τυπωμένο και αν είναι το road book, αν χαθούν πολλαπλά όλοι οι αγωνιζόμενοι, δε μπορεί να πάρει καλή βαθμολογία. κλπ. κλπ. κλπ.

Αυτό το έκαναν στο WRC, έβαλαν στάνταρ κριτήρια και τώρα το πληρώνουν! Οι αγώνες έγιναν ίδιοι, το ενδιαφέρον χάθηκε, οι χορηγοί έφυγαν, οι ομάδες έφυγαν, ο θεσμός παραπέει, παρόλο που εδώ και 3-4 χρόνια προσπαθούν με συνεχείς αλλαγές να τον σώσουν. Και έρχονται οι "γερόλυκοι" να δώσουν λύση, επαναφέροντας τους ΠΑΛΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ - Ακρόπολις, Σαφάρι, Μόντε - με τις ιδιαιτερότητές τους! Εμείς θέλουμε να ξεκινήσουμε ανάποδα, απο εκεί που είναι εξασφαλισμένη η αποτυχία;
Γιάννη με μπερδεύεις...
το αντικειμενικό είναι το γενικά αποδεκτό, και αν μπούν τέτοια κριτήρια τότε είναι που θα μπούμε στη λούμπα του WRC και όχι το ανάποδο.
Αν η ασφάλεια ενός αγώνα κρίνεται μόνο απο το ατύχημα ή η ποιότητα του RB απο το αν χάθηκε ο κόσμος σε μια δύσκολη τουλίπα, τότε είναι που όλοι θα κάνουν τα ίδια για να εξυπηρετούν τα όποια κριτήρια.
Τέσπα η κουβέντα είναι λίγο τύπου "το αυγό ή η κότα" και δε βγάζει πουθενά.
Αυτή τη στιγμή α μη τη άλλο εμείς οι αγωνιζόμενοι έχουμε τη δύναμη να προωθήσουμε αυτά που μας αρέσουν και γουστάρουμε. Απλά πρέπει να το κάνουμε και με τη λογική και όχι μόνο με το συναίσθημα. (Στη λογική βέβαια έρχεστε και εσείς οι οργανωτές και η αρχή να βάλετε τις γνώσεις σας).
Το σημαντικότερο όμως και αυτό θα το καταλάβετε μόνο απο εμάς είναι να καλύπτεται η ανάγκη μας για ευχαρίστηση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!
Τι και αν χαθήκαμε όλοι σε μια δύσκολη τουλίπα αν τελικά όλοι (οι περισσότεροι) το ευχαριστηθήκαμε αυτό το χάσιμο ;) !
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

Φίλε ctsaligo μία μόνο διόρθωση!
Η Ζ2 αυτή τη στιγμή δεν έχει καθόλου μα καθόλου απαιτήσεις ασφαλείας.
Το μόνο που διαφοροποιεί την Ζ2 απο την Ζ3 είναι ουσιαστικά οι προθέσεις του πληρώματος αν θέλουν αν παίξουν πιό γρήγορα ή πιο εκδρομικά!

Κατα τα άλλα συμφωνώ με την φιλοσοφία των τοποθετήσεων σου απλά προσπαθούμε να το κάνουμε λίγο πιο ξεκάθαρο για να καταλάβουμε εμείς πρώτα αλλά και οι οργανωτές τί μας αρέσει και δεν μας αρέσει ακριβώς και τι μας προβληματίζει ακριβώς ;)
Πχ Όρια μέγιστης ταχύτητας...πόσο? και γιατί?
Διαφορετικοί τύποι αγώνων με διαφορετική φιλοσοφία, ποιός μας αρέσει πιό πολύ? τί μας αρέσει απο τον καθένα και τί όχι?

Συμφωνώ οτι το ποιός αγώνας θα μαζέψει περισσότερες συμμετοχές θα αποδείξει και ποιός μας αρέσει, απλά μ'αρέσει να δουλεύω προληπτικά και όχι απολογιστικά. Η δυναμική μας άλλωστε δε νομίζω οτι έχει και τις απεριόριστες ανοχές για πειραματισμούς!
Δημητριάδης Σταύρος
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”