Evros Adventure Trophy 2011

ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΟΛΛΑΝΔΟΣ
Posts: 78
Joined: Fri Sep 18, 2009 19:58
Location: ΣΟΥΦΛΙ

Re: Evros Adventure Trophy 2011

Post by ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΟΛΛΑΝΔΟΣ »

Ξερεις πολυ καλα οτι συμφωνω με τα παραπονα σου. Αλλωστε στον ιδιο αγωνα ημουν κι εγω. Αυτο που σας ζητησα ειναι να κανετε προτασεις για να βελτιωθουν οι αγωνες. Μονο με την γρινια δεν βγαζει καπου και πιστευω οτι κανεις δεν αμφισβητει το δικιο σου. Ριξε ιδεες για να
ευχαριστιομαστε τους αγωνες.[/quote]


Καποιος ανεφερε για το συστημα με το GPS το εχω ξανακουσει αυτο και το βρισκω το πιο αξιολογο και το πιο δικαιο.
Δεν γνωριζω το κοστος αυτου του εγχειρηματος αλλα δεν νομιζω να υπαξει προβλημα η κανω λαθος :?: :?:
mbg
Posts: 188
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:37

Re: Evros Adventure Trophy 2011

Post by mbg »

Η αποψη μου σχετικα με τα TROPHY ειναι οτι εχουμε μπλεξει σε ενα φαυλο κυκλο βελτιωσεων στα αυτοκινητα απο τη μια και επιλογης δυσκολων διαδρομων απο την αλλη. Ξεκινησαμε απο σχεδον μανισια αυτοκινητα και διαδρομες που σημερα μας φαινοντε το λιγοτερο αστειες για να φτασουμε στα αυτοκινητα τουμπανα και σε διαδρομες απεραστα ντουβαρια. Απο λαστιχα 30ρια φτασαμε στα 45αρια και οι λακουβες που παλαιοτερα καταπιναν ολο το αυτοκινητο σημερα με το ζορι χωρανε εναν τροχο. Οι οργανωτες στην προσπαθεια τους να ειναι οι αγωνες δυσκολοι και θεαματικοι χρονο με τον χρονο και ακολουθωντας την βελτιωση των αυτοκινητων διαλεγαν ολο και πιο δυσκολα περασματα. Αυτο το πραγμα ομως δεν εχει τελος. Οι αγωνιζομενοι -οσοι τουλαχιστον το αντεχουν οικονομικα- αναγκαζονται για να μπορουν να ειναι εντος συναγωνισμου να ριχνουν ολο και περισσοτερα λεφτα στην βελτιωση των αυτοκινητων κατι ομως που με δεδομενη και την σημερινη οικονομικη συγκυρια θα δημιουργησει κατηγοριες αγωνιζομενων η ακομη χειροτερα θα εξαναγκασει καποιους να τα παρατησουν. Αποψη μου ειναι οτι η βελτιωση ενος αυτοκινητου ειναι μια ιστορια χωρις τελος ειδικα αν δεν υπαρχουν καποιοι περιορισμοι. Εννοειται οπως προανεφερα οτι στο ιδιο τριπακι μπαινουν και οι οργανωτες οσον αφορα τις διαδρομες και την δυσκολια τους.
Ενα αλλο ζητουμενο στους αγωνες ειναι και οδηγικη ικανοτητα του καθε αγωνιζομενου. Πως ομως μπορει να συγκριθει αυτη η ικανοτητα δυο οδηγων οταν τα αυτοκινητα τους απεχουν ετη φωτος? Πως να παλεψει αυτος με το 33αρι λαστιχο που πεφτει ολος μεσα στην τρυπα αυτον με το 50αρι που περναει απο πανω της καπνιζοντας τσιγαρο και πινοντας φραπε? Προς θεου και για να μην παρεξηγηθουν τα γραφομενα μου δεν υποτιμω με τιποτα την αξια και την τεχνη της οδηγησης αυτων που οδηγουν με μεγαλα λαστιχα. Απλως η συγκριση με τους υπολοιπους ειναι ανιση.
Καποιοι θα πουν γιατι ασχολουμαι μονο με την διασταση των ελαστικων. Γιατι κατα την γνωμη μου οσο μεγαλωνεις τα λαστιχα τοσο χρειαζεται παραπανω αλογα στο μοτερ και αλλο τοσο πρεπει να φτιαξεις τις αναρτησεις. Εκτος αυτου ειναι και το σημειο του αυτοκινητου που παταει στο εδαφος και που μπορει να δειξει ποιος εχει ΤΑ ΧΕΡΙΑ χωρις να αναγκαζει τους οργανωτες να ψαχνουν για το ακατορθωτο.
Η προταση μου ειναι λοιπον να μπει ενα οριο στη διασταση των ελαστικων -ας πουμε 37αρια- . Πιστευω ολοι γνωριζουμε οτι με εναν τετοιο περιορισμο περιοριζουμε και την αναγκη τεραστιας ιπποδυναμης αφου απο ενα σημειο και πανω ειναι αχρηστη οπως περιοριζουμε και την αναγκη ολο και πιο βελτιωμενης αναρτησης. Και φυσικα σταματανε και οι οργανωτες το κυνηγι του αδυνατου.
Ολα τα παραπανω ειναι προσωπικες αποψεις και δεν ειναι απαραιτητα σωστες για ολους.
savvoul
Posts: 13
Joined: Tue Jun 16, 2009 18:18

Re: Evros Adventure Trophy 2011

Post by savvoul »

Δεν συμφωνώ Κώστα παρόλο που έτρεχα με 33αρια όταν είχα αμάξι. Η εξέλιξη πρέπει να υπάρχει και να κατευθύνει τους οργανωτές για ανάλογα εμπόδια(άσε που σε αυτόν ούτε καν ο gangster με τα 40ρια δεν ήτανε). Ο συγκεκριμένος αγώνας θεωρώ ότι δεν είχε τόσο μεγαλο βαθμό δυσκολίας απλά χρονικά δεν βγήκε και δυστηχώς δεν τρέξαμε μια ειδική που μας είχανε ετοιμάσει, και μην ξεχνάμε ότι στο trophy η συνεργασία είναι πιο σημαντική απο τα 45ρια.
Εάν έκανα μία πρόταση θα ήτανε να μην υπάρχει νεκρός χρόνος, αυτό βέβαια προϋποθέτει εναλλακτικές διαδρομές και όπου δεν υπάρχουν να βοηθάει η μία ομάδα την άλλη.
V.Tsoukas
Posts: 34
Joined: Tue Jun 16, 2009 21:48

Re: Evros Adventure Trophy 2011

Post by V.Tsoukas »

Θα ήθελα να πω τη γνώμη μου σαν θεατής και δεν έχει να κάνει με το αγωνιστικό κομάτι αλλα με το οργανωτικό . Ο αγώνας γίνεται για τους αγωνισζόμενους και τους θεατές , οι χορηγοί έρχονται-προσελκύονται απο τους πολλούς θεατές και όχι τόσο απο τους αγωνιζόμενους , οι χορηγίες είναι απαραίτητες αν θέλουμε καλύτερη οργάνωση που απαιτούνται παραπάνω χρήματα άρα καταλήγουμε στο οτι θα έπρεπε να υπάρχει μια μέριμνα για να έρχονται περισσότεροι θεατές και να περνάνε καλά , να έχουν έυκολη πρόσβαση , να ξέρουν πού να πάνε για να δούν τον αγώνα κτλ στη συνέχεια θα δούμε χορηγίες που είναι απαραίτητες για την εξέλιξη των αγώνων γενικά .
modus
Posts: 27
Joined: Fri Jun 19, 2009 13:15

Re: Evros Adventure Trophy 2011

Post by modus »

Η αποψη μου σχετικα με τα TROPHY ειναι οτι εχουμε μπλεξει σε ενα φαυλο κυκλο βελτιωσεων στα αυτοκινητα απο τη μια και επιλογης δυσκολων διαδρομων απο την αλλη. Ξεκινησαμε απο σχεδον μανισια αυτοκινητα και διαδρομες που σημερα μας φαινοντε το λιγοτερο αστειες για να φτασουμε στα αυτοκινητα τουμπανα και σε διαδρομες απεραστα ντουβαρια. Απο λαστιχα 30ρια φτασαμε στα 45αρια και οι λακουβες που παλαιοτερα καταπιναν ολο το αυτοκινητο σημερα με το ζορι χωρανε εναν τροχο. Οι οργανωτες στην προσπαθεια τους να ειναι οι αγωνες δυσκολοι και θεαματικοι χρονο με τον χρονο και ακολουθωντας την βελτιωση των αυτοκινητων διαλεγαν ολο και πιο δυσκολα περασματα. Αυτο το πραγμα ομως δεν εχει τελος. Οι αγωνιζομενοι -οσοι τουλαχιστον το αντεχουν οικονομικα- αναγκαζονται για να μπορουν να ειναι εντος συναγωνισμου να ριχνουν ολο και περισσοτερα λεφτα στην βελτιωση των αυτοκινητων κατι ομως που με δεδομενη και την σημερινη οικονομικη συγκυρια θα δημιουργησει κατηγοριες αγωνιζομενων η ακομη χειροτερα θα εξαναγκασει καποιους να τα παρατησουν. Αποψη μου ειναι οτι η βελτιωση ενος αυτοκινητου ειναι μια ιστορια χωρις τελος ειδικα αν δεν υπαρχουν καποιοι περιορισμοι. Εννοειται οπως προανεφερα οτι στο ιδιο τριπακι μπαινουν και οι οργανωτες οσον αφορα τις διαδρομες και την δυσκολια τους.
Ενα αλλο ζητουμενο στους αγωνες ειναι και οδηγικη ικανοτητα του καθε αγωνιζομενου. Πως ομως μπορει να συγκριθει αυτη η ικανοτητα δυο οδηγων οταν τα αυτοκινητα τους απεχουν ετη φωτος? Πως να παλεψει αυτος με το 33αρι λαστιχο που πεφτει ολος μεσα στην τρυπα αυτον με το 50αρι που περναει απο πανω της καπνιζοντας τσιγαρο και πινοντας φραπε? Προς θεου και για να μην παρεξηγηθουν τα γραφομενα μου δεν υποτιμω με τιποτα την αξια και την τεχνη της οδηγησης αυτων που οδηγουν με μεγαλα λαστιχα. Απλως η συγκριση με τους υπολοιπους ειναι ανιση.
Καποιοι θα πουν γιατι ασχολουμαι μονο με την διασταση των ελαστικων. Γιατι κατα την γνωμη μου οσο μεγαλωνεις τα λαστιχα τοσο χρειαζεται παραπανω αλογα στο μοτερ και αλλο τοσο πρεπει να φτιαξεις τις αναρτησεις. Εκτος αυτου ειναι και το σημειο του αυτοκινητου που παταει στο εδαφος και που μπορει να δειξει ποιος εχει ΤΑ ΧΕΡΙΑ χωρις να αναγκαζει τους οργανωτες να ψαχνουν για το ακατορθωτο.
Η προταση μου ειναι λοιπον να μπει ενα οριο στη διασταση των ελαστικων -ας πουμε 37αρια- . Πιστευω ολοι γνωριζουμε οτι με εναν τετοιο περιορισμο περιοριζουμε και την αναγκη τεραστιας ιπποδυναμης αφου απο ενα σημειο και πανω ειναι αχρηστη οπως περιοριζουμε και την αναγκη ολο και πιο βελτιωμενης αναρτησης. Και φυσικα σταματανε και οι οργανωτες το κυνηγι του αδυνατου.
Ολα τα παραπανω ειναι προσωπικες αποψεις και δεν ειναι απαραιτητα σωστες για ολους.
επισης δεν θα συμφωνησω μαζι σου κωστα οσον αναφορα τον περιορισμο στα λαστιχα. λενε στο χωριο μου.....ο λυκος...στην ανταρα χαιρετε.........
βλεπε εκεινο το παραδειγμα των δυο μεσιλικων απο την θεσσαλονικη. που την εχουν 86 ποντους...( την διασταση..)
αυτο πως μπορει να το ξεπερασει κανεις...με τοση εξελιξη και χιλιαρικα αριθμητα....μου λες....??? :mrgreen: :D :D :D
αντε πες μου τωρα. :mrgreen:
mbg
Posts: 188
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:37

Re: Evros Adventure Trophy 2011

Post by mbg »

Το ευχαριστο ειναι οτι ξεκινησε μια συζητηση που σημαινει οτι κατι θα βγει στο τελος. Οπως ειπα δεν σημαινει οτι η γνωμη μου ειναι απαραιτητα σωστη. Εβαλα μεσα ομως και τον οικονομικο παραγοντα ειδικα αυτη την εποχη οπως και την δυσκολια που αντιμετωπιζουν οι οργανωτες στην εξευρεση ολο και πιο δυσκολων διαδρομων. Σιγουρα ο Μαριος εχει δικιο οσον αφορα την εξελιξη των αυτοκινητων η οποια ειναι απαραιτητη. Μπορει ομως να υπαρξει μια λυση δυο κατηγοριων ας πουμε.
Περα απο αυτα θα σας παρακαλουσα να μην απευθυνεστε σε μενα γιατι μπορει να θεωρηθει οτι ειμαι εγω και απεναντι ολοι εσεις. Απλα ας λεει ο καθενας την γνωμη του και εκτος της κριτικης στις αποψεις των αλλων να καταθετει και καποια προταση.
ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΟΛΛΑΝΔΟΣ
Posts: 78
Joined: Fri Sep 18, 2009 19:58
Location: ΣΟΥΦΛΙ

Re: Evros Adventure Trophy 2011

Post by ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΟΛΛΑΝΔΟΣ »

savvoul wrote:Δεν συμφωνώ Κώστα παρόλο που έτρεχα με 33αρια όταν είχα αμάξι. Η εξέλιξη πρέπει να υπάρχει και να κατευθύνει τους οργανωτές για ανάλογα εμπόδια(άσε που σε αυτόν ούτε καν ο gangster με τα 40ρια δεν ήτανε). Ο συγκεκριμένος αγώνας θεωρώ ότι δεν είχε τόσο μεγαλο βαθμό δυσκολίας απλά χρονικά δεν βγήκε και δυστηχώς δεν τρέξαμε μια ειδική που μας είχανε ετοιμάσει, και μην ξεχνάμε ότι στο trophy η συνεργασία είναι πιο σημαντική απο τα 45ρια.
Εάν έκανα μία πρόταση θα ήτανε να μην υπάρχει νεκρός χρόνος, αυτό βέβαια προϋποθέτει εναλλακτικές διαδρομές και όπου δεν υπάρχουν να βοηθάει η μία ομάδα την άλλη.
Θα συμφωνησω με ολη την σκεψη σου :!: :!:
Εκει θα φανει η εξυπναδα και η γρηγορη αντιληψη της καθε ομαδας :!: :!:
Το ειχαν εφαρμοσει πρωτη φορα στο περσηνο trophy της ΚΟΜΟΤΙΝΗΣ και σε πολλα σημεια τους ειχε βγει εκτος απο ενα που μονο τα παιδια απο την ΠΑΤΡΑ εκαναν την ταρζανια και πατησαν καμια 30 δεντρακια :o :o
modus
Posts: 27
Joined: Fri Jun 19, 2009 13:15

Re: Evros Adventure Trophy 2011

Post by modus »

εγω πρωσοπικα μια παροιμια εγραψα...χωρις να θελω να απευθηνθω σε καποιον ιδαιτερα. δεν εχω και λογο.
και το παραδειγμα για αυτους που δεν με γνωριζουν....ηταν καθαρα με φουλ χιουμοριστικη διαθεση αλλα παραλληλα και ενα ολοζωντανο παραδειγμα που λενε......( και σαφως θα υπαρχουν και αλλα τετοια..)..οπως τα φιλαρακια απο την καβαλα τον Ανδρικο πρωτου τον πιαση η κριση και αυτον...με μαμα σαμουρακι καρφονε θεσεις!
οσο λοιπον και να εξελιχθουν τα θεματα...λαστιχα...ντουβαρια...κτλ.... πιστευω οτι καποια αλλα....ειναι αυτα που γραφουν σε εναν αγωνα.
....τελικα!!!
JOSE
Posts: 118
Joined: Tue Jan 18, 2011 19:59

Re: Evros Adventure Trophy 2011

Post by JOSE »

modus wrote:εγω πρωσοπικα μια παροιμια εγραψα...χωρις να θελω να απευθηνθω σε καποιον ιδαιτερα. δεν εχω και λογο.
και το παραδειγμα για αυτους που δεν με γνωριζουν....ηταν καθαρα με φουλ χιουμοριστικη διαθεση αλλα παραλληλα και ενα ολοζωντανο παραδειγμα που λενε......( και σαφως θα υπαρχουν και αλλα τετοια..)..οπως τα φιλαρακια απο την καβαλα τον Ανδρικο πρωτου τον πιαση η κριση και αυτον...με μαμα σαμουρακι καρφονε θεσεις!
οσο λοιπον και να εξελιχθουν τα θεματα...λαστιχα...ντουβαρια...κτλ.... πιστευω οτι καποια αλλα....ειναι αυτα που γραφουν σε εναν αγωνα.
....τελικα!!!
...χμμμμ! η πολυμηνη αποχη απ τους αγωνες σε μετετρεψε σε γιαπωνεζοφιλο προδοτη χαμενοπαρταλε των ιερων και των οσιων της φυλης μας, η μηπως τα πολλα κολληταρηλικια με το φαλακρο τζοβενο χοροπηδηχτο εραστη με το ημιτρελλιζον βλεμμα και το απαλο καντηλογαμητηρι κρεμασμενο αντι για καλημερα στα ποιητικα του χειλη σ εκανε να αλλαξοπιστησεις και να βλεπεις οραματα με σχιστοματικα αυτοκινητα ;
modus
Posts: 27
Joined: Fri Jun 19, 2009 13:15

Re: Evros Adventure Trophy 2011

Post by modus »

οχι αγορακλα μου.....καμαρι της φυλης μας......μπρωσταρη μας εσυ....!!!!
....μη φοβουσε και αλλου να στρεψεις τας αμφιβολιες σου...
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”