
Μέχρι πριν κάποια posts μιλάγαμε για την εφαρμογή των ορίων, τον τρόπο χρονομέτρησης και τί μας αρέσει πάνω σε αυτά αλλά και τι θεωρούμε οτι ίσως πρέπει να θυσιαστεί στο βομό της ασφάλειας.
Ας εξαντλήσουμε αυτό και μετά πιάνουμε το κομμάτι των θεατών, διαδρομών, αξιολόγησης κτλ.
Έτσι για να επαναφέρω την κουβέντα εκεί που είχε μείνει.
Νομίζω οτι όλοι αγωνιζόμενοι και οργανωτές θεωρούν οτι το εργαλείο της ηλεκτρονικής παρακολούθησης πρέπει να έχει αυστηρή εφαρμογή όπου μπορεί να είναι αποτελεσματικό για την αποφυγή όχι μόνο ατυχήματος αλλά ακόμα και όχλησης προς τρίτους. Τα έχουμε πει αλλά ας τα ξαναπούμε. Όπου υπάρχουν στάνες, εκκλησάκια, εξοχικά, καλύβες, και εννοείτε σε οικισμούς και γενικά πολιτισμος μπαίνουν αυστηρά όρια. Επίσης σε κομμάτια που οι πιθανότητες να πετύχουμε εκδρομείς, κυνηγούς, αγρότες κ.α. είναι πέραν του δέοντος (μεγάλη κουβέντα αλλά θεωρώ οτι οι οργανωτές έχοντας χτενίσει την περιοχή και μιλώντας και με τους ντόπιους, μπορούν να κρίνουν) μπαίνουν όρια. Αυτά νομίζω οτι είναι πράγματα που το σύστημα παρακολούθησης πραγματικά μπορεί να βοηθή σει(υπάρχουν και άλλα μέτρα που έχουν αναφερθεί πολλάκις αλλά τώρα μιλάμε για τα όρια).
Στο αγωνιστικό κομμάτι (αυτό που συζητούσαμε) τώρα και στη χρήση των ορίων ώς μέτρο προστασίας των αγωνιζομένων.
Αρχίζουμε απο τις απόψεις της Δήμητρας που θεωρεί οτι θα πρέπει να είναι πολύ περισσότερα, μετά είμαι εγώ που θεωρώ οτι θα πρέπει να είναι κάπως αυστηρότερα αλλά βασικά σίγουρα περισσότερα απο αυτά της Ζ1, και μετά είναι οι Μάνώληδες , ο Ντίνος ...και βασικά όλοι οι άλλοι

Επίσης καταθέτουμε απόψεις κατα πόσο η ΜΩΤ συνεισφέρει στην ασφάλεια και πώς μας αρέσει. Εκει φαίνεται μάλλον πιο απλό το πράγμα. Αν εξαιρέσουμε τον Νικόλα (O Dista δε μετράει

Διορθώστε με αν κάπου τα έχω μπερδέψει.

Πέραν αυτών ξαναθέτω το ερώτημά μου μιας και δεν έχει απαντηθεί
Πώς γίνεται να πηγαίνουν όλοι στα όρια τους (όποια είναι αυτά) στην ίδια διαδρομή με τις ίδιες επισημάνσεις και όρια και να επιτυγχάνεται η μία κατηγορία να έχει μεγαλύτερη ασφάλεια (αγωνιστικά) απο την άλλη?