ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Σταύρο
όλοι σχεδόν οι αγώνες 4Χ4 εξελίχθηκαν ανάποδα απο ότι θα μπορούσαμε να σκεφτούμε. Δεν ήταν αγώνες αυτοκινήτου που έγιναν αγώνες 4Χ4. Ήταν "εκδρομές" περιπέτειας, που σιγά-σιγά απέκτησαν "ανταγωνιστικό" χαρακτήρα και στο τέλος έγιναν αγώνες. Κυρίως στη βόρεια Αφρική και στη Μεγάλη Βρετανία. Ήταν λοιπόν λογικό να ξεκινήσουν χωρίς μέτρα ασφαλείας.
Όταν στο τέλος των 80s, με αφορμή το Dakar, έγιναν πραγματικοί αγώνες, οι "ερασιτέχνες" - amateurs - παρέμειναν στο παιχνίδι, σε αγώνες παράλληλους, ίδιους στην αρχή, με μικρότερες απαιτήσεις και λιγότερα μέτρα ασφαλείας. Αυτό έχει επικρατήσει μέχρι σήμερα σε αρκετούς από αυτούς και αποτελεί και το βάθρο για όσους θέλουν να ξεκινήσουν κάτι καινούριο. Σε όλους σχεδόν τους αγώνες του είδους στην Ευρώπη υπάρχει η κατηγορία των "επαγγελματιών", με μέτρα ασφαλείας κλπ. και των "ερασιτεχνών", χωρίς προβλήματα ανάμεσά τους. Σε πολλές χώρες, όπως η Ουγγαρία, παίζουν μάλιστα στο ίδιο πρωτάθλημα.
Στην Τουρκία, μία και την ανέφερε ο Κώστας, όταν έγινε εκεί αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 4Χ4 της FIA, της διεθνούς ομοσπονδίας, υπήρχαν τρεις - τέσσερεις κατηγορίες: οι "παγκόσμιοι", οι "τοπικοί", οι "regularite" και οι "εκδρομικοί". Οι δύο τελευταίες κατηγορίες δεν είχαν συστήματα ασφαλείας.
ΥΓ. Θα σε κουράσω μία φορά ακόμη. " Όποιος αγνοεί την ιστορία, είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει". Και εδώ, δυστυχώς, έχουμε την επανάληψη γεγονότων που μας πήγαν κάποια στιγμή αρκετά χρόνια πίσω. Πιστεύεις ότι πρέπει να τα ξαναζήσουμε; Εγώ όχι!
όλοι σχεδόν οι αγώνες 4Χ4 εξελίχθηκαν ανάποδα απο ότι θα μπορούσαμε να σκεφτούμε. Δεν ήταν αγώνες αυτοκινήτου που έγιναν αγώνες 4Χ4. Ήταν "εκδρομές" περιπέτειας, που σιγά-σιγά απέκτησαν "ανταγωνιστικό" χαρακτήρα και στο τέλος έγιναν αγώνες. Κυρίως στη βόρεια Αφρική και στη Μεγάλη Βρετανία. Ήταν λοιπόν λογικό να ξεκινήσουν χωρίς μέτρα ασφαλείας.
Όταν στο τέλος των 80s, με αφορμή το Dakar, έγιναν πραγματικοί αγώνες, οι "ερασιτέχνες" - amateurs - παρέμειναν στο παιχνίδι, σε αγώνες παράλληλους, ίδιους στην αρχή, με μικρότερες απαιτήσεις και λιγότερα μέτρα ασφαλείας. Αυτό έχει επικρατήσει μέχρι σήμερα σε αρκετούς από αυτούς και αποτελεί και το βάθρο για όσους θέλουν να ξεκινήσουν κάτι καινούριο. Σε όλους σχεδόν τους αγώνες του είδους στην Ευρώπη υπάρχει η κατηγορία των "επαγγελματιών", με μέτρα ασφαλείας κλπ. και των "ερασιτεχνών", χωρίς προβλήματα ανάμεσά τους. Σε πολλές χώρες, όπως η Ουγγαρία, παίζουν μάλιστα στο ίδιο πρωτάθλημα.
Στην Τουρκία, μία και την ανέφερε ο Κώστας, όταν έγινε εκεί αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 4Χ4 της FIA, της διεθνούς ομοσπονδίας, υπήρχαν τρεις - τέσσερεις κατηγορίες: οι "παγκόσμιοι", οι "τοπικοί", οι "regularite" και οι "εκδρομικοί". Οι δύο τελευταίες κατηγορίες δεν είχαν συστήματα ασφαλείας.
ΥΓ. Θα σε κουράσω μία φορά ακόμη. " Όποιος αγνοεί την ιστορία, είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει". Και εδώ, δυστυχώς, έχουμε την επανάληψη γεγονότων που μας πήγαν κάποια στιγμή αρκετά χρόνια πίσω. Πιστεύεις ότι πρέπει να τα ξαναζήσουμε; Εγώ όχι!
-
- Posts: 105
- Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Πέτρο έχεις δίκιο. Κι εγώ ξαναδιαβάζοντας το αντιλαμβάνομαι ότι άλλο ήθελα να πω κι άλλο βγήκε.Pet4x4 wrote:
Τώρα αυτό ρε εσύ Σπυρο γιατί το έγραψες ειληκρινά? Για να τρομάξουμε από την επικινδυνότητα του αθλήματος? Για να φοβηθούμε και να μην το τολμήσουμε ποτέ ή για να θαυμάσουμε πόσο «τρελοί» και θαρραλέοι είναι αυτοί που τρέχουν στα Rally και τα Βaja? Σε πληρωφορώ λοιπόν ότι πιο τρελοί και πιο θαρραλέοι είναι αυτοί που γράφουν ίδιες μέσες με τα Rally χωρίς να έχουν τίποτα από αυτά που αναγράφονται στο παραρτημα J του κανονισμού της ΈΛΠΑ!!! Δεν το επικροτώ καθόλου, αντιθέτος το καταδικάζω! Αλλά όχι και να μας πείς πως τα Rally είναι πιο επικίνδυνα από το Πρωτάθλημα 4χ4!!! Πάει πολύ, τότε για ποιο λόγο γεμίσαμε 30 σελίδες εδώ μέσα?
Και επιτέλους ας σταματήσει αυτή η τρομοκρατία χωρίς λόγο! Μόνο κακό κάνει γαμώτο!!! Είναι δυνατόν να λές πως με ένα λάθος θα χαθεί μια ζωή και να αναφέρεσε σε αυτοκίνητο με roll cage, καθήσματα, κράνοι, πυροσβεση, γενικό ρεύματος, ρεζερβουάρ ασφαλείας και όλο το παράρτημα J του κανονισμού????
Τότε εμείς τι ? ποιόν? προσπαθούμε να πίσουμε εδώ μέσα γαμώτο μιλώντας για roll bar και για roll cage??? Και πότε κόστισε ζωή βρε Σπύρο ένα λάθος στα Rally 4x4? Θυμισέ μου σε παρακαλώ…. Εγώ μόνο τον σοβαρό τραυματισμό του Σιδέρη θυμάμαι, και αυτός γιατί ο ίδιος έτρεχε με τις ζώνες λημένες!!!
Κωνσταντάκος και Ορφανός εννοούσα ότι ξέρουν τι διαφορά που έχει η εμπλοκή στο ένα άθλημα και στο άλλο έχοντας πάντα στο μυαλό μου τους κανονικούς ραλύ αγώνες που τρέχαμε και σε αυτούς νόμιζα ότι αναφερόσουν.
Εκεί τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά και σίγουρα πιο πολύπλοκα από επίπεδο προετοιμασίας κόστους χρόνου κλπ. αυτό ήταν το νόημα. Και φυσικά εννοείται πως σε επικινδυνότητα "οι δικοί σας" αγώνες είναι μακράν χειρότεροι.
Αν το έβλεπα έτσι όπως περιγράφεις θα καθόμουν σπίτι μου τόσα χρόνια. Δεν είναι μαγκιά ούτε εξυπνάδα να ρισκάρεις για το χόμπι σου. Σίγουρα οι αγώνες 4χ4 είναι πιο αντιπροσωπευτικοί για τα αυτοκίνητά μας. Τα ραλύ ήταν λύση ανάγκης αν και οφείλω να πω πως από τα ραλύ έμαθε ο κόσμος ότι υπάρχουν αγώνες 4χ4 στην Ελλάδα.
Απλά όλοι ξέρουμε πως οι παιδιές έγιναν αγώνες και πως όταν θα γίνει η στραβή θα γυρίσει ο διακόπτης.
Γιάννη
Δεν με ενοχλεί που μπορεί να έχουμε διαφορετική άποψη. Με ενοχλεί που προσπαθώντας να υποστηρίξεις την άποψη σου λες υπερβολές ανακρίβειες και πράγματα που δεν συμβαίνουν. Επειδή δεν πιστεύω ότι είσαι τόσο ημιμαθής, θεωρώ πως το κάνεις συνειδητά για να πείσεις και αυτό είναι που με ενοχλεί.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Σπύρο
νομίζω πως έχεις τη δυνατότητα απο το να ρίχνεις λάσπη να απαντήσεις και βασικά να προτίνεις. Αναφέρομαι σε γεγονότα, διεθνή και ελληνικά και αναφέρεσαι σε γενικότητες. Καλείσε λοιπόν να υποστηρίξεις τα όσα λες και όχι να απορρίπτεις τα λεγόμενα των άλλων καλόντας τα ανακρίβειες. Δώσε μας στοιχεία, παραγράφους και άσε τους υπολοιπους να κρίνουν και να αποφασίσουν τί θέλουν.
νομίζω πως έχεις τη δυνατότητα απο το να ρίχνεις λάσπη να απαντήσεις και βασικά να προτίνεις. Αναφέρομαι σε γεγονότα, διεθνή και ελληνικά και αναφέρεσαι σε γενικότητες. Καλείσε λοιπόν να υποστηρίξεις τα όσα λες και όχι να απορρίπτεις τα λεγόμενα των άλλων καλόντας τα ανακρίβειες. Δώσε μας στοιχεία, παραγράφους και άσε τους υπολοιπους να κρίνουν και να αποφασίσουν τί θέλουν.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
S.Doukeris wrote:
Πέτρο έχεις δίκιο. Κι εγώ ξαναδιαβάζοντας το αντιλαμβάνομαι ότι άλλο ήθελα να πω κι άλλο βγήκε.Κωνσταντάκος και Ορφανός εννοούσα ότι ξέρουν τι διαφορά που έχει η εμπλοκή στο ένα άθλημα και στο άλλο έχοντας πάντα στο μυαλό μου τους κανονικούς ραλύ αγώνες που τρέχαμε και σε αυτούς νόμιζα ότι αναφερόσουν.
Εκεί τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά και σίγουρα πιο πολύπλοκα από επίπεδο προετοιμασίας κόστους χρόνου κλπ. αυτό ήταν το νόημα. Και φυσικά εννοείται πως σε επικινδυνότητα "οι δικοί σας" αγώνες είναι μακράν χειρότεροι.
Αν το έβλεπα έτσι όπως περιγράφεις θα καθόμουν σπίτι μου τόσα χρόνια. Δεν είναι μαγκιά ούτε εξυπνάδα να ρισκάρεις για το χόμπι σου. Σίγουρα οι αγώνες 4χ4 είναι πιο αντιπροσωπευτικοί για τα αυτοκίνητά μας. Τα ραλύ ήταν λύση ανάγκης αν και οφείλω να πω πως από τα ραλύ έμαθε ο κόσμος ότι υπάρχουν αγώνες 4χ4 στην Ελλάδα.
Απλά όλοι ξέρουμε πως οι παιδιές έγιναν αγώνες και πως όταν θα γίνει η στραβή θα γυρίσει ο διακόπτης.


Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
S.Doukeris wrote: Γιάννη
Δεν με ενοχλεί που μπορεί να έχουμε διαφορετική άποψη. Με ενοχλεί που προσπαθώντας να υποστηρίξεις την άποψη σου λες υπερβολές ανακρίβειες και πράγματα που δεν συμβαίνουν. Επειδή δεν πιστεύω ότι είσαι τόσο ημιμαθής, θεωρώ πως το κάνεις συνειδητά για να πείσεις και αυτό είναι που με ενοχλεί.
Γιάννης Αθανασίου wrote:Σπύρο
νομίζω πως έχεις τη δυνατότητα απο το να ρίχνεις λάσπη να απαντήσεις και βασικά να προτίνεις. Αναφέρομαι σε γεγονότα, διεθνή και ελληνικά και αναφέρεσαι σε γενικότητες. Καλείσε λοιπόν να υποστηρίξεις τα όσα λες και όχι να απορρίπτεις τα λεγόμενα των άλλων καλόντας τα ανακρίβειες. Δώσε μας στοιχεία, παραγράφους και άσε τους υπολοιπους να κρίνουν και να αποφασίσουν τί θέλουν.
Βρε παιδιά, αρκετά δεν ήταν μέχρι εδώ? Ήδη διακρίνω μια πτώση της έντασης... Ένταξει, φτάνει, φαγωθήκαμε σαν "κύριοι"

Πάνω στα θέματα που παρακαλώ να συλλέξει ο Γιάννης (και να συμπληρώσει όποιος θέλει) θα θέλαμε να τοποθετιθούν και ο Doc, aapo, meletis, S.Doukeris, nickman, Friar (μήν ρωτήσεις γιατι εσυ? Εχεις διαβάσει τόμους κανονισμών!), μπας και φτάσουμε επιτέλους στην άκρη του νήματος! Άντε, πάμε ξανά με την κάλή διαθεση που ξέρω πως όλοι έχετε...

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Στις 30 τοσες σελιδες που συζηταμε κατα ενα μυστιριωδη τροπο οι κ.κ. Αθανασιου & Δουκερης μοιαζουν να συμφωνουν στο οτι ΚΑΤΙ πρεπι να γινει
Εμφανως διαφερουν οι αποψεις τους στον τροπο, αλλα σιγουρα δεν μπορει να τους καταλογιστει αδιαφορία επι του θεματος..
επεισεις συμετεχουν 4-5 αγωνιζόμενοι και συνοδηγοι οι οποιοι ειναι αυτοι που θα "υποστουν" τις συνεπειες των οποιων ( και αν παρθουν ) αποφασεων
Μηπως λεω μηπως ειρθε η ωρα να "κλειδωθουν" ολοι μαζι σ ενα δωματιο και οποιος ζησει"
μεχρι να βρεθει καποια ακρη?? Γιατι ολοι φαινετε οτι ΘΕΛΟΥΝ ( οκ με τον τροπο του ο καθενας ) να ΒΡΕΘΕΙ μια ακρη μακρυα απο επιτροπες παραεπιτροπες συμβουλια και διαβουλια μια και αν δεν τα βρειτε μεταξυ σας να πατε να προτινετε τι και ποιος θα σας παρει στα σοβαρα....
Γιατι σιγουρα αυτη η κατασταση οπως εξελισεται δν αρεσει τελικά σε κανενα, ισα ισα απομακρυνει και τους τελευταιους εναπομηναντες ρομαντικους χομπιστες..
Σιγουρα τα "κλειδωμενα στο γκαραζ" αυτοκινητα δεν "οφελουν" κανεναν ποσο δε περισσότερο τους ιδιους τους κατοχους τους φανταζομαι ( Δουκερης Καλτσας Ατταρτ Λασδας Καραφωτιας Ορφανός για να ονομασω - κι ας με συγχωρεσουν για το θαρρος μου να κανω κατι τετοιο - μερικους ) οι οποιοι θα μπορουσαν με καποιο τροπο να κοσμουν τους αγωνες και οχι τα γκαραζ...
ΒΡΗΤΕ τα το κερατο μου.. αφου ΟΛΟΙ το πονατε το γ...νο το αθλημα...
Κοιτωντας πισω δεν παμε μπροστα
( Αυτα απο εναν.... Μαϊντανοτσουκνιδα - καποιος μου το κολησε κι αυτο
...)
Εμφανως διαφερουν οι αποψεις τους στον τροπο, αλλα σιγουρα δεν μπορει να τους καταλογιστει αδιαφορία επι του θεματος..
επεισεις συμετεχουν 4-5 αγωνιζόμενοι και συνοδηγοι οι οποιοι ειναι αυτοι που θα "υποστουν" τις συνεπειες των οποιων ( και αν παρθουν ) αποφασεων
Μηπως λεω μηπως ειρθε η ωρα να "κλειδωθουν" ολοι μαζι σ ενα δωματιο και οποιος ζησει"



Γιατι σιγουρα αυτη η κατασταση οπως εξελισεται δν αρεσει τελικά σε κανενα, ισα ισα απομακρυνει και τους τελευταιους εναπομηναντες ρομαντικους χομπιστες..
Σιγουρα τα "κλειδωμενα στο γκαραζ" αυτοκινητα δεν "οφελουν" κανεναν ποσο δε περισσότερο τους ιδιους τους κατοχους τους φανταζομαι ( Δουκερης Καλτσας Ατταρτ Λασδας Καραφωτιας Ορφανός για να ονομασω - κι ας με συγχωρεσουν για το θαρρος μου να κανω κατι τετοιο - μερικους ) οι οποιοι θα μπορουσαν με καποιο τροπο να κοσμουν τους αγωνες και οχι τα γκαραζ...
ΒΡΗΤΕ τα το κερατο μου.. αφου ΟΛΟΙ το πονατε το γ...νο το αθλημα...
Κοιτωντας πισω δεν παμε μπροστα
( Αυτα απο εναν.... Μαϊντανοτσουκνιδα - καποιος μου το κολησε κι αυτο


Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Πετρο για μια ακομη φορα γραφαμε πανω κατω τα ιδια την ιδια στιγμη







-
- Posts: 105
- Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Φτάσαμε δηλαδή σήμερα μετά από τόσες μέρες να μην έχει καταλάβει ο ένας τι προτείνει ο άλλος όταν έχουμε γράψει τόσα εδώ μέσα;
Το email που έστειλα σαν απάντηση στον κ. Παυλόπουλο και πήρατε όλοι της επιτροπής είναι αυτό:
"Η δική μου άποψη για το Πρωτάθλημα είναι η εξής:
Όσοι διεκδικούν πρωτάθλημα πρέπει να τρέχουν με την ίδια μέση ωριαία και τα ίδια μέτρα ασφαλείας.
Οι υπόλοιποι - οι εκδρομικοί - μπορούν να παίζουν για ένα κύπελλο με μικρότερη μέση και με όλα αυτά τα μέτρα που είπαμε.
Όποιος από αυτούς δεν είναι περαστικός αλλά του αρέσει πραγματικά, κάποια στιγμή θα αλλάξει κατηγορία από μόνος του.
Σπύρος"
Δεν ξέρω τι θα αποφασίσει η πλειοψηφία της επιτροπής αλλά η άποψή μου είναι αυτή κι ας μην αρέσει σε όλους σας.
Το email που έστειλα σαν απάντηση στον κ. Παυλόπουλο και πήρατε όλοι της επιτροπής είναι αυτό:
"Η δική μου άποψη για το Πρωτάθλημα είναι η εξής:
Όσοι διεκδικούν πρωτάθλημα πρέπει να τρέχουν με την ίδια μέση ωριαία και τα ίδια μέτρα ασφαλείας.
Οι υπόλοιποι - οι εκδρομικοί - μπορούν να παίζουν για ένα κύπελλο με μικρότερη μέση και με όλα αυτά τα μέτρα που είπαμε.
Όποιος από αυτούς δεν είναι περαστικός αλλά του αρέσει πραγματικά, κάποια στιγμή θα αλλάξει κατηγορία από μόνος του.
Σπύρος"
Δεν ξέρω τι θα αποφασίσει η πλειοψηφία της επιτροπής αλλά η άποψή μου είναι αυτή κι ας μην αρέσει σε όλους σας.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Είναι απολύτως λογικό κάτι να ξεκινήσει απλό και σιγά σιγά να εξελιχθεί.Γιάννης Αθανασίου wrote:Σταύρο
όλοι σχεδόν οι αγώνες 4Χ4 εξελίχθηκαν ανάποδα απο ότι θα μπορούσαμε να σκεφτούμε. Δεν ήταν αγώνες αυτοκινήτου που έγιναν αγώνες 4Χ4. Ήταν "εκδρομές" περιπέτειας, που σιγά-σιγά απέκτησαν "ανταγωνιστικό" χαρακτήρα και στο τέλος έγιναν αγώνες. Κυρίως στη βόρεια Αφρική και στη Μεγάλη Βρετανία. Ήταν λοιπόν λογικό να ξεκινήσουν χωρίς μέτρα ασφαλείας.
Όταν στο τέλος των 80s, με αφορμή το Dakar, έγιναν πραγματικοί αγώνες, οι "ερασιτέχνες" - amateurs - παρέμειναν στο παιχνίδι, σε αγώνες παράλληλους, ίδιους στην αρχή, με μικρότερες απαιτήσεις και λιγότερα μέτρα ασφαλείας. Αυτό έχει επικρατήσει μέχρι σήμερα σε αρκετούς από αυτούς και αποτελεί και το βάθρο για όσους θέλουν να ξεκινήσουν κάτι καινούριο. Σε όλους σχεδόν τους αγώνες του είδους στην Ευρώπη υπάρχει η κατηγορία των "επαγγελματιών", με μέτρα ασφαλείας κλπ. και των "ερασιτεχνών", χωρίς προβλήματα ανάμεσά τους. Σε πολλές χώρες, όπως η Ουγγαρία, παίζουν μάλιστα στο ίδιο πρωτάθλημα.
Στην Τουρκία, μία και την ανέφερε ο Κώστας, όταν έγινε εκεί αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 4Χ4 της FIA, της διεθνούς ομοσπονδίας, υπήρχαν τρεις - τέσσερεις κατηγορίες: οι "παγκόσμιοι", οι "τοπικοί", οι "regularite" και οι "εκδρομικοί". Οι δύο τελευταίες κατηγορίες δεν είχαν συστήματα ασφαλείας.
Αλλάζει το πλαίσιο, τα οχήματα, η εμπειρία και άλλα πολλά οπότε και οι κανονισμοί θα πρέπει να εξελίσσονται και μάλιστα να έιναι μπροστά απο τους αγωνιζόμενους!
Θυμάμαι πάντα τα λεγόμενα σου για το πόσο έχει ανέβει το επίπεδο των αγωνιζομένων όταν στα 1000 χλμ Ακροπολικές με ΜΩΤ 28 ζοριζόμασταν ενώ τώρα με ΜΩΤ κοντά στα 40 και πάλι τη βγάζουμε 42% αύξηση επιδόσεων


Γιάννης Αθανασίου wrote:ΥΓ. Θα σε κουράσω μία φορά ακόμη. " Όποιος αγνοεί την ιστορία, είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει". Και εδώ, δυστυχώς, έχουμε την επανάληψη γεγονότων που μας πήγαν κάποια στιγμή αρκετά χρόνια πίσω. Πιστεύεις ότι πρέπει να τα ξαναζήσουμε; Εγώ όχι!


Και σαφώς δε μπορώ να διαφωνήσω ώς προς την αρχή. Η ιστορία μας είναι κομμάτι του παρόντος και του μέλλοντος μας ,αλλά τοποθετήσεις τύπου:
δέν αποτελούν μαθήματα ιστορίαςΓιάννης Αθανασίου wrote:...
ΥΓ. Αλήθεια, μπορεί κανείς να εξηγήσει στον κόσμο γιατί τα Baja από 400+ χιλιόμετρα κατάντησαν "ραλάκια" των 120-150; Ποιός είχε πρόβλημα; Γιατί και τότε τέθηκε θέμα ασφάλειας; Για να θυμηθούμε...

Βλέπω βέβαια οτι προσπαθείτε και εσυ και ο Σπύρος να επικοινωνήσετε... καλή αρχή

Αν τα καταφέρετε και μπουν και στο παιχνίδι και άλλοι θα είναι προς όφελος όλων μας και είμαι σίγουρος οτι τα αποτελέσματα θα μας εκπλήξουν όλους ευχάριστα

Δημητριάδης Σταύρος
-
- Posts: 105
- Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Εγώ πάλι θέλω να μάθω τι έγινε και ποιος είχε πρόβλημα με τα baja.