Μελέτη, νομίζω οτι η σύγκριση Ζ1-Ζ2 με Τ1-Τ2 είναι άστοχη! Στην περίπτωση των Τ όλοι έχουν τουλάχιστον την ασφάλεια της δικιά μας Ζ1. Η Ζ2 είναι δικιά μας εφεύρεση και έχει να κάνει με την ελληνική πραγματικότητα που δυστυχώς και εδώ είναι διαφορετική απο του υπόλοιπου πλανήτη.
Το να γίνουν οι αγωνες regularity με την αυστηρή έννοια του όρου και άτοπο και επικίνδυνο είναι αφου τα εδαφη μας αλλάζουν συνεχώς και δεν μπορεί να ακολουθηθεί με ασφάλεια μια σταθερή ΜΩΤ όπως στην άσφαλτο, άσε δε που δεν μας αρέσει
Το παιχνίδι στο Πευκί νομίζω οτι άρεσε σε όλους και συμφωνώ οτι δεν θα πρέπει για ψήλου πήδημα να μπαίνουν όρια, αλλά τότε ίσως τα όρια για την Ζ1 να ήταν πολλά. Δεν γίνεται να πηγαίνουν όλοι στα όρια τους (όποια είναι αυτά) στην ίδια διαδρομή με τις ίδιες επισημάνσεις και όρια και να επιτυγχάνεται η μία κατηγορία να έχει μεγαλύτερη ασφάλεια (αγωνιστικά) απο την άλλη. Δεν ισχύει.
Το οτι οι δύο κατηγορίες στο Πευκί δείχνουν την διαφορά σε απόλυτους χρόνους δεν καταλαβαίνω τί ακριβώς δείχνει!? Απλά ίσως οτι η ΜΩΤ δεν παίζει κανένα ρόλο στην ασφάλεια...
Σαφώς και σε μεγάλο βαθμό την ασφάλεια την ορίζουμε εμείς αλλά...
επειδή ο "κοινός νους", "κοινή λογική" ή όπως αλλιώς θες να το πεις αποδεδειγμένα δεν είναι κοινά, έρχονται οι κανόνες να βάλουν τάξη και στην δικιά μας περίπτωση τα όρια!
Αντιλαμβάνομαι οτι ούτε εύκολο, ουτε καν εφικτό ίσως, είναι να παρακολουθούνται τα πολλά όρια άλλα όπως λέει και ο λαός μας "Ο φόβος φυλάει τα έρμα"

.
1ον τα πληρώματα δεν ξέρουν που παρακολουθούνται και πού όχι οπότε δεν ρισκάρουν να φάνε ποινή αλλά και μόνο να κόψει κάποιος και αντί με 70 που θα πήγαινε αν ήταν ελεύθερα, να πηγαίνει με 50 αντι του 40 που είναι το όριο κέρδος έχουμε απο άποψη ασφάλειας και
2ον όταν υπάρχουν όρια όλοι μας τα τηρούμε, εκτός αν μας ξεφύγει κατα λάθος, λόγω του φόβητρου της ποινής αλλά κυρίως γιατί εμπιστευόμαστε τον οργανωτή οτι υπάρχει λόγος που μας ζητείτε να κόψουμε και να πάμε πιο φυλαγμένα. Τα όρια λειτουργούν άσχετα αν το Gps πιάνει ή όχι, άσχετα αν η οργάνωση μπορεί να μετράει όλον τον αγώνα ή όχι.
Όσο αφορά την κίνηση ανάποδα στη διαδρομή πράγματι δεν νομίζω οτι κανένα όριο παίζει ρόλο, όχι όμως γιατί πιθανόν να μην μπορείτε να το δείτε live (όπως γράφω και παραπάνω είναι άσχετο απο το αποτέλεσμα) αλλά γιατί υπάρχουν σημεία που λόγω ορατότητας μπορείς να καλύψεις λίγο και είναι κρίμα να το χάνεις, αλλά επίσης γιατι μέχρι να καταλάβεις οτι έχεις χαθεί μπορεί να έχεις κάνει αρκετά χιλιόμετρα και να μην ξέρεις αν είσαι μέσα στη διαδρομή ή όχι ή ακόμα χειρότερα να νομίζεις οτι βρήκες τη διαδρομή σου και να κινήσε ανάποδα. (εμείς στο Πευκί κάναμε αρκετά χιλιόμετρα μέχρι να καταλάβουμε οτι χαθήκαμε και τον Βούλγαρο τον πετύχαμε σε άσχετο σημείο μιας και μπερδευτίκαμε με το ίχνος στο Gps απο την προηγούμενη ημέρα

)
Σε καμία περίπτωση προσωπικά δεν θεωρώ οτι το να γίνουν οι αγώνες μας regularity είναι καλό. Και συμφωνώ οτι οι κανόνες θα πρέπει να εναρμονίζονται με αυτούς του εξωτερικού ωστε να μπορούν να έρθουν και να γουστάρουν και οι ξένοι αλλά το κομμάτι Z2 (Normal) είναι δική μας μοναδική ανακάλυψη, άρα μας παίρνει να έχει τους δικούς της μοναδικούς κανόνες

.
Δήμητρα το παράδειγμά σου για τον γκρεμό είναι τραβηγμένο, όχι απίθανο αλλά τραβηγμένο. Συνήθως οι στενοί επικίνδυνοι γκρεμοί είναι έτσι που δεν χάνεσαι. δεν έχουν διασταυρώσεις κοπάνες κτλ. Προσωπικά ποτε δεν έχω χαθεί σε τέτοιο σημείο και αυτό γιατί συνήθως είναι απλές οι τουλίπες που περιλαμβάνουν τέτοιους γκρεμούς.
Μπορεί να συμβεί αλλά αν το πάμε με αυτή τη λογική...άστα!
Ντίνο αυτό που λές είναι rally (ειδικά του συνοδηγού σου) και αν είναι τόσο μικρές οι ειδικές έχεις ελάχιστα περιθώρια διόρθωσης , σκέψου πώς θα πηγαίνεις!! Αυτό το έκαναν στον πρόλογο στο Πευκί, ήταν πράγματι πολύ ωραίο αλλά με τι μέτρα και τί κόστος!!