24 Ώρες 4Χ4 2009

D.Papadimitriou
Posts: 46
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:33

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by D.Papadimitriou »

Και να σκεφτείς οτι τους άγγλους δεν τους χωνέβω χαχαχαχα,είμαι αμερικάνος τι να κάνω :D :D ,είδες πως τα φέρνει η τύχη??? :lol: :lol: :lol: :lol:
grek
Posts: 39
Joined: Wed Jul 15, 2009 08:28

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by grek »

Καλημερα και απο εμενα.
Ενα θα ηθελα να πω:
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΞΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ
Και χαθηκαμε και κουραστηκαμε και τρελλαθηκαμε και ζαλιστηκαμε
αλλα τελικα χορτασαμε και ικανοποιηθηκαμε!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ
Σχολια και παρατηρησεις για αυτο που ζησαμε αργοτερα!!!

Πληρωμα 350-Δωσης Γρηγορης-Καπασακης Γιαννης.
souki
Posts: 64
Joined: Fri Jul 31, 2009 14:55

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by souki »

Γεια σας!
Ειμαι σχεδον σιγουρη πως αν περναγε ο Αλεξανδρος 1ος απο το συμβαν με τον Δημητρη θα προσφερε απο μονος του βοηθεια...ετσι δεν ειναι Αλεξανδρε?
Το θεμα ειναι πως ο Δημητρης δεν θελησε βοηθεια και το ξερω γιατι σταματησαμε εμεις και ενα vitara,του προτειναμε να τον τραβηξουμε πανω , αλλα αρνηθηκε,παρολο που εγω προσωπικα το ηθελα πολυ....
Αν λοιπον εκοβα τον αγωνα για να τον βοηθησω θα ηταν καθαρα δικη μου επιλογη και θα καθυστερουσα και τους υπολοιπους αγωνιζομενους.Αρα τα μπινελικια θα πηγαιναν σε μενα και δεν θα με εννοιαζε κιολας.
Π.χ στην1η ειδικη τουμπαρε ο τσιρικος..σταματησαμε μεσα στην ειδικη ειδαμε οτι ειναι καλα, αλλα και να βοηθαγαμε το lr ηταν ηδη σε πολυ ασχημη κατασταση οποτε δεν θα προσφεραμε και κατι ιδιαιτερο
Στη συνεχεια αλλη τουμπα στην οποια ειχε παει ηδη ο Αθανασιου ;)
Στη 2η ειδικη ειχε εξοδο ο Maalouf,εκει που ηταν σιγουρα δεν ενοχλουσε κανεναν, ομως δεν πηγαινε να τον προσπερασουμε....μεχρι να του κανουμε ενα τσακ για να βγει,μας ειχαν πιασει οι πισω.
Μετα ηταν η περιπτωση του Δημητρη.Εκει που ειχε πεσει το lr δεν ειχε παθει τιποτα,στηριζοταν- δεν στηριζοταν ομως και αν εφευγε σιγουρα θα ειχε περισσοτερες ζημιες.Το αμαξι λυπηθηκα ,οχι τον Δημητρη,αυτος ηταν καλα. :D
Σκεφτηκα:Γιατι να παθει κατι παραπανω?Κριμα δεν ειναι?

Με αυτο το σκεπτικο κινηθηκαμε στον αγωνα κι ας μας κοστισε καποιες παραπανω ποινες,παρολα αυτα ειμαι απολυτα ευχαριστημενη απο την αποδοση μας.Απο οτι ειδα φτασαμε μεχρι 11 γενικης και θα μπορουσε να ειναι και καλυτερα.
Το τι μου αρεσε και τι δεν μου αρεσε ειναι σχετικο.Αφου ετρεχα με το navara δεν μου αρεσαν ,ο ξεροποταμος και οι τουλιπες 13-14 στην Ευβοια.
Για το rb δεν εχω αποψη γιατι πολυ απλα δεν ειχα terratrip απο την αρχη του αγωνα,οποτε βασιζομασταν κυριως στη σχεδιαση.
Ευχαριστω τον Κιρτσο που εκανε μια προσπαθεια να φτιαξει την προβολιερα μας.... :)

Οσο για τις ωρες που μενει καποιος στο βουνο με προβλημα, τι να πω?εμπειριες...?
Ετσι ειναι δυστυχως το παιχνιδι....
Οσοι τρεχουν καποια χρονακια ξερουν: οτι στην ασχημη , θα τρεξουν ολοι για τον ανθρωπο αλλα δεν θα τρεξει κανεις για το αμαξι μεχρι να τελειωσουν ολα....
Θα πω μονο οτι δεν ειναι θεμα οργανωτη.Ειτε ειναι ο Κατσιμαλης,ειτε ειναι ο Αθανασιου ή ο Αποστολιδης δεν αλλαζει κατι.....
Σε αγωνα που ετρεχα του Αποστολιδη:μολις τερματισαμε με τον Μανο μας πηρε τηλ. να παμε να μαζεψουμε τον Γιαννακουλη που ηταν μεσα σε ενα βουρκο.
Και ο κατσιμαλης δεν ειχε παντα το συστηματακι....και αυτος μαζευε τα αμαξια τελευταια μεχρι αργα το βραδυ.
Και ο doc το ιδιο......
Ολοι τους τωρα προσπαθουν να ανεβασουν το επιπεδο διασωσης.....
Εμενα με τον Μανο μας ξετουμπαραν οι αγωνιζομενοι,δεν εστειλε αμαξι ο doc γιατι πολυ απλα εμεις ειμασταν καλα...

Σας κουρασα...μπραβο σε ολους οσους πηραν μερος,στην οργανωση, σε οσους βοηθησαν γιατι απλα γουσταραν.....
Elias Nicolaou
Posts: 107
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:25
Location: Βουλα - Αττικη

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by Elias Nicolaou »

almak wrote:Τιπς για τον επόμενο αγώνα:
1)Ο πατσάς ότι καλύτερο στην μέση του αγώνα.
Για τι ωρα μιλαμε, γιατι ειδα οτι σερβιρουν σουπα ολο το 24ωρο, αλλα στις 01:00 δεν ειδα σερβιτορο(α)
Εν πασει περιπτωσει το κρατω για την επομενη φορα, ευχαριστω.

almak wrote:Τιπς για τον επόμενο αγώνα:
2)Το μασάζ που προσφέρουν με 2 ευρώ για πέντε λεπτά οι πολυθρόνες που είναι πριν την είσοδο στις τουαλέτες. Απίστευτη ξεκούραση-χαλάρωση.
Αν και δεν το ειχα σκεφτει στην αρχη, τωρα που το λες να θυμισω σε ολους τους φιλους συμμετεχοντες οτι καποτε σε αγωνες Rally ειχαν και μασερ (οχι μασατζουδες ;) :lol: ), οποτε αν και του χρονου ειναι το ιδιο Service, καλο κανει ενα τετοιο μασαζ (το λεω πολυ σοβαρα οχι για πλακα)
Πληροφοριακα ειδα διαφημηση για τετοιες πολυθρονες (πολυ πιο εξελιγμενες) οπου αναφερεται οτι οι συγκεκριμενες (της διαφημησης) στην Ιαπωνια θεωρουνται ιατρικα μηχανηματα.
Εχω δοκιμασει τετοια πολυθρονα για λιγο σε super market στην Κορεα, οντως κανει δουλεια.
Ηλιας Νικολαου
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by Nicolas »

almak wrote:Τιπς για τον επόμενο αγώνα:
2)Το μασάζ που προσφέρουν με 2 ευρώ για πέντε λεπτά οι πολυθρόνες που είναι πριν την είσοδο στις τουαλέτες. Απίστευτη ξεκούραση-χαλάρωση.

Ρε συνάδελφοι, πολύ ωραίο όντως το μασαζάκι, αλλά εκείνη η μ@λ@κία στον ποπό
που μπαινόβγαινε γιατί έπρεπε να υπάρχει...?
Αισθάνθηκα λίγο "κακοποιημένος" :mrgreen:
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
almak
Posts: 44
Joined: Tue Jun 16, 2009 19:16
Location: Αχαρνές
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by almak »

Nicolas wrote:
almak wrote: Εσύ λοιπόν σαν καλός αγωνιζόμενος που θες να λες ότι είσαι , έπρεπε μόνος σου να μην δεχθείς βοήθεια απεγκλωβισμού την στιγμή που ο αγώνας διερχόταν από αυτό σημείο ( και δεν υπήρχε έστω μια παράκαμψη ).
Συμφωνώ απόλυτα. Τί κάνεις όμως στην περίπτωση που έχεις ήδη ρίξει στα αυτιά του Gadasin και τον πας
πίπα κώλο? Προσωπικά τον χάριζα τον αγώνα μου για να τον ξεκολλήσω.
Όπως έκαναν και όλοι όσοι βοήθησαν τον Δημήτρη.

Να υποθέσω οτι κόλλησες πίσω από τον Δημήτρη?
Με τί νούμερο συμμετοχής ήσουν?


Εξάλλου ας μην ξεχνάμε οτι το ήθος ενός αγωνιζόμενου στα 4x4 δεν φαίνεται μόνο στο αν εμποδίζει αλλά και στο αν σταματά για βοήθεια προς τους συναθλητές του ιδιώς αυτούς που πρωταγωνιστούν...
Νicolas ελπίζω να καταλαβαίνεις πως δεν πήρα μέρος στον αγώνα για να βοηθήσω τον Δημήτρη να πάει πίπα κώλο τον Gadasin. O αγώνας δεν στήθηκε γι αυτόν τον λόγο.
Νicolas στο τάβλι όταν βοηθάς τον αντίπαλό σου να μην χάσει ..... κι αυτό υποθέτω το ονομάζουμε ήθος :shock: :shock:
Ίσως βέβαια αρκετοί απο εσάς στην εξέλιξη του αγώνα και βλέποντας ότι δεν διεκδικείτε τίποτα περισσότερο από έναν τερματισμό , να σας είναι βολικότερο η ενασχόληση με το recovery απ΄ότι ο ίδιος ο αγώνας.
Δεκτό , είναι επιλογή σας , ευχαριστήστε αλήλλους κι αφήστε ύσηχους αυτούς που ασχολούνται καθαρά με το αγωνιστικό κομμάτι του παιχνιδιού.
Η επίδειξη ήθους και αλτρουϊσμού σε τέτοιες περιπτώσεις την θεωρώ τζάμπα μαγκιά

Δημήτρης Παπαδημητρίου wrote:Δεν απαίτησα από κανέναν να με τραβήξει ούτε και ήθελα καποιος να χάσει τον αγώνα του για χάρη μου,πέρασαν πολλοί μέχρι να φτάσετε εσείς εκεί αγαπητέ συναθλητή μου και δεν ενώ προσφέρθηκαν τα παιδιά δεν τους σταμάτησαν.Όπως είδες εκεινη την ώρα δεν είπα τιποτα σε κανέναν αλλά που θέλατε να πέράσετε γιατί σεβάστηκα τον αγώνα σας.Δεν κατάλαβα τι σε ενόχλησε όμως και μου απάντησες?
Τέσπα καλούς αγώνες να έχετε και πάντα απροβλιμάτιστους!
Και κάτι ακόμα έτσι για την ιστορία,την ώρα που έφτασες εκεί ήδη είχα χάσει πολύ χρόνο οπότε...δεν είχα καμια βιασύνη.
Δημήτρης Παπαδημητρίου
Δημήτρης Παπαδημητρίου wrote:!!!!!!!Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που προσπάθησαν ή προσφέρθηκαν να με βοηθήσουν,θα ήθελα να πω επίσης στα παιδιά που δυσανασχέτησαν όταν κλεισαμε το δρόμο στην προσπάθεια να βγάλουμε τo LR από το χαντάκι μακαρι να μην χρειαστούνε ποτέ βοήθεια.
Αυτό με ενόχλησε που σου το έβαλα σε μπολντ παραπάνω αλλά μάλλον δεν το κατάλαβες.
Δημήτρη κάποιοι από εμάς δεν χρειάζεται να πέσουμε στα δύσκολα για να μάθουμε την λέξη ήθος , την μάθαμε πολύ νωρίτερα σε ανύποπτο χρόνο. Βέβαια ποτέ δεν είναι αργά , αλλά τέτοια μαθήματα όχι σε μένα τουλάχιστον :)

Για την ιστορία , είμαστε ( όπως φαίνεται και στην υπογραφή ) η συμμετοχή 503 με το Hyundai Santa fe στα SUV φυσικά.
Image
User avatar
almak
Posts: 44
Joined: Tue Jun 16, 2009 19:16
Location: Αχαρνές
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by almak »

Nicolas wrote:
almak wrote:Τιπς για τον επόμενο αγώνα:
2)Το μασάζ που προσφέρουν με 2 ευρώ για πέντε λεπτά οι πολυθρόνες που είναι πριν την είσοδο στις τουαλέτες. Απίστευτη ξεκούραση-χαλάρωση.

Ρε συνάδελφοι, πολύ ωραίο όντως το μασαζάκι, αλλά εκείνη η μ@λ@κία στον ποπό
που μπαινόβγαινε γιατί έπρεπε να υπάρχει...?
Αισθάνθηκα λίγο "κακοποιημένος" :mrgreen:
Η συγκεκριμένη παπακία στον ποπο έγινε δυο φορές στο 5λεπτο , τουλάχιστον υπάρχει χρόνος να αποφύγεις την επαναληπτική ......απλά ανασηκώνεις τους γοφούς.

Όσο για τον πατσά , ναι γνωρίζω πως τα φώτα ήταν κλειστά στο εστιατόρειο , αλλά αν ζητούσατε από την υπεύθυνη φαγητό θα σας έδινε ;) απλός αναφέρω για τους μυημένους πως δεν είχαν σκορδοστούμπι :lol:

Άντε , και του χρόνου με υγεία πάνω από όλα :) :) :)
Image
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by Nicolas »

almak wrote:
Nicolas wrote:
almak wrote: Εσύ λοιπόν σαν καλός αγωνιζόμενος που θες να λες ότι είσαι , έπρεπε μόνος σου να μην δεχθείς βοήθεια απεγκλωβισμού την στιγμή που ο αγώνας διερχόταν από αυτό σημείο ( και δεν υπήρχε έστω μια παράκαμψη ).
Συμφωνώ απόλυτα. Τί κάνεις όμως στην περίπτωση που έχεις ήδη ρίξει στα αυτιά του Gadasin και τον πας
πίπα κώλο? Προσωπικά τον χάριζα τον αγώνα μου για να τον ξεκολλήσω.
Όπως έκαναν και όλοι όσοι βοήθησαν τον Δημήτρη.

Να υποθέσω οτι κόλλησες πίσω από τον Δημήτρη?
Με τί νούμερο συμμετοχής ήσουν?


Εξάλλου ας μην ξεχνάμε οτι το ήθος ενός αγωνιζόμενου στα 4x4 δεν φαίνεται μόνο στο αν εμποδίζει αλλά και στο αν σταματά για βοήθεια προς τους συναθλητές του ιδιώς αυτούς που πρωταγωνιστούν...
Νicolas ελπίζω να καταλαβαίνεις πως δεν πήρα μέρος στον αγώνα για να βοηθήσω τον Δημήτρη να πάει πίπα κώλο τον Gadasin. O αγώνας δεν στήθηκε γι αυτόν τον λόγο.
Νicolas στο τάβλι όταν βοηθάς τον αντίπαλό σου να μην χάσει ..... κι αυτό υποθέτω το ονομάζουμε ήθος :shock: :shock:
Ίσως βέβαια αρκετοί απο εσάς στην εξέλιξη του αγώνα και βλέποντας ότι δεν διεκδικείτε τίποτα περισσότερο από έναν τερματισμό , να σας είναι βολικότερο η ενασχόληση με το recovery απ΄ότι ο ίδιος ο αγώνας.
Δεκτό , είναι επιλογή σας , ευχαριστήστε αλήλλους κι αφήστε ύσηχους αυτούς που ασχολούνται καθαρά με το αγωνιστικό κομμάτι του παιχνιδιού.
Η επίδειξη ήθους και αλτρουϊσμού σε τέτοιες περιπτώσεις την θεωρώ τζάμπα μαγκιά

Δημήτρης Παπαδημητρίου wrote:Δεν απαίτησα από κανέναν να με τραβήξει ούτε και ήθελα καποιος να χάσει τον αγώνα του για χάρη μου,πέρασαν πολλοί μέχρι να φτάσετε εσείς εκεί αγαπητέ συναθλητή μου και δεν ενώ προσφέρθηκαν τα παιδιά δεν τους σταμάτησαν.Όπως είδες εκεινη την ώρα δεν είπα τιποτα σε κανέναν αλλά που θέλατε να πέράσετε γιατί σεβάστηκα τον αγώνα σας.Δεν κατάλαβα τι σε ενόχλησε όμως και μου απάντησες?
Τέσπα καλούς αγώνες να έχετε και πάντα απροβλιμάτιστους!
Και κάτι ακόμα έτσι για την ιστορία,την ώρα που έφτασες εκεί ήδη είχα χάσει πολύ χρόνο οπότε...δεν είχα καμια βιασύνη.
Δημήτρης Παπαδημητρίου
Δημήτρης Παπαδημητρίου wrote:!!!!!!!Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που προσπάθησαν ή προσφέρθηκαν να με βοηθήσουν,θα ήθελα να πω επίσης στα παιδιά που δυσανασχέτησαν όταν κλεισαμε το δρόμο στην προσπάθεια να βγάλουμε τo LR από το χαντάκι μακαρι να μην χρειαστούνε ποτέ βοήθεια.
Αυτό με ενόχλησε που σου το έβαλα σε μπολντ παραπάνω αλλά μάλλον δεν το κατάλαβες.
Δημήτρη κάποιοι από εμάς δεν χρειάζεται να πέσουμε στα δύσκολα για να μάθουμε την λέξη ήθος , την μάθαμε πολύ νωρίτερα σε ανύποπτο χρόνο. Βέβαια ποτέ δεν είναι αργά , αλλά τέτοια μαθήματα όχι σε μένα τουλάχιστον :)

Για την ιστορία , είμαστε ( όπως φαίνεται και στην υπογραφή ) η συμμετοχή 503 με το Hyundai Santa fe στα SUV φυσικά.

Είναι φανερό οτι τα μαθήματα ήθους θα πάνε τζάμπα.
Ι rest my case αγαπητέ μου.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
Aggelos
Posts: 61
Joined: Mon Nov 30, 2009 16:14
Location: Εδω Πολυτεχνειο

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by Aggelos »

δεν ξερω αν θα βοηθησει στο να ληξει επιτελους το θεμα,
παντως στο προηγουμενο control απο την εξοδο του Δημητρη (εκει στο βενζιναδικο), μου ζητηθηκε απο την
οργανωση (ενας κυριος αδυνατος με ψαρα μαλλια), να βαλω ενα χερακι με το που ειδε
οτι κουβαλαω εργατη μπροστα...

ε, ειπα κι εγω "για να μου το ζηταει κι η οργανωση"...

φορ δι ρεκορντ και παλι
All I want for Christmas is a Tomcat
vrd
Posts: 5
Joined: Thu Jun 25, 2009 18:33

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by vrd »

ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Καλημέρα σε όλους!
Είμαι ο Κωνσταντίνος Βερικάκης. Ο άνθρωπος που από τις 1.30 περίπου το βράδυ του Σαββάτου, μέχρι και την Κυριακή το πρωί στις 8.00 βρισκόμουν στο τέλος της ειδικής διαδρομής Πήλι – Πήλι και οδηγούσα τα αυτοκίνητα του αγώνα στο ΣΕΧ του Πηλίου από άλλο δρόμο, λόγο ακύρωσης της απλής διαδρομής, εξαιτίας κατολίσθησης. Είμαι ο ίδιος άνθρωπος που αργότερα την ίδια μέρα ανέσυρα ένα Land Rover και ένα Suzuki Jimny.
Λίγο πρίν την ανάσυρση του δεύτερου αυτοκινήτου, μας κάλεσαν από την οργάνωση για να πάμε να βγάλουμε από το ποτάμι το εν λόγω αυτοκίνητο. Μας είπαν ότι βρισκόταν μέσα στην διαδρομή του αγώνα, στην τουλίπα 57.Μας έδωσαν οδηγίες τηλεφωνικά. Λόγω παλαιότητας του GPS δεν μπορούσα να του δώσω τις συντεταγμένες για να βρώ το ακριβές σημείο. Ακολουθώντας το RB από διαδρομή εκτός της ειδικής και ανάποδα προς αυτήν, βάση οδηγιών της οργάνωσης κατάφερα και τους βρήκα τυχαία εκτός διαδρομής του αγώνα. Όταν έφτασα εκεί, έδεσα το αυτοκίνητο και ξεκίνησα να το ρυμουλκήσω. Ζήτησα από τον οδηγό να το ελευθερώσει και ξεκίνησα να το τραβήξω. Επειδή όμως ο οδηγός το άφησε μπλοκαρισμένο στην τετρακίνηση, αυτό είχε ως αποτέλεσμα να κολλήσω λίγα μέτρα πιο κάτω, σε πάρα πολύ μαλακό χώμα, αφού μου προκάλεσε πρόβλημα, «σπάζοντάς» μου την τετρακίνηση.(Δεδομένου του ότι κανένα τετρακίνητο αυτοκίνητο δεν κάνει όπισθεν με κλειδωμένα διαφορικά, που ήταν ο τρόπος με τον οποίο προσπαθούσα να το τραβήξω).Μετά που κόλλησα τελικά και εγώ για τα καλά, ειδοποίησα την οργάνωση να στείλει ένα άλλο όχημα για να μας ξεκολλήσει και να τραβήξει το Vitara. Μετά από περίπου δύο ώρες ήρθε το δεύτερο όχημα της οργάνωσης. Κατά την ίδια στιγμή σχεδόν έφτασε και το φιλικό προς το πλήρωμα όχημα που είχαν ειδοποιήσει κατά την διάρκεια που περιμέναμε. Όταν το δεύτερο όχημα της οργάνωσης έφτασε στο σημείο, το πλήρωμα αρνούνταν τη βοήθειά του, λέγοντας ότι δεν μπορούσε να τους τραβήξει.
Κατά την διάρκεια που περιμέναμε στο σημείο, το πλήρωμα μας έκανε, τα γνωστά σε όλους πλέον, παράπονα για την οργάνωση. Μέσα στα άλλα, μας είπαν ότι οι οδηγίες που τους δώσαμε όταν τους κατευθύναμε προς το ΣΕΧ Πηλίου δεν ήταν σωστές μιας και τα μέτρα που τους δώσαμε ήταν λάθος. Φορώντας όμως το αυτοκίνητο 15άρες ζάντες και μην έχοντας ρυθμίσει σωστά το TerraTrip, ήταν λογικό να μην τους βγαίνουν σωστά τα μέτρα. Το εν λόγω αυτοκίνητο λοιπόν δεν πέρασε ποτέ από το ΣΕΧ Πηλίου. Όπως αντιλαμβάνεστε λοιπόν, ήταν εκτός αγώνα και θεωρούνταν ότι είχε εγκαταλείψει.
Τώρα, όσο για το εάν ήμουν κατάλληλα εξοπλισμένος και ικανός για να τους βοηθήσω αυτό δεν χρειάζεται να το πω εγώ, το γνωρίζεται πάρα πολύ καλά όλοι όσοι με ξέρετε και ξέρετε ποιος είμαι, ποιες είναι οι γνώσεις μου και τα αυτοκίνητά μου και τον εξοπλισμό τους, καθώς και το τι έχω κάνει μέχρι τώρα. Αυτός είναι λοιπόν ο λόγος που έστειλαν συγκεκριμένα εμένα εκεί και όχι κάποιον άλλον, έστω και χωρίς εργάτη. Και σε ότι αφορά στο εάν γνωρίζω να διαβάζω το RB ή όχι μπορεί πολύ εύκολα να αποδειχθεί από την τριαντάχρονη πορεία μου στους μηχανοκίνητους αγώνες και τους αγώνες 4x4.
Για τους άσχετους λοιπόν, να εξηγήσω ότι το SCEO δεν είναι SUV, αλλά είναι αυτοκίνητο επιλεκτικής (ηλεκτρικής) τετρακίνησης, που να συμπληρώσω ότι ετοιμάζεται για αγώνες Rally 4x4 (ο εργάτης λοιπόν είναι περιττός).
Και εάν κάποιοι έχετε ακόμα απορία γιατί τελικά κόλλησα, μετά από ένα διήμερο ξενύχτι και δύο απεγκλωβισμούς πρίν, η κούραση συνέβαξλε στο λάθος της βιασύνης. Έτσι λοιπόν κατέληξα να πάω με 4x4 σε άμμο, να τραβήξω ένα μπλοκαρισμένο αυτοκίνητο (κλειδωμένο εμπρός) που δεν έπαιρνε μπροστά.
Ένα τελευταό πράγμα στο οποίο θα αναφερθώ είναι το γεγονός ότι ποτέ δεν έχει συμβεί να διακοπεί αγώνας για να ξεμπλοκαριστεί αυτοκίνητο και δεν πρόκειται ποτέ να συμβεί, παρά μόνο στην περίπτωση που υπάρξει τραυματισμός. Υπήρξε αγώνας όπου τουμπάρισα το αυτοκίνητο, χωρίς τραυματισμό και περίμενα τρείς ώρες μετά την λήξη του αγώνα μέχρι να έρθει το recovery. Πάντοτε το ουραγό αυτοκίνητο περνάει στο τέλος.Και στην προκειμένη περίπτωση υπήρχαν δύο ουραγά , το SCEO και ένα Land Rover Discovery, το πλήρωμα του οποίου ήταν δυο επίσης εξέχουσες προσωπικότητες του χώρου, για όσους είσαστε γνώστες και για όσους δεν γνωρίζετε να μάθετε, τον Γιάννη Ραβάνη και τον Στέφανο Χριστογιαννούλα. Και στο κάτω-κάτω της γραφής τι έχει προτεραιότητα ένα τουμπαρισμένο ή ένα κολλημένο; Και τι έπρεπε δηλαδή να πει το πλήρωμα του Land Rover με οδηγό το Δημήτρη Παπαδημητρίου που τουμπάρισαν και κινδύνεψαν και περίμεναν από τις 5 το πρωί; Και δεν φτάνει αυτό ήταν και πρώτοι στην rally μπροστά από το Ρώσο πρωταθλητή, χάνοντας την ευκαιρία να τερματίσουν; Και όμως ούτε παραπονέθηκαν.
Συγγνώμη για το μακροσκελές γράμμα, αλλά τα πράγματα οφείλουμε να τα λέμε με το όνομά τους.
Και για του λόγου το αληθές, όλα αποδεικνύονται από φωτογραφίες.

Σας ευχαριστώ, με πολλούς αγωνιστικούς,τετρακίνητους χαιρετισμούς...
Πάντα φιλικά και χωρίς ίχνος αντιπαράθεσης προς κανέναν...
Κωνσταντίνος Βερικάκης
Attachments
Img00050.jpg
Img00050.jpg (83.47 KiB) Viewed 4401 times
Img00031.jpg
Img00031.jpg (78.12 KiB) Viewed 4401 times
Img00003.jpg
Img00003.jpg (88.58 KiB) Viewed 4401 times
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”