Συμφωνω στο να μην πιανεται η ΜΩΤ ευκολα..... αλλα απο το ευκολα μεχρι το να μην πιανεται ποτε .....DINIE wrote: Δεν θέλουμε αγώνα που η ΜΩΤ να πιάνεται εύκολα. Είναι κουραστικό να προσπαθείς να πιάσεις την ΜΩΤ για 70-90 χλμ αλλά έτσι μπορείς να ξεχωρήσεις αυτούς που πάνε γρήγορα. Μετά το κόλλημα της πρώτης ειδικής αν πιάναμε την ΜΩΤ τότε ο αγώνας δεν θα είχε καμμία πρόκληση. Πιέσαμε αρκετά για να μην μείνουμε πίσω μετά την μισή ώρα κολλήματος και τα 40 λεπτά καπέλο που φάγαμε μας βγάλανε εκτός διεκδίκησης και αυτό είναι το ωραίο της υψηλής ΜΩΤ. Τα 15 λεπτα καθυστέρησης λόγω χασίματος στην δεύτερη (thanks για την βοήθεια εκεί ,ακόμα θα το ψάχναμε) μας αποτελειώσανε. Αν η ΜΩΤ ήταν πιο χαμηλή και δεν τρώγαμε καπέλα τότε τι αγώνας θα ήταν ? Όλοι θα τερματίζαμε στους χρόνους μας.
Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Αν Δήμητρα πιανόταν η ΜΩΤ, ας πούμε από πέντε πληρώματα, και κανείς δεν έτρωγε καπέλο στις ειδικές τότε πως θα έβγαινε η κατάταξη ? Με τι κριτίριο θα έβγαινε ο πρώτος?
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
http://www.laskari.gr/
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Αυτο καταλαβες???mitsos wrote:Δλδ με αυτη τη λογικη να μην βαζουνεε ορια γενικοτερα ποτε κ πουθενα για θεματα τερραιν (πχ γκρεμους) ε?Φωκίων wrote:Τελικά καλή μου ΔΕΝ σε εχασα.....
κανενα οριο δεν μπορει να προβλευθει για να μην γινει η χαζομαρα...
πχ αναποδα στην διαδρομη και ταπα...
ειναι σα να μου λες οτι υπαρχει οριο ασφαλειας να συνεχιζεις τρεχεις με κομμενη παναρ πχ...
καλα αστο
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Καλησπέρα!
Πράγματι το θέμα και των ορίων αλλά και της ΜΩΤ τα έχουμε ξανασυζητήσει. Αλλά μ'αρέσει να μαθαίνω
και μετά απο κάθε αγώνα κάτι μαθαίνω (όλοι μας πιστεύω).
Προσωπικά είμαι θιασώτης της άπιαστης ΜΩΤ.
Αλλά ανάλογα με την κατηγορία θα πρέπει να υπάρχουν διαβαθμίσεις ορίων.
Αν τελικά οι ΜΩΤ είναι άπιαστες και τα όρια είναι ίδια για όλους πώς διαφοροποιείται η ασφάλεια ανα κατηγορία? Ή είναι υπερβολικά για την Ζ1 ή λίγα για την Ζ2...
Το Πευκί τον θεωρώ ένα σφικτό, απο άποψη διαδρομής , αγώνα και απλά θεωρώ οτι θα έπρεπε να υπάρχουν σε μερικά ακόμη σημεία όρια αλλά οχι τρομερά πράγματα. Προσωπική άποψη, άλλος μπορεί να θεωρεί οτι θα πρέπει να ήταν πολλαπλάσια άλλος λιγότερα, σηκώνει πολύ κουβέντα!
Επαναλαμβάνω όμως
Αν τελικά οι ΜΩΤ είναι άπιαστες και τα όρια είναι ίδια για όλους πώς διαφοροποιείται η ασφάλεια ανα κατηγορία?
Πράγματι το θέμα και των ορίων αλλά και της ΜΩΤ τα έχουμε ξανασυζητήσει. Αλλά μ'αρέσει να μαθαίνω

Προσωπικά είμαι θιασώτης της άπιαστης ΜΩΤ.
Αλλά ανάλογα με την κατηγορία θα πρέπει να υπάρχουν διαβαθμίσεις ορίων.
Αν τελικά οι ΜΩΤ είναι άπιαστες και τα όρια είναι ίδια για όλους πώς διαφοροποιείται η ασφάλεια ανα κατηγορία? Ή είναι υπερβολικά για την Ζ1 ή λίγα για την Ζ2...
Το Πευκί τον θεωρώ ένα σφικτό, απο άποψη διαδρομής , αγώνα και απλά θεωρώ οτι θα έπρεπε να υπάρχουν σε μερικά ακόμη σημεία όρια αλλά οχι τρομερά πράγματα. Προσωπική άποψη, άλλος μπορεί να θεωρεί οτι θα πρέπει να ήταν πολλαπλάσια άλλος λιγότερα, σηκώνει πολύ κουβέντα!
Επαναλαμβάνω όμως
Αν τελικά οι ΜΩΤ είναι άπιαστες και τα όρια είναι ίδια για όλους πώς διαφοροποιείται η ασφάλεια ανα κατηγορία?
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Ρε συ Φωκιωνα κουβεντα κανουμε μην αρπαζεσαι.....
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ναι μεν συμφωνω μαζι σου οτι η "χαζομαρα" κ το "ταπα αναποδα στην διαδρομη" δεν μπορει να προβλευθει απο τον οργανωτη, αλλα οταν καπου ο δρομος καλα καλα δεν χωραει 2 αμαξια κ απο την μια εχεις φουλ γκρεμο, με ενα οριο των 35 πχ, διασφαλιζεις οτι ο μεν ενας που κινειται κανονικα "ο απροειδοποιητος" αν το θες ετσι θα πηγαινει αρκετα αργα ωστε να αντιδρασει καλυτερα, κ ο "αναποδος" θεωρητικα ειναι ποιο ετοιμος να αντιδρασει οποτε οι πιθανοτητες ειναι πολυ περισσοτερες να αποφευχθει το μοιραιο...... παραλογο το βρισκεις?
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ναι μεν συμφωνω μαζι σου οτι η "χαζομαρα" κ το "ταπα αναποδα στην διαδρομη" δεν μπορει να προβλευθει απο τον οργανωτη, αλλα οταν καπου ο δρομος καλα καλα δεν χωραει 2 αμαξια κ απο την μια εχεις φουλ γκρεμο, με ενα οριο των 35 πχ, διασφαλιζεις οτι ο μεν ενας που κινειται κανονικα "ο απροειδοποιητος" αν το θες ετσι θα πηγαινει αρκετα αργα ωστε να αντιδρασει καλυτερα, κ ο "αναποδος" θεωρητικα ειναι ποιο ετοιμος να αντιδρασει οποτε οι πιθανοτητες ειναι πολυ περισσοτερες να αποφευχθει το μοιραιο...... παραλογο το βρισκεις?
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Καλημερα σε όλους και καλη Πρωτομαγιά
ΜΩΤ : Ολοι μας παμε σε αυτούς αγώνες για την αδρεναλίνη . Δεν εχουμε να κερδίσουμε απολύτως τίποτα και η συντριπτική πλειοψηφία δεν διαφημίζει , καν , το επαγγελμά της .
Αλλα πληρώματα μπορούν να κινηθούν γρηγορα και αλλα λιγότερα γρήγορα . Το 'τάπα' το δικό μου ειναι πολύ διαφορετικό από το 'τάπα' του π.χ. Ivo. O διοργανωτής πρέπει να ορίσει την ΜΩΤ υπολογίζοντας την ικανότητα των γρήγορων πληρωμάτων . Οι αγώνες αυτοί δεν επιτρεπεται ( κατα τη γνώμη μου ) να κρίνονται από τη ικανότητα του πλοηγού στις προσθαφαιρεσεις χρόνων , αλλα από τη σωστή πλοήγηση και την γρήγορη και ασφαλή κίνηση του οχήματος.
Υπαρχει και το είδος αγώνων Enduro , που οι χρόνοι είναι πλουσιότατοι και οι θεσεις κρίνονται στα δευτερόλεπτα των κορδελλιασμενων ειδικών. Νομίζω ότι ετσι καλύπτονται και αυτοί που θελουν να παίζουν και με τους πρότυπους χρόνους ( προπορείες κ.λ.π. ).
Ορια ταχύτητας : Το εχω γραψει και παραπανω , όρια εχουν νόημα ( ειναι και απαραίτητα ) μόνο σε κατοικημένες περιοχές ή σε ειδικές περπτώσεις ( π.χ. ιδιωτικό δάσος , βλ. τσιφλικι Μπαίκερ . Β. Εύβοια ) . Από εκεί και περα το καθε πλήρωμα πρέπει να εχει τη διαυγεια να κινήται λίγο κατω από τα όριά του. Π.χ. αριστερή στροφή , κατηφορική , γκρεμός στα δεξια - είναι απαραίτητο να βαλει όρια εκεί ο διοργανωτής ; Το ικανό πλήρωμα πρέπει να εχει σαν πρώτο στόχο να φερει το εαυτό του και το αυτοκίνητο στον τερματισμό.
Σε κλειστες στροφες , σε αγώνες ανοικτής κυκλοφορίας, παντα πρεπει να υπολογίζουμε ότι μπορεί να συναντήσουμε όχημα που κινείται αντίθετα !!! Που να πρωτοβαλει όρια ο ερημος ο διοργανωτής ;;
Το τσούγκρισμα των Γιαννηδων με τη Ζέμπρα ήταν κατα τη γνώμη μου θεμα στατιστικής . Ευτυχώς στραβωσαν μόνο σίδερα. Στο Πευκί πρίν 2 χρόνια , θυμάμαι , είχαν τσουγκρίσει ο Δημοσθενης με τον Παιδά. Υπαρχει εστω και ενα πλήρωμα με αρκετες συμμετοχες σε TR, RR, που να μή εχει ερθει φατσα με αλλο πλήρωμα ; Εμείς εχουμε τρεξει περίπου 20 αγώνες και θυμαμαι τουλαχιστον 3 'παραλίγο' περιστατικά , με πληρώματα που είχαν χαθεί και βολοδερνανε .
Οπως και να το κανουμε , οι αγώνες σε ανοιχτούς δρόμους εχουν καποιο ποσοστό κινδύνου . Αν παρουμε μόνο το θεμα της συναντησης με αλλο αυτοκίνητο , μπορούμε να πούμε ότι η πιθανότητα να γίνει περιστατικό είναι -π.χ. - 3 %. Εστω ότι ο διοργανωτής βαζει όρια παντού 50 χλμ/h . Το ποσοστό θα μειωθεί στο 2% . Παλι είναι μεγαλο ( ή αν θελετε μικρό , για τους αισιόδοξους ).
ΜΩΤ : Ολοι μας παμε σε αυτούς αγώνες για την αδρεναλίνη . Δεν εχουμε να κερδίσουμε απολύτως τίποτα και η συντριπτική πλειοψηφία δεν διαφημίζει , καν , το επαγγελμά της .
Αλλα πληρώματα μπορούν να κινηθούν γρηγορα και αλλα λιγότερα γρήγορα . Το 'τάπα' το δικό μου ειναι πολύ διαφορετικό από το 'τάπα' του π.χ. Ivo. O διοργανωτής πρέπει να ορίσει την ΜΩΤ υπολογίζοντας την ικανότητα των γρήγορων πληρωμάτων . Οι αγώνες αυτοί δεν επιτρεπεται ( κατα τη γνώμη μου ) να κρίνονται από τη ικανότητα του πλοηγού στις προσθαφαιρεσεις χρόνων , αλλα από τη σωστή πλοήγηση και την γρήγορη και ασφαλή κίνηση του οχήματος.
Υπαρχει και το είδος αγώνων Enduro , που οι χρόνοι είναι πλουσιότατοι και οι θεσεις κρίνονται στα δευτερόλεπτα των κορδελλιασμενων ειδικών. Νομίζω ότι ετσι καλύπτονται και αυτοί που θελουν να παίζουν και με τους πρότυπους χρόνους ( προπορείες κ.λ.π. ).
Ορια ταχύτητας : Το εχω γραψει και παραπανω , όρια εχουν νόημα ( ειναι και απαραίτητα ) μόνο σε κατοικημένες περιοχές ή σε ειδικές περπτώσεις ( π.χ. ιδιωτικό δάσος , βλ. τσιφλικι Μπαίκερ . Β. Εύβοια ) . Από εκεί και περα το καθε πλήρωμα πρέπει να εχει τη διαυγεια να κινήται λίγο κατω από τα όριά του. Π.χ. αριστερή στροφή , κατηφορική , γκρεμός στα δεξια - είναι απαραίτητο να βαλει όρια εκεί ο διοργανωτής ; Το ικανό πλήρωμα πρέπει να εχει σαν πρώτο στόχο να φερει το εαυτό του και το αυτοκίνητο στον τερματισμό.
Σε κλειστες στροφες , σε αγώνες ανοικτής κυκλοφορίας, παντα πρεπει να υπολογίζουμε ότι μπορεί να συναντήσουμε όχημα που κινείται αντίθετα !!! Που να πρωτοβαλει όρια ο ερημος ο διοργανωτής ;;
Το τσούγκρισμα των Γιαννηδων με τη Ζέμπρα ήταν κατα τη γνώμη μου θεμα στατιστικής . Ευτυχώς στραβωσαν μόνο σίδερα. Στο Πευκί πρίν 2 χρόνια , θυμάμαι , είχαν τσουγκρίσει ο Δημοσθενης με τον Παιδά. Υπαρχει εστω και ενα πλήρωμα με αρκετες συμμετοχες σε TR, RR, που να μή εχει ερθει φατσα με αλλο πλήρωμα ; Εμείς εχουμε τρεξει περίπου 20 αγώνες και θυμαμαι τουλαχιστον 3 'παραλίγο' περιστατικά , με πληρώματα που είχαν χαθεί και βολοδερνανε .
Οπως και να το κανουμε , οι αγώνες σε ανοιχτούς δρόμους εχουν καποιο ποσοστό κινδύνου . Αν παρουμε μόνο το θεμα της συναντησης με αλλο αυτοκίνητο , μπορούμε να πούμε ότι η πιθανότητα να γίνει περιστατικό είναι -π.χ. - 3 %. Εστω ότι ο διοργανωτής βαζει όρια παντού 50 χλμ/h . Το ποσοστό θα μειωθεί στο 2% . Παλι είναι μεγαλο ( ή αν θελετε μικρό , για τους αισιόδοξους ).
-
- Posts: 22
- Joined: Mon Mar 01, 2010 00:04
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Καλο μηνα και απο μενα σε ολους!
Για να μπω γρηγορα στο θεμα, θα ηθελα να συμφωνησω με την αποψη του manos οπως καταγραφεται παραπανω, καθως και με αυτη του DINIE. Επισης να προσθεσω, οτι οταν η ΜΩΤ ειναι απιαστη υπερτονιζεται ο ρολος του συνοδηγου αφου σε ενδεχομενο χασιμο τοτε η απωλεια χρονου δεν μαζευεται, ενω παραλληλα ο οδηγος βρισκεται σε εκγρηγορση αρα δεν βαριεται
.
Ο stavrosd εχει μια ευλογη απορεια σχετικα με τον διαχωρισμο της ασφαλειας ανα κατηγορια, απο την αλλη ομως πιστευω οτι αν ισχυσουν διαφορετικες ΜΩΤ αναμεσα σε Ζ1 και Ζ2 δεν θα μπορει να υπαρχει κοινη (γενικη) καταταξη.
Μια προταση για την κινηση αγωνιζομενων αντιθετα με την φορα του αγωνα, ειναι η επιβολη οριου ταχυτητας απο τον οργανωτη (π.χ 30χλμ/ωρα) σε περιπτωση που ενα πληρωμα χαθει και προσπαθει να γυρισει στην προηγουμενη τουλιπα.
Παρα την μικρη μου εμπειρια σε τετοιου ειδους αγωνες πιστευω οτι ο αγωνας στο Πευκι ηταν πολυ διασκεδαστικος και ασφαλης για πληρωματα και αναβατες και πρεπει να αποτελεσει το μοντελο (ισως με καποιες μικροβελτιωσεις) και για τα επομενα trail ride.
Για να μπω γρηγορα στο θεμα, θα ηθελα να συμφωνησω με την αποψη του manos οπως καταγραφεται παραπανω, καθως και με αυτη του DINIE. Επισης να προσθεσω, οτι οταν η ΜΩΤ ειναι απιαστη υπερτονιζεται ο ρολος του συνοδηγου αφου σε ενδεχομενο χασιμο τοτε η απωλεια χρονου δεν μαζευεται, ενω παραλληλα ο οδηγος βρισκεται σε εκγρηγορση αρα δεν βαριεται

Ο stavrosd εχει μια ευλογη απορεια σχετικα με τον διαχωρισμο της ασφαλειας ανα κατηγορια, απο την αλλη ομως πιστευω οτι αν ισχυσουν διαφορετικες ΜΩΤ αναμεσα σε Ζ1 και Ζ2 δεν θα μπορει να υπαρχει κοινη (γενικη) καταταξη.
Μια προταση για την κινηση αγωνιζομενων αντιθετα με την φορα του αγωνα, ειναι η επιβολη οριου ταχυτητας απο τον οργανωτη (π.χ 30χλμ/ωρα) σε περιπτωση που ενα πληρωμα χαθει και προσπαθει να γυρισει στην προηγουμενη τουλιπα.
Παρα την μικρη μου εμπειρια σε τετοιου ειδους αγωνες πιστευω οτι ο αγωνας στο Πευκι ηταν πολυ διασκεδαστικος και ασφαλης για πληρωματα και αναβατες και πρεπει να αποτελεσει το μοντελο (ισως με καποιες μικροβελτιωσεις) και για τα επομενα trail ride.
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Αντώνη καλημέρα και καλό μήνα. Πρέπει κατά την γνώμη μου να υπάρχει διαφορετική ΜΩΤ ανάμεσα στην Ζ1 και Ζ2, για λόγους ασφαλείας και ας υπάρχει διαφορετική κατάταξη. Εξ΄άλλου στα enduro και γενικά στους αγώνες πρωταθλήματος υπάρχει διαφορετική κατάταξη.teacher777 wrote:
Ο stavrosd εχει μια ευλογη απορεια σχετικα με τον διαχωρισμο της ασφαλειας ανα κατηγορια, απο την αλλη ομως πιστευω οτι αν ισχυσουν διαφορετικες ΜΩΤ αναμεσα σε Ζ1 και Ζ2 δεν θα μπορει να υπαρχει κοινη (γενικη) καταταξη.
.
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
http://www.laskari.gr/
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Καλημέρα και καλό μήνα,
Όπως έχω ξαναπεί θεωρώ ότι η ΜΩΤ δεν προσφέρει την ασφάλεια που όλοι θέλουμε , χωρίς να χαλάει το παιχνίδι.
Και εξηγούμε.
Αν η ΜΩΤ είναι πολύ χαλαρή τότε ναι μεν είναι ασφαλής αλλά κανείς δεν το ευχαριστιέται. Ασε που ένα χάσιμο, λάστιχο κόλλημα μπορεί να την κάνει ανέφικτη!
Αν η ΜΩΤ είναι σχετικά εφικτή (πχ από το 15% των πληρωμάτων) δεν βρίσκω καμία διαφορά από το να είναι ανέφικτη. Είτε έτσι είτε αλλιώς θα πήγαίνεις τάπα όπου μπορείς και αν σε παίρνει θα κόψεις στις τελευταίες τουλίπες.
Αρα η ΜΩΤ πλέον δεν προσθέτει στην ασφάλεια. Και λέω πλέον γιατί μέχρι πέρσι μόνο με αυτή και με κρυφά σημεία μέτρησης μπορούσαν να ελέγξουν σε κάποιο στοιχειώδη βαθμό, τον ρυθμό του πληρώματος. Το πρόβλημα όμως δεν είναι ο ρυθμός αλλά η υπερβολική στιγμιαία ταχύτητα σε συγκεκριμένα σημεία.
Εκεί έρχονται τα παθητικά μέτρα ασφάλεια (κράνοι, ζώνες , cage κτλ) να προστατέψουν το πλήρωμα σε περίπτωση που δεν υπολόγισες σωστά τα όρια σου.
Πέρσι συζητάγαμε επι μήνες για το αν και κατά πόσο είναι απαραίτητα και θα πρέπει να γίνουν υποχρεωτικά, κατά πόσο θα κάνει κακό στο χώρο μειώνοντας τις συμμετοχές και άλλα πολλά.
Τελικά αποφασίστηκε μία μέση οδός (τουλάχιστον εγώ έτσι το αντιλήφθηκα).
Έτσι λοιπόν αποφασίστηκε να παραμείνει μία κατηγορία (Ζ2) που θα παραμείνει ελεύθερη από υποχρεώσεις εξοπλισμού ασφαλείας για να παραμείνει εύκολη η συμμετοχή της πλειονότητας του κόσμου, αλλά με κάποιον συμβιβασμό στην ταχύτητα.
Ταυτόχρονα δημιουργήθηκε η Ζ1 με εξοπλισμό ασφαλείας ώστε όσοι επιθυμούσαν να μπορούν να τρέχουν με μεγαλύτερες ελευθερίες. (Σημ. εννοείτε ότι για θέματα ασφάλειας προς τρίτους δεν διαφοροποιούνται κατ’ ελάχιστον!)
???Διορθώστε με αν κάνω λάθος τόσο οι "παλιοί" όσο και οι "καινούργιοι" αν τους κάνει νόημα η όχι!
Όπως έχω ξαναπεί θεωρώ ότι η ΜΩΤ δεν προσφέρει την ασφάλεια που όλοι θέλουμε , χωρίς να χαλάει το παιχνίδι.
Και εξηγούμε.
Αν η ΜΩΤ είναι πολύ χαλαρή τότε ναι μεν είναι ασφαλής αλλά κανείς δεν το ευχαριστιέται. Ασε που ένα χάσιμο, λάστιχο κόλλημα μπορεί να την κάνει ανέφικτη!
Αν η ΜΩΤ είναι σχετικά εφικτή (πχ από το 15% των πληρωμάτων) δεν βρίσκω καμία διαφορά από το να είναι ανέφικτη. Είτε έτσι είτε αλλιώς θα πήγαίνεις τάπα όπου μπορείς και αν σε παίρνει θα κόψεις στις τελευταίες τουλίπες.
Αρα η ΜΩΤ πλέον δεν προσθέτει στην ασφάλεια. Και λέω πλέον γιατί μέχρι πέρσι μόνο με αυτή και με κρυφά σημεία μέτρησης μπορούσαν να ελέγξουν σε κάποιο στοιχειώδη βαθμό, τον ρυθμό του πληρώματος. Το πρόβλημα όμως δεν είναι ο ρυθμός αλλά η υπερβολική στιγμιαία ταχύτητα σε συγκεκριμένα σημεία.
Εκεί έρχονται τα παθητικά μέτρα ασφάλεια (κράνοι, ζώνες , cage κτλ) να προστατέψουν το πλήρωμα σε περίπτωση που δεν υπολόγισες σωστά τα όρια σου.
Πέρσι συζητάγαμε επι μήνες για το αν και κατά πόσο είναι απαραίτητα και θα πρέπει να γίνουν υποχρεωτικά, κατά πόσο θα κάνει κακό στο χώρο μειώνοντας τις συμμετοχές και άλλα πολλά.
Τελικά αποφασίστηκε μία μέση οδός (τουλάχιστον εγώ έτσι το αντιλήφθηκα).
Έτσι λοιπόν αποφασίστηκε να παραμείνει μία κατηγορία (Ζ2) που θα παραμείνει ελεύθερη από υποχρεώσεις εξοπλισμού ασφαλείας για να παραμείνει εύκολη η συμμετοχή της πλειονότητας του κόσμου, αλλά με κάποιον συμβιβασμό στην ταχύτητα.
Ταυτόχρονα δημιουργήθηκε η Ζ1 με εξοπλισμό ασφαλείας ώστε όσοι επιθυμούσαν να μπορούν να τρέχουν με μεγαλύτερες ελευθερίες. (Σημ. εννοείτε ότι για θέματα ασφάλειας προς τρίτους δεν διαφοροποιούνται κατ’ ελάχιστον!)
???Διορθώστε με αν κάνω λάθος τόσο οι "παλιοί" όσο και οι "καινούργιοι" αν τους κάνει νόημα η όχι!
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Διευκρίνισις
41 η ΜΩΤ για όλες τις κατηγορίες του Κυπέλλου TR.
41 η ΜΩΤ για τα Normal του ΠΠ 4χ4
46 η ΜΩΤ για τα Ζ1, Τ1, Τ2 του ΠΠ 4χ4 και του Balkan Rally Raid Cup.
Τα αντίστοιχα καπέλλα ποινές σε περίπτωση πολλαπλής βαθμολόγησης άν και όσοι είχατε την επιλογή παίξατε με τις μεγάλες ΜΩΤ.
Στα TR η ΜΩΤ είναι πάντα κοινή, αντίστοιχα στο Πρωτάθλημα είναι διαφορετική στα Ζ1 - Ζ2, ενώ στο Balkan που γίνεται όπως παντού σε αυτόν τον άδικο πλανήτη οι κατηγορίες Τ1, Τ2 έχουν κοινή, ενώ τα Normal μικρότερη αλλά όχι regularite.
41 η ΜΩΤ για όλες τις κατηγορίες του Κυπέλλου TR.
41 η ΜΩΤ για τα Normal του ΠΠ 4χ4
46 η ΜΩΤ για τα Ζ1, Τ1, Τ2 του ΠΠ 4χ4 και του Balkan Rally Raid Cup.
Τα αντίστοιχα καπέλλα ποινές σε περίπτωση πολλαπλής βαθμολόγησης άν και όσοι είχατε την επιλογή παίξατε με τις μεγάλες ΜΩΤ.
Στα TR η ΜΩΤ είναι πάντα κοινή, αντίστοιχα στο Πρωτάθλημα είναι διαφορετική στα Ζ1 - Ζ2, ενώ στο Balkan που γίνεται όπως παντού σε αυτόν τον άδικο πλανήτη οι κατηγορίες Τ1, Τ2 έχουν κοινή, ενώ τα Normal μικρότερη αλλά όχι regularite.
Last edited by meletis on Mon May 03, 2010 22:01, edited 2 times in total.