ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

Na διευκρινησω οτι αναφερωμαι παντα στα τυπου "αντοχης" αγωνισματα κι οχι στα trial..

οπου παρεπιπτοντως τα trial φανταζομαι ειναι πιο απαιτητικά σε μετρα ασφαλειας. Σωστα???
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Επειδή έχουμε χαθεί και πάλι, ηθελημένα ή τυχαία, ξαναβάζω τα ερωτήματα:

Οι διαφωνίες είναι
1. Ίδια ή όχι ΜΩΤ στις δύο κατηγορίες;
2. ίδια ή όχι μέτρα ασφαλείας στις δύο κατηγορίες;

Λύση πρώτη
Αν πούμε "ίδια" στο πρώτο, πάμε, αναγκαστικά στο "ιδια" στο δεύτερο που προκαλεί τα εξής προβλήματα:
1. Θέλουμε να μπουν τουλάχιστον 175 roll cage ασφαλή σε αυτοκίνητα μέχρι τις αρχές του 2010 (75 Κ3 + 65 Open + 65 Normal)
2. Αφήνουμε εκτός παιχνιδιού όσους δεν μπορούν να βάλουν roll cage για τους λόγους που προανέφερα και ιδιαίτερα όποιους δεν έχουν δεύτερο ή τρίτο αυτοκίνητο, τους οικονομικά πιό αδύνατους δηλαδή.
3. Ρισκάρουμε τον αριθμό των συμμετεχόντων. Δεν είναι σίγουρο ούτε καν ότι όλοι της open θα θελήσουν να βάλουν. Ξέρω 2-3 κορυφαίες συμμετοχές που δεν θα το κάνουν.
4. Αναγκάζουμε πολλούς να κυκλοφορούν καθημερινά με "παράνομα" αυτοκίνητα, με όλες τις ποινικές ευθύνες.
5. Αναγκάζουμε πολλούς να κουβαλούν καθημερινά την οικογενειά τους με ένα αυτοκίνητο που δεν είναι ασφαλές. Ατύχημα με παιδιά μέσα σε αυτοκίνητο με roll cage το έχει σκεφτεί κανείς; Εκτός αν τους φοράμε κράνος συνέχεια.

Λύση δεύτερη
Αν πούμε διαφορετική ΜΩΤ στις δύο κατηγορίες έχουμε να αντιμετωπίσουμε:
1. Την πρόταση του Νικόλα για διαφορετική διαδρομή. Αυτό λύνεται, αφού ουσιαστικά είναι αναγκαίο.
2. Το θέμα της ασφάλειας. Με μειωμένη όμως ΜΩΤ και έλεγχο της μέγιστης στα επικίνδυνα σημεία, τα χωριά και όπου αλλού επιβάλεται, μειώνουμε σημαντικά το ρίσκο.
3. Το θέμα της βαθμολογίας. Είτε με το σύστημα της γενικής, είτε με το σύστημα πολυνίκους, λύνεται με ικανοποιητικό τρόπο.
4. Το θέμα των "οδηγάρων". Αν στον πρώτο αγώνα πάνε δύο τρεις στο σπίτι τους, τότε κανείς δεν θα τολμήσει να παρανομίσει, όπως γίνεται σε όλον τον κόσμο.

Τί έχουμε με αυτά;
1. Πραγματικούς ή σχεδόν πραγματικούς αγώνες για την Open. Καλύπτει τους πυροβολημένους - και εμένα μεταξύ αυτών.
2. Ασφαλείς παιδιές για τη Normal. Καλύπτει τους εκδρομικούς και όσους δεν μπορούν να βάλουν cage.
3. Εισαγωγή στο παιχνίδι με την Entry. Καλύπτει τους νέους.

Σε τί υπάρχει αντίρηση σε αυτά; Ας μας απαντήσουν οι αντιρρησίες σε αυτά.

ΥΓ. Και για να μαθαίνουμε τί γίνεται στο εξωτερικό: Prohum 500 Results στην Ουγγαρία, που μετρά για το κύπελλο κεντρικής Ευρώπης της FIA

Cars FIA Category Top 10

01) Szalay Balázs/Bunkoczi László (HU) I Opel Antara RR I 04:51:56 I +00:00:00
02) Korda Erik/Tóth György (HU) I Nissan Navara I 04:55:00 I +00:03:04
03) Palik László/Darázsi Gábor (HU) I Nissan Navara I 04:58:29 I +00:06:33
04) Murczin Zsolt/Hujber Imre (HU) I Mitsubishi L200 I 05:08:52 I 00:16:56
05) Zapletal M./Ourednicek T. (CZ) I Mitsubishi Pajero I 05:14:52 I 00:22:56
06) Kristóf Márton/Simon Péter (HU) I Nissan Navara I 05:15:16 I 00:23:20
07) Ronai Peter/Galambos Tamas (HU) I Opel Antara I 05:27:01 I 00:35:05
08) Chytka Viktor/Kunovsky D. (CZ) I Toyota Land Cruiser I 05:50:50 I +00:58:54
09) Balint Zoltan/Honfi B. (HU) I Nissan Navara I 05:50:50 I +00:58:54
10) Janecek Jiri/Vacovsky Lukas (CZ) I Toyota Land Cruiser I 06:21:59 I +01:30:03

Cars AMATEUR Category

01) Benke Domonkos/Szvetkó Bálint (HU) I Nissan Navara I 06:23:22 I 00:00:00
02) Hrabal Björn/Hrabal Walter (HU) I Mercedes G I 07:24:13 I 01:00:51
03) Kratochvill Vilmos/Gyurina Zsolt (HU) I Mercedes G I 09:55:06 I 03:31:44
04) Dr Kovács Tamás/Csíkos Attila (HU) I Jeep Grand Cherokee I 10:05:35 I 03:42:13
05) Csányi Zoltán/Knezevics Viktor (HU) I Nissan Navara I 03:22:11 I --:--:--

Κανονισμός ασφαλείας για την ΤΗ, τοπική κατηγορία:
All cars must correspond to the safety prescriptions
of the FIA App. (seat and safety-belts)
with the possibility, that homologation of the safety
equipment can be expired - just as fuel tanks can be in
their original place or can be manufacturer’s
commercial, setting acc. relevant safety prescriptions.
The cars should correspond to the road traffic
prescriptions

Και ο κανονισμός συμπληρώνεται με ΑΥΤΟ:
ALL COMPETITORS MAY TAKE PART IN THE EVENT AT THEIR OWN RISK. COMPETITORS MUST OBEY
THE RULES OF HUNGARIAN HIGHWAY CODE THROUGHOUT THE WHOLE TRACK.
User avatar
dodo
Posts: 43
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:10
Location: Παντού

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by dodo »

εγω δεν πιστευω οτι το θέμα ΜΩ ειναι αυτό που θα μας λύσει το πρόβλημα...
αν ειναι να συμβει το απροοπτο, θα συμβεί ειτε παω με 30, ειτε με 40 είτε με 50...
χαμηλώνοντας τις ΜΩ θα καταντήσουμε ολους τους αγώνες σαν τα enduro...
με 20 λεπτά προπορείας να αράζουμε 100μ. πριν τον τερματισμο και να κανουμε πικνικ με σαντουιτσάκια μεχρι να ερθει η ώρα μας να τερματισουμε...
Χαμηλη ΜΩ μόνο στην Entry....
Live free or die
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Θοδωρή είναι πιό περίπλοκο από αυτό. Όχι μόνο περιορισμό, αλλά και έλεγχο. Οπότε, τουλάχιστον στην Normal, δεν μπορεί να πηγαίνεις φέρτε και να βγάζεις προπορείες. Θα πρέπει να υπακούς και σε κάποια όρια και γενικά (π.χ. μέγιστη ταχύτητα) και τοπικά (μέγιστη ταχύτητα μέσα σε χωριά, μέγιστη ταχύτητα σε επικίνδυνα σημεία).

Δυστυχώς δε γίνεται ομελέτα χωρίς να σπάσεις αυγά. Αν θέλουμε normal, θα πρέπει να μειωθεί το sex της ταχύτητας και να αυξηθούν αυτά της πλοήγησης και του ελέγχου της ταχύτητας στη συγκεκριμένη κατηγορία.
User avatar
dodo
Posts: 43
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:10
Location: Παντού

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by dodo »

για το "ελεγχο" συμφωνω.... για το "περιορισμό" ειπα την αποψή μου πριν...
για να μην παρεξηγηθώ, συμφωνω με τον ελεγχο και περιορισμο ταχυτητας σε χωρια και επικινδυνα περασματα... στο παραπάνω ποστ μου αναφέρομαι γενικα για την ΜΩ του αγωνα ομως ...
οπως και να'χει, θα πρεπει να προσεξετε, μην καταντησουν οι αγώνες να ειναι βόλτα στο πάρκο!
Live free or die
S.Doukeris
Posts: 105
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by S.Doukeris »

Μια και πολύ για FIA μιλάμε εδώ μέσα, το πρόγραμμα των αγώνων της FIA βρίσκεται εδώ:

http://fia.com/en-GB/sport/calendar/Pag ... ntry1.aspx


Οι τεχνικοί κανονισμοί για ΟΛΟΥΣ τους αγώνες βρίσκονται εδώ:

http://fia.com/en-GB/sport/regulations/ ... llies.aspx


Και οι Homologations όλων των αυτοκινήτων βρίσκονται εδώ:

http://fia.com/en-GB/sport/Pages/Homologations.aspx

ή μήπως φτιάχνει και homologation ο οργανωτής του DAKAR.


ΥΓ.Και homologation Navara έχω, τα ψέματα τελείωσαν.

ΥΓ2. Ας ρωτήσει και κάποιος αυτές οι δύο κατηγορίες από πάνω "παλεύουν" για το ίδιο Πρωτάθλημα;
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Μήπως γνωρίζεις τις διαφορές FIA και Dakar Series; Λέω μήπως... Γιατί οι πληροφορίες μου λένε πως είναι στα μαχαίρια. Και είναι στα μαχαίρια για τους κανονισμούς, τεχνικούς και γενικούς. Γι΄αυτό χώρισαν τα τσανάκια τους.

Και βέβαια για το θέμα καμία κουβέντα. Είναι αλήθεια βλάκες οι Ούγγροι, που παρ' όλο που έχουν ένα διεθνή αγώνα της FIA, έχουν και τις δικές τους κατηγορίες, χωρίς συστήματα ασφαλείας; Ή στην Ελλάδα το επίπεδό μας είναι καλύτερο, οπότε τί να μας πουν οι Ούγγροι και οι Πορτογάλοι;
ΥΓ2. Ας ρωτήσει και κάποιος αυτές οι δύο κατηγορίες από πάνω "παλεύουν" για το ίδιο Πρωτάθλημα;
Και βέβαια όχι. Αν συγκρίνεις όμως την full κατηγορία T1 με τη δική μας Open, τί να πω; Δεν έχω παρά να συμφωνήσω μαζί σου και να πετάξουμε τους μισούς αγώνιζόμενους, τους μη έχοντες, εκτός πρωταθλήματος. Τελικά μάλλον έχεις δίκιο :lol: :lol: :lol:
ΥΓ.Και homologation Navara έχω, τα ψέματα τελείωσαν.
Επισύναψέ την λοιπόν στην αναφορά των Κατσιμαλή, Αποστολίδη και ΣΙΑ, μήπως σας πιστέψει η ΕΘΕΑ και γλυτώσετε απο εμένα. :twisted: :twisted: :twisted:
mbg
Posts: 188
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:37

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by mbg »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Επειδή έχουμε χαθεί και πάλι, ηθελημένα ή τυχαία, ξαναβάζω τα ερωτήματα:

Οι διαφωνίες είναι
1. Ίδια ή όχι ΜΩΤ στις δύο κατηγορίες;
2. ίδια ή όχι μέτρα ασφαλείας στις δύο κατηγορίες;

Λύση πρώτη
Αν πούμε "ίδια" στο πρώτο, πάμε, αναγκαστικά στο "ιδια" στο δεύτερο που προκαλεί τα εξής προβλήματα:
1. Θέλουμε να μπουν τουλάχιστον 175 roll cage ασφαλή σε αυτοκίνητα μέχρι τις αρχές του 2010 (75 Κ3 + 65 Open + 65 Normal)
2. Αφήνουμε εκτός παιχνιδιού όσους δεν μπορούν να βάλουν roll cage για τους λόγους που προανέφερα και ιδιαίτερα όποιους δεν έχουν δεύτερο ή τρίτο αυτοκίνητο, τους οικονομικά πιό αδύνατους δηλαδή.
3. Ρισκάρουμε τον αριθμό των συμμετεχόντων. Δεν είναι σίγουρο ούτε καν ότι όλοι της open θα θελήσουν να βάλουν. Ξέρω 2-3 κορυφαίες συμμετοχές που δεν θα το κάνουν.
4. Αναγκάζουμε πολλούς να κυκλοφορούν καθημερινά με "παράνομα" αυτοκίνητα, με όλες τις ποινικές ευθύνες.
5. Αναγκάζουμε πολλούς να κουβαλούν καθημερινά την οικογενειά τους με ένα αυτοκίνητο που δεν είναι ασφαλές. Ατύχημα με παιδιά μέσα σε αυτοκίνητο με roll cage το έχει σκεφτεί κανείς; Εκτός αν τους φοράμε κράνος συνέχεια.

Λύση δεύτερη
Αν πούμε διαφορετική ΜΩΤ στις δύο κατηγορίες έχουμε να αντιμετωπίσουμε:
1. Την πρόταση του Νικόλα για διαφορετική διαδρομή. Αυτό λύνεται, αφού ουσιαστικά είναι αναγκαίο.
2. Το θέμα της ασφάλειας. Με μειωμένη όμως ΜΩΤ και έλεγχο της μέγιστης στα επικίνδυνα σημεία, τα χωριά και όπου αλλού επιβάλεται, μειώνουμε σημαντικά το ρίσκο.
3. Το θέμα της βαθμολογίας. Είτε με το σύστημα της γενικής, είτε με το σύστημα πολυνίκους, λύνεται με ικανοποιητικό τρόπο.
4. Το θέμα των "οδηγάρων". Αν στον πρώτο αγώνα πάνε δύο τρεις στο σπίτι τους, τότε κανείς δεν θα τολμήσει να παρανομίσει, όπως γίνεται σε όλον τον κόσμο.

Τί έχουμε με αυτά;
1. Πραγματικούς ή σχεδόν πραγματικούς αγώνες για την Open. Καλύπτει τους πυροβολημένους - και εμένα μεταξύ αυτών.
2. Ασφαλείς παιδιές για τη Normal. Καλύπτει τους εκδρομικούς και όσους δεν μπορούν να βάλουν cage.
3. Εισαγωγή στο παιχνίδι με την Entry. Καλύπτει τους νέους.

Σε τί υπάρχει αντίρηση σε αυτά; Ας μας απαντήσουν οι αντιρρησίες σε αυτά.

ΥΓ. Και για να μαθαίνουμε τί γίνεται στο εξωτερικό: Prohum 500 Results στην Ουγγαρία, που μετρά για το κύπελλο κεντρικής Ευρώπης της FIA

Cars FIA Category Top 10

01) Szalay Balázs/Bunkoczi László (HU) I Opel Antara RR I 04:51:56 I +00:00:00
02) Korda Erik/Tóth György (HU) I Nissan Navara I 04:55:00 I +00:03:04
03) Palik László/Darázsi Gábor (HU) I Nissan Navara I 04:58:29 I +00:06:33
04) Murczin Zsolt/Hujber Imre (HU) I Mitsubishi L200 I 05:08:52 I 00:16:56
05) Zapletal M./Ourednicek T. (CZ) I Mitsubishi Pajero I 05:14:52 I 00:22:56
06) Kristóf Márton/Simon Péter (HU) I Nissan Navara I 05:15:16 I 00:23:20
07) Ronai Peter/Galambos Tamas (HU) I Opel Antara I 05:27:01 I 00:35:05
08) Chytka Viktor/Kunovsky D. (CZ) I Toyota Land Cruiser I 05:50:50 I +00:58:54
09) Balint Zoltan/Honfi B. (HU) I Nissan Navara I 05:50:50 I +00:58:54
10) Janecek Jiri/Vacovsky Lukas (CZ) I Toyota Land Cruiser I 06:21:59 I +01:30:03

Cars AMATEUR Category

01) Benke Domonkos/Szvetkó Bálint (HU) I Nissan Navara I 06:23:22 I 00:00:00
02) Hrabal Björn/Hrabal Walter (HU) I Mercedes G I 07:24:13 I 01:00:51
03) Kratochvill Vilmos/Gyurina Zsolt (HU) I Mercedes G I 09:55:06 I 03:31:44
04) Dr Kovács Tamás/Csíkos Attila (HU) I Jeep Grand Cherokee I 10:05:35 I 03:42:13
05) Csányi Zoltán/Knezevics Viktor (HU) I Nissan Navara I 03:22:11 I --:--:--

Κανονισμός ασφαλείας για την ΤΗ, τοπική κατηγορία:
All cars must correspond to the safety prescriptions
of the FIA App. (seat and safety-belts)
with the possibility, that homologation of the safety
equipment can be expired - just as fuel tanks can be in
their original place or can be manufacturer’s
commercial, setting acc. relevant safety prescriptions.
The cars should correspond to the road traffic
prescriptions

Και ο κανονισμός συμπληρώνεται με ΑΥΤΟ:
ALL COMPETITORS MAY TAKE PART IN THE EVENT AT THEIR OWN RISK. COMPETITORS MUST OBEY
THE RULES OF HUNGARIAN HIGHWAY CODE THROUGHOUT THE WHOLE TRACK.
Η διαφωνια απο την αρχη ειναι ασφαλη αυτοκινητα με αρτιμελεις οδηγους και οργανωτες με λιγοτερα ρισκα η αυτοκινητα χωρις παθητικη ασφαλεια-αγωνιστικη εννοειται- και το γνωστο ο θεος βοηθος.
Αυτο που δεν μπορω να δεχθω με τιποτα ειναι τα ηθικα και πολιτικα δειληματα περι πτωχων και πλουσιων αγωνιζομενων. Οι περισσοτεροι πετανε ενα καρο ευρω σε διαφορες βελτιωσεις και τους πεφτει βαρυ το κλουβι. Και στο κατω κατω αν δεν περισευει για το κλουβι ας μην τρεξουν. Στο γνωστο πλεον χωριο μου λεμε σε κατι τετοιες περιπτωσεις ΒΡΑΚΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΜΑΣ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΘΕΛΕΙ Η ΠΟΥΤ..Α ΜΑΣ. Και για να προλαβω τιποτα συντροφικα φιλοσοβιετικα ξεσπασματα και επιθεσεις ξεκαθαριζω οτι προτιμω εναν φτωχο ζωντανο οδηγο με ανεκπληρωτο αγωνιστικο ονειρο απο εναν φτωχο σακατεμενο βλακα που δεν μπορεσαμε να προστατεψουμε. Δυστυχως ζουμε σε εναν αδικο κοσμο χωρις ισες ευκαιριες για ολους και αυτο που πρεπει να κανουμε οσοι ασχολουμαστε με οργανωση αγωνων ειναι να τον βελτιωσουμε. Ας δωσουμε λοιπον σε ολους ισες ευκαιριες στη ΖΩΗ και οχι στον θανατο.
Πολυ κουβεντα γινεται για ορια και αστυνομευση. Δηλαδη ειμαστε τοσο σιγουροι οτι σε εναν αγωνα των 100 χλμ. που με το ζορι θα αστυνομευσουμε τα πεντε, στα υπολοιπα 95 δεν θα συμβει κατι γιατι εμεις κρινουμε οτι ειναι ακινδυνα.Το οτι μπορει να ερθει να τρεξει καποιος που εχει οδηγησει μονο απο το σπιτι του μεχρι το περιπτερο και το οποιο δεν μπορουμε να ελεξουμε και να περιορισουμε μηπως μας λεει κατι???
Δεν ειμαι εγω ο αντιρρησιας. Απλα βαζω μπροστα την λογικη και το σλογκαν "του φοβητσιαρη η μανα δεν εκλαψε ποτε"

ΥΓ. Οταν το 2006 πηγα να τρεξω στην Τουρκια χωρις κλουβι και με ζωνες τριων σημειων οι γειτονες με κοιταζαν κοροιδευτικα και με συμπονοια. Με αφησαν δε να τρεξω χαριστικα επειδη εκανα 500 χλμ για να παω. Ισως οι Τουρκοι να αποτελουν καλυτερο παραδειγμα απο τους Ευρωπαιους Ουγγρους.
S.Doukeris
Posts: 105
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by S.Doukeris »

Ας μην τους αδικούμε τους ανθρώπους. Ο κανονικός τους αγώνας είναι εδώ. Το άλλο είναι event της γειτονιάς και όχι FIA αγώνας.



http://www.hungarianbaja.com/docs/2008/ ... st_car.pdf
Panos Konstantakos
Posts: 16
Joined: Tue Jun 16, 2009 17:04

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Panos Konstantakos »

Δικηγορίστικη ερώτηση: Τί είναι πιο επικίνδυνο και σοβαρό σαν ατύχημα, το να πέσεις σε ένα δέντρο με 90 χλμ ή πάνω σε ένα αντίθετα κινούμενο όχημα βάρους 2 τόννων που η ταχύτητα του είναι 67 χλμ ενώ εσύ κινήσαι με μόλις 44 χλμ ?

Το πρώτο είναι πιθανό σε ένα rally όπου ο οδηγός, που είναι σε απόλυτη εγρήγορση, και αφού είναι σωστά δεμένος, φοράει κράνος ίσως και hans και έχει ένα ας πούμε σωστά "δεμένο" αυτοκίνητο, οδηγεί σε μία κλειστή ειδική, το παρακάνει και ενώ πάει με 120 βλέπει ότι βγαίνει και φρενάρει όσο προλαβαίνει, ενώ το δεύτερο σε ένα αντοχής που μετά το πρώτο δωδεκάωρο (και ενώ έχουν πέσει οι αντοχές) σε μία κλειστή στροφή ένα ανυποψίαστο αγροτικό απλά επιστρέφει στο χωριό του στη διαδρομή που συνήθως δεν συναντάει κανένα ...

Αν κάνετε μερικές εύκολες πράξεις αριθμητικής π.χ. βάρος, μάζα επί ταχύτητα κλπ ... απλά θα εκπλαγείτε ...

Κάπου θα έχει πάρει το αυτί σας τον ΙΑΒΕΡΗ να λέει ότι ο Μπόμπαν Γιάνκοβιτς χτύπησε το κεφάλι του στην μπασκέτα με 4 χλμ με τις συνέπειες γνωστές.

Κατά τη γνώμη μου ΑΣΦΑΛΕΙΑ είναι η σκέψη και οι χειρισμοί του οδηγού και οι συμβουλές του συνοδηγού, τόσο κατά την προετοιμασία και το στήσιμο του οχήματος όσο και κάθε στιγμή της οποιασδήποτε μορφής αγώνα.
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”