ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Pet4x4 »

Ώπα βρε παιδιά, έχω πεθάνει στην δουλειά και δέν σας προλαβαίνω με τίποτα, γράφετε 3-4 σελίδες την ημέρα... :D :D :D

Να κάνω και εγώ μία λογική ερώτηση? Άντε και βάλαμε όλοι roll cage (κάτι που εγώ θα έκανα ούτος η άλλος και το ίδιο ελπίζω να κάνει και η πλειοψηφία!), άντε και φορέσαμε τα απαραίτητα πλέον κράνη, άντε και βάλαμε και 2 σταθερά καθήσματα μαζί με τις απαίτητες ζώνες... Γιατί δεν πάμε στα Rally πλέον? Πού κολάμε, στην πυρόσβεση που στοιχίζει 400 ευρώ? Ποιά θα είναι η διαφορά της rally με την Οpen? Ποιός ο λόγος να τρέχω στην Open με ανοιχτές στην κυκλοφορία διαδρομές, ενώ μπορώ με το ίδιο αυτοκίνητο να τρέχω στην rally με κλειστές? Ποιός ο λόγος ύπαρξης της Open? Γιατί να τρέχουμε πλέον στα TR? Μήπως θα έχει έρθει η ώρα να ξεθάψουμε απο το χρονοντούλαπο τα BAJA? Και ας τερματίζω και τελευταίος....
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

S.Doukeris wrote:Πήγαμε στην Έλπα και προσπαθούσε να πείσει τον Παυλόπουλο πως σε όλο τον κόσμο έτσι γίνονται οι αγώνες. Στο Dakar έχει και αυτοκίνητα που τρέχουν χωρίς συστήματα ασφαλείας πίσω από τα αγωνιστικά έλεγε. Στο Dakar δεν έχουν τα συστήματα ασφαλείας της ΦΙΑ αλλά του οργανωτή έλεγε. Στο transiberico τρέχουν σε ανοιχτό δρόμο απλά αυτοκίνητα έλεγε. Τι ψάχνεις να βρεις τώρα; Ας το λήξουμε εδώ.
A, εσύ έχεις χοντρό πρόβλημα.

Ποιός είπε ότι το Dakar γίνεται χωρίς συστήματα ασφαλείας; Αυτό που είπα, αλλά δε σε συμφέρει, είναι ότι η FIA προσπάθησε να φέρει το Dakar στα μέτρα της και έχασε, αφού το Dakar και οι αγώνες του Dakar Series έχουν πολύ περισσότερες συμμετοχές. Και δεν έχουν κανονισμούς FIA στο DAKAR. Γι΄αυτό και ήρθε η ρήξη.

Στο Transiberico, έτσι για να μαθαίνεις, οι διασταυρώσεις με άσφαλτο κλείνονται με αστυνομία και οι υπόλοιπες με κορδέλα. Και δεν είναι απίθανο να βρεις αυτοκίνητο μέσα στη διαδρομή, κύριε ξερόλα. Και όποτε θες, το e-mail που τα λέει όλα αυτά στη διαθεσή σου.

Όσον αφορά τους εργάτες, δεν τους επιβάλει κανένας κανονισμός, οπότε καθείς είναι υπόλογος μόνος του. Αν επιβάλουμε roll cage θα είμαστε υπολόγοι και εμείς.
S.Doukeris wrote:Νίκο δεν έχει νόημα να το συζητάμε περισσότερο. Πόσοι είναι οι αγωνιζόμενοι που διεκδικούν πρωτάθλημα; Αυτοί που έχουν πάει σε όλους τους αγώνες, καμιά τριανταριά; Πόσοι από αυτούς τρέχουν στη νορμάλ; Γι αυτούς συζητάμε και όχι για 100 και 150 κέητζ για αυτούς που έρχονται να δουν αν τους αρέσει.
Ούτε αριθμητική ξέρεις, ε; Το 2008 έτρεξαν στην normal, αγώνες του είδους, χωρίς να υπολογίζω τον 24ωρο, 65 ξεχωριστά άτομα, με 65 ξεχωριστά αυτοκίνητα. Ο ίδιος περίπου αριθμός έτρεξε και στην open. Και έχουμε και 73 αυτοκίνητα της Κ2, το 2008, σε όλη την Ελλάδα. Σε αυτά θέλουμε να βάλουμε cage μέχρι τις αρχές του 2010. Αν τα προσθέσεις φτάνουν τα 200 αυτοκίνητα. Το κατάλαβες ή πρέπει να σου το δείξω και στο αβάκιο;

Νικομανώλη, Κοκολάκη, Αρη και λοιποί όσοι δεν έχετε επαφή με το θέμα
ειλικρινά, γιατί πετάγεστε;

Και για να μιλήσουμε σοβαρά, σε ποιά χώρα δεν υπάρχουν αγώνες regularite 4Χ4, χωρίς μέτρα ασφαλείας; Για πέστε μου να την γνωρίσω και εγώ... Μην λέτε απλά για να πείτε κάτι. Ειλικρινά μόνο κάτι τέτοιο δε θέλει ο χώρος.
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

Pet4x4 wrote:Να κάνω και εγώ μία λογική ερώτηση? .. Γιατί δεν πάμε στα Rally πλέον? .........Ποιά θα είναι η διαφορά της rally με την Οpen? Ποιός ο λόγος να τρέχω στην Open με ανοιχτές στην κυκλοφορία διαδρομές, ενώ μπορώ με το ίδιο αυτοκίνητο να τρέχω στην rally με κλειστές? Ποιός ο λόγος ύπαρξης της Open? Γιατί να τρέχουμε πλέον στα TR? Μήπως θα έχει έρθει η ώρα να ξεθάψουμε απο το χρονοντούλαπο τα BAJA? Και ας τερματίζω και τελευταίος....
Πριν καποιες σελιδες τα ιδα ειπα...

ειναι αλλο πραγμα ασφαλεις για ολους παιδιες και αλλο πραγμα και το cage και η πυροσβεση και το ρεζερβουαρ ασφαλειας και τα φοθλ μπακετ και οι ζωνες κ.λ.π. κ.λ.π.

εκτος το ξαναλεω αν ΔΕΝ θελετε παιδιες... οποτε παω πασο...
GENERAL LEE

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by GENERAL LEE »

Γιάννης Αθανασίου wrote:
Νικομανώλη, Κοκολάκη, Αρη και λοιποί όσοι δεν έχετε επαφή με το θέμα
ειλικρινά, γιατί πετάγεστε;
Συγγνώμη Γιάννη , δεν θα ξαναγίνει …
Γράφε εσύ κι εμείς από κάτω θα λέμε μπράβο και θα βαράμε παλαμάκια . :evil: :evil: :evil:
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Nicolas »

Σιγά ρε παιδιά, ηρεμείστε...
Τί σημαίνει τί πετάγεστε και τί σημαίνει δεν έχετε σχέση?
Ο μεν στρατηγός δίνει τα λεφτά του και παίζει το κεφάλι του κορώνα γράμματα και οφείλει να έχει άποψη.
Οι δε Νικομανώλης και Κοκκολάκης, είτε συμφωνούμε είτε όχι, έχουν μακρύ και βαρύ βιογραφικό.
Δεν μπορεί, κάπου θα ξανάκουσαν για μέτρα ασφαλείας...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Pet4x4 wrote:Ώπα βρε παιδιά, έχω πεθάνει στην δουλειά και δέν σας προλαβαίνω με τίποτα, γράφετε 3-4 σελίδες την ημέρα... :D :D :D

Να κάνω και εγώ μία λογική ερώτηση? Άντε και βάλαμε όλοι roll cage (κάτι που εγώ θα έκανα ούτος η άλλος και το ίδιο ελπίζω να κάνει και η πλειοψηφία!), άντε και φορέσαμε τα απαραίτητα πλέον κράνη, άντε και βάλαμε και 2 σταθερά καθήσματα μαζί με τις απαίτητες ζώνες... Γιατί δεν πάμε στα Rally πλέον? Πού κολάμε, στην πυρόσβεση που στοιχίζει 400 ευρώ? Ποιά θα είναι η διαφορά της rally με την Οpen? Ποιός ο λόγος να τρέχω στην Open με ανοιχτές στην κυκλοφορία διαδρομές, ενώ μπορώ με το ίδιο αυτοκίνητο να τρέχω στην rally με κλειστές? Ποιός ο λόγος ύπαρξης της Open? Γιατί να τρέχουμε πλέον στα TR? Μήπως θα έχει έρθει η ώρα να ξεθάψουμε απο το χρονοντούλαπο τα BAJA? Και ας τερματίζω και τελευταίος....
Για μένα (όπως και για σένα απο ότι καταλαβαίνω) η ασφάλεια παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.
Σε σχέση με τα Rally πραγματικά δε θα έχουμε διαφορά σε προδιαγραφές ασφαλείας, αλλά μεγάλες διαφορές σε επίπεδο αγώνα!
Στα rally σε κλειστή διαδρομή γραμμένη παίρνεις ακόμα μεγαλύτερα ρίσκα, έχεις ακόμα περισσότερες ζημιές και πάει λέγοντας...
Είναι πολύ πιο πιθανό να κάνεις χρήση του εξοπλισμού ασφαλείας :shock:
Ενω στη δικιά μας περίπτωση έχεις πολύ λιγότερες πιθανότητες να τα χρειαστείς, αλλά αν τα χρειαστείς…?
Δημητριάδης Σταύρος
S.Doukeris
Posts: 105
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by S.Doukeris »

Ένα λάθος του συνοδηγού σε αυτούς τους αγώνες αρκεί για να χαθεί μια τουλίπα.
Ένα λάθος στα rally αρκεί για να χαθεί μια ζωή.
Κωνσταντάκος και Ορφανός μπορούν να σας πουν τι σχέση έχει το ένα άθλημα με το άλλο.
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

τελικά η κουβεντα γυρναει συνεχως γυρω γυρω απο τα ιδια και τα ιδια.

δεν βλεπω πουθενα διαχωρισμό μεταξυ παιδιων και rally.. 1 το κρατουμενο
Ποσοι χομπιστες πανε "ταπα" στις παιδιες αν εξαιρεσουμε τους γνωστους..... "ταπες"?? γιατι πιστευω οτι ο χομπιστας θα το "φυλαξει" το αμαξι του ειδικά αν ειναι το καθημερινό του
Θελω να πω οτι, αυτοι που δεν κυνηγανε κατι αλλα βρησκονται εκει για τον χαβαλε τους, αυτοι που με τα ιδια... αμορτισερ πρεπει να βγαλουν κανα χρονο κυκλοφοριας κι ετσι κι αλλιως, και με το ιδιο να πανε και σουπερμαρκετ την δευτερα και τα παιδια στο σχολειο με ΑΥΤΟ το αυτοκινητο ή που δεν εχουν την καποια οικονομικη ανεση,
αυτους λοιπον θεωρω οτι πρεπει να προστατεψουμε με ΛΟΓΙΚΑ μετρα, κι οχι να τους ζητησουμε να κανουν το αυτοκινητο τους WRC..
Τωρα θα μοπυ πειτε ποια ειναι τα λογικά??

Οι......... γνωστοι "ταπες" ( εκ του παω "ταπα") εχουν οι περισσότεροι ( πχ Σταυρος μια που ειναι εδω) ΗΔΗ λαβει τα μετρα τους για την ασφαλεια της κεφαλας τους.. απλά υποθετω πρεπει να μονταρουμε ετσι τα πραγματα ωστε οι μεν "εκρδομικοι" να μην πανε σαν το σκηλι στ' αμπελι, οι δε δευτεροι αυτα που εχουν βαλει τα ικανοποιητικά, κατ' αρχην, να εχουν μπει ΣΩΣΤΑ, και βεβαια αν εχουν βαλει και κατι παραπανω να μην τους πεταμε "στο λακο με τα φιδια" αλλαζοντας τους κατηγορία..

Απο κει και περα αν θελεις να ελενξεις αν ο αλλος περασε σε καποια στιγμη το οποιο οριο, ας ειναι καλα οι δορυφορικοι "ρουφιανοι" που και μεσες βγαζουν και μεγιστες και τα παντα...
το θεμα θα ειναι μετα οποιος ξεφυγει ΟΠΩΣ και να τον λενε, θα τον τιμωρησετε ή θα τον χαηδεψετε για πολλους και διαφορους λογους..
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Αγώνες Rally 4X4 νοούνται μόνο στην Ελλάδα.

Σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο, σχεδόν σε όλο, οι αγώνες 4Χ4 γίνονται σε άγνωστη διαδρομή και έχουν το χαρακτήρα των αγώνων αντοχής μεγάλων αποστάσεων, με ειδικές που έχουν μήκος από 150 χιλιόμετρα και πάνω. Ας αρχίσουμε να προσαρμοζόμαστε και ας αφήσουμε κατα μέρος λύσεις που έχουν αποτύχει παταγωδώς, παρόλο που έχουν γίνει πολλές προσπάθειες να αναβιώσουν.

Γνωστή διαδρομή και 4Χ4 δεν παίζει.
User avatar
tsep
Posts: 40
Joined: Mon Jun 22, 2009 06:55

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by tsep »

θα συμφωνησω με το Φωκιων οτι πρεπει να γινει διαχωρισμος αγωνων - παιδιων

αυτος ειναι και ο λογος που στις αναβασεις δεν κανουν δεκτα τετοια(καθημερινα ) αυτοκινητα

στις πιστες οι παιδιες που γινονται με καθημερινα αυτοκινητα σε ελενχομενες συνθηκες με ελενχομενη μεση ωριαια(απο την αποψη οτι υπαρχουν ακομα και τεχνιτα σικειν στις ευθειες για να μην υπαρχει υψηλη μ.ω.τ)και με πυροσβεστικη -ασθενοφορο παρων και με 5-6 κριτες για ουτε χιλιομετρο πιστας τα μετρα προστασιας(χωρις κλουβι-καθισματα -ζωνες) θεωρουνται επαρκες
μαλιστα εκει το κλουβι σε παει υποχρεωτικα στην open...μιας και εκτος της ασφαλειας συμβαλει και στην ακαμψια αρα και στο χρονο που μπορει να επιτευχθει

στο χωρο του 4χ4 εχουν βαπτισθει ολα παιδιες (εκτος τους αγωνες ραλλυ)

αμα θελουμε να τους κανουμε αγωνες καθαροαιμους γινεται... αλλα απαιτουνται αλλα μετρα και σταθμα(εκει θα μπορουμε να μιλησουμε και για καθαρα αγωνιστικα αυτοκινητα) κανονες ασφαλειας σαν και αυτους που μιλησε ο littledevil αλλα και κανονικη αγωνιστικη Lisance και οχι σαν αυτη που βγαζουμε τωρα με πληρωμη ενος παραβολου μονο
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”