Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Pet4x4 »

DINIE wrote: Οι ευθείες πολλές φορές κρύβουν πιο πολλούς κινδύνους από τις στροφές. Ας μην πηγαίνουμε τάπα στις ευθείες. Εξάλου 100 με ένα jimny ή vitara είναι λίγο στο χώμα ? Αν κάποιος θέλει πιο πολλά ας πάει Ζ1. Εγώ το σκέφτομαι για του χρόνου. :D :D
Βρε Ντίνο, βρε Ντίνο... Που κρύβουν κινδύνους οι ευθείες στουν κάμπους, θα μας τρελάνεις? :) Αν σου βάλουν ένα όριο 100 δηλαδί και εσύ πηγαίνεις με 99 στην ευθεία και ταυτόχρονα έχεις και τα μάτια σου "καρφωμένα" στο κοντέρ για να μήν πάει 100, θα είσαι πιο ασφαλείς απο το να πηγαίνεις με 120 (αν το νοιώθεις πως μπορείς να πάς με 120) και να έχεις και τα δύο μάτια σου μόνιμα στον δρόμο? Όσα χρόνια τρέχω δέν άκουσα ποτέ κανέναν μας να "φύγει" στην ευθεία ή στην στροφή του κάμπου! Μήν τρελαθούμε δηλαδί τελείως! Σαφώς και είναι πιο επικίνδυνο να πηγαίνεις με 99 και το ένα μάτι στο κοντέρ!

Κατά την γνώμη μου ένα ανώτατο όριο ταχύτητας, όποιο και άν είναι αυτό, θα χαλάσει πολύ την εικόνα απο τους αγώνες του είδους! Ο καινούργιος που θα θέλει να έρθει να τρέξει, μόλις θα ακούει πως οι αγώνες αυτοί έχουν ανώτατο όριο π.χ. 100 χιλ. θα λέει " Έλα μωρέ, που να πάω? Να λέω πως τρέχω και να πηγαίνω με 100?" ή ο άλλος ο "κακός" που δέν έχει δεί ποτέ πως είναι τα 100 χιλ. στο χώμα θα λέει: " Έλα μώρε, τι χορηγός σου να γίνω? Αφού βόλτα κάνετε, μέχρι 100 πάτε. Αγώνες είναι αυτοί?". Και θα το πούνε! Να είσται σίγουροι! Αυτός που τρέχει, απο μόνος του ξέρει ποιά είναι τα ορια του, δέν χρειάζονται "ταμπέλες" και όρια!

Εσύ ας πούμε πιστεύεις πως 100 είναι πάρα πολλά για ένα Jimny ή ένα Vitara! Και καλά κάνεις! Μήν πάς λοιπόν ποτέ παραπάνω απο 100 αν έχεις Jimny ή Vitara. Τον Σταύρο ή εμένα που έχουμε Jimny ή τον Φώτη που έχει Vitara τον ρώτησες πως τους φαίνοντε τα 100? Ο Σταύρος ο Φώτης και εγώ ας πούμε πως έχουμε ξοδέψει 2000 ευρώ σε ανάρτηση και τα αυτοκινητα μας στα 100 είναι "τρένα" (λέμε τώρα!), γιατί θα πρέπει να περιοριστούμε στο δικό σου (είπα, λέμε τώρα..) ανώτατο οριο των 100 ακόμα και στις ευθείες? Δέν θα είναι άδικο για εμάς? Δέν θα μας στερεί ευχαρίστηση και θα μας κάνει να πηγαίνουμε με 100 και με το ένα μάτι στο κοντέρ?

Σου έθεσα απλά μερικούς λόγους που κατα την γνώμη μου δέν θα πρέπει να υπάρχουν ανώτατα όρια, σε καμία κατηγωρία. Επισυμάνσεις στα "μερικός" επικίνδυνα σημεία, και αυστηρά όρια ταχύτητας στα επικίνδυνα και στα άκρος επικίνδυνα, πιστεύω είναι η χρυσή τομή! ;)

Αν μπούν αυτά τα χαζά όρια στις μικρές κατηγωριές, θα πιέζουν έμμεσα αυτούς που τρέχουν σε αυτές να πάνε στιν Ζ1 για να ξεφύγουν απο αυτά και να πηγαίνουν πιο "άνετα". Δέν είναι όμως όλοι έτοιμοι να πάνε ακόμα στην Ζ1! Αρκετοί θα "κουραστούν", θα ξενερώσουν και θα την κάνουν με ελαφρά! Αυτό θέλουμε? Να τρέχουν μόνο 10 - 15 αυτοκίνητα στην Ζ1 και απο πίσω το χάος? Θα έχουμε την τύχη των Rally4x4 τότε! Μήν προσπαθούμε να φέρουμε τον κόσμο ανάποδα μέσα σε μία μέρα! Το τραβάμε στα άκρα πιστεύω! :roll:
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

Πες πες Πέτρο εμένα με έπεισες πάντως :lol: :lol:
Αρχικά σκεφτόμουν οτι ένα μέγιστο όριο θα πρόσθετε στην ασφάλεια αλλά τελικά μάλλον αφαιρεί!
Μου έρχονταν στο μυαλό ιστορίες που ανατρίχιαζα απο άπειρους οδηγούς μεγάλων (αυτοί έχουν το μεγάλο πρόβλημα και όχι τα μικρά που γινόμαστε φραπέ) που σε κατηφορικά λασπωμένα κομμάτια χτύπαγαν 140ρια :? .Πράγματι όμως οι γκέλες έχουν γίνει με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα οπότε η ταχύτητα είναι σχετική!
Αλλά με την προϋπόθεση οτι ο εκάστοτε οργανωτής έχει μπει στον κόπο να επισημάνει τα πραγματικά επικίνδυνα σημεία!
Δημητριάδης Σταύρος
DINIE
Posts: 204
Joined: Fri Nov 20, 2009 15:41
Location: Αγία Παρασκευή

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by DINIE »

Ίσως έχεις δίκιο και τελικά να μην πρέπει να υπάρχουν όρια. Σίγουρα να κοιτάς με πόσα πηγαίνεις για να μην ξεπεράσεις το όριο είναι πιο επικύνδινο από το να νιώθεις την ταχύτητα και αναλόγως να πηγαίνεις. Μονη ενσταση τα μέτρα ασφαλείας που δεν υπάρχουν στη Ζ2. Ένα ατυχημα ? Τότε τι γίνεται ?
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Pet4x4 »

stavrosd wrote: Αλλά με την προϋπόθεση οτι ο εκάστοτε οργανωτής έχει μπει στον κόπο να επισημάνει τα πραγματικά επικίνδυνα σημεία!
Αυτό είναι απαραίτητο συστατικό! :!: Πρέπει να επιμείνουμε σε αυτο ώστε να μήν υπάρχουν όρια! Απο μόνο του είναι αρκετό για να εξασφαλήσει την απαιτούμενη ασφάλεια!


Όσο για τα μεγάλα.... Άντε βάλε τώρα, Καραφωτιά, Κουτσίκο, Βουλγαράκη, Εγγλεζόπουλο κτλ. να πηγαίνουν με 100 στον κάμπο... τους γ@μησες! Στο "στενό" υστερούν, άν τους βάλεις τώρα και όριο στις ευθείες που είναι το δυνατό τους σημείο, πραγματικά τους έκοψες τα γόνατα!
pienaf
Posts: 188
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:33

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by pienaf »

Συγνώμη για την παρεμβολή, αλλά διαβάζω για ταχύτητες 100 – 120 χλμ/ώρα και αναρωτιέμαι:
Όταν ένα αυτοκίνητο κινείται σε δρόμους ανοιχτούς στην κυκλοφορία, δεν είναι υποχρεωτικό ο οδηγός να τηρεί τα όρια ταχύτητας που προβλέπονται από τον Κ.Ο.Κ.;
Οι χωματόδρομοι είναι χωρίς όριο;
DINIE
Posts: 204
Joined: Fri Nov 20, 2009 15:41
Location: Αγία Παρασκευή

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by DINIE »

Pet4x4 wrote:
stavrosd wrote: Αλλά με την προϋπόθεση οτι ο εκάστοτε οργανωτής έχει μπει στον κόπο να επισημάνει τα πραγματικά επικίνδυνα σημεία!
Αυτό είναι απαραίτητο συστατικό! :!: Πρέπει να επιμείνουμε σε αυτο ώστε να μήν υπάρχουν όρια! Απο μόνο του είναι αρκετό για να εξασφαλήσει την απαιτούμενη ασφάλεια!
Έχω αρχίσει να συμφώνω και εγώ. Πως είναι δυνατον να μην συμφωνίσω, με δύο έμπειρους. :roll: :roll: Πάντως βοηθάει η ανταλλαγή απόψεων γιατί έτσι και εμείς οι λιγότερο έμπειροι μαθαίνουμε από εσάς. ;) ;)
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

Pet4x4 wrote:
DINIE wrote:
Αν μπούν αυτά τα χαζά όρια στις μικρές κατηγωριές, θα πιέζουν έμμεσα αυτούς που τρέχουν σε αυτές να πάνε στιν Ζ1 για να ξεφύγουν απο αυτά και να πηγαίνουν πιο "άνετα". Δέν είναι όμως όλοι έτοιμοι να πάνε ακόμα στην Ζ1! Αρκετοί θα "κουραστούν", θα ξενερώσουν και θα την κάνουν με ελαφρά! Αυτό θέλουμε? Να τρέχουν μόνο 10 - 15 αυτοκίνητα στην Ζ1 και απο πίσω το χάος? Θα έχουμε την τύχη των Rally4x4 τότε! Μήν προσπαθούμε να φέρουμε τον κόσμο ανάποδα μέσα σε μία μέρα! Το τραβάμε στα άκρα πιστεύω! :roll:
Χμμ αυτό δεν είναι απολυτός κακό. Οι κατηγορίες πρέπει να διαφοροποιούνται. Δεν το λέω γιατί εγώ το ετοίμασα αλλά γιατί πράγματι αν θές να ευχαριστιέσαι ταχύτητα θα πρέπει να έχεις και την αντίστοιχη παθητική ασφάλεια!
Η πραγματικότητα είναι οτι για να κάνεις αγώνες πρέπει να τους κάνεις με αγωνιστικό!
Εμείς ψάχνουμε την χρυσή τομή! Ας είχε η Ζ1 50 συμμετοχές και θα έβλεπες πόσο απλοί θα ήταν οι κανόνες ...και αμα θες ;)

Προσωπικά πιστεύω οτι πρέπει οι γρήγοροι να πιέζονται να ανέβουν στην Ζ1 αλλά όχι λόγω ανώτατου ορίου!
Η διαφοροποίηση θα πρέπει να γίνει στα ορια που θα μπαίνουν σε επικίνδυνα και απαιτητικά στην οδήγηση σημεία.
Οι Ζ1,2,0 θα πρέπει να έχουν πολλά περισσότερα απο τη Ζ1 οπότε και να δικαιολογεί μια καλή διαφορά στη ΜΩΤ ;)
pienaf wrote:Συγνώμη για την παρεμβολή, αλλά διαβάζω για ταχύτητες 100 – 120 χλμ/ώρα και αναρωτιέμαι:
Όταν ένα αυτοκίνητο κινείται σε δρόμους ανοιχτούς στην κυκλοφορία, δεν είναι υποχρεωτικό ο οδηγός να τηρεί τα όρια ταχύτητας που προβλέπονται από τον Κ.Ο.Κ.;
Οι χωματόδρομοι είναι χωρίς όριο;
Αυτό άστο καλύτερα! Ίσως είναι και ένας ακόμη λόγος να μή θεσπιστεί ένα ανωττο όριο που θα παρακολουθείτε σ όλο τον αγώνα ;) Άστο....
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

Pet4x4 wrote:
stavrosd wrote:
Όσο για τα μεγάλα.... Άντε βάλε τώρα, Καραφωτιά, Κουτσίκο, Βουλγαράκη, Εγγλεζόπουλο κτλ. να πηγαίνουν με 100 στον κάμπο... τους γ@μησες! Στο "στενό" υστερούν, άν τους βάλεις τώρα και όριο στις ευθείες που είναι το δυνατό τους σημείο, πραγματικά τους έκοψες τα γόνατα!
Οι συγκεκριμένοι κανονικά θα έπρεπε να είναι Ζ1 ...όπως και εσυ ;)
Πριν αναφερόμουν σε άπειρους (χωρίς πείρα) οδηγούς μεγάλων που λόγω της μόνωσης των αυτοκινήτων αλλά και της ευκολία που αναπτύσσουν ταχύτητα παρασύρονται χωρίς να έχουν την εμπειρία ούτε να διαχειριστούν την αδράνεια αλλά ούτε να διαβάσουν τις αλλαγές του εδάφους, τα πονηρά σημεία για νεροφαγώματα κλπ
Δημητριάδης Σταύρος
pienaf
Posts: 188
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:33

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by pienaf »

Αυτό και τέλος:

Κ.Ο.Κ. Άρθρο 20
Ανώτατα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας
Εντός κατοικημένων περιοχών: 50 χλμ/ώρα.

Εκτός κατοικημένων περιοχών:
αυτοκινητόδρομοι 130 χλμ/ώρα
οδοί ταχείας κυκλοφορίας 110 χλμ/ώρα
άλλο οδικό δίκτυο 90 χλμ/ώρα

πηγή: http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=249&id=&tid=249
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Pet4x4 »

DINIE wrote: Μονη ενσταση τα μέτρα ασφαλείας που δεν υπάρχουν στη Ζ2. Ένα ατυχημα ? Τότε τι γίνεται ?

Ότι γίνεται μέχρι και σήμερα... Το ατύχημα μπορεί να γίνει και με 20 και να είναι αρκετα σοβαρό. Κανένα όριο δεν θα μας εξασφαλίσει πως δέν θα γίνει ποτέ κανένα ατύχημα! Να σου πώ ένα μέτρο ασφαλείας που κοστίζει πραγματικά λίγο, δέν είναι μόνιμη μετατροπή στο αυτοκίνητο και πραγματικά θα σου σώσει το κεφάλι? Ζώνες τρειών σημείων ή και τεσσάρων(δέν είναι δύσκολο να τις βάλεις σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο). Σε ένα πιθανό τουμπάρισμα, θα σε κρατήσουν στην θέση σου και οδηγικά ικανό να προσαθήσεις να το σώσεις την τελευταία στιγμή αφού ακόμα και στις δύο ρόδες να είσαι, θα μπορείς να κάνεις τα απαραίτητα χωρίς να ψάχνεις να βρείς απο που θα κρατηθείς ή να στυρίζεσαι απο το τιμόνι που ταυτόχρονα θές και να στρίψεις! Ακόμα και άν το χάσεις όμως τελικά, το κεφάλι σου θα είναι μακριά απο τον ουρανό, το κορμί σου στην σωστή θέση και μακριά απο το ταμπλό αλλά και απο τον συνοδηγό σου! Οι συμβατικές ζώνες δέν σου το παρέχουν αυτό! Πρώτα ενεργητική και μετά παθητική ασφάλεια λοιπόν με κόστος περίπου 80 ευρώ και χωρίς καμία μετατροπή ακόμα και στο καθημερινό αυτοκίνητο, αφού σε 10 λεπτά τις έχεις βγάλει! Γιατί δεν γίνεται αυτό απαραίτητο στις Νormal/Open? Το όριο δέν είναι πρόλυψη, αυτό είναι!

Υ.Γ. Τήν Entry την άφησα απ'έξω γιατί κανείς δέν θα το κάνει για να πάει να δεί πώς είναι ένας αγώνας! Αν του άρεσε όμως, την επόμενη φορά, Normal και 80 ευρώ για ζώνες! ;)
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”