ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Καλως τον... Άργησες και ανησύχησα... :D :D :D :D :D :D

Και πάλι sorry. Προσπάθησα να κρατηθώ... Αλλά... το χούι δεν κόβεται...
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Πάμε λίγο από την αρχή για να ξεμπερδέψουμε τα πράγματα;

Η διαφωνίες είναι
1. Ίδια ή όχι ΜΩΤ στις δύο κατηγορίες;
2. ίδια ή όχι μέτρα ασφαλείας στις δύο κατηγορίες;

Λύση πρώτη
Αν πούμε "ίδια" στο πρώτο, πάμε, αναγκαστικά στο "ιδια" στο δεύτερο που προκαλεί τα εξής προβλήματα:
1. Θέλουμε να μπουν τουλάχιστον 175 roll cage ασφαλή σε αυτοκίνητα μέχρι τις αρχές του 2010.
2. Αφήνουμε εκτός παιχνιδιού όσους δεν μπορούν να βάλουν roll cage για τους λόγους που προανέφερα και ιδιαίτερα όποιους δεν έχουν δεύτερο ή τρίτο αυτοκίνητο, τους οικονομικά πιό αδύνατους δηλαδή.
3. Ρισκάρουμε τον αριθμό των συμμετεχόντων. Δεν είναι σίγουρο ούτε καν ότι όλοι της open θα θελήσουν να βάλουν. Ξέρω 2-3 κορυφαίες συμμετοχές που δεν θα το κάνουν.
4. Αναγκάζουμε πολλούς να κυκλοφορούν καθημερινά με "παράνομα" αυτοκίνητα, με όλες τις ποινικές ευθύνες.
5. Αναγκάζουμε πολλούς να κουβαλούν καθημερινά την οικογενειά τους με ένα αυτοκίνητο που δεν είναι ασφαλές. Ατύχημα με παιδιά μέσα σε αυτοκίνητο με roll cage το έχει σκεφτεί κανείς; Εκτός αν τους φοράμε κράνος συνέχεια.
Συμφωνώ είναι ουτοπικό να περιμένει κανένας οτι μπορεί να γίνει αυτό χωρίς να γίνει ο κακός χαμός?
Με το 4 και το 5 σε συνδυασμό με το 3 θεωρείς οτι δε πρέπει να μπει cage/roll bar ουτε στα Open?
Γιάννης Αθανασίου wrote:Λύση δεύτερη
Αν πούμε διαφορετική ΜΩΤ στις δύο κατηγορίες έχουμε να αντιμετωπίσουμε:
1. Την πρόταση του Νικόλα για διαφορετική διαδρομή. Αυτό λύνεται, αφού ουσιαστικά είναι αναγκαίο.
2. Το θέμα της ασφάλειας. Με μειωμένη όμως ΜΩΤ και έλεγχο της μέγιστης στα επικίνδυνα σημεία, τα χωριά και όπου αλλού επιβάλεται, μειώνουμε σημαντικά το ρίσκο.
3. Το θέμα της βαθμολογίας. Είτε με το σύστημα της γενικής, είτε με το σύστημα πολυνίκους, λύνεται με ικανοποιητικό τρόπο.
4. Το θέμα των "οδηγάρων". Αν στον πρώτο αγώνα πάνε δύο τρεις στο σπίτι τους, τότε κανείς δεν θα τολμήσει να παρανομίσει, όπως γίνεται σε όλον τον κόσμο.
Συμφωνώ σε όλα εκτός απο το 3 που νομίζω έχω κάνει ξεκάθαρη τη θέση μου και δε με βοηθάς να καταλάβω :D
και να συμπληρώσω στο 1 οτι εκτός απο διαδρομή νομίζω οτι γενικά θα πρέπει να είναι λίγο διαφορετικό το παιχνίδι ωστε να μη κρίνεται τόσο στη ταχύτητα όπως τώρα!
Δημητριάδης Σταύρος
mbg
Posts: 188
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:37

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by mbg »

Γιάννης Αθανασίου wrote:
Κώστα

σε ξέρω και ξέρω καλά το πνεύμα σου. Ελπίζω ότι καταλαβαίνεις και το δικό μου.

Έλα να τρέξεις σε έναν, να δεις γιατί μιλάμε. Σε φιλοξενώ στον 24ωρο, αν θες. Όχι τόσο για να τρέξεις, όσο για να περάσουμε καλά. Έρχεσαι;
Δηλαδη τι νομιζεις ρε ξεφτιλισμενε χαμουτζη? Οτι θα κολωσω να ερθω? Και βεβαια θα ερθω κουφαλες θα σας παρω τα σωβρακα και θα τα βαλω στο ραφι με τα επαθλα. Μονο αν ειναι ευκολο να τρεξω τεσσερα εξαωρα γιατι πρεπει να τρωω και να πηγαινω τουαλετα ενδιαμεσα.
GENERAL LEE

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by GENERAL LEE »

Image
GENERAL LEE

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by GENERAL LEE »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Καλως τον... Άργησες και ανησύχησα... :D :D :D :D :D :D

Και πάλι sorry. Προσπάθησα να κρατηθώ... Αλλά... το χούι δεν κόβεται...


Έχω πεθάνει από την αγωνία μου , εδώ και κάτι μέρες μ αυτά που διαβάζω και δεν μπορώ να γράψω ….βρήκα τρόπο να ενημερώνομαι όμως !!! :idea: :idea: :idea:
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Σταύρο

Που είναι πιθανότερο ένα ατύχημα; Στον αγώνα ή στο δρόμο; Σίγουρα στο δρόμο.

Και εκεί έχουμε να αντιμετωπίσουμε δύο περιπτώσεις:
1. Το αυτοκίνητο συμμετέχει σε ατύχημα με σοβαρούς τραυματισμούς ή… Θυμάται κανείς το ατύχημα στο Κάστρο με τον δικαστικό με το Ascona; Ο άνθρωπος είχε αγοράσει ένα αυτοκίνητο με roll cage. Είχε ένα ατύχημα, μία μετωπική. Αυτός σώθηκε και οι δύο στο Skoda pick up σκοτώθηκαν. To τι ακούστηκε, το τι γράφτηκε και το τι αντιμετώπισε αυτός ο άνθρωπος δε λέγεται. Φαντάζεστε να ήταν ένα από τα δικά μας αυτοκίνητα αυτό;
2. Λέμε και ξαναλέμε ότι το roll cage είναι επικίνδυνο χωρίς bucket, ζώνες 4 σημείων και κράνος. Οπότε ή το αφήνεις σπίτι ή το κυκλοφορείς μόνος, μια και με το δικό σου κεφάλι μπορείς να παίζεις όσο θες. Με των παιδιών σου όμως; Γιατί νομίζεις πως δεν έχει roll cage το Patrol; Και εδώ τίθεται το θέμα: πόσοι έχουν τη δυνατότητα να έχουν ένα αυτοκίνητο μόνο για αγώνες;
3. Η open, μια κατηγορία στις 4, μπορεί να είναι για λίγους. 'Εχεις τα φόντα, τα μπικικίνια; Παίξε στα γρήγορα. Αλλά με τρόπο και με αυτοκίνητο που μένει σπίτι ή συνεργείο μετά. Ή ξέροντας ότι είσαι υπεύθυνος για όλα όσα μπορούν να συμβούν στη συνέχεια και βέβαια για το κακό που μπορεί να κάνεις με τη συμπεριφορά σου.

Παρεπιπτόντως, ξέρει κανείς γιατί απαγορεύτηκαν τα "επαγγελματικά" τζιπάκια το ΄92; Κάποιος με ένα Mitsubishi Pajero είχε κλείσει το αυτοκίνητο του Σουφλιά! Και την πλήρωσαν όλοι... Έτσι για να ξέρουμε τί μπορεί να γίνει.

Για τη βαθμολογιά:
1. Ελα να σου το εξηγήσω από κοντά. Δε μπορώ να γίνω πιο αναλυτικός. Θα με δείρει ο Αρης.
2. Αν είναι αυτό το πρόβλημα, ας παίξει μόνο η Open στο πρωτάθλημα. Αλλά δεν είναι κρίμα να αποκλείσουμε την normal, λέω πάλι;

Κώστα

Έλα εσύ και αν, μετά το γλέντι της παραμονής, μπορείς να πάρεις τα πόδια σου, να μου τρυπήσεις τη μύτη.
GENERAL LEE

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by GENERAL LEE »

Image
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Απλά ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ :lol:

unplayable που λέμε και στο αμερική!!! :geek:
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Σταύρο

Που είναι πιθανότερο ένα ατύχημα; Στον αγώνα ή στο δρόμο; Σίγουρα στο δρόμο.

Και εκεί έχουμε να αντιμετωπίσουμε δύο περιπτώσεις:
1. Το αυτοκίνητο συμμετέχει σε ατύχημα με σοβαρούς τραυματισμούς ή… Θυμάται κανείς το ατύχημα στο Κάστρο με τον δικαστικό με το Ascona; Ο άνθρωπος είχε αγοράσει ένα αυτοκίνητο με roll cage. Είχε ένα ατύχημα, μία μετωπική. Αυτός σώθηκε και οι δύο στο Skoda pick up σκοτώθηκαν. To τι ακούστηκε, το τι γράφτηκε και το τι αντιμετώπισε αυτός ο άνθρωπος δε λέγεται. Φαντάζεστε να ήταν ένα από τα δικά μας αυτοκίνητα αυτό;
2. Λέμε και ξαναλέμε ότι το roll cage είναι επικίνδυνο χωρίς bucket, ζώνες 4 σημείων και κράνος. Οπότε ή το αφήνεις σπίτι ή το κυκλοφορείς μόνος, μια και με το δικό σου κεφάλι μπορείς να παίζεις όσο θες. Με των παιδιών σου όμως; Γιατί νομίζεις πως δεν έχει roll cage το Patrol; Και εδώ τίθεται το θέμα: πόσοι έχουν τη δυνατότητα να έχουν ένα αυτοκίνητο μόνο για αγώνες;
3. Η open, μια κατηγορία στις 4, μπορεί να είναι για λίγους. 'Εχεις τα φόντα, τα μπικικίνια; Παίξε στα γρήγορα. Αλλά με τρόπο και με αυτοκίνητο που μένει σπίτι ή συνεργείο μετά. Ή ξέροντας ότι είσαι υπεύθυνος για όλα όσα μπορούν να συμβούν στη συνέχεια και βέβαια για το κακό που μπορεί να κάνεις με τη συμπεριφορά σου.
Πράγματι υπάρχουν πολλές δυσκολίες αλλά και τί θα κάνουμε θα τρέχουμε χύμα μέχρι κάποιος να σκοτωθεί και με μετά πάπαλα?
Ξέρω οτι είμαστε λίγοι αυτοί που μπορούν ελάφρά τη καρδία να το κάνουν (απο άποψη χρήσης του αυτοκινήτου) αλλά πρέπει και οι υπόλοιποι να πάρουν αποφάσεις... στη τελική ας τα παροπλίσουν και ας παίξουν με τα Normal. Δε γίνεται και η πίτα ολόκληρη και το σκυλί χορτάτο!
Ένα εξωτερικό cage δε θα εξυπηρετούσε :roll: ?
Γιάννης Αθανασίου wrote: Για τη βαθμολογιά:
1. Ελα να σου το εξηγήσω από κοντά. Δε μπορώ να γίνω πιο αναλυτικός. Θα με δείρει ο Αρης.
2. Αν είναι αυτό το πρόβλημα, ας παίξει μόνο η Open στο πρωτάθλημα. Αλλά δεν είναι κρίμα να αποκλείσουμε την normal, λέω πάλι;
Οκ θα προσπαθήσω ίσως την άλλη εβδομάδα :)
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Η επιμονή μου στο θέμα ασφάλειας για τη κατηγορία (το τι θα κάνω εγώ είναι άλλο) είναι γιατί αν δεν αναβαθμιστει θα πρέπει οι ΜΩΤ να πέσουν πολύ για να είναι ασφαλές και θα χάσει το ενδιαφέρον του :( .
Ίσως βέβαια με τις αλλαγές με την αστυνόμευση του αγώνα απο την οργάνωση να φτάνουν και να μή χάσει την αδρεναλίνη του το σπορ... ας το δοκιμάσουμε σίγουρα θα είναι καλύτερα απο τώρα.. :)
Δημητριάδης Σταύρος
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”