Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

User avatar
shaka
Posts: 64
Joined: Sun Dec 20, 2009 18:35

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by shaka »

Λίγο ακόμα να το τραβήξουμε ρε Σπύρο, να τελειώσει το ουίσκι ... :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
superspiounos
Posts: 168
Joined: Tue Nov 10, 2009 15:16

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by superspiounos »

Mε αυτά και με αυτά να είστε σίγουροι ότι κάποιοι τρίβουν τα χέρια τους σήμερα.
Μας παρακολουθούν χωρίς να συμμετέχουν και η κατάσταση θα τους έρθει θείο δώρο. :evil: (δε μιλώ για την ομοσπονδία)
User avatar
superspiounos
Posts: 168
Joined: Tue Nov 10, 2009 15:16

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by superspiounos »

shaka wrote:Λίγο ακόμα να το τραβήξουμε ρε Σπύρο, να τελειώσει το ουίσκι ... :lol: :lol: :lol: :lol:
Αυτό το μπουκάλι, έπρεπε να έχει ανοιχτεί αρκετά χρόνια πίσω.
Αλλά όλοι λέγαμε ότι δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή και έπρεπε τελικά να φτάσει ο κόμπος στο χτένι για κάτι που το ξέρουμε όλοι μας εδώ και χρόνια :evil: :evil: :evil:
Γιάννης Αθανασίου

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Συνάντηση 11 Οκτώβρη 2009

1. Όχι μεμονωμένες παρουσιάσεις στον κόσμο.
2. Θέμα ημερών συνάντησης:
2.1. Καθημερινή
2.2. Κυριακή (Σιδέρης)
2.3. Δύο Καθημερινές, δύο Κυριακές (Τσέτσος, Δουκέρης, Αποστολίδης, Βλασακίδης, Μήλας, Αθανασίου, Σταθάκος)
3. Τα μέλη της επιτροπής πρέπει να εκφράζονται σαν μέλη των φορέων τους και όχι σαν μέλος της επιτροπής.
4. Αγώνες
4.1. Γενικές τοποθετήσεις
4.1.1. Παυλόπουλος: απογοήτευση από την κατάσταση. Ξεκινήσαμε με τα trial από την Εκάλη και τη Βόρεια Ελλάδα, χωρίς να μπορεί να γίνει έπαθλο λόγω απόστασης. Είχαμε πει τότε τα εμπόδια να είναι «ανθρώπινα» και ασφαλή. Είχαμε φτάσει στο σημείο να κόψουμε εμπόδια σαν επικίνδυνα. Για κάποιο καιρό τα πράγματα έμειναν στάσιμα. Κάποιοι οργανωτές έκαναν πράγματα επικίνδυνα. Τα αυτοκίνητα πρόλαβαν τους οργανωτές. Επέτρεψαν να γίνονται κάποιοι αγώνες αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας όπως γίνονται σήμερα. Γίνονται αγώνες με ελλείψεις στα θέματα ασφαλείας. Ας προχωρήσουμε από λευκό χαρτί. Αγώνες στο τρίπτυχο: Ασφάλεια, Διαφάνεια, Έλεγχος. Εκπαίδευση καινούριων στελεχών.
4.1.2. Αθανασίου: άλλοι δύο παράγοντες: Προβολή, προσέλκυση νέων αγωνιζόμενων. Υπάρχουν αγώνες «μπούσουλας» που πρέπει να τους κάνουμε σημαία. Να σταματήσει η διαβολή αγώνων από τα μέλη της επιτροπής. Να παραιτηθούν όσοι το έχουν κάνει. Όχι αγώνες με επτά συμμετοχές.
4.1.3. Τσέτσος: Οι οργανωτές γενικά σε καλό επίπεδο. Κάποιες ειδικές σε trial ήταν επικίνδυνες (Κατσιμαλής), αλλά μαζεύτηκαν. Κάποιες λέσχες είναι ανεπαρκείς. Πολλές οι συμμετοχές. Αυτοκίνητα που φτιάχτηκαν χωρίς σαφή κανονισμό, ιδίως στο κομμάτι της ασφάλειας. Με προσοχή να δοθούν οι αγώνες και να βοηθηθούν οι νέες λέσχες.
4.1.4. Σιδέρης: κανείς δε διαφωνεί με το θέμα της ασφάλειας. Είπαμε για δίχτυ στις ειδικές, κανένας δεν έβαλε. Τα εμπόδια πρέπει να είναι ασφαλή, παρόλο που έχουν εξελιχθεί τα αυτοκίνητα. Σωστά στημένα εμπόδια μπορούν να προβληματίσουν ακόμη και τους καλύτερους. Μία πίστα επιπέδου δε χρειάζεται roll cage. Στα Δωδεκάνησα δεν παίζει η Κ3, στην Κεντρική Ελλάδα μάλλον δε θα μετρήσει το έπαθλο. Διαφάνεια = εκπαίδευση στελεχών σε τοπικό περισσότερο επίπεδο. Αναφορά προβολής κάθε αγώνα.
4.1.5. Δουκέρης: όχι δέκα χρόνια πίσω και trial με λακκούβες από εκσκαφέα. Δεν ενδιαφέρει τον θεατή. Να μην τρέχουν χύμα αυτοκίνητα. Να τηρούμε εμείς πρώτα τα όσα λέμε.
4.1.6. Αποστολίδης: οι αγώνες πρέπει να γίνουν αγώνες. Να ακυρώνονται εμπόδια όταν είναι επικίνδυνα. Θα πρέπει τα εμπόδια να είναι ασφαλή. Πρέπει να μην επιτρέπεται σε κάποια αυτοκίνητα να τρέξουν. Πρέπει να υπάρχει παρατηρητής. Να πληρώνονται τα έξοδα του παρατηρητή από τον οργανωτή. Να είναι άσχετοι με τη λέσχη οι παρατηρητές.
4.1.7. Βλασακίδης: να μπει roll cage στα trophy και τα trial. Πιο ασφαλή τα Trial για τους νέους αγωνιζόμενους. Με εμπόδια που μπορεί να είναι λακκουβίτσες. Και μετά να ζητήσουμε roll cage.
4.1.8. Μήλας: θα πρέπει οι κανόνες να είναι καθαροί για να μην υπάρχουν γκρίνιες κλπ. Δεν είναι στη πρόθεση κανενός να κάνει κακό. Η εικόνα είναι κακή. Σαφείς κανονισμοί για να γίνονται σωστοί αγώνες.
4.2. Ο Αθανασίου υπέβαλε την παραίτησή του.

5. Αποφάσεις
5.1. Τα εμπόδια στα trial δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται από θεατές μέχρι να λήξει ο αγώνας.
5.2. Γενικό πλάνο ασφάλειας
5.2.1. Υποχρεωτικά πλοηγό αυτοκίνητο.
5.2.2. Υπεύθυνος ασφαλείας που να γνωρίζει καλά τη διαδρομή. Πρέπει να υπάρχει πλάνο διαφυγής.
5.2.3. Υποχρεωτικά ένα τουλάχιστον τετρακίνητο «ασθενοφόρο», για χρήση μέχρι την πιο κοντινή άσφαλτο. Και γιατρό μαζί.
5.2.4. Υποχρεωτικά όχημα απεγκλωβισμού μεγάλου μεγέθους (FIV). Να χρησιμοποιείται από εξειδικευμένο προσωπικό (διασώστες, πυροσβέστες κλπ.).
5.2.5. Σχεδιασμός και κατάθεση πλάνου ασφαλείας και διάσωσης.
5.2.6. Έλεγχος της ενημέρωσης των νοσοκομείων της περιοχής.
5.2.7. Υποστήριξη – ξεκόλλημα – στα δύσκολα σημεία.
5.2.8. Πυρόσβεση
5.2.8.1. Στα trophy 2 πυροσβεστήρες 2 κιλών το κάθε αυτοκίνητο.
5.2.8.2. Στα trial 2 τουλάχιστον πυροσβεστήρες στην εκκίνηση και στον τερματισμό του εμποδίου. Και ανάλογα με το μήκος του εμποδίου περισσότεροι.
5.2.8.3. Στα σημεία ελέγχου στους υπόλοιπους αγώνες υποχρεωτικά πυροσβεστήρες.
5.2.8.4. Απαγορεύεται η μεταφορά καύσιμου εκτός του τεπόζιτου του αυτοκινήτου.
5.2.9. Απαγορεύεται η συμμετοχή αυτοκινήτου χωρίς άδεια κυκλοφορίας και χωρίς άδειες οδήγησης του πληρώματος. Απαραίτητη η εξουσιοδότηση αν ο ιδιοκτήτης δεν είναι μέλος του πληρώματος ή παρόν.
5.2.10. Ορισμός με πλέγματα του χώρου θεατών στα εμπόδια στα trial, σε ασφαλή σημεία και ορισμός του εμποδίου με σκοινί. Οι φωτογράφοι διαπιστευμένοι με ειδικό διακριτικό γιλέκο.
5.2.11. Μεγάλοι αγώνες – εκτός trophy.
5.2.11.1. Black boxes σε όλους αγώνες. Υποχρεωτική χρήση στους πρωταθληματικούς αγώνες.
5.2.11.2. Υποχρεωτικά κρυφές μετρήσεις μέγιστης ταχύτητας στις απλές στους αγώνες χωρίς black boxes. Και radar.

5.3. Κανονισμός
5.3.1. Ο ειδικός ή συμπληρωματικός κανονισμός πρέπει να φτάσει έναν μήνα πριν στην ΕΘΕΑ, με όλα του τα στοιχεία συμπληρωμένα. Η ΕΘΕΑ αποφασίζει αν η οργανωτική επιτροπή χρειάζεται συμπληρωματική βοήθεια ή όχι. Αν είναι η πρώτη φορά που γίνεται ο αγώνας και καινούρια η λέσχη θα πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει παρατηρητής από την ΕΘΕΑ.
5.3.2. Με το τέλος του αγώνα πρέπει να έρχονται τα αποτελέσματα σε EXCEL και να περιέχει απαραίτητα στοιχεία:
5.3.2.1. Εκκινήσαντες
5.3.2.2. Κατάταξη και Χρόνους
5.3.3. Στις μεγάλες κατηγορίες όλων των τύπων αγώνα χρειάζεται license. Στις πιο μικρές μπορεί να χρησιμοποιείται ημερήσια. Για να συμμετάσχει κάποιος στη βαθμολογία της ΕΘΕΑ οποιασδήποτε κατηγορίας πρέπει να έχει license ή να την έχει εκδώσει πριν τον τρίτο του αγώνα της χρονιάς. Θα γίνει ειδική ρύθμιση για license των αγώνων 4Χ4.
5.3.4. Πρέπει οι συμμετοχές να λήγουν το αργότερο την Τετάρτη πριν τον αγώνα. Πρέπει να στέλνονται στην ΕΘΕΑ μέχρι την Πέμπτη το βράδυ πριν τον αγώνα. Αλλιώς δε θα γίνεται ο αγώνας.

5.4. Αγώνες
5.4.1. Trial ως έχουν: Κεντρικής, Δυτικής, Νήσων, Κρήτης (ίσως και Βορείου Ελλάδος-Βλασακίδης). Η σειρά στα εμφάνισης των εμποδίων πρέπει να είναι Κ1, Κ2, Κ3 υποχρεωτικά.
5.4.2. Body lift στην Κ1 μέχρι 5 εκατοστά.
5.4.3. Trial και roll cage: roll cage στην Κ2 (κατά Σιδέρης, Αθανασίου, υπέρ οι υπόλοιποι).
5.4.4. Φιλικός Super Trial.
5.4.5. Trophy-Wild Terrain: αν μαζευτούν 5 αγώνες κοινό έπαθλο. Συντελεστής 2 στα Trophy, συντελεστής 1 στα Wild Terrain.
5.4.6. Κοινός αγώνας, με κοινή διαδρομή, αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας δεν θα ξαναγίνει (απόφαση της ΕΘΕΑ).
5.4.7. Αγώνες αντοχής:
5.4.7.1. Κάποιες ειδικές τύπου regularity
5.4.7.2. Περιορισμός ταχύτητας στις απλές στα δύσκολα, επικίνδυνα και πολυσύχναστα σημεία.
5.4.7.3. Κατηγορίες
5.4.7.3.1. Entry, απλή βόλτα, τα SUV σαν κλάση της, έπαθλο πρωτολατών.
5.4.7.3.2. Normal, regularity, μικρή μέση, έπαθλο κατηγορίας.
5.4.7.3.3. Open, με συστήματα ασφαλείας, regularity, μεγάλη μέση, πρωτάθλημα.
5.4.7.3.4. Ελεύθερες αλλαγές στις κατηγορίες Normal και ΄Open όπως στον κανονισμό που κατατέθηκε.
5.4.7.4. Θα οριστεί ανώτατο ύψος παραβόλων και μέγιστη διάρκεια αγώνα (maximum ημερών). Οι έξτρα παροχές δεν μπορεί να είναι υποχρεωτικές.
5.4.7.5. Ανάλογα με τη διάρκεια σε χιλιόμετρα θα υπάρχει και συντελεστής.
5.4.7.6. Αγώνες για το 2007: 7 μέγιστο που μετρούν οι 5.
5.4.7.7. Καθίσματα και ζώνες ομολογκέ έστω και ληγμένα στην open. Κράνη ομολογκέ ή CE (?). Γενικό διακόπτη. (Μαρατζίδης ?). Ρεζερβουάρ αν δεν είναι το normal πρέπει να είναι ομολογκέ.

Και για να μην σας κουράζω να το διαβάσετε όλο
5.4.7.3.4. Ελεύθερες αλλαγές στις κατηγορίες Normal και ΄Open όπως στον κανονισμό που κατατέθηκε.
Αλλά δεν ψηφίστηκε Δημήτρη! ΟΚ... εγώ έχω καταλάβει απο καιρό... ελπίζω να καταλάβουν και οι υπόλοιποι πλέον.

Απο εκεί και πέρα:

που είναι οι συντελεστές ανάλογα με τα χιλιόμετρα;
που είναι ο περιορισμός σε μέρες και παράβολο;

και βέβαια αφήνω απ΄έξω το ανεκδιήγητο
Κοινός αγώνας, με κοινή διαδρομή, αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας δεν θα ξαναγίνει (απόφαση της ΕΘΕΑ).
που μας επιβλήθηκε εκείνη τη μέρα με το έτσι θέλω και μάλλον δε γνώριζε η ΕΘΕΑ.
Last edited by Γιάννης Αθανασίου on Thu Mar 25, 2010 23:21, edited 2 times in total.
User avatar
shaka
Posts: 64
Joined: Sun Dec 20, 2009 18:35

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by shaka »

Mε αυτά και με αυτά να είστε σίγουροι ότι κάποιοι τρίβουν τα χέρια τους σήμερα.
Μας παρακολουθούν χωρίς να συμμετέχουν και η κατάσταση θα τους έρθει θείο δώρο. (δε μιλώ για την ομοσπονδία)

Με κατάλαβες ρε μπαγάσα! :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Πάει το πραξικόπημα στράφι η προετοιμασία μας
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Nicolas »

superspy wrote:Mε αυτά και με αυτά να είστε σίγουροι ότι κάποιοι τρίβουν τα χέρια τους σήμερα.
Μας παρακολουθούν χωρίς να συμμετέχουν και η κατάσταση θα τους έρθει θείο δώρο. :evil: (δε μιλώ για την ομοσπονδία)
Ε τώρα μας μπερδεύεις και συ περισσότερο.
Γιατί δεν μπορείτε να τα πείτε όλα έξω από τα δόντια και να είστε σαφείς?
Ρίχτα, κώλος έχουμε γίνει ούτως ή άλλως.


Κάπου είπε ο Βαλάντης οτι έχουμε όλοι διαφορετική πληροφόρηση
και τελικά μιλάμε για άλλα θέματα.
+1 και από μένα.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
sirros
Posts: 259
Joined: Wed Jun 17, 2009 07:53
Location: landroverworld

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by sirros »

shaka wrote:Mε αυτά και με αυτά να είστε σίγουροι ότι κάποιοι τρίβουν τα χέρια τους σήμερα.
Μας παρακολουθούν χωρίς να συμμετέχουν και η κατάσταση θα τους έρθει θείο δώρο. (δε μιλώ για την ομοσπονδία)

Με κατάλαβες ρε μπαγάσα! :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Πάει το πραξικόπημα στράφι η προετοιμασία μας
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
plaka plaka to eipa kai ego kapou para-pano,alla merikoi to violi tous
ante stin ugeia sas oi upoloipoi
Πιτσα - Μπαλα και Καρατε
sirros
Posts: 259
Joined: Wed Jun 17, 2009 07:53
Location: landroverworld

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by sirros »

nikola aurio to proi ,prin pas gia douleia perna kai pare 3-4 koulouria.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Πιτσα - Μπαλα και Καρατε
User avatar
superspiounos
Posts: 168
Joined: Tue Nov 10, 2009 15:16

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by superspiounos »

shaka wrote:Mε αυτά και με αυτά να είστε σίγουροι ότι κάποιοι τρίβουν τα χέρια τους σήμερα.
Μας παρακολουθούν χωρίς να συμμετέχουν και η κατάσταση θα τους έρθει θείο δώρο. (δε μιλώ για την ομοσπονδία)

Με κατάλαβες ρε μπαγάσα! :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Πάει το πραξικόπημα στράφι η προετοιμασία μας
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Μπα... μακάρι να ήταν "πραξικόπημα" από ανθρώπους που έχουν χύσει αίμα στο χώρο. Τουλάχιστον θα έχουν τα σημάδια από τις πληγές. Καμία σχέση.

Απλά να είσαι σίγουρος ότι "αύριο" θα βγούν άνθρωποι που θα θερίσουν φρέσκους καρπούς.
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”