ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Μπορουμε να τους βαλουμε περιοριστη ταχυτητας οπως εχουν οι νταλικες. Ακομη οποιος συλαμβανεται να τον εχει πειραξει να τον μαστιγωνουμε 10 φορες με κνουτο. Υπαρχει και αλλη μια λυση για να αποφυγουμε να επιβαλουμε το κλουβι. Μπορουμε να κανουμε ολους τους αγωνες στον καμπο της Λαρισας που δεν εχει γκρεμια και για ακομη μεγαλυτερη ασφαλεια να αποφυγουμε τις στροφες χαρασοντας μια ευθεια με αφετηρια τη Λαρισα και τερματισμο στα Τρικαλα
Κυριοι ο μεγαλυτερος εχθρος στο 4χ4 ειναι το βαρος και ο βλακας. Το βαρος το παλευει ο καθενας με τον τροπο του. Τον βλακα που νομιζει οτι η κακουργα κενωνια φταιει που δεν ειχε τις ευκαιριες να δειξει τι ΟΔΗΓΑΡΑ ειναι δεν τον παλευεις με κανεναν περιορισμο. Γιαυτο του επιβαλεις να εχει ενα ασφαλες αυτοκινητο μηπως και γλυτωσει την φυλακη κανενας οργανωτης. Το οτι δεν ειχαμε μεχρι σημερα καποιο σοβαρο ατυχημα με απωλειες οφειλεται σε τεραστιο ποσοστο στην τυχη.Ολα τα αλλα που διαβαζω τα θεωρω παραπανησια και συγνωμη αν στεναχωρω ορισμενους. Τους ευχομαι ομως ολοψυχα να περισεψει η τυχη τους γιατι η λογικη τους μαλλον εξαντληθηκε προ πολλου.
Κυριοι ο μεγαλυτερος εχθρος στο 4χ4 ειναι το βαρος και ο βλακας. Το βαρος το παλευει ο καθενας με τον τροπο του. Τον βλακα που νομιζει οτι η κακουργα κενωνια φταιει που δεν ειχε τις ευκαιριες να δειξει τι ΟΔΗΓΑΡΑ ειναι δεν τον παλευεις με κανεναν περιορισμο. Γιαυτο του επιβαλεις να εχει ενα ασφαλες αυτοκινητο μηπως και γλυτωσει την φυλακη κανενας οργανωτης. Το οτι δεν ειχαμε μεχρι σημερα καποιο σοβαρο ατυχημα με απωλειες οφειλεται σε τεραστιο ποσοστο στην τυχη.Ολα τα αλλα που διαβαζω τα θεωρω παραπανησια και συγνωμη αν στεναχωρω ορισμενους. Τους ευχομαι ομως ολοψυχα να περισεψει η τυχη τους γιατι η λογικη τους μαλλον εξαντληθηκε προ πολλου.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
mbg wrote:...Τον βλακα που νομιζει οτι η κακουργα κενωνια φταιει που δεν ειχε τις ευκαιριες να δειξει τι ΟΔΗΓΑΡΑ ειναι δεν τον παλευεις με κανεναν περιορισμο.


Έτσι είναι!
Απλά το πόσο ασφαλές είναι ένα αυτοκίνητο έχει να κάνει με το τί θα απαιτήσεις να κάνει!
Δημητριάδης Σταύρος
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΟΚ! Μάλλον είμαι ο μόνος που βλέπει έτσι τα πράγματα...
Βάλτε λοιπόν roll cage και στα πατίνια, περιορίστε τους αγώνες στον κάμπο, καταργείστε κάθε Normal κατηγορία, κάθε ελπίδα κάποιου να ξεκινήσει τους αγώνες 4Χ4. Και μετά λουστείτε το χάλι σας όμως.
Ο Ιχνηλάτης θα κάνει τον αγώνα του, με τους δικούς του κανόνες, εκτός οποιουδήποτε ευνουχισμένου πρωταθλήματος για την elite που θέλει και μπορεί και όποιος θέλει έρχετε. Αρκετά πλέον.
Δεν είναι η πρώτη φορά που έχουν ακουστεί οι φράσεις "όποιος θέλει, αυτοί που γουστάρουν, άμα τους αρέσει". Και κάθε φορά τη νύφη πληρώνουν οι αγώνες. Αν και τότε είχαμε ακολουθήσει το σωστό δρόμο, δε θα είχαμε λόγο να συζητάμε σήμερα. Αν από το 2005 είχαμε βάλει ένα σωστό πλάνο και δεν έκανε ο καθείς τα δικά του, σήμερα θα είχαμε δύο κατηγορίες πλήρως εξασφαλισμένες στο κομμάτι της ασφάλειας. Αλλά και τότε ο καθείς το χαβά του. Συνεχίστε λοιπόν.
Κώστα, δυστυχώς δεν ξέρεις για τί αγώνες μιλάμε. Τους μπερδεύεις με κάτι άλλο. Η οδηγάρα θα "μετρηθεί" άμεσα και θα πάει σπίτι της με το καλημέρα. Σαν παράδειγμα και για τους υπόλοιπους. Έχεις δει καμία οδηγάρα, απο αυτές που περνάνε χωρίς τροχούς από την Αττική οδό, να τολμάει να τρέξει πάνω από το όριο στην Μ.Βρετανία; Όχι, απλά γιατί εκεί κόβουν κόλους. Ε, αυτό σκοπεύαμε να κάνουμε και εδώ. Αλλά δε θέλετε... ΟΚ!
Νικόλα και εγώ έξω από το χορό...
Σπύρο, έχεις καταφέρει να το κάνεις το κακό... Εύγε.
Από εμένα καλήνύχτα. Όχι σε εσάς. Στους αγώνες...
Βάλτε λοιπόν roll cage και στα πατίνια, περιορίστε τους αγώνες στον κάμπο, καταργείστε κάθε Normal κατηγορία, κάθε ελπίδα κάποιου να ξεκινήσει τους αγώνες 4Χ4. Και μετά λουστείτε το χάλι σας όμως.
Ο Ιχνηλάτης θα κάνει τον αγώνα του, με τους δικούς του κανόνες, εκτός οποιουδήποτε ευνουχισμένου πρωταθλήματος για την elite που θέλει και μπορεί και όποιος θέλει έρχετε. Αρκετά πλέον.
Δεν είναι η πρώτη φορά που έχουν ακουστεί οι φράσεις "όποιος θέλει, αυτοί που γουστάρουν, άμα τους αρέσει". Και κάθε φορά τη νύφη πληρώνουν οι αγώνες. Αν και τότε είχαμε ακολουθήσει το σωστό δρόμο, δε θα είχαμε λόγο να συζητάμε σήμερα. Αν από το 2005 είχαμε βάλει ένα σωστό πλάνο και δεν έκανε ο καθείς τα δικά του, σήμερα θα είχαμε δύο κατηγορίες πλήρως εξασφαλισμένες στο κομμάτι της ασφάλειας. Αλλά και τότε ο καθείς το χαβά του. Συνεχίστε λοιπόν.
Κώστα, δυστυχώς δεν ξέρεις για τί αγώνες μιλάμε. Τους μπερδεύεις με κάτι άλλο. Η οδηγάρα θα "μετρηθεί" άμεσα και θα πάει σπίτι της με το καλημέρα. Σαν παράδειγμα και για τους υπόλοιπους. Έχεις δει καμία οδηγάρα, απο αυτές που περνάνε χωρίς τροχούς από την Αττική οδό, να τολμάει να τρέξει πάνω από το όριο στην Μ.Βρετανία; Όχι, απλά γιατί εκεί κόβουν κόλους. Ε, αυτό σκοπεύαμε να κάνουμε και εδώ. Αλλά δε θέλετε... ΟΚ!
Νικόλα και εγώ έξω από το χορό...
Σπύρο, έχεις καταφέρει να το κάνεις το κακό... Εύγε.
Από εμένα καλήνύχτα. Όχι σε εσάς. Στους αγώνες...
-
- Posts: 105
- Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Μιλήσαμε στην επιτροπή για διαφορές μεταξύ πίστας και βουνού και δεν θυμάμαι;Γιάννης Αθανασίου wrote:Για 200, όχι για 70!!! Μάλλον εσύ δεν ήσουν χθες στην επιτροπ΄΄η...S.Doukeris wrote:Για να πάει ένας δημοσιογράφος να παρακολουθήσει DAKAR τον αφήνουν μόνο με αυτοκίνητο που έχει κέητζ και περνάει κανονικά τεχνικό έλεγχο. Μιας και το έχουμε πολυαναφέρει το DAKAR.
ΥΓ.Δεν είμαι τρελός να πηγαίνω με 200 ανάμεσα στα δέντρα είχε πει ο Σουμάχερ όταν τον προκάλεσε σε κόντρα ο Μακρέι με φόρμουλα και wrc.
Γμτ, γιατί είσαι τόσο προκλητικός; Χθες είδες ότι ρώτησα μπροστά στους άλλους στην επιτροπή αν είχαμε συζητήσει για κέητζ στην Κ2 και οι άλλοι θυμόντουσαν ότι συζητήσαμε και είπαμε "ας το αφήσουμε γιατί θα τους χάσουμε όλους".
Βγήκα εγώ σήμερα να πω ότι τότε ήταν εκεί το σώμα σου αλλά το πνεύμα σου ήταν αλλού;
Σου είπα να μου ζητήσεις δημόσια συγνώμη όταν μερικές σελίδες πίσω με έβγαζες τρελό; Οχι.
Εσύ τι προσπαθείς να κάνεις;
Κουραστικό είναι όλο αυτό.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Γιάννη είσαι ισοπεδωτικός! Χαλάρωσε αρχικά κάνουμε συζήτηση και κατα δεύτερον αν τελικά η πλειοψηφία πει "cage και στα πατίνια τώρα!!" θα πρέπει να το δεχτείς (ή όχι?)Γιάννης Αθανασίου wrote:ΟΚ! Μάλλον είμαι ο μόνος που βλέπει έτσι τα πράγματα...
Βάλτε λοιπόν roll cage και στα πατίνια, περιορίστε τους αγώνες στον κάμπο, καταργείστε κάθε Normal κατηγορία, κάθε ελπίδα κάποιου να ξεκινήσει τους αγώνες 4Χ4. Και μετά λουστείτε το χάλι σας όμως.
Ο Ιχνηλάτης θα κάνει τον αγώνα του, με τους δικούς του κανόνες, εκτός οποιουδήποτε ευνουχισμένου πρωταθλήματος για την elite που θέλει και μπορεί και όποιος θέλει έρχετε. Αρκετά πλέον.
Δεν είναι η πρώτη φορά που έχουν ακουστεί οι φράσεις "όποιος θέλει, αυτοί που γουστάρουν, άμα τους αρέσει". Και κάθε φορά τη νύφη πληρώνουν οι αγώνες. Αν και τότε είχαμε ακολουθήσει το σωστό δρόμο, δε θα είχαμε λόγο να συζητάμε σήμερα. Αν από το 2005 είχαμε βάλει ένα σωστό πλάνο και δεν έκανε ο καθείς τα δικά του, σήμερα θα είχαμε δύο κατηγορίες πλήρως εξασφαλισμένες στο κομμάτι της ασφάλειας. Αλλά και τότε ο καθείς το χαβά του. Συνεχίστε λοιπόν.
Κώστα, δυστυχώς δεν ξέρεις για τί αγώνες μιλάμε. Τους μπερδεύεις με κάτι άλλο. Η οδηγάρα θα "μετρηθεί" άμεσα και θα πάει σπίτι της με το καλημέρα. Σαν παράδειγμα και για τους υπόλοιπους. Έχεις δει καμία οδηγάρα, απο αυτές που περνάνε χωρίς τροχούς από την Αττική οδό, να τολμάει να τρέξει πάνω από το όριο στην Μ.Βρετανία; Όχι, απλά γιατί εκεί κόβουν κόλους. Ε, αυτό σκοπεύαμε να κάνουμε και εδώ. Αλλά δε θέλετε... ΟΚ!
Νικόλα και εγώ έξω από το χορό...
Σπύρο, έχεις καταφέρει να το κάνεις το κακό... Εύγε.
Από εμένα καλήνύχτα. Όχι σε εσάς. Στους αγώνες...
Εγώ αυτό που λέω είναι cage ή τουλάχιστον ένα σωστό roll bar στο πρωτάθλημα,
όχι cage στις υπόλοιπες κατηγορίες αλλά με διαφοροποιημένο το παιχνίδι
Π.χ. άλλου τύπου road book που ναι μεν ο συμμετέχον θα έχει το κλίμα του αγώνα αλλά η ΜΩΤ δε θα είναι για να βγάζει ποινές αργοπορίας αλλά μόνο προπορίας , με κάποιο όριο καθυστέρησης που θα τον βγάζει εκτός αγώνα(λέμε και καμιά μακακία να περνά η ώρα

και για τις ισοβαθμίες που λογικά θα είναι πολλές βάζεις ένα καλά ελεγχόμενο κομμάτάκι να τα ξεκαθαρήσεις

Σε συνδυασμό βέβαια με αυτά τα μέτρα ελέγχου κατα τη διάρκεια του αγώνα.
Μια ιδέα είναι που απλά εγω πιστεύω οτι θα έχει αποτέλεσμα.
Ήδη κατι φαίνεται να γίνεται


Last edited by stavrosd on Fri Jul 10, 2009 18:14, edited 1 time in total.
Δημητριάδης Σταύρος
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Σπύρο
Είπαμε ή όχι ότι θα βάλουμε περιοριστικά μέτρα για την ταχύτητα στους αγώνες αντοχής; Πού είναι λοιπόν τα 200 στα οποία αναφέρεσαι;
Είναι οι αγώνες σε ανοιχτό δρόμο πιό επικίνδυνοι από τους αγώνες στην πίστα; Για πες μας λοιπόν κάποιους οδηγούς σε παγκόσμιο επίπεδο που έχουν χάσει τη ζωή τους ή έστω έχουν πάει στο νοσοκομείο από ατύχημα στο WRC ή στο Dakar - όχι μηχανές για να σε προλάβω. Θες να το αντιστοιχίσουμε με απώλειες στις πίστες, μόνο σε F1; Ας μην βάλουμε μέσα BTCC και DTM γιατί θα πάει μακριά η βαλίτσα.
Τώρα για τα υπόλοιπα άσε καλύτερα. Εγώ ξέρω ότι γράφει και όχι ότι λένε οι κολλητοί μου. Αλλά ξέχασα. Γιατί να διαβάσεις εσύ τις αποφάσεις της επιτροπής. Αφού μετά απο λίγο θα τις φέρεις στα μέτρα σου.
Μιλάνε για σχοινί στο σπίτι του κρεμασμένου; Σταμάτα τις μυστικές διεργασίες να μιλήσουμε χωρίς ειρωνίες κλπ. Μην σκάβεις λάκους και μετά "νύπτεις τα χέρια σου". Οι αγώνες έχουν ανάγκη από προτάσεις, όχι αρνήσεις.
Αν θες να μείνουμε στο 2000, ΟΚ! Αν θες να πάμε μπροστά, πρέπει να προσαρμοστείς... Σε όσα γίνονται σε όλο τον κόσμο. Για όλους και όχι μόνο για όσους έχουν την ευκαιρία να έχουν 5-6 αυτοκίνητα, οπότε δεν τους πειράζει να χαλάσουν και ένα. Οι περισσότεροι όμως δεν μπορούν και εκεί είναι η προσπάθεια: να μην τους αφήσουμε εκτός!
Αν όλοι αυτοί είναι για σας οι "οδηγάρες" και οι ασυνείδητοι, για μένα είναι οι άνθρωποι πάμνω στους οποίους μπορείς να στηρίξεις αγώνες και να τους βάλεις στο τριπάκι να φτιάξουν αύριο αυτοκίνητα ασφαλή και κατάλληλα. Αν δεν τους έχεις αποκλήσει με τη συμπεριφορά σου. Αν για εσάς ο Κοκκίνης, ο Βουλγαράκης, ο Σιούτης και όσοι το παράκαναν πέρσι στο 24ωρο είναι "οδηγάρες", τί άλλο να πω;
Σταύρο
Και ποιά είναι η πλειοψηφία που θα το πει; Εγώ, εσύ, ο Παϊδας, ο Δουκέρης, ο Νταής, όσοι ίσως δεν έχουμε πρόβλημα να το κάνουμε, οικονομικό ή και άλλο; Τους υπόλοιπους 65 που έτρεξαν πέρσι στην Normal ποιός θα τους ρωτήσει;
Δεν είμαι ισοπεδωτικός. Απλά έχω βαρεθεί όλα αυτά, που με μαθηματική ακρίβεια, σε τακτά χρονικά διαστήματα, μας πάνε χρόνια πίσω για να αρχίσουμε και πάλι από την αρχή.
Το 2005, σε μία αντίστοιχη συζήτηση "στελεχών", είπα πως δε θα ξανακάνω αγώνα. Και το 2006 δεν έκανα. Ας ώψονται οι φίλοι του 24ωρου που πίεσαν όσο δεν παίρνει για τη συνέχεια. Πήραμε το δικό μας δρόμο και δικαιωθήκαμε, απέναντι σε έπαθλα που δεν ολοκληρώθηκαν, σε αγώνες "παγκοσμίου επιπέδου", ¨"πρωταθλητές", αγώνες για λίγους και όλα όσα λέγονται και πάλι σήμερα. Βαρέθηκα πλέον...
Θέλετε ή όχι να πάμε μπροστά. Αυτή είναι η μόνη ερώτηση. Με εμμονές και αρνήσεις, αυτό δε γίνεται. Κάποιοι δείχνουν το δρόμο. Ας τους ακολουθήσουμε.
ΥΓ. Έχουμε την ευκαιρία να διαλέξουμε αν θα κάνουμε τους αγώνες 4Χ4 ποδόσφαιρο ή σκουός. Και μάλλον πάμε να τους κάνουμε σκουός! Βαρετούς, για λίγους, για τούς έχοντες.
ΥΓ2. Αν έχουμε διαφορετική ΜΩΤ θα έχουμε και διαφορετική διαδρομή. Γιατί αλλιώς οι μεν θα τελειώσουν σήμερα και οι δε του χρόνου. Δε νομίζω πως θέλει και αυτό σκέψη.
ΥΓ3. Αρη - ξέρεις εσύ - το ξεφτίλησα πάλι. Sorry...
Είπαμε ή όχι ότι θα βάλουμε περιοριστικά μέτρα για την ταχύτητα στους αγώνες αντοχής; Πού είναι λοιπόν τα 200 στα οποία αναφέρεσαι;
Είναι οι αγώνες σε ανοιχτό δρόμο πιό επικίνδυνοι από τους αγώνες στην πίστα; Για πες μας λοιπόν κάποιους οδηγούς σε παγκόσμιο επίπεδο που έχουν χάσει τη ζωή τους ή έστω έχουν πάει στο νοσοκομείο από ατύχημα στο WRC ή στο Dakar - όχι μηχανές για να σε προλάβω. Θες να το αντιστοιχίσουμε με απώλειες στις πίστες, μόνο σε F1; Ας μην βάλουμε μέσα BTCC και DTM γιατί θα πάει μακριά η βαλίτσα.
Τώρα για τα υπόλοιπα άσε καλύτερα. Εγώ ξέρω ότι γράφει και όχι ότι λένε οι κολλητοί μου. Αλλά ξέχασα. Γιατί να διαβάσεις εσύ τις αποφάσεις της επιτροπής. Αφού μετά απο λίγο θα τις φέρεις στα μέτρα σου.
Μιλάνε για σχοινί στο σπίτι του κρεμασμένου; Σταμάτα τις μυστικές διεργασίες να μιλήσουμε χωρίς ειρωνίες κλπ. Μην σκάβεις λάκους και μετά "νύπτεις τα χέρια σου". Οι αγώνες έχουν ανάγκη από προτάσεις, όχι αρνήσεις.
Αν θες να μείνουμε στο 2000, ΟΚ! Αν θες να πάμε μπροστά, πρέπει να προσαρμοστείς... Σε όσα γίνονται σε όλο τον κόσμο. Για όλους και όχι μόνο για όσους έχουν την ευκαιρία να έχουν 5-6 αυτοκίνητα, οπότε δεν τους πειράζει να χαλάσουν και ένα. Οι περισσότεροι όμως δεν μπορούν και εκεί είναι η προσπάθεια: να μην τους αφήσουμε εκτός!
Αν όλοι αυτοί είναι για σας οι "οδηγάρες" και οι ασυνείδητοι, για μένα είναι οι άνθρωποι πάμνω στους οποίους μπορείς να στηρίξεις αγώνες και να τους βάλεις στο τριπάκι να φτιάξουν αύριο αυτοκίνητα ασφαλή και κατάλληλα. Αν δεν τους έχεις αποκλήσει με τη συμπεριφορά σου. Αν για εσάς ο Κοκκίνης, ο Βουλγαράκης, ο Σιούτης και όσοι το παράκαναν πέρσι στο 24ωρο είναι "οδηγάρες", τί άλλο να πω;
Σταύρο
Για όλα αυτά μιλάμε.Γιάννη είσαι ισοπεδωτικός! Χαλάρωσε αρχικά κάνουμε συζήτηση και κατα δεύτερον αν τελικά η πλειοψηφία πει "cage και στα πατίνια τώρα!!" θα πρέπει να το δεχτείς (ή όχι?)
Εγώ αυτό που λέω είναι cage ή τουλάχιστον ένα σωστό roll bar στο πρωτάθλημα,
όχι cage στις υπόλοιπες κατηγορίες αλλά με διαφοροποιημένο το παιχνίδι πχ άλλου τύπου road book που ναι μεν θα έχει το κλίμα του αγώνα αλλά η ΜΩΤ δε θα είναι για να βγάζει ποινές αργοπορίας αλλά μόνο προπορίας και με κάποιο όριο που θα τον βγάζει εκτός αγώνα(λέμε και καμιά μακακία να περνά η ώρα )
Και ποιά είναι η πλειοψηφία που θα το πει; Εγώ, εσύ, ο Παϊδας, ο Δουκέρης, ο Νταής, όσοι ίσως δεν έχουμε πρόβλημα να το κάνουμε, οικονομικό ή και άλλο; Τους υπόλοιπους 65 που έτρεξαν πέρσι στην Normal ποιός θα τους ρωτήσει;
Δεν είμαι ισοπεδωτικός. Απλά έχω βαρεθεί όλα αυτά, που με μαθηματική ακρίβεια, σε τακτά χρονικά διαστήματα, μας πάνε χρόνια πίσω για να αρχίσουμε και πάλι από την αρχή.
Το 2005, σε μία αντίστοιχη συζήτηση "στελεχών", είπα πως δε θα ξανακάνω αγώνα. Και το 2006 δεν έκανα. Ας ώψονται οι φίλοι του 24ωρου που πίεσαν όσο δεν παίρνει για τη συνέχεια. Πήραμε το δικό μας δρόμο και δικαιωθήκαμε, απέναντι σε έπαθλα που δεν ολοκληρώθηκαν, σε αγώνες "παγκοσμίου επιπέδου", ¨"πρωταθλητές", αγώνες για λίγους και όλα όσα λέγονται και πάλι σήμερα. Βαρέθηκα πλέον...
Θέλετε ή όχι να πάμε μπροστά. Αυτή είναι η μόνη ερώτηση. Με εμμονές και αρνήσεις, αυτό δε γίνεται. Κάποιοι δείχνουν το δρόμο. Ας τους ακολουθήσουμε.
Μήπως έτσι δεν ήταν η Normal στον 24ωρο το 2008; Με την ειδική στη Θήβα να χρησιμεύει να λύσει τις ισοψηφίες; Βλέπεις που έρχεσαι στα λόγια μου.ΜΩΤ δε θα είναι για να βγάζει ποινές αργοπορίας αλλά μόνο προπορίας και με κάποιο όριο που θα τον βγάζει εκτός αγώνα(λέμε και καμιά μακακία να περνά η ώρα )
ΥΓ. Έχουμε την ευκαιρία να διαλέξουμε αν θα κάνουμε τους αγώνες 4Χ4 ποδόσφαιρο ή σκουός. Και μάλλον πάμε να τους κάνουμε σκουός! Βαρετούς, για λίγους, για τούς έχοντες.
ΥΓ2. Αν έχουμε διαφορετική ΜΩΤ θα έχουμε και διαφορετική διαδρομή. Γιατί αλλιώς οι μεν θα τελειώσουν σήμερα και οι δε του χρόνου. Δε νομίζω πως θέλει και αυτό σκέψη.
ΥΓ3. Αρη - ξέρεις εσύ - το ξεφτίλησα πάλι. Sorry...
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Δε ξέρω αναλογικά αλλά αυτό δε σημαίνει οτι θα πρέπει να έχουμε χαλαρή πολιτική γιατί υπάρχουν και χειροτέρα!Γιάννης Αθανασίου wrote:...
Είναι οι αγώνες σε ανοιχτό δρόμο πιό επικίνδυνοι από τους αγώνες στην πίστα; Για πες μας λοιπόν κάποιους οδηγούς σε παγκόσμιο επίπεδο που έχουν χάσει τη ζωή τους ή έστω έχουν πάει στο νοσοκομείο από ατύχημα στο WRC ή στο Dakar - όχι μηχανές για να σε προλάβω. Θες να το αντιστοιχίσουμε με απώλειες στις πίστες, μόνο σε F1; Ας μην βάλουμε μέσα BTCC και DTM γιατί θα πάει μακριά η βαλίτσα.
Σαφώς και αλλά με πιό ελεγχόμενο ρίσκο!Γιάννης Αθανασίου wrote: ...Για όλους και όχι μόνο για όσους έχουν την ευκαιρία να έχουν 5-6 αυτοκίνητα, οπότε δεν τους πειράζει να χαλάσουν και ένα. Οι περισσότεροι όμως δεν μπορούν και εκεί είναι η προσπάθεια: να μην τους αφήσουμε εκτός!
Ναι Γιάννη ήταν "οδηγάρες" και ασυνείδητοι όπως είμαι και εγώ πολλές φορές παρασυρμένος απο την αδρεναλίνη, απο αυτόν που δε με αφήνει να προσπεράσω και για άλλους χίλιους λόγους!Γιάννης Αθανασίου wrote: Αν όλοι αυτοί είναι για σας οι "οδηγάρες" και οι ασυνείδητοι, για μένα είναι οι άνθρωποι πάμνω στους οποίους μπορείς να στηρίξεις αγώνες και να τους βάλεις στο τριπάκι να φτιάξουν αύριο αυτοκίνητα ασφαλή και κατάλληλα. Αν δεν τους έχεις αποκλήσει με τη συμπεριφορά σου. Αν για εσάς ο Κοκκίνης, ο Βουλγαράκης, ο Σιούτης και όσοι το παράκαναν πέρσι στο 24ωρο είναι "οδηγάρες", τί άλλο να πω;
Χμμμ, καλή ερώτηση?Γιάννης Αθανασίου wrote: Και ποιά είναι η πλειοψηφία που θα το πει; Εγώ, εσύ, ο Παϊδας, ο Δουκέρης, ο Νταής, όσοι ίσως δεν έχουμε πρόβλημα να το κάνουμε, οικονομικό ή και άλλο; Τους υπόλοιπους 65 που έτρεξαν πέρσι στην Normal ποιός θα τους ρωτήσει;
Ούτε με εμμονές ούτε με αρνήσεις αλλά δε πρόκειται να συμφωνήσω με κανένα δρόμο που μου δείχνουν άλλοι αν δεν μου το εξηγήσουν λογικά και τεκμηριωμένα.Γιάννης Αθανασίου wrote: Θέλετε ή όχι να πάμε μπροστά. Αυτή είναι η μόνη ερώτηση. Με εμμονές και αρνήσεις, αυτό δε γίνεται. Κάποιοι δείχνουν το δρόμο. Ας τους ακολουθήσουμε.
Εγώ δε ξέρω τίποτα αλλά προφανώς (βλέπε θανάτους όπως προαναφέρεις) ούτε όλα αυτοί! Οπότε ναι να δούμε γύρω μας αλλά το copy paste δε δουλεύει πάντα

Κακό είναι αυτό? Πάλι 24 ωρες θα μαζοχίζονται και αυτοίΓιάννης Αθανασίου wrote:ΥΓ2. Αν έχουμε διαφορετική ΜΩΤ θα έχουμε και διαφορετική διαδρομή. Γιατί αλλιώς οι μεν θα τελειώσουν σήμερα και οι δε του χρόνου. Δε νομίζω πως θέλει και αυτό σκέψη.

(εκτός αν εννοείς οτι ούτως ή άλως έτσι το έχεις στο μυαλό σου, πράγμα που είναι κόντρα όμως με το "όλοι και στο πρωτάθλημα")
Δημητριάδης Σταύρος
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Να τα βαλουμε σε μια σειρα. Πρωτα απ ολα να ξεκαθαρισω οτι τιποτα το προσωπικο με τον Γιαννη. Η εντυπωση που εχω αποκομισει απο σενα ειναι οτι αγαπας τους αγωνες και σιγουρα τετοιους ανθρωπους χρειαζεται το σπορ. Αν μιλαω με τον τροπο που μιλαω ειναι γιατι κι εγω το αγαπαω το ρημαδι και δεν θελω με τιποτα να συμβει η στραβη που θα εχει σαν αποτελεσμα να μας τα απαγορεψουν ολα.Για μενα το θεμα της προσωπικης μου ασφαλειας-και θελω να πιστευω ολων των αγωνιζομενων-ειναι κορυφαιο και καμια σχεση δεν εχει με το οικονομικο. Την καθε δραχμη-ευρω που ριχνω στο αυτοκινητο την βγαζω δουλευοντας και την ποναω πολυ. Ας μην χλευαζουμε λοιπον την αποψη-ακομη κι αν τη θεωρουμε ακραια-οτι ενα αγωνιστικο αυτο/το πρεπει να ειναι ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ. Τωρα αν πρεπει να ονομαζομαστε ελιτ και αποστειρωμενοι γιατι πληρωσαμε τα μισα απο οσο αξιζει μια καλη τετραδα ελαστικων για να γλυτωσουμε το κιεφαλι μας απο τα καρουμπαλα και τους οργανωτες απο την φυλακη τοτε μαλλον το θεωρω φιλοφρονηση και τιτλο τιμης.Γιάννης Αθανασίου wrote:ΟΚ! Μάλλον είμαι ο μόνος που βλέπει έτσι τα πράγματα...
Βάλτε λοιπόν roll cage και στα πατίνια, περιορίστε τους αγώνες στον κάμπο, καταργείστε κάθε Normal κατηγορία, κάθε ελπίδα κάποιου να ξεκινήσει τους αγώνες 4Χ4. Και μετά λουστείτε το χάλι σας όμως.
Ο Ιχνηλάτης θα κάνει τον αγώνα του, με τους δικούς του κανόνες, εκτός οποιουδήποτε ευνουχισμένου πρωταθλήματος για την elite που θέλει και μπορεί και όποιος θέλει έρχετε. Αρκετά πλέον.
Δεν είναι η πρώτη φορά που έχουν ακουστεί οι φράσεις "όποιος θέλει, αυτοί που γουστάρουν, άμα τους αρέσει". Και κάθε φορά τη νύφη πληρώνουν οι αγώνες. Αν και τότε είχαμε ακολουθήσει το σωστό δρόμο, δε θα είχαμε λόγο να συζητάμε σήμερα. Αν από το 2005 είχαμε βάλει ένα σωστό πλάνο και δεν έκανε ο καθείς τα δικά του, σήμερα θα είχαμε δύο κατηγορίες πλήρως εξασφαλισμένες στο κομμάτι της ασφάλειας. Αλλά και τότε ο καθείς το χαβά του. Συνεχίστε λοιπόν.
Κώστα, δυστυχώς δεν ξέρεις για τί αγώνες μιλάμε. Τους μπερδεύεις με κάτι άλλο. Η οδηγάρα θα "μετρηθεί" άμεσα και θα πάει σπίτι της με το καλημέρα. Σαν παράδειγμα και για τους υπόλοιπους. Έχεις δει καμία οδηγάρα, απο αυτές που περνάνε χωρίς τροχούς από την Αττική οδό, να τολμάει να τρέξει πάνω από το όριο στην Μ.Βρετανία; Όχι, απλά γιατί εκεί κόβουν κόλους. Ε, αυτό σκοπεύαμε να κάνουμε και εδώ. Αλλά δε θέλετε... ΟΚ!
Νικόλα και εγώ έξω από το χορό...
Σπύρο, έχεις καταφέρει να το κάνεις το κακό... Εύγε.
Από εμένα καλήνύχτα. Όχι σε εσάς. Στους αγώνες...
Ειμαι απο αυτους που υποστηριζουν οτι αν στο σπορ δεν εισερχαιται νεο αιμα τοτε θα σβησει. Γι αυτο και πιο πανω εγραψα ολοι κλουβι εκτος της Κ1. Σιγουρα εχετε καποιους αγωνες που δεν τους γνωριζω. Αν νομιζεις οτι με την αστυνομευση μονο θα καταφερεις να αποφυγεις την κακια στιγμη τοτε κι εγω μαζι σου. Αποψη μου ομως παραμενει οτι ειναι λυση μεσοβεζικη και οχι ολοκληρωτικη. Χαιρετισμους στην οικογενεια ο χοντρος Θρακιωτης γκρινιαρης φιλος σου.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Πάμε λίγο από την αρχή για να ξεμπερδέψουμε τα πράγματα;
Η διαφωνίες είναι
1. Ίδια ή όχι ΜΩΤ στις δύο κατηγορίες;
2. ίδια ή όχι μέτρα ασφαλείας στις δύο κατηγορίες;
Λύση πρώτη
Αν πούμε "ίδια" στο πρώτο, πάμε, αναγκαστικά στο "ιδια" στο δεύτερο που προκαλεί τα εξής προβλήματα:
1. Θέλουμε να μπουν τουλάχιστον 175 roll cage ασφαλή σε αυτοκίνητα μέχρι τις αρχές του 2010.
2. Αφήνουμε εκτός παιχνιδιού όσους δεν μπορούν να βάλουν roll cage για τους λόγους που προανέφερα και ιδιαίτερα όποιους δεν έχουν δεύτερο ή τρίτο αυτοκίνητο, τους οικονομικά πιό αδύνατους δηλαδή.
3. Ρισκάρουμε τον αριθμό των συμμετεχόντων. Δεν είναι σίγουρο ούτε καν ότι όλοι της open θα θελήσουν να βάλουν. Ξέρω 2-3 κορυφαίες συμμετοχές που δεν θα το κάνουν.
4. Αναγκάζουμε πολλούς να κυκλοφορούν καθημερινά με "παράνομα" αυτοκίνητα, με όλες τις ποινικές ευθύνες.
5. Αναγκάζουμε πολλούς να κουβαλούν καθημερινά την οικογενειά τους με ένα αυτοκίνητο που δεν είναι ασφαλές. Ατύχημα με παιδιά μέσα σε αυτοκίνητο με roll cage το έχει σκεφτεί κανείς; Εκτός αν τους φοράμε κράνος συνέχεια.
Λύση δεύτερη
Αν πούμε διαφορετική ΜΩΤ στις δύο κατηγορίες έχουμε να αντιμετωπίσουμε:
1. Την πρόταση του Νικόλα για διαφορετική διαδρομή. Αυτό λύνεται, αφού ουσιαστικά είναι αναγκαίο.
2. Το θέμα της ασφάλειας. Με μειωμένη όμως ΜΩΤ και έλεγχο της μέγιστης στα επικίνδυνα σημεία, τα χωριά και όπου αλλού επιβάλεται, μειώνουμε σημαντικά το ρίσκο.
3. Το θέμα της βαθμολογίας. Είτε με το σύστημα της γενικής, είτε με το σύστημα πολυνίκους, λύνεται με ικανοποιητικό τρόπο.
4. Το θέμα των "οδηγάρων". Αν στον πρώτο αγώνα πάνε δύο τρεις στο σπίτι τους, τότε κανείς δεν θα τολμήσει να παρανομίσει, όπως γίνεται σε όλον τον κόσμο.
Αυτές είναι οι δικές μου σκέψεις και τα δικά μου συμπεράσματα τα οποία δικαιώνονται με ότι γίνεται σε όλο το κόσμο και στην Ελλάδα στους αγώνες GP και drift.
Ελπίζω να ξεδιάλυνα λίγο το τοπίο.
Κώστα
σε ξέρω και ξέρω καλά το πνεύμα σου. Ελπίζω ότι καταλαβαίνεις και το δικό μου.
Έλα να τρέξεις σε έναν, να δεις γιατί μιλάμε. Σε φιλοξενώ στον 24ωρο, αν θες. Όχι τόσο για να τρέξεις, όσο για να περάσουμε καλά. Έρχεσαι;
Η διαφωνίες είναι
1. Ίδια ή όχι ΜΩΤ στις δύο κατηγορίες;
2. ίδια ή όχι μέτρα ασφαλείας στις δύο κατηγορίες;
Λύση πρώτη
Αν πούμε "ίδια" στο πρώτο, πάμε, αναγκαστικά στο "ιδια" στο δεύτερο που προκαλεί τα εξής προβλήματα:
1. Θέλουμε να μπουν τουλάχιστον 175 roll cage ασφαλή σε αυτοκίνητα μέχρι τις αρχές του 2010.
2. Αφήνουμε εκτός παιχνιδιού όσους δεν μπορούν να βάλουν roll cage για τους λόγους που προανέφερα και ιδιαίτερα όποιους δεν έχουν δεύτερο ή τρίτο αυτοκίνητο, τους οικονομικά πιό αδύνατους δηλαδή.
3. Ρισκάρουμε τον αριθμό των συμμετεχόντων. Δεν είναι σίγουρο ούτε καν ότι όλοι της open θα θελήσουν να βάλουν. Ξέρω 2-3 κορυφαίες συμμετοχές που δεν θα το κάνουν.
4. Αναγκάζουμε πολλούς να κυκλοφορούν καθημερινά με "παράνομα" αυτοκίνητα, με όλες τις ποινικές ευθύνες.
5. Αναγκάζουμε πολλούς να κουβαλούν καθημερινά την οικογενειά τους με ένα αυτοκίνητο που δεν είναι ασφαλές. Ατύχημα με παιδιά μέσα σε αυτοκίνητο με roll cage το έχει σκεφτεί κανείς; Εκτός αν τους φοράμε κράνος συνέχεια.
Λύση δεύτερη
Αν πούμε διαφορετική ΜΩΤ στις δύο κατηγορίες έχουμε να αντιμετωπίσουμε:
1. Την πρόταση του Νικόλα για διαφορετική διαδρομή. Αυτό λύνεται, αφού ουσιαστικά είναι αναγκαίο.
2. Το θέμα της ασφάλειας. Με μειωμένη όμως ΜΩΤ και έλεγχο της μέγιστης στα επικίνδυνα σημεία, τα χωριά και όπου αλλού επιβάλεται, μειώνουμε σημαντικά το ρίσκο.
3. Το θέμα της βαθμολογίας. Είτε με το σύστημα της γενικής, είτε με το σύστημα πολυνίκους, λύνεται με ικανοποιητικό τρόπο.
4. Το θέμα των "οδηγάρων". Αν στον πρώτο αγώνα πάνε δύο τρεις στο σπίτι τους, τότε κανείς δεν θα τολμήσει να παρανομίσει, όπως γίνεται σε όλον τον κόσμο.
Αυτές είναι οι δικές μου σκέψεις και τα δικά μου συμπεράσματα τα οποία δικαιώνονται με ότι γίνεται σε όλο το κόσμο και στην Ελλάδα στους αγώνες GP και drift.
Ελπίζω να ξεδιάλυνα λίγο το τοπίο.
Κώστα
σε ξέρω και ξέρω καλά το πνεύμα σου. Ελπίζω ότι καταλαβαίνεις και το δικό μου.
Έλα να τρέξεις σε έναν, να δεις γιατί μιλάμε. Σε φιλοξενώ στον 24ωρο, αν θες. Όχι τόσο για να τρέξεις, όσο για να περάσουμε καλά. Έρχεσαι;