Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Και ο Κώστας (mbg) είναι σύμφωνος με την συνάντηση και το κλίμα της οπότε πάμε παρακάτω …
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Ψηφίστηκαν, αλλά δεν άρεσαν σε κάποιιους. Οπότε σπεύσατε να τα αποσύρετε.Dista wrote: Όπα Γιάννη, ποτέ δεν ψηφίσαμε για αυτά. Ήταν μια πρόταση δική σου που ποτέ δεν τέθηκε σε ψηφοφορία. Συζητήσαμε αρκετά από αυτά αλλά ποτέ δεν καταλήξαμε να τα ψηφίσουμε.
Παρ΄όλα αυτά όλα εκτός από το 30% μπήκαν στον κανονισμό. Αλλαγή κινητήρα ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΑΙ (πόσες φορές θα το πω ακόμα, στο είπαν και οι Τ.Εφοροι), στη Ζ2 τα ΠΑΝΤΑ είναι ελεύθερα (η πρόταση του κανονισμού που αναφέρεις αφορά ΜΟΝΟ τις κατηγορίες που έχουν περιορισμούς στις άλλες λέει ρητά ότι επιτρέπονται όλες οι μετατροπές και βελτιώσεις). Για τον 24ωρο σου απάντησα παραπάνω. Μη δημιουργείς άλλη σύγχυση στο κόσμο επιμένοντας σε πράγματα που δεν ισχύουν.
Περιμένω διευκρίνηση για τα εδάφεια του κανονισμού που επιτρέπουν τα όσα λες. Δε με ενδιαφέρει τί λενε οι τεχνικοί έφοροι. Τί λέει ο κανονισμός θέλω να μου πεις.
Και απο πότε οι αγωνοδίκες είναι ασύδοτοι;Και γι΄αυτό φταίω? Είναι στη κρίση του Αγωνοδίκη. Πάντα έτσι ήταν και πάντα έτσι θα είναι.
Άλλο άποψη, άλλο ερωτηματικά, άλλο θέση. Εδώ δεν είχαμε άποψη τύπου "μάλλον δεν είχατε μέτρα ασφαλείας", ούτε ερωτηματικά "είχατε τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας". Εϊχαμε ψέματα "δεν υπήρχε κανένα μέτρο ασφαλείας, δεν είχατε γιατρό, ασθενοφόρο και FIV". Μην παραποιείς τα πράγματα. Άλλο άποψη, άλλο ψέμα. Και εδώ είχαμε ένα μεγάλο ψέμα το οποίο κατήγγηλε και ο γενικά ουδέτερος Κώστας Τσέτσος.Σου το είπα και εκεί, εγώ ήμουν αγωνιζόμενος, δεν μπορούσα να ξέρω τι υπήρχε και τι δεν υπήρχε. Πως να τα δώ? Ξέρεις ότι με τους ρυθμούς που πάμε, το μόνο που βλέπει ένας πλοηγός είναι το Roadbook και τα χρονόμετρα. Πως μπορούσα λοιπόν να πάρω θέση.
Ο Δουκέρης είχα τη δική του άποψη. Γιατί δεν έγινε δεκτή από εσένα και να γίνει κουβέντα, παρά μόνο αρπάχτηκες και διαλύθηκε η συζήτηση? Δεν επιτρέπεται, κατ' εσέ, να έχει κάποιος την οποιαδήποτε διαφορετική άποψη, όσο και λάθος ή προκατειλημμένη να είναι? Πως μπορεί διαφορετικά να γίνει μια συζήτηση και να βγει μια άκρη? Αυτό σημαίνει δημοκρατία. Όλοι λένε την άποψή τους και στο τέλος ψηφίζουμε.
Και μόνο το ότι αποδέχεσαι τις κατηγορίες που μου απευθύνουν αρκεί! Τί άλλο χρειάζεται; Τρόπο να κάνω τον αγώνα μου έχω. Ανάγκη κανέναν, ουσιαστικά και κυριολεκτικά, δεν έχω. Οπότε γιατί να σκάω; Εξυπηρετείς τα συμφέροντα όσων δε θέλουν να πάνε οι αγώνες μπροστά για να κυριαρχούν στους μονοφθαλμους και να προωθούν τα προϊόντα τους.Ποια συμφέροντα εξυπηρετώ μορέ Γιάννη? Συνέχεια αυτό λες. Όλοι έχουν βαλθεί να σε καταστρέψουν? Το ξέρεις ότι σε θεωρώ φίλο μου αλλά αυτό δεν έχει (και δεν πρέπει να έχει) να κάνει σε μια τέτοια διαδικασία.
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
tha parw ti tzoulia , ton katman(voulotsa) kai ta alla paidia k tha ertho.





Πιτσα - Μπαλα και Καρατε
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
kai me tous kanonismous k me oles tis malakies pou leei o kathenas sotiras tou 4x4 ta pragmata ginontai polu pio duskola
den to exete parei xamparei kai tous afinete akomana milane.
tha deite erxontai akoma xeirotera pragmata,peira til ton kouloura kai ematha
sinexiste na oxinete ta pragmata
den to exete parei xamparei kai tous afinete akomana milane.
tha deite erxontai akoma xeirotera pragmata,peira til ton kouloura kai ematha
sinexiste na oxinete ta pragmata
Πιτσα - Μπαλα και Καρατε
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Ξαναματαλέω ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΤΗΚΑΝ. Ρώτα όποιον θέλεις από τη 10μελή. Τι άλλο να πω πιά?Γιάννης Αθανασίου wrote: Ψηφίστηκαν, αλλά δεν άρεσαν σε κάποιιους. Οπότε σπεύσατε να τα αποσύρετε.
Συνεχίζεις να επιμένεις σε ένα θέμα που δεν έχει ουσία.Γιάννης Αθανασίου wrote: Περιμένω διευκρίνηση για τα εδάφεια του κανονισμού που επιτρέπουν τα όσα λες. Δε με ενδιαφέρει τί λενε οι τεχνικοί έφοροι. Τί λέει ο κανονισμός θέλω να μου πεις.
Μα αυτό σου λέω Γιάννη. Δεν είχα ιδία εικόνα σαν αγωνιζόμενος. Άποψη το ξέρεις ότι είχα και έχω. Δεν άφησες όμως να φτάσουμε στις απόψεις και να τις συζητήσουμε. Διέλυσες την κουβέντα και έφυγες. Πως μπορεί να βρεθεί λύση έτσι?????Γιάννης Αθανασίου wrote: Άλλο άποψη, άλλο ερωτηματικά, άλλο θέση. Εδώ δεν είχαμε άποψη τύπου "μάλλον δεν είχατε μέτρα ασφαλείας", ούτε ερωτηματικά "είχατε τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας". Εϊχαμε ψέματα "δεν υπήρχε κανένα μέτρο ασφαλείας, δεν είχατε γιατρό, ασθενοφόρο και FIV". Μην παραποιείς τα πράγματα. Άλλο άποψη, άλλο ψέμα. Και εδώ είχαμε ένα μεγάλο ψέμα το οποίο κατήγγηλε και ο γενικά ουδέτερος Κώστας Τσέτσος.
Last edited by Dista on Thu Mar 25, 2010 22:36, edited 1 time in total.
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
superspy wrote: Για να τους μπερδέψεις για μια ακόμα φορά όλους;![]()
![]()
Στο 6.1 της open
Μάλλον Dista και superspy τα ελληνικά σας έχουν πρόβλημα!6.1 Γενικά
Στην ομάδα αυτή κατατάσσονται υποχρεωτικά όσα οχήματα εκτός δρόμου – παντός εδάφους έχουν υποστεί προσθήκες, βελτιώσεις, αλλαγές που έχουν σαν αποτέλεσμα να μην μπορούν να συμπεριληφθούν στην κατηγορία Entry
Τέτοιας μορφής βελτιώσεις, προσθήκες, αλλαγές μπορεί να είναι: αλλαγή αριθμού αμορτισέρ ή τρόπου λειτουργίας τους, αριθμού ελατηρίων ή αρχής ή τρόπου λειτουργίας τους, στήριξη ανάρτησης, βελτιώσεις κινητήρα, αμαξώματος, αλλαγές συστήματος αναπνοής κ.α.
Βελτιώσεις κινητήρα, σημαίνει βελτιώνω τον κινητήρα, το συγκεκριμένο κινητήρα!
Για να μπορώ να αλλάξω κινητήρα έπρεπε να λέει αλλαγή κινητήρα, όπως λέει αλλαγή αριθμού αμορτισέρ , και όχι βελτιώσεις αμορτισέρ, αλλαγή τρόπου λειτουργίας ελατηρίων και όχι βελτίωση ελατηρίων κλπ.
Οπότε η αλλαγή κινητήρα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ από τον κανονισμό σας, που δεν έχει καμία σχέση με αυτόν που ΨΗΦΙΣΕ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ 4Χ4 ΤΗΣ ΕΘΕΑ τον ΟΚΤΩΒΡΙΟ.
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Επειδή λοιπόν είναι θέμα ερμηνείας θα βγάλουμε διευκρινιστική να το ξεκαθαρίσουμε. Το σταματάμε τώρα να μη μπερδεύουμε άλλο τους αγωνιζόμενους?Γιάννης Αθανασίου wrote:superspy wrote: Για να τους μπερδέψεις για μια ακόμα φορά όλους;![]()
![]()
Στο 6.1 της openΜάλλον Dista και superspy τα ελληνικά σας έχουν πρόβλημα!6.1 Γενικά
Στην ομάδα αυτή κατατάσσονται υποχρεωτικά όσα οχήματα εκτός δρόμου – παντός εδάφους έχουν υποστεί προσθήκες, βελτιώσεις, αλλαγές που έχουν σαν αποτέλεσμα να μην μπορούν να συμπεριληφθούν στην κατηγορία Entry
Τέτοιας μορφής βελτιώσεις, προσθήκες, αλλαγές μπορεί να είναι: αλλαγή αριθμού αμορτισέρ ή τρόπου λειτουργίας τους, αριθμού ελατηρίων ή αρχής ή τρόπου λειτουργίας τους, στήριξη ανάρτησης, βελτιώσεις κινητήρα, αμαξώματος, αλλαγές συστήματος αναπνοής κ.α.
Βελτιώσεις κινητήρα, σημαίνει βελτιώνω τον κινητήρα, το συγκεκριμένο κινητήρα!
Για να μπορώ να αλλάξω κινητήρα έπρεπε να λέει αλλαγή κινητήρα, όπως λέει αλλαγή αριθμού αμορτισέρ , και όχι βελτιώσεις αμορτισέρ, αλλαγή τρόπου λειτουργίας ελατηρίων και όχι βελτίωση ελατηρίων κλπ.
Οπότε η αλλαγή κινητήρα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ από τον κανονισμό σας, που δεν έχει καμία σχέση με αυτόν που ΨΗΦΙΣΕ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ 4Χ4 ΤΗΣ ΕΘΕΑ τον ΟΚΤΩΒΡΙΟ.
- superspiounos
- Posts: 168
- Joined: Tue Nov 10, 2009 15:16
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Βρε δε σου είπα ότι θα τους μπερδέψεις όλους
Λοιπόν. Διάβασε το κ.α. στο τέλος του παραδείγματος και μετά και την επόμενη πρόταση του κανονισμού για την Open
Και εν πάση περιπτώσει ΟΤΑΝ με το καλό ξεκινήσεις να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο για τους αγώνες, πάρε ένα τηλ. να σε βοηθήσουμε να είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς. Και επειδή ξέρω ότι δεν θα μας προτιμήσεις πάρε στο 210 6068888 να σε διαφωτίσουν για το που μπορείς να ρωτήσεις.
Προς το παρόν ΣΤΑΜΑΤΑ να τους μπερδεύεις όλους!
(Έχεις κάνει τόσο σαματά που ακόμα και στα trial έχουν αρχίσει να αναρωτιούνται αν μπορούν να αλλάξουν κινητήρα στην K2 - K3
) Φυσικά και μπορούν.
Υ.Γ. και επειδή σίγουρα δε θα σου αρέσει η απάντηση, σταμάτα να μπλέκεις τους υπόλοιπους και πάρε από αύριο τηλ. στην ΕΘΕΑ να το διευκρινήσεις.




Λοιπόν. Διάβασε το κ.α. στο τέλος του παραδείγματος και μετά και την επόμενη πρόταση του κανονισμού για την Open
Και εν πάση περιπτώσει ΟΤΑΝ με το καλό ξεκινήσεις να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο για τους αγώνες, πάρε ένα τηλ. να σε βοηθήσουμε να είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς. Και επειδή ξέρω ότι δεν θα μας προτιμήσεις πάρε στο 210 6068888 να σε διαφωτίσουν για το που μπορείς να ρωτήσεις.
Προς το παρόν ΣΤΑΜΑΤΑ να τους μπερδεύεις όλους!
(Έχεις κάνει τόσο σαματά που ακόμα και στα trial έχουν αρχίσει να αναρωτιούνται αν μπορούν να αλλάξουν κινητήρα στην K2 - K3



Υ.Γ. και επειδή σίγουρα δε θα σου αρέσει η απάντηση, σταμάτα να μπλέκεις τους υπόλοιπους και πάρε από αύριο τηλ. στην ΕΘΕΑ να το διευκρινήσεις.
Last edited by superspiounos on Thu Mar 25, 2010 22:42, edited 1 time in total.
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Αμην!!
( Για την ερμηνευτικη εγγυκλιο αναφερωμαι καθοτι επεσε αλλο ποστ εντομεταξυ )
( Για την ερμηνευτικη εγγυκλιο αναφερωμαι καθοτι επεσε αλλο ποστ εντομεταξυ )