καλοmeleta και ερχομαιmeletis wrote:JOHNVOR wrote:Ειναι παντα ωραιο να ανταμοιβεται ηθικα η ανθρωπια που δειχνεται απο αγωνιζομενο σε αγωνιζομενο.
Δεν το βλεπω ομως να γινεται πουθενα. Δυστυχως.
Γίνεται σε πολλούς,
εσύ δεν είσαι σε αυτούς....
24 Ώρες 4Χ4 2010
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
-
meletis
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
JOHNVOR wrote:καλοmeleta και ερχομαιmeletis wrote:JOHNVOR wrote:Ειναι παντα ωραιο να ανταμοιβεται ηθικα η ανθρωπια που δειχνεται απο αγωνιζομενο σε αγωνιζομενο.
Δεν το βλεπω ομως να γινεται πουθενα. Δυστυχως.
Γίνεται σε πολλούς,
εσύ δεν είσαι σε αυτούς....![]()
![]()
![]()
Για να δούμε θα φυσήξει Βοριάς απο την Θάλασσα????
-
Ιχνηλάτης
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Στην Αίγλη Ζαππείου η εκκίνηση
Από την Αίγλη του Ζαππείου θα γίνει η εκκίνηση του
Cooper 24 Ώρες 4Χ4 2010. Εκεί θα τερματίσουν οι
αγωνιζόμενοι και 24 ώρες αργότερα. Το Ζάππειο και
η Αίγλη φιλοξένησαν και την εκκίνηση των
Ακροπολικών Ιχνηλασιών το 2006. Για χρόνια το σημείο
ήταν ο χώρος που ξεκινούσε το Rally Acropolis!
H επιλογή αυτή είχε σα στόχο την καλύτερη δυνατή
προβολή του αγώνα και των χορηγών των συμμετεχόντων.


Περισσότερα για το χώρο στο http://www.aeglizappiou.gr/

Από την Αίγλη του Ζαππείου θα γίνει η εκκίνηση του
Cooper 24 Ώρες 4Χ4 2010. Εκεί θα τερματίσουν οι
αγωνιζόμενοι και 24 ώρες αργότερα. Το Ζάππειο και
η Αίγλη φιλοξένησαν και την εκκίνηση των
Ακροπολικών Ιχνηλασιών το 2006. Για χρόνια το σημείο
ήταν ο χώρος που ξεκινούσε το Rally Acropolis!
H επιλογή αυτή είχε σα στόχο την καλύτερη δυνατή
προβολή του αγώνα και των χορηγών των συμμετεχόντων.


Περισσότερα για το χώρο στο http://www.aeglizappiou.gr/

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Πολυ καλη επιλογη μπραβο!
(ειναι και διπλα στο σπιτι μου
)
(ειναι και διπλα στο σπιτι μου
All I want for Christmas is a Tomcat
-
Μ.βαξεβάνης
- Posts: 63
- Joined: Tue Jun 23, 2009 21:40
- Location: Μυτιλήνη
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Μπράβο ρε παιδιά !!!!!!!!! Μπράβο στην οργάνωση !!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ !!!!
Ετσι πρέπει.
Καθε χρονιά ειστε και ένα βήμα μπροστά.
Ετσι πρέπει.
Καθε χρονιά ειστε και ένα βήμα μπροστά.
ΛΕΣΧΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΛΕΣΒΟΥ
http://www.lesvos4x4.com
http://www.lesvos4x4.com
-
Γιάννης Αθανασίου
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Αν σου πω ότι τέτοια λόγια μας κάνουν να τα κάνουμε όλα αυτα, θα με πιστέψεις;Μ.βαξεβάνης wrote:Μπράβο ρε παιδιά !!!!!!!!! Μπράβο στην οργάνωση !!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ !!!!
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Mπραβο και απο μενα ..............
ενα σημαντικο βημα ,για να "βρουμε" και κανεναν χορηγο !!!!!
Αν και θα κανω μια ερωτηση πολυ σημαντικη για την δικη μου συμμετοχη !!
Διαβασα ολους τους κανονισμους (τεχνικος,ειδικος,γενικος ) και δεν βρηκα την απαντηση μου.....
Στην κατηγορια μου Ζ 2 normal ......ποσα ατομα μπορουμε να ειμαστε μεσα στο αυτοκινητο ?? 2 ??? ή 3 ???
Το αυτοκινητο ειναι normal με πισω καθισμα και ζωνες 3 σημειων για ολους τους επιβαινοντες !!!
Επειδη θελει να ερθει μαζι μας και ατομο που θελει να συμμετεχει στο μελλον ,σε παρομοιους αγωνες ,αλλα θελει να δει απο κοντα τι "εμπειρια" ειναι ολο αυτο ...........
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΔΗΓΟΣ-ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΑΠΛΟΣ ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ζ2 NORMAL ?????? 3 ΑΤΟΜΑ ???
ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΠΛΟΣ ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΔΕΙΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΕΑ ???
Ευχαριστω εκ των υστερων για την απαντηση σας.............

ενα σημαντικο βημα ,για να "βρουμε" και κανεναν χορηγο !!!!!
Αν και θα κανω μια ερωτηση πολυ σημαντικη για την δικη μου συμμετοχη !!
Διαβασα ολους τους κανονισμους (τεχνικος,ειδικος,γενικος ) και δεν βρηκα την απαντηση μου.....
Στην κατηγορια μου Ζ 2 normal ......ποσα ατομα μπορουμε να ειμαστε μεσα στο αυτοκινητο ?? 2 ??? ή 3 ???
Το αυτοκινητο ειναι normal με πισω καθισμα και ζωνες 3 σημειων για ολους τους επιβαινοντες !!!
Επειδη θελει να ερθει μαζι μας και ατομο που θελει να συμμετεχει στο μελλον ,σε παρομοιους αγωνες ,αλλα θελει να δει απο κοντα τι "εμπειρια" ειναι ολο αυτο ...........
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΔΗΓΟΣ-ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΑΠΛΟΣ ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ζ2 NORMAL ?????? 3 ΑΤΟΜΑ ???
ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΠΛΟΣ ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΔΕΙΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΕΑ ???
Ευχαριστω εκ των υστερων για την απαντηση σας.............
Όταν είναι να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτε. Theodore Roosvelt
-
Γιάννης Αθανασίου
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Mπορείτε και τρία. Ισχύουν και για τα τρία όλοι οι κανόνες.
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Ιχνηλάτης wrote:Στην Αίγλη Ζαππείου η εκκίνηση
Από την Αίγλη του Ζαππείου θα γίνει η εκκίνηση του
Cooper 24 Ώρες 4Χ4 2010. Εκεί θα τερματίσουν οι
αγωνιζόμενοι και 24 ώρες αργότερα. Το Ζάππειο και
η Αίγλη φιλοξένησαν και την εκκίνηση των
Ακροπολικών Ιχνηλασιών το 2006. Για χρόνια το σημείο
ήταν ο χώρος που ξεκινούσε το Rally Acropolis!
H επιλογή αυτή είχε σα στόχο την καλύτερη δυνατή
προβολή του αγώνα και των χορηγών των συμμετεχόντων.
Περισσότερα για το χώρο στο http://www.aeglizappiou.gr/
SUPER !!!!!
Άντε και δεν περνάνε οι μέρες......
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
http://www.laskari.gr/
-
Φωκίων
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
«Καλύτερα το προλαμβάνειν παρά το.... απορρίπτειν»
Αγαπητοί μου φίλοι.
Όντας στην ευχάριστη θέση να είμαι ο Τεχνικός έφορος στον αγώνα 24 Ώρες 2010 του Ιχνηλάτη, θα ήθελα να σας παρακαλέσω «σήμερα» να διαβάσετε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ εσείς τους τεχνικούς κανονισμούς που έχει αναρτήσει η Οργανωτική επιτροπή στο site του αγώνα, (και να μην βασιστείτε στα «μου είπε ο τάδε»), πως το αυτοκίνητο σας θα είναι τεχνικά άρτιο για την συμμετοχή του, αναλόγως βέβαια και την κατηγορία στο οποιο είναι δηλωμένο.
Περιληπτικά ( και χωρις να σημαίνει ότι είναι μόνο αυτά που αναφέρονται ) και στοχεύοντας σε αυτούς που δεν είναι «τακτικοί θαμώνες» των αγώνων, θα ήθελα να υπενθυμίσω τα συνήθη σημεία τριβής, ώστε να τα αποφύγουμε.
1.«Υπερπαραγωγές»-Bullbar. Ή φέρνετε επίσημο χαρτί ότι είναι αξεσουάρ της επίσημης αντιπροσωπείας ή ότι έχει έγκριση τοποθέτησης στο συγκεκριμένο τύπο αυτοκίνητου ( Προσοχή δεν εννοώ CEmark - TUV κ.λ.π. ότι κατασκευάστηκε σωστά γενικώς και αορίστως ) Μια μαζεμένη κατασκευούλα με σωλήνες για τους προβολείς είναι αρκετή. ΟΧΙ ΚΑΘΕΤΕΣ ( προς την κίνηση ) ΛΑΜΕΣ, μύτες γωνίες κ.λ.π.
2.Ραουλιέρες. Ομοίως, αν εξέχουν του προφυλακτήρα, ή βαζουμε «γλίστρες» ή «ντυμένες».
3.Τα ανοιχτά πάνω από το κεφάλι του οδηγού θέλουν rollbar, πίσω από τα μπροστινά καθίσματα, ακόμα και στην νορμάλ & entry.
4.Ντίζες αποφυγής κλαδιών = λαιμητόμος.
5.Λασπωτήρες. Αυτονόητο
6.Λάστιχα. ΔΕΝ εξέχουν από τα φτερά ή τα “φρύδια”.
7.Πίσω φώτα πορείας στοπ και φλας.
8.Ζώνες ασφαλείας. Να είναι ΣΩΣΤΕΣ κι όχι διακοσμητικές ( αυτές που δείχνουν 4 σημείων αλλά είναι τριών), σωστά στερεωμένες ( δείτε τα σχετικά σχέδια και οδηγίες), όχι ορειβατικούς κρίκους και άλλα τινά. Αλλιώς ( μιλώντας για τις νορμάλ κατηγορίες ) και οι εργοστασιακές είναι μια χαρά.
9.Καθίσματα. Ακλόνητα. Και τα εργοστασιακά του αυτοκίνητου μια χαρά είναι αν σωστά στερεωμένα.
10.Πυροσβεστήρες. Σωστά στερεωμένοι ΚΟΝΤΑ στο πλήρωμα κι όχι στο πορτμπαγκάζ. Και να είναι ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ όχι « για να περνάω ΚΤΕΟ».
11.Ρεζέρβες. Όσοι επιλέξετε να ΜΗΝ τις αφήσετε στην πίσω πόρτα πρέπει να βγάλετε ΚΑΙ την βάση της.
12.ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μα ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μέσα στο αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι 2 φορές παραπάνω από «επαρκώς» στερεωμένο. ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΡΕΖΕΡΒΕΣ, ΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΒΑΡΥ. Ξεχάστε τα «χταπόδια». Θα γίνει ιδιαιτέρως αυστηρός έλεγχος σε αυτό ακόμα και την ημέρα της Εκκίνησης.
Η ανωτερω σειρά δεν ειναι σειρά σημαντικότητας.
Γενικά να ειναι ενα τακτοποιημενο αυτοκινητο, να μην κυκλοφωρουν χυμα καλώδια δωθε κειθε περαν των απαραιτητων για τις φορητες συσκευες GPS κ.λ.π.
Κι ότι θέλετε.
Στην διάθεση σας.
Αγαπητοί μου φίλοι.
Όντας στην ευχάριστη θέση να είμαι ο Τεχνικός έφορος στον αγώνα 24 Ώρες 2010 του Ιχνηλάτη, θα ήθελα να σας παρακαλέσω «σήμερα» να διαβάσετε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ εσείς τους τεχνικούς κανονισμούς που έχει αναρτήσει η Οργανωτική επιτροπή στο site του αγώνα, (και να μην βασιστείτε στα «μου είπε ο τάδε»), πως το αυτοκίνητο σας θα είναι τεχνικά άρτιο για την συμμετοχή του, αναλόγως βέβαια και την κατηγορία στο οποιο είναι δηλωμένο.
Περιληπτικά ( και χωρις να σημαίνει ότι είναι μόνο αυτά που αναφέρονται ) και στοχεύοντας σε αυτούς που δεν είναι «τακτικοί θαμώνες» των αγώνων, θα ήθελα να υπενθυμίσω τα συνήθη σημεία τριβής, ώστε να τα αποφύγουμε.
1.«Υπερπαραγωγές»-Bullbar. Ή φέρνετε επίσημο χαρτί ότι είναι αξεσουάρ της επίσημης αντιπροσωπείας ή ότι έχει έγκριση τοποθέτησης στο συγκεκριμένο τύπο αυτοκίνητου ( Προσοχή δεν εννοώ CEmark - TUV κ.λ.π. ότι κατασκευάστηκε σωστά γενικώς και αορίστως ) Μια μαζεμένη κατασκευούλα με σωλήνες για τους προβολείς είναι αρκετή. ΟΧΙ ΚΑΘΕΤΕΣ ( προς την κίνηση ) ΛΑΜΕΣ, μύτες γωνίες κ.λ.π.
2.Ραουλιέρες. Ομοίως, αν εξέχουν του προφυλακτήρα, ή βαζουμε «γλίστρες» ή «ντυμένες».
3.Τα ανοιχτά πάνω από το κεφάλι του οδηγού θέλουν rollbar, πίσω από τα μπροστινά καθίσματα, ακόμα και στην νορμάλ & entry.
4.Ντίζες αποφυγής κλαδιών = λαιμητόμος.
5.Λασπωτήρες. Αυτονόητο
6.Λάστιχα. ΔΕΝ εξέχουν από τα φτερά ή τα “φρύδια”.
7.Πίσω φώτα πορείας στοπ και φλας.
8.Ζώνες ασφαλείας. Να είναι ΣΩΣΤΕΣ κι όχι διακοσμητικές ( αυτές που δείχνουν 4 σημείων αλλά είναι τριών), σωστά στερεωμένες ( δείτε τα σχετικά σχέδια και οδηγίες), όχι ορειβατικούς κρίκους και άλλα τινά. Αλλιώς ( μιλώντας για τις νορμάλ κατηγορίες ) και οι εργοστασιακές είναι μια χαρά.
9.Καθίσματα. Ακλόνητα. Και τα εργοστασιακά του αυτοκίνητου μια χαρά είναι αν σωστά στερεωμένα.
10.Πυροσβεστήρες. Σωστά στερεωμένοι ΚΟΝΤΑ στο πλήρωμα κι όχι στο πορτμπαγκάζ. Και να είναι ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ όχι « για να περνάω ΚΤΕΟ».
11.Ρεζέρβες. Όσοι επιλέξετε να ΜΗΝ τις αφήσετε στην πίσω πόρτα πρέπει να βγάλετε ΚΑΙ την βάση της.
12.ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μα ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μέσα στο αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι 2 φορές παραπάνω από «επαρκώς» στερεωμένο. ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΡΕΖΕΡΒΕΣ, ΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΒΑΡΥ. Ξεχάστε τα «χταπόδια». Θα γίνει ιδιαιτέρως αυστηρός έλεγχος σε αυτό ακόμα και την ημέρα της Εκκίνησης.
Η ανωτερω σειρά δεν ειναι σειρά σημαντικότητας.
Γενικά να ειναι ενα τακτοποιημενο αυτοκινητο, να μην κυκλοφωρουν χυμα καλώδια δωθε κειθε περαν των απαραιτητων για τις φορητες συσκευες GPS κ.λ.π.
Κι ότι θέλετε.
Στην διάθεση σας.