Ενας αγωνας με αναμικτα συναισθηματα ........
και θετικα και αρνητικα !!!
Παντα μιλαω απο την θεση του αυτοκινητου που παιρνει μερος στα normal ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ NORMAL !!!
Ας παρουμε τα θετικα :
1) Ηταν ενας σφικτος σε χρονους αγωνας...!!!???(δεν σε αφηνε να χαλαρωσεις ΠΟΤΕ !!)
2) ΦΟΒΕΡΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ..........ιδιως το 2ο σκελος της Ευβοιας !!!!
3) Τα ηλεκτρονικα συστηματα (αν και δεν εχουμε καταλαβει ακομα πως δουλευουν ΚΑΙ απο που μετρουν τον περιορισμο ταχυτητας ) μας εκαναν να νιωθουμε ασφαλεις !
4) η οργανωση ηταν παρα πολυ καλη και στα σωστα σημεια ......
ας δουμε και τα αρνητικα :
1) Ηταν ενας σφικτος σε χρονους αγωνας...!!!!!???με οτι αυτο συνεπαγεται !!!
(εξοδο απο τον δρομο, καταπονηση αυτοκινητου,καθολου χρονος για καλυψη τυχον λαθους !!)
2) Λαθη στο RB !!Τουλαχιστον 3-4 τουλιπες λαθος και με ασχημη καταμετρηση μερικες αλλες.. λαθος και το σχεδιο του δρομου σε μερικες αλλες ....(και αυτα ομως ,μεσα στο παιχνιδι ειναι !!)
3) η υπαρξη μεσα στην ειδικη μεγαλου κομματιου σε στυλ "trial" .......μονο τα πασαλακια ελειπαν !!!
4)οι πραγματικες ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ του δρομου στο 2ο σκελος !!! Αν πηγαινες με την ΜΩΤ του οργανωτη...........απλα ειχες αφησει το αυτοκινητο στο βουνο !!!
5) O περιορισμος της ταχυτητας σε ακαταλληλα σημεια !! στην επιστροφη απο Ευβοια ,ειχαμε περιρισμο 40χλμ σε δρομο ταχειας κυκλοφοριας (απο Χαλκιδα μεχρι την γεφυρα )!!!!!Μεχρι και τα φορτηγα μας κορναραν !!
ΣΑΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ εχω να πω οτι σαν αγωνας ηταν πολυυυυυ "αντρικος" και σου αφηνε στο τελος μια γλυκοπικρη γευση ικανοποιησης του τερματισμου ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ του αυτοκινητου !!
υ.γ Αληθεια ...τα αποτελεσματα ποτε θα ανακοινωθουν.??? εχω τερματισει ...αλλα δεν ξερω σαν τι ???? υπηρχαν πουθενα τα προσωρινα αποτελεσματα ???
24 Ώρες 4Χ4 2009
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Όταν είναι να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτε. Theodore Roosvelt
-
- Posts: 107
- Joined: Wed Jun 17, 2009 08:25
- Location: Βουλα - Αττικη
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Τετοια λεγε μου να μου απαλυνεις τον πονο της εγκαταλειψης, ευτυχως ομως γιατι δεν ειμαι σιγουρος για το πως θα τερματιζε το αμαξι, κι οχι τιποτ' αλλο αλλα εχω υποσχεθει στα μικρα μου εκδρομη.stakyr wrote:
4)οι πραγματικες ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ του δρομου στο 2ο σκελος !!! Αν πηγαινες με την ΜΩΤ του οργανωτη...........απλα ειχες αφησει το αυτοκινητο στο βουνο !!!
Ηλιας Νικολαου
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Συγχαρητηρια στην οργανωση και σε οσους βοηθησαν να πραγματοποιηθει αυτος ο αγωνας!!!!
Συγχαρητηρια σε ολους τους τερματισαντες!!!!
Ηταν ενας πολυ δυσκολος αγωνας και ακομα και ο τερματισμος ηταν αθλος.
Το itrack απο οτι μου ειπαν οσοι το παρακολουθουσαν ,ηταν φοβερη ιδεα.
Εκτος απο το οτι εκανε τους αγωνιζομενους και την οργανωση να νοιωθουν ασφαλεια,
εδινε και στον καθε χρηστη την δυνατοτητα να παρακολουθησει τον αγωνα απο το σπιτι του.
Περα απο οσα ανεφεραν ολοι οι προηγουμενοι, κατι που μου αρεσε παρα πολυ,
ηταν και το κλιμα που υπηρχε αναμεσα στους αγωνιζομενους κατα την διαρκεια του αγωνα.
Ηταν ολοι μια ομαδα.
Παντως ηταν ενας απο τους πιο δυσκολους αγωνες που εχουμε τρεξει,
μας κραταγε συνεχως σε ενταση.
Αν ειχε βρεξει κιολας ακομα εκει θα ειμασταν.
Καθε χρονο και καλυτερα!!!!
Και παλι μπραβο στην οργανωση για αυτον τον απιστευτο αγωνα που μας προσεφερε.







Συγχαρητηρια σε ολους τους τερματισαντες!!!!
Ηταν ενας πολυ δυσκολος αγωνας και ακομα και ο τερματισμος ηταν αθλος.
Το itrack απο οτι μου ειπαν οσοι το παρακολουθουσαν ,ηταν φοβερη ιδεα.
Εκτος απο το οτι εκανε τους αγωνιζομενους και την οργανωση να νοιωθουν ασφαλεια,
εδινε και στον καθε χρηστη την δυνατοτητα να παρακολουθησει τον αγωνα απο το σπιτι του.

Περα απο οσα ανεφεραν ολοι οι προηγουμενοι, κατι που μου αρεσε παρα πολυ,
ηταν και το κλιμα που υπηρχε αναμεσα στους αγωνιζομενους κατα την διαρκεια του αγωνα.
Ηταν ολοι μια ομαδα.
Παντως ηταν ενας απο τους πιο δυσκολους αγωνες που εχουμε τρεξει,
μας κραταγε συνεχως σε ενταση.
Αν ειχε βρεξει κιολας ακομα εκει θα ειμασταν.





Καθε χρονο και καλυτερα!!!!
Και παλι μπραβο στην οργανωση για αυτον τον απιστευτο αγωνα που μας προσεφερε.







Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Καλησπερα σε ολους.
Εμεις δεν θα πουμε πολλα θα σας πουμε μονο το τελευταιο μας συμβαν γιατι τα αλλα δεν εχουνε μεγαλη σημασια.
Για μας η υποστηριξη απο την οργανωση αλλα κ το itrack ηταν μεγαλη απογοητευση.
Το Σαββατο το πρωι κ ωρα 10παρα, προς το τελος της 7ης ειδικης, δλδ καπου 100χλμ πριν το Olympus Plaza, ειχαμε μια ατυχια κ απο λαθος εκτιμηση πεσαμε μεσα στο ποταμι.
Το αμαξι εσβησε αμεσως κ βυθιστηκε ολο το μοτερ κ η μιση καμπινα.
Λογικα η φορτιση χαθηκε στιγμα ακινητοποιηθηκε κ θα επρεπε να ανησυχισει καποιους......
Στις 11+ περναγε απο το σημειο αλλος αγωνιζομενος, ο Γιαννης Κασσωτακης μαζι με τον αδερφο του αν δεν κανω λαθος, ο οποιος κ μας εβγαλε απο το νερο.
Τον ευχαριστω παρα πολυ.
Το πρωτο τηλεφωνο απο την οργανωση το λαβαμε περιπου στις 12.00
Ερωτημα 1ο: Αν ειχαμε πεσει σε καμια χαραδρα τι θα γινοτανε???
Στο πρωτο τηλεφωνο με την οργανωση τους ειπαμε τι ειχε συμβει, οτι ειμαστε καλα κ οτι προσπαθουσαμε να βαλουμε μπρος το αμαξι.
Ακολουθησε κ 2ο τηλεφωνο. Στο 3ο κατα τις 1παρα τους ενημερωσαμε πλεον οτι το αμαξι δεν θα παρει μπρος να στειλουνε αμαξι υποστηριξης να ερθει να μας βγαλει στην ασφαλτο.
Το πρρωτο αμαξι που ηρθε, ωρα 2 ηταν ενα CEO το οποιο παρα τις φιλοτιμες προσπαθειες του, ειχε προβλημα στην 4κινηση του κ κολλησε στο ιδιο σημειο με εμας. Το αποτελεσμα ηταν να βρεθουμε κατα τις 2+ κ οι δυο ακινητοποιημενοι στο ιδιο σημειο περιμενωντας!!
Να ευχαριστησουμε το παλικαρι που προσπαθησε αλλα και για την παρεα του!!!!
Ενημερωσαμε αμεσως την οργανωση να στειλει 2ο οχημα να παρει κ τους 2.
Στις 3 κ επειδη δεν εβλεπα φως, ενημερωσα εναν φιλο μου 4κινητο απο Χαλκιδα για το συμβαν, του εδωσα το στιγμα απο το GPS μας κ τους ειπα να ερθει να μας βοηθησει.
Στις 4παρα, με πηρανε τηλεφωνο απο την οργανωση να με ρωτησουνε που ακριβως ειμασταν, γιατι το αμαξι υποστηριξης λεει δεν μπορουσε να μας βρει!!!!
Τι απαντηση περιμενανε?
Στο προηγουμενο τηλεφωνο τους ειχα ηδη πει οτι ειμαστε 100μετρα ποιο μακρια απο την τουλιπα 57 της 7ης ειδικης.....
Με ρωτησανε αν θα μπορουσα να τους εξηγησω καλυτερα που ειμαστε η αν θα μπορουσα να ..... βρω το αμαξι υποστηριξης!!!!!!!!!!!!
Ακολουθησε μια αρκετα εντονη απο μερους μου συζητηση με την οργανωση κ τους ειπα οτι εχουμε καλεσει ιδιωτη να μας βοηθησει γιατι εκεινοι ηταν ανικανοι να το κανουνε.
Μετα απο 10λεπτα ειδαμε το αμαξι υποστηριξης να ερχεται κ ταυτοχρονα εφτασε κ ο δικος μας ανθρωπος απο την Χαλκιδα.
Αντωνη κ δημοσια σ'ευχαριστουμε ΠΟΛΥ!
Το ενα οχημα της οργανωσης ξεκολλησε το αλλο κ εμας μας εβγαλε ο φιλος μας.
Ερωτημα 2ο: Αν με το στιγμα απο το itrack, δεν μπορουνε να βρουμε που ειμαστε, εμεις πως θα τους το εξηγουσαμε?? Αν ειχαμε χαθει τελειως κ δεν ξεραμε που ειμαστε η δεν μπορουσαμε να απαντησουμε στα τηλεφωνα ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΑΝΕ?????
Αυτα γινανε λοιπον στον 24ωρο, προς μεγαλη απογοητευση μας.
Να σημειωσουμε εδω, οτι κ στους 2 προηγουμενους αγωνες ειχαμε αναλογα συστηματα εντοπισμου, στον εναν αγωνα δε, δεν τολμουσες να σταματησεις πανω απο 2λεπτα για.... αναγκη, κ μας περνανε αμεσως τηλεφωνο!!!!!!
Δεν εχω να πω κατι αλλο....
Οι υπολοιπες εντυπωσεις ειναι περιττες.
Κριμα γιατι με τοση προβολη κ διαφημιση περιμεναμε πολλα παραπανω γενικα, αλλα μαλλον οι δυο προηγουμενοι αγωνες που ειχαμε συμμετασχει ειχανε σηκωσει πολυ ψηλα τον πηχη κ ο 24ωρος δεν ανταποκριθηκε στις προσδοκιες μας.....
Και παλι κριμα.
Συγχαρητηρια σε ολους τους αγωνιζομενους, ευχαριστουμε οσους προσπαθησαν να μας βοηθησουνε, κ φυσικα σε οσους μας βοηθησαν, αλλα αν αυτο ηταν ο 24ωρος τοτε ευχαριστουμε αλλα δεν......
Μας συγχωρειτε για το μεγαλο κειμενο...
Πληρωμα 227.
Εμεις δεν θα πουμε πολλα θα σας πουμε μονο το τελευταιο μας συμβαν γιατι τα αλλα δεν εχουνε μεγαλη σημασια.
Για μας η υποστηριξη απο την οργανωση αλλα κ το itrack ηταν μεγαλη απογοητευση.
Το Σαββατο το πρωι κ ωρα 10παρα, προς το τελος της 7ης ειδικης, δλδ καπου 100χλμ πριν το Olympus Plaza, ειχαμε μια ατυχια κ απο λαθος εκτιμηση πεσαμε μεσα στο ποταμι.
Το αμαξι εσβησε αμεσως κ βυθιστηκε ολο το μοτερ κ η μιση καμπινα.
Λογικα η φορτιση χαθηκε στιγμα ακινητοποιηθηκε κ θα επρεπε να ανησυχισει καποιους......
Στις 11+ περναγε απο το σημειο αλλος αγωνιζομενος, ο Γιαννης Κασσωτακης μαζι με τον αδερφο του αν δεν κανω λαθος, ο οποιος κ μας εβγαλε απο το νερο.
Τον ευχαριστω παρα πολυ.
Το πρωτο τηλεφωνο απο την οργανωση το λαβαμε περιπου στις 12.00
Ερωτημα 1ο: Αν ειχαμε πεσει σε καμια χαραδρα τι θα γινοτανε???
Στο πρωτο τηλεφωνο με την οργανωση τους ειπαμε τι ειχε συμβει, οτι ειμαστε καλα κ οτι προσπαθουσαμε να βαλουμε μπρος το αμαξι.
Ακολουθησε κ 2ο τηλεφωνο. Στο 3ο κατα τις 1παρα τους ενημερωσαμε πλεον οτι το αμαξι δεν θα παρει μπρος να στειλουνε αμαξι υποστηριξης να ερθει να μας βγαλει στην ασφαλτο.
Το πρρωτο αμαξι που ηρθε, ωρα 2 ηταν ενα CEO το οποιο παρα τις φιλοτιμες προσπαθειες του, ειχε προβλημα στην 4κινηση του κ κολλησε στο ιδιο σημειο με εμας. Το αποτελεσμα ηταν να βρεθουμε κατα τις 2+ κ οι δυο ακινητοποιημενοι στο ιδιο σημειο περιμενωντας!!
Να ευχαριστησουμε το παλικαρι που προσπαθησε αλλα και για την παρεα του!!!!
Ενημερωσαμε αμεσως την οργανωση να στειλει 2ο οχημα να παρει κ τους 2.
Στις 3 κ επειδη δεν εβλεπα φως, ενημερωσα εναν φιλο μου 4κινητο απο Χαλκιδα για το συμβαν, του εδωσα το στιγμα απο το GPS μας κ τους ειπα να ερθει να μας βοηθησει.
Στις 4παρα, με πηρανε τηλεφωνο απο την οργανωση να με ρωτησουνε που ακριβως ειμασταν, γιατι το αμαξι υποστηριξης λεει δεν μπορουσε να μας βρει!!!!
Τι απαντηση περιμενανε?
Στο προηγουμενο τηλεφωνο τους ειχα ηδη πει οτι ειμαστε 100μετρα ποιο μακρια απο την τουλιπα 57 της 7ης ειδικης.....
Με ρωτησανε αν θα μπορουσα να τους εξηγησω καλυτερα που ειμαστε η αν θα μπορουσα να ..... βρω το αμαξι υποστηριξης!!!!!!!!!!!!
Ακολουθησε μια αρκετα εντονη απο μερους μου συζητηση με την οργανωση κ τους ειπα οτι εχουμε καλεσει ιδιωτη να μας βοηθησει γιατι εκεινοι ηταν ανικανοι να το κανουνε.
Μετα απο 10λεπτα ειδαμε το αμαξι υποστηριξης να ερχεται κ ταυτοχρονα εφτασε κ ο δικος μας ανθρωπος απο την Χαλκιδα.
Αντωνη κ δημοσια σ'ευχαριστουμε ΠΟΛΥ!
Το ενα οχημα της οργανωσης ξεκολλησε το αλλο κ εμας μας εβγαλε ο φιλος μας.
Ερωτημα 2ο: Αν με το στιγμα απο το itrack, δεν μπορουνε να βρουμε που ειμαστε, εμεις πως θα τους το εξηγουσαμε?? Αν ειχαμε χαθει τελειως κ δεν ξεραμε που ειμαστε η δεν μπορουσαμε να απαντησουμε στα τηλεφωνα ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΑΝΕ?????
Αυτα γινανε λοιπον στον 24ωρο, προς μεγαλη απογοητευση μας.
Να σημειωσουμε εδω, οτι κ στους 2 προηγουμενους αγωνες ειχαμε αναλογα συστηματα εντοπισμου, στον εναν αγωνα δε, δεν τολμουσες να σταματησεις πανω απο 2λεπτα για.... αναγκη, κ μας περνανε αμεσως τηλεφωνο!!!!!!
Δεν εχω να πω κατι αλλο....
Οι υπολοιπες εντυπωσεις ειναι περιττες.
Κριμα γιατι με τοση προβολη κ διαφημιση περιμεναμε πολλα παραπανω γενικα, αλλα μαλλον οι δυο προηγουμενοι αγωνες που ειχαμε συμμετασχει ειχανε σηκωσει πολυ ψηλα τον πηχη κ ο 24ωρος δεν ανταποκριθηκε στις προσδοκιες μας.....
Και παλι κριμα.
Συγχαρητηρια σε ολους τους αγωνιζομενους, ευχαριστουμε οσους προσπαθησαν να μας βοηθησουνε, κ φυσικα σε οσους μας βοηθησαν, αλλα αν αυτο ηταν ο 24ωρος τοτε ευχαριστουμε αλλα δεν......
Μας συγχωρειτε για το μεγαλο κειμενο...
Πληρωμα 227.
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Μπράβο σε όλους, τερματίσαντες και μη....όντως ανάμικτα συναισθήματα. Τα όρια ταχύτητα καλά σε ορισμένες περιπτώσεις (μέσα σε χωριά,γκρέμια κτλ), ανούσια αλλού(5 η ώρα το πρωί σε ερημικούς δρόμους κατσικοχωρίων και μέσα σε ειδικές),επίσης και επικίνδυνα αλλού (βλέπε χαλκίδα).....επίσης τελείως λάθος ο τρόπος που ήταν γραμένα στο RB τα όρια....όταν διαβάζουμε μια τουλίπα διαβάζουμε πρώτα το γράφημα και τη πορεία και μετά τα δίπλα γραμματάκια...και 3 η ώρα το πρωί δε διαβάζονταν οι σημειώσεις δίπλα.... 

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Καλώς ή κακώς είναι κατοικημένη περιοχή το σημείο και δεν επιτρέπεται να τρέχουμε. Αν τώρα κάποια φορτηγά το έκαναν... τί να πούμε εμείς;5) O περιορισμος της ταχυτητας σε ακαταλληλα σημεια !! στην επιστροφη απο Ευβοια ,ειχαμε περιρισμο 40χλμ σε δρομο ταχειας κυκλοφοριας (απο Χαλκιδα μεχρι την γεφυρα )!!!!!Μεχρι και τα φορτηγα μας κορναραν !!
Που να βάζαμε τις μέσες ταχύτητες των υπόλοιπων αγώνων δηλαδή!1) Ηταν ενας σφικτος σε χρονους αγωνας...!!!!!???με οτι αυτο συνεπαγεται !!!
(εξοδο απο τον δρομο, καταπονηση αυτοκινητου,καθολου χρονος για καλυψη τυχον λαθους !!)
Το 60% ήταν καινούριο: Θήβα - ADG, ειδική ADG, μεγάλο κομμάτι στο Δίστομο.Που η διαδρομή μέχρι Αράχωβα ήταν σχεδόν ίδια με πέρισυ.
Ειλικρινά κρίμα, ιδίως για αγωνιζόμενους με "εμπειρία". Το πρώτο όχημα έφτασε σε εσάς μόλις σε μία ώρα, ενώ η οργάνωση είχε ήδη ενημερωθεί ότι δεν έχετε πρόβλημα. Το δεύτερο όχημα έφτασε εκεί σε δύο ώρες, αλλά δε διέθετε GPS για να σας εντοπίσει και σας ζητήθηκε να το βοηθήσετε να σας βρει.Και παλι κριμα.
Συγχαρητηρια σε ολους τους αγωνιζομενους, ευχαριστουμε οσους προσπαθησαν να μας βοηθησουνε, κ φυσικα σε οσους μας βοηθησαν, αλλα αν αυτο ηταν ο 24ωρος τοτε ευχαριστουμε αλλα δεν......
Την ίδια ώρα ο αγώνας ήταν στο φόρτε του και η απασχόληση δύο αυτοκινήτων με εσάς και τη συμπεριφορά σας ήταν σίγουρα έκπτωση στην ασφάλεια των υπόλοιπων. Δυστυχώς δεν το καταλάβατε αυτό και συμπεριφερθήκατε με απίστευτη αγένεια.
Αν είχατε τρέξει ποτέ σε άλλους αγώνες θα ξέρατε ότι τα πληρώματα που δεν έχουν πρόβλημα τραυματισμού μπορεί να περιμένουν πολλές ώρες πριν φτάσει η βοήθεια. Για το συμβάν στο ποτάμι, είχαμε ήδη ενημερωθεί από αγωνιζόμενους και ξέραμε πως είστε καλά. Την ίδια ώρα τρία (3) αυτοκίνητα που κάλύπταν την περιοχή ήταν αποσχολημένα με έναν πολύ πιό δύσκολο απεγκλωβισμό, που τελικά θα γίνει σήμερα-αύριο με μηχάνημα έργων.
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
Για άλλη μία φορά ο 24ωρος έμεινε πιστός στο πνεύμα του.
Παρέμεινε μια δοκιμασία αντοχής τόσο ανθρώπων όσο και μηχανών!
Πλήθος καλών συμμετοχών αλλά και νέων τον κάναν έναν πολύ ξεχωριστό αγώνα που σε συνδυασμό και με τις προσπάθειες του Γιάννη για προβολή, τον καθιστούν σημείο αναφοράς σε πολλούς τομείς αλλά όχι σε όλους.
Εμείς παρόλο που πηγαίναμε απροβλημάτιστα και ξεκούραστα μέχρι και τα μισά τις 6ης ειδικής, εγκαταλείψαμε αφού έσπασαν οι βάσεις του πίσω δεξιού μπράτσου πάνω στο χωνί του άξονα, οπότε οποιαδήποτε προσπάθεια να συνεχίσουμε θα ήταν υψηλού ρίσκου
.
Για πρώτη φορά μετά τις Ακροπολικές Ιχνηλασίες βρίσκω σκόνη σε αγώνα του Γιάννη
. Οι διαδρομές ήταν θεόστεγνες, καλοκαιρινές, ακόμα και στη «κόλαση» νερό δεν υπήρχε, με αποτέλεσμα να κοπανιόμαστε αρκετά, αλλά από την άλλη δε προβληματιστήκαμε με κωλύματα, όπως άλλες φορές.
Η διαδρομή πλοηγικά ήταν πολύ σφικτή και μας κρατούσε σε εγρήγορση. Το roadbook ήταν σωστό απλά οι τρόποι μέτρησης των αποστάσεων (GPS vs Terratrip) δημιουργούσε διαφορές, αλλά δε μας προβλημάτισαν ιδιαίτερα, το μόνο ίσως πρόβλημα θα έλεγα έχει να κάνει με τις αποτυπώσεις των κόμβων που ήταν κάπως γενικές και αν δεν είχες και τη βοήθεια GPS πήγαινες ελπίζοντας
.
Τα νέα συστήματα παρακολούθησης επιβεβαίωσαν για άλλη μία φορά την αξία τους, αλλά αυτή τη φορά όχι μόνο από άποψη ασφάλειας αφού προσέφεραν για πρώτη φορά τη δυνατότητα παρακολούθησης της εξέλιξης του αγώνα και σε θεατές.(σε αντίθεση με το πρόβλημα του Γιώργου όταν εγώ σταμάτησα σε 15’ με πήρα τηλέφωνο η Κωνσταντίνα, αλλά τότε δε έτρεχαν με τα αποτελέσματα!
) Η εφαρμογή τους από την άλλη θέλει δουλίτσα ακόμη αφού το που ξεκινάν και που τελειώνουν οι ελεγχόμενες ζώνες δεν ήταν ξεκάθαρο και θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι ακόμη περισσότερες.
Όπως επίσης, αν και αναγνωρίζω τη δυσκολία ενός τόσο μεγάλου αγώνα, ο απεγκλωβισμός και βοήθεια των πληρωμάτων (δε μιλώ για τη σωματική ακεραιότητα) χρειάζεται αρκετή δουλεια ακόμα αφού υπο αυτές τις συνθήκες και υπήρξε περίπτωση απεγκλωβισμού μετά από 5 ώρες και μετά από πολλά τηλεφωνήματα, φαντάζεστε τι θα γινόταν αν ο καιρός ήταν ο συνηθισμένος του Γιάννη!
Τα αυτόματα συστήματα χρονομέτρησης ήταν άλλη μία καινοτομία που βελτίωσε την εικόνα του αγώνα αλλά και εδώ πιστεύω ότι χρειάζεται αρκετή δουλειά αφού τελικά μπήκαν ποινές όχι επειδή έκαναν λάθη τα πληρώματα αλλά επειδή δε ξέραμε ακριβώς (δευτερόλεπτο) που μας μέτραγαν τα μηχανάκια (ίσως μια ανοχή +- 5 δευτερολέπτων να το διόρθωνε αυτό) αλλά και το γεγονός ότι ακόμα δεν έχουμε αποτελέσματα κάτι σημαίνει.
Το ωράριο του αγώνα με τα δύο ωριαία διαλείμματα θεωρώ ότι ήταν ιδανικά, αφού δε σε άφηναν να χαλαρώσεις αλλά και χρόνο για ξεκούραση ή επισκευές(ή το ένα ή το άλλο
) σου άφηναν.
Το μόνο κακό, αλλά φαντάζομαι ότι έχει να κάνει με τα νέα συστήματα χρονομέτρησης, ήταν η μεγάλη καθυστέρηση για τα αποτελέσματα (που ακόμα δεν τα έχουμε
)που μετά από ένα εικοσιτετράωρο σε τσάκιζε.
Κάτι που μου άφησε κακή γεύση ή καλύτερα να πω ότι με στεναχώρησε ήταν οι απονομές που ενώ ήταν αρκετός κόσμος που κάθισε μέχρι τέλους, λίγο η κούραση, λίγο η real time ανακοίνωση αποτελεσμάτων και οι άμεσες απονομές, λίγο και ο τρόπος στέρησαν τον ενθουσιασμό από τον κόσμο και υποβάθμισαν το κλίμα, παρόλο την τιμή που μας έκανε και ο Δήμαρχος του Πειραιά να παραβρεθεί, και την προσπάθεια της οργάνωσης με παροχές να διασκεδάσει τον κόσμο
.
Εν κατακλείδι συγχαρητήρια για άλλον ένα μεγαααάλο αγώνα χωρίς ιδιαίτερα παρατράγουδα, για το πλήθος των συμμετοχών και το άπλωμα του αγώνα, που οργανώσατε και μας προσφέρατε!
Έναν αγώνα που πραγματικά στενοχωρήθηκα που δε κατάφερα να κάνω ολόκληρο αφού ήταν άξιος να λέγεται αντοχής!
Του χρόνου ακόμα καλύτερα
Για άλλη μία φορά ο 24ωρος έμεινε πιστός στο πνεύμα του.
Παρέμεινε μια δοκιμασία αντοχής τόσο ανθρώπων όσο και μηχανών!
Πλήθος καλών συμμετοχών αλλά και νέων τον κάναν έναν πολύ ξεχωριστό αγώνα που σε συνδυασμό και με τις προσπάθειες του Γιάννη για προβολή, τον καθιστούν σημείο αναφοράς σε πολλούς τομείς αλλά όχι σε όλους.
Εμείς παρόλο που πηγαίναμε απροβλημάτιστα και ξεκούραστα μέχρι και τα μισά τις 6ης ειδικής, εγκαταλείψαμε αφού έσπασαν οι βάσεις του πίσω δεξιού μπράτσου πάνω στο χωνί του άξονα, οπότε οποιαδήποτε προσπάθεια να συνεχίσουμε θα ήταν υψηλού ρίσκου

Για πρώτη φορά μετά τις Ακροπολικές Ιχνηλασίες βρίσκω σκόνη σε αγώνα του Γιάννη

Η διαδρομή πλοηγικά ήταν πολύ σφικτή και μας κρατούσε σε εγρήγορση. Το roadbook ήταν σωστό απλά οι τρόποι μέτρησης των αποστάσεων (GPS vs Terratrip) δημιουργούσε διαφορές, αλλά δε μας προβλημάτισαν ιδιαίτερα, το μόνο ίσως πρόβλημα θα έλεγα έχει να κάνει με τις αποτυπώσεις των κόμβων που ήταν κάπως γενικές και αν δεν είχες και τη βοήθεια GPS πήγαινες ελπίζοντας

Τα νέα συστήματα παρακολούθησης επιβεβαίωσαν για άλλη μία φορά την αξία τους, αλλά αυτή τη φορά όχι μόνο από άποψη ασφάλειας αφού προσέφεραν για πρώτη φορά τη δυνατότητα παρακολούθησης της εξέλιξης του αγώνα και σε θεατές.(σε αντίθεση με το πρόβλημα του Γιώργου όταν εγώ σταμάτησα σε 15’ με πήρα τηλέφωνο η Κωνσταντίνα, αλλά τότε δε έτρεχαν με τα αποτελέσματα!

Όπως επίσης, αν και αναγνωρίζω τη δυσκολία ενός τόσο μεγάλου αγώνα, ο απεγκλωβισμός και βοήθεια των πληρωμάτων (δε μιλώ για τη σωματική ακεραιότητα) χρειάζεται αρκετή δουλεια ακόμα αφού υπο αυτές τις συνθήκες και υπήρξε περίπτωση απεγκλωβισμού μετά από 5 ώρες και μετά από πολλά τηλεφωνήματα, φαντάζεστε τι θα γινόταν αν ο καιρός ήταν ο συνηθισμένος του Γιάννη!
Τα αυτόματα συστήματα χρονομέτρησης ήταν άλλη μία καινοτομία που βελτίωσε την εικόνα του αγώνα αλλά και εδώ πιστεύω ότι χρειάζεται αρκετή δουλειά αφού τελικά μπήκαν ποινές όχι επειδή έκαναν λάθη τα πληρώματα αλλά επειδή δε ξέραμε ακριβώς (δευτερόλεπτο) που μας μέτραγαν τα μηχανάκια (ίσως μια ανοχή +- 5 δευτερολέπτων να το διόρθωνε αυτό) αλλά και το γεγονός ότι ακόμα δεν έχουμε αποτελέσματα κάτι σημαίνει.
Το ωράριο του αγώνα με τα δύο ωριαία διαλείμματα θεωρώ ότι ήταν ιδανικά, αφού δε σε άφηναν να χαλαρώσεις αλλά και χρόνο για ξεκούραση ή επισκευές(ή το ένα ή το άλλο

Το μόνο κακό, αλλά φαντάζομαι ότι έχει να κάνει με τα νέα συστήματα χρονομέτρησης, ήταν η μεγάλη καθυστέρηση για τα αποτελέσματα (που ακόμα δεν τα έχουμε


Κάτι που μου άφησε κακή γεύση ή καλύτερα να πω ότι με στεναχώρησε ήταν οι απονομές που ενώ ήταν αρκετός κόσμος που κάθισε μέχρι τέλους, λίγο η κούραση, λίγο η real time ανακοίνωση αποτελεσμάτων και οι άμεσες απονομές, λίγο και ο τρόπος στέρησαν τον ενθουσιασμό από τον κόσμο και υποβάθμισαν το κλίμα, παρόλο την τιμή που μας έκανε και ο Δήμαρχος του Πειραιά να παραβρεθεί, και την προσπάθεια της οργάνωσης με παροχές να διασκεδάσει τον κόσμο

Εν κατακλείδι συγχαρητήρια για άλλον ένα μεγαααάλο αγώνα χωρίς ιδιαίτερα παρατράγουδα, για το πλήθος των συμμετοχών και το άπλωμα του αγώνα, που οργανώσατε και μας προσφέρατε!
Έναν αγώνα που πραγματικά στενοχωρήθηκα που δε κατάφερα να κάνω ολόκληρο αφού ήταν άξιος να λέγεται αντοχής!
Του χρόνου ακόμα καλύτερα

Δημητριάδης Σταύρος
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
To θεμα ειναι πως οι οποιοι κανονες/κανονισμοι θα πρεπει να τηρουνται και να υπαρχει ελεγχος, αντιστοιχες ποινες κι αποκλεισμοι απ τον τεχνικο ελεγχο... κατα την διαρκεια του Αγωνα μεχρι και το τελος.
Αν υπαρχει δυσκολια εφαρμογης των οποιων κανονων, τοτε θα ταν προτιμοτερο και οι κατηγοριες να μειωθουν (Ας ειναι μονο 2, θηρια και SUV. Ποιος ο λογος να ναι 5;) αλλα και οι οποιοι κανονισμοι/περιορισμοι (εξοπλισμος-αναβαθμισεις οχηματων ανα κατηγορια, ορια ταχυτητας, κλπ) να εκλειψουν αφου η τηρηση τους εστω κι απο μικρο ποσοστο πληρωματων, κανει τον Αγωνα περισσοτερο επικινδυνο.
Κανεις δεν λεει πως ειναι ευκολο να διοργανωθει ενας Αγωνας αυτου του μεγεθους και τοσων πολλων συμμετοχων και πραγματικα αξιζουν συγχαρητηρια σε οσους βοηθησαν στην πραγματοποιηση του αλλα... ας προσπαθησουν τουλαχιστον του χρονου να δωσουν μεγαλυτερη βαρυτητα, οντας πιο αυστηροι στην τηρηση των οποιων κανονισμων συμμετοχης - διεξαγωγης (καταργωντας εν αναγκη καποιους απ αυτους σε περιπτωση που ειναι πρακτικα δυσκολο να εφαρμοστουν ή εστω αδυνατο εκμερους των διοργανωτων να ελενξουν την εφαρμογη τους) και ας μεινει σε δευτερη μοιρα η οποια προβολη του event μεσω Ρωσων, ηλεκτρονικων συστηματων και λοιπων χορηγων.
Ενα αλλο θεμα που θα θελα να θιξω ειναι σχετικα με τα "ηλεκτρονικα μηχανακια" που τελικα ενω ηταν να χορηγηθουν δωρεαν, αναγκαστηκαμε στο τελος να πληρωσουμε. Διαβαζοντας την σελιδα μεγεθους Α4 που μας δοθηκε ξαφνικα στον Τεχνικο ελεγχο και η οποια ηταν συν τοις αλλοις ανυπογραφη αλλα και ασαφης, δεν μπορεσα να καταλαβω εντελει ποιος ηταν εκεινος ο χορηγος που "εκανε πισω" τελευταια στιγμη και δεν τηρησε την υποσχεση του προφασιζομενος "ασθενεια" ή οτιδηποτε αλλο. Θεωρω πως απ την στιγμη που αυτο εγινε γνωστο λιγες μολις ωρες πριν τον τεχνικο ελεγχο (το συμπεραινω απ τη στιγμη που δεν ειδα πουθενα αναλογη δημοσιευση προηγουμενως), δεν θα υπηρξε δυνατοτητα να επανεκτυπωθουν και τα αυτοκολλητα με τους αριθμους συμμετοχης και κατα συνεπεια ο εν λογω σπονσορας θα πρεπει να ναι καποιος απο αυτους που αναγραφονταν πανω σ αυτα. Κι ερωτω, ποιος ο λογος που δεν αναφερθηκε ευθεως το ονομα του στην επιστολη αιτιολογησης που δοθηκε ωστε να καλυφθει/διαγραφει ταυτοχρονα και πανω στα αυτοκολλητα απ τη στιγμη που αθετησε την οποια συμφωνια. Απλη απορια ειναι.
Μια τελευταια παρακληση επισης για του χρονου, θα ηταν η εκδοση αποδειξεων (εστω κι εκ των υστερων) για τα χρηματα που καταβαλουν τα πληρωματα για την συμμετοχη τους αλλα και για τα υπολοιπα εξοδα (αδειες, μηχανακια κλπ).
Μπραβο σε ολους τους συμμετεχοντες αλλα και σ εκεινους που κοπιασαν για την διοργανωση του Αγωνα παρα τις οποιες "παραλειψεις" (αφελης ισως χαρακτηρισμος λογω απειριας εκμερους μου) επισημανθηκαν κι ελπιζω να μην παρεξηγηθω αφου και του χρονου μετα την πρωτη εφετινη συμμετοχη θα ξαναδωσω το παρον.
Αν υπαρχει δυσκολια εφαρμογης των οποιων κανονων, τοτε θα ταν προτιμοτερο και οι κατηγοριες να μειωθουν (Ας ειναι μονο 2, θηρια και SUV. Ποιος ο λογος να ναι 5;) αλλα και οι οποιοι κανονισμοι/περιορισμοι (εξοπλισμος-αναβαθμισεις οχηματων ανα κατηγορια, ορια ταχυτητας, κλπ) να εκλειψουν αφου η τηρηση τους εστω κι απο μικρο ποσοστο πληρωματων, κανει τον Αγωνα περισσοτερο επικινδυνο.
Κανεις δεν λεει πως ειναι ευκολο να διοργανωθει ενας Αγωνας αυτου του μεγεθους και τοσων πολλων συμμετοχων και πραγματικα αξιζουν συγχαρητηρια σε οσους βοηθησαν στην πραγματοποιηση του αλλα... ας προσπαθησουν τουλαχιστον του χρονου να δωσουν μεγαλυτερη βαρυτητα, οντας πιο αυστηροι στην τηρηση των οποιων κανονισμων συμμετοχης - διεξαγωγης (καταργωντας εν αναγκη καποιους απ αυτους σε περιπτωση που ειναι πρακτικα δυσκολο να εφαρμοστουν ή εστω αδυνατο εκμερους των διοργανωτων να ελενξουν την εφαρμογη τους) και ας μεινει σε δευτερη μοιρα η οποια προβολη του event μεσω Ρωσων, ηλεκτρονικων συστηματων και λοιπων χορηγων.
Ενα αλλο θεμα που θα θελα να θιξω ειναι σχετικα με τα "ηλεκτρονικα μηχανακια" που τελικα ενω ηταν να χορηγηθουν δωρεαν, αναγκαστηκαμε στο τελος να πληρωσουμε. Διαβαζοντας την σελιδα μεγεθους Α4 που μας δοθηκε ξαφνικα στον Τεχνικο ελεγχο και η οποια ηταν συν τοις αλλοις ανυπογραφη αλλα και ασαφης, δεν μπορεσα να καταλαβω εντελει ποιος ηταν εκεινος ο χορηγος που "εκανε πισω" τελευταια στιγμη και δεν τηρησε την υποσχεση του προφασιζομενος "ασθενεια" ή οτιδηποτε αλλο. Θεωρω πως απ την στιγμη που αυτο εγινε γνωστο λιγες μολις ωρες πριν τον τεχνικο ελεγχο (το συμπεραινω απ τη στιγμη που δεν ειδα πουθενα αναλογη δημοσιευση προηγουμενως), δεν θα υπηρξε δυνατοτητα να επανεκτυπωθουν και τα αυτοκολλητα με τους αριθμους συμμετοχης και κατα συνεπεια ο εν λογω σπονσορας θα πρεπει να ναι καποιος απο αυτους που αναγραφονταν πανω σ αυτα. Κι ερωτω, ποιος ο λογος που δεν αναφερθηκε ευθεως το ονομα του στην επιστολη αιτιολογησης που δοθηκε ωστε να καλυφθει/διαγραφει ταυτοχρονα και πανω στα αυτοκολλητα απ τη στιγμη που αθετησε την οποια συμφωνια. Απλη απορια ειναι.
Μια τελευταια παρακληση επισης για του χρονου, θα ηταν η εκδοση αποδειξεων (εστω κι εκ των υστερων) για τα χρηματα που καταβαλουν τα πληρωματα για την συμμετοχη τους αλλα και για τα υπολοιπα εξοδα (αδειες, μηχανακια κλπ).
Μπραβο σε ολους τους συμμετεχοντες αλλα και σ εκεινους που κοπιασαν για την διοργανωση του Αγωνα παρα τις οποιες "παραλειψεις" (αφελης ισως χαρακτηρισμος λογω απειριας εκμερους μου) επισημανθηκαν κι ελπιζω να μην παρεξηγηθω αφου και του χρονου μετα την πρωτη εφετινη συμμετοχη θα ξαναδωσω το παρον.
Last edited by PANY on Mon Nov 30, 2009 15:32, edited 4 times in total.
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Aγαπητε κ.Αθανασιου,
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ. Ο Κασωτακης.
Τον βγαλαμε εκτος διαδρομης κ ηρθε το παλικαρι να μας βγαλει απο το νερο.
Ευτυχως που ηταν και αυτος.....
Την στιγμη που πεσαμε μεσα, ηταν εκει ενας αλλος αγωνιζομενος με Jimny.
Προσπαθησε να μας βοηθησει αλλα δεν μπορουσε. Τον ευχαριστουμε κ αυτον για την προσπαθεια. Οταν το παλικαρι εφυγε το αμαξι μας εξακολουθουσε να βυθιζεται.....
Απο ποιον λοιπον ενημερωθηκατε οτι δεν ειχαμε προβλημα???.
Οταν στελνετε ενα οχημα τυπου SUV να βγαλει 4κινητο απο ποταμι το λετε υποστηριξη???
Εγω το λεω ντροπη.... το αποτελεσμα ηταν να κολλησει κι αυτος.....
Στον αγωνα του Κατσιμαλη, οταν σταματαγαμε για 2' μας επαιρνε τηλεφωνο.
Δεν περιμενε να περασουνε 2ωρες.....
Στον αγωνα του Αποστολιδη, στα 2 δυσκολα σημεια ηταν οχημα υποστηριξης, στο ενα δε ποταμι που υπηρχε ηταν ο ιδιος ο Αποστολιδης, με το οχημα του κ τον εργατη ετοιμο απλωμενο κ περιμενε μηπως χρειαστει να επεμβει....
Εσεις κ η δικης σας "οργανωση" που ηταν??
Το πρωτο οχημα εφτασε σε εμας περιπου 1 ωρα μετα, κ ενω το αμαξι μας ηταν ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ.Ειλικρινά κρίμα, ιδίως για αγωνιζόμενους με "εμπειρία". Το πρώτο όχημα έφτασε σε εσάς μόλις σε μία ώρα, ενώ η οργάνωση είχε ήδη ενημερωθεί ότι δεν έχετε πρόβλημα. Το δεύτερο όχημα έφτασε εκεί σε δύο ώρες, αλλά δε διέθετε GPS για να σας εντοπίσει και σας ζητήθηκε να το βοηθήσετε να σας βρει.
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ. Ο Κασωτακης.
Τον βγαλαμε εκτος διαδρομης κ ηρθε το παλικαρι να μας βγαλει απο το νερο.
Ευτυχως που ηταν και αυτος.....
Την στιγμη που πεσαμε μεσα, ηταν εκει ενας αλλος αγωνιζομενος με Jimny.
Προσπαθησε να μας βοηθησει αλλα δεν μπορουσε. Τον ευχαριστουμε κ αυτον για την προσπαθεια. Οταν το παλικαρι εφυγε το αμαξι μας εξακολουθουσε να βυθιζεται.....
Απο ποιον λοιπον ενημερωθηκατε οτι δεν ειχαμε προβλημα???.
ΚΑΝΕΝΑ απο τα οχηματα που εφτασε σε εμας δεν ηταν καταλληλο να κανει απεγκλοβισμο.Την ίδια ώρα ο αγώνας ήταν στο φόρτε του και η απασχόληση δύο αυτοκινήτων με εσάς και τη συμπεριφορά σας ήταν σίγουρα έκπτωση στην ασφάλεια των υπόλοιπων. Δυστυχώς δεν το καταλάβατε αυτό και συμπεριφερθήκατε με απίστευτη αγένεια.
Οταν στελνετε ενα οχημα τυπου SUV να βγαλει 4κινητο απο ποταμι το λετε υποστηριξη???
Εγω το λεω ντροπη.... το αποτελεσμα ηταν να κολλησει κι αυτος.....
Εχουμε τρεξει αλλους 3 αγωνες.Αν είχατε τρέξει ποτέ σε άλλους αγώνες θα ξέρατε ότι τα πληρώματα που δεν έχουν πρόβλημα τραυματισμού μπορεί να περιμένουν πολλές ώρες πριν φτάσει η βοήθεια.
Στον αγωνα του Κατσιμαλη, οταν σταματαγαμε για 2' μας επαιρνε τηλεφωνο.
Δεν περιμενε να περασουνε 2ωρες.....
Στον αγωνα του Αποστολιδη, στα 2 δυσκολα σημεια ηταν οχημα υποστηριξης, στο ενα δε ποταμι που υπηρχε ηταν ο ιδιος ο Αποστολιδης, με το οχημα του κ τον εργατη ετοιμο απλωμενο κ περιμενε μηπως χρειαστει να επεμβει....
Εσεις κ η δικης σας "οργανωση" που ηταν??
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Τα περάσαμε όμορφα, όμορφα, όμορφα…..!!!
Συγχαρητήρια στους διοργανωτές για τον καταπληκτικό αγώνα που μας έδωσαν για άλλη μια φορά, σε όλους τους αγωνιζόμενους και βέβαια στους νικητές!
Ξεκινήσαμε το παιχνίδι δυναμικά και με κέφι, αλλά γρήγορα μας κόπηκε
αφού πριν τη 2η ειδική διαπιστώσαμε ότι ήμαστε ήδη σπασμένοι, είχε κοπεί η βάση της πίσω δεξιά ανάρτησης. Κάναμε μια πρόχειρη διόρθωση με ιμάντα (ευχαριστούμε για τα tie wrap Μήτσο) και συνεχίσαμε με προσοχή τον αγώνα με χαμηλή όσο γινόταν ταχύτητα, αφού σε μια δεξιά φουρκέτα μας έβγαλε έξω από το δρόμο, με αποτέλεσμα το αμάξι να κάνει τραμπάλα πάνω από το χάσιμο. Ευτυχώς που υπήρχαν τα δέντρα και μας κράτησαν. Εδώ θέλουμε να ευχαριστήσουμε τη Σούλα και την Εύα που μας τράβηξαν πάνω (κορίτσια, τίποτα δε μας χρωστάγατε ..) και συνεχίσαμε. Βέβαια, δύο χλμ πιο κάτω καταλάβαμε ότι κάτι μας έλειπε
είχαμε αφήσει στο γκρεμό πιο πάνω το ελατήριο και άντε πάλι πίσω να παίζει ο Γιώργος το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού με τα πόδια για να το βρεί στο σκοτάδι. Και μετά άντε να το βάλεις πάλι στη θέση του, που έτσι όπως ήταν το αμάξι δεν μπορούσε να σηκωθεί όσο έπρεπε μόνο με το γρύλο. Για καλή μας τύχη πέρναγε ο Γιάννης ο Κασωτάκης και μας έδωσε το high lift του. Γιάννη, να ‘σαι καλά! Και έτσι φτάσαμε ως το park ferme (olympous plaza) όπου μας περίμεναν ήδη ο Μανώλης Εγγλεζόπουλος και ο Χάρης Κυριακόπουλος και έκαναν τα αδύνατα δυνατά για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε τον αγώνα (ευχαριστούμε και τα παιδιά που μας δάνεισαν την ηλεκτροκόλληση).
Από κει και μετά μπήκαμε και πάλι δυνατά στον αγώνα και φτάσαμε ως τον τερματισμό, κάτι που ήταν και ο βασικός μας στόχος, απλά να καταφέρουμε να τερματίσουμε μετά από 24 ώρες. Μας άρεσαν οι εναλλαγές στο τεραίν, δεν μας άρεσε που δεν είχε λάσπη όπως μας έχει συνηθίσει ο κ. Αθανασίου ( γιατί δεν είχατε κανονίσει να βρέξει, να χιονίσει, να πέσει κανένα δέντρο κ. Αθανασίου, εεε;;;;
) Βέβαια, αν είχε γίνει κάτι τέτοιο, ακόμα εκεί θα ήμαστε!!
Μας στενοχώρησαν οι τούμπες που είδαμε και τα προβλήματα που αντιμετώπισαν πολύ αγωνιζόμενοι. Και όσο για το πόσο καλά ανταποκρίθηκε η οργάνωση σε αυτά, το μόνο που φιλικά έχουμε να πούμε για να μπουν τα πράγματα στη θέση τους είναι ότι πρέπει να λαμβάνει κανείς υπ’όψιν σε όσα γράφει και τον αριθμό των συμμετοχών: άλλο να τρέχεις σε ολιγόωρο αγώνα με πχ 10+ συμμετοχές και εντελώς άλλο σε 24ωρο αγώνα με 100 + συμμετοχές!!
Δε μας άρεσε η χαμηλή μωτ σε σημεία που δε χρειαζόταν και κάποια μικρολάθη στο rb, αλλά και αυτά μέσα στο παιχνίδι είναι.
Περιμένουμε από τώρα τον επόμενο 24ωρο με ανυπομονησία! κ. Αθανασίου τι λέτε; Τον κάνετε 2 φορές το χρόνο;
Γιώργος - Ζέτα
Πλήρωμα 234

Συγχαρητήρια στους διοργανωτές για τον καταπληκτικό αγώνα που μας έδωσαν για άλλη μια φορά, σε όλους τους αγωνιζόμενους και βέβαια στους νικητές!
Ξεκινήσαμε το παιχνίδι δυναμικά και με κέφι, αλλά γρήγορα μας κόπηκε


Από κει και μετά μπήκαμε και πάλι δυνατά στον αγώνα και φτάσαμε ως τον τερματισμό, κάτι που ήταν και ο βασικός μας στόχος, απλά να καταφέρουμε να τερματίσουμε μετά από 24 ώρες. Μας άρεσαν οι εναλλαγές στο τεραίν, δεν μας άρεσε που δεν είχε λάσπη όπως μας έχει συνηθίσει ο κ. Αθανασίου ( γιατί δεν είχατε κανονίσει να βρέξει, να χιονίσει, να πέσει κανένα δέντρο κ. Αθανασίου, εεε;;;;

Μας στενοχώρησαν οι τούμπες που είδαμε και τα προβλήματα που αντιμετώπισαν πολύ αγωνιζόμενοι. Και όσο για το πόσο καλά ανταποκρίθηκε η οργάνωση σε αυτά, το μόνο που φιλικά έχουμε να πούμε για να μπουν τα πράγματα στη θέση τους είναι ότι πρέπει να λαμβάνει κανείς υπ’όψιν σε όσα γράφει και τον αριθμό των συμμετοχών: άλλο να τρέχεις σε ολιγόωρο αγώνα με πχ 10+ συμμετοχές και εντελώς άλλο σε 24ωρο αγώνα με 100 + συμμετοχές!!

Δε μας άρεσε η χαμηλή μωτ σε σημεία που δε χρειαζόταν και κάποια μικρολάθη στο rb, αλλά και αυτά μέσα στο παιχνίδι είναι.
Περιμένουμε από τώρα τον επόμενο 24ωρο με ανυπομονησία! κ. Αθανασίου τι λέτε; Τον κάνετε 2 φορές το χρόνο;
Γιώργος - Ζέτα
Πλήρωμα 234
Last edited by apnea on Mon Nov 30, 2009 17:50, edited 1 time in total.
Δεν υπαρχει μεγαλυτερη ικανοποιηση απο το συναισθημα που προσφερει η πραγματοποιηση καποιας μεγαλης επιθυμιας