για τους παραπανω λογους(για αυτους που αφορουν της ζωνες 4 σημειων) καλο θα ηταν οταν οι κυριοι τεχνικοι εφοροι μας κανουν τεχνικο ελενχο και βλεπουν καποια τετοια "στραβα" να μας εξηγουν πως μπορει να γινει το αμαξι μας πιο ασφαλες...
προσωπικα οσο και να χαρακτηριζομαι σαν χομπιστας που τρεχει στην νορμαλ κατηγορια θελω το αμαξι μου να ειναι αψογο σε τετοια θεματα για να μπορω να το διασκεδαζω με την μεγιστη δυνατη ασφαλεια
ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Σαφώς ναι. Οι τεσσάρων σημείων που οι ιμάντες στους ώμους πιάνουν σε μία βάση είναι επικίνδυνες.stavrosd wrote:Πράγματι με προβλημάτισες και μένα ...
Δηλαδή θεωρείς τις τεσσάρων σημείων που πιάνουν στις βάσεις των ζωνών των πίσω καθισμάτων χειρότερες απο τις μαμά τριών?!![]()
Πολύ ενδιαφέρουσα άποψη και με λογική...
Μάλλον θα πρέπει να κάνω αλλαγές στο Jimny, ετσι και αλλιώς το σκεφτόμουν το cage τώρα έχω ένα λόγω παραπάνω.
Σκέψου οτι οι τριών σημείων εργοστασιακές, μοιράζουν το βάρος του κορμού σου σε δύο βάσεις (πάνω αριστερά και κάτω δεξιά - για την ακρίβεια το βάρος μοιράζεται και στις τρείς βάσεις αφού η κάτω δεξιά δεν είναι σταθερή) ενώ οι τεσσάρων σημείων που είναι σε έναν κρίκο πίσω, στέλνουν όλη την μάζα του κορμού σου επί την επιβράδυνση (η οποία παίζει να είναι αρκετά g, δηλαδή με γρήγορους υπολογισμούς αν ο κορμός σου ζυγίζει 40 με 50 κιλά και "φας" τουλάχιστον 3 με 4 g, ο κρίκος θα πρέπει να αντέξει την εξαιρετικά απότομη εφαρμογή φορτίου 4x10x50=2000 κιλών!!!!).
Αντέχει το κρικάκι που βάζουν πίσω 2 τόνους? Και αν αντέχει το κρικάκι, αντέχει η βάση του? Αντέχει το σασί με μία βίδα, χωρίς βάση "πιάτο"?
Αν σκέφτεσαι να βάλεις κλουβί βέβαια, θα κάνεις την καλύτερη δουλειά.
Όποιος θέλει συμβουλές επί των κανονισμών σχετικά με το πως πρέπει να γίνουν οι βάσεις στο κλουβί κλπ. ρωτήστε εδώ και θα τα λύσουμε όλα.
Συνάδελφε tsep, αν σε έχω περάσει τεχνικό έλεγχο εγώ, τότε θα θυμάσαι οτι ουδέποτε είπα είσαι έξω ή είσαι το ένα ή το άλλο, αντίθετα πάντα προτείνω λύσεις οι οποίες αφενός να είναι σύννομες αφετέρου να ταιριάζουν στο όλο στήσιμο του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Ωστόσο, ενώ κατά βάση οι αγωνιζόμενοι στο συντριπτικό τους ποσοστό φροντίζουν αυτά που τους λέω, υπήρξαν και περιπτώσεις που απλά με αγνόησαν. Γι' αυτό τον λόγο έχω επίσης προτείνει στον επικεφαλής ΤΕ κ. Μαραντζίδη να υπάρχει βιβλίο για το κάθε αυτοκίνητο στο οποίο θα γράφουμε τις παρατηρήσεις μας με την προοπτική να έχουν διορθώθει μέχρι τον επόμενο αγώνα και να μην έχουμε φαινόμενα του τύπου "τρέχω τόσα χρόνια έτσι" ή "ο προηγούμενος δεν μου το είπε" κλπ.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
-
- Posts: 15
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:46
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Πριν απο δύο χρόνια που είχα αναφέρει τα παρακάτω στούς οργανωτές με είπαν τρελλό και πως αυτά είναι για τα rally....
‘’Με την επιστολή αυτή θα ήθελα να εκφράσω τους προβληματισμούς μου σχετικά με το μέλλον των αγώνων 4Χ4 και ταυτόχρονα να κάνω ένα απολογισμό από την μεριά του οδηγού όλων των χρόνων που στηρίζω αυτό το θεσμό.
Μέσα από αυτά τα παιχνίδια - αγώνες έζησα ξεχωριστές στιγμές σαν οδηγός και γνώρισα μια μεγάλη παρέα που μοιραστήκαμε καλές, δυσάρεστες αλλά και έντονες στιγμές.
Όλα αυτά τα χρόνια εξελιχθήκαμε και εξελίξαμε εαυτούς και οχήματα.
Κάναμε λάθη στην στρατηγική του παιχνιδιού αλλά και μαθαίνοντας είχαμε και επιτυχίες.
Με όλα τα παραπάνω και μετά από το θλιβερό ατύχημα της Καλαμάτας έκανα τον προσωπικό απολογισμό μου σχετικά με τα μέτρα ασφαλείας και μια μεγάλη έρευνα για να δω πώς παίζεται το παιχνίδι μας σε όλο τον κόσμο.
Από αυτή την έρευνα διαπίστωσα αρκετά μειονεκτήματα σχετικά με την υπάρχουσα κατάσταση και θέλω να κάνω κάποιες προτάσεις.
Συγκεκριμένα προτείνω:
1) Τα αυτοκίνητα να έχουν homologue roll cage, καθίσματα και οι οδηγοί να φοράνε τα αντίστοιχα κράνη και ζώνες.
2) Τα αυτοκίνητα να έχουν αυτόματη πυρόσβεση, ρεζερβουάρ ασφαλείας, ηλεκτρικούς διακόπτες ασφαλείας και οργανωμένο φαρμακείο.
3) Τα αυτοκίνητα να έχουν ασύρματη επικοινωνία με την οργάνωση για την άμεση ενημέρωση της οργάνωσης για τυχόν ατύχημα και συνάμα την διακοπή του αγώνα.
(Αυτό προϋποθέτει και την ανάλογη υποστήριξη από την οργάνωση)
4) Τα αυτοκίνητα να έχουν terratrip ή κάποιο συναφή όργανο μέτρησης με κατατεθειμένο σημείο καλλίμπραρίσματος πριν από κάθε αγώνα καθώς και GPS για να αποφεύγονται τα χασίματα που οφείλονται σε αυτά.
Εάν θα ήταν εφικτό και gps transmitter για να ξέρει η οργάνωση ανά πάσα στιγμή την θέση του κάθε οχήματος.
(Θεωρώ πώς έχουμε συνειδητοποιήσει ΟΛΟΙ μας περνώντας διπλά από τα γκρέμια, είτε με καλό είτε με κακό καιρό, πώς σε κάποιο επικείμενο ατύχημα τα πρώτα λεπτά είναι και τα πιο σημαντικά για τις πρώτες βοήθείες).
Τα GPS μετά από κάθε αγώνα να ελέγχονται από την οργάνωση και να υπάρχουν ποινές εάν παρατηρηθούν ατασθαλίες που έχουν να κάνουν με την πορεία και την μέση ωριαία ταχύτητα ανά σκέλος.
5) Το σχέδιο του αγώνα που αφορά την διαδρομή, τα σημεία ανεφοδιασμού, τα μέτρα ιατρικής βοήθειας και τις επικοινωνίες (ομπρέλα) να κατατίθενται πριν από κάθε αγώνα στην αρμόδια αρχή (ΕΘΕΑ) και αφού πάρουν έγκριση από τους αντίστοιχους τεχνικούς συμβούλους (εάν δεν υπάρχουν θα πρότεινα να συσταθούν) στις συγκεκριμένες συνθήκες η αρμόδια αρχή να ζητά την κρατική συμβολή (αστυνομία, πυροσβεστική, ΕΚΑΒ) και μετά να επιτρέπετε η διεξαγωγή του αγώνα.
6) Τα κομμάτια των διαδρομών να έχουν υποχρεωτικό ελεγχόμενο νεκρό χρόνο όταν περνάνε από χωριά ή πυκνοκατοικημένες περιοχές.
7) Για τον λόγω του ότι οι διαδρομές γίνονται με την χρήση κράνους το ημερήσιο σκέλος να μην ξεπερνάει τα 250χλμ.
8) Τα ελαστικά που θα χρησιμοποιούνται για λόγους ασφαλείας να είναι κοινού τύπου αναλόγως της εποχής και του τερρέν για όλα τα οχήματα με ευθύνη της οργάνωσης (για να μην έχουμε τα φαινόμενα που σε λασπωμένο ή χιονισμένο τερρέν είχαμε περιπτώσεις που έτρεχαν αυτοκίνητα με ασφάλτινα ελαστικά).
10) Τα χρονόμετρα να είναι μόνο με φωτοκύτταρα.
11) Τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων να σφραγίζονται στην εκκίνηση έως και το σημείο ανεφοδιασμού για να αποφεύγεται η επικίνδυνη μεταφορά καυσίμων.
12) Όλοι οι οδηγοί και οι συνοδηγοί να κάνουμε σεμινάρια πρώτων βοηθειών, χρήσης των ασυρμάτων, χρήσης του terratrip και του gps.
13) Το ημερήσιο σκέλος του αγώνα να χωρίζεται σε τμήματα που στο κάθε του τμήμα να υπάρχουν σωστικά μέτρα που θα μπορούν να επέμβουν σε μικρό χρονικό διάστημα.
14) Η Μέση Ωριαία Ταχύτητα να αλλάζει με την εναλλαγή απλών και regularity όταν περνάει κοντά από σημεία που η οργάνωση θεωρεί επικίνδυνη (χωριά, βοσκοτόπια, χωριά κτλ).
15) Όλοι οι οδηγοί και οι συνοδηγοί να έχουν αγωνιστική άδεια ετήσια (με τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και όχι ημερήσιες).
15) Να υπάρχει εποπτεία δειγματοληπτικά με τεχνικά μέσα για τον έλεγχο της ταχύτητας και να υπάρχουν αντίστοιχες ποινές.
16) Να γίνεται αλκοτέστ στην εκκίνηση και στον τερματισμό και δειγματοληπτικά στα ΣΕΔ που έχουν νεκρό χρόνο.
Κύριοι θεωρώ πώς έως τώρα κάναμε παιχνίδι, είναι καιρός να κάνουμε σωστό αγώνα.
Δεν θέλω να δω τους φίλους μου να κινδυνεύουν ή να έχουν θέσει σε κίνδυνο συνανθρώπους μας στο βουνό και να χαρακτηριστούμε με βαριές εκφράσεις από το πλήθος.
Τις θέσεις μου μέσω των πράξεων μου σε αυτό τον θεσμό τις γνωρίζετε και δεν χρειάζεται να γίνω γραφικός.
Θεωρώ όμως πως όλα τα προηγούμενα είναι τα minimum για να μιλάμε για τέτοιου είδους αγώνα, άλλωστε τα περισσότερα από τα παραπάνω γίνονται στα RR σε όλο τον κόσμο.
Εάν κάνουμε μία προσπάθεια θέτοντας τις απαραίτητες προδιαγραφές, θεωρώ, από την επαγγελματική μου εμπειρία, πως θα ανεβάσουμε τον θεσμό και το άθλημα που αγαπάμε και θα ακολουθήσουν χορηγοί που θα μας φέρουν τα χρήματα που θα διαθέσουμε σιγά σιγά πίσω.
Το γνωρίζω πως όλα αυτά που ανέφερα μπορεί να δυσαρεστήσουν και να προδικάζουν ένα παιχνίδι για λίγους αλλά θεωρώ πως για την ασφάλεια και την ζωή μας είναι σημαντικά.
Με τιμή
Γιώργος Παίδας 8/1/2007''
‘’Με την επιστολή αυτή θα ήθελα να εκφράσω τους προβληματισμούς μου σχετικά με το μέλλον των αγώνων 4Χ4 και ταυτόχρονα να κάνω ένα απολογισμό από την μεριά του οδηγού όλων των χρόνων που στηρίζω αυτό το θεσμό.
Μέσα από αυτά τα παιχνίδια - αγώνες έζησα ξεχωριστές στιγμές σαν οδηγός και γνώρισα μια μεγάλη παρέα που μοιραστήκαμε καλές, δυσάρεστες αλλά και έντονες στιγμές.
Όλα αυτά τα χρόνια εξελιχθήκαμε και εξελίξαμε εαυτούς και οχήματα.
Κάναμε λάθη στην στρατηγική του παιχνιδιού αλλά και μαθαίνοντας είχαμε και επιτυχίες.
Με όλα τα παραπάνω και μετά από το θλιβερό ατύχημα της Καλαμάτας έκανα τον προσωπικό απολογισμό μου σχετικά με τα μέτρα ασφαλείας και μια μεγάλη έρευνα για να δω πώς παίζεται το παιχνίδι μας σε όλο τον κόσμο.
Από αυτή την έρευνα διαπίστωσα αρκετά μειονεκτήματα σχετικά με την υπάρχουσα κατάσταση και θέλω να κάνω κάποιες προτάσεις.
Συγκεκριμένα προτείνω:
1) Τα αυτοκίνητα να έχουν homologue roll cage, καθίσματα και οι οδηγοί να φοράνε τα αντίστοιχα κράνη και ζώνες.
2) Τα αυτοκίνητα να έχουν αυτόματη πυρόσβεση, ρεζερβουάρ ασφαλείας, ηλεκτρικούς διακόπτες ασφαλείας και οργανωμένο φαρμακείο.
3) Τα αυτοκίνητα να έχουν ασύρματη επικοινωνία με την οργάνωση για την άμεση ενημέρωση της οργάνωσης για τυχόν ατύχημα και συνάμα την διακοπή του αγώνα.
(Αυτό προϋποθέτει και την ανάλογη υποστήριξη από την οργάνωση)
4) Τα αυτοκίνητα να έχουν terratrip ή κάποιο συναφή όργανο μέτρησης με κατατεθειμένο σημείο καλλίμπραρίσματος πριν από κάθε αγώνα καθώς και GPS για να αποφεύγονται τα χασίματα που οφείλονται σε αυτά.
Εάν θα ήταν εφικτό και gps transmitter για να ξέρει η οργάνωση ανά πάσα στιγμή την θέση του κάθε οχήματος.
(Θεωρώ πώς έχουμε συνειδητοποιήσει ΟΛΟΙ μας περνώντας διπλά από τα γκρέμια, είτε με καλό είτε με κακό καιρό, πώς σε κάποιο επικείμενο ατύχημα τα πρώτα λεπτά είναι και τα πιο σημαντικά για τις πρώτες βοήθείες).
Τα GPS μετά από κάθε αγώνα να ελέγχονται από την οργάνωση και να υπάρχουν ποινές εάν παρατηρηθούν ατασθαλίες που έχουν να κάνουν με την πορεία και την μέση ωριαία ταχύτητα ανά σκέλος.
5) Το σχέδιο του αγώνα που αφορά την διαδρομή, τα σημεία ανεφοδιασμού, τα μέτρα ιατρικής βοήθειας και τις επικοινωνίες (ομπρέλα) να κατατίθενται πριν από κάθε αγώνα στην αρμόδια αρχή (ΕΘΕΑ) και αφού πάρουν έγκριση από τους αντίστοιχους τεχνικούς συμβούλους (εάν δεν υπάρχουν θα πρότεινα να συσταθούν) στις συγκεκριμένες συνθήκες η αρμόδια αρχή να ζητά την κρατική συμβολή (αστυνομία, πυροσβεστική, ΕΚΑΒ) και μετά να επιτρέπετε η διεξαγωγή του αγώνα.
6) Τα κομμάτια των διαδρομών να έχουν υποχρεωτικό ελεγχόμενο νεκρό χρόνο όταν περνάνε από χωριά ή πυκνοκατοικημένες περιοχές.
7) Για τον λόγω του ότι οι διαδρομές γίνονται με την χρήση κράνους το ημερήσιο σκέλος να μην ξεπερνάει τα 250χλμ.
8) Τα ελαστικά που θα χρησιμοποιούνται για λόγους ασφαλείας να είναι κοινού τύπου αναλόγως της εποχής και του τερρέν για όλα τα οχήματα με ευθύνη της οργάνωσης (για να μην έχουμε τα φαινόμενα που σε λασπωμένο ή χιονισμένο τερρέν είχαμε περιπτώσεις που έτρεχαν αυτοκίνητα με ασφάλτινα ελαστικά).
10) Τα χρονόμετρα να είναι μόνο με φωτοκύτταρα.
11) Τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων να σφραγίζονται στην εκκίνηση έως και το σημείο ανεφοδιασμού για να αποφεύγεται η επικίνδυνη μεταφορά καυσίμων.
12) Όλοι οι οδηγοί και οι συνοδηγοί να κάνουμε σεμινάρια πρώτων βοηθειών, χρήσης των ασυρμάτων, χρήσης του terratrip και του gps.
13) Το ημερήσιο σκέλος του αγώνα να χωρίζεται σε τμήματα που στο κάθε του τμήμα να υπάρχουν σωστικά μέτρα που θα μπορούν να επέμβουν σε μικρό χρονικό διάστημα.
14) Η Μέση Ωριαία Ταχύτητα να αλλάζει με την εναλλαγή απλών και regularity όταν περνάει κοντά από σημεία που η οργάνωση θεωρεί επικίνδυνη (χωριά, βοσκοτόπια, χωριά κτλ).
15) Όλοι οι οδηγοί και οι συνοδηγοί να έχουν αγωνιστική άδεια ετήσια (με τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και όχι ημερήσιες).
15) Να υπάρχει εποπτεία δειγματοληπτικά με τεχνικά μέσα για τον έλεγχο της ταχύτητας και να υπάρχουν αντίστοιχες ποινές.
16) Να γίνεται αλκοτέστ στην εκκίνηση και στον τερματισμό και δειγματοληπτικά στα ΣΕΔ που έχουν νεκρό χρόνο.
Κύριοι θεωρώ πώς έως τώρα κάναμε παιχνίδι, είναι καιρός να κάνουμε σωστό αγώνα.
Δεν θέλω να δω τους φίλους μου να κινδυνεύουν ή να έχουν θέσει σε κίνδυνο συνανθρώπους μας στο βουνό και να χαρακτηριστούμε με βαριές εκφράσεις από το πλήθος.
Τις θέσεις μου μέσω των πράξεων μου σε αυτό τον θεσμό τις γνωρίζετε και δεν χρειάζεται να γίνω γραφικός.
Θεωρώ όμως πως όλα τα προηγούμενα είναι τα minimum για να μιλάμε για τέτοιου είδους αγώνα, άλλωστε τα περισσότερα από τα παραπάνω γίνονται στα RR σε όλο τον κόσμο.
Εάν κάνουμε μία προσπάθεια θέτοντας τις απαραίτητες προδιαγραφές, θεωρώ, από την επαγγελματική μου εμπειρία, πως θα ανεβάσουμε τον θεσμό και το άθλημα που αγαπάμε και θα ακολουθήσουν χορηγοί που θα μας φέρουν τα χρήματα που θα διαθέσουμε σιγά σιγά πίσω.
Το γνωρίζω πως όλα αυτά που ανέφερα μπορεί να δυσαρεστήσουν και να προδικάζουν ένα παιχνίδι για λίγους αλλά θεωρώ πως για την ασφάλεια και την ζωή μας είναι σημαντικά.
Με τιμή
Γιώργος Παίδας 8/1/2007''
-
- Posts: 105
- Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Αν θες τη μέγιστη ασφάλεια κάνε δυο αγώνες λιγότερους και βάλε ένα κέητζ.tsep wrote:για τους παραπανω λογους(για αυτους που αφορουν της ζωνες 4 σημειων) καλο θα ηταν οταν οι κυριοι τεχνικοι εφοροι μας κανουν τεχνικο ελενχο και βλεπουν καποια τετοια "στραβα" να μας εξηγουν πως μπορει να γινει το αμαξι μας πιο ασφαλες...
προσωπικα οσο και να χαρακτηριζομαι σαν χομπιστας που τρεχει στην νορμαλ κατηγορια θελω το αμαξι μου να ειναι αψογο σε τετοια θεματα για να μπορω να το διασκεδαζω με την μεγιστη δυνατη ασφαλεια
Τα άλλα όλα είναι συζητήσεις για να περνά η ώρα.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Δεν ξέρω αν είναι δύο αγώνες λιγότεροι, αλλά σίγουρα συμφωνώ απόλυτα.S.Doukeris wrote: ...
Αν θες τη μέγιστη ασφάλεια κάνε δυο αγώνες λιγότερους και βάλε ένα κέητζ.
...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
δυστηχως το κεητζ καθιστα το αυτοκινητο αντιλειτουργικο για της υπολοιπες χρησης του...
εχω βαλει ομως rall bar με αποσπωμενη χιαστη που με καποιες μικρες παραχωρησεις για της υπολοπες χρησης πιστυεω μου προσφερει καποια extra ασφαλεια
εχω βαλει ομως rall bar με αποσπωμενη χιαστη που με καποιες μικρες παραχωρησεις για της υπολοπες χρησης πιστυεω μου προσφερει καποια extra ασφαλεια
-
- Posts: 105
- Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Δεν έχω καταλάβει ποιος είσαι και για ποιο αυτοκίνητο πρόκειται αλλά εσύ τουλάχιστον είσαι στο σωστό δρόμο.tsep wrote:δυστηχως το κεητζ καθιστα το αυτοκινητο αντιλειτουργικο για της υπολοιπες χρησης του...
εχω βαλει ομως rall bar με αποσπωμενη χιαστη που με καποιες μικρες παραχωρησεις για της υπολοπες χρησης πιστυεω μου προσφερει καποια extra ασφαλεια
Έχω την αίσθηση πως το πίσω κομμάτι είναι ο μπελάς στα ΙΧ (πίσω καθίσματα κλπ). Το εμπρός αν είναι καλοφτιαγμένο δεν ενοχλεί.
Θα επανέλθω πιο μετά με τα χθεσινά και τι αποφασίστηκε γιατί τώρα είμαι λίγο στη τρεχάλα.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
εχω τρεξει σε 7-8 enduro τα τελευταια 2 χρονια καθως και στα 2 24ωρα και σε καποι rrS.Doukeris wrote:Δεν έχω καταλάβει ποιος είσαι και για ποιο αυτοκίνητο πρόκειται αλλά εσύ τουλάχιστον είσαι στο σωστό δρόμο.
Tσεπετακης Δημητρης -lada niva
το θεμα ομως δεν ειναι τι κανω εγω αλλα να τα βρειτε εσεις οι οργανωτες ετσι ολοι μας να βοηθησουμε να παει το αθλημα ενα βημα παραπανω....
αναμενουμε της εξελιξης λοιπον...

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Γιώργο καλημερά,littledevil wrote:Πριν απο δύο χρόνια που είχα αναφέρει τα παρακάτω στούς οργανωτές με είπαν τρελλό και πως αυτά είναι για τα rally....
...
Κύριοι θεωρώ πώς έως τώρα κάναμε παιχνίδι, είναι καιρός να κάνουμε σωστό αγώνα.
Δεν θέλω να δω τους φίλους μου να κινδυνεύουν ή να έχουν θέσει σε κίνδυνο συνανθρώπους μας στο βουνό και να χαρακτηριστούμε με βαριές εκφράσεις από το πλήθος.
Τις θέσεις μου μέσω των πράξεων μου σε αυτό τον θεσμό τις γνωρίζετε και δεν χρειάζεται να γίνω γραφικός.
Θεωρώ όμως πως όλα τα προηγούμενα είναι τα minimum για να μιλάμε για τέτοιου είδους αγώνα, άλλωστε τα περισσότερα από τα παραπάνω γίνονται στα RR σε όλο τον κόσμο.
Εάν κάνουμε μία προσπάθεια θέτοντας τις απαραίτητες προδιαγραφές, θεωρώ, από την επαγγελματική μου εμπειρία, πως θα ανεβάσουμε τον θεσμό και το άθλημα που αγαπάμε και θα ακολουθήσουν χορηγοί που θα μας φέρουν τα χρήματα που θα διαθέσουμε σιγά σιγά πίσω.
Το γνωρίζω πως όλα αυτά που ανέφερα μπορεί να δυσαρεστήσουν και να προδικάζουν ένα παιχνίδι για λίγους αλλά θεωρώ πως για την ασφάλεια και την ζωή μας είναι σημαντικά.
Με τιμή
Γιώργος Παίδας 8/1/2007''
τρελός σίγουρα δεν είσαι!
Πραγματικά όλες οι προτάσεις σου είανι σωστές, αλλά σίγουρα δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσα σε μία χρονιά! Αλλιώς θα συμμετέχουν μόνο 5-6 αυτοκίνητα

Καλό είναι να τα έχουμε υπόψη και να δρομολογηθούν έτσι τα πράγματα ώστε σε 4-5 χρόνια απο τώρα να μπορούν να εφαρμοστούν!
Όλοι επιθυμούμε να κάνουμε το χόμπι μας με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια αλλά κακά τα ψέματα, δε τρέχουμε Rally, οι αγώνες μας είναι έτσι στημένοι (τουλάχιστον πρέπει να έναι έτσι στημένοι) ωστε δεν χρειάζεται να παίρνουμε τα αντίστοιχα ρισκα. Εννοείτε αν κάποιοι θέλουν να το δουν πιο σοβαρά θα πρέπει να σοβαρευτούν και με τον εξοπλισμό ασφαλείας τους. (Αρκεί να τους αφήνει και ο κανονισμός

Δημητριάδης Σταύρος
-
- Posts: 15
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:46
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
stavrosd wrote:Γιώργο καλημερά,littledevil wrote:Πριν απο δύο χρόνια που είχα αναφέρει τα παρακάτω στούς οργανωτές με είπαν τρελλό και πως αυτά είναι για τα rally....
...
Κύριοι θεωρώ πώς έως τώρα κάναμε παιχνίδι, είναι καιρός να κάνουμε σωστό αγώνα.
Δεν θέλω να δω τους φίλους μου να κινδυνεύουν ή να έχουν θέσει σε κίνδυνο συνανθρώπους μας στο βουνό και να χαρακτηριστούμε με βαριές εκφράσεις από το πλήθος.
Τις θέσεις μου μέσω των πράξεων μου σε αυτό τον θεσμό τις γνωρίζετε και δεν χρειάζεται να γίνω γραφικός.
Θεωρώ όμως πως όλα τα προηγούμενα είναι τα minimum για να μιλάμε για τέτοιου είδους αγώνα, άλλωστε τα περισσότερα από τα παραπάνω γίνονται στα RR σε όλο τον κόσμο.
Εάν κάνουμε μία προσπάθεια θέτοντας τις απαραίτητες προδιαγραφές, θεωρώ, από την επαγγελματική μου εμπειρία, πως θα ανεβάσουμε τον θεσμό και το άθλημα που αγαπάμε και θα ακολουθήσουν χορηγοί που θα μας φέρουν τα χρήματα που θα διαθέσουμε σιγά σιγά πίσω.
Το γνωρίζω πως όλα αυτά που ανέφερα μπορεί να δυσαρεστήσουν και να προδικάζουν ένα παιχνίδι για λίγους αλλά θεωρώ πως για την ασφάλεια και την ζωή μας είναι σημαντικά.
Με τιμή
Γιώργος Παίδας 8/1/2007''
τρελός σίγουρα δεν είσαι!
Πραγματικά όλες οι προτάσεις σου είανι σωστές, αλλά σίγουρα δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσα σε μία χρονιά! Αλλιώς θα συμμετέχουν μόνο 5-6 αυτοκίνητα![]()
Καλό είναι να τα έχουμε υπόψη και να δρομολογηθούν έτσι τα πράγματα ώστε σε 4-5 χρόνια απο τώρα να μπορούν να εφαρμοστούν!
Όλοι επιθυμούμε να κάνουμε το χόμπι μας με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια αλλά κακά τα ψέματα, δε τρέχουμε Rally, οι αγώνες μας είναι έτσι στημένοι (τουλάχιστον πρέπει να έναι έτσι στημένοι) ωστε δεν χρειάζεται να παίρνουμε τα αντίστοιχα ρισκα. Εννοείτε αν κάποιοι θέλουν να το δουν πιο σοβαρά θα πρέπει να σοβαρευτούν και με τον εξοπλισμό ασφαλείας τους. (Αρκεί να τους αφήνει και ο κανονισμός)!
Χαιρετώ ,
Θεωρώ πώς όλα αυτά τα χρόνια πήρα ένα μεγάλο ρίσκο γιατί έβλεπα τις παιδειές-αγώνες με χαρακτήρα παρέας και παιχνιδιού.
Τώρα ώριμα πιά αισθάνομαι την ανάγκη το παιχνίδι να το κάνω χόμπι και να το παίξω σωστά .
Συνειδητοποιώ πόσο επικίνδυνα ήταν όταν μετά απο ένα χάσιμο ή ένα λάστιχο και με την αδρεναλίνη να χτυπάει κόκκινα (μή μου πεις ότι δεν το έχεις νιώσει) και στα πλαίσια της χαμηλής μέσης ωριαίας να κάνεις χαμηλές πτήσεις σε άγνωστη μή ‘γραμμένη’’ διαδρομή.
Στο τέλος του σκέλους η μέση ωριαία στα ‘πλαίσια’ των κανονισμών ήταν , αλλά απο το χάσιμο ή το λάστιχο και μετα για να το καλύψεις ξέρεις πολύ καλά και εσυ και όλοι μας πως δεν πηγαίναμε με 35 ή 40 χλμ ......
Θεωρώ πως πρώτα έπρεπε να ‘σιδερωθεί’ το αυτοκίνητο και μετά να μιλήσουμε για όλα τα άλλα.
Οι μοτοσικλέτες γιατί τρέχουν στούς αγώνες του χώρου μας σε όλες τις κατηγορίες με φούλ εξάρτηση?
Δηλαδή έχουμε την ψευδαίσθηση ότι επειδή είμαστε σε ενα νορμάλ αυτοκίνητο (εννοώντας μή αγωνιστικά στημένο) είμαστε και ασφαλείς?
Εχουμε την ψευδαίσθηση ότι δεν θα τύχει σε εμάς?
Ξέρουμε πολύ καλά τι έχουν πάθει και πως έχουν γλιτώσει αρκετοί συναγωνιζόμενοι που δεν είχαν ‘σιδερωμένο’ αυτοκίνητο και με ατυχήματα που δεν είχαν μεγάλη ταχύτητα την συγκεκριμένη στιγμή.
Οι ίδιοι είπαν ‘Αγιο είχαμε’, εγω θα το μεταφράσω χαμηλή ταχύτητα και τύχη που σταματήσανε σε ενα δέντρο ή σε ενα χαντάκι....
Εαν είχαν φύγει στον γκρεμό , έστω και σε χαράδρα σήμερα θα κλαίγαμε...
Μη θεωρείτε στούς αγώνες πού κάνουμε πως το καθημερινό μας αυτοκίνητο μπορεί να αντεπεξέλθει σε προδιαγραφές ασφαλείας σε ρυθμούς αγώνα με την οποιαδήποτε χαμηλή μέση ωριαία....
Δεν είμαστε σε εκδρομή, αγωνιζόμαστε σε ποικίλα άγνωστα με την έννοια της μη γραμμένης διαδρομής τερρέν ,με ανεβασμένη αδρεναλίνη και επηρεασμένοι απο το αίσθημα του συναγωνισμού.
Οι επιλογές δικές σας.....