ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
εγω τουλαχιστον καλυφθηκα ως προς το τι εννοει ο Γιαννης.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Επιτέλους!!!! Φώς στο τέλος του τούνελ! Κρίμα που το είδα μόλις τώρα και είναι ήδη Τετάρτη μεσημέρι, οπότε δεν υπάρχει λόγος να γράψω τις απόψεις μου…. Σε γενικές γραμμές πάντως συμφωνώ με τον Στάυρο.Γιάννης Αθανασίου wrote:Για να μη σε δικαιώσω Σταύρο
την Τετάρτη το μεσημέρι έχουμε συνάντηση της επιτροπής 4Χ4 στην ΕΘΕΑ.
+100000000000000000000000!!!! Ούτε λόγος να γίνεται για το αντίθετο… Γυρίζουμε πίσω χρόνια!Γιάννης Αθανασίου wrote:Τα μπακετ, οι ζώνες και τα roll cage δεν μπορούν να διαχωρίζουν κατηγορίες. Είναι θέματα ασφαλείας.
Μόνο στην Ελλάδα υπάρχουν κάποιοι που υποστηρίζουν ότι ένα Normal αυτοκίνητο δεν πρέπει να έχει συστήματα ασφαλείας, αν το επιθυμεί ο οδηγός. Και αυτό είναι, τουλάχιστον, παράλογο.
Ας γίνουμε πραγματικά ρεαλιστές…. Ξέρεις εσύ κανένα καθαρόαιμο αγωνιστικό στους αγώνες μας? Για όλους μας είναι το δεύτερο ή ακόμα και το πρώτο αυτοκίνητο μας με το οποίο πάμε τις εκδρομές μας, ρίχνουμε την βάρκα μας στο νερό και ενοίοτε πάει και Super Market! To μπάκετ μας εμποδίζει να τα κάνουμε όλα αυτά? Δεν νομίζω…S.Doukeris wrote:Ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές. Ξέρετε πολλούς με νορμάλ καθημερινό αυτοκίνητο και μπάκετ;
Νικόλα, όλα τα αυτοκίνητα έχουν από τον κατασκευαστή θέσεις μελετημένες για να δένουν οι ζώνες. Εκεί ο κατασκευαστής έχει ήδη βιδώσει τις ζώνες 3 σημείων για κάθε επιβάτη. Σε αυτές τις θέσεις λοιπόν βιδώνουμε και εμείς τις 3 (motorsport) ή 4 (racing) σημείων . Οι βίδες που συνοδεύουν τις ζώνες αυτές (αυτές με τον κρίκο στο κεφάλι), έχουν ακριβός το ίδιο σπείρωμα με τις εργοστασιακές. Μπορούμε μάλιστα εύκολα να κρατήσουμε και τις εργοστασιακές αλλά και τις αγωνιστικές παράλληλα, απλά αντικαθιστώντας τις εργοστασιακές βίδες με αυτές τις συσκευασίας πάνω στις οποίες θα πιάσουν οι αγωνιστικές. Στα περισσότερα αυτοκίνητα γίνεται, αλλά όχι σε όλα.Nicolas wrote: Γιάννη δεν μιλάω για το κάθισμα αυτό καθ αυτό αλλά τα σημεία στήριξης της ζώνης που απαιτεί
ένα bucket κάθισμα.
-
- Posts: 72
- Joined: Wed Jul 08, 2009 15:39
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ...
ΑΓΓΕΛΟΣ ΧΕΙΡΔΑΡΗΣ, ΚΕΡΚΥΡΑ, ή μάλλον Λέσχη 4Χ4 Κέρκυρας...
Ταυτότητα θέλετε ??? λοιπόν : SUZUKI JIMNY K1 για την ώρα και βλέπουμε αργότερα...
να είμαστε όόόλοι καλά, τα αμάξια μας επίσης και φυσικά να έχουμε καλούς και ασφαλείς αγώνες...
ΑΓΓΕΛΟΣ ΧΕΙΡΔΑΡΗΣ, ΚΕΡΚΥΡΑ, ή μάλλον Λέσχη 4Χ4 Κέρκυρας...
Ταυτότητα θέλετε ??? λοιπόν : SUZUKI JIMNY K1 για την ώρα και βλέπουμε αργότερα...
να είμαστε όόόλοι καλά, τα αμάξια μας επίσης και φυσικά να έχουμε καλούς και ασφαλείς αγώνες...
Άγγελος Χειρδάρης
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Ας το παρουμε αλλοιως. Αν σε καποιον αγωνα που η οργανωση δεν θεωρει υποχρεωτικο το κλουβι συμβει καποιο ατυχημα με τραυματισμο οδηγου αναλαμβανει ο οργανωτης να καλυψει τα εξοδα νοσηλειας και το οποιοδηποτε διαφυγων εισοδημα του αγωνιζομενου? Αν ναι τοτε ορματε ολοι μαζι και ο θεος να βοηθησει τον οργανωτη. Αν οχι εξηγηστε μου το γιατι.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ JIMNY Corfu wrote:ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ...
ΑΓΓΕΛΟΣ ΧΕΙΡΔΑΡΗΣ, ΚΕΡΚΥΡΑ, ή μάλλον Λέσχη 4Χ4 Κέρκυρας...
Ταυτότητα θέλετε ??? λοιπόν : SUZUKI JIMNY K1 για την ώρα και βλέπουμε αργότερα...
να είμαστε όόόλοι καλά, τα αμάξια μας επίσης και φυσικά να έχουμε καλούς και ασφαλείς αγώνες...
Καλωσήλθες στην παρέα Άγγελε, αν και το θέμα που επέλεξες να συστηθείς είναι ίσως το πιο "καυτό" του forum αυτή τη στιγμή, οπώτε μήν στεναχωριθείς αν λάβεις λίγες χαιρετούρες

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Παιδιά μην με παρεξηγείτε. Δεν εκφράζω άποψη αλλά προβληματισμό.Pet4x4 wrote: Νικόλα, όλα τα αυτοκίνητα έχουν από τον κατασκευαστή θέσεις μελετημένες για να δένουν οι ζώνες. Εκεί ο κατασκευαστής έχει ήδη βιδώσει τις ζώνες 3 σημείων για κάθε επιβάτη. Σε αυτές τις θέσεις λοιπόν βιδώνουμε και εμείς τις 3 (motorsport) ή 4 (racing) σημείων . Οι βίδες που συνοδεύουν τις ζώνες αυτές (αυτές με τον κρίκο στο κεφάλι), έχουν ακριβός το ίδιο σπείρωμα με τις εργοστασιακές. Μπορούμε μάλιστα εύκολα να κρατήσουμε και τις εργοστασιακές αλλά και τις αγωνιστικές παράλληλα, απλά αντικαθιστώντας τις εργοστασιακές βίδες με αυτές τις συσκευασίας πάνω στις οποίες θα πιάσουν οι αγωνιστικές. Στα περισσότερα αυτοκίνητα γίνεται, αλλά όχι σε όλα.
Σίγουρα οι ζώνες που απαιτεί ένα bucket μπορούν να μπούν στις εργοστασιακές θέσεις, ας μην ξεχνάμε όμως ότι οι εργοστασιακές θέσεις δεν φτιάχτηκαν για αυτές τις ζώνες. Το σπείρωμα δεν εξασφαλίζει την συμβατότητα.
Επιπλέον, όσα χρόνια είμαι τεχνικός έφορος, έχουν δει άπειρα τα μάτια μου.
Έχω δει να βάζουν ζώνες τεσσάρων σημείων σε τρία και να τις στηρίζουν σε έναν κρίκο, έχω δει επίσης να βάζουν ζώνες και να τις στηρίζουν σε αυτοσχέδιες βάσεις, έχω δει να στηρίζουν ζώνες μισές στα μπροστά σημεία στήριξης και μισές στα πίσω κοκ.
Επιπλέον, όταν είσαι δεμένος σφιχτά στο κάθισμα με μία ζώνη 4 σημείων, η παραμικρή μετατόπιση των σημείων στήριξης της ζώνης μπορεί να αποβεί μοιραία. Γι' αυτό τον λόγο πιστεύω οτι οι μη εργοστασιακές ζώνες πρέπει να είναι στηριγμένες πάνω στον κλωβό.
Ο Γιάννης ανέφερε ατύχημα όπου το μπάκετ και οι καλές ζώνες τον έσωσαν.
Εγώ πάλι κάποια στιγμή, έκοψα ένα αυτοκίνητο στα δύο πέφτοντας με το πλάι στην γωνία προστατευτικής μπαριέρας. Φορούσα ζώνη και την γλύτωσα με σπασμένη μύτη και επιγονατίδα.
Τί θα πάθαινα όμως αν η ζώνη μου ήταν στηριγμένη η μισή στο μπροστά μέρος του αυτοκινήτου και η άλλη μισή στο πίσω?
Βάσει κανονισμών, η ζώνη 4 σημείων πρέπει να έχει συγκεκριμένη γωνία με την πλάτη του καθίσματος πράγμα το οποίο σημαίνει οτι δεν μπορείς να την στηρίξεις χρησιμοποιόντας μόνο τα σημεία στήριξης του συγκεκριμένου επιβάτη αλλά και τα πίσω.
Σε ένα αμάξωμα τώρα το οποίο παραμορφώνεται σε σύγκρουση, όσο μεγαλύτερη είναι η απόσταση μεταξύ των σημείων στήριξης της ζώνης τόσο μεγαλύτερο κίνδυνο διατρέχει ο οδηγός αφού τα σημεία στήριξης μπορεί να απομακρυνθούν επικίνδυνα το ένα από το άλλο.
Σε έναν κλωβό όμως, όπου ο σχεδιασμός του έχει γίνει συνυπολογίζοντας στην ελεγχόμενη παραμόρφωσή του σε περίπτωση ατυχήματος, είναι πολύ πιο δύσκολο να εγκλωβιστείς στο κάθισμα.
Σκεφτείτε το. Σε τελική ανάλυση όλοι ξέρουμε οτι οταν φτιάχνουμε το αυτοκίνητό μας φροντίζουμε εμείς για το ποιός θα είναι ο πιο αδύναμος κρίκος.
Φροντίζουμε για παράδειγμα το πρώτο ζόρι να το φάνε τα ημιαξόνια και να σπάσουν, πριν σπάσει το διαφορικό, ο κεντρικός ή το κιβώτιο.
Ας αναλογιστούμε λοιπόν στην περίπτωση χρήσης ζώνης 4 σημείων και μπάκετ πού είναι ο πιο αδύναμος κρίκος και ας πράξουμε ανάλογα.
Η δική μου άποψη είναι οτι ο πιο αδύναμος κρίκος είναι πλέον τα σημεία στήριξης που σκορπίζονται σε όλο το αμάξωμα.
Αν δε, το αμάξωμα είναι και αυτοφερόμενο, ακόμα χειρότερα.
Καλώς τον Άγγελο

"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Φιλε MBG
Δεν αποφασιζειο οργανωτης ποιος φοραει κλουβι και ποιος οχι
το αποφασιζει ο ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ απο την ΕΘΕΑ κανονισμόςτου καθε ειδους αγωνα
οπου η ΕΘΕΑ εχει συναψει ασφαλιστηριο συμβολαιο καλυψης τριτων
επεισεις εχεις συνηθως υπογραψει με την δηλοση συμετοχης σου οτι εσυ εισαι υπευθυνος για την σωματικη σου ακαιρεωτητα κ.λ.π. κ.λ.π. και η ΕΘΕΑ και οι ανθρωποι της δεν εχουν καμια κ.λ.π. κ.λ.π.
Αν πραγματικα σε ενδιαφερει να σου βρω τα κειμενα, αν εχεις την καλοσυνη κοιτα στο site της ΕΘΕΑ ολα εκει ειναι....
Δεν αποφασιζειο οργανωτης ποιος φοραει κλουβι και ποιος οχι
το αποφασιζει ο ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ απο την ΕΘΕΑ κανονισμόςτου καθε ειδους αγωνα
οπου η ΕΘΕΑ εχει συναψει ασφαλιστηριο συμβολαιο καλυψης τριτων
επεισεις εχεις συνηθως υπογραψει με την δηλοση συμετοχης σου οτι εσυ εισαι υπευθυνος για την σωματικη σου ακαιρεωτητα κ.λ.π. κ.λ.π. και η ΕΘΕΑ και οι ανθρωποι της δεν εχουν καμια κ.λ.π. κ.λ.π.
Αν πραγματικα σε ενδιαφερει να σου βρω τα κειμενα, αν εχεις την καλοσυνη κοιτα στο site της ΕΘΕΑ ολα εκει ειναι....
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Nicolas...... τί να πώ? Έχουν μία λογική αυτά που γράφεις. Πάω πάσο... 
Σκέψου όμως πώς εκτός απο την (αμφισβιτούμενη?) παθητική ασφάλεια που σου παρέχουν οι ζώνες αυτές, σου παρέχουν επίσης και ενεργητική ασφάλεια αφού ότι και να γίνει σε κρατούν "βιδωμένο" στο κάθησμα δινωντάς σου την δυνατότητα να αντιδράσεις και να προλάβεις το κακό την στιγμή που ξεκινάει. Αν έχεις δοκιμάσει να πάς ποτέ γρήγορα με τις εργοστασιακές ζώνες στο χώμα, σίγουρα θα ξέρεις τι εννοώ!

Σκέψου όμως πώς εκτός απο την (αμφισβιτούμενη?) παθητική ασφάλεια που σου παρέχουν οι ζώνες αυτές, σου παρέχουν επίσης και ενεργητική ασφάλεια αφού ότι και να γίνει σε κρατούν "βιδωμένο" στο κάθησμα δινωντάς σου την δυνατότητα να αντιδράσεις και να προλάβεις το κακό την στιγμή που ξεκινάει. Αν έχεις δοκιμάσει να πάς ποτέ γρήγορα με τις εργοστασιακές ζώνες στο χώμα, σίγουρα θα ξέρεις τι εννοώ!

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Πράγματι με προβλημάτισες και μένα ...
Δηλαδή θεωρείς τις τεσσάρων σημείων που πιάνουν στις βάσεις των ζωνών των πίσω καθισμάτων χειρότερες απο τις μαμά τριών?!
Πολύ ενδιαφέρουσα άποψη και με λογική...
Μάλλον θα πρέπει να κάνω αλλαγές στο Jimny, ετσι και αλλιώς το σκεφτόμουν το cage τώρα έχω ένα λόγω παραπάνω.
Δηλαδή θεωρείς τις τεσσάρων σημείων που πιάνουν στις βάσεις των ζωνών των πίσω καθισμάτων χειρότερες απο τις μαμά τριών?!

Πολύ ενδιαφέρουσα άποψη και με λογική...
Μάλλον θα πρέπει να κάνω αλλαγές στο Jimny, ετσι και αλλιώς το σκεφτόμουν το cage τώρα έχω ένα λόγω παραπάνω.
Δημητριάδης Σταύρος
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Ξέρω, ξέρωPet4x4 wrote:Nicolas...... τί να πώ? Έχουν μία λογική αυτά που γράφεις. Πάω πάσο...
Σκέψου όμως πώς εκτός απο την (αμφισβιτούμενη?) παθητική ασφάλεια που σου παρέχουν οι ζώνες αυτές, σου παρέχουν επίσης και ενεργητική ασφάλεια αφού ότι και να γίνει σε κρατούν "βιδωμένο" στο κάθησμα δινωντάς σου την δυνατότητα να αντιδράσεις και να προλάβεις το κακό την στιγμή που ξεκινάει. Αν έχεις δοκιμάσει να πάς ποτέ γρήγορα με τις εργοστασιακές ζώνες στο χώμα, σίγουρα θα ξέρεις τι εννοώ!

Να κάνω και μία παρακινδυνευμένη πρόταση?
Όσοι δεν απαιτείται από τον κανονισμό να φοράνε κλουβί, αλλά θέλουν να έχουν bucket και τις αντίστοιχες ζώνες, να υποχρεώνονται να έχουν και ειδικές βάσεις για τις ζώνες αυτές βάσει προδιαγραφών που θα οριστούν από τους επικεφαλής τεχνικούς εφόρους της ΕΘ.Ε.Α.
Και φυσικά, ο εξοπλισμός τους αυτός να μην αλλάζει την κατηγορία του αυτοκινήτου.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".