ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Το ίδιο πάντα ήθος... Γι΄αυτό, ειλικρινά, σε αγαπάμε!
User avatar
gvp
Posts: 122
Joined: Thu Jun 18, 2009 12:28

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by gvp »

Στους αγώνες που ετοιμάζετε για Νοέμβριο ποιοί θα είναι Τεχνικοί Έφοροι ? ........... για να προετοιμάσω το αυτ/το ανάλογα :lol: :lol:
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high..." Ayrton Senna
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Νιώθω έχω αρχίσει να γίνομαι κουραστικός αλλά εχω αποφασίσει πλέον να λέω αυτά που σκέφτομαι.

Σε αυτό το thread μόνο, έχουν τεθεί 2 σοβαρότατα ζητήματα.

Ένα το θέμα της ασφάλειας που αν εξαιρέσουμε τη πρόταση του General για το πώς θα προχωρήσουν οι αγώνες φέτος και τις προτάσεις του Doc και του μελέτη δεν έχω διαβάσει τίποτα άλλο ουσίας. Για λύση δε το συζητάω :x (και το ανησυχητικό είναι οτι δε διαβάζω κάτι που να μου δίνει την ελπίδα οτι οι "υπεύθυνοι" θα επιληφθούν το θέμα :!: :?:)

Και δεύτερο και πολύ σημαντικό οτι τίθεται θέμα νομιμότητας (το κόστος των παραβόλων) και κανείς δε παίρνει θέση υπεύθυνα. :!: :?:
Τόσο κ@λοχανείο είμαστε :evil:

Συγνώμη για το ύφος αλλά τα έχω πάρει με την ασυδοσία που κυριαρχεί παντού και έχω απογοητευτεί που δυστυχώς και στο δικό μας χώρο, σε ένα χώρο που θα έπρεπε τα πάντα να γίνονται με μεράκι επικρατεί το ίδιο χάος. :evil:
Δημητριάδης Σταύρος
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Για να μη σε δικαιώσω Σταύρο

την Τετάρτη το μεσημέρι έχουμε συνάντηση της επιτροπής 4Χ4 στην ΕΘΕΑ.

Σκοπεύω να προτείνω

Για την Κ2:
1. Το 2009 ευκολότερα εμπόδια
2. Το 2010 τουλάχιστον roll bar
3. Σύμφωνη γνώμη των οδηγών της Κ2 για τα εμπόδια το 2009.

Για το Πρωτάθλημα 4Χ4 2010:
1. Το πολύ πέντε αγώνες τους μήνες Φλεβάρη, Μάρτη, Απρίλη, Οκτώβρη, Νοέμβρη, Δεκέμβρη.
2. Πέντε κατηγορίες, όπως στον κανονισμό που ενέκρινε η επιτροπή:
α. Rally
b. Open με roll cage, καθίσματα, ζώνες, κράνη και μέση ταχυτητα μέχρι 40
c. Normal, όπως κατασκευαστής, χωρίς roll cage και μέση ταχύτητα μέχρι 32 (35;) που είναι το 80% της Open
d. Εntry, όπως Normal, για νέους οδηγούς και μέση ταχύτητα μέχρι 25, χωρίς regularity
e. SUV, όπως Entry για αυτοκίνητα χωρίς αργές (+ Subaru Forester)
3. Ελάχιστο μήκος 250 χλμ. Μέγιστη διάρκεια 2 μέρες (μέχρι και το 2011)
4. Υποχρεωτικό το GPS (Μελέτης, DOC)

Για το πρωτάθλημα 4Χ4 2009:
1. Περιορισμός των αγώνων στις 2 μέρες διάρκεια.
2. Οριοθέτηση των παραβόλων στα 200 ευρώ μέγιστο.
ή 3. Αφαίρεση του 24 Ωρες 4Χ4 από το πρωτάθλημα.
4. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ παρατηρητής στους αγώνες.

Για τα Trial το 2010:
1. Υποχρεωτική η απόσταση εμποδίου - θεατών στα 3-5 μέτρα.
2. Εξη εμπόδια που θα γίνονται στη σειρά και θα αφορούν
a. K1
b. K1 + K2
c. K2
d. K2 + K3
e. K3
f. K3
3. Διαχωρισμό των αυτοκινήτων σε τρεις κατηγορίες
a. Normal,όπως κατασκευαστής, με χωμάτινα ελαστικά και ποδιές.
b. Κ2, με ελαστικά μέχρι 33 ίντσες (35;)
c. Κ3, με ελαστικά μεγαλύτερα από 33 ίντσες (35;)

Ξέρω ότι είναι πιεστικός ο χρόνος, αλλά θα σας ζητούσα να τοποθετηθείτε όσο πιό περιεκτικά γίνεται για να μπορέσω να διαμορφώσω τις προτάσεις ανάλογα, όπου και όσο επιτρέπει ο χρόνος και οι αποφάσεις της Λάρισας.

Σας ευχαριστώ
mbg
Posts: 188
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:37

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by mbg »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Για να μη σε δικαιώσω Σταύρο

την Τετάρτη το μεσημέρι έχουμε συνάντηση της επιτροπής 4Χ4 στην ΕΘΕΑ.

Σκοπεύω να προτείνω

Για την Κ2:
1. Το 2009 ευκολότερα εμπόδια
2. Το 2010 τουλάχιστον roll bar
3. Σύμφωνη γνώμη των οδηγών της Κ2 για τα εμπόδια το 2009.

Για το Πρωτάθλημα 4Χ4 2010:
1. Το πολύ πέντε αγώνες τους μήνες Φλεβάρη, Μάρτη, Απρίλη, Οκτώβρη, Νοέμβρη, Δεκέμβρη.
2. Πέντε κατηγορίες, όπως στον κανονισμό που ενέκρινε η επιτροπή:
α. Rally
b. Open με roll cage, καθίσματα, ζώνες, κράνη και μέση ταχυτητα μέχρι 40
c. Normal, όπως κατασκευαστής, χωρίς roll cage και μέση ταχύτητα μέχρι 32 (35;) που είναι το 80% της Open
d. Εntry, όπως Normal, για νέους οδηγούς και μέση ταχύτητα μέχρι 25, χωρίς regularity
e. SUV, όπως Entry για αυτοκίνητα χωρίς αργές (+ Subaru Forester)
3. Ελάχιστο μήκος 250 χλμ. Μέγιστη διάρκεια 2 μέρες (μέχρι και το 2011)
4. Υποχρεωτικό το GPS (Μελέτης, DOC)

Για το πρωτάθλημα 4Χ4 2009:
1. Περιορισμός των αγώνων στις 2 μέρες διάρκεια.
2. Οριοθέτηση των παραβόλων στα 200 ευρώ μέγιστο.
ή 3. Αφαίρεση του 24 Ωρες 4Χ4 από το πρωτάθλημα.
4. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ παρατηρητής στους αγώνες.

Για τα Trial το 2010:
1. Υποχρεωτική η απόσταση εμποδίου - θεατών στα 3-5 μέτρα.
2. Εξη εμπόδια που θα γίνονται στη σειρά και θα αφορούν
a. K1
b. K1 + K2
c. K2
d. K2 + K3
e. K3
f. K3
3. Διαχωρισμό των αυτοκινήτων σε τρεις κατηγορίες
a. Normal,όπως κατασκευαστής, με χωμάτινα ελαστικά και ποδιές.
b. Κ2, με ελαστικά μέχρι 33 ίντσες (35;)
c. Κ3, με ελαστικά μεγαλύτερα από 33 ίντσες (35;)

Ξέρω ότι είναι πιεστικός ο χρόνος, αλλά θα σας ζητούσα να τοποθετηθείτε όσο πιό περιεκτικά γίνεται για να μπορέσω να διαμορφώσω τις προτάσεις ανάλογα, όπου και όσο επιτρέπει ο χρόνος και οι αποφάσεις της Λάρισας.

Σας ευχαριστώ
Στην συνεχεια το ψηνουμε στους 200 βαθμους και το σερβιρουμε με σαλατα εποχης. Γιαννη συγνωμη για τον τροπο που απανταω-την αγαπη μου την εχεις δεδομενη-αλλα αυτες οι πολυπλοκοτητες μονο προβληματα δημιουργουν. Υποχρεωστε τους αγωνιζομενους να οδηγουν ασφαλη αυτοκινητα αφηστε τα πολλα λογια.
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Δηλαδή; Δώσε μου ένα κλου... Ο καθένας έχει τη δική του άποψη για το θέμα ασφάλειας.

Δυστυχώς το κάθε θέμα που μοιάζει απλό θέλει πολύπλοκη αντιμετώπιση, γιατί υπάρχουν κολόπαιδα σαν εμένα που ψάχνουν τις τρύπες. Στα "μεγάλα" έπαθλα, π.χ. Dakar Series, αυτοί που ψάχνουν τις τρύπες παίρνουν χοντρά χρήματα.

Βοηθήστε μας, για να βοηθηθούμε όλοι.
Last edited by Γιάννης Αθανασίου on Tue Jul 07, 2009 11:38, edited 1 time in total.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Nicolas »

friar wrote:Υπάρχουν ακόμα και οι Νικόλας Καραγιώτας, Μάνθος Γιαννάκαρος, από τους παλιούς
και Σπύρος Δουκέρης, Ακης Δήμας, Σταύρος Καραφωτιάς χωρίς να ξεχνάμε τον Φωκίωνα Πετρίτη από τους νέους
όλοι τους με εμπλοκή και παρουσία στο χώρο. Διαλέχτε.

Αυτό θα πει ενημέρωση. Μαθαίνω το αν και που δουλεύω από το forum :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Για σου ρε Στάθη manager. :lol: :lol:
Φυσικά και είμαι μέσα ;)
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Για να μη σε δικαιώσω Σταύρο
...
Για το Πρωτάθλημα 4Χ4 2010:
1. Το πολύ πέντε αγώνες τους μήνες Φλεβάρη, Μάρτη, Απρίλη, Οκτώβρη, Νοέμβρη, Δεκέμβρη.
2. Πέντε κατηγορίες, όπως στον κανονισμό που ενέκρινε η επιτροπή:
α. Rally
b. Open με roll cage, καθίσματα, ζώνες, κράνη και μέση ταχυτητα μέχρι 40
c. Normal, όπως κατασκευαστής, χωρίς roll cage και μέση ταχύτητα μέχρι 32 (35;) που είναι το 80% της Open
d. Εntry, όπως Normal, για νέους οδηγούς και μέση ταχύτητα μέχρι 25, χωρίς regularity
e. SUV, όπως Entry για αυτοκίνητα χωρίς αργές (+ Subaru Forester)
3. Ελάχιστο μήκος 250 χλμ. Μέγιστη διάρκεια 2 μέρες (μέχρι και το 2011)
4. Υποχρεωτικό το GPS (Μελέτης, DOC)

Για το πρωτάθλημα 4Χ4 2009:
1. Περιορισμός των αγώνων στις 2 μέρες διάρκεια.
2. Οριοθέτηση των παραβόλων στα 200 ευρώ μέγιστο.
ή 3. Αφαίρεση του 24 Ωρες 4Χ4 από το πρωτάθλημα.
4. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ παρατηρητής στους αγώνες.

...
Χαρά μου να μή δικαιωθω :P

Τώρα στο ζουμί.
Για το 2010
1.Οι πέντε μου φαίνονται λίγοι, αν είναι και με τις τις προδιαγράφές που αναφέρεις παρακάτω θεωρώ οτι 7 (4μονοήμεροι και 3 δυήμεροι)είναι καλά.
2.Ως προς τη κατηγοριοποίηση δε καταλαβαίνω τη διαφοροποίηση μεταξύ Normal, Entry, και Suv ? Αν εξαιρέσουμε το δικό σου αγώνα στους υπόλοιπους κάθε μία απο αυτές θα έχει το πολύ 5 συμμετοχές!
Επίσεις θεωρώ οτι αφού θα αυξίσουμε τα μέτρα ασφαλείας είναι οξύμωρο να κατεβάσουμε το όριο της ΜΩΤ. Έχω πεί και στο παρελθόν οτι προσωπικά δε θεωρώ οτι αυτό που θα κάνει πιό ασφαλή τους αγώνες είναι η χαμηλή ΜΩΤ. Μείωση των flat out κομματιών, όριο ταχύτητας σε αυτά, και άλλες τέτοιες μεθόδοι θεωρώ οτι είναι πολύ πιό αποτελεσματικές :mrgreen: .
3.ΟΚ
4.ΟΚ!!
Για το 2009
1.ΟΚ!?
2.150 το Ναύπλιο με 150 χλμ και 200 το HRR ή το 24ωρο με 1000χλμ?? δε μου φαίνεται λογικό!
το ή 2 ή 3 δε το κατάλαβα, δε νομίζω οτι θεωρείς οτι το πρόβλημα των αγωνιζομένων είναι το παράβολο?!
4.ΟΚ.

Για τους λοιπούς αγώνες δεν έχω εμπεριστατομένη άποψη, αλλά απο ότι έχω αντιληφθεί η ασφάλεια θα πρέπει να ανθεωρειθει για το 2010. Για το 2009 δέ μπορώ να φανταστώ κάποιον άλλο τρόπο απο την αλλαγή δυσκολίας των εμποδίων.

Αυτά :D
Last edited by stavrosd on Tue Jul 07, 2009 15:08, edited 1 time in total.
Δημητριάδης Σταύρος
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

Να κανω κι εγω μια προταση, ενδεχομενως χαζη..

Μηπως στις παραμετρους πρεπει να ενταξουμε με καποιο τροπο την εμπειρία του οδηγου/πληρωματος στο καθε αγωνισμα??

Γιατι τυπικά θα μπορουσα να παρω τον Στρατηγο :D :D και να τρεξω Κ3 σαν πρωτο μου αγωνα :shock: :shock: ????

Φυσικά αυτο ειναι προβλημα με καποια παιδια που φυσικά και εχουν τις ικανοτητες απλά δεν ετυχε/ηθελαν μεχρι τωρα να τρεξουν ενα αγωνα αλλα σαφως "οδηγικά" απο αποψη γνωσεων μπορουν.

δηλ πριν πχ απο την Entry να παει στην νορμαλ να εχει κανει 3 εκινησεις ( ή τερματισμους ή οποιο αλλο κριτιριο οι γνωριζοντες κρινετε ως πιο καταλληλο) και αντιστοιχα κατι αναλλογο για να παει στην open

Τα ιδια και για τα trial καποια εμπειρία στην Κ1 και μετα Κ2 κ.λ.π.

Απλά την σκεψη κρατηστε κυριως, ο τροπος να βρεθει απο τους γνωριζοντες..

Μια ακομα προταση που αφορά κυριως τους οργανωτες

Αν καποιο αυτοκινητο υπερκαλυπτει τα προβλεπομενα μετρα ασφαλειας της κατηγορίας του, δηλ εχει εφαρμοσει τα "συνηστομενα" του κανονισμου να του γινεται μια πριμοδοτηση της ταξως του ΧΧ% εκπτωση στο παραβολο
Δηλ. αν στην Κ1 συνησταται το ρολλμπαρ αλλα δεν ειναι υποχρεωτικο, και εγω εχω, και βεβαιως προυποθεση να ειναι σωστο, να εχω πες 10% εκπτωση στο παραβολο συμετοχης σαν επιβραβευση ηθικη αλλα και υλικη για το κοστος που επομίστικα
(Αυτη η εκπτωση θεωρητικά ειναι εφικτό να παρθει ολο ή ενα μερος, πισω απο το συμβολαιο ασφαλισης λογω μειωσης ασφαλιζομενου κινδυνου - αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια)
meletis

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by meletis »

Το πρόβλημα στους κανονισμούς, διεθνώς και εθνικώς είναι ότι κάποια άρθρα αναιρούν κάποια άλλα, ούτως ώστε να έχουν να κάνουν κάτι αγωνοδίκες, διαιτητές, κλπ.
Αν το κάνουμε εξίσωση με 12 αγνώστους τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα και κυριότερα θα απονθαρύννει και άλλο τους οδηγούς που έτσι κι'αλλιώς δείχνουν μια "αποστροφή" στην ανάγνωση τους.
Οι κανονισμοί πρέπει να είναι ξεκάθαροι και λιτοί, επικουρικά να λειτουργήσουν οι κανονισμοί του εκάστοτε θεσμού και πιο αναλυτικά ο ειδικός κανονισμός του κάθε αγώνα που πρέπει να δημοσιεύεται με την προκήρυξη του αγώνα εκτός και άν δηλωθεί ότι δεν έχει αλλαγές σε σχέση με τον αρχικά εγκεκριμένο του εκάστοτε θεσμού.
Οι όποιες αλλαγές μέσα στο 2009, μόνο αναστάτωση θα φέρουν και ίσως θεωρηθούν και στοχευμένη ενέργεια.
Να συζητηθεί το 2010 άμεσα με όλους τους ενεργά εμπλεκόμενους.

Το off road team στην διάθεση σας,
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”