Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Dista »

Λοιπόν, ξεκινάω από τα τελευταία και θα πάω προς τα πίσω μπας και σας προλάβω όλους :roll:
shaka wrote:ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ!

Σα γνήσιοι Ελληνάρες ξεφύγαμε από τα καυτά ζητήματα που μας απασχολούν (ζητήματα για τους οργανωτές από την μία, και ζητήματα για τους αγωνιζόμενους από την άλλη).


Και εμείς καταλήξαμε να το ρίξουμε στην ειρωνία, στις απειλές, στην μικροπολιτική, στα μικροσυμφέροντα, στα βενζινάδικα, κ.ο.κ.

ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. Το διαίρει και βασίλευε το ξέρετε?

ΓΥΡΙΣΤΕ ΞΑΝΑ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. Θέλουμε να αναβαθμιστουν σε αγώνες οι παιδιές? (που σημαίνει "J" και πάει λέγοντας) Ποιές κατηγορίες θέλουμε και ποιές σηκώνει ο χώρος?
Έχεις απόλυτο δίκιο, το είπα και πριν σε άλλα ποστ. Το πρόβλημα είμαστε εμείς, αγωνιζόμενοι και οργανωτές, που δεν ξέρουμε και δεν μπορούμε να αποφασίσουμε σε μια κοινή γραμμή για το τι θέλουμε, δεν είναι, ουσιαστικά, η ΕΘΕΑ. Αν πάμε με μια ολοκληρωμένη πρόταση μπορούμε να την περάσουμε, αρκεί να έχει την ανάλογη με το τι ζητάμε ασφάλεια.
shaka wrote:Δε μπορεί να υπάρχουν 5 καθαρόαιμα αγωνιστικά, 30 demi saison και 20 Normal και εμείς να θέλουμε να κάνουμε κλειστές ειδικές και να σπρώχνουμε τους 30 να αναβαθμιστούν στο επίπεδο των 5. Παράδειγμα είναι αυτό και αφορά τα θέματα Αντοχής.
Στα Αντοχής έγιναν συζητήσεις με αγωνιζόμενους και μερικοί από αυτούς (σχεδόν όλοι, στην πραγματικότητα, αν τους αφήσουμε να το κάνουν χωρίς φτιαγμένα αυτοκίνητα) ήθελαν και θέλουν να πηγαίνουν γρήγορα. Για να πηγαίνουν γρήγορα αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε επιλεγμένες διαδρομές και όχι παντού, με τα αντίστοιχα μέτρα ασφαλείας. Φτιάξαμε λοιπόν μια κατηγορία που έχει μέτρα ασφαλείας και πηγαίνει γρήγορα όπου επιτρέπεται (να μη το αναλύσω περισσότερο, τις λεπτομέρειες τις ξέρετε). Φτιάχτηκαν 5 μπορεί να φτιαχτούν και άλλα. Θα δείξει. Άλλος τρόπος να πας γρήγορα δεν υπάρχει για την ΕΘΕΑ. Φτιάξαμε μια δεύτερη κατηγορία που περιλαμβάνει όλα τα "demi saison" που λές χωρίς υποχρεωτικά μέτρα ασφαλείας που πάει πιο σιγά και με περισσότερους περιορισμούς στα επικίνδυνα σημεία. Και φτιάξαμε και μια κατηγορία για τα νορμάλ με νέους οδηγούς για να μπορούν να δοκιμάσουν και οι πιο άπειροι με ακόμη μικρότερη ταχύτητα. Όλοι ελέγχονται παντού για τις μέγιστες ταχύτητες που βάζει ο οργανωτής. Αν οι οργανωτές δουλέψουν τη διαδρομή και με σωστά όρια όπου χρειάζεται μπορούν όλοι να παίξουν και να ευχαριστηθούν με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια. Απλά για να έχει ενδιαφέρον πρέπει να δουλέψουν πολύ οι οργανωτές πριν τον αγώνα.
shaka wrote:Δε μπορεί να να υπάρχουν 30-40 αυτοκίνητα για Trophy με συγκεκριμένες προδιαγραφές και να πηγαίνουμε να τα αναβαθμίσουμε σε FIA-WRC, BTCC και βάλε, όταν στα ευρωπαικά Trophy οι προδιαγραφές είναι αντίστοιχες με αυτές που ίσχυαν μέχρι σήμερα (ξέρω δεν έχει βγει κανονισμός, αλλά τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμιδια)
Εδώ δεν καταλαβαίνω τι εννοείς Γιώργο. Να μη βάλουν cage? Να είναι χαμηλότερων προδιαγραφών? Να βάλουν ένα ανακλινόμενο κάθισμα Κινέζικο? Να έχουν ζώνες εργοστασιακές 3 σημείων? Αν θές μπορούμε να αναλύσουμε τα δύο σοβαρά ατυχήματα που έχουν γίνει στα trophy.
shaka wrote:Δε μπορεί στα Trial να φωνάζουν οι αγωνιζόμενοι ρίξτε το επιπεδο των εμποδίων στην Κ2 και μη ζητάτε να εξοπλίσουμε εμείς τα αυτοκίνητά μας για τα εμπόδιά σας και ... στου κουφού την πόρτα όσο θελεις βρόντα...
Εδώ κι' αν γίνετε πανηγύρι. Ανάλογα τη περιοχή και τα αυτοκίνητα που έχει θέλουν και διαφορετικά μέτρα. Άλλοι τα θέλουν και τα δύο (και δύσκολα εμπόδια με ανηφόρες, βράχια κλπ και να μη βάλουν εξοπλισμό ασφαλείας). Από την άλλη σου λένε, το επίπεδο των οδηγών έχει ανέβει πολύ (και είναι αλήθεια, το διαπιστώνω σε κάθε αγώνα που πάω) καθώς και το επίπεδο των αυτοκινήτων έχει ανέβει κατακόρυφα (σκέψου ότι πολλά αυτοκίνητα που τρέχουν trophy όπου "καταπίνουν" τα εμπόδια, με 35'' λάστιχα τρέχουν Κ2). Δεν θέλουν λοιπόν να τρέχουν σε λακουβίτσες. Θέλουν ανηφόρες, πλάγιες κλίσεις, βράχια, ρεματιές κλπ. και από αυτή την άποψη έχουν δίκιο. Δεν γίνονται όμως αυτά χωρίς μέτρα ασφαλείας. Άρα οι επιλογές ήταν δύο, ή βάζουμε εξοπλισμό και πάμε τη κατηγορία μπροστά ή την κρατάμε στάσιμη. Κοινά αποδεκτή λύση δεν υπάρχει. Αν ρωτήσεις δέκα (έχω ρωτήσει πολλές δεκάδες) θα πάρεις διαφορετικές απόψεις από τον καθένα. Ο καθένας θέλει ότι τον βολεύει. Αποφασίσαμε λοιπόν να έχουμε δύο κατηγορίες για αυτοκίνητα χωρίς μέτρα και δύο με μέτρα. Θα πρέπει λοιπόν τα αυτοκίνητα να προσαρμοστούν στις 4 αυτές κατηγορίες, δεν γίνεται αλλιώς. Αν έχετε άλλη σοβαρή πρόταση την ακούω. Α! ξέχασα και τους θεατές που οι οργανωτές για να τους μαζέψουν θέλουν θέαμα, που δεν βγαίνει με λακκούβες.
shaka wrote:ΑΥΤΑ, αυτά δεν είναι προβλήματα? και πόσα ακόμα μπορούν να αναφερθούν, εδώ να στοχεύσουμε και τρωγώμαστε στο βουνό, στους αγώνες. ;)
Συμφωνώ. Εμπρός λοιπόν, μαζευτείτε, συζητήστε, ανταλλάξτε απόψεις και προτάσεις, καταλήξτε κάπου, όπου θέλετε, πάντα όμως έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού σας και την ασφάλεια, και πείτε μας τι θέλετε.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by stavrosd »

Επειδή όλοι κάνουν λάθη χωρίς να σημαίνει οτι γίνονται με δόλο...
stavrosd wrote:...
Με στεναχωρεί που στο Off-road δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά για τον αγώνα του Ναυπλίου,
Να ζητήσω συγνώμη για το λάθος μου.
Στο offroad υπήρχε αναφορά τόσο στο φόρουμ όσο και στη ενότητα για τους αγώνες 4χ4.
Με πήρε ο Σπύρος και μου εξήγησε πώς είχε το πράγμα (δεν γράφει για ευνόητους λόγους που ελπίζω να ξεπεραστούν κάποια στιγμή).

Παραμένει βέβαια η άποψή μου οτι δεν γίνετε σωστή χρήση των μέσων αλλά δεν είναι τόσο πολύ ευθύνη των διαχειριστών των site όπως νόμιζα αρχικά.
Οργανωτές ... οργανωθείτε!!
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Nicolas »

shaka wrote: Nicola, μη μου απαντήσεις διάβασα τη θέση σου, αλλά η ανωνυμία είναι μητέρα πολλών κακών. Πριν γίνεις administrator εδώ -χρόνια πίσω- είχαμε ολόκληρο θέμα με δεκάδες σελίδες και όλοι κατακεραύνωναν τη συγκεκριμένη πρακτική.
Κοίτα να δεις αγαπητέ, όλες οι απόψεις σεβαστές.
Θα μπορούσαμε ίσως να ξανασυζητήσουμε επί των κανονισμών (του forum),
αλλά πραγματικά σου φαίνεται να βγάζουν πουθενά αυτές οι συζητήσεις :?: :?: :lol: :lol:

Με τον Στάθη, προτιμάμε πλέον να εφαρμόζουμε κάτι πιο απλό.
Συζητάμε με όλους, μετά συζητάμε μεταξύ μας και στο τέλος αποφασίζει μόνος του.
Και δες... δουλεύει :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Να δούμε αν θα δουλέψει και τίποτε άλλο...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Nicolas »

stavrosd wrote:Επειδή όλοι κάνουν λάθη χωρίς να σημαίνει οτι γίνονται με δόλο...
stavrosd wrote:...
Με στεναχωρεί που στο Off-road δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά για τον αγώνα του Ναυπλίου,
Να ζητήσω συγνώμη για το λάθος μου.
Στο offroad υπήρχε αναφορά τόσο στο φόρουμ όσο και στη ενότητα για τους αγώνες 4χ4.
Με πήρε ο Σπύρος και μου εξήγησε πώς είχε το πράγμα (δεν γράφει για ευνόητους λόγους που ελπίζω να ξεπεραστούν κάποια στιγμή).
Μήπως σου εξήγησε πως έχει το πράγμα με τον 24ωρο, με το Έβρος κλπ?
Μήπως ανέφερε πόσα ζητούσε στον Αθανασίου για να τον αφήνει να γράφει στο οφφ ροαδ?
Μήπως το "fonforum" (ακόμα γελάω) χτυπάει κανένα καμπανάκι?

Πράγματι είναι ευνόητοι οι λόγοι.
Βλέπεις τώρα γιατί σου λέω πως μερικές φορές καλύτερα να μην ξέρεις το όνομα του άλλου :?: :?: :lol: :lol:

Τες πα το ξεφτύλισα και γω, σταματάω, σορρυ.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
shaka
Posts: 64
Joined: Sun Dec 20, 2009 18:35

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by shaka »

Dista wrote:
shaka wrote:Δε μπορεί να να υπάρχουν 30-40 αυτοκίνητα για Trophy με συγκεκριμένες προδιαγραφές και να πηγαίνουμε να τα αναβαθμίσουμε σε FIA-WRC, BTCC και βάλε, όταν στα ευρωπαικά Trophy οι προδιαγραφές είναι αντίστοιχες με αυτές που ίσχυαν μέχρι σήμερα (ξέρω δεν έχει βγει κανονισμός, αλλά τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμιδια)
Εδώ δεν καταλαβαίνω τι εννοείς Γιώργο. Να μη βάλουν cage? Να είναι χαμηλότερων προδιαγραφών? Να βάλουν ένα ανακλινόμενο κάθισμα Κινέζικο? Να έχουν ζώνες εργοστασιακές 3 σημείων? Αν θές μπορούμε να αναλύσουμε τα δύο σοβαρά ατυχήματα που έχουν γίνει στα trophy.
Όχι δεν εννοώ αυτό Δημήτρη και η εμπειρία μου μου επιτρέπει να ξέρω ότι στα Trophy παρά του ότι δεν έχουμε υψηλές ταχύτητες (το αντίθετο μάλιστα) αυτά τα οποία καλούνται πλήρωμα και οχήματα να κάνουν απαιτούν καλό cage, καλά καθίσματα, καλές ζώνες.

Από εκεί όμως μέχρι τις αηδίες -θα τις χαρακτηρίσω εγώ-, περί πυροσβέσεων, διχτιών, λασπωτήρων, αυτοκινήτων σύννομων με τον ΚΟΚ (Θεός όποιος το σκέφτηκε αυτό!) και ότι άλλο μπορεί να κατεβάσει η κούτρα του όποιου καρεκλοκένταυρου για να τονώσει το εγώ του, ή την ανεπάρκειά του, ε! παραπάει. Αντε Transilvania, άντε Croatia Trophy και θα καταλάβεις. Κανείς δεν τρέχει χύμα, όλοι προστατεύουν με τον καλύτερο τρόπο τον εαυτό τους, αλλά δεν έχουν και τον μπαμπούλα με τα δογματικά "Πρέπει" και "Έτσι γράφει το βιβλίο". Δέκα βασικά πράγματα και τέλος. Εδώ το κάναμε επιστήμη. Έχω άδικο?

:mrgreen: Έχασα και την μπάλλα, τα Trophy ή "Περιπέτειας" όπως εσείς το λέτε είναι πλέον αγώνες ή παραμένουν παιδιές?
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by stavrosd »

Dista wrote: Στα Αντοχής έγιναν συζητήσεις με αγωνιζόμενους και μερικοί από αυτούς (σχεδόν όλοι, στην πραγματικότητα, αν τους αφήσουμε να το κάνουν χωρίς φτιαγμένα αυτοκίνητα) ήθελαν και θέλουν να πηγαίνουν γρήγορα. Για να πηγαίνουν γρήγορα αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε επιλεγμένες διαδρομές και όχι παντού, με τα αντίστοιχα μέτρα ασφαλείας. Φτιάξαμε λοιπόν μια κατηγορία που έχει μέτρα ασφαλείας και πηγαίνει γρήγορα όπου επιτρέπεται (να μη το αναλύσω περισσότερο, τις λεπτομέρειες τις ξέρετε). Φτιάχτηκαν 5 μπορεί να φτιαχτούν και άλλα. Θα δείξει. Άλλος τρόπος να πας γρήγορα δεν υπάρχει για την ΕΘΕΑ. Φτιάξαμε μια δεύτερη κατηγορία που περιλαμβάνει όλα τα "demi saison" που λές χωρίς υποχρεωτικά μέτρα ασφαλείας που πάει πιο σιγά και με περισσότερους περιορισμούς στα επικίνδυνα σημεία. Και φτιάξαμε και μια κατηγορία για τα νορμάλ με νέους οδηγούς για να μπορούν να δοκιμάσουν και οι πιο άπειροι με ακόμη μικρότερη ταχύτητα. Όλοι ελέγχονται παντού για τις μέγιστες ταχύτητες που βάζει ο οργανωτής. Αν οι οργανωτές δουλέψουν τη διαδρομή και με σωστά όρια όπου χρειάζεται μπορούν όλοι να παίξουν και να ευχαριστηθούν με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια. Απλά για να έχει ενδιαφέρον πρέπει να δουλέψουν πολύ οι οργανωτές πριν τον αγώνα.
Τα είπα και στο Ναυπλιο τα λέω και ¨"επίσημα" εδώ :P
Επι της αρχής συμφωνώ με το διχωρισμό, αλλά στην υλοποίηση το Ναυπλιο δεν με ικανοποίησε.
Και για να εξηγούμε:
Οι διαφορές μεταξύ των δύο κατηγοριών ήταν πολύ μικρές.
Καταλαβαίνω οτι στα σημεία που μπαίνουν όρια για την προστασία τρίτων θα πρέπει να είναι κοινά αλλά στα άλλα οι διαφορες πρέπει να είναι μεγαλύτερες.

Επίσης καλό είναι αν υπάρχουν επικίνδυνα σημεία να σημειώνονται ακριβώς ωστε να μην μπαίνει το εκνευριστικό όριο των 40 ή 50 στο πουθενά για 2 χλμ. Δεν είναι μόνο εκνευριστικό αλλά και επικίνδυνο αφού μας κάνει να χάνουμε τον ρυθμό μας , να χαλαρώνουμε και να χάνουμε την αυτοσυγκέντρωση μας (κανουμε τσιγαράκι βέβαια 8-))

Τελευταίο θέλω να επισημάνω οτι όπου ισχύουν όρια θα πρεπει να είναι γραμμένα και στο RB.
Και μιλάω κυρίως για την άσφαλτο που υπάρχουν δρόμοι των 50 μέχρι και 90 χλμ.
Η διαφορά είναι μεγάλη στα χλμ και οι τύποι των δρόμων δύσκολα διαχωρίζονται.
Είναι κρίμα κάποιος να να χάνει χρόνο εκτιμώντας κάποιον δρόμο των 60 ενώ είναι των 90 ή και το ανάποδο ;)

Αυτά είναι πράγματα που τα είπαμε και στο Ναυπλιο και μας εξήγησες οτι λόγο πρώτης εφαρμογής θα υπάρξουν πολλά που θα διορθωθούν, απλά τα παραθέτω μη τα ξεχάσουμε ;)

Για το θέμα των μέτρων ασφαλείας εγώ καλύπτομαι απο τη στιγμή που υπάρχει γραμμή για ανοχή στα "extra".Το γάιδαρο το φαγαμε...

Nicolas wrote:Με τον Στάθη, προτιμάμε πλέον να εφαρμόζουμε κάτι πιο απλό.
Συζητάμε με όλους, μετά συζητάμε μεταξύ μας και στο τέλος αποφασίζει μόνος του.
Και δες... δουλεύει :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Έεεετσι αντε γιατι η πολύ δημοκρατία βλάπτει :lol: :lol:

Για τα υπόλοιπα Νικόλα δεν είναι του παρόντος σωστά ;)
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
apnea
Posts: 49
Joined: Tue Jun 16, 2009 19:20
Location: athens - kalamaki
Contact:

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by apnea »

stavrosd wrote:
Dista wrote: Στα Αντοχής έγιναν συζητήσεις με αγωνιζόμενους και μερικοί από αυτούς (σχεδόν όλοι, στην πραγματικότητα, αν τους αφήσουμε να το κάνουν χωρίς φτιαγμένα αυτοκίνητα) ήθελαν και θέλουν να πηγαίνουν γρήγορα. Για να πηγαίνουν γρήγορα αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε επιλεγμένες διαδρομές και όχι παντού, με τα αντίστοιχα μέτρα ασφαλείας. Φτιάξαμε λοιπόν μια κατηγορία που έχει μέτρα ασφαλείας και πηγαίνει γρήγορα όπου επιτρέπεται (να μη το αναλύσω περισσότερο, τις λεπτομέρειες τις ξέρετε). Φτιάχτηκαν 5 μπορεί να φτιαχτούν και άλλα. Θα δείξει. Άλλος τρόπος να πας γρήγορα δεν υπάρχει για την ΕΘΕΑ. Φτιάξαμε μια δεύτερη κατηγορία που περιλαμβάνει όλα τα "demi saison" που λές χωρίς υποχρεωτικά μέτρα ασφαλείας που πάει πιο σιγά και με περισσότερους περιορισμούς στα επικίνδυνα σημεία. Και φτιάξαμε και μια κατηγορία για τα νορμάλ με νέους οδηγούς για να μπορούν να δοκιμάσουν και οι πιο άπειροι με ακόμη μικρότερη ταχύτητα. Όλοι ελέγχονται παντού για τις μέγιστες ταχύτητες που βάζει ο οργανωτής. Αν οι οργανωτές δουλέψουν τη διαδρομή και με σωστά όρια όπου χρειάζεται μπορούν όλοι να παίξουν και να ευχαριστηθούν με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια. Απλά για να έχει ενδιαφέρον πρέπει να δουλέψουν πολύ οι οργανωτές πριν τον αγώνα.
Τα είπα και στο Ναυπλιο τα λέω και ¨"επίσημα" εδώ :P
Επι της αρχής συμφωνώ με το διχωρισμό, αλλά στην υλοποίηση το Ναυπλιο δεν με ικανοποίησε.
Και για να εξηγούμε:
Οι διαφορές μεταξύ των δύο κατηγοριών ήταν πολύ μικρές.
Καταλαβαίνω οτι στα σημεία που μπαίνουν όρια για την προστασία τρίτων θα πρέπει να είναι κοινά αλλά στα άλλα οι διαφορες πρέπει να είναι μεγαλύτερες.

Επίσης καλό είναι αν υπάρχουν επικίνδυνα σημεία να σημειώνονται ακριβώς ωστε να μην μπαίνει το εκνευριστικό όριο των 40 ή 50 στο πουθενά για 2 χλμ. Δεν είναι μόνο εκνευριστικό αλλά και επικίνδυνο αφού μας κάνει να χάνουμε τον ρυθμό μας , να χαλαρώνουμε και να χάνουμε την αυτοσυγκέντρωση μας (κανουμε τσιγαράκι βέβαια 8-))

Τελευταίο θέλω να επισημάνω οτι όπου ισχύουν όρια θα πρεπει να είναι γραμμένα και στο RB.
Και μιλάω κυρίως για την άσφαλτο που υπάρχουν δρόμοι των 50 μέχρι και 90 χλμ.
Η διαφορά είναι μεγάλη στα χλμ και οι τύποι των δρόμων δύσκολα διαχωρίζονται.
Είναι κρίμα κάποιος να να χάνει χρόνο εκτιμώντας κάποιον δρόμο των 60 ενώ είναι των 90 ή και το ανάποδο ;)

Αυτά είναι πράγματα που τα είπαμε και στο Ναυπλιο και μας εξήγησες οτι λόγο πρώτης εφαρμογής θα υπάρξουν πολλά που θα διορθωθούν, απλά τα παραθέτω μη τα ξεχάσουμε ;)

Για το θέμα των μέτρων ασφαλείας εγώ καλύπτομαι απο τη στιγμή που υπάρχει γραμμή για ανοχή στα "extra".Το γάιδαρο το φαγαμε...

Nicolas wrote:Με τον Στάθη, προτιμάμε πλέον να εφαρμόζουμε κάτι πιο απλό.
Συζητάμε με όλους, μετά συζητάμε μεταξύ μας και στο τέλος αποφασίζει μόνος του.
Και δες... δουλεύει :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Έεεετσι αντε γιατι η πολύ δημοκρατία βλάπτει :lol: :lol:

Για τα υπόλοιπα Νικόλα δεν είναι του παρόντος σωστά ;)

+10000000000...............
Δεν υπαρχει μεγαλυτερη ικανοποιηση απο το συναισθημα που προσφερει η πραγματοποιηση καποιας μεγαλης επιθυμιας
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Nicolas »

stavrosd wrote: Για τα υπόλοιπα Νικόλα δεν είναι του παρόντος σωστά ;)
Ένα παράδειγμα ήθελα να φέρω :roll: :roll: :roll:
Is the point taken :?: :D


Sorry, έχεις δίκιο. :oops:
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Dista »

Θα προσπαθήσω να απαντήσω σύντομα στα επιμέρους θέματα που τέθηκαν για τα trophy, μιας και είναι πολλά (από χθές το βράδυ που μπήκα μέχρι απόψε αργά που ξαναμπήκα βρήκα αρκετές σελίδες).
Κατ’ αρχή να πω ότι δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να τσακωνόμαστε μεταξύ μας. Δεν έχουμε πιστεύω να χωρίσουμε τίποτα. Οι διαφορετικές απόψεις πάντα θα υπάρχουν και πρέπει να γίνονται σεβαστές από όλους. Και ναι Κώστα, συμφωνώ ότι το καλό σε αυτούς τους αγώνες είναι το κλίμα αλληλοβοήθειας που επικρατεί. Μπορεί να τσακωνόμαστε τη μια στιγμή και την επόμενη να βοηθάμε, να επισκευάζουμε, να δανείζουμε εργαλεία, ανταλλακτικά και ότι άλλο χρειάζεται. Καμιά φορά πίνουμε και κανένα ουισκάκι ή καμιά ρακί το βράδυ όλοι μαζί παρέα. Και φυσικά δεν είμαι ο μόνος, όπως είπες, που το κάνει.
Για τον keravno τι να πώ εγώ. Δείχνει για παλιός αγωνιζόμενος που ξέρει καταστάσεις και πράγματα, τον ευχαριστώ για τα καλά του λόγια, δεν επικροτώ την επίθεση εναντίον όσων διαφωνούν μαζί μου, θα ήθελα να ξέρω ποιος είναι αλλά δεν με νοιάζει κι’ αν δε μάθω. Το σίγουρο είναι ότι δεν χρειάζομαι συνήγορο.
Πάμε τώρα για λίγο και στη πρώτη «ταμπακέρα» όπως την είπε και ένας φίλος παραπάνω. Την περίφημη κορδέλα, που είναι και αιτία της όλης αυτής αντιπαράθεσης, πιστεύω. Την ιστορία της την περιέγραψα παραπάνω. Από εκεί και πέρα, με αφορμή το θέμα που δημιουργήθηκε με την ομάδα μου στη Θεσσαλονίκη, θέλησα να ξεκαθαρίσει το θέμα για να μην έχουμε λόγους να τσακωνόμαστε και να χαλάμε τις καρδιές μας τόσο μεταξύ μας οι αγωνιζόμενοι όσο και με τους οργανωτές. Έθεσα λοιπόν το θέμα τόσο στους οργανωτές όσο και σε πολλούς έμπειρους αγωνιζόμενους. Γίνανε πολλές συζητήσεις με, φυσικά, δύο απόψεις. Ορισμένοι θέλανε η κορδέλα να σε βγάζει εκτός αγώνα και οι αγώνες του είδους να είναι όπως οι δεξιοτεχνίες και ορισμένοι θέλανε να οριοθετεί απλά τη δυσκολία την οποία θα έπρεπε να περάσεις, αν έβγαινες εκτός, γυρνώντας πίσω και προσπαθώντας όσες φορές χρειαζόταν. Μεταξύ αυτών της πρώτης άποψης ήσασταν και εσείς, Γιάννη, Κώστα και Θωμά. Όταν διορίστηκα στην επιτροπή, ένα από τα πολλά θέματα που έβαλα ότι έπρεπε να λύσουμε για τους αγώνες ήταν και αυτό για να μην έχουμε ποια γκρίνιες. Στη συζήτηση αναφέρθηκαν όλες οι απόψεις. Εγώ προσωπικά μετέφερα τη δική σας άποψη, αναλυτικά καθώς και όσων (ποτέ δεν είπα όλων) αγωνιζόμενων είχα μιλήσει. Τις απόψεις τους, όπως έχω ξαναπεί, είπαν και οι υπόλοιποι της επιτροπής. Ψηφίσαμε και πάρθηκε μια απόφαση. Το ότι δεν συμφωνεί με τη δική σας άποψη δεν σημαίνει ότι μερολήπτησα εγώ για δικό μου όφελος. Θα μεροληπτούσα αν αποφασίζαμε ότι τα Wrangler με πινακίδες Κρήτης που έχουν ένα συνοδηγό από την Αθήνα μπορούν να πατάνε την κορδέλα και τα υπόλοιπα δεν μπορούν. Δεν έχω τίποτα άλλο να πω πάνω σε αυτό. Ποιο ξεκάθαρο, δυστυχώς, δεν μπορώ να το κάνω.
Πάμε τώρα και στη δεύτερη «ταμπακέρα». Το αν θα παραμείνω στην επιτροπή και ταυτόχρονα θα τρέχω σε αγώνες, είναι καθαρά προσωπική μου υπόθεση και απόφαση. Ο καθένας κρίνεται για τη δουλειά, το ήθος, τις απόψεις και τις επιλογές που κάνει. Την επιλογή μου την έκανα όταν αποφάσισα και δέχτηκα την πρόταση της ΕΘΕΑ να με επιλέξει για την επιτροπή καθώς και από την ενθάρρυνση και προτροπή που είχα και έχω τόσο από μεγάλη μερίδα συναθλητών μου από όλα τα είδη των αγώνων 4Χ4 όσο και από τους περισσότερους οργανωτές. Το ότι εσείς δεν το εγκρίνετε, το σέβομαι αλλά από την άλλη σέβομαι και όλους τους άλλους που έχουν διαφορετική από εσάς άποψη.
Πάμε και παρακάτω. Χθες έτυχε να βρεθώ σε ένα συνεργείο με τον Άρη (γνωστό και ως General Lee). Με ρώτησε αν θα ήμουν διατεθειμένος να κανονίσει μια συνάντηση με τους οργανωτές και τους αγωνιζόμενους στα Trophy & Wild Terrain. Του είπα φυσικά ναι. Μίλησε λοιπόν με το Γιώργο το Θεολόγη, ο οποίος και συμφώνησε. Μίλησα και εγώ στη συνέχεια με το Γιώργο και δεσμεύτηκα, αν μαζευτούν όλοι οι οργανωτές και αρκετοί έμπειροι αγωνιζόμενοι, σε ότι καταλήξουμε και συμφωνήσουμε να το περάσω στην ΕΘΕΑ.
Κώστα, χαίρομαι που είχες και συ αυτήν την ιδέα. Είναι ευκαιρία να μαζέψουμε όλους τους ενδιαφερόμενους και να αποφασίσουμε τι θέλουμε από αυτούς τους αγώνες, καθώς και να λύσουμε τις όποιες διαφωνίες και παρεξηγήσεις. Τι λέτε, θα τα καταφέρουμε? Συμφωνείτε?
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Dista »

stavrosd wrote: ...............
Σταύρο συμφωνώ, αλλά δεν με διαβάζεις με προσοχή ;) Είπα ότι "Αν οι οργανωτές δουλέψουν τη διαδρομή και με σωστά όρια όπου χρειάζεται μπορούν όλοι να παίξουν και να ευχαριστηθούν με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια. Απλά για να έχει ενδιαφέρον πρέπει να δουλέψουν πολύ οι οργανωτές πριν τον αγώνα."
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”