Λοιπόν, ξεκινάω από τα τελευταία και θα πάω προς τα πίσω μπας και σας προλάβω όλους
shaka wrote:ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ!
Σα γνήσιοι Ελληνάρες ξεφύγαμε από τα καυτά ζητήματα που μας απασχολούν (ζητήματα για τους οργανωτές από την μία, και ζητήματα για τους αγωνιζόμενους από την άλλη).
Και εμείς καταλήξαμε να το ρίξουμε στην ειρωνία, στις απειλές, στην μικροπολιτική, στα μικροσυμφέροντα, στα βενζινάδικα, κ.ο.κ.
ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. Το διαίρει και βασίλευε το ξέρετε?
ΓΥΡΙΣΤΕ ΞΑΝΑ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. Θέλουμε να αναβαθμιστουν σε αγώνες οι παιδιές? (που σημαίνει "J" και πάει λέγοντας) Ποιές κατηγορίες θέλουμε και ποιές σηκώνει ο χώρος?
Έχεις απόλυτο δίκιο, το είπα και πριν σε άλλα ποστ. Το πρόβλημα είμαστε εμείς, αγωνιζόμενοι και οργανωτές, που δεν ξέρουμε και δεν μπορούμε να αποφασίσουμε σε μια κοινή γραμμή για το τι θέλουμε, δεν είναι, ουσιαστικά, η ΕΘΕΑ. Αν πάμε με μια ολοκληρωμένη πρόταση μπορούμε να την περάσουμε, αρκεί να έχει την ανάλογη με το τι ζητάμε ασφάλεια.
shaka wrote:Δε μπορεί να υπάρχουν 5 καθαρόαιμα αγωνιστικά, 30 demi saison και 20 Normal και εμείς να θέλουμε να κάνουμε κλειστές ειδικές και να σπρώχνουμε τους 30 να αναβαθμιστούν στο επίπεδο των 5. Παράδειγμα είναι αυτό και αφορά τα θέματα Αντοχής.
Στα Αντοχής έγιναν συζητήσεις με αγωνιζόμενους και μερικοί από αυτούς (σχεδόν όλοι, στην πραγματικότητα, αν τους αφήσουμε να το κάνουν χωρίς φτιαγμένα αυτοκίνητα) ήθελαν και θέλουν να πηγαίνουν γρήγορα. Για να πηγαίνουν γρήγορα αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε επιλεγμένες διαδρομές και όχι παντού, με τα αντίστοιχα μέτρα ασφαλείας. Φτιάξαμε λοιπόν μια κατηγορία που έχει μέτρα ασφαλείας και πηγαίνει γρήγορα όπου επιτρέπεται (να μη το αναλύσω περισσότερο, τις λεπτομέρειες τις ξέρετε). Φτιάχτηκαν 5 μπορεί να φτιαχτούν και άλλα. Θα δείξει. Άλλος τρόπος να πας γρήγορα δεν υπάρχει για την ΕΘΕΑ. Φτιάξαμε μια δεύτερη κατηγορία που περιλαμβάνει όλα τα "demi saison" που λές χωρίς υποχρεωτικά μέτρα ασφαλείας που πάει πιο σιγά και με περισσότερους περιορισμούς στα επικίνδυνα σημεία. Και φτιάξαμε και μια κατηγορία για τα νορμάλ με νέους οδηγούς για να μπορούν να δοκιμάσουν και οι πιο άπειροι με ακόμη μικρότερη ταχύτητα. Όλοι ελέγχονται παντού για τις μέγιστες ταχύτητες που βάζει ο οργανωτής. Αν οι οργανωτές δουλέψουν τη διαδρομή και με σωστά όρια όπου χρειάζεται μπορούν όλοι να παίξουν και να ευχαριστηθούν με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια. Απλά για να έχει ενδιαφέρον πρέπει να δουλέψουν πολύ οι οργανωτές πριν τον αγώνα.
shaka wrote:Δε μπορεί να να υπάρχουν 30-40 αυτοκίνητα για Trophy με συγκεκριμένες προδιαγραφές και να πηγαίνουμε να τα αναβαθμίσουμε σε FIA-WRC, BTCC και βάλε, όταν στα ευρωπαικά Trophy οι προδιαγραφές είναι αντίστοιχες με αυτές που ίσχυαν μέχρι σήμερα (ξέρω δεν έχει βγει κανονισμός, αλλά τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμιδια)
Εδώ δεν καταλαβαίνω τι εννοείς Γιώργο. Να μη βάλουν cage? Να είναι χαμηλότερων προδιαγραφών? Να βάλουν ένα ανακλινόμενο κάθισμα Κινέζικο? Να έχουν ζώνες εργοστασιακές 3 σημείων? Αν θές μπορούμε να αναλύσουμε τα δύο σοβαρά ατυχήματα που έχουν γίνει στα trophy.
shaka wrote:Δε μπορεί στα Trial να φωνάζουν οι αγωνιζόμενοι ρίξτε το επιπεδο των εμποδίων στην Κ2 και μη ζητάτε να εξοπλίσουμε εμείς τα αυτοκίνητά μας για τα εμπόδιά σας και ... στου κουφού την πόρτα όσο θελεις βρόντα...
Εδώ κι' αν γίνετε πανηγύρι. Ανάλογα τη περιοχή και τα αυτοκίνητα που έχει θέλουν και διαφορετικά μέτρα. Άλλοι τα θέλουν και τα δύο (και δύσκολα εμπόδια με ανηφόρες, βράχια κλπ και να μη βάλουν εξοπλισμό ασφαλείας). Από την άλλη σου λένε, το επίπεδο των οδηγών έχει ανέβει πολύ (και είναι αλήθεια, το διαπιστώνω σε κάθε αγώνα που πάω) καθώς και το επίπεδο των αυτοκινήτων έχει ανέβει κατακόρυφα (σκέψου ότι πολλά αυτοκίνητα που τρέχουν trophy όπου "καταπίνουν" τα εμπόδια, με 35'' λάστιχα τρέχουν Κ2). Δεν θέλουν λοιπόν να τρέχουν σε λακουβίτσες. Θέλουν ανηφόρες, πλάγιες κλίσεις, βράχια, ρεματιές κλπ. και από αυτή την άποψη έχουν δίκιο. Δεν γίνονται όμως αυτά χωρίς μέτρα ασφαλείας. Άρα οι επιλογές ήταν δύο, ή βάζουμε εξοπλισμό και πάμε τη κατηγορία μπροστά ή την κρατάμε στάσιμη. Κοινά αποδεκτή λύση δεν υπάρχει. Αν ρωτήσεις δέκα (έχω ρωτήσει πολλές δεκάδες) θα πάρεις διαφορετικές απόψεις από τον καθένα. Ο καθένας θέλει ότι τον βολεύει. Αποφασίσαμε λοιπόν να έχουμε δύο κατηγορίες για αυτοκίνητα χωρίς μέτρα και δύο με μέτρα. Θα πρέπει λοιπόν τα αυτοκίνητα να προσαρμοστούν στις 4 αυτές κατηγορίες, δεν γίνεται αλλιώς. Αν έχετε άλλη σοβαρή πρόταση την ακούω. Α! ξέχασα και τους θεατές που οι οργανωτές για να τους μαζέψουν θέλουν θέαμα, που δεν βγαίνει με λακκούβες.
shaka wrote:ΑΥΤΑ, αυτά δεν είναι προβλήματα? και πόσα ακόμα μπορούν να αναφερθούν, εδώ να στοχεύσουμε και τρωγώμαστε στο βουνό, στους αγώνες.

Συμφωνώ. Εμπρός λοιπόν, μαζευτείτε, συζητήστε, ανταλλάξτε απόψεις και προτάσεις, καταλήξτε κάπου, όπου θέλετε, πάντα όμως έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού σας και την ασφάλεια, και πείτε μας τι θέλετε.