Γιάννης Αθανασίου wrote:
ΥΓ. 200-300 επί 4 το μήνα μας κάνει ένα καλό μεροκάμματο... Δεν είναι λίγοι αυτοί που το έχουν κάνει δευτερεύουσα δουλειά - όχι μόνο στο 4Χ4.
Ούτε 4 αγώνες το μήνα γίνονται ούτε και η κάθε φρέσκια λέσχη μπορεί να δίνει 200-300 επί 2 στελέχη της ΕΘΕΑ τουλάχιστον για να κάνει έναν αγώνα.
Παρόλα αυτά, ίσως να έχεις δίκιο, δεν θα μπορούσα να γνωρίζω
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Γιάννης Αθανασίου wrote:Οι οργανωτές ζητούσαν πιό εύκολα εμπόδια, Κ2 χωρίς cage και Κ0. Οι τις επιτροπής είχαν άλλη άποψη!!!
Άντε να τα ξαναπούμε. Οι οργανωτές στη ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ τους πλειοψηφία ήθελαν και θέλουν δύσκολα εμπόδια στη Κ2. Οι περισσότεροι, για να μη πώ όλοι, θέλαν ταυτόχρονα και ασφαλή αυτοκίνητα. Κάνα δυό από αυτούς θέλαν και δύσκολα αλλά και να μη μπεί cage, πράγμα που δεν το συζητάει, πιστεύω, κανένας. Αλλά ακόμα και έτσι να είναι όπως τα λές εσύ, η επιτροπή, ακόμα και στη πενταμελή της Λάρισας, οι ψήφοι ήταν υπέρ του cage στη Κ2 και roll bar στα ανοικτά. Τι να κάνουμε? Να αλλάζουμε τα μέλη της επιτροπής μέχρι να συμφωνήσουν με την μειοψηφία?
Γιάννης Αθανασίου wrote:
Τώρα για το μεροκάμματο... δεν είναι 50 ευρώ, καλώς ή κακώς!
Ακριβώς τόσα είναι. 50 ευρώ και αν δεν σου βγάλουν εισιτήριο τότε πληρώνεσαι και τη βενζίνη σου. Αν πιστεύεις πως γι' αυτό το κάνουμε, πέστο να το ξέρουμε και μείς και οι υπόλοιποι.
Γιάννης Αθανασίου wrote:Παρακαλώ αφήστε τον 24ωρο έξω απο όλα αυτά. Δεν είναι αυτό το θέμα μας εδώ.
ΥΓ. 200-300 επί 4 το μήνα μας κάνει ένα καλό μεροκάμματο... Δεν είναι λίγοι αυτοί που το έχουν κάνει δευτερεύουσα δουλειά - όχι μόνο στο 4Χ4.
Γιάννη μπερδεύεις τον κόσμο. 200-300 μπορεί να στοιχίσει στη λέσχη ένα στέλεχος αν έρθει από μακρυά (εισητήρια ή βενζίνες, ξενοδοχεία,φαγητό κλπ). Η αποζημίωσή του είναι αυτή που είπα.
stavrosd wrote:
Συγνώμη επειδή οι εξελίξεις τρέχουν
Δηλαδή όλα αυτά τα αυτοκίνητα πέρασαν κανονικό τεχνικό έλεγχο και πέρασαν?
Σταύρο το είχα ξαναπεί και στις πρώτες σελίδες. Δεν με διαβάζετε?
Ο Ειδικός Κανονισμός του αγώνα εγκρίθηκε με τις συγκεκριμένες 2 κλάσεις της Κ0 στις οποίες δεν ήταν υποχρεωτικό το άρθρο 4.3.1.
Το γιατί εγκρίθηκε, νομίζω το έχω εξηγήσει ξεκάθαρα.
Για τα υπόλοιπα που λές συμφωνώ και αυτό ζητάω. Ιδέες και προτάσεις. Να φτιάξουμε κανονισμούς και να τις εφαρμόσουμε.
Εκπτώσεις, δεν είναι στις προθέσεις μας να κάνουμε.
Ξαναδιάβασε όλα μου τα post και πές μου που διαφωνείς.
Δημήτρη σου ζητάω να μου πεις αν υπάρχει επίσημο έγγραφο που να αναφέρει τις αλλαγές στο 4.3.1 και δεν απαντάς.
Επίσης ζητάω έγγραφο που να αναφέρει τα ονόματα των αρχόντων του αγώνα και επίσης δεν απαντάς.
Άκου λοιπόν ένα φανταστικό σενάριο.
Η λέσχη ήθελε να κάνει αγώνα και η ΕΘΕΑ ήθελε να την πάρει με το μέρος της και να βγάλει και κανένα φραγκάκι γιατί οι ασφάλειες και οι οδικές βοήθειες δεν πάνε καλά και έχουν αφήσει τρελά χρέη. Άσε που πλέον πνέει τα λοίσθια και αυτός είναι ο επιθανάτιος ρόγχος της. Τα περίσσοτερα στελέχη την έκαναν για το νέο μαγαζί και όσοι έμειναν πίσω προσπαθούν να φάνε ότι προλάβουν. Η απειρία της λέσχης βόλεψε και έτσι την εκμεταλεύτηκαν.
Επειδή όμως έτσι όπως τα έχετε κάνει, όλοι όμως, θα είχατε λιγότερες από 10 συμμετοχές, είπατε να κάνετε αγώνα "φιλικό" δηλαδή κάτι αντίστοιχο με αυτό που κάνω μόνος μου στο βουνό τσάμπα, αλλά παράλληλα βάλατε και τα δικά σας παιδιά να ελέγχουν μην χάσετε τον πελάτη-λέσχη και τον τσιμπήσει κανένας άλλος δελφίνος από τους πολλούς που θα υπάρξουν σε λίγο καιρό.
Όσο για την πρόταση του οργανωτή, δεν ήταν πρόταση του οργανωτή που την συζητήσατε, αλλά δική σας για να έχετε περισσότερα πελατάκια.
Αλλιώς η γραμματέας κάτω θα το είχε πρωτοκολλήσει και θα είχατε τουλάχιστον έναν αριθμό πρωτοκόλλου να μας αναφέρετε.
Τελικά, κάνατε έναν αγώνα που εγκρίθηκε ποιός ξέρει από ποιόν, με κανονισμούς που του ενέκρινε η ΕΘΕΑ (αλήθεια ποιά είναι η κυρία και πως μπορώ να την ρωτήσω αν λέτε αλήθεια?) αλλά μόνο προφορικά έτσι ώστε να βγάλει την ευθύνη από πάνω της, ενώ παράλληλα με μεγάλη τέχνη αποφύγατε να αναφέρετε σε επίσημο έγγραφο τους άρχοντες του αγώνα έτσι ώστε αν φέρει κανένας καμία τούμπα και σπάσει το κεφάλι του, να την βγάλετε καθαρή και να μην χρειαστεί να τρέχετε όπως έκανε ο Χαλλιβελάκης στο autofestival.
Άκουσα δε πως ο Ν.Παπακώστας όταν είδε τις φωτογραφίες του αγώνα, γελούσε.
Τελικά ο αγώνας μάλλον ουδέποτε έγινε αφού δεν υπάρχει κανένα στοιχείο που να τον αναγνωρίζει ως εγγεκριμένο ενώ είμαι σίγουρος πως ούτε τις αποδείξεις των αποζημιώσεων δεν μπορείτε να μας παραθέσετε.
Εϊμαι παράλογος? Είμαι συνομοσιολόγος?
Μπορεί κάποιος να μου αποδείξει το αντίθετο να τελειώνουμε με τις μαλακίες
μπας και κάνουμε κανέναν αγώνα της προκοπής?
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Αν και ώς καλοπροαίρετος δεν θεωρώ οτι υπάρχει δόλος απο κανέναν, συμφωνώ με τα κενά που επισημαίνει ο ο Νικόλας.
Ρωτάω λοιπόν και εγώ με την σειρά μου.
Τα αυτοκίνητα αυτά περάσαν τεχνικό έλεγχο? και αν ναι με ποιούς κανονισμούς?
Οκ το 4.3.1 παραβλέφθηκε εσκεμμένα και συνειδητά (διαφωνώ αλλά οκ), υπάρχει κάπου γραμμένο?
Αυτά που είχαν cage, roll bar, καθίσματα ή ότι άλλο ελέγχθηκαν και ήταν σύμφωνα με τον κανονισμό?
Δε λέω σε καμία περίπτωση οτι κακός έγινε αυτο που έγινε, αλλά α μη τη άλλο φαίνεται οτι προέκυψε ένα κενό το οποίο πρέπει να καλυφθεί!
Θέλουμε με τον Μάνθο να κάνουμε έναν ακριβώς ίδιο αγώνα στον Βόλο αλλά δεν θέλω να χάσω χρόνια από την ζωή μου ούτε και να γνωρίσω εκ των έσω το δικαστικό μας σύστημα.
Πού είναι οι κανονισμοί να τους διαβάσω να δώ αν μας παίρνει να το κάνουμε,
να βοηθήσουμε και εμείς σε αυτό που λέμε αγώνες 4x4 στην Ελλάδα?
Γιατί από το τηλέφωνο δεν ακούω τίποτα.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Nicolas wrote:Δημήτρη σου ζητάω να μου πεις αν υπάρχει επίσημο έγγραφο που να αναφέρει τις αλλαγές στο 4.3.1 και δεν απαντάς.
Επίσης ζητάω έγγραφο που να αναφέρει τα ονόματα των αρχόντων του αγώνα και επίσης δεν απαντάς.
Άκου λοιπόν ένα φανταστικό σενάριο.
Η λέσχη ήθελε να κάνει αγώνα και η ΕΘΕΑ ήθελε να την πάρει με το μέρος της και να βγάλει και κανένα φραγκάκι γιατί οι ασφάλειες και οι οδικές βοήθειες δεν πάνε καλά και έχουν αφήσει τρελά χρέη. Άσε που πλέον πνέει τα λοίσθια και αυτός είναι ο επιθανάτιος ρόγχος της. Τα περίσσοτερα στελέχη την έκαναν για το νέο μαγαζί και όσοι έμειναν πίσω προσπαθούν να φάνε ότι προλάβουν. Η απειρία της λέσχης βόλεψε και έτσι την εκμεταλεύτηκαν.
Επειδή όμως έτσι όπως τα έχετε κάνει, όλοι όμως, θα είχατε λιγότερες από 10 συμμετοχές, είπατε να κάνετε αγώνα "φιλικό" δηλαδή κάτι αντίστοιχο με αυτό που κάνω μόνος μου στο βουνό τσάμπα, αλλά παράλληλα βάλατε και τα δικά σας παιδιά να ελέγχουν μην χάσετε τον πελάτη-λέσχη και τον τσιμπήσει κανένας άλλος δελφίνος από τους πολλούς που θα υπάρξουν σε λίγο καιρό.
Όσο για την πρόταση του οργανωτή, δεν ήταν πρόταση του οργανωτή που την συζητήσατε, αλλά δική σας για να έχετε περισσότερα πελατάκια.
Αλλιώς η γραμματέας κάτω θα το είχε πρωτοκολλήσει και θα είχατε τουλάχιστον έναν αριθμό πρωτοκόλλου να μας αναφέρετε.
Τελικά, κάνατε έναν αγώνα που εγκρίθηκε ποιός ξέρει από ποιόν, με κανονισμούς που του ενέκρινε η ΕΘΕΑ (αλήθεια ποιά είναι η κυρία και πως μπορώ να την ρωτήσω αν λέτε αλήθεια?) αλλά μόνο προφορικά έτσι ώστε να βγάλει την ευθύνη από πάνω της, ενώ παράλληλα με μεγάλη τέχνη αποφύγατε να αναφέρετε σε επίσημο έγγραφο τους άρχοντες του αγώνα έτσι ώστε αν φέρει κανένας καμία τούμπα και σπάσει το κεφάλι του, να την βγάλετε καθαρή και να μην χρειαστεί να τρέχετε όπως έκανε ο Χαλλιβελάκης στο autofestival.
Άκουσα δε πως ο Ν.Παπακώστας όταν είδε τις φωτογραφίες του αγώνα, γελούσε.
Τελικά ο αγώνας μάλλον ουδέποτε έγινε αφού δεν υπάρχει κανένα στοιχείο που να τον αναγνωρίζει ως εγγεκριμένο ενώ είμαι σίγουρος πως ούτε τις αποδείξεις των αποζημιώσεων δεν μπορείτε να μας παραθέσετε.
Εϊμαι παράλογος? Είμαι συνομοσιολόγος?
Μπορεί κάποιος να μου αποδείξει το αντίθετο να τελειώνουμε με τις μαλακίες
μπας και κάνουμε κανέναν αγώνα της προκοπής?