Φωκίων wrote:...
η "ανωτερα αρχη του σπορ" την μια αποφασιζει ετσι την αλλη γιουβετσι διωχνοντας ουσιαστικά τους κατασκευαστες ή στα δικά μας, τους αγωνιζόμενους...
Συμφωνώ οτι τη αστάθεια σε ένα περιβάλλον και η έλλειψη προγραμματισμού μόνο κακό κάνει ενώ η σταθερότητα είναι σαφώς προς όφελος όλων. Η σταθερότητα δε σημαίνει όχι αλλαγές (αφου όλα εξελίσσονται και μεταβαλλονται, τεχνολογίες , οικονομικές συνθήκες, μόδα κλπ) αλλά συνεχείς μικρές προσαρμογές ώστε να μήν έρθει η ώρα που ο αλλάγές που θα απαιτηθούν να είναι τέτοιες που ουσιαστικά θα αλλάξουν εντελώς το παιχνίδι.
Προσωπικά (το έχω γράψει άλλωστε και σε άλλα ποστ) στη δικιά μας περίπτωση δε νομίζω οτι το πρόβλημά μας είναι τόσο οι κανονισμοί (εξαιρείται η ασφάλεια) όσο η τήρηση αυτών, αλλά κυρίως η όλη διεξαγωγή των αγώνων που δεν ικανοποιεί τους συμμετέχοντες.
(προβολή, παροχές, μετρήσεις, πρόγραμμα, κ.α)
Δε νομίζώ οτι έχει τόση σημασία σε ποιά κατηγορία θα μπείς λόγω μετατροπών οσο να σε ικανοποιήσει ο αγώνας σου (αναφέρομαι κυρίως για τους αγώνες αντοχής, enduro, TR, RR)
Όταν το επίπεδο των αυτοκινήτων φτάσει σε σημείο που πράγματι να καθορίζει το παιχνίδι τότε ναι οι τεχνικοί κανονισμοί θα έχουν μεγάλη σημασία!