ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Isidoros Dedes wrote:1. Τα open με συστήματα ασφαλείας.
2. Τα "normal" χωρίς ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ συστήματα ασφαλείας και μικρότερη μέση.
3. Η entry χωρίς υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας, χωρίς regularite, με πολύ μικρή μέση.

Δηλαδή: με οποιοδήποτε αυτοκίνητο τρέχεις παντού, μια και συμφωνώ με το Σταύρο ότι το αυτοκίνητο, ακόμη, παίζει πολύ λίγο ρόλο.

Αυτό δεν ήταν σε ισχύ εως σήμερα :?:
Όχι
Σήμερα η Open και η Normal διαφοροποιούνται μόνο στο βαθμό βελτίωσης των οχημάτων, έχουν κοινές απαιτήσεις ασφαλείας, έχουν κοινή ΜΩΤ, κοινή διαδρομή και γιαυτό βαθμολογούνται και απο κοινού στο πρωτάθλημα!
Δημητριάδης Σταύρος
Isidoros Dedes
Posts: 20
Joined: Fri Jul 03, 2009 12:06

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Isidoros Dedes »

sorry για το παραπάνω, απλά δεν τα πάω καλά με τις παραθέσεις..............

Δηλαδή σε ποια κατηγορία θα τρέξω στο 24ωρο, αφού έχω 5 εκ. ψηλώσει το αυτοκίνητο και έχω και 2 νουμερα μεγαλύτερα ελαστικά αλλά δεν είμαι και χωρίς εμπειρία ?
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Isidoros Dedes wrote:sorry για το παραπάνω, απλά δεν τα πάω καλά με τις παραθέσεις..............

Δηλαδή σε ποια κατηγορία θα τρέξω στο 24ωρο, αφού έχω 5 εκ. ψηλώσει το αυτοκίνητο και έχω και 2 νουμερα μεγαλύτερα ελαστικά αλλά δεν είμαι και χωρίς εμπειρία ?
Λογικά Normal!
Αλλά υπάρχουν πιο αρμόδιοι να σου απαντήσουν :D
Δημητριάδης Σταύρος
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

Φωκίων wrote:δε μου λετε συντροφοι απο αυτη την προταση τι συμπερασμα βγαζετε???

Για τις ομάδες Open-A1 και Φορτηγών-F, επιτρέπεται η τοποθέτηση κλωβού ασφάλειας (roll cage), σύμφωνα με το άρθρο 283.8 του Παραρτήματος J του ΔΑΚ.

επιτρεπεται ή επιβαλεται??

επιτρεπεται = επιβαλεται??
( για την open που λεγαμε )
Isidoros Dedes
Posts: 20
Joined: Fri Jul 03, 2009 12:06

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Isidoros Dedes »

stavrosd σωστά.
Ο Αθανασίου εκεί με έχει κατατάξει (Ζ2).
Άρα τι άλλαξε απο πέρυσι ?
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Φωκίων wrote:
Φωκίων wrote:δε μου λετε συντροφοι απο αυτη την προταση τι συμπερασμα βγαζετε???

Για τις ομάδες Open-A1 και Φορτηγών-F, επιτρέπεται η τοποθέτηση κλωβού ασφάλειας (roll cage), σύμφωνα με το άρθρο 283.8 του Παραρτήματος J του ΔΑΚ.

επιτρεπεται ή επιβαλεται??

επιτρεπεται = επιβαλεται??
( για την open που λεγαμε )
Εγώ καταλαβαίνω οτι δεν επιβάλλεται αλλά αν κάποιος θέλει μπορεί! Σε αντίθεση με τη Νορμαλ που δεν μπορεί να βάλει και να παραμείνει στην κατηγορία!

Αυτό λογικά για το 2010 θα επιβάλλεται για την Open!?
Εκτός αν για το 2010 επιβάλλεται το roll bar και επιτρέπεται το roll cage και απο το 2011 γίνει υποχρεωτικό το roll cage! Λέω εγώ τώρα... ;)
Isidoros Dedes wrote:stavrosd σωστά.
Ο Αθανασίου εκεί με έχει κατατάξει (Ζ2).
Άρα τι άλλαξε απο πέρυσι ?
Τίποτα το ιδιαίτερο!
Η κουβέντα γίνεται για τις υπο διαμόρφωση κατηγορίες και κανονισμούς του 2010+
Δημητριάδης Σταύρος
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Isidoros Dedes wrote:sorry για το παραπάνω, απλά δεν τα πάω καλά με τις παραθέσεις..............

Δηλαδή σε ποια κατηγορία θα τρέξω στο 24ωρο, αφού έχω 5 εκ. ψηλώσει το αυτοκίνητο και έχω και 2 νουμερα μεγαλύτερα ελαστικά αλλά δεν είμαι και χωρίς εμπειρία ?
Στη νορμαλ...
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

Ακριβως Σταυρο
γι αυτο το ειπα που λεγατε οτι αν κατι σε στειλει στην open τοτε ΠΡΕΠΕΙ να βαλεις και cage

Βεβαια το οτι ΔΕΝ ειναι υποχρεωτικό ΔΕΝ σημαινει οτι ΑΝ υπαρχει μπορει να ειναι ενα συνοθυλεμα απο νεροσωληνες ατακτως εριμενες και να τρεξεις... επειδη ΔΕΝ ειναι υποχρεωτικό και καλα
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Φωκίων wrote:Ακριβως Σταυρο
γι αυτο το ειπα που λεγατε οτι αν κατι σε στειλει στην open τοτε ΠΡΕΠΕΙ να βαλεις και cage

Βεβαια το οτι ΔΕΝ ειναι υποχρεωτικό ΔΕΝ σημαινει οτι ΑΝ υπαρχει μπορει να ειναι ενα συνοθυλεμα απο νεροσωληνες ατακτως εριμενες και να τρεξεις... επειδη ΔΕΝ ειναι υποχρεωτικό και καλα
Μα το λέγαμε για το 2010 οπότε και προτείνεται να είναι υποχρεωτικό!

Και θα συμφωνήσω οτι αν οποιαδήποτε προαιρετική μετατροπή κρίνεται επικίνδυνη ή υποχρεωτική βελτίωση δεν είναι σύννομη θα πρέπει να αποκλείει το όχημα απο τη συμμετοχή!
Δημητριάδης Σταύρος
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

Μεχρι να συζητηθουν οι νεοι κανονισμοι, να εγκριθουν και ( αυτο μετραει ) να δημοσιευθουν απο την ΕΘΕΑ εχουμε δρομο..
Αντε με το καλό να συνεδριασει η επιτροπη, να βγει μια ακρη.

Απλά το υπενθυμισα επειδη τελικά το Σ/Κ τρεχετε(-ουμε) παλι οπως ημασταν ( και καποιος ρωτησε και για τον 24ωρο φετος..)

Εχει κι αλλα "κουλα" ο κανονισμός αλλα γι αυτα εχει εδω και καιρο ενημερωθει αρμοδίως η Επιτροπή..
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”