Aggelos wrote:καλα εκανες συναδελφε!
(δεν τα σβηνεις κιολας; αχρηστα ειναι...)
Άστα καλύτερα, μπορεί να έχουν και άλλοι την ίδια απορία

Aggelos wrote:καλα εκανες συναδελφε!
(δεν τα σβηνεις κιολας; αχρηστα ειναι...)
Φίλε μου (αν μου επιτρέπεις), θέλω να σου πώ οτι κι εμένα πριν 2-3 χρόνια αυτή ήταν η εντύπωση μου για τα Βουλγάρικα πληρώματα αλλά αυτό άλλαξε καθώς κατάλαβα οτι χώρια οτι δε καταλαβαίνουν γρί αγγλικά οι περισσότεροι, είναι και πολύ ανταγωνιστικοί. Μάλιστα στον 24ωρο του 2008 ήμασταν σε ένα σημείο σταματημένοι να καθαρίσουμε τα φώτα, σταμάτησε πλήρωμα με ένα Τσερόκι τούμπανο εκ Βουλγαρίας, να δεί αν είμαστε εντάξει και επίσης μας έκαναν και κάτι ερωτήσεις για το roadbook. Δε πολύ καταλαβαινόμασταν στα λόγια αλλά τη γενική ιδέα τη πήραν μέσω σωστής επικοινωνίας. Τί εννοώ? πάνω στον αγώνα πολύ αλλάζουν πρόσωπο και χαρακτήρα, ως απότελεσμα τα νεύρα είναι συχνά και η επικοινωνία, ακόμα και με το συνοδηγό, γίνεται γαρδουμπα....Με ηρεμία μπορούμε να συνενοηθούμε και με Κινέζο κι ας μη μιλάμε την ίδια γλώσσα.kankou wrote:Κάτι που ξέχασα να γράψω για τον 24ωρο είναι ότι οι Βούλγαροι ήταν από πολύ έως πάρα πολύ γκάου. Βλέπωντας τα δικά μας βίντεο αυτές τις ημέρες είδαμε και θυμηθήκαμε πόσες φορές πετύχαμε κάποιο ή κάποια πληρώματα από την Βουλγαρία όπου χανόντουσαν αρκετά συχνά (κυρίως στην ss3) και δεν καταλαβαίνανε τι τους λέγαμε για να μπουν στον αγώνα. Βέβαια μας έπαιρναν λίγο από κοντά και όταν πιάνανε και καταλαβαίνανε τις τουλίπες τότε γκαζώνανε μας περνούσαν και μετά από λίγο ξανά τα ίδια.
quinda wrote:
Πράγματι στο κομμάτι με τις ελιές υπήρχαν ΤΑ βγαλσίματαααkankou wrote:Το κομμάτι με τις ελιές ήταν σχεδόν όλα τα λεφτά.
Πόσοι πήγαν ευθεία και πόσοι κλαδέψανε τις ελιές?
243